Diablo 4 Season 9: Sins of the Horadrim 2.3.0 patch
Diablo 4 Season 9: Sins of the Horadrim 2.3.0 patch

Sziasztok!
Íme hát a friss ropogós 2.3.0 patch, természetesen Magyarul,
mely Július 1-én, 19:00-kor élesedik!
(majd kiderül milyen sikerrel) :)
Lássuk hát!
"A Diablo IV csapata figyelemmel kísérte a visszajelzéseiteket.
Ahogyan frissítéseket vezetünk be a Sanctuary zökkenőmentes játékélményének
biztosítása érdekében, frissítjük az alábbi listát".
2.3.0 Build #66482 (minden platform) – 2025. július 1.
Megjegyzés: A PTR óta végrehajtott változtatásokat pirossal jelöltük .
PTR FRISSÍTÉSEK
VESSEL OF HATRED
Spiritborn
Harmonious Hunter
• Sérült ellenfelekre adott sebzésbónusz csökkent 100%-ról 50%-ra.
• A maximálisan gyűjthető Ferocity mennyisége 4-ről 2-re csökkent.
Exalted Hunter
• Korábban (PTR-ben): Ha megölsz egy ellenfelet, miközben The Hunter jelen van,
5 másodperccel csökkenti a cooldown-t. Főellenség találatakor
1 másodperccel csökkent.
• Most: Ha megölsz egy ellenfelet The Hunter jelenlétében,
40% eséllyel azonnal reseteli a cooldown-t.
Minden egymást követő reset után ez az esély megfeleződik.
Harmonious Devourer
• Azok az ellenfelek, akiket a mérgező gömbök eltalálnak,
50%-kal megnövelt Poison sebzést szenvednek el.
Harmonious Seeker
• A játékos támadásai garantáltan Critical Strike-ot okoznak
az Eagle Spirit időtartama alatt.
Exalted Protector
• A játékos 25%-kal megnövelt sebzést okoz The Protector területén belül.
Itemek
Balazan's Maxtlatl
• Thorns sebzés 200-300%-ról 100-150%-ra csökkent.
Aspect Of Deflection
• A Reflected Razor Wings (nem spirálozó) mostantól közeli ellenfeleket céloz.
Aspect Of Fleet Wings
• Az aktív képesség most minden aktív Razor Wing után 3-5%-kal növeli a Potency sebzést.
• Ezentúl offenzív aspektusnak számít.
Hibajavítások
• Javítva egy hiba, ahol a Thorns sebzés “snapshot-olható”
volt Balazan's Maxtlatl használatakor.
• Javítva egy hiba, ahol az Aspect of Fleet Wings nem volt rárakható a
megfelelő tárgyakra az Occultistnál.
ALAPJÁTÉK - BALANCE FRISSÍTÉS
BARBÁR - skillek
Enhanced Flay
• Vulnerable procc esélye 15%-ról 50%-ra nőtt.
Wrath of the Berserker
• Többé nem szakítja meg a mozgást vagy csatornázást (channeling).
• Korábban: Dühkitörés, visszalöki a közeli ellenfeleket, Berserking és Unstoppable
buff 5 másodpercig.
A következő 10 mp-ben a Basic Skill sebzés 5 mp Berserkinget ad.
• Most: Dühkitörés, visszalöki a közeli ellenfeleket, Berserking
és Unstoppable 10 másodpercig.
Heavy Hitter
• Sebzésbónusz csökkent 15%-ról 10%-ra.
Tárgyak
Hooves of the Mountain God
• Cleave sugár nőtt 135-ről 150-re.
Ugly Bastard Helm
• Sebzésbónusz csökkent 80-100%-ról 40-60%-ra.
Arreat's Bearing
• Dust Devil sebzés 50%-kal csökkentve.
Unbroken Chain
• A +% Movement Speed helyett most +% Strength-et ad.
Executioner's Aspect
• Earthquake sebzésbónusz 200%-ról 100%-ra csökkent.
Paragon és tempering
Vehement Augments Weapons (Tempering Recipe)
• Heavy Hitter helyett most Wallop van benne.
Rumble Glyph
• Earthquake sebzésbónusz 35.1%-ról 30.1%-ra csökkent.
DRUIDA - skillek
Pulverize
• Sebzés nőtt 110%-ról 150%-ra.
Enhanced Pulverize
• Korábban: Minden 10. másodpercben a következő Pulverize
garantáltan Overpowerolt.
• Most: Pulverize 30%-kal több sebzést okoz Crowd Controlled
ellenfeleknek és Bossoknak.
Raging Pulverize
• Korábban: Pulverize 75%-kal növelte Overpower sebzését, és a túlütött ellenfelek 3 mp-re Stunned állapotba kerültek.
• Most: Minden 10. másodpercben Pulverize garantáltan Overpowerol, és az ellenfelek 5 mp-re 20%-kal több sebzést kapnak.
Primal Pulverize
• Az ellenfelek sebzéscsökkentő debuffja 4 mp-ről 5 mp-re nőtt.
Storm Strike
• Ha nincs új célpont, a láncolás visszatér a korábbi célpontokra.
Grizzly Rage
• Companion képességek mindig használhatók Grizzly Rage alatt.
• Rank 5 bónusz:
o Korábban: Companion skillek használhatók Grizzly Rage alatt.
o Most: Grizzly Rage alatt 30%-kal több Armor.
Provocation
• Korábban: 20/16/12 mp Werebear formában töltés után a következő nem-Defensive Skill Overpowerol.
• Most: 10 mp Werebear formában töltés után a következő nem-Defensive Skill Overpowerol, és 5/10/15%-kal több sebzést okoz.
Toxic Claws
• Korábban: +5/10/15% Poison sebzés.
• Most: +5/10/15% Poison sebzés, duplázódik Werewolf formában és 8 mp-ig kilépés után.
Nature's Fury
• Earth és Storm sebzésbónusz 20%-ról 40%-ra nőtt.
Ursine Strength
• Bónuszok kilépés után 5 mp helyett 8 mp-ig maradnak meg.
Aspectek
Shockwave Aspect
• Mostantól aktiválja a Rotting Lightbringer tócsahatását.
Aspect of the Rabid Bear
• Poison Damage bónusz 20-40%-ról 40-80%-ra nőtt.
Aspect of the Rampaging Werebeast
• Stackenkénti sebzésbónusz 3%-ról 5%-ra nőtt, max bónusz 60%-ról 100%-ra.
Dire Wolf's Aspect
• Kategória: Offensive ➔ Utility
• Movement Speed nőtt 10-30%-ról 20-40%-ra.
• Spirit Cost Reduction csökkent 40-80%-ról 20-40%-ra.
Aspect of The Ursine Horror
• Kategória: Offensive ➔ Utility
• Earth Skill cooldown redukció 1-4 mp-ről 0.5-1.25 mp-re csökkent.
Aspect of Metamorphic Stone
• Boulder sebzés 90-130%-ról 120-160%-ra nőtt.
Aspect of Seismic Shift
• Korábban: Earth Spike +50-70% sebzés és sorban tüskéket lő.
• Most: Earth Spike +50-70% sebzés és 2 sorban lő tüskéket.
Overcharged Aspect
• Korábban: Lucky Hit 15-30% eséllyel Overload, ami 3 mp-ig pulzáló sebzést
okozott környezetének.
• Most: Direkt Lightning sebzés Storm skillek sebzését 0.8-1.3%-kal növeli,
max stack esetén a célpont Vulnerable lesz (max bónusz 40-65%).
Egyedi tárgyak
Rotting Lightbringer (korábban Noxious Spine-breaker)
• Willpower affix: 14-18% ➔ 18-22%
• Poison Damage affix: 114-150% ➔ 406-550%
- Power:
• Korábban: Minden 10 mp-ben a Pulverize tócsát hoz létre, ami 200-400%
Poison damage-t okoz 6 mp alatt. Pulverize a tócsára további 20-40%-ot splash-el.
• Most: Ha nincs tócsád, Pulverize létrehoz egyet, ami garantált Overpower-t ad,
és 200-600% Poison damage-t okoz 7 mp alatt.
Pulverize minden közeli tócsát splash-el 20-60% értékben.
- Funkció változás: Pulverize radius növelése megnöveli a tócsák és splash-ek méretét.
Greatstaff of the Crone
• Sebzés nőtt 170-250%-ról 200-350%-ra.
Dolmen Stone
• Boulder sebzés bónusz boulderenként 20-40%-ról 30-50%-ra nőtt.
Tempering
Werebear Innovation (új Utility Recipe)
• Pulverize méret
• Maul méret
• Petrify időtartam
Nature Magic Innovation (Utility Recipe)
• Petrify időtartam eltávolítva.
NEKROMANTA - Skillek és Book of the dead
Supreme Blood Wave
• Blood Orb-ok száma 3-ról 2-re csökkent.
Cold Mage második fejlesztés
• Korábban: Cold Mage támadások Vulnerable-t okoznak 4 mp-re.
• Most: Cold Mage támadások 4 mp Vulnerable-t okoznak és
10% eséllyel azonnal Freeze-elik a célpontot 2.5 mp-re.
Passzív-ok
Serration
• Critical Chance nőtt 0.3%-ról 1%-ra.
Titan's Fall
• Korábban: Fortified állapotban +6% sebzés Elites ellen.
• Most: +5% sebzés Elites ellen (függetlenül Fortified-tól).
Necrotic Fortitude
• Lucky Hit esély szintenként 5%-ról 7%-ra nőtt.
Ossified Essence
• Sebzés bónusz Essence-ként 0.5%-ról 0.7%-ra nőtt.
• Cap emelve 100%-ról 140%-ra.
