Diablo IV: Season 8 PTR 2.2.0 Patch Note Magyarul

Diablo IV, Season 8,PTR, PTR 2.2.0,Vessel of Hatred,

Diablo IV: Season 8 PTR 2.2.0 Patch Note Magyarul
Diablo IV, Season 8,PTR, PTR 2.2.0,Vessel of Hatred,

Sziasztok,

Belial visszatérése előtt az ő bűzös megtévesztése szabadon áramlik Sanctuary földjén, beszennyezve az aggódó lakosság elméjét és testét. Ahogy Belial egyre inkább elmosódottá teszi a valóság és illúzió közötti határt, úgy nő a befolyása is. Vajon egész Sanctuary megtévesztése elegendő lesz a Hazugságok Urának kielégíthetetlen hataloméhségének csillapítására?

A Diablo IV 2.2.0 nyilvános tesztelési környezete (PTR) március 11–18. között lesz elérhető, lehetőséget biztosítva a játékosoknak arra, hogy kipróbálják a következő szezon újdonságait és változtatásait az alapszintű játékban, valamint néhány Vessel of Hatred frissítést is.
A PTR célja, hogy előzetesen teszteljük az új frissítéseket és funkciókat a következő szezon, Belial visszatérése előtt, amelynek középpontjában a főellenségek állnak majd. A játékosok visszajelzései alapján finomhangolásokat végzünk, mielőtt a szezon élesbe kerül. Az észrevételeitek segítenek az egyensúlyi változtatások pontosításában, a hibák kiküszöbölésében, valamint az új rendszerek tesztelése közben a lehető legjobb játékélmény kialakításában.

Köszönjük, hogy részt vesztek a PTR tesztelésében!

Boss Képességekkel Oszd Ki a Megérdemelt Büntetést!

Illuziós mágia segítségével most már parancsolhatsz azoknak az erőknek, amelyeket egykor ellenfeleid használtak, hogy a Vándorodat a rettegett "Meghaltál" képernyőre küldjék. A Boss Képességek egy új lehetőséget biztosítanak a karakterépítés mélyítésére azáltal, hogy megszerezheted és kihasználhatod a legyőzött World, Event és Lair (korábban Endgame) főellenségek erejét.
Sanctuary területén 24 különböző főellenség létezik, akiknek az erejét megszerezheted. Minden Boss Képesség két hatással rendelkezik – egy Fő hatással és egy Módosító hatással –, amelyek attól függően aktiválódnak, hogy melyik Power Slot-ba helyezed őket. Egyszerre egy Fő és három Módosító Boss Képességet használhatsz.

    • A Fő Boss Képesség lesz a legmeghatározóbb elem a buildedben – az az erő, amely a játékstílusodat alakítja.
    • A Módosító Boss Képességek pedig kiegészítik és felerősítik a kiválasztott Fő Képességet, új szintekre emelve annak hatékonyságát.
Kísérletezz különböző Fő és Módosító képességek kombinációival, hogy megtaláld azt az összetételt, amely a legjobban támogatja a karaktered játékstílusát és fantasyját.

A Boss Képességek az alábbi forrásokból szerezhetők meg, miután az adott főellenséget először legyőzted ebben a szezonban:
    • Különböző World Bossok
    • Új Apparition Incursion eseményfőnökök (további részletek lentebb)
    • Lilith maga is azon diabolikus titánok egyike, akik Boss Képességeket biztosítanak

A 24 Boss Képesség teljes listája (Fő és Módosító hatásaikkal együtt):

A 24 Boss Képesség Listája (Fő és Módosító Hatásaikkal)

Világszinttől függetlenül megszerezhetők
World Boss Képességek

Wandering Death’s Chest Beam (Wandering Death legyőzése után)
    • Fő: Amíg egy képességet csatornázol, egy sugár jelenik meg, amely másodpercenként 300% Frostbite sebzést okoz. Az eltalált ellenfelek 50%-kal[x] több sebzést szenvednek el tőled 1 másodpercig.
    • Módosító: A Fő Boss Képességed azonnal kivégzi a nem-főellenségeket, ha életerejük 15% alá csökken. Ha kivégzel egy ellenséget, 25 fő erőforrást kapsz.

Ashava’s Poison Breath (Ashava legyőzése után)
    • Fő: Ha egy időalapú sebzés hatása alatt álló ellenséget találsz el, egy savas hullám jelenik meg, amely 400% mérgezési sebzést okoz 4 másodperc alatt. A hatás 10%-kal erősebb minden 1% életerő után, amely már DoT (Damage over Time) alatt áll.
    • Módosító: Amikor először sebesítesz meg egy ellenséget a Fő Boss Képességeddel, az további 45% mérgezési sebzést szenved el 3 másodperc alatt.

Avarice’s Explosive Ore (Avarice, the Gold Cursed legyőzése után)

    • Fő: Amikor több fő erőforrást nyersz, mint amennyire szükséged van, egy Ércdarabot idézel meg. Az érc 2,5 másodperc után felrobban, és 700% tűzsebzést okoz. Egyszerre 3 darab ércet hozhatsz létre.
    • Módosító: A Fő Boss Képességed aktiválása minden fő erőforrást felhasznál, hogy annak sebzését 1,5%-kal[x] növelje erőforráspontonként.

Allek’s Talons (Allek legyőzése utánkapod meg az Apparition Invursion esemény során.)
    • Fő: Egy alapképesség használata 200% Sparking sebzést okoz az eltalált ellenfeleknek 4 másodperc alatt.
    • Módosító: 5% Mozgási sebességet kapsz, amely 0,5%-kal nő minden 1% Cooldown Reduction után, maximum 11%-ig.

Beastmaster’s Training (Beastmaster legyőzése után)
    • Fő: Amikor idéző képességet használsz vagy zsoldost hívsz erősítésként, az egyik idézett lény vagy zsoldos kicsúfolja az ellenségeket és 40%-kal csökkenti a rájuk érkező sebzést.
    • Módosító: Az idézett lényeid 5%-kal[x] több sebzést okoznak, amely 0,25%-kal[x] nő minden 1% Bónusz Kritikus Sebzés után (felszerelés és Paragon alapján), maximum 17%-ig[x].

Blackmailer’s Sabotage (Blackmailer legyőzése után)
    • Fő: Amikor Core Skillt használsz Barrier állapotban, az 1,1 másodpercre ledönti a közeli ellenségeket. Ugyanazon az ellenségen 5 másodpercenként egyszer aktiválható.
    • Módosító: Minden Fortify nyerésekor további 20%-át Barrierként is megkapod.

Flesh Reaper’s Disruption (Flesh Reaper legyőzése után)
    • Fő: Ha egy Sérülékeny ellenséget támadsz, az elveszíti a Sérülékenységet, de megbénul, valamint a környező ellenségekkel együtt 0,5 másodpercre elkábul. Ez a Stun 100%-kal több
             stagger hatást alkalmaz főellenségekre.    
    • Módosító: 5%-kal[x] több Sérülékeny sebzést kapsz, amely 0,25%-kal[x] nő minden 1% Crowd Control Duration Bonus után, maximum 10,5%-ig[x].

Hatred’s Embrace’s Haste (Hatred’s Embrace legyőzése után)
    • Fő: Shadow vagy Fire képesség használata 1,1%-kal növeli a mozgási sebességedet 3 másodpercig, maximum 11%-ig.
    • Módosító: 5%-kal[+] több Kritikus Találati Esélyt kapsz, amely 0,5%-kal[+] nő minden 1% Shadow Resistance után, maximum 22,5%-ig[+].

Kirma’s Sparks (Kirma legyőzése után)
    • Fő: Ha kitérsz (Evade), 200% Sparking sebzést alkalmazol a közeli ellenségekre 4 másodperc alatt.
    • Módosító: Evade Cooldown 5%-kal csökken, amely 0,2%-kal nő minden 1% Lightning Resistance után, maximum 11%-ig.

Outlaw Sharpshooter’s Eye (Outlaw Sharpshooter legyőzése után)
    • Fő: Távoli ellenségek közvetlen sebzése 40%-kal lelassítja őket és a környező ellenségeket 5 másodpercre.
    • Módosító: Minél távolabb van egy ellenség, annál nagyobb sebzést szenved el tőled, maximum 10,5%-kal[x] több sebzésig.

Sinerat’s Flames (Sinerat legyőzése után)
    • Fő: Mobility Skill használata 200% Burning sebzést okoz a közeli ellenségekre 4 másodperc alatt.
    • Módosító: 5%-kal[x] több sebzés minden Elem ellen, amely 0,2%-kal[x] nő minden 1% adott elem elleni ellenállás után, maximum 15,5%-ig[x].


Skerg’s Toxins (Skerg legyőzése után)
    • Fő: Ha egy ellenség Damage over Time hatást alkalmaz rád, az 1000% Poisoning sebzést szenved el 4 másodperc alatt.
    • Módosító: Ha DoT sebzést kapsz, 5% eséllyel gyógyulsz helyette, amely 50%-kal nő a Poison Resistance bónuszok után, maximum 12%-ig.

Torusk’s Rage (Torusk legyőzése után)
    • Fő: Ha egy Crowd Controlled ellenséget sebesítesz meg, Unstoppable lesz, de te 10,5%-kal[x] több sebzést, támadási sebességet és mozgási sebességet kapsz 3 másodpercre.
    • Módosító: 5%-kal[+] több Attack Speed, amely 0,25%-kal[+] nő minden 1% Crowd Controlled ellenségek elleni sebzés után, maximum 10,5%-ig[+].

Torment I vagy magasabb szinten szerezhető Boss Képességek:

Belial's Crystal Decoy (Belial legyőzése után egy Lair Boss rajtaütés során)
    • Fő: Ha Agility, Defensive vagy Macabre képességet használsz, egy kristályt idézel meg, amely kicsúfolja az ellenségeket, majd 3 másodperc múlva felrobban, 600% Shadow sebzést okozva.
    • Módosító: A Fő Boss Képesség aktiválása Félelmet idéz elő a közeli ellenségekben 0,75 másodpercre, és 50% Shadow sebzést okoz nekik.

Lilith's Wind of Hate (Lilith legyőzése után)
    • Fő: Ha egy képességet használsz, tüskék hullámát indítod el, amely 2 másodpercig tart, és 250% fizikai sebzést okoz. Az ellenfelek 60%-kal[x] több sebzést szenvednek el a Wind of Hate hatásaitól minden találat után, legfeljebb 300%-ig[x].

   • Módosító: Ha egy Elit ellenséget eltalálsz a Fő Boss Képességeddel, egy Blister Clone jelenik meg 15 másodpercre, amely az ellenség maximális életének 10%-ával rendelkezik. Ha a klónt elpusztítod, az Elit ellenség 5,25%-nyi életet veszít. Egyszerre maximum 3 Blister lehet aktív, kivéve a World Bossokat.

Duriel's Burrow (Duriel, a Greater Lair Boss legyőzése után)
    • Fő: Ha kitérsz (Evade), a föld alá ásod magad, megbénítod a közeli ellenségeket 5 másodpercre, és 200% sebzést okozol bemenetkor és kilépéskor. Míg a föld alatt vagy, 0,25 másodpercenként 200% sebzést okozol. Az Evade Cooldownja 4 másodperccel megnő, és a rá vonatkozó Cooldown Reduction 50%-kal kevésbé hatékony.

    • Módosító: A Fő Boss Képesség aktiválása 21%-kal[+] növeli a kitérési esélyed 2 másodpercre. Minden alkalommal, amikor kitérsz egy támadás elől, a közeli ellenségek 3 másodpercre megbénulnak.

Belial’s Eye Beams (Belial, a Exalted Lair Boss legyőzése után)
    • Fő: Ha gyógyitalt iszol, 75%-kal csökkentett sebzést szenvedsz el 2 másodpercig, és szem sugarakat idézel, amelyek 1,750% sebzést okoznak 3,5 másodperc alatt. Ezután a gyógyitalod 5 másodpercig nem használható. Akkor is ihatsz gyógyitalt, ha teljes életerőd van.
    • Módosító: A Fő Boss Képesség aktiválása 2 másodpercre láthatatlanná (Stealth) tesz. Láthatatlan állapotban 11%-kal[x] több Overpower sebzést okozol.

Andariel's Flaming Skull (Andariel, a Greater Lair Boss legyőzése után)
    • Fő: Ha 1 másodpercig egy helyben állsz, egy koponyát idézel meg, amely 4 másodpercig forog körülötted, és 1200% Burning sebzést okoz 3 másodperc alatt.
    • Módosító: A lángoló ellenségek 21%-kal több sebzést szenvednek el az időalapú sebzés hatásaitól. A Fő Boss Képesség aktiválása után 5 másodpercig minden támadásod Burning hatást okoz, amely 1,800% sebzést okoz 3 másodperc alatt.

Beast in the Ice’s Sleet (Beast in the Ice, a Initiate Lair Boss legyőzése után)
    • Fő: Ha három olyan képességet használsz, amely Crowd Control vagy Stagger hatást alkalmaz, sleet tüskék törnek elő, amelyek 800% Cold sebzést okoznak, és 2 másodpercre megfagyasztják az ellenségeket.
    • Módosító: A Fő Boss Képességed 2,5%-kal[x] jobban lehűti az ellenségeket.

Grigoire's Lightning Square (Grigoire, a Initiate Lair Boss legyőzése után)
    • Fő: Ha Core Skillt használsz, a villám négyzethullámként terjed ki, és 1,2 másodpercen keresztül 300% Lightning sebzést okoz.
    • Módosító: A Fő Boss Képességed aktiválása után egyszer az ellenségeket 0,25 másodpercre elkábítja (Stun).

Lord Zir’s Blood Pool (Lord Zir, a Initiate Lair Boss legyőzése után)
    • Fő: Ha sebzést okozol, egy vértócsát hozol létre, amely 400% Bleeding sebzést okoz másodpercenként 4 másodperc alatt. Egyszerre maximum 3 vérmedence lehet aktív.
    • Módosító: A Fő Boss Képességed aktiválása 5,5%-kal gyógyít 3 másodperc alatt.

Varshan’s Life Steal (Varshan, a Initiate Lair Boss legyőzése után)
    • Fő: Ha elveszíted életed 25%-át, egy életelszívó sugár kapcsolódik a támadóhoz, amely 10%-nyi életedet visszaadja, és 1,200% Corrupting sebzést okoz 3 másodperc alatt.
    • Módosító: A Fő Boss Képesség aktiválása 200% Corrupting sebzést okoz a közeli ellenségeknek 2 másodperc alatt.

Urivar’s Lobbed Bombs (Urivar, a Initiate Lair Boss legyőzése után. Szükséges hozzá a Vessel of Hatred kiegészítő.)
    • Fő: Ha Ultimate Skillt használsz, 4 bombát dobsz, amelyek 800% Fire sebzést okoznak, és 5 másodperccel csökkentik az Ultimate Skill Cooldownját.
    • Módosító: Ha megölsz egy ellenséget a Fő Boss Képességeddel, Ultimate Skill Cooldownja további 0,2 másodperccel csökken.

Harbinger of Hatred’s Volley (Harbinger of Hatred, a Greater Lair Boss legyőzése után. Szükséges hozzá a Vessel of Hatred kiegészítő.)
    • Fő: Ha Sérülékeny ellenséget támadsz, áthatoló lövedékeket lősz ki, amelyek 1,3 másodpercig tartanak, 400% Fire sebzést okoznak, és újra Sérülékennyé teszik az ellenséget. 40%-kal[x] több sebzést szenvednek el a Sérülékeny célpontok.
    • Módosító: Alapképesség használata maximális erőforrásnál minden közeli ellenséget Sérülékennyé tesz. A Fő Boss Képesség aktiválása 11%-kal[x] növeli a Sérülékeny sebzésedet 5 másodpercig.

Halálos Kísértetek Támadása egy új eseményem:

Belial először próbálja meg hatalmába keríteni Sanctuaryt Lilith tragikus bukása óta. Apparition szörnyei – illuzórikus gyalogos katonái, akik hazugságait a valóságba szövik – felbukkantak Sanctuary különböző területein.
Ki kell űznöd őket otthonodból az új Apparition Incursion eseményben való részvétellel. Bármilyen nehézségi szinten játszó karakter csatlakozhat az eseményhez. Az esemény Sanctuary vadonjának egy másik pontján bukkan fel néhány percenként, így figyeld a térképedet, hogy megtaláld az aktuális helyszínt.

Miután megérkeztél, itt az idő, hogy visszaküldd az imposztorokat mesterük képzeletébe. Az Apparition szörnyeket Belial beteges, zöld szemmel megjelölt pecsétjéről ismerheted fel a testükön. Ha elég mélyen belevágsz a szörnyek sorába, 1 a 10 Apparition főellenség közül levadászni indul téged. Ha legyőzöd őket, megszerzed egyedi Boss Képességüket.
Ezt a próbatételt még egyszer kell túlélned, mielőtt Belial egy új formája megpróbál elpusztítani téged.

A Apparition Incursion esemény teljesítése nagyszerű módja annak, hogy új Boss Képességeket szerezz, miközben fejleszted a karaktered.

Lair Bossok átdolgozása:

A korábban Endgame vagy Ladder Bossokként ismert főellenségek három különböző szintre lettek bontva, hogy tükrözzék változó nehézségüket és jutalmaikat:
    • Initiate Lair Bossok: Beast in the Ice, Grigoire, Lord Zir, Varshan és Urivar (csak Vessel of Hatred tulajdonosok számára elérhető).
    • Greater Lair Bossok: Andariel, Duriel és Harbringer of Hatred (csak Vessel of Hatred tulajdonosok számára elérhető).
    • Exalted Lair Boss: Belial, Lord of Lies.
    • Minden Lair Boss legyőzéséhez legalább Torment I nehézségen kell játszanod.
    • A Lair Bossok megidézéséhez már nincs szükség boss anyagokra, viszont az alapjutalom jelentősen csökkent a korábbiakhoz képest.
    • Ha egy Lair Boss meghal, egy láda ("Hoard") jelenik meg, amely tartalmazza a zsákmányát. Minden játékosnak külön kell boss anyagot költenie, hogy kinyissa a saját ládáját.
    • Az első Unique tárgy, amelyet egy Lair Boss dob, mindig az ő egyedi készletéből kerül ki.
    • A további Unique tárgyak 50%-os eséllyel a globális Unique tárgyak közül kerülnek ki.
    • Partiban játszva minden plusz csapattag 33%-kal növeli annak az esélyét, hogy a boss egy extra Unique tárgyat dobjon az egyedi készletéből.
    • Torment IV szinten a Lair Bossok már csak 5 Unique tárgyat dobnak a korábbi 6 helyett.

Minden főellenség Hoard ládájának kinyitásához egy egyedi Lair Boss Key-re van szükség.
Varshan: Malignant Heart
Grigoire: Living Steel
Beast in the Ice: Distilled Fear
Lord Zir: Exquisite Blood
Urivar: Judicator’s Mask
Duriel: Shard of Agony
Andariel: Pin-Cushioned Doll
Harbringer of Hatred: Hatred Hearts
Belial, Lord of Lies: Betrayer’s Husk
Az Initiate Lair Bossoknak esélyük van Stygian Stone-t dobni, amely bármely Greater Lair Boss Key-re átváltható.
A Lair Boss Key-ek mostantól 99 darabig halmozhatók egy stackben.

Lair Bossok Felkutatása – Hogyan Találd Meg Őket?

A Boss Lair-ek a Lair Bossok otthonai, és most könnyebben azonosíthatók és elérhetők:
    • Egyedi térképikont kaptak, így könnyebb őket megkülönböztetni más helyszínektől.
    • Ha egyszer felfedezted egy Boss Lair-t, már közvetlenül odateleportálhatsz.
    • A térképen a Boss Lair leírása tartalmazza a szükséges Hoard Key nevét, valamint azt is, hogy rendelkezel-e elegendő mennyiséggel a belépéshez.

Fejlesztői Megjegyzés:

Olyan visszajelzéseket kaptunk, hogy a játékosok egy csoportba ugrottak, az egyik csapattag kifizette a boss idézéséhez szükséges anyagokat, majd a boss legyőzése és a jutalmak megszerzése után kiléptek a csapatból. Ez a viselkedés igazságtalannak érződött azok számára, akik ténylegesen fizettek az idézésért. Ezért mostantól minden játékosnak külön kell megfizetnie a boss anyagköltségét, hogy hozzáférjenek a boss Hoard ládájához és a jutalmakhoz. Emellett visszajelzéseket kaptunk arról is, hogy igazságtalannak tűnt boss anyagokat költeni egy boss idézésére pusztán azért, hogy teszteld a karaktered felépítését ellene – és ha elbuktál, nem kaptál semmilyen jutalmat. Mostantól Torment I és magasabb nehézségi szinten bármely Lair Boss ellen harcolhatsz anélkül, hogy előre anyagokat költenél. Ez lehetőséget ad arra, hogy felmérd, képes vagy-e legyőzni a bosst, mielőtt elköteleznéd az erőforrásaidat a jutalmak megszerzéséhez.

Új Legendás Aspektek és Unique Tárgyak:

Új, erőteljes Unique Tárgyak és Legendary Aspects érkeznek, hogy még hatékonyabbá tegyék démonzúzó képességeidet.

 Barbarian:

Bane of Ahjed-Den (Unique Gloves)
Affixek:
    • +4-6 Mighty Throw
    • +114-150% Kritikus Sebzés
    • +7-10 Fury Másodpercenként
    • +8-12.5% Cooldown Reduction
Unique Power:
    • Minden 12 másodpercben a következő Mighty Throw azonnal detonálódik tűzsebzésként, 400-600%-kal megnövelt sebzést okozva.
 Aspect of Delayed Extinction (Offensive Aspect)
    • Mighty Throw és Steel Grasp mostantól szorzós alapon növeli a sebzését a Cooldown Reduction helyett, és további 125-250%-kal[x] növeli a sebzésüket.

Druid:

Gathlen’s Birthright (Unique Helm)
Affixek:
    • Beépített: Anima of the Forest +15% támadási sebességet ad
    • +10.5-15% Willpower
    • +224-296 Armor
    • +2-3  Humanity
    • +17.5-23% Mozgási Sebesség Humán formában
Unique Power:
    • Humán formában minden kritikus találat Nature Magic képességekkel számolódik. Ha ez összesen 400-200 alkalommal megtörténik, aktiválódik Anima of the Forest 10 másodpercre.
    • Amíg Anima of the Forest aktív, megkapod a Perfect Storm és Earthen Might Key Passive-ket.
Aspect of Impending Deluge (Offensive Aspect)
    • Storm Strike sebzése 50%-kal[x] nő, és a célpont által kapott sebzést 20-40%-kal[x] növeli 6 másodpercre.

Necromancer:

Sanquivor, Blade of Zir (Unique Two-Hand Sword)
Affixek:
    • Beépített: +60% Skeleton Mage és Golem sebzés
    • +32-50% Esély az Army of the Dead duplázott sebzésére
    • +160-188 Intelligence
    • +1,060-1,142 Maximális Élet
    • +2 a Skeleton Warrior, Skeleton Mage és Golem Mastery képességekben
Unique Power:
    • Summonok által okozott sebzés Vampiric Curse-t alkalmaz az ellenségekre.
    • Corpse elhasználása egy lelket ad hozzá a Vampiric Curse-höz, amely most maximum 20 lélekig halmozható.
    • Army of the Dead most képes felszabadítani a Vampiric Curse lelkeket, minden lélek 5-10%-kal növeli a sebzésüket.
 Aspect of Service and Sacrifice (Offensive Aspect)
    • Skeleton Warriors robbannak a halálukkor, 100-200% fizikai sebzést okozva a közeli ellenségeknek.
    • Skeleton Warriors 25%-kal gyorsabban vesztik el az életüket harc közben.
    • Skeleton Mages 90%-kal csökkentett sebzést kapnak, de 50-100%-kal[x] növelt sebzést okoznak.

Rogue:

Band of Ichorous Rose (Unique Gloves)
Affixek:
    • Beépített: +4 Maximum Poison Traps
    • +10.5-15% Támadási Sebesség
    • +3-5% Maximális Poison Resistance
    • +41.5-55% Poison Resistance
    • 18.5-27.5% Esély, hogy a Poison Trap kétszer aktiválódik
Unique Power:
    • A Poison Trap mindig teljes sebzését 3 másodperc alatt osztja ki és minden frissítésének előnyeit megkapja, amelyeket 50-100%-kal[x] növel.
    • Poison Trap most: 
        ◦ Combo Points előnyeit élvezi
        ◦ Nem rendelkezik Cooldownnal Inner Sight alatt
        ◦ Cooldownja csökken Preparation által
Aspect of Contamination (Offensive Aspect)
    • Poison Trap 150-250% Poison sebzéssel robban, amikor aktiválódik.
    • Ha ez a robbanás Kritikus Találat, további 20-40%-kal[x] növeli a Poison sebzést 5 másodpercre.

Sorcerer:

Hail of Verglas (Unique Helm)
Affixek:
    • Beépített 1: +7.5% Maximális Cold Resist
    • Beépített 2: +50% Cold Resistance
    • +10.5-15% Intelligence
    • +13-17.5% Maximális Élet
    • +10.5-15% Támadási Sebesség
    • +4-6 Ice Shards
Unique Power:
    • Ice Shards most további 2 jégszilánkot bocsát ki.
    • Minden alkalommal, amikor az Ice Shards egy ellenséget talál el, 5 másodpercig 1-1.5%-kal[x] növeli a sebzésedet, legfeljebb 50-75%-ig[x].
Shivering Aspect (Offensive Aspect)
    • Az ellenségek 25-40%-kal[x] több sebzést kapnak attól függően, mennyire vannak Chilled vagy Stagger állapotban.
    • 15%-kal több Chill hatást alkalmazol.

Spiritborn:

Sunbird’s Gorget (Unique Amulet)
Affixek:
    • Beépített: +30% Resistance to All Elements
    • +16-25% Mozgási Sebesség
    • +2-3 Potent
    • +2-3 Furnace
    • +2-3 Acceleration
Unique Power:
    • Storm Feather használata egy tűzvihart idéz köréd 8 másodpercre, amely 150-300% Fire sebzést okoz minden 0.5 másodpercben.
    • Minden további 5 Storm Feather felvétele erősíti a tűzvihart, növelve annak sebzését 100%-kal[x], de nem hosszabbítja meg az időtartamot.
    • A tűzvihar Eagle, Jaguar és Storm Feather képességnek minősül.
Rip and Tear Aspect (Offensive Aspect)
    • Rushing Claw 10-30%-kal[x] több sebzést okoz, és az alábbi módokon erősödik a töltések száma alapján: 
        ◦ 1 Töltés: Gyógyít 15% Maximális Életedből
        ◦ 2 Töltés: Garantált Overpower
        ◦ 3 Töltés: Garantált Kritikus Találat
        ◦ 4+ Töltés: Még egy extra ütést mér
Készülj fel az új Legendary Aspects és Unique Items erejére, és domináld Sanctuary-t!

Tesztelésre Elérhető Funkciók:

A PTR szerverek elérhetőek lesznek a legnagyobb régiókban, beleértve:
Észak-Amerika, Európa, Korea és Japán, Dél-Amerika és Ausztrália.
Használd az Account Copy funkciót és a PTR Boost NPC-t Kyovashadban, hogy gyorsabban belevethesd magad a Public Test Realm tesztelésébe.

Account Copy – Karakterátvitel a PTR-re:

A 2.2.0 PTR lehetővé teszi, hogy az Account Copy segítségével átmásold a fiókod adatait és karaktereidet a PTR verzióba.
Hogyan működik az Account Copy?
Bejelentkezés után a Battle.net-en keresztül választhatsz egy új opciót a Karakterválasztó képernyőn, amely lehetővé teszi az Account Copy indítását.
A „Create a New Character” ikon mellett található új gomb biztosít egy előugró ablakot, amely elmagyarázza a karakterátvitel működését.
Az Account Copy megmutatja, mikor lett utoljára mentve a karakteradataid, és figyelmeztet, hogy az átvitel felülírja az összes meglévő adatot a PTR szerveren.
Ha elindítod az Account Copy-t, az összes PTR karaktered, adatod és előrehaladásod törlődik, és helyette a másolt Account adataid kerülnek a PTR-re.
Minden másolt karakter az Eternal Realm-hez lesz kötve.
Fontos: Az átvitel visszafordíthatatlan, ezért érdemes biztosnak lenni benne, mielőtt elindítod!
PTR Boost – Gyorsított Tesztelés a PTR-en
A PTR Boost NPC nem lesz elérhető március 11–12-én a PTR indulásakor.

Fejlesztői Megjegyzés
A 2.2.0 PTR-ben egy új szintezési rendszert tesztelünk, amely csökkenti a szörnyölésből szerzett tapasztalati pontokat (XP) 25. szintig.

Miért változik a szintezés?
Az előző szezon (Season of Witchcraft) túlzottan felgyorsította a fejlődést egyedi aktivitások, jutalmak és erők révén.
A cél egy kiegyensúlyozott fejlődési élmény, amely természetesebb tempóban vezeti a játékosokat a max szintre.
Ez a változás csökkenti a korai játékmenetben az állandó felszereléscserét, növeli a szezonális jutalmak relatív értékét, és simább szintezési élményt biztosít.
Az első 2 napon kikapcsoljuk a Boost NPC-t, hogy adatokat gyűjtsünk a korai játékélményről és a közösség visszajelzéseiről.

PTR Boost NPC Fejlesztései – Újdonságok a Season of Witchcraft után
A Kyovashadban található Boost NPC mostantól a következő lehetőségeket biztosítja:
 Belial’s Return egyedi tárgyai (Unique Items) elérhetők
A Paragon szintnövelés határa 200-ról 300-ra nőtt
A Unique Item Cache mindig Ancestral minőségű tárgyakat dob
A Legendary Item Cache mindig Ancestral tárgyakat dob, ha a játékos elérte a 60. szintet
A szezonális menüben mostantól elérheted:
Az összes Boss Képességet
Hoard Key-ket az Initiate, Greater és Exalted Lair Bossokhoz
Belial, Lord of Lies Lair hozzáférést

Új Boost Opciók a PTR NPC-nél
Van egy új opció, amely az összes fenti funkciót biztosítja, valamint az alábbiakat:
    • Szintlépés Max Szintig
    • Lehetőség van Level 50 és Level 60 közé ugrani
    • Térkép Teljesítése: Tartalmazza a kampányt, erődöket (Strongholds), útvonalpontokat (Waypoints) és a térkép ködének eltávolítását
    • Osztálymechanika Teljesítése
    • Összes Torment Tier Feloldása
    • Gyógyital Teljes Fejlesztése
    • Maximális Aspects a Codex of Power-ben
    • Legendás Tárgyak Generálása
    • Különböző osztályokhoz és build-ekhez
    • Összes Egyedi Tárgy (Unique Items) Megadása
    • Minden Temper Manual Megadása
    • Minden Anyag, Arany és Obol Biztosítása
    • Fejlesztett Gyógyitalok
    • Paragon Glyph-ek Teljes Fejlesztése és Maximalizálása
    • Masterworking Feloldása
     Figyelem: Néhány Boost NPC opció részleges karakter-visszaállítást eredményezhet, így érdemes odafigyelni, amikor ezeket használod!

Hogyan Adj Visszajelzést?

A PTR során szerzett tapasztalataid és visszajelzéseid kulcsfontosságúak számunkra, hogy a 2.2.0 PTR a lehető legjobb formában indulhasson élesben Diablo IV-ben. Ha részt veszel a PTR tesztelésében, kérlek, oszd meg velünk a véleményed!

Visszajelzés Küldése
 Játékbeli visszajelző eszközön keresztül:
Nyomd meg az Esc gombot, hogy megnyisd a játék menüjét.
Válaszd a "Report a Bug" menüpontot.
A legördülő szűrőben válaszd ki az "In-game feedback tool" opciót, így közvetlenül a játékból adhatsz visszajelzést anélkül, hogy kilépnél.

 Diablo IV PTR fórumon keresztül:
Látogass el a hivatalos Diablo IV PTR fórumra, ahol megoszthatod tapasztalataidat és észrevételeidet más játékosokkal és a fejlesztőkkel.
 Hogyan Telepítsd a PTR-t?
Kövesd az alábbi lépéseket, hogy csatlakozz a 2.2.0 PTR-hez:
Nyisd meg a Blizzard Battle.net alkalmazást és válaszd ki a Diablo IV-et a Játékok listájából.
A Play gomb feletti verzióválasztó legördülő menüben válaszd ki a Public Test Realm (PTR) opciót.
Kattints az "Install" gombra, hogy telepítsd a PTR klienst. (Ha a telepítés befejeződött, a gomb Play-re változik.)
Kattints a Play gombra, jelentkezz be a PTR-re, és válassz egy elérhető tesztszervert.
Hozz létre egy új teszt karaktert.
    • Megjegyzés: Ha Seasonal Mechanic-ot szeretnél tesztelni, hozz létre egy szezonális karaktert.
Lépj be a játékba és kezd el tesztelni a 2.2.0 PTR-t!

PC Game Pass Felhasználóknak:

Ha PC Game Pass vagy Game Pass Ultimate előfizető vagy, a PTR-hez való hozzáférés ugyanúgy működik, mint a Battle.net felhasználók számára.
Lépések:
Nyisd meg az Xbox App-ot és indítsd el a Battle.net klienst.
A Battle.net kliensben válaszd ki a Diablo IV-et, majd kövesd a fenti lépéseket a PTR telepítéséhez.

2.2.0 Patch Note:
2.2.0 PTR Build #62921 (PC Only)—March 11, 2025

Vessel of Hatred – Játékfrissítések:

Új Tárgyak:

Sunbird’s Gorget (Unique Amulet)
Affixek:
    • Beépített: +30% Resistance to All Elements
    • +16-25% Mozgási Sebesség
    • +2-3 Potent
    • +2-3 Furnace
    • +2-3 Acceleration

Unique Power:
    • Storm Feather felvétele egy tűzvihart idéz köréd 8 másodpercre, amely 0,5 másodpercenként 150-300% Fire sebzést okoz.
    • Minden további 5 Storm Feather felvétele növeli a tűzvihar sebzését 100%-kal[x], de nem hosszabbítja meg az időtartamot.
    • A firestorm Eagle, Jaguar és Storm Feather képességnek minősül.

Rip and Tear Aspect (Offensive Aspect):
    • Rushing Claw 10-30%-kal[x] több sebzést okoz, és attól függően, hány töltés van rajta, különleges erősítést kap:
1️. Gyógyítja a Maximális Életed 15%-át
2️. Garantált Overpower
3️. Garantált Kritikus Találat
4️. Egy extra támadást mér

Spiritborn Frissítések:

Képességek:
Rushing Claw
    • Alapsebzés növelve: 50% → 60%
Poised Rushing Claw
    • Korábban: Ha a Rushing Claw eltalált egy Elite ellenséget, 10%-kal növelte a Dodge esélyt 6 másodpercre.
    • Most: A Rushing Claw most 20 maximális töltéssel rendelkezik. 
        ◦ Használatkor az összes töltést elhasználja, és töltésenként 25%-kal[x] növeli a sebzését, valamint nagyobb területet érint.
The Seeker
    • Rank 5 bónusz maximális sebzésnövelése: 200%-ra[x] korlátozva.
The Devourer
    • Rank 5 bónusz maximális sebzésnövelése: 200%-ra[x] korlátozva.

Passzívok és Legendás Aspektek:

Aspect of Recalling Feathers
    • Legendary rangok növelve: 8 → 21
    • Sebzés növelve: 50-64% → 75-150% fegyversebzés

Aspect of Falling Feathers
    • Legendary rangok növelve: 8 → 21
    • Sebzés növelve: 50-64% → 75-150% fegyversebzés

 Aspect of Wild Claws
    • Sebzés növelve: 45-65% → 65-85% a Rake alapsebzéséből

Aspect of Plains Power
    • Legendary rangok növelve: 8 → 21
    • Sebzésnövekedés Ferocity stackenként: 2.0-4.1% → 2.0-5.0%

Unique Tárgyak és Rune Words Frissítések:

Rune Words:

Xan
Korábbi: A következő képességed garantáltan kritikus találatként Overpower lesz. Overflow: 1% extra sebzés 10 Offering után.
Most: A következő támadásod garantáltan Kritikus Találat és Overpower lesz 0,25 másodpercre. Overflow: 0,35% extra sebzés Offeringenként.
Offering követelmény csökkentve: 700 → 300.

Qax
Korábbi: A következő nem-alap képességed elhasználja az összes fő erőforrásodat, és akár 100%-kal növeli a sebzését az elhasznált erőforrás arányában.
Most: Ha egy képességet használsz (kivéve a Basic vagy Defensive képességeket), az összes fő erőforrást elhasználja, és akár 100%-kal növeli a sebzésedet 1 másodpercre.

Vex
Hatása: +1 minden képességhez 10 másodpercre. Overflow: További rangok akár +3-ig.
Offering költség csökkentve: 150 → 100.

Lum
Hatása: Maximális erőforrást biztosít.
Offering nyereség növelve: 2,5% → 3,5%.

Ahu
Korábbi: Lucky Hit: 100%, ha egy sérült (Injured) ellenséget találsz el.
Most: Lucky Hit: 100%, ha egy nem-egészséges (nem-Healthy) ellenséget találsz el.
Offering nyereség csökkentve: 25 → 15.

Tec
Sebzés csökkentve: 1,400% → 1,000%.

Hibajavítások:

    • Kijavítottuk azt a problémát, ahol az Intricacy Passive nem jegyezte meg helyesen az utoljára használt képességet, miután egy új zónába léptél.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely lehetővé tette a Resilient Passive snapshotolását.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt más osztályok erőforrás-generálási statisztikái is megjelentek a Spiritborn karakterek karakterlapján.
    • Kijavítottuk azt a hibát, ahol a The Hunter képesség használata miatt a Wanderer részben a föld alá ragadhatott.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Spiritborn In-Fighter legendás paragon node nem mutatta a bónuszát, és egy új stack megszerzése nem frissítette az összes meglévő stacket.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt két azonos időzítő jelent meg a Kurast Undercity futamokhoz Local Co-Op módban.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Xal rúnakő gyógyulási hangot játszott le akkor is, ha a karaktered teljes életerőn volt.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a fegyverváltás megszakította a Jah rúnakő teleportációs buffját.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Nagu+Ceh kombináció néha nem működött, ha a célpont épp a Spirit Wolf jégrobbanása előtt halt meg.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Que rúnakő egyes szövegei helytelen betűtípussal jelentek meg.

 Egyensúlyi Frissítések:

Általános Változások:

Unique tárgyak és Legendás Aspektek:

Fist of Fate:
Korábbi: Lucky Hit: Esély egy véletlenszerű Crowd Control hatás alkalmazására.
Most: Lucky Hit: Esély, hogy az ellenségeket 3 másodpercre Sérülékennyé (Vulnerable) tedd.

Azurewrath:
Lucky Hit esély Cold Damage affix sebzése megnövelve, pontos érték az item power függvénye.
A legmagasabb sebzés kb. 150%-kal nőtt.
Korábbi: Lucky Hit: Akár 20% eséllyel megfagyasztja az ellenségeket 2 másodpercre, és Cold sebzést okoz nekik.
Most: Ezzel a fegyverrel való támadásod 3 másodpercre Vulnerable állapotot alkalmaz, és 10-30% Chilled hatást rak az ellenségekre.

Frostburn:
Korábbi: Lucky Hit: Akár 20-60% eséllyel megfagyasztja az ellenségeket 3 másodpercre.
Most:Chilled ellenségek ellen 15-35%-kal[x] növeli a Fire sebzésedet.Burning ellenségek ellen 15-35%-kal[x] növeli a Cold sebzésedet.

Aspect of Concussive Strikes:
Korábbi: Lucky Hit: Az ellenség sebzése akár 20% eséllyel elkábítja (Daze) őket 2 másodpercre.Dazed ellenségek ellen 5-25%-kal több sebzést okozol.
Most: Daze hatásaid időtartama 20-40%-kal hosszabb.Ha egy ellenséget Daze állapotba hozol, 20-40%-kal növeli a mozgási sebességedet 3 másodpercre.

 Paragon Változások:
Dominate Glyph (Barbarian, Druid, Necromancer)
Legendary maximális bónusz csökkentve: 20% → 12%.

 Tempering Frissítések:

Worldly Fortune Tempering Recipe:
Lucky Hit: Esély Crowd Control alkalmazására eltávolítva.

Új affixek: Lucky Hit Chance, Impairment Reduction, Crowd Control Duration,

Natural Schemes Tempering Recipe:
Crowd Control Duration affix eltávolítva. Helyette: Fortify Generation affix került be.

Barbarian – Frissítések:

Képességek (Skills):

Enhanced Mighty Throw:
    • Korábbi: Amíg egy dobott fegyver aktív, +25% támadási sebességet kapsz.
    • Most: Mighty Throw használata után 6 másodpercig +25% támadási sebességet kapsz.

Fighter’s Mighty Throw:
    • Korábbi: Fegyverváltás egy dobott fegyver közelében extra pulzust hoz létre. Minden plusz pulzus 5% Maximális Életnek megfelelő Barrier-t ad 5 másodpercre.
    • Most: Fegyverváltás egy dobott fegyver közelében extra pulzust hoz létre. Mighty Throw mostantól 20% Maximális Életnek megfelelő Barrier-t ad 5 másodpercre.

Whirlwind:
    • Alapsebzés növelve: 24% → 32% 
        ◦ Fejlesztői Megjegyzés: Whirlwind alapsebzését az aktuális fegyver támadási sebessége határozza meg. Ezek az értékek 1.0 sebességre alapulnak.
Violent Whirlwind
    • Korábbi: Ha 2 másodpercig folyamatosan használod a Whirlwindet, 35%-kal növeli a sebzését, amíg meg nem szakítod.
    • Most: Ha 2 másodpercig csatornázod a Whirlwindet, a következő Weapon Mastery Skill 35%-kal több sebzést okoz, ha közvetlenül a Whirlwind vége után használod.

 Fighter’s Steel Grasp:
    • Korábbi: Ha a Steel Grasp eltalál egy ellenséget, 2 másodpercre Berserking állapotot kapsz.
    • Most: Steel Grasp sebzése 400%-kal növelve, és ha eltalál egy ellenséget, 2 másodpercre Berserking állapotot ad.

 Power Charge:
    • Charge cooldown csökkentés bossok ellen: 4 → 6 másodperc

Double Swing Fejlesztések:
    • Double Swing Enhancement mostantól Violent Double Swing alá került.
    • Violent Double Swing mostantól Enhanced Double Swing alá került.

 Ground Stomp:
    • Alapsebzés növelve: 80%140%

Tactical Ground Stomp:
    • Sebzésnövelés csökkentve: 900% → 100% 
        ◦ Fejlesztői Megjegyzés: Ez a túlzott sebzés trivializálta a szintezési folyamatot, és arra ösztönözte a játékosokat, hogy kihagyják az eliteket, még magasabb nehézségi szinteken is.

Iron Maelstrom:
    • Rank 5 bónusz maximális sebzésnövelése: 200%-ra[x] korlátozva.

Wrath of the Berserker:
    • Rank 5 bónusz mostantól mindig 500% sebzést okoz, ahelyett, hogy Skill Ranks alapján skálázódna.

Passzívok (Passives):

Concussion:
    • Korábbi: 
        ◦ Lucky Hit: Bludgeoning fegyverrel történő támadásoknak akár 10/20/30% esélyük van az ellenség elkábítására (Stun) 2 másodpercre.
        ◦ Kétkezes Bludgeoning fegyverekkel ez az esély 15/30/45%.
    • Most: 
        ◦ Lucky Hit: Bludgeoning fegyverrel történő támadásoknak 20% esélyük van az ellenség elkábítására (Stun) 2 másodpercre.
        ◦ Kétkezes Bludgeoning fegyverekkel ez az esély 30%.
        ◦ Mostantól emellett az ellenség 30/60/90% Physical sebzést is elszenved.

 Hamstring:
    • Korábbi: A Bleeding effektjeidnek 15/30/45% esélyük van arra, hogy az Egészséges (Healthy) és Sérült (Injured) ellenségeket 70%-kal lelassítsák minden alkalommal, amikor sebzést okoznak.
    • Most: Az első alkalommal, amikor egy Bleeding effektet alkalmazol egy ellenségre, az 70%-kal lelassul 2/3/4 másodpercre.

Expertise Fejlesztések:

One-Handed Mace
    • Berserking időtartama megduplázva: 1,5 → 3 másodperc

Legendás Aspektek (Legendary Aspects):

Aspect of the Dire Whirlwind:
    • Maximális kritikus találati esély eléréséhez szükséges idő nőtt: 3 → 5 másodperc
    • Frissített formula kedvezőbb értékekkel: 
        ◦ Korábban: 3-8% → 9-36%
        ◦ Most: 6-10% → 28-50%

Aspect of Grasping Whirlwind:
    • Korábbi: Whirlwind időszakosan magához húzta az ellenségeket.
    • Most: Whirlwind most már garantáltan magához húzza az ellenségeket minden 6-3 másodpercben.

 Aspect of Dust Devil’s:
    • Korábbi: Whirlwind porördögöket (Dust Devils) hagy maga után, amelyek X sebzést okoznak.
    • Most: Whirlwind porördögöket hagy maga után, amelyek X sebzést okoznak. Ha az ellenséget eltalálják a porördögök, minden más forrásból érkező sebzésed 25%-kal[x] nő 3 másodpercre.

Bul Kathos Aspect:
    • Földrengés (Earthquake) sebzés eltávolítva.

Unique Tárgyak:

The Third Blade:
    • Korábbi: Weapon Mastery képességek mostantól Core Skillként működtek, cooldown nélkül, de Fury költséggel és 50-70%-os sebzéssel. A Fury költség 5-tel csökkent, ha a képességnek több töltése volt.
    • Most: 
        ◦ Weapon Mastery képességek mostantól Core Skillként működnek, 100%-os cooldown csökkentéssel, de Fury költséggel, és 50-70%-os sebzéssel.
        ◦ Minden Weapon Mastery képesség Fury költsége alapból 5-tel csökkentve.
        ◦ Fejlesztői Megjegyzés: Ez a Cooldown Reduction áttöri a 75%-os felső határt, és a maximális 75%-os csökkentést biztosítja az Aspect of Delayed Extinction esetében.

 Ring of Red Furor:
    • Korábbi: Ha 3 másodperc alatt 100 Fury-t költesz el, a következő Hammer of the Ancients, Upheaval vagy Death Blow képességed garantált Kritikus Találat lesz, és extra Kritikus Sebzést okoz.
    • Most: Ha 5 másodperc alatt 100 Fury-t költesz el, a következő nem-csatornázott Core vagy Weapon Mastery Skill garantált Kritikus Találat lesz, és extra Kritikus Sebzést okoz.

Battle Trance:
    • Új Beépített Hatás: Lucky Hit: Akár 10% esély Frenzy stack szerzésére.

 Gohr's Devastating Grips:
    • Whirlwind sebzése mostantól skálázódik a Whirlwind saját sebzésével.
    • Korábbi: Whirlwind minden 2 másodpercben és a végén felrobban, a Base Damage 50-80%-ának megfelelő Fire sebzést okozva a közeli ellenségeknek.
    • Most: Whirlwind most már minden 3 másodpercben felrobban, 300-600%-kal megnövelt Fire sebzést okozva.
        ◦ Whirlwind Kritikus Találatai 0,2 másodperccel csökkentik a következő robbanás idejét, akár 1 másodpercre is.

 Tuskhelm of Joritz the Mighty:
    • Sebzésbónusz növelve: 25% → 35%
    • Másodpercenként szerzett Fury növelve: 2 → 6

 Twin Strikes:
    • Korábbi: Miután 4 alkalommal használtad a Double Swing-et, a következő Double Swing 2 extra találatot mér, amely 50-80%-kal több sebzést okoz és 1 másodpercre elkábítja az ellenséget.
    • Most: 
        ◦ Miután 4 alkalommal használtad a Double Swing-et, a Double Swing a következő 3 másodpercig minden alkalommal 2 extra találatot mér.
        ◦ Ezek az extra találatok mostantól 70-100%-kal több sebzést okoznak.

Paragon Frissítések:

Rumble Glyph:
    • Mostantól saját magával additívan halmozódik, nem multiplikatívan.
    • Sebzés csökkentve: 
        ◦ Bossok és Crowd Controlled ellenségek ellen: 10% per stack (50% max) → 3% per stack (15% max).

Dominate Glyph (Barbarian Only):
    • Ingyenes Overpower közötti idő csökkentve: 15 → 12 másodperc

Druid – Frissítések:

Képességek: 

Fierce Storm Strike:
    • Korábbi: Storm Strike-nek 50% esélye volt arra, hogy az ellenségeket 3 másodpercre Sérülékennyé (Vulnerable) tegye.
    • Most: Storm Strike mostantól garantáltan Sérülékennyé (Vulnerable) teszi az ellenségeket 3 másodpercre.

 Enhanced Cyclone Armor:
    • Korábbi: A Cyclone Armor által hátralökött ellenségek 70%-kal lelassultak 2 másodpercre.
    • Most: A Cyclone Armor által hátralökött ellenségek mostantól 5 másodpercre Sérülékennyé (Vulnerable) válnak.

 Preserving Cyclone Armor:
    • Korábbi: Minden 10 másodpercben a Cyclone Armor erősebbé vált, és a beérkező sebzés 30%-kal csökkent 2 másodpercre.
    • Most:
        ◦ A Cyclone Armor most hátralökés helyett magához húzza az ellenségeket.
        ◦ 10% Damage Reduction-t biztosít 4 másodpercre.

Innate Cyclone Armor:
    • Korábbi: A Cyclone Armor által hátralökött ellenségek 3 másodpercre Sérülékennyé (Vulnerable) váltak.
    • Most: 
        ◦ A Cyclone Armor által eltalált ellenségek 70%-kal lelassulnak.
        ◦ 15%-kal[x] több sebzést szenvednek el 6 másodpercre.

Enhanced Blood Howl:
    • Korábbi: Megölt ellenségek 1 másodperccel csökkentették a Blood Howl Cooldownját.
    • Most: 
        ◦ Megölt ellenségek továbbra is 1 másodperccel csökkentik a Blood Howl Cooldownját.
        ◦ Ha egy Boss-t eltalálsz, 0,3 másodperccel csökkenti a Blood Howl Cooldownját.

Grizzly Rage:
        ◦ Rank 5 Bónusz: Cataclysm aktiválása 70%-kal lelassítja a közeli ellenségeket 8 másodpercre.

Petrify:
    • Rank 5 Bónusz: 
        ◦ Korábbi: Grizzly Rage aktiválása 5 másodpercre ledöntötte (Knock Down) a közeli ellenségeket, és 500% sebzést okozott nekik.
        ◦ Most: Companion képességek mostantól aktiválhatóak Grizzly Rage alatt is.

Cataclysm:
    • Mostantól nem örökíti át a sebzésbónuszokat az egymás utáni aktiválások között.

Lacerate:
    • Rank 5 Bónusz maximális sebzésnövelése: 200%-ra[x] korlátozva.

 Passzívok:

Charged Atmosphere:
    • Korábbi: 
        ◦ Minden 14/11/8 másodpercben egy villámcsapás eltalált egy közeli ellenséget, [45%] sebzést okozva.
        ◦ Villámcsapásaid 10/20/30%-kal több sebzést okoztak.
    • Most: 
        ◦ Minden 3 másodpercben egy villámcsapás eltalál egy közeli ellenséget, [30/60/90%] sebzést okozva.
        ◦ Villámcsapásaid továbbra is 10/20/30%-kal több sebzést okoznak.

Spirit Boons Frissítések:

Overload
    • Villámcsapások esélye megnövelve: 1% → 35%

Druid – Legendás Aspektek és Paragon Frissítések:

Legendás Aspektek:

 Lightning Dancer’s Aspect
    • Korábbi: 
        ◦ Lightning Storm Kritikus Találatai 3 Dancing Bolt-ot idéztek meg, amelyek a környező ellenségekre vadásztak, és [110-155%] Lightning sebzést okoztak.
    • Most: 
        ◦ Lightning Storm és Lightning Bolt Kritikus Találatai 50% eséllyel 3 Dancing Bolt-ot idéznek meg, amelyek a környező ellenségekre vadásznak és [155-200%] Lightning sebzést okoznak.
        ◦ Dancing Bolt-ok mostantól 30%-kal több sebzést okoznak.

Aspect of Anticline Burst:
    • Korábbi: 
      ◦ Stone Burst 10-30%-kal több sebzést okozott, és ha 75 Spiritnél többért aktiválták, azonnal maximális méretűvé vált.
    • Most: 
        ◦ Stone Burst továbbra is 10-30%-kal több sebzést okoz, de most garantáltan Overpower-t idéz elő, ha maximális méretben detonál.

Aspect of the Rampaging Werebeast:
    • Kritikus Sebzés stackenként: 
        ◦ Korábban: 10% per stack (maximum 200%).
        ◦ Most: 3% per stack (maximum 60%), de most multiplikatív módon növeli a Kritikus Sebzést az additív helyett.
        ◦ Fejlesztői Megjegyzés: Ez a változás a korábbinál jóval nagyobb sebzésbónuszt eredményez.

 Paragon Frissítések:

Sinister Tendrils (Korábban Constricting Tendrils) – Legendás Paragon Node
    • Korábbi: 
        ◦ Lucky Hit: Nature Magic képességek akár 40% eséllyel beburkolják az ellenséget indákkal, Immobilizálva őket 2 másodpercre és 300%-os[x] Poisoning sebzést okozva 4 másodperc alatt.
    • Most: 
        ◦ Nature Magic képességek 35%-kal több sebzést okoznak Poisoned ellenségek ellen.
        ◦ Lucky Hit: Nature Magic képességek akár 40% eséllyel [800% weapon damage] Poisoning sebzést okoznak 4 másodperc alatt.

Necromancer – Frissítések:

 Képességek:

Blood Lance:
    • Korábbi: 
        ◦ Eldobsz egy vérlándzsát, amely 3 másodpercig megmarad az ellenségekben, 80% sebzést okozva az elsődleges célpontnak és minden más átszúrt ellenségnek.
        ◦ A Blood Lance átszúrja azokat az ellenségeket, akik már lanced állapotban vannak, és a további ellenségeknek 10%-kal csökkentett sebzést okoz.
    • Most: 
        ◦ Eldobsz egy vérlándzsát, amely 3 másodpercig megmarad az ellenségekben, 80% sebzést okozva az elsődleges célpontnak és minden más lanced célpontnak.
        ◦ Ha a Blood Lance eltalál egy már lanced állapotban lévő ellenséget, akkor 100%-kal[x] több sebzést okoz és a lanced hatást egy másik közeli ellenségre is áthelyezi.

Iron Maiden:
    • Mostantól 5%-os Lucky Hit eséllyel rendelkezik, és sebzése Kritikus Találatként is érvényesülhet.

 Blood Wave:
    • Rank 5 Bónusz maximális sebzésnövelése: 200%-ra[x] korlátozva.
Supreme Blood Wave
    • Kibocsátott Blood Orbs mennyisége csökkentve: 6 → 3

Bone Storm:
    • Rank 5 Bónusz maximális sebzésnövelése: 200%-ra[x] korlátozva.

Army of the Dead:
    • Rank 5 Bónusz maximális sebzésnövelése: 200%-ra[x] korlátozva.

 Passzívok:

Kalan's Edict:
    • Korábbi: Minionjaid +3%[+] támadási sebességet és +3%[x] megnövelt sebzést kapnak minden aktív Minion után.
    • Most: 
        ◦ Minionjaid továbbra is +3%[+] támadási sebességet és +3%[x] több sebzést kapnak minden aktív Minion után.
        ◦ Ha egy Minion meghal, a többi Minion felbőszül (enrage), és 3 másodpercig 20%-kal[x] több sebzést okoz.

Legendás Aspektek (Legendary Aspects):

      Tidal Aspect:
    • Extra Blood Waves sebzésbónusz csökkentve: 200-240% → 40-100% normál sebzés

Unique Tárgyak:

 Kessime's Legacy:
    • Blood Wave által adott Fortify (Beépített Affix) csökkentve: 85% → 30%
    • A Blood Wave által adott sebzésnövelés minden további találatra eltávolítva.
    • Blood Wave robbanás sebzése növelve: 100-200% → 200-300%

Rogue – Frissítések:

Képességek (Skills):

Poison Trap:
    • Lucky Hit esély növelve: 20% → 25%

Subverting Poison Trap:
    • Korábbi: 15%-kal több Poison sebzést okozol az ellenségeknek, ha a Poison Trap területén állnak.
    • Most: 20%-kal több Non-Physical sebzést okozol az ellenségeknek, ha a Poison Trap területén állnak.

 Caltrops:
    • Slow hatás növelve: 50% → 65%
    • Sebzés növelve: 45% → 60%

 Death Trap:
    • Lucky Hit esély növelve: 8% → 15%
    • A Pull-In effektus most mindig az a területen történik, ahova a csapdát dobtad vagy leraktad.
    • Korábbi: Ha a Death Trap megöl egy ellenséget, a Cooldownja 10 másodperccel csökken.
    • Most: Ha a Death Trap megöl vagy Overpower sebzéssel végez egy ellenséggel, a Cooldownja 10 másodperccel csökken.

Prime Death Trap:
    • Korábbi: A Death Trap aktiváláskor 85%-kal lassította (Slow) az összes közeli ellenséget 5 másodpercre.
    • Most: A Death Trap által eltalált ellenségek 50%-kal több sebzést kapnak a Trap Skillektől 8 másodpercre.

Shadow Clone:
    • Rank 5 Bónusz most mindig 500% sebzést okoz ahelyett, hogy Skill Ranks alapján skálázódna.

Rain of Arrows:
    • Rank 5 Bónusz maximális sebzésnövelése: 200%-ra[x] korlátozva.

Passzívok:

Trick Attacks:
    • Korábbi: 
        ◦ Daze vagy Stun alkalmazása egy ellenségen 2/4/6%-kal növeli a Kritikus Találati Esélyedet és a Kritikus Sebzésedet 5 másodpercre, maximum 12/24/36%-ig.
    • Most: 
        ◦ Ha megpróbálod Daze vagy Stun állapotba hozni az ellenséget, a Kritikus Találati Esélyed 1/2/3%-kal, a Kritikus Sebzésed pedig 1/2/3%-kal nő 8 másodpercre, maximum 5/10/15%-ig.
        ◦ Fejlesztői Megjegyzés: Ez a passzív most már egyetlen célpont (például Boss harcok) ellen is működik. Az összhatás jelentősen csökkent, hogy ne legyen túl erős, és kiegyensúlyozottabb helyet kapjon a Skill Tree-ben.

Trap Mastery:
    • Korábbi: 
        ◦ Ha Poison Trap vagy Death Trap aktiválódik, 3% Kritikus Találati Esélyt kapsz Sérülékeny (Vulnerable) és Crowd Controlled ellenségek ellen 4 másodpercre.
    • Most: 
        ◦ Ha bármelyik Trap Skill aktiválódik, 4% Kritikus Találati Esélyt kapsz 4 másodpercre.

Exposure:
    • Korábbi: 
        ◦ Lucky Hit: Ha egy Trap Skill által érintett ellenséget sebzel, akár 40% eséllyel: 
            Csökkenti az aktív Trap Skillek Cooldownját 30%-kal.
             Eldob egy robbanó Stun Gránátot, amely 80% összesített Physical sebzést okoz és 1 másodpercre elkábítja az ellenségeket.
    • Most: 
        ◦ Lucky Hit: Ha egy Trapped ellenséget sebzel, akár 40% eséllyel: 
            Csökkenti az aktív Trap Skillek Cooldownját 30%-kal.
            10%-kal[x] növeli a Trap Skillek sebzését 10 másodpercre, akár 100%-ig[x] halmozódva.

Legendás Aspektusok:

Aspect of Nebulous Brews:
    • Korábbi: 
        ◦ Gyógyital használata 35-55% Mozgási Sebességet biztosított 3 másodpercre, és teljes Élet mellett is fogyaszthatóvá vált.
        ◦ Minden megtett 20 méter után egy Gyógyital spawnolt a földön.
    • Most: 
        ◦ Gyógyitalok mostantól teljes Élet mellett is fogyaszthatók, és 35-55% Mozgási Sebességet biztosítanak 3 másodpercre.
        ◦ Minden megtett 20 méter után automatikusan újratöltődik egy Gyógyital.
        ◦ Fejlesztői Megjegyzés: A Gyógyitalok mostantól közvetlenül a készletedbe kerülnek, nem a földre esnek.

Aspect of Iron Rain:
    • Smoke Grenade most már 100%-os eséllyel hoz létre Arrow Storms-t.

Unique Tárgyak :

 Writhing Band of Trickery:
    • Korábbi: 
        ◦ Egy Subterfuge Skill használata egy Decoy Trap-et hagyott hátra, amely folyamatosan Taunt-olt és csalogatta az ellenségeket.
        ◦ A csapda 2 másodperc után felrobbant, Shadow sebzést okozva.
        ◦ Trap Skill-nek számított, és csak 6 másodpercenként lehetett aktiválni.
    • Most: 
        ◦ Subterfuge Skills egy Decoy Trap-et idéznek meg, amely Taunt-olja és csalogatja az ellenségeket, miközben 6 másodperc alatt Shadow sebzést okoz.
        ◦ Ez továbbra is Trap Skill-nek számít, és egyszerre csak egy lehet aktív.
        ◦ :pencil: Fejlesztői Megjegyzés: A Decoy Trap most folyamatos sebzést okoz, és ismételten aktiválható. Ha dobott Trap Skill-lel használod, a csapda a célzott helyre kerül.

 Scoundrel’s Leathers:
    • Új Affixek: 
        ◦ +16-25% Mozgási Sebesség
        ◦ +21-35% Sebzés Trapped ellenségekre
        ◦ +171-225% Trap Damage
        ◦ +10.5-15% Sebzéscsökkentés Trap Skill-ekkel érintett ellenségektől
    • Korábbi: 
        ◦ Amíg az Inner Sight biztosította a korlátlan Energy-t, a Core Skill-eknek 60-80% esélyük volt Caltrops, Poison Trap vagy Death Trap spawnolására.
        ◦ +10-20% Core Skill sebzés.
    • Most: 
        ◦ Trap Skills mostantól dobhatóak, és minden 10 másodpercben automatikusan egy Death Trap spawnol, amikor használnak egy Trap Skill-t.
        ◦ Amikor egy Death Trap-ot elhelyezel, a karaktered teleportál hozzá a sötét árnyékok között.
        ◦ Ezután 10-30%-kal megnövelt sebzést kapsz 5 másodpercre.

Paragon Frissítések:

 Deadly Ambush – Legendás Paragon Node:
    • Trap Skill-ek Kritikus Sebzés bónusza növelve: 23% → 30%

Sorcerer – Frissítések:

 Képességek (Skills):

Greater Fireball:
    • Korábbi: 
        ◦ A Fireball 10%-át a Burning hatásod által okozott sebzésnek további sebzésként alkalmazta.
    • Most: 
        ◦ Fireball most 10%-kal[x] több sebzést okoz Burning ellenségeknek.
        ◦ Ha egy nem-Boss ellenség kevesebb mint 25% életponttal rendelkezik, és megkapja ezt a sebzést, azonnal meghal.

 Blizzard:
    • Új terminológia bevezetése: Frostbiting / Frostbitten – a Cold Damage over Time hatás jelölésére.
    • Új Leírás: 
        ◦ Egy jeges blizzardot idézel meg, amely 210% Frostbite sebzést okoz, és folyamatosan 18%-kal Chillezi az ellenségeket 8 másodperc alatt.

Deep Freeze:
    • Rank 5 Bónusz maximális sebzésnövelése: 200%-ra[x] korlátozva.

 Passzívok:

  Convulsions:
    • Korábbi: 
        ◦ Shock Skillek akár 7% eséllyel elkábították (Stun) az ellenségeket 3 másodpercre.
    • Most: 
        ◦ Amíg rendelkezel Crackling Energy-vel, 5/10/15%-kal[x] több sebzést okozol.
        ◦ Időszakosan automatikusan felveszed a közeli Crackling Energy-t.

Crackling Energy:
    • Shock Skill tag hozzáadva.

 Shocking Impact:
    • Shock Skill tag hozzáadva.

Combustion:
    • Burning sebzés mostantól közvetlenül szerepel a számításban.
    • Fejlesztői Megjegyzés: Ez mostantól ugyanúgy működik, mint a Flamefeeder Glyph.

Unique Tárgyak:
 Fractured Winterglass
    • Mostantól csak azok a Conjuration képességek spawnolnak, amelyek az Action Bar-on vannak.

 Starfall Coronet:
    • Meteor Cooldown módosítása: 10-3 másodperc → 5-2,5 másodperc.

Sorcerer – Legendás Aspektusok és Paragon Frissítések:

Legendás Aspektek (Legendary Aspects):

Aspect of Piercing Cold:
    • Korábbi: 
        ◦ Ice Shards 10 alkalommal átszúrta az ellenségeket, és minden további eltalált ellenségen 4-10%-kal[x] több sebzést okozott.
    • Most: 
        ◦ Ice Shards mostantól csak 5 alkalommal szúr át, viszont az alap sebzés 35-50%-kal[x] nőtt.
        ◦ Továbbra is 10%-kal[x] több sebzést okoz minden további eltalált ellenségre.

Aspect of Shatter Stars:
    • Meteorites mostantól saját sebzést okoznak.
    • Meteor által biztosított bónusz sebzés most minden Meteoritra érvényes, ha ez az aspektus fel van szerelve.

 Aspect of Frozen Wake:
    • Korábbi: 
        ◦ Amíg Ice Armor aktív, elhagyott Ice Spikes robbannak, amelyek X sebzést okoznak.
        ◦ Ice Spikes 15%-kal[x] több sebzést okoztak Fagyott (Frozen) ellenségek ellen.
    • Most: 
        ◦ Amíg Ice Armor aktív, továbbra is elhagyott Ice Spikes robbannak, amelyek X sebzést okoznak.
        ◦ Minden egyes új Ice Spike megidézése 3%-kal[x] növeli az Ice Spikes sebzését 2 másodpercre, akár 30 alkalommal halmozódva.

Paragon Frissítések:

Static Surge (Legendary Node):
    • Korábbi: 
        ◦ Ha legalább 8 alkalommal eltalálsz ellenségeket egy másodpercen belül Shock Skills-szel, visszatölti a Maximális Manád 30%-át és 50%-kal[x] növeli a sebzésedet 8 másodpercre.
        ◦ Ez az effekt nem frissíthető, amíg aktív.
    • Most: 
        ◦ Ha legalább 8 alkalommal eltalálsz ellenségeket egy másodpercen belül Shock Skills-szel, visszatölti a Maximális Manád 30%-át és 50%-kal[x] növeli a sebzésedet 8 másodpercre.
        ◦ Ez az effekt mostantól csak 1 másodpercenként aktiválható újra.

Enchantment Master (Legendary Node):
    • Korábbi: 
        ◦ Az Enchantment hatásaid 30%-kal erősebbek.
    • Most: 
        ◦ Az Enchantment hatásaid továbbra is 30%-kal erősebbek.
        ◦ Ezen felül minden felszerelt Enchantment 30%-kal[x] több sebzést biztosít a fő eleme ellen.

Frostbite Glyph → Cryopathy Glyph (Névváltozás)

Egyéb változások:

    • Az Ice Spikes sebzése mostantól egységesítve lett a következő aspektusok között: 
        ◦ Blue Rose
        ◦ Frozen Tundra
        ◦ Frozen Wake
        ◦ Glacial

Party Finder, Loot és Jutalmak Frissítései:

Party Finder Fejlesztések:
    • A Party Finder menü most automatikusan bezáródik, miután sikeresen csatlakoztál egy partyhoz.
    • Ha a Party Leader megváltozik vagy a Nehézségi Szint módosul, a listázás automatikusan frissül és újra megjelenik.

Loot és Jutalmak Változásai:

 Whisper Caches:
    • Nightmare Dungeon Sigilek már nem esnek Whisper Cache-ből.
    • Helyette nagy eséllyel tartalmaznak Sigil Powdert.

Unique Tárgyak:

    • Az Ancestral Unique tárgyak korábbi extra droprátája eltávolítva.
    • Unique tárgyak most ugyanannyi eséllyel lesznek Ancestral minőségűek, mint a Legendary tárgyak.

Lair Boss Frissítések:

Korábban Endgame Bossokként ismert Bossok most három külön kategóriába lettek sorolva a nehézségük és jutalmaik alapján:
Boss Típus Bossok
Initiate Lair Bossok Beast in the Ice, Grigoire, Lord Zir, Varshan, Urivar (csak Vessel of Hatred tulajdonosok számára)
Greater Lair Bossok Andariel, Duriel, Harbringer of Hatred (csak Vessel of Hatred tulajdonosok számára)
Exalted Lair Bossok Belial, Lord of Lies

Initiate és Greater Lair Bossok:

    • Lair Bossok idézéséhez már nem szükséges boss material.
    • Lair Bossok közvetlenül nem dobnak lootot halálukkor.
    • Helyette egy "Hoard" láda jelenik meg, amely tartalmazza a jutalmakat.
    • Minden játékosnak külön-külön kell fizetnie boss materialokat a láda kinyitásához.
    • Az első Unique tárgy, amelyet egy Lair Boss ejt, mindig az egyedi loot pool-jából származik.
    • További Unique tárgyak 50% eséllyel a globális Unique pool-ból származnak.
    • Party játék során minden további csapattag 33% eséllyel extra Unique tárgyat kap a boss egyedi loot pool-jából.
    • Torment IV nehézségen mostantól 5 Unique tárgy esik a Lair Bossoktól, a korábbi 6 helyett.

 Purveyor of Curiosities Jutalmak (Torment Nehézségi Szinteken):
    • A Purveyor of Curiosities által kínált tárgyak minősége jelentősen megnőtt Torment nehézségi szinteken.
    • Mostantól nagyobb eséllyel szerezhetsz Legendary, Unique és Ancestral tárgyakat.

Fejlesztői Megjegyzés:
Ebben a szezonban a fókusz a Lair Bossokon és azok szerepén van a játékosok fejlődési útvonalában.
    • Unique tárgyak két irányba húzódnak: 
        ◦ Fontos build-alakító tárgyak, egyedi erőkkel.
        ◦ Ritka, keresett tárgyak, amelyek megszerzése ünnepi pillanat.
    • Korábbi szezonokban a Lair Bossok inkább az előbbi kategóriát támogatták.
    • Most egyensúlyt akarunk teremteni, hogy a standard Unique tárgyak könnyen elérhetők legyenek az Initiate és Greater Lair Bossoktól, 
        ◦ De az Ancestral Unique tárgyak megszerzésének fő módja az Exalted Lair Boss, Belial, Lord of Lies legyőzése.
    • Mivel Belial ejthet Ancestral Unique tárgyakat, nagyobb szabadságot szeretnénk adni a játékosoknak, hogy hogyan jutnak el hozzá.
    • Mostantól az Initiate és Greater Lair Bossok is adhatnak bármilyen Unique tárgyat, így mindig érdemes lesz harcolni ellenük.
    • A csapatjáték továbbra is fontos, de az eddigi túlzott hatékonyságot kiegyensúlyoztuk. 
        ◦ A boss summoning rendszer változásai biztosítják, hogy minden játékos egyenlő esélyekkel kapjon jutalmakat.
        ◦ Továbbra is lesz kisebb bónusz a party játékért, de nem lesz olyan domináns, mint korábban.

Felhasználói Felület és Játékélmény Frissítések:

Felhasználói Felület (UI) Frissítések:

Tooltip és Névkonvenciók:
    • Az "Element" és "Elemental" szavak nagybetűsítése most konzisztens minden tooltipben.
    • Három korábban névtelen sebzéstípus most nevet kapott: 
        ◦ Shadow Damage Over Time → Corruption Damage
        ◦ Cold Damage Over Time → Frostbite Damage
        ◦ Lightning Damage Over Time → Sparking Damage

Socketolható Tárgyak Tooltipjei:
    • A socketolható tárgyak tooltipjeit átdolgozták, hogy egyértelműbb legyen, milyen tárgyakat lehet mely tárgyakba socketolni.

Automatikus Rendszerezés az Inventoryban és Stash-ben:
    • Az automatikus rendezés most intuitívabb lett.
    • Az auto-sort most a legrelevánsabb tárgyakat helyezi előre.
    • Jobb szortírozás ritkaság és Greater Affix jelenléte alapján.
    • A Map tab melletti pip (jelzőpont) most már nem jelenik meg, ha az egyetlen új elem egy kozmetikai tárgy.

 Egyéb Változások:

    • A szörnyek megöléséből szerzett tapasztalati pontok csökkentek 25. szintig.
 Fejlesztői Megjegyzés: 
        ◦ A játékosok ereje jelentősen megnőtt a szezonális képességrendszerek visszatérésével.
        ◦ Ez kiegyensúlyozatlan korai játékmenetet eredményezett, ahol a szintezés tempója nem volt összhangban a többi fejlődési rendszerrel.
        ◦ Ez a változás csökkenti a korai játékmenet során az állandó tárgyfrissítés szükségességét.
        ◦ Növeli a szezonális jutalmak relatív értékét, és gördülékenyebb szintezési élményt biztosít.
    • Mostantól a partyban lévő játékosok azonnal teleportálhatnak más party tagokhoz a Social menün keresztül.
    • Kozmetikai tárgyak mostantól bármelyik osztállyal játszva elfogyaszthatók és feloldhatók.

 Hibajavítások:

Kisegítő lehetőségek (Accessibility):
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Screen Reader nem olvasott fel mindent a Codex of Power menüben, ha a játékot kontrollerrel irányították.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Screen Reader először az Activity információkat olvasta fel, mielőtt a party listázás sikerességéről szóló felugró ablakot ismertette volna.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol az oldalvezérlők nem voltak hallhatóak a Character Creation képernyőn, amikor először indítottad el a játékot.

Játékmenet Hibajavítások:

Barbarian:
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol az Executioner's Aspect nem növekedett megfelelően, ha egy Kétkezes Fegyverre vagy egy Amuletre volt felszerelve.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Bold Chieftain's Aspect nem működött megfelelően, ha két shout-ot használtál egyszerre.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol az Ugly Bastard Helm hatással volt bizonyos közvetett sebzésforrásokra, például a Thorns-ra.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol az Aspect of Slaking által biztosított Fury bónusz nem aktiválódott, amikor a játékos a városban tartózkodott.
    •  Kijavítottunk egy hibát, amely miatt az Earthquake minden verziója kétszer annyi sebzést okozott, mint ahogyan azt eredetileg tervezték.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol a Call of the Ancients által létrehozott Dust Devils és Earthquakes (Arreat's Bearing használatával) nem skálázódtak megfelelően az Ultimate vagy Summoning Skill sebzésbónuszokkal.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol Mighty Throw nem megfelelően profitált a Weapon Expertise-ből.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol az Earthquake sebzése nem kapta meg teljes mértékben a Rumble Glyph bónuszait.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Berserk Fury Aspect által generált Fury nem számított bele a Devilish Aspect hatásába.

Druid:
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Nature’s Fury néha nem működött megfelelően, amikor a játékos Lightning Storm-mal támadott.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Stone Burst mindig Rank 2 méretben robbant fel, függetlenül a tényleges rangjától, ha csatornázva volt.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Shroud of False Death csökkenthette a megidézhető Companions számát.

 Necromancer:
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Bone Spear (Indira’s Memory használatakor) mindig életet szívott le, nem csak akkor, amikor egy holttest jelen volt és egy extra Bone Spear idéződött meg.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol Indira’s Memory extra Bone Spear-t idézett meg akkor is, ha nem volt extra Corpse fogyasztásra.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol The Unmaker saját magát aktiválta, amikor Soulrift-et használtál bizonyos Lucky Hit effektekkel.
    •  Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a Bone Prison gyengébb volt a tervezettnél.

Rogue:
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol az Aspect of Iron Rain trigger esélye meghaladhatta a 100%-ot.
        ◦ :pencil: Fejlesztői Megjegyzés: Ez az aspektus most mindig 100%-os eséllyel aktiválódik, az egyetlen változó tényező az Arrow Storm sebzése.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol az Imbued Skillek vagy bármely Basic Skill (Coldclip Aspect használatával) mindig Cooldown-használatnak számított a Beastfall Boots számára.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Beastfall Boots nem növelte a Trap Skillek erejét, ha azok a Scoundrel’s Leathers miatt Core Skill-nek is minősültek.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol a Saboteur’s Signet és a Trickster’s Aspect kevesebb gránátot hozott létre és azok kisebb sebzést okoztak a vártnál.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Rare Agile Augments tempering receptnek "Chance for Flurry to Consume No Charges" volt a hatása ahelyett, hogy "Chance for Flurry to Deal Double Damage" lett volna.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Shadow Clones nem kapta meg a Dagger vagy Bow bónuszokat a Weapon Mastery Passive-ból.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Shadow Clone által használt Caltrops nem alkalmazta megfelelően az Enhanced Caltrops hatásait.

 Sorcerer:
    • Kijavítottunk különböző hibákat, amelyek miatt az Incinerate Enchantment nem működött megfelelően az Aspect of Conflagration-nel.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol az Arc Lash második csapása nem rendelkezett vizuális effekttel.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Flame Shield és a Teleport Enchantment nem kapta meg az Enchantment Master legendás paragon node teljes bónuszát.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol az Elemental Synergies helytelenül hozzáadta a Fire sebzés bónuszt a Familiars számára az aktuális elemük mellett, még akkor is, ha az elem megváltozott.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Shatter robbanása nem sebezte a bossokat, miután a stagger periódus véget ért.

Általános Hibajavítások és UI/UX Fejlesztések:

Általános Játékmenet Javítások:
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol a sebzés variancia kapcsoló (damage variance toggle) nem működött megfelelően a Training Grounds-ban.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol az Aspect of Elements bónusza néha eltűnhetett a játékosról, vagy ugyanazt a bónuszt adta megismételve, ha a játékos fegyvert váltott.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol a Crown of Lucion megakadályozhatta más sebzésnövelő források megfelelő működését.

 Party Finder Hibajavítások:
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Vessel of Hatred-exkluzív bossokat olyan játékosok is beállíthatták Party Finder aktivitásként, akik nem rendelkeztek a Vessel of Hatred kiegészítővel.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Party Finder listázások nem voltak létrehozhatók a térképről Stronghold-ok esetében.

Felhasználói Felület és Játékélmény (UI/UX) Javítások:
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol az Occultist-tal való interakció után a tárgyakat nem lehetett jelölni junkként vagy kedvencként (favorited).
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Codex of Power Aspect of Metamorphosis leírása nem említette, hogy az Aspect hogyan befolyásolja az Evade képességet.
    •  Kijavítottunk egy hibát, ahol az Aspect of Elemental Constellation tooltip sugallta, hogy minden típusú képességet el kell sütni, ahelyett, hogy csak a felsorolt típusok bármelyikét.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Heir of Perdition tooltip nem pontosan határozta meg azt a távolságot, amelyen belül ellophatta Mother’s Favor-t a szövetségesektől.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Druid Enhanced Claw képességének leírása additívként tüntette fel az Attack Speed bónuszát, miközben az valójában multiplikatív.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Luckbringer Aspect leírása multiplikatívként tüntette fel a Lucky Hit Chance bónuszt, miközben az additív.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Barbarian No Mercy passzív képesség által adott Kritikus Találati Esély növekedése nem jelent meg a karakter statisztikák panelen, amíg a játékos a városban tartózkodott.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Golem, Skeleton Mage és Skeleton Warrior sebzésnövelő bónuszai nem jelentek meg a Karakter Statisztikák panelen.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a maximális mozgási sebességet meghaladó bónuszok nem jelentek meg a Karakter Statisztikák panelen.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Malignant Heart készítéséhez szükséges anyagok nem jelentek meg a crafting receptnél.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a UI fejléc nem jelezte a Nehézségi Szintet és a Hardcore státuszt, miközben a játékos a Pit-ben tartózkodott.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a hullámszám és az Aether mennyiség kijelzése pontatlan volt, amikor az Infernal Hordes-t játszották Local Co-Op módban.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Malefic Crescent leírásában a sebzés növekedésére vonatkozó megfogalmazás helytelen volt (“to” helyett “by” kellett volna szerepeljen).
Egyéb Javítások:
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Master Tactician achievement nem a megfelelő címet adta jutalmul.
    • Kijavítottunk egy hibát, ahol az Aspect of Assistance még az Ultimate Skill elérhetősége előtt eshetett.
    • Több stabilitási, teljesítménybeli, vizuális és audio fejlesztés történt.

Forrás:Blizzard