Diablo III PTR Patch Notes 2.7.4 MAGYARUL!
A 2.7.4-es frissítés PTR-tesztelési időszaka július 12-én kezdődött és augusztus 4-én ért véget. Az alábbiakban megismerhetitek a Patch Notes tartalmát és kitalálhatjátok, hogyan hozható ki a legtöbb az új szezonális témából és a különböző frissítésekből.
Fontos, hogy a PTR tartalom az élesítés előtt még változhat, cikkünk a jelenlegi legfrissebb állapotot tükrözi (a magyar változatban a kijavított bugfix megjegyzések fordítása nem szerepel).
Season 27
A 27. Season egy új típusú eszközt mutat be, Angelic Crucibles néven. Amint a Nephalem megtalálja ezt a mennyei tárgyat, bármilyen felszerelhető legendás item „megszentelésére” felhasználhatja. Az item megszentelésekor tökéletes Ancient-szintű statok jönnek létre rajta, miközben megőrzi legendás erejét. Ezenkívül a folyamat hozzáad egyet a három új, egyedi, osztályspecifikus képesség közül.
A Season témájának részletei:
- Az Angelic Crucibles (eszköz) és a Sanctified Items (megszentelt item) csak a szezonális játékban szerezhető be, és az évad végén nem adódnak át a nem-szezonális karakterre.
- Az Angelic Crucibles bárhol eshet Sanctuaryban a 70. szinten.
- A játékosok annyi megszentelt tárgyat szerezhetnek be, amennyit szeretnének, azonban egyszerre csak egy megszentelt tárgyat lehet felszerelni.
- A megszentelt tárgyak újra megszentelhetők egy másik Angyali Crucible használatával.
- Egy elem megszentelésekor minden stat változni fog.
- Csak a 70. szintű felszerelt itemeket lehet megszentelni
- A craftolt tárgyakat nem lehet megszentelni.
- A követők nem szerelhetik fel a megszentelt itemeket.
Karakterosztály-specifikus megszentelt tulajdonságok
Barbár
- A Whirlwind összehúzza a mobokat 25 yardon belül és húzza magával.
- A Hammer of the Ancients minden irányba üt a Barbár körül. A Hammer of the Ancients minden tizedik leadása erőteljes lökéshullámot szabadít fel. A lökéshullám 10-szeres sebzést okoz.
- Az ellenségek eltalálása Tempest Rhythm stacket generál. A Wrath of the Berserker aktiválása 50 stack Tempest Rhythm-et fogyaszt, és 16 yardon belül megrémiszti az ellenséget, így stackenként 2%-kal nagyobb sebzést szenvednek el 20 másodpercig. Maximum 50 stack.
Crusader
- A Blessed Hammer szétreped az energiától és az útjában 12 yardon belül sebzi az ellenséget. A Dominion kivételével az összes rúna a kalapácsot egyenesen dobja el a karakter előtt.
- Két másodpercenként meghívja a Fist of the Heavens-t egy véletlenszerű közeli ellenségre.
- A Falling Sword castolása után a karakter két arkangyallal leereszkedik az égből, akik képesek castolni Consecration-t és Condemn-t.
- Az arkangyalok nem részesülnek a bónuszokból
- Az arkangyalok nem sebződnek
- Az angyalok spawnolásának nincs cooldown-ja a Falling Sword castolásakor
- Egyszerre legfeljebb két arkangyal lehet jelen.
Demon Hunter
- A Strafe castolja az utoljára leadott nem-channeling hatred spender képességet.
- A Vengeance castolása rakéták özönét szabadítja el, amelyek az ellenségek maximális életének megfelelő százalékos sebzést okoznak. A kilőtt rakéták száma 30 másodperc alatt megnő. Az elitek és a bossok rakétánként kevesebb sebzést kapnak.
- A Cluster Arrow ellövése többé már nem dob el robbanószerkezetet. Ehelyett a robbanás erejét áthaladó fénysugarakba koncentrálja.
Monk
- A Wave of Light castolása most megidéz egy harangot a célhelyen, amely sebzést okoz, amikor a caster megtámadja a harangot. Egyszerre legfeljebb hét csengő lehet aktív.
- A Shattering Light rúna tiszteletben tartja, hogy merre néz a karakter, amikor megüti a harangot, és a harangok többé tudják megszólaltatni egymást.