Affliction
• Ellenfelek általad kapott sebzése 15%-ról 45%-ra nőtt.
• Scaling: 30%-ról 120%-ra.
• Alap sebzés: 100%-ról 180%-ra.
• Cap 900%-ra nőtt.
Shadowblight
• Scaling 20%-ról 70%-ra nőtt.
• Damage cap 300%-ról 450%-ra emelve.
Aspectek
Blighted
• Sebzés bónusz 25%-ról 35%-ra nőtt.
Bone Duster's Aspect
• Korábban: Bone Spear garantált Overpower Bone Prison belül,
és 30-45%[x] több sebzés.
• Most: Bone Spear 30-45%[x] több sebzést okoz Bone Prison belül,
és az első Bone Spear, ami eltalál egy ellenfelet benne,
garantáltan Overpowerol.
Unique tárgyak
Hand of Naz
• Arch-Mage mérete kicsit nőtt.
• Arch-Mage teleport után pillanatra Unstoppable lesz.
• Arch-Mage splinter lövések közti delay csökkentve.
Bloodless Scream
• Intelligence bónusz más fegyverekkel egységesítve.
• Freeze Duration affix helyett: Lucky Hit – esély resource visszatöltésre.
• Lucky Hit esély affix helyett: Lucky Hit – max 40% esély
8500-13500 Shadow damage-re.
• Ranks to Darkness Skills nőtt 1-2-ről 2-4-re.
Indira's Memory
• Tooltip tisztázva: csak a játékos Bone Spear-jei használhatnak fel corpses-t.
Paragon
Flesh Eater
• Corpse igény 5-ről 3-ra csökkent.
Hulking Monstrosity
• Korábban: Golem +40% max HP, +100%[x] sebzés.
• Most: ugyanaz, de Skeletal Mage és Warrior Sacrifice bónuszok
további 35%[x] Golem sebzést adnak.
Bone Graft
• Stack cap 8-ról 4-re csökkent.
• Sebzés stackenként 1%-ról 5%-ra nőtt.
ROGUE - Skillek
Advanced Flurry
• Korábban: Egymás utáni Flurry castok +10%[x] sebzést adtak és 15%-kal
csökkentették az Energy költséget (max 3x).
• Most: Egymás utáni Flurry castok +10%[x] sebzést adnak és 10 Energy-t
tárolnak (max 3x).
Más skill castolása reseteli a bónuszt, és visszaadja a tárolt Energy-t.
Fejlesztői megjegyzés:Az új Unique kombinációjával nehezebb lett volna a
powered-up állapot elérése, ez a változás kompenzálja.
Shadow Clone
• Sebzés csökkentve 60%-ról 40%-ra.
Supreme Shadow Clone
• Korábban: Shadow Clone +20% sebzést adott.
• Most: Shadow Clone alatt 20% Damage Reduction buffot kapsz.
Death Trap
• Többé nem csökkenti cooldown-t kill vagy Overpower esetén alapból.
• Rank 5:
o Korábban: Death Trap megidézéskor Pull In effektet ad.
o Most: Kill vagy Overpower esetén 20% eséllyel reseteli a cooldown-t.
o Rank 5 fölött minden rank +1% reset esélyt ad.
• Sebzés csökkentve 300%-ról 200%-ra.
Passzív-ok
Victimize
• Korábban: Lucky Hit – Vulnerable ellenfélen 50% eséllyel explódál, 90% damage
azonos típussal, Victimize sebzése +20%[x] Vulnerable damage bónuszodból (max 300%[x]).
• Most: Lucky Hit – Vulnerable ellenfélen 50% eséllyel explódál, 200% damage, és az
explosion által sebzett ellenfelek 75%[x] több sebzést kapnak tőled 3 mp-ig.
Close Quarter's Combat
• Close Damage scaling 10%-ról 50%-ra nőtt.
Precision
• Critical Strike Damage scaling 20%-ról 100%-ra nőtt.
Alchemical Admixture
• Korábban: Két különböző Non-Physical damage esetén Imbuement Potency +40% 5 mp-re,
és tovább nő +40%-kal összes Poison, Shadow, Cold bonus alapján.
• Most: Két különböző Non-Physical damage esetén Imbuement Potency +100% és
Non-Physical Damage +50%[x] 8 mp-re.
Aspect-ek
Coldclip
• Korábban: Basic skillek mindig Cold Imbued, +5-20% damage Chilled/Frozen ellen.
• Most: +20-40% damage Chilled/Frozen ellen. Basic skillek mindig Cold Imbued
50% potency-vel, és Bossokra is kapják a damage bónuszt.
• Damage scaling Ancestral verziókkal helyesen működik.
Ravager's
• Korábban: Shadow Step +1 Charge, kill refundol Charge-ot, +4.5-12% sebzés
2 mp-re (max +27-87%).
• Most: Shadow Step +1 Charge, kill ad 1 Charge-ot. Castoláskor +9-18%
sebzés 5 mp-re, max +45-90%.
Unique item
Deathmask of Nirmitruq
• Sebzésbónusz 30-50%-ról 50-70%-ra nőtt.
• Health damage lost 10%-ról 8%-ra csökkent.
Eaglehorn
• Mostantól mindig legalább egyszer visszapattan.
Fejlesztői megjegyzés: „De miről pattan vissza? Igen.”
Eyes in the Dark
• Sebzésbónusz 100-200%-ról 40-60%-ra csökkent.
• Most mindig adja a bónuszt, nem csak az extra cast esetén.
Paragon
Eldrich Bounty
• Korábban (PTR): Minden equipelt Imbuement +3% Max resist és
+30%[x] sebzés az adott elemmel.
• Most: Poison, Shadow és Cold +3% Max resist és +30%[x] sebzés.
No Witnesses
• Korábban: Ultimate skillek +20%[x] Damage with Ultimate bónuszt kaptak,
és cast után minden skill +10 mp-re ezt a bónuszt (max 60%[x]).
• Most: Ultimate skillek +20%[x] Damage with Ultimate bónuszt kapnak,
és cast után minden más skill +10 mp-re ezt a bónuszt kapja (max 40%[x]).
SORCERER skill-ek és Paragon-OK
Hydra
• Hydra fejek azonnal támadnak spawn után, kivéve ha gyors
egymásutánban többször castolod Hydrát.
Fejlesztői megjegyzés:A cél, hogy Hydra castolása gyorsabbnak és responsívabbnak
érződjön, de a spamelést (high attack speed buildekkel) ne jutalmazza extra immediate attackkal.
Invoked Hydra
• Korábban: Crit után Hydrák +30%[+] Crit Chance 3 mp-re.
• Most: Hydrák +50%[x] Crit Damage és +20%[+] Crit Chance bónuszt kapnak.
Searing Heat (Legendary Paragon Node)
• Pyromancy skill Crit Chance nőtt 12%[+]-ról 15%[+]-ra.
Icefall (Legendary Paragon Node)
• Frost skill sebzés nőtt 25%[x]-ről 35%[x]-rA
Item-ek
Ophidian Iris
• Devouring Blaze skill rank affix ➔ Primordial Binding skill rank affix.
• Critical Strike Chance affix ➔ Attack Speed affix.
Serpentine Aspect
• Korábban: Hydra cast minden Mana-t elköltött, és Mana pontonként
+0.5-2.5%[x] sebzést adott.
• Most: Hydra Mana pontonként +0.5-1.5%[x] sebzést ad, a summon pillanatában
lévő Mana alapján. Castoláskor továbbra is minden Mana elköltődik.
Fejlesztői megjegyzés: Így a Hydra Enchantment is profitál a Serpentine Aspectből
anélkül, hogy minden Mana elhasználódna – csak skill cast esetén fogy el teljesen.
Firestarter Aspect
• Ranks: 16 ➔ 21
• Korábban: Új Burning alkalmazásakor +75-150% Fire damage,
Pyromancy Skill-nek számítva.
• Most: +10-30%[x] Fire Damage, és új Burning esetén +150% Pyromancy Fire damage,
Pyromancy Skill-nek számítva.
SEASON OF SINS OF THE HORADRIM
HORADRIC JEWEL-ek
Új ékkő: Willbreaker
• A fizikai sebzésed megtöri az ellenfelek akaratát, 6 mp-ig 40%-kal több
fizikai sebzést kapnak.
Ez akkor aktiválódik, amikor először sebzel meg egy Boss-t vagy Elite-et,
vagy ha Crowd Control alatt vannak.
Fejlesztők megjegyzése: Az elemi build opciók mellett fizikai buildeknek
is akartunk új célzott fejlesztést.
- Liminal Echo többé nem esik Hardcore módban.
Fejlesztői megjegyzés: A Hardcore tisztaságának megőrzése érdekében.
- Reverie Horn sebzésbónusz: 30% ➔ 50%
- Spark of Creation erőforrás-termelés: 10 ➔ 5
- Spark of Creation lesz az első Horadric Tome, amit megkapsz, nem a Scornful Light.
- Idol From Below maximális életerő bónusz: 8% ➔ 6%
- Idol From Below által idézett guardianek nem jelennek meg gyakorlópályán
vagy dungeon teljesítése után.
- Jewel Guardians mostantól fix időközönként spawnolnak.
- Horadric ékkő készítés költségei csökkentek.
Catalysts
- Propulsion – kezdő cooldown 9 mp ➔ 8 mp
- Disintegrate – sugár szélessége duplájára nőtt
- Celestial Surge – Lucky Hit esély 30% ➔ 18%
- Cosmic Anomaly – passzív támadásaik erősebbek Lucky Hit-re, max 5 anomaly,
amelyek 4 mp alatt sebző részecskéket bocsátanak ki.
