POE2: Dawn of the Hunt 0.2.0f Patch Notes és hotfixek fordítása magyar nyelvre.
POE2,Dawn of the Hunt,POE2 0.2.0F Patch Notes,

Sziasztok,
A Grinding Gear Games-nél sem áll meg a munka. Elhoztuk nektek a POE 2 Dawn of the Hunt 0.2.0F Patch Notes és a hozzá tartozó Hotfixek 1 2 3 4 (később hozzuk ezeket a cikket frissíteni fogjuk) magyar nyelvű fordításait. A fordításért köszönet VTomnak. Tisztelettel megkérnénk titeket, hogy ha hibát láttok a fordításban , vagy esetleg nem olyan a fordítás (nem poe nyelvezetű) jó lenne ha segítenétek nekünk a visszajelzéseitekkel. A lap legalján akár a komment szekcióba, facebook weboldalán és facebook csoportban vagy a HH discordján keressétek [HH]VTom-ot [HH]realfalcon(TGF)-t vagy -=NightKnight=-/Zoli-t.
Dawn of the Hunt 0.2.0f Patch Notes
Ez a frissítés lehetőséget ad az ascendancy osztály újraválasztására, atlasz könyvjelzők létrehozására, új stash tab affinitásokra, változásokra a charmok és totemek működésében, valamint sok más fejlesztésre és hibajavításra.
Ascendancy osztály újraválasztása:
• Egy Ascendancy Trial újrajátszásával mostantól új ascendancy osztályt választhatsz az Ascension eszköznél, ha a Trial annyi pontot adna, amennyid már van.
• A respec feltétele, hogy ne legyen kiosztott pontod az aktuális ascendancy osztályban.
• Balbala vagy a Trialmaster vissza tudják téríteni a passzív pontokat.
• A 7 kamrás Trials of Chaos már 55-ös szinttől (korábban 60) elérhetők.
• A 10 kamrás Trials of Chaos már 65-ös szinttől (korábban 75) játszhatóak.
Charm változások:
• A 30+ szintű övek implicit módosítóként mostantól 1-2 Charm Slotot adnak.
• A 60+ szintű övek 1-3 Charm Slotot adnak.
• A charm slotot adó explicit módosítók többé nem forognak.
• Zerphi's Genesis és Ingenuity övek már nem adnak extra Charm Slotot, de a meglévő példányok változatlanok.
• Bijouborne továbbra is megtartotta plusz Charm Slotjait, a jövőbeni bővítés miatt (max 6 slot).
• Életet, Manát visszatöltő, Guardot adó prefixek értékei jelentősen megnőttek. Divine Orb-bal frissíthetők a régiek.
• Minden charm (kivéve a Golden Charm) töltésszáma és használatonkénti töltésigénye a felére csökkent.
• A Stone Charm alapideje 2.5-ről 3 másodpercre nőtt.
Új stash tab affinitások:
Hozzáadott kategóriák:
• Socketables
• Fragments (Tabletek és Trial Key-ek is)
• Breach
• Expedition
• Ritual
Atlasz könyvjelzők:
• Könyvjelzőket rakhatsz az atlaszodra.
• Csomópont jobb kattintásával választhatsz ikont és címkét is adhatsz hozzá.
• Max 16 könyvjelződ lehet.
• Ikonként jelennek meg a képernyő szélén, kattintva odaugorhatsz.
• A legendánál is van egy lista, kattintással teleportálsz a megjelölt helyre.
Endgame változások:
• A Pinnacle Bossok mostantól végtelen próbálkozást engednek nehézség 0-n.
• Tower és Hideout Mapeken több Rare szörny jelenhet meg.
• Az utolsó Rare szörny ezekben mostantól azonos szintű mapet dob, ha van elég Waystone Chance-ed.
• A Tower Map teljesítéséhez továbbra sem kell megölni az utolsó Rare-t.
• Hozzáadtunk UI követést a Rare & Unique szörnyekhez Unique, Tower és Hideout Mapeken.
Crafting változások:
• Amint új Rune Tier nyílik meg, a gyengébbek kiesnek a droppból.
• Lesser Rune nem esik 31-es szint felett.
• Medium Rune nem esik 52-es szint felett.
• 52 felett több Greater Rune esik, a gyengébbek viszont már nem.
• Rogue Exile-ok mindig a tárgyhoz illő Tier Rune-okat használnak.
• Sceptrek mostantól socketelhetők, új Talisman módosítókkal, amelyek a Minionokat erősítik közép-végjátékban.
Totem változások:
• Minden Totem Skill mostantól elemi és chaos ellenállást is kap, gem szinttel skálázva.
• Gem szint 20-on: +75% minden elemi ellenállás, +35% chaos ellenállás.
• Ironwood Support mostantól +10% Maximum Elemi Ellenállást ad a totemeknek.
Light Stun változások:
• Csökkentettük a szörnyek Light Stun képességét Cruel és Endgame szinteken.
• Kevesebb stun-damage, magasabb minimum szükséges a stunlockhoz.
• Elemi, Chaos és távolsági támadások még kevésbé okoznak Light Stunt.
• Egy új cluster érhető el Chaos Inoculation közelében, amely ES alapú stun ellenállást ad.
• A Dextrous régióban is lesz még több stun elleni védelem később.
Játékos változások:
• Shard Scavenger mostantól visszatölt egy cooldownt minden gránátodra és 2 másodperces buffot ad, amely megakadályozza, hogy a Crossbow támadások boltokat fogyasszanak.
• Shockwave Totem alap támadási ideje 3 másodpercről 1.5-re csökkent. Slam sebzése: 96–211% (korábban 169–369%). A Jagged Ground sebzés változatlan.
• Frozen Locus használható más skillek közben, megszakítva az animációt – hasonlóan a dodge rollhoz (de nem kerül el találatokat).
• Ha messziről blokkolsz egy támadást, majd elengeded a Raise Shieldet, automatikusan Shield Bash fog aktiválódni, ha van közeli ellenfél.
• Storm Lance mostantól támogatható ground effect Supportokkal.
• Raise Shield támogatható Concentrated Effect-tel.
• Fire Exposure és Lightning Exposure Support leírása pontosítva: bármilyen célpontra hatnak, nem csak ellenségre.
• Whirlwind Lance és a Whirlwind kulcsszó hoverje most már egyértelműsíti, hogy a becsukódás melee sebzést okoz.
• Az Arc robbanásainak vizuális effektjei javítva, ha shocked célpontot talál.
• Glacial Lance mostantól tud pattanni tereptárgyról.
Fejlesztések és egyéb változások:
• A Gemcutting felületen mostantól van „Equipped Gems” szekció is, hogy kényelmesebben fejleszthesd a másik class skilleket.
• A boltokban vásárolható tárgyak mostantól ritkaság szegéllyel jelennek meg.
• Greater Rune of Tithing mostantól 1–100 Lightning Thorns sebzést ad, ha Armorba socketeled (korábban 1–10).
• Az Attribute Rune-ok aranyértéke most már jobban tükrözi értéküket, és újrarollolhatók magasabb tierre.
• Breach kezek (hands) mostantól minden szinten adhatnak splintert, a mennyiség területszinttel skálázódik, hasonlóan a sima szörnyek splinter dropjához.
• A shrine-ok mostantól könnyebben kattinthatók.
Szörny változások:
• Bizonyos endgame szörnyek már nem szakítják meg a támadásaikat, ha kimozogsz a hatótávjukból, és kevésbé üldöznek makacsul.
• Zarokh, the Temporal már nem fókuszálja agresszívan a minionjaidat.
• The Immured Fury ritkábban célozza a minionokat, és a halál utáni ground effect megbízhatóbban eltűnik.
• Az Azak szörnyek (Brute, Mauler, Stalker, Undead Vaal Guard) ritkábban használják a képességeiket, és hosszabb lett a cooldownjuk.
• Geonor, the Putrid Wolf 180 fokos cleave képességét nem használja már többször egymás után.
• A Jiquani's Sanctum, Aggorat és Utzaal monster packjei kevesebb ranged skillel támadnak – ugyanez a változás érvényes a map verziókra is.
• Shrine-ok jégszilánk spirál támadása kevesebbszer jön és kevesebbet sebez.
• Tovább finomítottuk a Venomous Crabs, Matriarchs és Constricted Spitters viselkedését.
• Vaal Formshifter kevesebb sebzéscsökkentést kap shapeshiftelt formában.
• A Fettered Spider Cleansed most ritkábban robban halálakor.
• Finomítottuk a Goliath és Vaal Goliath sebzését.
• Stone Sentinel Slam képessége kevesebbet sebez.
• Az Essence of the Infinite modifier sebzése csökkent.
• Vaal Enforcer sebzése alacsonyabb lett, a támadások számához igazítva.
• Reconstructor villámtámadása gyengébb lett.
• Ravenous Misshapen Arc skilljének sebzése enyhén csökkent.
Hibajavítások:
• Javítva egy hiba, ahol mindig +1% Evasionből kaptál Armourt – ezzel az Iron Reflexes és General's Bindings is most már helyesen működik.
• Javítva: Ripwire Ballista és Dark Effigy nem mutatta a totem statokat (pl. totem life).
• Corrupted spectre vagy tamed beast mentése/engedése most már nem törli a Corruptiont.
• Bind Spectre és Tame Beast corruption szintje most már megmarad.
• Az Asphyxia's Wrath nyílvesszője most már nem csökkenti az ellenségek által kapott sebzést, hanem tényleg növeli.
• A Black Doubt páncél most már nem veszi el a manát teljes élet esetén a Lich’s Eternal Life használata mellett.
• Disengage shockwave nem veszett el, ha több ellenséget ért egyszerre.
• Drain Ailments most már immunitást ad az elfogyasztott debuffra, és aktiválja a kapcsolódó effekteket.
• Több stackes debuffból most már mindet képes megenni a Drain Ailments Support.
• Az Embitter support most már az "extra sebzés" típusra is hat.
• Firestorm most már aktiválja a Shard Scavenger hatását.
• Volcanic Fissures helyesen okoz utórezgést, ha Shockwave Totemmel használod.
• Staggering Palm most már együttműködik az Impact Shockwave Support-tal.
• Chainelt vagy visszatérő lövedékek nem bugolnak be a kezdő pozíciónál.
• Smith of Kitava’s skillje nem okoz már többszörös robbanást.
• Glacial Lance robbanásai most már skálázódnak az area damage-dzsel.
• Meditate nem szakítható meg nem sebző támadással.
• Gathering Storm most már Quarterstaff Skill-nek számít.
• Refraction Support működése javítva.
• A Map curse-ok most már újra érvényesülnek halál és respawn után.
• Attribute Runes most már socketelhetők Wandokba és Staffokba.
• Unique Charmokat most már lehet "chance-elni".
• A Spirit Of The Bear már nem célozható és nem sebződhet. Ne bántsd a medvét .
• Az Azak Shaman Spectreként használja most már a képességeit.
• A Smith's Masterwork ascendancy refund költsége eltávolítva.
• Rune-ok által adott módosítók most már megjelennek Wandon és Staffon.
• Power Awaits You küldetés már nem akad be, ha respawnolsz The Arbiter of Ash után.
• Ogham’s Legacy Strongbox által idézett szörnyek már nem akadályozzák a Rare kill cél elérését.
• A Savannah Map főellenség arénája most már megfelelően záródik.
• Az Act 3 főboss utáni lépcső újra megjelenik. Map verzióban is javítva.
• Whirling Slash Stormjai nem maradnak meg gem szintlépés után.
• Lightning Wraith szörnyek most már a tervezett sebzést okozzák.
• Rafiq of the Frozen Spring egyik támadása túl nagyot sebzett – javítva.
• Skeleton Spriggans most már tényleg támadnak, nem csak tologatnak.
• Chimeral Wetlands elzárt út hibája javítva.
• Ignagduk Map pinje most már frissül, miután használtad a Gemcrust Skullt Cruel szinten.
• Ball Lightning most már támogatott a Chain Support-tal.
• Perpetual Charge most már működik Whirlwind Lance-szel.
• Meditate nem mutat már oda nem illő buff ikont.
• Jagged Ground most már a helyes debuff ikont használja.
• Javítva 3 kliens összeomlás.
• Javítva 3 instance összeomlás.
Hotfixek:
0.2.0f javítócsomag:
• Kijavítottunk egy hibát a dinamikus felbontással kapcsolatban, ami miatt AMD GPU-val rendelkező játékosoknál a játék fekete képernyőt jeleníthetett meg.
• Kijavítottunk egy hibát, amely miatt az Atlasz térképen csak egy célpont jelent meg a térképcsomópontokon.
Ezek a javítások kliensoldaliak, ezért a frissítések érvénybe lépéséhez újra kell indítani a klienst.
0.2.0f – 2. javítócsomag:
• Kijavítottunk egy hibát, amit az előző (0.2.0f) patch vezetett be: a szörnyeknek nagyobb esélyük volt a Light Stun alkalmazására a játékosokon, holott az előző patch megjegyzései szerint ennek csökkennie kellett volna.
• Hozzáadtunk egy Trialmaster NPC-t a főellenfél arénájához, miután legyőzted a Trialmaster-t – így lehetőséged van visszavonni passzív pontokat.
0.2.0f – 3. javítócsomag:
• Visszavontuk a 0.2.0f patch-ben bevezetett megjelenítési frissítéseket, mivel ezek más esetekben is fekete képernyőt vagy hiányzó világítást okozhattak.
Ez a javítás kliensoldali, így a hatálybalépéséhez újra kell indítanod a klienst.
0.2.0f – 4. javítócsomag:
• Kijavítottunk egy hibát, ami miatt a Tempered, Robust, Adept és Resolve rúnák nem működtek a Socketables Stash Affinity-vel.
• Ideiglenesen letiltottuk a Vile Vulture használatát Spectre-ként.
A Stash Affinity javításához újra kell indítanod a klienst. A PlayStation és Xbox frissítés hamarosan elérhető lesz.
0.2.0f – 5. javítócsomag:
• Kijavítottunk egy hibát, ami miatt nem lehetett interakcióba lépni az Altar of Ascendancy-val a Trial of the Sekhemas-ban, ha már megszerezted az Ascendancy pontokat a Trial of Chaos során.
• Kijavítottuk, hogy a Simulacrum Splinter-ek nem működtek a Delirium Affinity-vel.
• Javítottunk egy hibát, amely során egyedi övek több charm slot implicit módosítót is kaphattak.
• Csökkentettük a Shockwave Totem becsapódásai által létrehozott partikulák mennyiségét.
A kliensoldali változások érvénybe lépéséhez újra kell indítanod a klienst.
Megjegyzés: A patch telepítése PlayStationön kb. 15 percet vehet igénybe a kiadás után.
Forrás:Path of Exile 2