- Más játékosok is megtámadhatják a megidézett harangokat.
- Minden Way of the Hundred Fists kombinált ütés a második fokozatú kombinált ütést használják.
- A Seven-Sided Strike ütés célpontját spirituális ütésekkel sújtják 15 másodpercig. Ez egyszerre csak egy ellenséget érinthet.
Necromancer
- A Golem 20 yardon belül felszedi a holttesteket. Minden általa tárolt holttest lehetővé teszi, tetszőleges corpse-spending képesség castolását a felhasznált hullák maximumával. Legfeljebb 30 holttest tárolható.
- Az 50 yardon belüli ellenségeket folyamatosan támadja az Army of the Dead – Unconventional Warfare, amíg ez a tárgy fel van szerelve.
- A Fate’s Vow és az Army of the Dead megszentelt képesség nem kerül kölcsönhatásba.
- Öt, egymást követő ütés az ellenségre a Death Nova-val, egy olyan szellemet eredményez, amely minden ötödik Death Nova castolásnál lesújt az ellenségre. Egyszerre legfeljebb három szellem idézhető.
Witch Doctor
- A Locust Swarm által érintett ellenségek is meg lesznek kísértve (Haunt). A Piranhas castolásakor, a 60 yardon belül lévő összes megkísértett ellenség a medencébe kerül. A Bogadile által elkábított kisebb ellenség azonnal meghal. A Bogadile által elkábított elitek és bossok hatalmas sebzést szenvednek.
- A Horrify olyan aurává válik, amelynek hatására az ellenség 100%-kal több sebzést kap és 15%-kal kevesebb sebzést okoz az egyéb hatásai mellett.
- Időnként megidéz két Gargantuant és három Zombi Kutyát (Zombie Dogs). A Gargantuan megkapja Restless Giant rúna effektjét, a Zombie Dogs pedig mindegyik rúnájának az effektjét. A Sacrifice által sújtott ellenségeket feláldozzák, aminek következtében 100%-kal több sebzést szenvednek el a Petektől.
Wizard
- A Storm Armor 30 másodpercig töltődik. A Storm Armor teljes feltöltéssel történő castolása erőteljes villámcsapást szabadít fel, és azonnal megöl egy véletlenszerű ellenséget 30 yardon belül. A bossokat és az elieteket nem öli meg, de jelentős sebzést kapnak.
- Az Arcane Orb időszakonként akár négy orb-töltést is létrehoz, amelyek castoláskor további gömböt generálnak. Az Arcane Orbit rúnából származó összes töltés egyszerre robban fel.
- A Magic Missile 10 rakétát lő ki, és megkapja a Seeker rúna effektjét.
Fejlesztői megjegyzés: A Lords of Hell szezonnal megvizsgáltuk, mit tenne Nephalem, ha birtokában lenne a pokol hatalmának. Ebben a szezonban meghívjuk a játékosokat, hogy szemtanúi legyenek, mit tud Nephalem véghezvinni a mennyek erejével. Célunk a 21 egyedi osztály-képességgel az volt, hogy olyan változtatásokat vezessünk be a készségekbe, amelyek újradefiniálhatják a build vagy a set játékát. Izgatottan várjuk, hogy a játékosok hogyan használják majd ki a mennyország erejét a 27. Seasonban.
Általános frissítések
- Az Adventure Mode immár alapértelmezettként minden fióknál fel lett oldva. A játékosoknak többé nem kell befejezniük a Campaign-t, hogy hozzáférjenek az Adventure Mode-hoz.
- Az alapértelmezett nehézségi szint kiválasztása frissítve lett, hogy minden játékos és platform számára egységes legyen. Ezentúl minden játékos alapértelmezés szerint hozzáférhet a Normal-Torment 6 nehézségekhez, és ha egy karakterrel elérik a 70. szintet, a játékosok hozzáférnek a Torment 7-Torment 16-hoz.
- Az Uber Boss Realms mostantól automatikusan bezárul 60 másodperccel az Uber Bossok legyőzése után. Egyetlen játékmenetben további portálok is megnyithatók ugyanahhoz az Uber Boss Realm-hoz.
- Az Echoing Nightmare befejezésekor a tapasztalati pont jutalom 83%-kal csökkent.