Infusions
- All Enemy deaktiválási idő 5 mp ➔ 8 mp
- Thunderous Particle sebzése +25%
- Corrosive Vapor sebzése +25%
ARCANA
Horadrim ékkövek - Magic
Jagged Bramble
• Thorns sebzés 100-250% ➔ 150-300%
Rare
Sharpening Gizmo (korábban Siphoning Gizmo)
- Most: Lucky Hit esetén a Catalyst sebzés 50% eséllyel 200-340% fizikai sebzést okoz,
és a Catalyst Lucky Hit esély megduplázódik.
Fractured Core
- sebzésnövelő debuff 10% ➔ 15%
Legendary
Nightmare Orb (Celestial Surge)
• plusz csillag esélye 25% ➔ 50%
Disintegrate
• Most Fear-t okoz azokra, akikre nincs hatással, és +100% sebzést
okoz nekik Fear alatt.
Propulsion
• Most Fear alatt véletlenszerűen hoz létre Lesser Mana Blast-eket.
Astral Pillar
• Most minden 9. hullám Fear-t okoz, és a közelben lévő ellenfeleket Tauntolja,
eltávolítva róluk a Fear-t.
Cosmic Anomaly
- lassítás 80% ➔ 90%
Frigid Heart: Cosmic Anomaly
• önfenntartási esély 20% ➔ 30%
Bloody Charm: Propulsion
• Most: Propulsion végrehajtásai nem Boss ellenfeleken Execution-t okoznak,
és sikeres Execution után +70% mozgási sebesség 5 mp-re.
EGYÉB VÁLTOZÁSOK
- Szörnyek életereje Pit Tierenként Torment I után csökkent, hogy több
build elérhesse Torment IV-et.
- Forgotten Wisdom Nightmare Dungeon tapasztalat gömb drop rate jobb és
következetesebb.
- Overpower mostantól csak max +50%[x] sebzésbónuszt ad, az additív Life +
Fortify alapú bónuszt eltávolították.
- Fejlesztői megjegyzés: Az Overpower továbbra is ritkább, mint a Crit Strike,
ezért magasabb értékekkel dolgozik, de a PTR teszt alapján túl erős maradt az
inherent bónusszal.
- Horadric Phial drop rate most Torment Tier szintjén scale-el.
- Nightmare Dungeon, Resplendent Chest és Dungeon Event Chest jutalmak több
felszerelést, Obducite-ot és aranyat adnak Torment nehézségeken.
- Betrayer’s Husks (Belial material cache) drop rate-je mostantól Difficulty
Tier alapján egyezik más boss cache-ekkel.
- Új transzmutáció az Alchemistnél: Judicator’s Mask ➔ Abhorrent Hearts.
- Scroll of Escape drop rate növelve Hardcore módban.
HIBAJAVÍTÁSOK
Nightmare dungeons
– Javították azt a hibát, amikor a Treasure Hunt affix-szal rendelkező
Nightmare Dungeonök nem dobták le a végső jutalom cache-t.
– Javították, hogy a Horadric Reserves affix túl gyakran dobott Obol ládákat.
– Javították a Rare Horadric Chest interakció tooltip hiányát.
– Javították, hogy az affixek party játék során nem működtek megfelelően
Escalating Nightmares-ban.
– Javították, hogy a Sorcerer Hydra Experience motes-t dobott
Forgotten Wisdom affix-os Nightmare Dungeonben.
JÁTÉKMENET JAVÍTÁSOK
Általános
– Több hibát javítottak, ahol a Horadric Spellcraft effektek és Jewels
nem működtek megfelelően.
– Javították, hogy Astaroth legyőzhetetlenné vált, ha leszállás
közben staggerolták.
– Javították, hogy Astaroth Lair-ből nem lehetett megnyitni a World Map-et.
– Javították, hogy X'fal's Corroded Signet nem triggerelt megfelelően Shocking Damage-re.
Barbár
– Javították, hogy Hooves of the Mountain God power triggerelt
Battle Trance Lucky Hit Effect-tel.
– Javították, hogy Ugly Bastard Helm power nem működött rendesen.
– Javították, hogy Berserking alatt végtelen ideig aktív maradhatott.
Druida
– Javították, hogy Aspect of the Alpha nem adott bonus damage-t a
Werewolf Companionoknak.
– Javították, hogy Mangled Aspect bónuszait snapshottolni lehetett.
Necromancer
– Javították, hogy Kalen's Edict duplán adta a death bonus-t Skeletal Warriors-nak,
de nem adott Skeletal Mages-nek.
– Javították, hogy Aspect of Decaying Humerus nem mutatta a tooltipen a
Shadow damage változást Bone skilleknél.
– Javították, hogy Hand of Naz használatakor új Skeletal Mage-ek meghaltak,
ha Skeletal Warriors vagy Golem nem volt feláldozva.
– Javították, hogy Skeletal Mage Mastery Ranks nem adódott
helyesen Hand of Naz viselésekor.
– Javították, hogy bizonyos Sacrifice bónuszok felszerelése eltüntette a
Hand of Naz extra minionjait kilépés és visszalépés után.
– Javították, hogy Hand of Naz extra mage-jei néha meghaltak, és az Arch Mage-ek
normál mage-re váltottak városba lépéskor. (Mostantól a városőrök nem
„szednek csontot velük”, így Arch Mage-ként léphetnek be.)
Rogue
– Javították, hogy Deathmask of Nirmitruq használatakor a játékos 1 HP-n ragadhatott.
– Javították, hogy Supreme Death Trap Pull resist területe nem a trapen,
hanem a játékoson volt.
Sorcerer
– Javították, hogy Serpentine Aspect lehetővé tette egy extra Hydra idézését.
– Javították, hogy Hydra támadások nem növelték megfelelően a Crit Chance-t,
Elementalist’s Aspect mellett.
– Javították, hogy Shimmering Ice Armor csak 1 mp Cooldown Reduction-t kapott,
még akkor is, ha egyszerre 100 Mana felett költöttél.
FELHASZNÁLÓI FELÜLET, ÉS ÉLMÉNY
– Javították, hogy a Deathmask of Nirmitruq miatt a Flurry energia költsége
0-ként jelent meg a tooltipben.
– Javították, hogy az Aspect of Adaptability értéke hibásan jelent meg a
Codex of Power-ben.
– Javították, hogy a Lost Items Stash-ben lévő Greater Affix-es tárgyak
ikonján hibás számú Greater Affix jelent meg.
– Javították, hogy a Rotting Lightbringer buff bármely skill használatára
elhasználódott, nem csak Pulverize-ra.
– Javították, hogy a Subverting Concealment buff tooltip hiányzott a neve.
EGYÉB
– Javították, hogy a Purveyor of Curiosities-nek való eladás nem mindig adott aranyat.
– Javították, hogy a Masterworking nagyobb fejlesztést adott az enchanted vagy
tempered affixeknek a vártnál.
– Javították, hogy egy Tempered affix újragörgethető volt Enchanting-gal.
– Javították, hogy ha egy tárgynak két tempered affixe volt, Enchanting csak az
affix értéktartományát engedte újragörgetni, nem a cseréjét.
– Különböző teljesítmény-, felület-, vizuális, stabilitási és hanghibák javítása.
VESSEL OF HATRED FRISSÍTÉSEK
JÁTÉKFRISSÍTÉSEK
Spiritborn
Új tárgy:
Balazan's Maxtlatl – Unique nadrág
Tulajdonságok:
+107–121 Dexterity
+424–457 maximális életerő
+268–373 Thorns
+2–3 rang a Bastion képességhez
Power:
- Minden támadás 200–300%-át okozza a Thorns-ödnek közeli ellenségeknek,
és ennek a sebzésnek 100%-át Poisoning formájában okozza 3 másodperc alatt.
- Minden alkalommal, amikor Thorns-szal visszatámadsz, a Poisoning sebzésed
5 másodpercre 100%-kal növekszik, legfeljebb 300%-ig.
Skillek
Thrash
- Sebzés növelve: 18% → 40%
- Harmadik ütés sebzése: 27% → 70%
Withering Fist
- Damage Over Time növelve: 36% → 65%
Thunderspike
- Sebzés növelve: 15% → 45%
- Harmadik ütés sebzése: 32% → 65%
Rock Splitter
- Sebzés növelve: 20% → 50%
- Harmadik ütés sebzése: 28% → 80%
Exalted Hunter
- Korábban: Ha ellenséget ölsz meg, miközben The Hunter jelen van, 40% eséllyel
azonnal visszaállítja a Cooldown-t.
Ez az esély minden egymást követő visszaállítás után megfeleződik.
- Most: Ha ellenséget ölsz meg, miközben The Hunter jelen van, 5 másodperccel
csökken a Cooldown. Boss eltalálása 1 másodperccel csökkenti
Passzív-ok
Noxious Resonance
- Korábban: Kritikus csapáskor a Poisoning felrobban, 100%-át azonnal a célpontra
okozva, 20%-át a környező ellenségeknek, majd eltávolítja a Poisoning hatást.
A sebzés 30%-kal nő a Kritikus Sebzés bónuszod alapján.
- Most: Kritikus csapáskor a Poisoning felrobban, 180%-át azonnal a célpontra okozva,
20%-át a környező ellenségeknek, majd eltávolítja a Poisoning hatást.
Nourishment
- A sebzésbónusz most már minden Poison sebzésre érvényes, nem csak a Poisoning típusra.
Acceleration
- Korábban: +1 Evade töltés. Evade után az Eagle képességeid 8%[x] megnövelt
sebzést okoznak 2 másodpercig.
