Diablo IV: Season of the Construct - Az 1.3.0 Patch Notes MAGYARUL
Diablo 4 patch, season 3
1.3.0 Build#48780 (minden platform) 2024.Január 23.
Karakterosztály változások
A fejlesztők megjegyzése: Fontos számunkra, hogy amikor egy játékos úgy dönt, hogy teljes mértékben ráfókuszál egy képességbe, akkor ennek látszódnia kell. E cél érdekében számos új egyedi és legendás tárgyunk olyan készségeket céloz meg, amelyek még nem érték el teljes potenciáljukat.
Izgatottan várjuk, hogy mit érnek el a játékosok az új Unique tárgyainkkal, amik a következő képességekre hatnak: Barbár Rend képessége, a Druida Lightning Stormja és a Varázsló Meteorja. Az egyes osztályok néhány sürgető problémáját is megjavítjuk. A Cult Leaderrel rendelkező nekromantáknál a Minionoknak kicsit keményebben kell lecsapniuk, a barbároknak nem kell úgy érezniük, hogy a 3 Shout mindenképpen szükséges a sikerhez, a varázslóknál pedig a Lightning Spear képesség is képes lesz Vulnerable-é tenni a mobokat, ezeknek pedig új build lehetőségeket kell nyitniuk. Vannak olyan frissítések olyan tárgyakhoz és képességekhez is, amelyek alulteljesítettek, mint például a Rogue távolsági Unique tárgyai és a Necromancer gólemje.
Hát akkor nézzük! :)
Új tárgyak
Paingorger's Gauntlets - Unique kesztyű
- Az ellenségek sebzése nem alapképességgel 3 másodpercig jelöli őket. Amikor egy alapkészség először talál el egy megjelölt ellenséget, az alapkészség sebzése visszahat az összes megjelölt ellenségre, 100-200%[x] megnövelt sebzést okozva.
Aspect of Adaptability
- Ha 50% maximális resource alatt használod, a Basic Skill 3 resource-t generál használatonként.
- Ha 50%-os resource-nál vagy felette használod, a Basic Skill 40-80%-kal megnövelt sebzést okoz.
Juggernaut's Aspect – Defensive
- Kapsz 0,75 -1,25 armort, de a kitérésednek(evade) 100%-kal megnöveli cooldown-ját..
Tárgyak változásai
Ring of Starless Skies
- Az Unique erő megváltozott.
- Előző: Egy Core skill használata csökkenti 12%.kal az erőforrás költséget (resource), maximum 40%-kal. Amint nem Core skillt használsz reset-elődik.
- Új: Az erőforrás (resource) költése csökkenti az resource költségeidet és 3 másodpercig x10%-kal növeli a sebzésedet, maximum 40%-kal.
- Offensive Aspect of the Expectant
- A sebzésbónusz mostantól 5 másodpercig használható.
Melted Heart of Selig
- Az „All stat” értéke duplázódott.
- A Core skill sebzés helyett Movement Speed lesz.
- A „Damage while Healthy” statja háromszorosára nőtt.
- Unique erő megváltozott
- Előző: Plusz 30 maximális resource. Ezen kívül, amikor sebzést kapsz, 3 resource-t vesztesz el minden 1% életedért, amit elvesztettél volna.
- Új: Plusz 60 maximális resource. A beérkező sebzés 75%-a 2 resource-ba kerül minden 1% életedért, amit elveszítettél volna.
Overpower
- Az Overpower támadások mostantól +1% sebzést kapnak, az eddigi +2% helyett, az életerőd 1%-áért amikor „Fortify” vagy.
- Az Overpower támadások mostantól +1% sebzést kapnak az alapéleted minden 1%-áért, ami az alapéleted felett bónuszban van.
Új tárgyak
Ring of the Ravenous
- A Rend időtartamát 2,0-4,0 másodperccel megnöveli. Az ellenségek Brawling Skills-szel való sebzése 2 Rend's Bleed stack-et ad. Ez a hatás csak 4 másodpercenként egyszer fordulhat elő ellenségenként.
Aspect of Sundered Ground – Offensive
- Minden 25 másodpercben az Upheaval garantáltan Overpower lesz és 10-20%-kal megnövelt sebzést okoz. Ez 4 másodperccel csökken, ha az Upheaval egy bosson vagy egy eliten lesz Overpower.
Képességek
Charge
- Az alapsebzés 900%-kal nőtt, 0,25-ről 2,50-re.
- A Enchanted Charge támadás sebzése 150%-kal nőtt, 0,6-ról 1,5-re.
- A Power Charge már nem igényel becsapódást a Charge cooldown-jának csökkentéséhez, és mostantól egy boss támadása ezzel a képességgel 6 másodperccel csökkenti a cooldown-t.
Leap
- Az alapsebzés 30%-kal nőtt.
Passzívok
Brute Force
- Az Overpower sebzése rangonként 15%-ról 8%-ra csökkent.
Walking Arsenal
- Az egyes fegyverbónuszok időtartama 8-ról 10 másodpercre nőtt.
- Az összes bónuszból származó kiegészítő sebzés 15%-ról 20%-ra nőtt.
- Az összes bónusz birtoklása mostantól 20%-kal növeli a támadási sebességet is.
Unconstrained
- A Berserking sebzésbónusz 60%-ról 100%-ra nőtt.
Gushing Wounds
- A bónusz vérzés mértéke 115%-ról 140%-ra nőtt.
- Az Overpower robbanás sebzése 70%-ról 85%-ra nőtt.
Weapon Expertise
- A szintlépéshez szükséges időt 50%-kal csökkentették.
Paragon
Marshal Glyph
- Mostantól 4 másodperccel csökkenti minden képesség cooldown-ját, kivéve a Shout skillekét, ahelyett hogy minden Shout képesség cooldown-ját csökkentené 1,2 másodperccel.
Tárgyak változásai
Resource Aspect of Echoing Fury
- Mostantól másodpercenként 6-10 Fury-t generálsz, amíg bármelyik Shout képesség aktív, ahelyett, hogy másodpercenként 2-4 Fury-t generálnál minden egyes aktív Shout képesség után.
Offensive Aspect of Limitless Rage
- A sebzésbónusz mostantól 5 másodpercig használható
Veteran Brawler’s Offensive Aspect
- A stackenkénti bónusz sebzés 15%-20%-ról 6%-8%-ra csökkent, a 225%-300%-os maximális bónusz 30%-40%-ra csökkent.
Offensive Aspect of Ancestral Charge
- A bónusz sebzés 75%-125%-ról 20%-30%-ra csökkent.
Offensive Aspect of Encroaching Wrath
- A Weapon mastery bónusz sebzése 82-100%-ról 40-60%-ra csökkent.
- A sebzésbónusz mostantól 5 másodpercig használható.
Ring of Red Furor
- A sebzésbónusz mostantól 5 másodpercig használható.
Új tárgyak
Unsung Ascetic's Wraps
- A Lightning Storm minden egyes alkalommal, amikor növekszik, 1 további csapást oszt ki. A Lightning Storm kritikus sebzés hatására a villám kétszer csap le, 10-20%-kal megnövelt sebzést okozva.
Virulent Aspect – Utility
- Amikor a Rabies megfertőz egy ellenséget, csökkenti a cooldown-t 0,3-0,6 másodperccel. Ez a megháromszorozódik, ha eliteket fertőz meg.
Képességek
Enhanced Rabies
- A maximális sebzésbónusz 30%-ról 60%-ra nőtt.
Lacerate
- A cooldown 45-ről 35 másodpercre csökkent.
Prime Lacerate
- Megváltozott hatás: A Lacerate találatok 3% maximális életet gyógyítanak, kritikus találatoknál ez 6%-ra nő.
Cataclysm
- A Twister sebzése 23%-ról 46%-ra nőtt.
- A villámsebzés 77%-ról 95%-ra nőtt.
Supreme Cataclysm
- A sebezhetőség (Vulnerable) időtartama 3-ról 6 másodpercre nőtt.
Passzívok
Mending
- A kapott kiegészítő gyógyulás 5%-ról 6%-ra nőtt.
Thick Hide
- A kapott Fortify 6%-ról 10%-ra nőtt.
Unrestrained
- A Control imparing hatások időtartamának csökkentése 3%-ról 5%-ra nőtt.
- Ha 50%-kal a maximális életerőd feletti Fortify van rajtad, akkor ez a hatás csak duplázódik a korábbi triplázás helyett.
Natural Fortitude
- Az alakváltásnál szerzett Fortify 1,4%-ról 2%-ra nőtt.
Bestial Rampage
- A szükséges alakváltás időtartama 2,5 másodpercről 2 másodpercre csökkent.
- A támadási sebesség bónusz 25%-ról 30%-ra nőtt.
Spirt Boonok
Prickleskin
- A Thorns 0,15-ről 0,6-ra nőtt. (1194-ről 4776-ra).
Gift of the Stag
- A maximális spirit 10-ről 20-ra nőtt.
Avian Wrath
- A Critical Strike Damage bónusz mostantól additív helyett multiplikatív
Paragon
Tectonic
- A bónusz Lucky Hit Chance 15%-ról 20%-ra nőtt.
Poise
- A Barrier a maximális életerő 5%-áról 15%-ra nőtt.
- Az időtartam 4 másodpercről 6 másodpercre nőtt.
Wilds
- A passzív companion sebzésbónusz 80%-ról 120%-ra nőtt.
Tárgyak változásai
Aspect of the Blurred Beast
- Korábban: Rohanás közben a Shred megtámadja a közeli mérgezett ellenségeket, és azonnal 70-100%-os mérgezési sebzést okoz nekik.
- Új: Rohanás közben Shred megtámadja a közelben lévő mérgezett ellenségeket, és 20-40%[x] megnövelt sebzést okoz nekik.
Aspect of Metamorphic Stone
- A Boulder spirit költsége 50-ről 40-re csökkent.
Aspect of the Unsatiated
- A spirit generálás és a bónusz sebzés 20-30%-ról 30-40%-ra nőtt.
Aspect of Retaliation
- A bónusz sebzés 20-40%-ról 20-30%-ra csökkent.
Új tárgyak
Mutilator Plate
- Vérlándzsát kapsz, és amikor a Vérlándzsa sebzést okozna neked, ehelyett FOrtify leszel a maximális életed 1-2%-ával, és 5% esélye van arra, hogy Blood Orb jelenjen meg. A Blood Lance 10-20%[x] megnövelt sebzést okoz.
Shattered Spirit's Aspect - Offensive
- A Bone Spirit használata 18 csontszilánkot is kilő minden irányba, 200-400%[x] megnövelt sebzést okozva és 6 essence-t generálva minden eltalált ellenségre.
Képességek
Iron Maiden
- A sebzés 0,2-ről 0,3-ra nőtt.
Horrid Iron Maiden
- A bónusz sebzés 20%-ról 30%-ra nőtt.
Corpse explosion
- A Lucky hit esélye 40%-ról 25%-ra csökkent.
- Az alapsebzés 50%-ról 70%-ra nőtt.
- A Blighted Corpse Explosion sebzése 110%-ról 95%-ra csökkent.
Blight
- A DoT 80%-ról 95%-ra nőtt.
Sever
- A kezdeti sebzés 66%-ról 75%-ra nőtt.
- A visszatérő sebzés 21%-ról 25%-ra nőtt.
Bone Spirit
- A sebzés 3%-ról 4%-ra nőtt az elhasznált Essence-enként kapott bónusz sebzés.
Dreadful Bone Spirit
- Mostantól a maximálisEssence 30%-át állítja vissza, a korábbi plusz 30 Essence helyett.
Acolyte's Decompose
- Korábban: Te és mininok 10%[x] megnövelt sebzést okoznak a bomlásnak indult ellenségeknek.
- Új: A Decompose 1,5 másodpercenként 4 másodpercig sebezhetővé (vulnerable) teszi az ellenségeket.
Initiate's Decompose
- Korábban: A bomlás 50%-kal lassítja az ellenséget.
- Új: Ha legalább 1,5 másodpercig folyamatosan használod a Decompose-t, akkor 5 másodpercig 30%[+] mozgási sebességet kapsz.
Dreadful Blood Mist
- Korábban: A Blood Mist minden egyes alkalommal, amikor eltalál egy ellenséget, a maximális életed 0,5%-ával ad Fortify-t..
- Új: A Blood Mist megszűnése után 4 másodpercig +10% kritikus találati esélyt kapsz.
Bone Prison
- A játékosok és minionok mostantól szabadon áthaladhatnak a Bone Prison-on.
- Az Enhanced Bone Prison és a Ghastly Bone Prison funkcionalitása felcserélődött.
Enhanced Bone Prison
- A benne lévő ellenségek sebezhetőek (vulnerable).
Ghastly Bone Prison
- Ha egy ellenséget csapdába ejt a Csontbörtön, 25 essence-t kapsz, plusz további 5-öt csapdába esett ellenségenként.
Dreadful Bone Prison
- Korábbi: Fortify a maximális életed 8%-áért minden egyes Bone Prison által csapdába ejtett ellenség után.
- Új: 0,5 másodperccel csökkenti a képesség cooldown-ját a Bone Prison által csapdába ejtett ellenségenként, legfeljebb 3 másodpercre.
Passzívok
Ossified Essence
- Mostantól az aktuális bónusz jelenik meg a tooltip-en.
Book of the Dead
Golem
- Amikor a gólemek befejezik aktív képességük használatát, először megpróbálnak egy új közeli ellenséget megcélozni, mielőtt visszatérnének az előző célpontjukhoz.
Blood Golem és Iron Golem
- Az alaptámadások mostantól a fő célpont körüli területen lévő ellenségeket találják el.
Bone Golem
- Az aktív képesség mostantól a gólemnek a páncélod 70%-ának megfelelő Thorns-t biztosít a Taunt időtartamára.
Bone Mage
- Mostantól az alapélet helyett a maximális életed alapján kapsz Fortify-t.
Skeleton Priest
- A gyógyulás 25%-ról 40%-ra nőtt a 8 másodperces időtartam alatt.
Paragon
Cult Leader Legendary Paragon Node
- Korábban: A minionok 15%[x] megnövelt sebzést okoznak minden egyes aktív minion típussal.
- Új: A minionok 10%[x] megnövelt sebzést okoznak minden egyes 20%[+] támadási sebesség bónuszuk után.
Golem
- A kiegészítő bónusz 25% életerőről 25% sebzésre változott.
Tárgyak változásai
Aspect of Swelling Curse
- Korábban: A Bone Spirit a megtett távolság alapján megnövelt sebzést okoz, akár 15-25%[x].
- Új: A Bone Spirit kritikus találati esélye 15-25%-kal[+] megnövekedett. A maximális esszenciád minden egyes eltalált ellenséggel után 15 másodpercig 2-vel nő.
Torturous Aspect
- Korábban: Az Iron Maiden által sújtott ellenségek [15-25]%-os eséllyel kábulnak el 1 másodpercig, amikor közvetlen sebzést okoznak.
- Új: Az Iron Maiden mostantól Darkness képesség is, és shadow sebzést okoz. A Iron Maiden által sújtott ellenségek [15-25]% esélyt kapnak arra, hogy 1 másodpercre elkábulnak, amikor közvetlen sebzést okoznak.
Rotting Aspect
- A további holttestek létrehozásának esélye 30-60%-ról 50-100%-ra nőtt.
Hulking Aspect
- A gólem aktív cooldown csökkentésének esélye 2-5%-ról 4-10%-ra nőtt.
- A holttestek létrehozásának esélye 1,0-2,5%-ról 2%-5%-ra nőtt.
Új tárgyak
Beastfall Boots
- Amikor egy Ultimate képességet használsz, a következő alapképességed az összes energiádat elhasználja, és 0,5-1,5%-kal megnövelt sebzést okoz minden egyes elhasznált energiával. A Cooldown használata 5 energiát állít vissza.
Resistant Assailant's Aspect – Defensive
- A Concealment megtörése 4 másodpercig +10% resistet és maximális resistet biztosít minden elemmel szemben. Egy elit ellenség megölése 6-10 másodperccel csökkenti a Concealment cooldown-ját.
Képességek
Blade Shift
- A sebzés 16%-ról 20%-ra nőtt.
- Az időtartam 3 másodpercről 4 másodpercre nőtt.
Fundamental Invigorating Strike
- A sebezhetőség (vulnerable) mostantól akkor érvényes, amikor 85% energia alatt vagy, a korábbi 75% energia helyett.
Enhanced Caltrops
- Előző: Az ellenségek 5%[x] megnövelt sebzést kapnak tőled minden másodpercben, amikor a Caltropsban vannak.
- Új: Az ellenségek a Caltropsban 10%[x] megnövelt sebzést kapnak tőled, másodpercenként 5%[x]-kal növelve.
Rain of Arrows
- A hatóidő 15%-kal csökkent.
- A nyilak első hulláma mostantól közelebb csapódik a játékoshoz.
Cold Imbuement
- A Chill mostantól képzettségi rangonként 5%-kal nő, az eddigi 2,5%-ról.
Blended Cold Imbuement
- Eltávolítottuk a kritikus találat követelményét, és 20%-ról 35%-ra növeltük a Lucky Hit esélyét.
Mixed Poison Imbuement
- Előző: Lucky Hit: A Méreggel átitatott képességek akár 30% esélyt adnak arra, hogy kétszer annyi mérgező sebzést okozzanak.
- Új: Lucky Hit: A Méreggel átitatott képességek legfeljebb 30%-os eséllyel csökkentik a Poison Imbuement cooldown-ját 2 másodperccel.
Forceful Arrow
- A Vulnerable időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.
Enhanced Penetrating Shot
- Korábban: A Penetrating Shot 10%[x] megnövelt sebzést okoz minden egyes ellenségen, akit átszúr.
- Most: A Penetrating Shot 10%[+] %-kal megnövelt kritikus találati eséllyel rendelkezik. Ha a Penetrating Shot legalább 3 ellenséget sebez meg, akkor 5 másodpercig 10%[+] kritikus találat esélyt kap.
Improved Penetrating Shot
- Korábban: Ha a Penetrating Shot legalább 3 ellenséget megsebez, a következő Penetrating Shot 20%[+] megnövelt kritikus találati eséllyel rendelkezik.
- Új: A Penetrating Shot további 10%[x] megnövelt sebzést okoz minden egyes eltalált ellenség után.
Passzívok
Close Quarters Combat
- A Damage vs. Crowd Controlled bónusz konverziós százalékának mértéke 40%-ról 10%-ra csökkent.
- A stackenkénti támadási sebesség 10%-ról 15%-ra nőtt.
Precision
- Előző: A kritikus találat a Marksman Skill-lel precizitást biztosít. Precizitás stack-enként 4%[x] kritikus sebzést kapsz, maximum 20%[x] értékig. Ha elérted a maximális Precizitást, a következő Marksman Skilled garantáltan Kritikus Csapás lesz, és 40%[x] megnövelt kritikus sebzést okoz, majd elfogyasztja az összes Precizitás stack-et.
- Új: Minden egyes Marksman skill használata 1stack Precizitást biztosít, vagy 2-t, ha kritikus csapás volt. Amikor elérsz 6 stacket, a következő Marksman Core vagy Ultimate Skilled garantáltan Critical Strike lesz, amely x50%-kal megnövelt Critical Strike Damage-t okoz, és felemészti az összes Precision stacket. Ez a sebzés tovább növekszik a Critical Strike Damage bónuszod x15%-ának megfelelő összeggel.
Chilling Weight
- Korábban: A Chilled ellenségek mozgási sebessége tovább csökken 10/20/30%-kal.
- Új: A Chilled ellenségek mozgási sebessége tovább csökken 10/20/30%-kal, és 5/10/15%[x] megnövelt Chill hatásra teszel szert.
Concussive
- Korábban: Miután visszalöktél vagy leütöttél egy ellenséget, 4%-kal megnövelt kritikus találati esélyt kapsz ellenük 4 másodpercig.
- Új: Egy ellenség visszalökése vagy leütése után 4%-kal megnövelt kritikus találati esélyt kapsz 4 másodpercig.
Paragon
Leyrana's Instinct
- Korábban: Amikor a Inner Sight megtelik, 1,5 másodpercig 100%[+] Dodge esélyt kapsz.
- Új: Amikor a Inner Sight megtelik, 2 másodpercig 100%[+] Dodge esélyt kapsz. A következő 3 Core képességed további sebzést okoz, amely a Core képességed sebzésbónuszának 20%[x] %-ával egyenlő.
Tárgyak változásai
Bladedancer's Aspect
- A keringő pengék mostantól minden ellenséget 2-szer találnak el, az eddigi 3-ról csökkentve.
Fejlesztői megjegyzés: Ez a változtatás azért történt, hogy megfelelően illeszkedjen a vizuális megjelenéséhez.
- Korábban: A Twisting Blades rövid ideig keringenek, miután visszatérnek hozzád, és találatonként a Twisting Blades visszatérési sebzésének 10-15%-át okozzák. A visszatérő pengék távolsága alapján a keringési sebzés a visszatérési sebzés 20-30%-ára nő.
- Új: A Twisting Blades rövid ideig kering, miután visszatérnek hozzád, és találatonként a Twisting Blade visszatérő sebzésének 20-30%-át okozzák.
Aspect of Stolen Vigor
- Korábban: A Momentum Key Passive minden egyes stack.je 0,04-0,08 életet gyógyít másodpercenként.
- Új: A Momentum Key Passive minden egyes stack-je 0,04-0,08 életet gyógyít másodpercenként, és 5% sebzéscsökkentést biztosít.
Icy Alchemist
- Korábban: Lucky Hit: Egy Frozen vagy Chilled ellenséget egy Shadow Imbued képességgel megsebzel,akkor 75% esély van egy robbanásra, amely 0,3-0,48 Cold sebzést okoz a célpontnak és a környező ellenségeknek, és 25% esély van hogy Chilled lesz.
- Új: Lucky Hit: Egy Shadow Imbued képesség 75%-os eséllyel robbanást vált ki, amely 0,3-0,48 cold sebzést okoz a célpontnak és a környező ellenségeknek, és 25% esély van hogy Chilled lesz. Ha már korábban is Chilled vagy Frozen voltak, akkor ezt a sebzést 100%-kal[x] növeli.
Toxic Alchemist
- Előző: Lucky Hit: Egy megmérgezett ellenség megsebezése egy Shadow Imbued képességgel megsebzel, akkor 75% esély van egy mérgező robbanásra, amely 5 másodperc alatt 0,15-0,2 mérgező sebzést okoz a célpontnak és a környező ellenségeknek.
- Új: Lucky Hit: A Shadow Imbued képességek 75%-os eséllyel hoznak létre egy mérgező robbanást, amely 5 másodperc alatt 0,2-0,3 mérgező sebzést okoz a célpontnak és a környező ellenségeknek. Ha az ellenség már korábban is mérgezett volt, akkor ezt a sebzést 100%-kal[x] növeli.
Windforce
- A szerencsés találat esélye 20%-30%-ról 30%-40%-ra nőtt.
Skyhunter
- Damage to Distant Enemies cserélve lett Critical Strike Damage-re.
- A Critical Strike Damage affix értéke ~100%-kal nőtt. Ez nem vonatkozik az inherens Critical Strike Damage Affixre.
- A frissítve lett, hogy tükrözze a Precision Key Passive változását.
- Korábban: Az első közvetlen sebzés, amit az ellenségnek okozol, garantált kritikus csapás. Ha maximális stacked volt a Precision Key Passive-ból amikor használod a skillt, kaptál 20-30 energiát, ez csak egyszer fordulhat elő használatonként.
- Új: Az első közvetlen sebzés, amit az ellenségnek okozol, garantált kritikus találat. Amikor a Precision Key Passive-t használod fel egy képességhez, az adott képesség x10-30%-kal megnövelt Critical Strike Damage-t kap, és 20-40 energiát nyersz vissza.
Eaglehorn
- Korábbi: A Penetrating Shot 30-80%-os eséllyel lő ki olyan nyilat, amely lepattan a falakról. Ha 5 ellenséget megsebezel a Penetrating Shot-tal, a következő skillel az ellenségek 3 másodpercig sebezhetővé válnak.
- Új: A Penetrating Shot 3 másodpercre sebezhetővé teszi az ellenségeket. Minden 4. használat a falakról visszapattanva 20%-40%[x] bónusz sebzést okoz.
Új tárgyak
Starfall Coronet
- A Meteor mostantól 2 charge-dzsal és 11-6 másodperces cooldown-nal rendelkezik mana helyett, és 3 további meteort dob le a célpont körül. Meteor's Enchantment és az Enhanced Meteor 1 további meteort dob le.
Aspect of Shredding Blades – Offensive
- Az Ice Blade képesség hatására 20%-kal[+] megnő a sebezhetőség (vulnerable) esélye, és az időtartama 4 másodperccel nő. 15-25%[x] sebezhető (vulnerable) sebzésre teszel szert.
Képességek
Ball Lightning
- A Enhanced Ball Lightning úgy változott, hogy az attack rate az attack speeddel együtt 25%-ra nő.
Blizzard
- A Mage's Blizzard feltétele, hogy 50 mana felett kelljen varázsolni, megszűnt.
Lightning Spear
- A kritikus csapások mostantól 3 másodpercig sebezhetővé teszik az ellenfeleket.
Paragon
Searing Heat
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Critical Strike Chance bónusz nem megfelelően érvényesült.
- A Critical Strike Chance bónusz +10%-ról 12%-ra nőtt.
Elemental Summoner
- A Conjuration sebzés bónusza x3%-ról x5%-ra nőtt.
Burning Instinct
- Az x1% bónusz Burning sebzés eléréséhez szükséges intelligencia mennyisége 75-ről 25-re csökkent.
Tárgyak változásai
Offensive Aspect of Shattered Stars
- A meteoritok sebzése úgy módosult, hogy az a meteor sebzésének 20-30%-a legyen.
Staff of Lam Esen
- A Charged Bolt esélye, hogy odavonzza az ellenséget, 30-50%-ról 40-60%-ra nőtt.
Iceheart Brais
- Az esélye, hogy ellenségek halálakor Frost Nova keletkezik, 11-20%-ról 21-30%-ra nőtt.
End-game
- A Helltide mostantól minden órában aktív lesz, 5 perces szünettel a két óra között. A Helltide minden órában 55 percen keresztül lesz aktív.
- Annak érdekében, hogy a játékosok könnyebben megszerezhessék a Distilled Fear-t, átdolgoztuk a Distilled Fear begyűjtésének módját a Nightmare Dungeons-ban.
- A játékosok egy legalább 30-as szintű Nightmare Dungeon befejezése után kapnak egy Distilled Fear-t.
- A 30. szint után minden 10. szint után egyre nagyobb az esélye annak, hogy további Distilled Fear-t kapunk.
- A 90. Tier vagy nagyobb Nightmare Dungeonok teéjesítése 3 Distilled Fears-t ad.
- A Purified Sigil a Nightmare Dungeon befejezéséért mostantól mindig 1 Tierrel nagyobb Sigilt ad, mint az éppen befejezett Nightmare Dungeon.
Tágyak változásai
Scrolls of Escape
- Mostantól ezek is megjelennek a ládában, ha a földön hagytuk (mint a legendary cuccok)
- A limit 20-ról 99-re nőtt.
- Úgy jelennek meg mint a legendary tárgyak, hogy nehezebb legyen elvéteni őket, amikor a földre esnek.
Scattered prism
- Csökkent az esélye annak, hogy egy elit szörny legyőzésekor Scattered Prism essen.
- Scattered Prism mostantól a Legion event ládákból is eshet.
A materiálok limitje 99,999-ről 999,999-re lett emelve.
Az Avarice elleni harc során előbukkanó Treasure Goblin-ok mostantól ugyanolyan loot-ot adnak, mint a normálisan előforduló Treasure Goblin-ok.
A World Tier III és IV World Boss heti ládái most már adhatnak Unique tárgyat.
A World Bossok által dobott cuccok Item Powerje igazítva lett:
- Korábban: +100 a minimumhoz, +100 a maximumhoz
- Új: +65 a minimumhoz, +25 a maximumhoz
Fejlesztői megjegyzés: A World bossok célja, hogy a szintedhez képest erős lootot adjanak. Ezzel a változtatással magas szinten a játékosok a World Bossoktól maximális Item Powerrel rendelkező felszereléseket fognak kapni.
Az End-game bossok, például Varshan és Zir által elejtett tárgyak, Item Power tartományai csökkentek a rare és legendás tárgyak esetében. Az Unique tárgyak ereje nem változott. Példák (vegyük figyelembe, hogy az Unique tárgyak jelenlegi tartománya korábban az összes tárgy tartománya volt):
- Varshan a WT3-ban (55 szint)
- Unique tárgy erejének tartománya: 675-750
- Rare/legendary tartomány: 650-725
- Grigoire a WT4-ben (75. szint)
- Unique tárgy teljesítménytartománya: 850-925
- Rare/legendary tartomány: 800-875
- Beast in the Ice (85. szint)
- Unique tárgy teljesítménytartománya: 900-925
- Rare/legendary tartomány: 850-925
- Duriel változatlan marad (mindig 925-öt dob)
Nightmare Dungeon
A Nightmare Dungeon Item Power skálázása kiigazításra került, hogy a magas szintű Nightmare Dungeonokban következetesebben dobjon magas Item Powerrel rendelkező lootot. Példák:
Szörnyek 100-as szinten
- Legendary Item Power tartomány:
- Előző: 820-925
- Új: 845-925
- Rare tárgyak Item Power tartomány
- Előző: 785-925
- Új: 810-925
Szörnyek 125. szinten
- Legendary Item Power tartomány
- Előző: 845-925
- Új: 910-925
- Rare tárgyak Item Power tartomány
- Előző: 810-925
- Új: 885-925
Minden 144. szint feletti szörny (Nightmare Dungeon Tier 90+) mostantól garantáltan 925-ös Item Powerrel rendelkező tárgyat dob.
Egyéb
- A gyógyitalok száma többé nem fog visszaállni, miután ajátékos meghal és egy másik játékos újraéleszti.
- A Hatred's Chosen hatása többé nem a Lucky Hit-en alapul.
- A Greed Shrine mostantól további aranyat dob miután lejárt. A dobott arany mennyiségét az határozza meg, hogy hány ellenséget öltél meg, amíg a buff aktív volt.
- Az Uber-Unique tárgyak mostantól transzmogként is feloldhatók.
Felhasználói felület és felhasználói élmény
- Új beállítás, amivel lehetővé tesszük a világban való navigálást teljes billentyűzetvezérléssel - beleértve a W-A-S-D billentyűkkel történő mozgást - az egér helyett.
- A különböző bónuszok, mint például a Berserking, mostantól azt is jelzik, hogy a kapcsolódó sebzésbónusz additív vagy multiplikatív.
- Az események ideje (word boss, legion event stb) mostantól megjelennek a világtérképen.
- A Chill vizuális effektje mostantól vizuálisan növekszik, jelezve, hogy a Chilled karakter milyen közel van a megfagyáshoz (frozen).
- A lovagláshoz tartozó akciógombok kiosztásán javítottunk, hogy kontrollerrel is jobban játszható legyen..
- Mostantól egy további stash is elérhető a ládában, amelyet aranyért lehet megvásárolni a játékban. A maximálisan elérhető lapok száma mostantól 6.
- A Helltide Chest of Mysteries és a Living Steel Chest ikonjai frissültek, hogy vizuálisan jobban megkülönböztethetők legyenek a többi láda ikonjától.
- Az arany mennyiségének megerősítésére szolgáló gombot a kontrolleren a kereskedelmi felületen Yor háromszögre változtattuk a konzolon. Ez lehetővé teszi, hogy az A vagy X megnyomásával a konzolon megjelenjen a virtuális billentyűzet, hogy kereskedés közben manuálisan be lehessen írni az aranymennyiséget.
- Új módot vezettünk be a játékosok számára, hogy könnyebben meg tudják változtatni a skill tree-t:.
- A játékosok mostantól egész ösvényeket vagy Skill típusokat vonhatnak vissza, miközben egy előnézetet látnak az egészről.
- A játékosok azt is láthatják, hogy hány Skill pontot fognak visszakapni, és hogy ez mennyi aranyba fog kerülni előre.
A fejlesztő megjegyzése: Az új Respec lehetőségek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy könnyen és rugalmasan visszavonják vagy újra hozzáadják a képességeiket. Célunk ezekkel a kiegészítésekkel az, hogy a pontok kiosztása és visszatérítése kevésbé legyen időigényes, miközben a játékosokat több kísérletezésre ösztönözzük.
HIBAJAVÍTÁSOK
Kisegítő lehetőségek
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem olvasta fel a materil mennyiségét.
- Javítottunk egy problémát, amikor a párbeszédek és a lorebookok feliratozása nem volt kikapcsolható.
- Javítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó hibásan működött, amikor ismételten megnyitotta egy vendor szolgáltatásai menüjét.
Játékmenet
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos akkor is képes volt támadni, amikor a karakterük testének egy része a Suppressor mezőn kívül volt.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a maximális életet százalékkal növelő hatások (például az erőnlét-elixír) nem vették figyelembe bizonyos más maximális életbónuszokat, például a felszerelésen lévő affix által nyújtottakat.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Drowned Sea Hag túl sok miniont hozhatott létre.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikorEcho of Lilith még mindig támadhatta a játékost, miután a második fázisában már legyőzték.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Umbral aspekt nagy mennyiségű resource-t adhatott, crown controll képességeket használtunk Structure ellenfeleken.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor különböző képességek és hatások, mint például a Devouring Blaze, nem tekintették a Staggered bossokat crown controll ellenségnek.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Butcher egy helyben állt, ha a játékos egy Resplendent chest közelében állt.
Barbár
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bone Breaker legendary paragon node-nak nem volt buff indikátora.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Earthstriker aspektus garantált Overpower hatása Basic támadásoknál is aktiválódhatott.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a egy Aspect of Ancestral Charge által idézett Ancient Charge képességet használt, akkor az nem váltott ki robbanásokat a Brawler aspektusból.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Hammer of the Ancients tervezettnél több sebzést okozott, mivel az VIolent bónusza akkor is érvényesült, ha a Furios fejlesztés volt kiválasztva.
Druida
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Envenom tooltipje additívnak mutatta a sebzésbónuszát, holott az multiplikatív volt.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Enhanced Ravens nem növelte a kritikus csapás esélyét az eltalált ellenségeknél.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Dire Wolf's Aspect nem vette figyeleme, hogy a Grizzly Rage is vérfarkas képzettségként működik.
Necromanta
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Ring of Starless Skies bónusza megszűnt, amikor a Gore Quills aspekt aktiválva volt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Shadow és Bone Mage-ek tudtak Blizzardot varázsolni, amikor a Coldbringer aspektus aktív volt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Blood Mist nem aktiválódott, amikora játékos egy bandita füstbombájának hatása alatt állt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Splintering Aspekt több mint 2x skálázódott, amikor kétkezes fegyveren használták.
Rogue
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Tibault's Will megnövelte a kombó pontok felső határát.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bladedancer's aspect használata közben a visszatérő Twisting Blades a teljes Poison Imbue Damage-t alkalmazta, az aspektus leírásában részletezett várható százalékos sebzés helyett.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Paragon Glyph Snare nem kapta meg a bónuszt a Smoke Grenade képesség után, pedig a Explosive Verve aspektus hatására az csapda-képességnek számít.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Gorger ellenségek még mindig célba vehették a Concealment hatása alatt álló Rogue játékosokat a kábító támadásukkal.
Sorci
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Teleport varázslat használatakor nem működtek megfelelően a különböző képességek és hatások, amelyeket a kitérés biztosítanak, például Esu's Heirloom és Flickerstep egyedi képességei.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Oculus által biztosított bónusz evade értéke nem nőtt, amikor a fegyvert fejlesztettük a kovácsnál.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Ball Lightning a tervezettnél sokkal több sebzést okozott.
- A fejlesztő megjegyzése: A Ball Lightning a Enchanted fejlesztés miatt nem szándékosan nagy sebzést okozott. Ez a hibajavítás visszaállítja az ezzel a képességgel okozott sebzés mennyiségét a tervezett mennyiségre.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Static Surge legedary node aktiválódott olyan képességek hatására amik automatikusan cast-olódnak, például Chain Lightning enchantment.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Ice Shard-ok azonnal felrobbantak, amikor a Deep Freeze (Mélyfagyasztás) skillta Frozen Tundra aspektussal együtt használtuk.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Battle Caster aspektusból származó buff váratlanul leeshetett.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Protection passzív nem vette figyelembe a barrier generálásához adott bónuszokat.
Felhasználói felület és felhasználói élmény
- Javítottunk egy problémát a Season Journey menüben, amikor egy fejezetének teljesítéséért kapott aspektusok felett néha nem jelent meg az aspektus neve.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Minimap ikonja - amely jelzi, hogy a ládában új tárgyak vannak (azaz visszaszerzett elveszett tárgyak) - csak akkor jelent meg, ha közel volt a játékos a ládához.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Creatures of Night-nak helytelen volt a tooltipje.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos statisztikák nem minden osztály esetében jelentek meg a karakter adatainak ablakában, például a kétkezes fegyverek sebzése nem jelent meg a nekromanták esetében.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az X vagy a négyzet megnyomása a konzolon megerősítette a Legendás vagy Unique tárgy betörését.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a kontrollerrel való navigáció a vendor visszavásárlási menüjében nem működött megfelelően.
- Javítottunk különböző eseteket, amikor a minimap pontatlan volt.
- Javítottunk különböző eseteket, amikor a küldetés jelzők és a célok pontatlanok voltak.
Küldetések és dungeonok
- Kijavítottunk egy problémát, ami miatt az Flooded Depths-ben való előrehaladás megakadhatott, ha a létrán való átkelést kihagytuk a Teleport segítségével.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy az Animus Urnát a Bastion of Faith-ben át lehetett ugrani, ha a Leap vagy a Teleportot használtuk.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos megakadhatott Uldur's Cave-ben, ha minden ellenséget megöltünk a második barikád lerombolása előtt.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Nostrava Deepwoodban a Slay All Enemies küldetés során néhány ellenséget nem jelöltek a minimapon.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az elitek, amelyek eredetileg ártalmatlan emberekből alakultak át, újra feltámadhattak, miután legyőzték őket.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Tomb Lord boss a Shifting Cityben teleportálhatott a boss arénán kívülre, ami a harc újraindítását eredményezte.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor nem volt Healing Well a Conclave-ban.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Battle Hardened nightmare dungeon affix akkor is adhatott sebzéscsökkentést, ha a játékos életereje 90% felett volt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Sealed Penitent's Cache küldetés nem adott megfelelő jutalmat a teljesítésért.
- Több olyan esetet is kijavítottunk, amikor a Final Straw küldetés nem fejeződött be megfelelően.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Quest Objective nem frissült, amikor az Acts of Atonement küldetés során a Cellar-ba léptünk.
És még...
- Kijavítottunk egy problémát, amikor egy sérült tárgy javítása a kovácsműhelyben tovább csökkentette a tárgy tartósságát.
- Különböző stabilitási, vizuális és teljesítménybeli javítások.
Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket,
Voltam, Vagyok, Leszek: realfalcon
Fordítás: Vtom