Fejlesztői megjegyzés: Mivel az Echoing Nightmares szezonális témáról állandó funkcióvá vált, úgy éreztük, hogy vissza kell venni a tapasztalati pont jutalmat, hogy elkerüljük, hogy a játékosok kötelességüknek érezzék ebben a tevékenységben eltöltött idejük maximalizálását. Az Echoing Nightmares víziója az, hogy olyan szórakoztató bónusztevékenység legyen, mint a Vault, amely jó loot- és augment material forrásként szolgál. Számos változtatást eszközöltünk az Adventure módban és a nehézségi feloldásokban is – ezek összhangba hozzák a Diablo III élményt az összes platformon az új játékosok számára, és megkönnyítik a kívánt tevékenységhez való ugrást. Végül továbbfejlesztettük az Uber Boss élményt, hogy a játékosok több körben is ölhessenek bossokat anélkül, hogy újra kellene generálniuk a játékokat.
Itemmódosítások
Általános
- Guardian's Jeopardy (2 darabos bónusz): További 100%-ot kapsz a felszelet tárgyakból származó Strength, Dexterity, Intelligence és Vitality statokból.
- Guardian's Jeopardy (3 darabos bónusz): A közelharci sebződésed csökkenése 1%-kal megnövekszik minden 1000, a felszerelt itemekből származó Vitality pontonként. A lövedékekből származó sebződésed csökkenése 1%-kal nő minden 1000, a felszerelt itemekből származó Strength, Dexterity vagy Intelligence pontonként.
Fejlesztői megjegyzés: Azt hallottuk a játékosoktól, hogy a craftolt 3 részes szettek voltak a legjelentősebb hatással a buildekre, ezért bevezetünk egy másikat, hogy nagyobb választékot adjunk.
Crusader
- Armor of Akkhan (2 darab bónusz): A Judgement-nek nincs cooldown-ja és minden rúna hatását megkapja.
- Armor of Akkhan (4 darabos bónusz): A Phalanx Avatar támadásai 0,5 másodperccel csökkentik Akarat’s Champion coolodown-ját és alkalmazzák a Condemn-t is, amikor a Judgement által érintett ellenségeket támadják meg.
- Phalanx Avatars olyan mesterséges intelligenciát kapott, hogy a játékos körüli célpontok prioritás legyen.
- Eternal Union: Határtalanul megnöveli a megidézett Phalanx Bowmen és Bodyguard időtartamát.
Fejlesztői megjegyzés: Az Armor of Akkhan átdolgozásával az a célunk, hogy leszűkítsük a szett fókuszát, kiemelve azt a fantáziát, ahol a Crusader a lovag-parancsnok, és ítéletet mond a Fény ellenségei felett.
Necromancer
- Trag'Oul's Avatar (2 darabos bónusz): A Blood Rush és a Siphon Blood minden rúna hatását elnyeri. Az életköltési képességek többé nem kerülnek az Essence-be.
- Trag'Oul’s Avatar (4 darabos bónusz): Maximális HP életpont esetén a képességekből történő gyógyulás hozzáadódik a karakter maximális életéhez 45 másodpercre, ami akár 300%-kal is több lehet.
- Trag'Oul’s Avatar (6 darabos bónusz): Az életköltési képességek 10 000%-kal nagyobb sebzést okoznak, és a képességekből való való gyógyulás 100%-kal nő.
- Iron Rose: A Siphon Blood-al történő támadásnak 100% esélye van egy ingyenes Blood Nova leadására. Miután a játékos összes életvesztése eléri a maximális Life 10%-át, a Death Nova 40%-kal megnövekedett sebzést okoz 60 másodpercig. Ez a hatás akár 10-szer stackelhet.
- Bloodtide Blade: A Death Nova 300-400%-kal megnövelt sebzést okoz minden ellenségnek 25 yardon belül, akár 25 ellenfél számára.
- Funerary Pick: A Siphon Blood 2 további célponttól üríti ki a vért. Minden célpont 250-300%-kal nagyobb sebzést kap a karaktertől, hacsak nincs csak 1 célpont, mert akkor a megnövekedett sebzés dupláját kapja. A Siphon Blood - Power shift bónusza most 20% stackenként, és ez minden skillre kihat.
Fejlesztői megjegyzés: Szerettük volna újra megragadni Trag'Oul’s Avatar Blood Necromancer fantáziáját, és növelni annak hatékonyságát egyetlen célponttal szemben.
Wizard
- Delsere’s Magnum Opus (2 darabos bónusz): Az Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, Shock Pulse, Spectral Blade, Electrocute, Meteor vagy az Arcane Torrent castolása egy Slow Time-ot is tesz a célpontra. Ez az effekt nem aktiválódik, ha a célpont már eleve a Slow Time buborékban van. A Teleport cooldownja resetelődik, mialatt a karakter a szett által generált buborékban tartózkodik.
- Delsere's Magnum Opus (4 darabos bónusz): 75%-kal csökkentett sebzést szenved a karakter, amíg van egy aktív Slow Time buborék. A Slow Time buborékban tartózkotó szövetségesek fele ekkora segítséget kapnak.
- Delsere's Magnum Opus (6 darabos bónusz): Az ellenségek, akik a Slow Time buborék effektje alatt állnak és még utána 5 másodpercig, 12 500%-kal megnövekedett sebzést szenvednek el az Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, Shock Pulse, Spectral Blade, Electrocute, Meteor és Arcane Torrent képességek által.
- Crown of the Primus: A Slow Time minden rúnájának effektjét megkapja és állandóan követi a karaktert.
- Tal Rasha Elements (2 darabos bónusz): Ha az ellenséget Arcane, Cold, Fire vagy Lightning típusú skillel sebesítjük meg, az immunitást biztosít az adott elemmel szemben és egy ugyanolyan sebzéstípusú meteort zuhan le az égből. Ugyanaz a meteor nem fordulhat elő kétszer egymás után.
- Tal Rasha Elements (4 darab bónusz): Arcane, Cold, Fire és Lightning támadások mindegyike 50%-kal növeli a karakter ellenállását 8 másodpercre.
- The Smoldering Core: A gyengébb ellenségeket a Meteor becsapódási területeire csábítják. A Meteorok 40-50%-kal nagyobb sebzést okoznak, ha egymást követő találatok ugyanazt a célpontot érik. Ez akár 10-szer stackelődhet.
- Mirror Ball: A Magic Missile 2 extra rakétát lő ki és 400-500%-kal megnövelt sebzést okoz.
Fejlesztői megjegyzés: A Delsere’s Magnum Opus gyengének, nehézkesnek tűnt és nem felelt meg a kívánt játékmenetnek, ezért leegyszerűsítettük a játékstílust, hogy vonzóbbá tegyük, lehetővé téve a varázslók számára, hogy az idő urainak érezhessék magukat. A Tal Rasha's Elements értelme az idők során megváltozott, ezért áttekintettük, hogy újra bemutassuk a Meteort használó játékstílust.
Monk
- Inna Mantra (6 darabos bónusz): Állandóan megadja a Mystic Allies öt rúnájának passzív képességeit. Az ellenség megtámadása létrehozza a beállított Mystic Ally-t, amely 15 másodpercig tart, legfeljebb 10 Mystic Ally-ig. A misztikus szövetségesek sebzése 900%-kal növekszik minden egyes Mystic Ally után.
- Bindings of the Lesser Gods: A Cyclone Strike által sújtott ellenségek 5 másodpercre 150-200%-kal megnövekedett sebzést szenvednek el Mystic Ally-től. A megosztott Fire Allies ennek a bónusznak a háromszorosát kapják.
Fejlesztői megjegyzés: Az Inna's Mantra Monks több szezonban is magasan teljesített, így itt az ideje a nerfelésnek.
Demon Hunter
- Strafe: Frissült az alapskill, így ,már bármilyen felszerelt fegyverrel alkalmazható, nem csak íjjal.
Hibajavítások
- Javítottunk egy hibát, amely megakadályozta, hogy a legendás Spear Epyrean Messenger kiessen.
- Captain Crimson's Trimmings: Kijavítottunk egy hibát, ami miatt a 3 darabos szettbónusz időnként kiesett.
- Frissítettük a Bone Spike és Siphon Blood eszköztippeket, hogy tükrözzék a megfelelő sebzési értékeket.
- Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a Sanctified elemek nem mindig az Ancient-szintű statisztikákkal rolloltak.
Forrás: Blizzard News
Fordítás: CsZCsaba