- Most: +1 Evade töltés. Evade vagy bármilyen Mobility Skill használata után
Eagle képességeid 8%[x] megnövelt sebzést okoznak 3 másodpercig
Aspect-ek
Deflection Aspect
- Korábban: Amíg aktív, a Counterattack visszaveri az érkező Razor Wings-eket.
Más kis lövedékeket is visszairányít az ellenségre, amelyek a Counterattack
alapsebzése 26–54%-át okozzák becsapódáskor.
- Most: Amíg aktív, a Counterattack visszaveri az érkező Razor Wings-eket,
amelyek 30–50%[x] megnövelt sebzést okoznak. Más kis lövedékeket is visszairányít
az ellenségre, amelyek a Counterattack alapsebzése 30–50%-át okozzák becsapódáskor.
Unique item-ek
Sepazontec
- Sebzésbónusz csökkentve: 80–130%[x] → 50–100%[x]
Paragon
In-Fighter
- Korábban: Ha kitérsz vagy blokkolod a támadást, 2,0%[+] Támadási sebesség
és 1,0%[x] sebzésbónuszt kapsz 5 másodpercre, legfeljebb 9-szer halmozódhat.
- Most: Ha kitérsz vagy blokkolod a támadást, 20%[+] Támadási sebesség és
15%[x] sebzésbónuszt kapsz 5 másodpercre.
Drive
- A stack-ek mostantól nem rendelkeznek külön időzítővel.
Convergence
- Korábban: Extra sebzést okozol, amely megegyezik a két legmagasabb bónuszod
összegének 20%[x]-ával a következő sebzéstípusok közül:
Physical, Fire, Lightning, Cold, Poison, Shadow – maximum 30%.
- Most: Extra sebzést okozol, amely megegyezik az összes ilyen típusú
sebzésbónuszod összegének 3,5%[x]-ával – maximum 30%-ig.
LOOT FRISSÍTÉSEK:
Rúnák
- A Legendary Rune-ok esési esélye enyhén növelve.
- A Lair Boss-oknak kis extra esélyük van Legendary Rune dobására.
- Minden Undercity garantáltan legalább egy Rune-t ad jutalomként.
Undercity of Kurast
Runes Tribute
- Az esési arány globálisan enyhén csökkentve.
Fejlesztői megjegyzés: Ez a változtatás azért történt, mert láttuk, hogy ez a
Tribute jelentős mértékben halmozódott a játékosok készleteiben.
- Több Rune-t ad minden attunement után, a Torment szinttel arányosan skálázódva.
Tribute of Titans
- A Lair Boss-oknál jelentősen csökkent az esési esélye.
- Minden véletlenszerű tribute forrásból jelentősen megnőtt az esési esélye.
- Mostantól, ha egy játékos véletlenszerű tribute-ot kap Torment nehézségen, egyenlő
eséllyel kap Tribute of Harmony-t vagy Tribute of Titans-t.
Tribute of Harmony
- Ez a tribute mostantól ritkán előfordulhat minden véletlenszerű tribute forrásból.
- Esési aránya a Nightmare Dungeons-ben enyhén csökkent.
Szezonális Nightmare Dungeon rotáció:
• Beast Graveyard
• Farai Cliffs
• Feeding Grounds
• Forge of Malice
• Forgotten Remains
• Hallowed Stones
• Hierophant Pyre
• Iron Cenotaph
• Murmuring Spiral
• Putrescent Larder
• Razak's Descent
• Remnants of Rage
• Ruined Wild
• Seething Underpass
• Sleepless Hollow
• Ularian Sepulcher
• Vile Hive
Hibajavítások
• Javítva egy hiba, amely során a Protector 5. rangjának Thorns sebzés bónusza
nem működött megfelelően.
• Javítva egy hiba, amely során a Shroud of False Death által adott Stealth hatás
nem működött, ha az ellenség meg volt jelölve Nesekem, The Herald által.
• Javítva egy hiba, amely során a Lair of Loathing térképpiktogramja nem frissült
a boss legyőzése után.
• Javítva egy hiba, amely során a Vessel of Hatred exkluzív tárgyait nem lehetett
kedvencként megjelölni, ha rajtad voltak.
• Javították, hogy Armored Hide Resolve Generation Rate bónusza a vártnál
hatékonyabb volt. Mostantól a 100%-os növekedés kétszer gyorsabb
Resolve generálást eredményez.
• Javították, hogy a Convergence Legendary Paragon node nem mutatta helyesen
a sebzésbónuszt városban tartózkodva.
• Javították, hogy a Ceh rune átadható volt olyan játékosoknak, akik nem birtokolták
a Vessel of Hatred kiegészítőt.
• Javították, hogy a Cir rune nem aktiválódott, amikor a Barbarian fegyvert váltott.
• Javították, hogy az Undercity Tributes of Ascendance és Radiance nem adták
meg a tervezett jutalmakat.
• Javították, hogy a játékos újraéledhetett a boss arénában, amikor a
Harbinger of Hatred ellen harcolt.
ALAPJÁTÉK
JÁTÉKFRISSÍTÉSEK
ÚJ TÁRGYAK
Barbár
Hooves of the Mountain God – Unique csizma:
Tulajdonságok
- Alap: Támadások 2,5 másodperccel csökkentik az Evade Cooldown-ját
- +17,5–23% mozgási sebesség
- +16–25% Basic támadási sebesség
- +7–10 Fury másodpercenként
- +2–3 rang a Belligerence képességhez
Power
Amikor elérted a maximális Fury-t, a Fury gyorsan lecsökken nullára,
és minden Basic képességed cleave-el és 70–100%[x] megnövelt sebzést okoz.
Druida
Noxious Spine-Breaker – Unique kétkezes fegyver
Tulajdonságok
Alap: +110% sebzés Poisoned ellenfeleknek
+14–18% 18-22% Akaraterő
+114–150% 406-550% Poison sebzés
+26–35% esély, hogy a Pulverize kétszer találjon
+26–35% erőforrás-költség csökkentés
Power
Minden 10 másodpercben a Pulverize egy tócsát hoz létre, amely 200–400%
sebzést okoz Poisoning formájában 6 másodperc alatt.
Ha Pulverize-t használsz a tócsára, az a tócsából származó teljes sebzés
20–40%-át szétfröcsköli a környezetére.
A tócsák mérete nő, ha a Pulverize mérete is nő.
– Most: Ha nincs tócsád a közelben, a Pulverize létrehoz egyet, ami
garantáltan Overpowerol, és normál sebzésének 200-600%-át okozza Poison
damage-ként 7 mp alatt.
A Pulverize minden közeli tócsát splash-el, azok összsebzésének 20-60%-ával
a saját és a környező területükön.
Necromanta
The Hand of Naz – Unique kesztyű
Tulajdonságok
+77,5–100% Skeletal Mage sebzés
+10,5–15% támadási sebesség
+424–457 maximális életerő
+2–4 rang a Skeletal Mage Mastery-hez
Power
- A Skeletal Warriorok és Golemek feláldozása után minden egyes Minion
helyett egy extra Skeletal Mage-et kapsz.
- Ha egy Skeletal Mage 25-ször támad anélkül, hogy meghalna,
Skeletal Arch-Mage-é fejlődik.
- A Skeletal Arch-Mage-ek támadáskor biztonságba teleportálnak, és időnként
becsapódáskor szétrobbannak, 50–100% megnövelt sebzést okozva a célpontnak
és akár 3 további ellenségnek.
Rogue
Deathmask of Nirmitruq – Unique sisak
Tulajdonságok
+424–457 maximális életerő
+2–3 rang a Flurry képességhez
+16–25% mozgási sebesség
+224–296 páncél
Power
Mostantól túlterhelheted magad a Flurry használata közben: ha nincs elég Energy-d,
10 8% életerőt áldozol fel helyette.
Életerő felhasználásával történő Flurry-használat 30–50 – 70%-kal növeli a sebzését,
és 50%-kal a támadási sebességet 5 másodpercre.
Fejlesztői megjegyzés: A Flurry nem aktiválható, ha sem Energy-d, sem életerőd nincs hozzá.
Sorcerer
Ophidian Iris – Unique amulett
Tulajdonságok
- Alap: +30% minden elem elleni ellenállás
- Alap: A Hydrák +2 fejjel rendelkeznek
- +11,5–15,7% Intelligencia
- +5,2–6,0% Kritikus csapás esély
- + 10,5 – 15% Attack speed
- +77,5–100% Pyromancy sebzés
- +1–2 rang a Devouring Blaze-hez Primordial Binding
Power
- A Hydra mostantól Core képesség, és mindig egy 3-fejű Hydrát idéz meg,
amelynek támadásai becsapódáskor felrobbannak.
- Minden további fej, amelyet a Hydra normál esetben megkapna a 3-on felül,
megnöveli a méretét és 50–100%[x] megnövelt sebzést okoz.
EGYENSÚLY FRISSÍTÉSEK
Általános
• Shard of Verathiel
Sebzésbónusz csökkentve: 50–200%[x] → 50–150%[x]
• Paingorger's Gauntlets
- Sebzésbónusz csökkentve: 100–200%[x] → 75–125%[x]
- Az echoed sebzés mostantól Critical Strike és/vagy Overpower lesz,
ha a kiváltó sebzés is Critical Strike vagy Overpower volt.
• Yen's Blessing
Resistance to All Elements affix csökkentve: 26–35% → 15,5–20%
• Rakanoth's Wake
Resistance to All Elements affix csökkentve: 26–35% → 15,5–20%
• Arreat's Bearing
Resistance to All Elements affix csökkentve: 26–35% → 15,5–20%
Dust Devil sebzése csökken 50%-kal
• Aspect of the Moonrise
Sebzésbónusz csökkentve: 40–100%[x] → 40–60%[x]
Legendary Ranks növelve: 16 → 21
• Aspect of Adaptability
Korábban: Ha 50% alatt van az erőforrásod, a Basic képességek 3 Primary
Resource-t generálnak (képességenként egyszer). Ha 50% felett van, 20–100%[x]
megnövelt sebzést okoznak.
Most: A Basic képességek 5 extra Primary Resource-t generálnak (képességenként egyszer).
A Basic képességek 0,4–0,6%[x] megnövelt sebzést okoznak minden meglévő
Primary Resource pont után.
BARBÁR
Skill-ek
• Frenzy
Sebzés növelve: 30% → 70%
• Lunging Strike
Sebzés növelve: 33% → 90%
• Battle Lunging Strike
Bleed sebzés növelve: 20% → 40%
• Bash
Sebzés növelve: 33% → 90%
• Flay
Damage Over Time növelve: 48% → 115%
• Hammer of the Ancients
Sebzés növelve: 98% → 110%
• Leap
Korábban: Előreugrasz, becsapódsz, sebzést okozol és visszalököd az ellenségeket.
Most: Előreugrasz, becsapódsz, sebzést okozol és 70%-kal Lassítod a
környező ellenségeket.
• Mighty Leap
Korábban: Leap által sebzett ellenfelek 70%-kal Lassulnak.
Most: Leap 40%[x] megnövelt sebzést okoz. Az eltalált ellenfelek vissza vannak lökve.
• Whirlwind
A Whirlwind használata alatti mozgási sebesség csökkentés mostantól additív, nem multiplikatív.
Passzív-ok
Outburst
Az Outburst passzív mostantól legalább 1 Thorns-t biztosít minden Maximum Életerő
küszöbérték után, a játékosszinttől függetlenül.
Fejlesztői megjegyzés: A küszöbérték továbbra is dinamikusan frissül szintlépéskor.
Unique tárgyak
• Ugly Bastard Helm
- Mostantól Wrath of the Berserker szükséges a sebzés Fire-re alakításához,
nem csak sima Berserking.
• Twin Strikes
- A tooltip frissítve: most egyértelműbb, hogy a Double Swing minden egyes
találatnál 2 további sebzést okoz minden hatásalkalmazás során a
3 másodperces időablakon belül.
Tempering
Furious Augments
- Chance for Bash to Cleave lecserélve: Chance for Bash to Hit Twice
Paragon
• Hemorrhage
Korábban: A Bleeding sebzésed 15%[x]-kal növekedett a Vulnerable sebzés
bónuszod alapján, max 45%.
Most: Ha Bleed-et alkalmazol egy Vulnerable célpontra, 45%[x] megnövelt sebzést okoz.
• Blood Rage
Korábban: Bleeding ellenség megölése 10% eséllyel Berserkinget adott 5 másodpercre,
és a sebzésed 10%[x]-kal nőtt a Berserking alatti sebzésed alapján (max 45%).
Most: Bleeding ellenség megölése 10% eséllyel Berserkinget ad 5 másodpercre.
Berserking alatt 45%[x] megnövelt sebzést kapsz.
• Carnage
Korábban: Berserking alatt a Kritikus találatok 2%[+]-kal növelték a támadási
sebességet, max 16%[+], 6 másodpercig.
Most: Berserking mostantól 15%[+] támadási sebességet is ad.
• Decimator
Korábban: Minden alkalommal, amikor Vulnerable-t alkalmazol, 20%[x] megnövelt
sebzést kapsz 5 másodpercre. Vulnerable ellenségen Overpower használata további
20%[x] bónuszt ad.
Most: 20%[x] megnövelt sebzést okozol Vulnerable ellenfeleknek. Az Overpower
sebzésed is 20%[x]-kal növekszik.
• Flawless Technique
Korábban: One-Handed fegyverrel történő sebzés 1%-kal növelte a Kritikus csapás
esélyt 4 másodpercre, max 8%. Egyszer aktiválható képességenként, vagy
csatornázott Whirlwind alatt másodpercenként kétszer.
Most: Ugyanazzal a fegyverrel való egymást követő támadások 15%[+]-kal növelik
a Kritikus csapás esélyt 4 másodpercre.
• Force of Nature
Korábban: Earthquake 75% eséllyel idézett Dust Devil-t másodpercenként, amely
180% Weapon sebzést okozott. Az Earthquake sebzése 40%-kal nőtt a Damage vs Close
bónusz alapján, max 200%.
Most: Earthquake 45%[x] megnövelt sebzést okoz, és 75% eséllyel idéz Dust Devil-t
másodpercenként, amely 180% Weapon sebzést okoz.
DRUIDA
Skillek
• Earth Spike
Sebzés növelve: 19% → 90%
• Wind Shear
Sebzés növelve: 20% → 60%
• Storm Strike
Sebzés növelve: 20% → 60%
• Maul
Sebzés növelve: 26% → 80%
• Claw
Sebzés növelve: 28% → 80%
• Fierce Claw
Poison sebzés növelve: 20% → 40%
• Pulverize
Sebzés növelve: 92% → 110%
• Enhanced Pulverize
Korábban: 12 másodpercenként, amíg Healthy állapotban vagy, a következő
Pulverize Overpower lesz.
Most: Minden 10 másodpercben a következő Pulverize Overpower lesz.
• Enhanced Debilitating Roar
Fortify érték növelve: 22% → 30%
• Innate Debilitating Roar
Sebzés bónusz növelve: 15% → 25%
• Grizzly Rage
Formában töltött minden másodperc 3% helyett most 4% sebzésbónuszt ad.
Companion skillek mostantól mindig használhatók Grizzly Rage alatt.
Rank 5 bónusz:
Korábban: Companion skillek használhatók Grizzly Rage alatt.
Most: Grizzly Rage aktív állapotában 30%-kal megnövelt Armor-t kapsz.
• Prime Grizzly Rage
Korábban: Grizzly Rage alatt 6 másodpercig Unstoppable vagy.
Most: Grizzly Rage teljes ideje alatt Unstoppable vagy.
Passzív-ok
• Toxic Claws
Korábban: A Shred és Lacerate az alapsebzésük 24/48/72%-át Poisoningként
okozták 4 másodperc alatt.
Most: 5/10/15% megnövelt Poison sebzést okozol.Ez megduplázódik Farkasember
formában, és 8 másodpercig érvényben marad kilépés után is.
• Vigilance
Damage Reduction csökkentve: 7/14/21% → 5/10/15%
• Abundance
Basic Skill Spirit-generálási bónusz növelve: 10/20/30% → 15/30/45%
• Nature's Fury
Korábban: Earth Skill használata 40% eséllyel ingyenes Storm Skill-t idézett meg,
és fordítva. Ezek az ingyenes képességek Earth és Storm típusúnak számítanak.
Most: Ugyanaz, de most +20% 40% Earth és Storm sebzést is okozol.
• Ursine Strength
Korábban: +30% Maximum Életerő Werebear formában és utána 3 másodpercig.
Healthy állapotban +15% sebzés és +70% Overpower sebzés.
Most: +30% Maximum Életerő, +20% sebzés, és +100% Overpower bónusz
Werebear formában és 5 8 másodperccel utána.
Aspect-ek
• Of The Ursine Horror
A kategórai cserélve lett Offensive-ről Utility-re.
Korábban: A Pulverize Earth Skill is, és Casting után földrengésszerű
sebzés 2 másodpercig.
Most: Pulverize Earth Skill. Ha Overpower-t okoz, az Earth Skill-ek Cooldown-ja
1,0–4,0 0,5-1,25 másodperccel csökken.
• Mangled
Korábban: Werebear formában 10–25 Spirit 8 másodpercenként.
Most: Werebear formában 5–10% Maximum Spirit-generálás másodpercenként.
• Of the Rabid Bear
Korábban: Grizzly Rage alatt a Kritikus találatok Rabies-t alkalmaztak és
+60–105% Poison sebzést okoztál.
Most: Grizzly Rage alatt minden direkt sebzésed Poison sebzéssé válik,
+20–40% Poison sebzést okozol, és Rabies-t passzívan terjesztesz.
• Runeworker's Conduit
Másodlagos hatás módosítva:
Korábban: Lightning Bolt sebzés +15%[x] minden 100 Willpower után.
Most: Lightning Bolt sebzése +25–40%.
Unique tárgyak
• Mjölnic Ryng
Sebzésbónusz csökkentve: 40–100% → 20–40%
NECROMANTA
Képességek
• Reap
Sebzés növelve: 20% → 50%
• Hemorrhage
Sebzés növelve: 40% → 80%
• Decompose
Sebzés növelve: 60% → 150%
• Enhanced Decompose
Sebzés növelve: 40% → 100%
• Bone Splinters
Sebzés növelve: 15% → 30%
• Soul Rift
Többé nem ad Barrier-t
Prime Soul Rift sebzésbónusz csökkentve: 75% → 15%
Passzívok
• Affliction
Az ellenfelek általad kapott sebzése 15%-ról 45%-ra nőtt.
Scaling érték 30%-ról 120%-ra nőtt.
Alap sebzés 100%-ról 180%-ra nőtt.
Sebzés maximálva 900%-nál
• Ossified Essence
Korábban: Minden 50 fölötti Essence pont után Bone képességeid 0,5%-kal
nagyobb sebzést okoznak.
Most: +50% Essence-generálás. Bone képességeid 0,5% 0,7% megnövelt sebzést
okoznak minden aktuális Essence pont után, maximum 100% 140%[x]-ig.
• Shadowblight
Alapsebzés növelve: 60% → 200%
Skálázódás csökkentve: 100% → 20%
Sebzésbónusz plafon: 300% 450%
Mostantól Shadow sebzéssel is skálázódik
• Rathma's Vigor
Overpower bónusz csökkentve: 120% → 100%
Aspect-ek
• Aspect of Swelling Curse → átnevezve: Aspect of Decaying Humerus
Korábban: Bone Spirit Kritikus esélye +10–30%, minden eltalált ellenség után
+2 Essence 15 másodpercre (max 50).
Most: Bone képességeid mostantól Shadow sebzést okoznak. Bone képesség
eltalálása után az ellenség 15–25%-kal több Shadow sebzést szenved el.
• Of Plunging Darkness
Korábban: A Bone Prison Darkness képesség lett, Blight medencét idézett,
80–140% bónusz sebzéssel 6 másodperc alatt.
Most: Bone Prison továbbra is Darkness Skill, Blight medencét idéz 6 másodpercre.
Blight sebzésed 40–60%-kal nő, amíg a Bone Prison aktív.
• Blighted
Korábban: Shadowblight 10 sebzés után 35–55%[x] megnövelt sebzés 6 másodpercig.
Most: Shadowblight egymást követő találatai 15–25% 35%[x] extra sebzést okoznak
minden egyes találatra, amely 6 másodperccel az első után visszaáll.
• Blood Soaked
Korábban: Blood Mist nyomában Desecrated Ground marad 4 másodpercig, 45–65%
Corrupting sebzéssel másodpercenként. +20% mozgási sebesség Blood Mist alatt.
Most: Desecrated Ground most 8 másodpercig tart és 35–55% Corrupting sebzést
okoz másodpercenként. +30% mozgási sebesség Blood Mist alatt ÉS amíg
Desecrated Ground-on állsz.
Támadó aspektusból Mobility Aspect-tá vált.
• Of Creeping Mist → átnevezve: Creeping Cadaver
Korábban: 20–40% Evade Cooldown Reduction, Blood Mist alatt dupla távolságra
lehet Evade-elni, belépés vagy kilépés Blood Mistből visszaállítja az Evade Cooldown-t.
Most: Corpse elfogyasztása után +20–40% mozgási sebesség 8 másodpercre.
• Coldbringer's
Blizzard-ok közti idő csökkentve: 6 → 4 másodperc
Unique tárgyak
• Deathless Visage
Echo sebzés csökkentve: 40–80% → 20–40%
• Indira's Memory
Sebzésbónusz csökkentve: 40–80% → 20–40%
• Bloodless Scream
Affixek
Az Intelligence bónusz értékei más fegyverekhez lettek igazítva.
Freeze Duration affix lecserélve: Lucky Hit – esély erőforrás visszatöltésére.
Lucky Hit Chance affix lecserélve: Lucky Hit – max 40% esély 8500-13500
Shadow sebzés okozására.
Darkness Skills rangok növelve 1-2-ről 2-4-re.
Korábban: Darkness képességeid 100%-ig Chill-elik az ellenséget, Frozen
ellenfeleknek 100–200% extra sebzést okoznak.
Lucky Hit: Frozen célpontok ellen 100% eséllyel 15–25 extra Essence-t generál.
Most: Darkness képességeid 100%-ig Chill-elik az ellenséget, 100–200% extra
sebzést okoznak Frozen és Boss ellenfeleknek. Minden 800. Darkness sebzés után
minden közeli ellenség 0,25 másodpercre megijed (Fear), majd 3 másodpercre
megfagy (Freeze).
Paragon
• Bloodbath
Overpower sebzésbónusz csökkentve: 100%[x] → 40%[x]
ROGUE
Képességek
• Puncture
Sebzés növelve: 21% → 45%
• Heartseeker
Sebzés növelve: 24% → 50%
• Forceful Arrow
Sebzés növelve: 33% → 50%
• Invigorating Strike
Sebzés növelve: 45% → 65%
• Blade Shift
Sebzés növelve: 30% → 45%
• Enhanced Dance of Knives
A töltésekhez szükséges távolság növelve: 30 → 34 méter
Fejlesztői megjegyzés: Ez kissé növeli a folyamatos működéshez szükséges
mozgási sebességet.
• Supreme Death Trap
Az ellenálló ellenségek elleni sebzés csökkentve: 180% → 60%
Most már helyesen sebzi az Unstoppable ellenségeket
A 5. rang húzóhatása helyett kétszeres sebzést okoz
• Improved Flurry
Korábban: A Flurry dash-t ad a célpontra és azonnal gyógyít 10% maximális életerőt.
Most: A Flurry dash-t ad és 10% maximális életerőt gyógyít 1,5 másodperc alatt.
• Subverting Concealment
Korábban: A Concealment megszakító képesség garantált kritikus csapás és
6 másodperc Vulnerable-t okoz.
Most: A Concealment megszakítása után minden képesség garantált kritikus
csapás 4 másodpercig, és az ellenfelek 3 másodpercre Vulnerable állapotba kerülnek.
Passzívok
• Close Quarter’s Combat
Damage to Close csökkentve: 25% → 10% növelve 25%-ról 50%-ra
Sebzés bónusz plafon: 90%
• Precision
A Critical Strike sebzés bónusz scaling értéke 20%-ról 100%-ra nőtt.
Sebzés bónusz plafon: 360%
• Alchemical Admixture
Cold, Poison, Shadow bónusz csökkentve: 40% → 12%
Potency bónusz plafon: 150%
Korábban: Ha két különböző nem fizikai sebzést okoztál, az Imbuement skillek
Potency értéke 40%[x]-kal nőtt 5 másodpercre.
Ez a Potency tovább nőtt az összes Poison, Shadow és Cold bónuszsebzésed 40%-ával.
A jelenlegi bónusz a statjaid alapján számított multiplikatív százalék volt.
Most: Ha két különböző nem fizikai sebzést okozol, az Imbuement skillek Potency
értéke 100%-kal nő, és +50%[x] nem fizikai sebzést kapsz 8 másodpercre.
• Victimize
Vulnerable sebzés csökkentve: 150% → 20%
Victimize bónusz plafon: 300%
Alap sebzés növelve: 60% → 90%
Korábban: Lucky Hit – ha közvetlen sebzést okoztál egy Vulnerable ellenfélnek,
50% eséllyel robbanást idézett elő, ami 60% azonos típusú sebzést okozott neki
és a környező ellenfeleknek. A Victimize sebzése a Vulnerable Damage
bónuszod 150%-ával nőtt.
Most: Lucky Hit – ha közvetlen sebzést okozol egy Vulnerable ellenfélnek,
50% eséllyel robbanást idéz elő, ami 200% azonos típusú sebzést okoz neki
és a környező ellenfeleknek.
A Victimize robbanás által eltalált ellenfelek 3 másodpercig
75%[x]-kal több sebzést kapnak tőled.
Aspect-ek
• Energizing Aspect
Korábban: Elite ellenség Basic Skill-lel való sebzése 4 Energy-t, megölése
10–45 Energy-t adott.
Most: Basic Skill használata 6 Energy-t ad. Elite megölése után 10–30 Energy jár.
• Infiltrator’s
Korábban: Poison Trap nem törte meg a Stealth-et, nem volt Cooldown vagy
felkészülési idő. Stealth elhagyásakor minden Trap aktiválódott, 8–4 mp
Cooldown Trapenként.
Most: Poison Trap nem tör Stealth-et, nincs Cooldown vagy aktiválási idő benne.
Stealth elhagyásakor aktiválódnak, majd elindul a Cooldown. Cooldown csökkentve
10–50%-kal. Mostantól Utility, nem Offensive Aspektus.
• Cheat’s
Korábban: 10–30% kevesebb sebzés Crowd Controlled ellenségtől. Ha ilyentől
sebzést kapsz, +15% mozgási sebesség 2 mp-re.
Most: +5–15% sebzéscsökkentés és +10% mozgási sebesség, amelyek
megduplázódnak, ha 50% alatt van az életerőd.
• Of Volatile Shadows
Korábban: Minden Dark Shroud eltűnésekor robbanás történt, Shadow sebzéssel,
Shadow Imbuement hatással.
Most: A Shadow Imbuement sebzése +10%[x] minden képességszint után.
Minden 10 másodpercben a Skill találat robbanást idéz elő, Shadow sebzéssel
és Imbuement hatással.
• Aspect of Bursting Venoms
Korábban: Lucky Hit – Poison Imbued képesség 15% eséllyel mérgező tócsát hozott létre,
280–364% Poisoning sebzéssel. Ebben állva a Poison Imbuement-nek nem volt Cooldown-ja.
Most: Lucky Hit – Poison Imbued képesség 15–35% eséllyel
Poison Trap-et idéz, ha az felszerelve van.
• Of The Dark Dance
Sebzésbónusz mostantól multiplikatív, nem additív.
Unique tárgyak
• Eaglehorn
Korábban: Penetrating Shot 2 mp Vulnerable, minden 4. Penetrating Shot
visszapattan és +50–150%[x] sebzés.
Most: Penetrating Shot mindig visszapattan falról, és +40–80%[x] sebzést okoz.
• Eyes in the Dark
Korábban: Death Trap +50–150% sebzés és egyszer újraaktiválódik.
Most: A következő Death Trap +100–200% sebzést okoz, és újraaktiválódik.
Ez csak 10 másodpercenként egyszer történhet meg.
Paragon
• Danse Macabre
Korábban: Mobility vagy Subterfuge képesség után a következő
képesség +75%[x] sebzést okoz.
Most: Mobility vagy Subterfuge képesség használata után
+30%[x] sebzést okozol 10 másodpercig.
• Tricks of the Trade
Korábban: Marksman képességek Cutthroat képességeknek +25%[x], és fordítva.
Most: Marksman által sebzett ellenfelek +30% sebzést kapnak Cutthroat
képességektől, és fordítva.
• Eldritch Bounty
Korábban: Imbued Skill használata után +3% Maximum Resistance és
+30% sebzés az adott elemhez 9 másodpercig.
Most: Minden felszerelt Imbuement Skill +3% Maximum Resistance-t és +30%
sebzést ad az adott elemhez.
Poison, Shadow és Cold elemek +3% maximális ellenállást és 30%[x]
sebzésnövekedést kapnak.
SORCERER
Képességek
• Frost Bolt
Sebzés növelve: 38% → 90%
• Arc Lash
Sebzés növelve: 42% → 80%
• Fire Bolt
Damage Over Time növelve: 44% → 90%
• Spark
Sebzés növelve: 12% → 25%
• Enhanced Spark
Sebzés növelve: 9% → 20%
• Lightning Spear
Sebzés növelve: 16% → 80%
• Invoked Lightning Spear
Stun időtartam csökkentve: 2 mp → 0,5 mp
• Hydra
Mana költsége eltávolítva
Sebzés növelve: 23% → 35%
Lucky Hit esély növelve: 2,5% → 5%
• Firewall
Alapsebzés növelve: 230% → 300%
• Incinerate
Kezdő sebzés növelve: 120% → 150%
Maximális feltöltési sebzés növelve: 162% → 203%
• Inferno
Sebzés növelve: 354% → 425%
Passzív-ok
• Combustion
Korábban: Burning effektek 60%[x] extra sebzést okoznak, plusz 25%[x]
Burning sebzés és Burning célpont bónusz alapján.
Most: Burning effektek 50%[x] extra sebzést okoznak, plusz 20%[x]
Burning sebzés és Burning célpont bónusz alapján, maximum 100%[x]-ig.
• Vyr's Mastery
Korábban: Charged állapotban a Kritikus csapások 15% eséllyel Lightning
sebzést ívelnek egy közeli ellenségre, vagy újra eltalálják ugyanazt 500%-os
sebzéssel, ha nincs másik célpont.
Most: Charged állapotban a Kritikus csapások 25% eséllyel akár 3 közeli
ellenségre is ívelnek Lightning sebzést, vagy újra eltalálják az eredeti célpontot
300%-os sebzéssel, ha nincs más.
• Enlightenment
Korábban: Enlightened állapotban Fire, Lightning és Cold sebzésbónuszok
összeadódnak, +25%[x] sebzés, +45%[+] Mana regeneráció,
+20%[+] támadási sebesség.
Most: Enlightened állapotban a három elem közül a legmagasabb bónuszt
veszi figyelembe. +70%[x] sebzés, +45%[+] Mana regeneráció,
+30%[+] támadási sebesség.
Aspect-ek
• Serpentine Aspect
Korábban: +1 aktív Hydra, és 10–30%-kal hosszabb időtartam.
Most: Hydra idézése minden Manádat elhasználja, és minden elköltött Mana után
0,5–2,5% extra sebzést okoz.
• Aspect of Three Curses → átnevezve: Flash Fire Aspect
Korábban: Fireball és Meteor Kritikus sebzése +25–45%[x], duplázva
Healthy célpontokra.
Most: Pyromancy képességek Kritikus sebzése +25–45%[x], duplázva
Healthy célpontokra.
• Battle Caster’s Aspect
Maximum halmozás növelve: 5 → 10
• Shivering Aspect
Szöveg frissítve: most már a Chill vagy Stagger felépítés mértékére utal,
nem az aktuális állapotra.
• Aspect of Splintering Energy
Korábban: Lightning Spear Kritikus találatai 5 célpontra ívelnek, 60–100%[x]
extra sebzéssel a Kritikus bónusz alapján.
Most: Kritikus találatok Lightning Spearral 5 célpontot is eltalálnak, de csak az
alapsebzés 60%[x]-át okozzák. A Lightning Spear alapsebzése +20–40%[x].
A Lightning Spear Critical Strike-jai miatt a lándzsa ívet húz a célpontra és legfeljebb
5 másik ellenfélre, normál sebzésének 60%[x]-át okozva. A Lightning Spear
20-40%[x]-kal több sebzést okoz.
Tempering
• Conjuration Fortune
- o Magic ritkaság
Conjuration Lucky Hit esély növelve: 2,5–4,0% → 6,0–8,0%
- o Rare ritkaság
Növelve: 3,0–5,0% → 8,0–10,0%
- o Legendary ritkaság
Növelve: 4,0–6,0% → 8,0–12,5%
FELHASZNÁLÓI FELÜLET ÉS ÉLMÉNY
- A Codex of Power-ben szereplő Aspektusok leírása mostantól jelzi, hogy nagyobb
erőt kapnak, ha Amulettre, Kétkezes fegyverre vagy Ancestral tárgyra kerülnek.
- Új beállítás került be, amellyel kikapcsolható a szezonális hírnévpontokat jelző
lebegő szöveg.
TÁRGY AFFIX FRISSÍTÉSEK
Fejlesztői megjegyzés: Sok Offenzív kategóriájú Tempering Affix értékeit módosítottuk.
Ezek többsége feltételhez kötött (pl. adott sebzéstípus, korlátozott hatás).
Az új értékek tükrözik, mennyire korlátozóak ezek a feltételek –
hasonló szintű korlátozottság esetén mostantól az affix értékek is egységesek.
ÁLTALÁNOS
- Resistance to All Elements csökkentve: 10–12% → 8–10%
- Maximum Base Elemental Resistance növelve: 70% → 75%
(továbbra is 85% a maximum más forrásokkal együtt)
- Overpower használatakor az extra sebzés bónusz, amely a Maximum Life
és Fortify értékek alapján adódott, 80%-kal csökkentve.
ALAP AFFIXEK
• Damage affix maximum növelve: 35% → 40%
• Basic Damage affix maximum csökkentve: 70% → 50%
• Damage Over Time affix maximum csökkentve: 70% → 50%
• Overpower Damage affix maximum csökkentve: 70% → 65%
INHERENT AFFIXEK
• Vulnerable Damage maximum csökkentve: 57,4% → 50%
• Critical Strike Damage maximum csökkentve: 57,4% → 50%
• Damage Over Time maximum növelve: 20% → 50%
• Damage to Close Enemies maximum növelve: 20% → 50%
• Summoning Damage maximum növelve: 20% → 50%
• Overpower Damage maximum csökkentve: 196,3% → 65%
LOOT FRISSÍTÉSEK
Whispers
Több változtatás történt a Whisper Cache jutalmak következetességének javítására.
Aranygyűjtés
• Mostantól lényegesen több aranyat ad.
Crafting anyag gyűjtése
• Ennek a jutalomnak a megjelenési esélye csökkent.
• Mostantól lényegesen több crafting anyagot ad.
Drágakőgyűjtés
• Több drágakövet dob.
• Torment III nehézségen vagy afölött véletlenszerű Royal Gem vagy magasabb
szintű drágakövet is tartalmaz.
HELLTIDE
Kixxarth mostantól jelentősen több Cinder-t ad.
NIGHTMARE DUNGEON
• Befejezéskor Torment nehézségeken már nem dob Magic vagy Rare tárgyakat.
INFERNAL HORDES
• Az Anyag Láda (Materials Chest) most több drágakövet ad.
WORLD BOSSOK
• Mostantól garantáltan ejtenek egy Infernal Compass-t.
CRAFTOLT LÁDÁK
• A Gyűrű és Amulett ládák a Jewelernél mostantól összevonva
egyetlen Jeweler Cache-be.
• A Jeweler Cache 2 legendás amulettet és 3 legendás gyűrűt ad.
Korábban külön-külön 1-1 tárgyat adtak.
• A láda ára csökkent:
o korábban: 100k (gyűrű) / 150k (amulett) fragment
o most: 30k fragment összesen
• A Blacksmith Cache mostantól 5 tárgyat ad, korábbi 1 helyett.
A költség ennek megfelelően arányosan nőtt.
Fejlesztői megjegyzés: Ezeket a változtatásokat azért hajtottuk végre,
hogy harmónia legyen a két Cache típus között, és csökkentsük a kattintások
számát, amelyeken keresztülmenve megkaphatod a Blacksmith Cache tárgyait.
Végül pedig azért, hogy a Blacksmith Cache egy kicsit ütősebbnek hasson.
ÁLTALÁNOS
Az Ancestral tárgyak esési esélye mostantól a Difficulty Tier (nehézségi szint)
alapján skálázódik.
NIGHTMARE DUNGEONS
ÚJ AFFIXEK
Horadric Reserves
- Zsákmányládákban jelenik meg, különleges jutalmakkal: Gem Fragments, Gold,
Obols, szezonális pénznemek és Resources.
Equipment Delve
- Gyűjthető relikviákat idéz meg, amelyek fejlesztik az adott dungeon végén járó
felszerelésjutalom ládát. Jutalmak: fegyverek, ékszerek és páncélok.
Power Shrines
- További Power Shrine-okat idéz meg az alábbi típusokból:
Artillery, Blast Wave, Channeling, Lethal, Protection
Forgotten Wisdom
- Experience Mote-ok eshetnek az ölések után. Egy experience well is
megjelenik valahol a dungeonben.
Treasure Breach
- Több treasure goblin rohamozza meg a dungeont…
SZEZONÁLIS NIGHTMARE DUNGEON ROTÁCIÓ
• Ancient’s Lament
• Betrayer’s Row
• Bloodsoaked Crag
• Buried Halls
• Carrion Fields
• Champion’s Demise
• Charnel House
• Grinning Labyrinth
• Komdor Temple
• Mournfield
• Path of the Blind
• Sealed Archives
• Seaside Descent
• Akkhan’s Grasp
• Ancient Reservoir
• Bastion of Faith
• Belfry Zakara
• Blind Burrows
• Earthen Wound
• Endless Gates
• Faceless Shrine
• Haunted Refuge
• Heathens Keep
• Iron Hold
• Leviathan’s Maw
• Lost Keep
• Maugan’s Works
• Oblivion
• Witchwater
• Abandoned Mineworks
• Collapsed Vault
• Conclave
• Corrupted Grotto
• Deserted Underpass
• Forgotten Ruins
• Hakan’s Refuge
• Halls of the Damned
• Heretic’s Asylum
• Inferno
• Putrid Aquifer
• Shivta Ruins
• Sirocco Caverns
• Sunken Library
• Tomb of the Saints
• Uldur’s Cave
EGYÉB VÁLTÓZTATÁSOK
• A summon típusú egységek – például a druida Companions és a
necromanta Minions – mostantól öröklik a Lucky Hit és Overpower bónuszokat.
• A játékban véletlenül megmaradt Met rúnákat – amelyeket a Season of Hatred Rising
előtt eltávolítottak – automatikusan Yom rúnává alakították.
• Számos tooltipet frissítettek a játékban, hogy egyértelműbb legyen a
különbség a Drain és Consume kifejezések között.
• Három új betöltési tippet adtak hozzá, amelyek segítenek megérteni a
különbséget a Spending, Draining és Consuming Resource működése között:
Magyarázatok:
• Spending Resource: Akkor történik, amikor képességet használsz, és az adott
erőforrás (pl. Mana, Energy) csökken. Bizonyos játékmenet mechanikák reagálnak erre,
és a Resource Cost Reduction stat csökkentheti az elhasznált mennyiséget.
• Consuming Resource: Ez technikailag spending-nek számít, tehát hat az azzal
működő képességekre. Az elhasznált mennyiség fix, és nem csökkenthető
Resource Cost Reduction stat-tal.
• Draining Resource: Ez nem számít spending-nek, tehát nem vált ki azzal
kapcsolatos képességhatásokat. A lecsapolt mennyiség fix, és Resource
Cost Reduction nem befolyásolja.
AKADÁLYMENTESÍTÉS
– Javították, hogy a képernyőolvasó (Screen Reader) a Season Journey
célokat tört számként olvasta fel.
JÁTÉKMENET
Barbár
• Javítva egy hiba, amely során a Fighter's Mighty Throw extra hullámai kétszer
annyi sebzést okoztak a kelleténél.
• Javítva egy hiba, ahol a Fighter's Mighty Throw Barrier-t adott akkor is, ha nem
volt pont a fejlesztésében.
• Javítva egy hiba, amely során a Fighter's Mighty Throw "snapshotolta" a
bónuszokat fegyverváltáskor.
• Javítva egy hiba, ahol az Executioner's Aspect által adott Earthquake
sebzésbónusz megmaradt a tárgy eltávolítása után.
• Javítva egy hiba, ahol az Ugly Bastard Helm nem növelte bizonyos
Fire sebzésforrásokat.
• Javították, hogy az Ugly Bastard Helm időnként nem növelte bizonyos
Fire sebzés forrásait.
• Javították, hogy a Violent Hammer of the Ancients bónusza más skillek
Overpower-jára is elhasználódott.
• Javították, hogy a Wrath of the Berserker Rank 5 Damage nem tudott
Overpowerolni.
• Javították, hogy a Rumble Glyph bossok ellen következetlen sebzést adott.
• Javították, hogy a Devilish Aspect aktiválódott Shout skill használatakor.
• Javították, hogy a Devilish Aspect leírása nem felelt meg pontosan a hatásának.
• Javították, hogy a Fighter’s Mighty Throw snapshotolta a bónuszokat fegyverváltáskor.
Druida
• Javítva egy hiba, ahol a Runeworker's Conduit Aspect bónusza nem szűnt
meg az item levétele után.
• Javítva egy hiba, ahol a Malefic Crescent által adott mozgási sebesség nem
adódott hozzá megfelelően a Mad Wolf's Glee sebességbónuszához.
• Javítva egy hiba, ahol a Waxing Gibbous által adott sebzés Stealth-ből való
kilépés után nem érvényesült bizonyos más Stealth forrásokra
(pl. Shroud of False Death).
• Javították, hogy a Shroud of False Death a Spirit Boon-okra is adott bónuszokat.
• Javították, hogy az Aspect of the Rabid Bear nem mindig működött Grizzly Rage
teljes időtartama alatt.
• Javították, hogy a Druid companionok nem tudtak megfelelően Overpowerolni.
• Javították, hogy a Shred támadások, amelyeknek Dash-t is kellett volna okozniuk,
nem tették ezt.
Necromanta
• Javítva egy hiba, ahol a Bone Mage-ek echo-t generáltak a Deathless Visage hatásából.
• Javítva egy hiba, ahol a Skeleton Warrior Mastery, Skeleton Mage Mastery és Golem
Mastery rangjai nem működtek a Ring of Mendeln és Sanguivor, Blade of Zir tárgyakból,
ha nem volt korábban pont ezekben a passzívokban.
• Javítva egy hiba, ahol a Shadowblight nem kapott bónuszt a multiplikatív Corrupting
sebzésforrásokból.
• Javítva egy hiba, ahol a Howl from Below nem adta hozzá a Summon taget a
Corpse Explosion-hoz.
• Javítva egy hiba, ahol néhány Book of the Dead fejlesztés időnként nem működött.
• Javítva egy hiba, ahol a Decompose nem idézett Corpse-ot bizonyos ellenségek ellen.
• Javították, hogy a Skirmisher Skeletal Warriors időnként nem kapták meg a Ring of Mendeln által adott sebzésnövelést.
• Javították, hogy a Skeletal Bone Mage-ek által idézett Bone Spear és Bone Splinters
nem örökölték megfelelően a Summoning, Minion vagy Skeletal Mage sebzésbónuszokat.
• Javították, hogy a Reaper's Pursuit mozgási sebesség bónusz nem érvényesült városban.
• Javították, hogy a Memento Mori passzív hatása megmaradt, miután levetted
róla a skill pontokat.
Rogue
- Javítva egy hiba, ahol a Crown of Lucion sebzésbónusza nem működött,
ha Inner Sight aktív volt.
- Javítva egy hiba, ahol a Preparation hibás Cooldown csökkentést adott más
hatásokkal, mint például a Beastfall Boots.
- Javították, hogy a Precision néha stackelődött akkor is, ha nem castoltál aktívan skillt.
Sorcerer
• Javítva egy hiba, ahol a Splintering Energy teljes ideje alatt alkalmazta az első
Overpower találat bónuszát.
• Javítva egy hiba, ahol az Inferno helytelenül fogyasztotta el a Blood Boiling Aspect
Overpower bónuszát, annak ellenére, hogy Damage over Time effektként
nem képes Overpower-t okozni.
• Javítva egy hiba, ahol a Lightning Spear és Ice Blades leírásában nem szerepelt
az aktív Summon korlát.
• Javítva egy hiba, ahol a Primordial Binding képesség szintje több pontot adott,
mint kellett volna, ha Masterworking-gel erősítve volt.
• Javították, hogy a Hydra nem profitált a Devouring Blaze passzívból.
• Javították, hogy a Flame Shield helytelenül rejtett sebzésbónuszt adott.
• Javították, hogy a Flame Shield helytelenül resource cost reduction-t adott.
• Javították, hogy a Flame Shield garantált Critical hit csak akkor működött,
ha a célpontot eltaláltad.
• Javították, hogy az Enlightenment stackeket szerzett nem szándékolt forrásokból,
például potion ivás vagy mountolás közben.
• Javították, hogy a Prime Inferno a játékos felé húzta az ellenfeleket,
nem az Inferno közepére.
• Javították, hogy Tal Rasha's Iridescent Loop nem adta meg a sebzésbónuszt
az első stacknél.
ALTALÁNOS JAVÍTÁSOK
• Javítva egy hiba, ahol ritka ellenségek váratlanul gyengébb felszerelést dobtak.
• Javították, hogy Orton legyőzhetetlenné válhatott a Dead to Rights küldetés során,
ami megakadályozta a továbblépést.
• Javították, hogy a Bound by Blood küldetés során a szükséges ellenfelek néha nem
spawnoltak, ami blokkolta a küldetés haladását.
• Javították, hogy a Class Mechanic feloldó küldetések nem adták meg a
tervezett tárgyjutalmakat.
FELHASZNÁLÓI FELÜLET ÉS ÉLMÉNY
• Javítva egy hiba, ahol a „Új” ikon nem tűnt el a térkép fülről és a küldetések
panelről, miután megnéztél egy Introduction Quest-et.
• Javítva egy hiba, ahol az Aether számláló nem jelent meg megfelelően az
Infernal Hordes alatt bizonyos esetekben.
• Javítva egy hiba, ahol a Druid's Lupine Ferocity Key Passive leírása
helytelenül jelent meg az Injured kulcsszó magyarázatában.
EGYÉB
- Különféle teljesítménybeli, stabilitási, vizuális, UI- és hangjavítások.
- Javították, hogy a Shard of Agony transzmutációs recept hibás
Malignant Heart követelményt írt elő a craftoláshoz.
Ennyi volna hát, szokás szerint nem rövid.
Remélem segít mindenkinek ez a részletes Patch leírás!
Szerencsés Season-t, jó játékot, és csilliárd loot-ot kívánok!
Köszönöm megtisztelő figyelmeteket: