GoD Demon Hunter haladóknak

Ami a GoD-videóból kimaradt…

GoD Demon Hunter haladóknak

Pár nappal ezelőtt megjelentettünk egy cikket a GoD (Gears of Dreadlands) Demon Hunter játékmechanikai elméletéről, buildjeiről, gearelési lehetőségeiről. Már akkor jeleztem, hogy az a cikk igazából az elinduláshoz jó, arra, hogy meghozza a kedvet a DH-s forgolódáshoz, vagy akinek a kedve bár megvolt, de nem boldogult a karakterépítéssel, az kaphatott némi löketet ebben a témában.

Ez a mostani cikk egy haladóbb szintet céloz meg, több gondolatmenet mentén. Egy progressz-orientált játékostársunk, AszSzuli készített egy videót, ami akár a folytatása is lehetne az enyémnek, csak éppen kevesebb az ööööö és meglehetősen lényegretörő a tartalom.

A videó első részében arról esik szó, hogy hogyan farmolnak tisztességesen (!) a legjobbak kulcsokat. Bizonyára találkoztatok már ti is olyan videóval, ahol a készítő elmondja, hogy többszáz Greater Riftet kinyitott, mire az ideális mapot megkapta. Adódik a kérdés: hogyan lesz neki többszáz kulcsa ha nem bottal farmol? A videóból kiderül, a cikk aljára embedelem.

A második részben a GoD DH gearelésének néhány eddig talán kevésbé ismert trükkjét láthatjátok, nagyon érdekes és fontos dolgokról esik szó itt, de nem szabad elmenni a tény mellett, hogy ezek a tippek már egy haladó szintet képviselnek, ahol minden apróságnak nagyon komoly jelentősége van.

A harmadik és negyedik rész a videó legfontosabb, hiánypótló szakaszai. A breakpoint-okról és az Area Damage számításáról esik bennük szó, ennek a két dolognak pedig nagyon komoly jelentősége van a magas szintű játék során.

A Breakpointok olyan határszámok, amelyek alapján az fog kiszámolódni, hogy hány képkockánként sebez az adott skill. Ha egy függvényben ábrázolnánk ezt a fajta sebességet, akkor az a függvény nem lineáris, hanem lépcsőzetes lenne, ezek a lépcsőfokok a breakpoint-ok, és a videóban el is hangzik, hogy hogyan lehet ezeket elérni. A cikk legaljára be fogom embedelni Wudijo videóját is a témában, ő fegyverekre lebontva elemezte ki a GoD DH breakpointjait, AszSzuli videója alapján most már érthetővé válik mindenkinek az is.

Az Area Damage-nek még ennél is nagyobb jelentősége van a leadott sebzés számításakor. Az első cikkben írtam, hogy a GoD valójában trashkiller és aki nagy kupacot tud összehozni, az nagyon gyorsan fog ölni. A videó legutolsó blokkjában ennek a sebzésnek a számítási módjába kaptok betekintést. Mivel a GoD DH esetében ez a sebzésbuff kifejezetten fontos, így ezt a részt ne hagyja ki senki!

 

AszSzuli videója:

 

Wudijo videója a breakpointokról: