Diablo IV: A 2.1.3 Patch Magyarul

Diablo IV,Vessel of Hatred,Diablo IV Patch Notes,Season of Witchcraft,

Diablo IV: A 2.1.3 Patch Magyarul
Diablo IV,Vessel of Hatred,Diablo IV Patch Notes,Season of Witchcraft,

Sziasztok,
Már is hoztuk nektek a 2025.03.04-én érkező  2.1.3 Build #62672 (All Platforms) Patch Note magyar nyelvű változatát.
A fordításért köszönet VTom-nak

A Diablo IV csapata figyelemmel kíséri a visszajelzéseiteket. Amint olyan javításokat vezetünk be, amelyekkel zökkenőmentessé tehetjük a Sanctuaryban szerzett tapasztalataitokat, frissíteni fogjuk az alábbi listát, és jelezni fogjuk, hogy a javítások PC-re, Xboxra, PlayStation™-re vagy az összes platformra vonatkoznak-e.

Vessel of Hatred – Játékváltozások:

Spiritborn
    • Sunstained War-Crozier
        ◦ Potency: A képességsebzés bónusza stackenként 10-20% helyett 15-25%, a maximális bónusz pedig 100-200% helyett 150-250% lett.
    • Wushe Nak Pa
        ◦ Primary Spirit Hall Potency bónusza 100-200% helyett 200-300% lett.

Hibajavítások:

    • Ancient Nexus: Javították azt a hibát, amely miatt a ködfalon nem tudott áthaladni egy játékos a partiban, ha egy másik játékos már elindította a harcot, mielőtt mindenki belépett volna az arénába.
    • Kurast Undercity: Javították azt a problémát, amely miatt egy játékos egy új Undercity instance-ba teleportálhatott affixek nélkül, ha a party társa épp egy sikertelen futamot fejezett be.
    • Windswept Altar Dungeon: Kijavították azt a hibát, amely miatt a szörnyek elakadhattak a falakban.
    • Armory Loadout: Most már figyelmeztetés jelenik meg, ha a játékos egy olyan Loadoutot próbál betölteni, amelyben több mint 2 Runeword szerepel.

Alapjáték – Játékváltozások:

Season of Witchcraft

    • Grow
        ◦ Sebzés bónusz rangonként 1% → 2.5%
        ◦ Maximális bónusz 45% → 75%
    • Doom Orb
        ◦ Sebzés bónusz öléskor és bossok ellen 5% → 8%
        ◦ Maximális sebzés bónusz 100% → 160%
    • Firebat Servants
        ◦ Sebzés 20% → 40% ütésenként
    • Wave of Woe
        ◦ Visszapattanáskor okozott sebzés 15% → 25%
    • Hex of Flames
        ◦ Sebzés 40% → 60%
    • Poison Frog
        ◦ Mérgezés sebzés összesen 40% → 90% rangonként
        ◦ Robbanás sebzés összesen 50% → 120% rangonként

Druid:

    • Waxing Gibbous:
        ◦ A beépített additív Kritikus Csapás sebzés helyett most 50% esélyt ad a Shred képességnek, hogy dupla sebzést okozzon.
    • Wolf's Rain:
        ◦ Hurricane sebzés Farkasonként 5-15% → 15-25%

Rogue:

 • Assassin's Stride
        ◦ Shadow Imbued hatás ereje 40-80% → 60-120%

Sorcerer:

Képességek és Passzívok:

    • Ball Lightning
        ◦ Sebzés 24% → 30%
    • Glass Cannon
        ◦ Sebzés 6/12/18%[x] → 8/16/24%[x]
    • Vyr’s Mastery
        ◦ Shock képességek esélye, hogy átcsapjanak egy másik ellenfélre 10% → 15%
    • Esu’s Ferocity
        ◦ Tűz Kritikus Csapás Sebzés 50% → 75%
        ◦ Tűz Kritikus Csapás Esély 10% → 40%

Unique tárgyak:

    • Axial Conduit
        ◦ A robbanás sebzése most a Chain Lightning rangjaival skálázódik.
    • Okun’s Catalyst
        ◦ Egyedi hatás újrafogalmazva a nagyobb egyértelműség érdekében:
            ▪ Korábban:
                • A Ball Lightning körülötted kering, létrehozva egy statikus mezőt, amely minden ellenfelet sebzést okoz az aktív gömbök számától függően (140-180%[x] a Ball Lightning sebzéséből).
                • Amíg a mező aktív, Unhindered vagy.
            ▪ Most:
                • A Ball Lightning elsütése egy külön statikus mezőt hoz létre körülötted, amely az aktív gömbök számától függően 140-180% Ball Lightning sebzést okoz az ellenfeleknek.
                • Amíg a mező aktív, Unhindered vagy.
    • Strike of Stormhorn
        ◦ Sebzés 160-200% → 175-225%
        ◦ Most a Ball Lightning rangjaival is skálázódik.
        ◦ Egyedi hatás újrafogalmazva a nagyobb egyértelműség érdekében:
            ▪ Korábban:
                • A Ball Lightning 160-200%[x] megnövelt sebzést okoz becsapódáskor.
            ▪ Most:
                • A Ball Lightning becsapódáskor az összes sebzésének 175-225%-át azonnal kifejti.

Season of Witchcraft:

  • Az Uprooted Cocoon megjelenésekor megjelenő üzenetet frissítették, hogy ne sugallja a Head jelenlétét olyan nehézségi szinteken, ahol ez nem lehetséges (Torment alatti szinteken).

Egyéb módosítások:

    • Party Finder alapértelmezett keresési paraméterei most már:
        ◦ A játékos aktuális nehézségi szintjét
        ◦ +1 szinttel alacsonyabb nehézségi szintet is tartalmazzák, és ezek szerint vannak rendezve.
    • Conduit Shrine sebzése mostantól agresszívan skálázódik a játékos szintjével és Paragon szintjével.
        ◦ Fejlesztői megjegyzés: Például a Torment III-ban az átlagos sebzésnövekedés körülbelül 37-szeresére nőtt.

Hibajavítások:

Akadálymentesítés
    • Javították azt a ritka hibát, amely miatt a Paragon csomópontokat nem lehetett megfelelően felolvasni a képernyőolvasóval.
    • Javították azt a problémát, amely miatt a képernyőolvasó nem jelezte a figyelmeztetést, amikor egy Paragon csomópont visszatérítésével megszakadt a kapcsolat más csomópontokkal.
    • Javították azt a hibát, amely miatt a képernyőolvasó nem olvasta fel a Kaszt Ikont a térképen megtekintett Aspect tooltipjén belül.
    • Javították azt a problémát, amely miatt a képernyőolvasó nem működött megfelelően a Stats és Materials ablakban.

Season of Witchcraft:

    • Javították azt a hibát, amely miatt a Seeker Bounty ikonja duplikálódhatott a Headhunt zónákban.
    • Javították azt a problémát, amely miatt a Firebat Servants látványeffektje túl intenzív volt bizonyos helyzetekben.
    • Javították azt a hibát, amely miatt a Roothold bossharcok során a bossok képesek voltak a falon át kimenekülni.
    • Javították azt a problémát, amely miatt az Overgrown Tenement dungeon az Oaths and Debts küldetés közben újraindítható volt, lehetővé téve a Fugitive Heads végtelen farmolását.
    • Javították azt a hibát, amely miatt a Seekers a Seeker Bounty kiemelt területein kívül is megjelenhettek.

Játékmenet – Hibajavítások:

    • Javították azt a hibát, amely miatt az Aspect of Reanimation nem növelte megfelelően a következő képességek sebzését:
        ◦ Ring of Mendeln, Shademist Aspect, Aspect of Fel Gluttony
    • Javították azt a problémát, amely miatt a Necromancer Golem, Warrior és Mage Paragon Glyph-ek nem növelték megfelelően a Minionok sebzését.
    • Javították azt a hibát, amely miatt a Barbarian – Supreme Call of the Ancients nem működött megfelelően.
    • Javították azt a problémát, amely miatt a Raging Pulverize kevesebb sebzést okozott, mint amit a tooltip mutatott.
    • Javították azt a hibát, amely miatt az Aspect of Ultimate Shadow maximális rangja nem volt elérhető a Codex of Power-ben.
    • Javították azt a problémát, amely miatt a Rogue – Shadow Clone sebzése nem örökölte megfelelően az extra skill tageket, például azokat, amelyeket a Voice of the Stars Occult Gem adott.
    • Javították azt a hibát, amely miatt a Poison Imbuement és a Shadow Imbuement sebzése nem megfelelően volt hozzárendelve a játékoshoz, amikor egy Shadow Clone használta az Aspect of Imitated Imbuement hatása alatt.
    • Javították azt a problémát, amely miatt a Sorcerer – Barrier eltűnt támadás után, ha a játékos a Mind’s Awakening Aspectet használta az Energy Focus passzívval.
    • Javították azt a hibát, amely miatt az Infernal Hordes – Council Gate kinyitása után azonnal nem lehetett áthaladni rajta.

Felhasználói felület és élmény (UI/UX) – Hibajavítások:

    • Javították azt a problémát, amely miatt különböző menük meghibásodhattak, ha a World State megváltozott, miközben azok nyitva voltak.
        ◦ Példa: Ha egy játékos éppen az Occultist kínálatát böngészte, és közben csatlakozott egy partyhoz, amely átvitte őt a party leader világába.
    • Javították azt a hibát, amely miatt a kamera nem zoomolt ki megfelelően a World Boss harcok során bizonyos esetekben.

Egyéb hibajavítások:

 • Javították azt a hibát, amely miatt egyes craftolt ládák nem adtak tárgyakat.


Forrás:Blizzard News