Sziasztok! Íme a friss ropogós 2.2.0 patch

Diablo4, Diablo4:vessel of hatred, diablo4 2.2.0 patch, Diablo4 season 8: Belial's return 2.2.0. patch

Sziasztok! Íme a friss ropogós 2.2.0 patch
Diablo 4 2.2.0 patch

Sziasztok!

Íme a Diablo4 Vessel of hatred, season 8,

Belial's return 2.2.0 Patch tükörfordítása.

Fontos dolog: Csak a Vessel of Hatred kiegészítőhöz tartozó
változásokat fogom megírni, mert tapasztalataim alapján az
emberek 99%-a megvette a kiegészítőt.

Kezdjük hát :)

2.2.0 verzió, #64236 build (minden platformra) – 2025. április 29.
Megjegyzés:
A PTR lezárása óta történt további változások pirossal vannak kiemelve.

VESSEL OF HATRED

Rune words:

Xan
• Időtartam nőtt: 0.25 másodpercről 0.35 másodpercre.
• Túlcsordulási hatás:
o Korábban: Sebzés növelése.
o Most: Időtartam növelése.

Tec
• Sebzés csökkentve: 1000%-ról 700%-ra.

Spiritborn:

• Az "Aspect of Apprehension" átsorolva:
  Utility → Offensive kategóriába.

Rushing Claw
• Sebzés nőtt: 60%-ról 80%-ra.
  Sepazontec
• Sebzés nőtt: 50-100%-ról 80-130%-ra.

Sunbird's Gorget
• Sebzés nőtt: 150-300%-ról 200-400%-ra.
• További funkció: A Storm Feathers mostantól Jaguar képességek is egyben.

Hibajavítások:

- Javítva egy hiba, ahol a Sunbird's Gorget leírása nem volt
  egységes más hasonló hatásokkal.

- Javítva egy hiba, amely miatt a Shroud of False Death úgy
  tűnhetett, mintha képességpontot adna minden Spiritborn kulcspasszívnak.

- Javítva egy hiba, amelynél az "Aspect of Unyielding Hits" nem
  megfelelően működött együtt a Sunbird's Gorget-tel és az Eagle Primary Spirit Hall-lal.

- Javítva egy hiba, ahol az Igni rune nem a képesség célpontjánál aktiválódott.

- Javítva egy hiba, ahol a Xan rune hatását elnyelhette egy Shout képesség.

- Javítva egy hiba, amely során a Holy Orbs továbbra is megmaradtak a
  Harbinger of Hatred fázis lezárása után.

JÁTÉK FRISSÍTÉSEK

Új tárgyak:

Sunbird’s Gorget

Tulajdonságok:
- Fix stat: +30% Ellenállás minden elemre
- +16-25% Mozgási sebesség
- +2-3 rang Potent
- +2-3 rang Furnace
- +2-3 rang Acceleration

Unique erő:
Egy Storm Feather felvétele egy 8 másodpercig tartó tűzvihart idéz köréd,
amely 0,5 másodpercenként 200-400% tűzsebzést okoz.
Minden további 5 felvett Storm Feather felerősíti a tűzvihart,
100%-kal növelve a sebzését [x], de nem hosszabbítja meg az időtartamát.
A Storm Feather most már Jaguar képesség, a tűzvihar pedig
Eagle, Jaguar és Storm Feather képességnek számít.

Rip and Tear Aspect

A Rushing Claw 10-30%[x] extra sebzést okoz, és attól függően erősödik,
hogy hány töltéssel használod:
1: Gyógyít az életerőd 15%-ával.
2: Garantált Overpower.
3: Garantált kritikus találat.
4+: Még egyszer támad.

SPIRITBORN

Képességek:

Rushing Claw

- Alap sebzés: 50%-ról 80%-ra nőtt.

Poised Rushing Claw

- Korábban: - Ha Rushing Claw eltalált egy elit ellenfelet,
  10% kitérésbónuszt kaptál 6 másodpercre.
- Most: - A Rushing Claw most már maximum 20 töltéssel rendelkezik.
  Használatkor az összes töltést elhasználja, és minden töltés 25%[x]
  extra sebzést ad, ráadásul nagyobb területet talál el.

The Seeker

- 5. rang bónuszának maximuma: 200%[x] sebzésnövelés.

The Devourer

5. rang bónuszának maximuma: 200%[x] sebzésnövelés.

Passzívok

Legendás aspectek:

Aspect of Recalling Feathers

- Legendás rangok: 8-ról 21-re nőtt.
- Sebzés: 50-64%-ról 75-150%-ra nőtt (fegyversebzés alapján).

Aspect of Falling Feathers

- Legendás rangok: 8-ról 21-re nőtt.
- Sebzés: 50-64%-ról 75-150%-ra nőtt (fegyversebzés alapján).

Aspect of Wild Claws

- Sebzés: 45-65%-ról 65-85%-ra nőtt (Rake alapsebzése alapján).

Aspect of Plains Power

- Legendás rangok: 8-ról 21-re nőtt.
- Mérgesség halmozódásonkénti sebzésnövelés: 2,0-4,1%-ról 2,0-5,0%-ra nőtt.

Rúnaszavak

Xan

- Korábban: A következő képességed kritikus Overpower-t okoz.
  Overflow: 1% sebzés minden 10 Offering után.
- Most: A következő támadásod 0,35 másodpercig garantált
  Critical Strike és Overpower találatokat eredményez.
  Overflow: Meghosszabbítja az időtartamot.
  Időtartam növelve: 0,25 → 0,35 másodperc.
  Szükséges Offering: 700 → 300.

Qax

- Korábban: A következő nem Basic képességed az összes Primary Resource-t
  elhasználja, és az elhasznált mennyiség arányában akár 100%-kal több sebzést okoz.
- Most: Amikor egy nem Basic és nem Defensive képességet használsz, az összes
  Primary Resource elköltésre kerül, és 1 másodpercre akár 100%-kal növeli a sebzést.

Vex

- (+1 minden képességhez 10 másodpercig. Overflow: További rangok, maximum 3-ig)
- Offering költség: 150 → 100.

Lum

- (Maximális erőforrás bónusz)
- Szerzett Offering: 2,5% → 3,5%.

Ahu

- Korábban: Lucky Hit: 100%, ha Injured ellenfelet találsz el.
- Most: Lucky Hit: 100%, ha non-Healthy ellenfelet találsz el.
- Szerzett Offering: 25 → 15.

Tec

- Sebzés csökkentve: 1 400% → 700%.

HIBAJAVÍTÁSOK:

Spiritborn

- Javítva egy hiba, amely miatt az Intricacy passzív nem jegyezte meg helyesen,
  melyik képesség volt utoljára használva zónaváltás után.

- Javítva egy hiba, amely lehetővé tette a Resilient passzív „snapshotolását”.

- Javítva egy hiba, amely során más kasztok Resource Generation statjai
  megjelentek a Spiritborn karakterlapján.

- Javítva egy hiba, amely során a The Hunter varázslásával a Wanderer
  részben a föld alá szorulhatott.

- Javítva egy hiba, amely miatt a Spiritborn In-Fighter legendás paragon
  node
nem mutatta a bónuszát, és új stack szerzésekor nem frissítette az
  összes meglévő stacket.

- Javítva egy hiba, amely miatt az Intricacy nem aktiválódott a
  Touch of Death használatakor.

- Javítva egy hiba, amely miatt az Aspect of Recalling Feathers néha nem
  működött megfelelően, például ha más játékosok is rendelkeztek
  Storm Feather-rel a közelben.

- Javítva egy hiba, amely miatt a Replenishing Ravager nem aktiválódott
  helyesen Life on Kill bónuszoktól.

- Javítva egy hiba, amely során a Focal Point bónusza nem duplázódott
  meg Toxic Skin vagy Ravager használatakor.

- Javítva egy hiba, amely során a Chance for Core Skills to Hit Twice affix
  azt eredményezte, hogy a Poised Payback duplázott sebzést okozott ahelyett,
  hogy kétszer talált volna.

- Javítva egy hiba, amely miatt a Prodigy's Tempo nem varázsolt
  képességekre is aktiválódott.

- Javítva egy hiba, amely során a Convergence legendás Paragon Node nem
  örökölte helyesen az összes rá vonatkozó bónuszt.
  Leírását frissítettük, hogy tisztábban mutassa az aktuális bónusz értékét.

Rúnák

- Javítva egy hiba, amely során a Xal rúna akkor is lejátszotta a
  gyógyítás hangját, ha az életerő már tele volt.

- Javítva egy hiba, amely miatt a fegyvercsere megszakította a
  Jah rúna teleport bónuszát.

- Javítva egy hiba, amely során a NaguCeh kombináció néha megszakadt,
  ha a célpont még azelőtt meghalt, hogy a Spirit Wolf aktiválta
  volna a jégrobbanást.

- Javítva egy hiba, amely miatt a Que rúna szövegének egy része nem
  megfelelő betűstílussal jelent meg.

- Javítva egy hiba, amely során a Neo rúna nem generált Offering-et,
  amikor egy Barrier blokkolta a sebzést.

- Javítva egy hiba, amely miatt a Xan rúna aktiválható volt a Spiritborn Soar közben.

- Javítva egy hiba, amely során a Poc rúna hatása nem aktiválódott megbízhatóan,
  amikor a játékos az Unlimited Spirit-et használta, amit a Mjölnic Ryng biztosít.

- Javítva egy hiba, amely miatt a Que rúna aktiválta a Druid Backlash passzívját.

- Javítva egy hiba, amely során a Que és Feo rúnák együtt nem távolították el a
  CC hatásokat, ha a játékos Enhanced Earthen Bulwark-ot használt Druid-ként.

- Javítva egy hiba, amely során az eltávolított Met rúna ritka esetekben még mindig
  elérhető volt. (Hé! Ki engedte meg a Met rúnának, hogy megint a tábortűznél lógjon?)

Egyéb

- Javítva egy hiba, amely során Local Co-Op módban két azonos időzítő is
  megjelent a Kurast Undercity futamokhoz.

- Javítva egy hiba, amely miatt Raheir Valiance képessége nem okozott
  egyszerre Knock Down-t és Stun-t az ellenfeleknek.

- Javítva egy hiba, amely során az Undercity-ben lévő Shrine-ok bizonyos
  helyzetekben túl gyakran váltották ki a cooldown visszaállítást.

- Javítva egy hiba, amely során az Undercity-beli Shrine-ok cooldown reduction-t
  adtak a Mighty Throw és Steel Grasp képességekhez,
  ha a játékos viselte az Aspect of Delayed Extinction-t.

EGYENSÚLY FRISSÍTÉSEK

Általános:

Legendás tárgyak, és aspectek:

Fists of Fate

- Lucky Hit: a "véletlenszerű Crowd Control hatás alkalmazása" affix lecserélve erre:
  Lucky Hit: Esély, hogy az ellenfelek Vulnerable állapotba kerüljenek 3 másodpercre.

Azurewrath

- Lucky Hit esélyből származó Cold Damage sebzés növelve; pontos érték az
  item power-től függ. A legnagyobb sebzés kb. 150%-kal nőtt.

- Korábban: Lucky Hit: Legfeljebb 20% esély, hogy lefagyaszd az ellenfeleket
  2 másodpercre, és Cold Damage-et okozz nekik.

- Most: A fegyverrel való varázslás 3 másodpercre Vulnerable-t alkalmaz,
  és 10–30%-kal Chill-eli az ellenfeleket.

Frostburn

- Korábban: Lucky Hit: 20–60% esély az ellenfelek 3 másodpercre
  való lefagyasztására.

- Most: 15–35%[x] extra Fire Damage-et okozol Chilled ellenfeleknek,
  és 15–35%[x] extra Cold Damage-et Burning ellenfeleknek.

Aspect of Concussive Strikes

- Korábban: Lucky Hit: Ellenfél sebzése esetén legfeljebb 20% eséllyel Daze-t
  kapsz 2 másodpercre. Dazed ellenfeleknek 5–25% extra sebzést okozol.

- Most: A Daze hatásaid 20–40%-kal tovább tartanak. Egy ellenfél Daze-elése
  3 másodpercre 20–40%-kal növeli a Movement Speed-ed.

Paragon

Dominate Glyph (Barbarian, Druid, Necromancer)

- A legendás maximális bónusz csökkent: 20% → 12%.

Tempering

Worldly Fortune Tempering Recipe

- Lucky Hit: Esély Crowd Control alkalmazására affix eltávolítva.

- Új affixek: Lucky Hit Chance, Impairment Reduction, Crowd Control Duration.

Natural Schemes Tempering Recipe

- A Crowd Control Duration affix lecserélve Fortify Generation-re.

BARBÁR:

Képességek

Enhanced Mighty Throw

- Korábban: Amíg egy eldobott fegyver aktív, +25% Attack Speed.

- Most: A Mighty Throw 25%-kal növeli az Attack Speed-et 6 másodpercre.

Fighter's Mighty Throw

- Korábban: Fegyverváltás egy eldobott fegyver közelében egy extra
  pulzust hoz létre.
  Minden extra pulzus az életerőd 5%-ának megfelelő Barrier-t ad 5 másodpercre.

- Most: Fegyverváltás egy eldobott fegyver közelében továbbra is extra
  pulzust idéz meg. A Mighty Throw most az életerőd 20%-ának
  megfelelő Barrier-t ad 5 másodpercre.

Whirlwind

- Alapsebzés: 24% → 32–52%

Fejlesztői megjegyzés: A Whirlwind alapsebzése a fegyvered támadási
sebességétől függ. A megadott értékek 1.0 Attack Speed-re vonatkoznak.

Violent Whirlwind

- Korábban: 2 másodpercnyi Whirlwind után a képesség 35%-kal több
  sebzést okoz, amíg megszakítod.

- Most: Whirlwind 2 másodperces használata után a következő Weapon Mastery   
  képességed 35%-kal nagyobb sebzést okoz, ha közvetlenül a Whirlwind
  befejezése után használod.

Fighter's Steel Grasp

- Korábban: Ha a Steel Grasp eltalál egy ellenfelet, 2 másodpercre
  Berserking-et kapsz.

- Most: A Steel Grasp sebzése 400 200%-kal nőtt, és ha eltalál egy ellenfelet,
  2 másodpercre Berserking-et kapsz.

Power Charge

- Cooldown reduction bossok ellen: 4 → 6

Double Swing Enhancement

- Áthelyezve a Violent Double Swing-hez

Violent Double Swing

- Áthelyezve az Enhanced Double Swing-hez

Ground Stomp

- Alapsebzés: 80% → 140%

Tactical Ground Stomp

- Sebzés bónusz csökkent: 900% → 100%

Fejlesztői megjegyzés: Ez a frissítés azért történt, mert ez a fejlesztés túlságosan
leegyszerűsítette a szintlépést, és a játékosok gyakran kihagyták az elit csoportokat
még magasabb nehézségi szinten is.

Iron Maelstrom

- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]

Wrath of the Berserker

- 5. rang bónusz most mindig 500% sebzést okoz, nem függ többé a
  képesség rangjától.

Passzívok

Concussion

- Korábban: Lucky Hit: A Bludgeoning Weapon-öket használó képességek
 10/20/30% eséllyel Stun-olnak 2 másodpercre, vagy 15/30/45% eséllyel, ha
 Two-Handed Bludgeoning Weapon-t használsz.

- Most: Lucky Hit: A Bludgeoning Weapon-öket használó képességek 20% eséllyel
  Stun-olnak 2 másodpercre, vagy 30% eséllyel,
  ha Two-Handed Bludgeoning Weapon-t használsz.
  Emellett 30/60/90% Physical Damage-et is okoznak.

Hamstring

- Korábban: A Bleeding hatásaid 15/30/45% eséllyel 70%-kal lelassítják a
  Healthy és Injured ellenfeleket, valahányszor sebzést okoznak.

- Most: Amikor először alkalmazol Bleeding hatást egy ellenfélre,
  az 2/3/4 másodpercre 70%-kal Slow-olódik.

Expertise
One-Handed Mace

- A Berserk időtartama megduplázva: 1,5 → 3 másodperc.

Aspectek

Of the Dire Whirlwind

- A maximális érték eléréséhez szükséges idő: 3 → 5 másodperc

- A formula frissítve, hogy kedvezőbb legyen.
  Ezáltal a Whirlwind Crit Chance növekszik:
  Korábban: 3–8% → 9–36%
  Most: 6–10% → 28–50%

Of Grasping Whirlwind

- Korábban: A Whirlwind időnként Pull-olja az ellenfeleket.

- Most: A Whirlwind minden 6–3 másodpercben Pull-olja az ellenfeleket.

Dust Devil's

- Korábban: A Whirlwind Dust Devil-eket hagy maga után,
  amelyek X sebzést okoznak az útjukban.

- Most: A Whirlwind továbbra is Dust Devil-eket hagy maga után,
  amelyek X sebzést okoznak az útjukban.
  Ha eltalálják az ellenfeleket, az összes többi forrásból származó sebzésed
  25%-kal [x] nő 3 másodpercre.

Bul Kathos Aspect

- Az Earthquake-ekből származó sebzés eltávolítva.

 Unique tárgyak

The Third Blade

- Korábban: Weapon Mastery képességeid mostantól Core Skill-ek is,
  amelyeknek nincs Cooldown-juk, de Fury-be kerülnek, és 50–70%-os
  sebzést okoznak. Minden extra töltés után a Fury költség 5-tel csökkent.

- Most: Weapon Mastery képességeid mostantól Core Skill-ek, amelyek
  100% Cooldown Reduction-t kapnak, de Fury-be kerülnek,
  és 50–70%-os sebzést okoznak.

- Minden Weapon Mastery képesség Fury költsége alapból 5-tel csökkent.

Fejlesztői megjegyzés: Ez a Cooldown Reduction átlépi a szokásos
75%-os maximumot, és a maximális hatást nyújtja, amit a
Cooldown Reduction a Delayed Extinction aspektus esetén adna.

Ring of Red Furor

- Korábban: Ha 3 másodpercen belül 100 Fury-t elköltöttél, a következő
  Hammer of the Ancients, Upheaval vagy Death Blow 5 másodpercen belül
  garantált Critical Strike lett, extra Critical Strike Damage-gel.

- Most: Ha 5 másodpercen belül 100 Fury-t költesz el, a következő nem
  Channeled Core vagy Weapon Mastery képességed 5 másodpercen belül
  garantált Critical Strike lesz, extra Critical Strike Damage-gel.

Battle Trance

- Új Fix stat tulajdonság: Lucky Hit: Legfeljebb 10% esély egy
  Frenzy stack szerzésére.

Gohr's Devastating Grips

- A sebzés mostantól a Whirlwind sebzését használja és skálázódik azzal.

- Korábban: A Whirlwind minden 2 másodpercben és a végén felrobban,
  50–80%-os Base Damage-et okozva Fire Damage-ként a közeli ellenfeleknek.

- Most: A Whirlwind minden 3 másodpercben Fire Damage-ként robban,
  300–600%-kal megnövelt sebzést okozva. Whirlwind Critical Strike találatai
  0,2 másodperccel csökkentik a következő robbanás idejét,
  minimum 1 másodpercig.

Tuskhelm of Joritz the Mighty

- Sebzés bónusz: 25% → 35%

- Fury nyereség másodpercenként: 2 → 6

Twin Strikes

- Korábban: 4 Double Swing után a következő még 2-szer támad,
  mindkettő 50–80%-kal megnövelt sebzéssel és 1 másodperc Stun-nal.

- Most: 4 Double Swing után a képesség 3 másodpercig folyamatosan
  még 2-szer támad, mindkettő 70–100%-kal megnövelt sebzést okoz.

Paragon

Rumble Glyph

- Mostantól az értékek összeadódnak stackenként ahelyett,
  hogy szorzószámként hatnának.

- Bossok és Crowd Controlled ellenfelek elleni sebzés csökkent:
10% per stack (max. 50%) → 3% per stack (max. 15%)

Dominate Glyph (Csak Barbár számára)

- Az ingyenes Overpower hatások közti idő: 15 → 12 másodperc

DRUIDA:

Képességek

Fierce Storm Strike

- Korábban: A Storm Strike 50% eséllyel Vulnerable-lé teszi az
  ellenfeleket 3 másodpercre.

- Most: A Storm Strike minden esetben Vulnerable-lé teszi az
  ellenfeleket 3 másodpercre.

Enhanced Cyclone Armor

- Korábban: Azok az ellenfelek, akiket a Cyclone Armor Knockback-el,
  70%-kal lelassulnak 2 másodpercre.

- Most: A Cyclone Armor által Knockback-elt ellenfelek Vulnerable
  állapotba kerülnek 5 másodpercre.

Preserving Cyclone Armor

- Korábban: Minden 10 másodpercben a Cyclone Armor felerősödik, és az
  elszenvedett sebzés 30% Damage Reduction-t ad 2 másodpercre.

- Most: A Cyclone Armor mostantól Pull-olja az ellenfeleket ahelyett,
  hogy Knockback-elné őket, és 10% Damage Reduction-t ad 4 másodpercre.

Innate Cyclone Armor

- Korábban: A Cyclone Armor által Knockback-elt ellenfelek 3 másodpercre
  Vulnerable-lé váltak.

 -Most: A Cyclone Armor által eltalált ellenfelek 70%-kal lelassulnak,
  és 6 másodpercre 15%[x] extra sebzést szenvednek el.

Enhanced Blood Howl

- Korábban: Ölések 1 másodperccel csökkentik a Blood Howl újratöltési idejét.

- Most: Ellenfelek megölése továbbra is 1 másodperccel csökkenti a Cooldown-t,
  de ha Boss-t találsz el, az 0,3 másodperccel csökkenti azt.

Stone Burst

- Visszaállították a Stone Burst korábbi, gyorsabb varázslási ritmusát a
  Season of Hatred Rising verzióra.

Grizzly Rage – 5. rang bónusz

- Korábban: A Grizzly Rage használatakor a közeli ellenfelek
  Knock Down-olódnak 5 másodpercre, és 500% sebzést szenvednek el.

- Most: A Grizzly Rage alatt is használhatók a Companion képességek.

Cataclysm

- Többé nem „snapshotolja” a sebzésbónuszokat az
  egymást követő használatok között.

Lacerate – 5. rang bónusz

-Sebzésbónusz maximuma: 200%[x]

Passzívok

Charged Atmosphere

- Korábban: Minden 14/11/8 másodpercben egy Lightning Bolt eltalál
  egy közeli ellenfelet, [45%] sebzéssel. Lightning Bolt-jaid 10/20/30%-kal
  nagyobb sebzést okoznak.

- Most: Minden 3 másodpercben egy Lightning Bolt eltalál egy közeli ellenfelet,
  [30/60/90%] sebzéssel. Lightning Bolt-jaid továbbra is 10/20/30%-kal
  nagyobb sebzést okoznak.

Spirit Boons

Overload

- A Lightning Bolt aktiválási esélye: 1% → 35%

Aspect-ek

Lightning Dancer's

- Korábban: Lightning Storm Critical Strike hatásai 3 Dancing Bolt-ot idéztek meg,
  amelyek [110–155%] Lightning Damage-et okoztak.

- Most: Lightning Storm és Lightning Bolt Critical Strike esetén 50% eséllyel
  3 Dancing Bolt idéződik meg, amelyek [155–200%] Lightning Damage-et okoznak.
  A Dancing Bolt-jaid 30%-kal nagyobb sebzést okoznak.

Of Anticline Burst

- Korábban: A Stone Burst 10–30%-kal nagyobb sebzést okoz, és ha 75 vagy
  több Spirit-tel használod, azonnal eléri maximális méretét.

- Most: A Stone Burst továbbra is 10–30%-kal nagyobb sebzést okoz, de ha
  maximális méreten robban, garantáltan Overpower-ol.

Aspect of the Rampaging Werebeast

- Critical Strike Damage stackenként: 10% → 3% (max: 60%), de mostantól szorzós
  (Multiplicative) sebzést ad, nem hozzáadottat (Additive).

Fejlesztői megjegyzés: Ez a módosítás összességében jelentősen nagyobb
sebzésnövekedést eredményez, mint korábban.

Paragon

Sinister Tendrils (Korábban: Constricting Tendrils) – Legendás Paragon Node

- Korábban: Lucky Hit: A Nature Magic képességek legfeljebb 40% eséllyel indákkal
  szorítják meg az ellenfelet, 2 másodpercre Immobilize-olják és
  300%[x] Base Damage-nyi Poison sebzést okoznak 4 másodperc alatt.

- Most: A Nature Magic képességek 35%-kal nagyobb sebzést okoznak
  Poisoned ellenfeleknek.
- Lucky Hit: A Nature Magic képességek legfeljebb 40% eséllyel
  [800% weapon damage] értékű Poison sebzést okoznak 4 másodperc alatt.

NEKROMANCER:

Képességek

Blood Lance

- Korábban: Egy blood lance-t dobsz, amely 3 másodpercig megmarad
  az ellenfelekben, 80% sebzést okozva a célpontnak és minden más
  lanced célpontnak. A Blood Lance áthatol a már lanced ellenfeleken,
  de 10%-kal csökkentett sebzést okoz minden további célpontnak.

- Most: Egy blood lance-t dobsz, amely 3 másodpercig megmarad az ellenfelekben,
  80% sebzést okozva a célpontnak és minden más lanced célpontnak.
  Ha egy már lanced ellenfelet talál el, 100%[x] megnövelt sebzést okoz,
  és egy közeli ellenfélre is átvitté teszi a lanced hatást.

Iron Maiden

- Mostantól 5% Lucky Hit Chance-szel rendelkezik, és a
  sebzése lehet Critical Strike is.

Blood Wave

- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]

Supreme Blood Wave

- Blood Orbs: 6 → 3

Bone Storm

- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]

Army of the Dead

- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]

Passzívok

Kalan's Edict

- Korábban: A minionok minden aktív minionért 3%[+] Attack Speed-et
  és 3%[x] extra sebzést kapnak.

- Most: Ugyanez megmaradt, de ha egy minion meghal, a többi
  Enraged állapotba kerül, és 3 másodpercre 20%[x] extra sebzést okoznak.

Aspect-ek

Tidal Aspect

- Extra Blood Wave sebzés bónusz csökkentve: 200–240% → 40–100%
  a normál sebzésből.

Unique tárgyak

Kessime's Legacy

- A Blood Wave Fortify Fix stat affix értéke csökkent: 85% → 30%

- A Blood Wave sebzésnövelés, amely minden egyes találatra
  vonatkozott az unique erőben, eltávolítva

- A Blood Wave robbanás sebzése növelve: 100–200% → 200–300%

ROGUE:

Képességek

Puncture

- A Puncture és a Primary Puncture leírásai frissültek, mostantól
  „minden 3. Puncture” szerepel bennük, nem pedig „minden 3. használat”.

Fejlesztői megjegyzés: Ezek a bónuszok akkor is működnek, ha a
Shadow Clone másolja a képességet.

Poison Trap

- Lucky Hit Chance: 20% → 25%

Subverting Poison Trap

- Korábban: 15% extra Poison Damage azokra az ellenfelekre,
  akik a csapda területén belül állnak.

- Most: 20% extra Non-Physical Damage azokra az ellenfelekre,
  akik a csapda területén belül állnak.

Caltrops

- Slow: 50% → 65%

- Sebzés: 45% → 60%

Death Trap

- Alap Cooldown: 50 → 60 másodperc

- Lucky Hit Chance: 8% → 15%

- A Pull In hatás mostantól mindig ott történik, ahol a csapdát ledobták
  vagy elhelyezték

- Korábban: Ha megöl egy ellenfelet, 10 másodperccel csökken az
  újratöltési ideje

- Most: Ha megöl vagy Overpower-ol egy ellenfelet,
  10 másodperccel csökken az újratöltési ideje

Prime Death Trap

- Korábban: Aktiváláskor minden közeli ellenfelet 85%-kal lassít 5 másodpercre

- Most: Az Death Trap által eltalált ellenfelek 5020%[x] extra sebzést kapnak
  a Trap Skilljeidtől 8 másodpercen át

Shadow Clone

- 5. rang bónusz mostantól fix 500% sebzést okoz, nem skálázódik a
  képesség rangjával

Rain of Arrows

- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]

Passzív-ok

Trick Attacks

- Korábban: Daze vagy Stun hatás után 2/4/6% Critical Strike Chance és 2/4/6%
  Critical Strike Damage 5 másodpercre (max. 12/24/36%)

- Most: Daze vagy Stun kísérlete után 1/2/3% Critical Strike Chance és 1/2/3%
  Critical Strike Damage 8 másodpercre (max. 5/10/15%)

Fejlesztői megjegyzés: Mostantól ez a passzív egy célpontú boss-harcok során
is működik. Az összhatása jelentősen csökkent, hogy kiegyensúlyozottabb legyen
 az Skill Tree-ben. A stack-ek már nem szorzódnak egymással.

Trap Mastery

- Korábban: Ha a Poison Trap vagy Death Trap aktiválódik,
  3% Critical Strike Chance-et kapsz Vulnerable és Crowd Controlled
  ellenfelek ellen 4 másodpercre

- Most: Miután egy Trap Skill aktiválódik, 4% Critical Strike Chance-et
  kapsz 4 másodpercre

Exposure

- Korábban: Lucky Hit: Ha sebzést okozol egy Trap-től érintett ellenfélnek,
  legfeljebb 40% eséllyel:

- Csökkenti az aktív Trap Skill-jeid Cooldown-ját 30%-kal

- Ledob egy csokor robbanó Stun Grenade-et, amelyek összesen
  80% Physical Damage-et okoznak és 1 másodpercre Stun-olják az ellenfeleket

- Most: Lucky Hit: Ha sebzést okozol egy Trapped ellenfélnek,
  legfeljebb 40% eséllyel:

- Csökkenti az aktív Trap Skilljeid Cooldown-ját 30%-kal

- 10%[x]-kal növeli a Trap Skill sebzésedet 10 másodpercre,
  akár 100%[x]-ig halmozva

Aspect-ek

Of Nebulous Brews

- Korábban: Gyógyital használata 35–55% Movement Speed-et adott 3
  másodpercre, és teljes életerőnél is ihatóvá vált. Minden 20 méter után
  egy gyógyital jelent meg a földön.

- Most: A gyógyitalok teljes életerőnél is használhatók, és 35–55%
  Movement Speed-et adnak 3 másodpercre.
  Minden megtett 20 méter feltölt egy gyógyitalt.

Fejlesztői megjegyzés: A gyógyitalok mostantól automatikusan hozzáadódnak
a készletedhez, nem esnek le a földre.

Of Iron Rain

- A Smoke Grenade által idézett Arrow Storm esélye mostantól mindig 100%.

Unique tárgyak

Writhing Band of Trickery

- Korábban: Subterfuge Skill használatakor egy Decoy Trap marad hátra,
  ami Taunt-olja és odavonzza az ellenfeleket. 2 másodperc múlva felrobban és
  Shadow Damage-et okoz. Trap Skill-ként működik, és csak 6 másodpercenként
  hozható létre egy csapda.

- Most: A Subterfuge Skilljeid Decoy Trap-et idéznek, amely 6 másodpercen át
  Shadow Damage-et okoz, Taunt-olja és odavonzza az ellenfeleket.
  Ez Trap Skill-nek számít, és egyszerre csak egy aktív Decoy Trap lehet.

Fejlesztői megjegyzés: A Decoy Trap most már idővel okoz sebzést,
és újrapozícionálható. Ha dobható Trap Skill-lel használod, ott jelenik meg,
ahová céloztál.

Scoundrel's Leathers

- Az Fix stat affix már nem számítja a Grenade Skill-eket Core Skill-ként.

Új affixek
- 16–25% Movement Speed
- 21–35% Damage to Trapped Enemies
- 171–225% Trap Damage
- 10,5–15% Damage Reduction Trap Skill-lel érintett ellenfelektől

Képességfrissítés
- Korábban: Ha az Inner Sight aktiválta a végtelen Energy-t, akkor a
  Core Skill 60–80% eséllyel idézett egy Caltrops-ot, Poison Trap-et vagy
  Death Trap-et. Emellett 10–20% Core Skill Damage-et kaptál.
- Most: A Trap Skilljeid mostantól dobhatók, és minden 10 másodpercben
  idéznek
egy Death Trap-et. Ekkor az árnyékokon keresztül oda lépsz,
  ahol a
Death Trap létrejön, és 10–30%-os sebzésnövelést
  kapsz 5 másodpercre.

Paragon

Deadly Ambush – Legendás Node

- A Trap Skilljeid által eltalált ellenfelek elleni Critical Strike Damage  
  bónusz nőtt: 23% → 30%

SORCERER:

Képességek

Greater Fireball

- Korábban: A Fireball extra sebzést okozott, amely megegyezett az ellenfélre
  felhalmozott Burning sebzés 10%-ával.

- Most: A Fireball 10%[x] extra sebzést okoz Burning ellenfeleknek.
  Ha nem Boss ellenfél kapja ezt a sebzést 25% élet alatt, azonnal meghal.

Lightning Spear

- Továbbfejlesztett célzás: mostantól előnyben részesíti a közelebbi ellenfeleket.

Blizzard

- Új kifejezések: Frostbiting / Frostbitten – ezeket a jövőben a folyamatos
  Cold Damage-re használják.

- Új leírás: Fagyos hóvihart idézel meg, amely 210% Frostbite sebzést okoz,
  és 8 másodperc alatt folyamatosan 18%-kal Chill-eli az ellenfeleket.

Deep Freeze

- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]

Passzívok

Convulsions

- Korábban: A Shock Skill-ek legfeljebb 7% eséllyel Stun-olják az
  ellenfeleket 3 másodpercre.

- Most: Amíg nálad van Crackling Energy, 5/10/15%[x] extra sebzést okozol.
  Időnként automatikusan felveszed a közeli Crackling Energy-ket.

Crackling Energy

- Mostantól rendelkezik Shock Skill címkével.

Shocking Impact

- Mostantól rendelkezik Shock Skill címkével.

Combustion

- Mostantól a „Damage to Burning” is része a sebzéskalkulációnak.

Fejlesztői megjegyzés: Most már ugyanúgy működik, mint a Flamefeeder Glyph.

Unique tárgyak

Fractured Winterglass

- Mostantól csak azokat a Conjuration képességeket idézi meg, amelyek
  ott vannak  az akciósávodon.

Starfall Coronet

- A Meteor cooldown ideje módosult: 10–3 mp → 5–2,5 mp

Aspect-ek

Aspect of Piercing Cold

- Korábban: Az Ice Shards 10 alkalommal hatolnak át, és minden további célpont
  után 4–10%[x] extra sebzést okoznak.

- Most: Az Ice Shards 5-ször hatolnak át, 35–50%[x] extra sebzést okoznak, és
  minden további célpont után további 10%[x]-ot.

Aspect of Shatter Stars

- A Meteorite-ok mostantól saját sebzésüket is külön számolják.

- A Meteor bónusz sebzése minden Meteorite-ra érvényes,
  ha ezt az aspect-et használod.

Aspect of Frozen Wake

- Korábban: Amíg Ice Armor aktív, felrobbanó Ice Spike-okat hagysz magad után,
  amelyek X sebzést okoznak. A Frozen ellenfelek extra 15%[x] sebzést kapnak.

- Most: Amíg Ice Armor aktív, Ice Spike-okat hagysz magad után, amelyek X
  sebzést okoznak.
  Minden Ice Spike idézése 3%[x]-kal növeli a Spike sebzését 2 másodpercre,
  maximum 30-szor halmozható.

Paragon

Static Surge

- Korábban: Ha egy másodpercen belül legalább 8 találatot viszel be
  Shock Skill-ekkel, visszatöltődik a Maximum Mana-d 30%-a, és 50%[x]
  extra sebzést kapsz 8 másodpercre. Ez az effekt nem frissíthető.

- Most: Ugyanez az effekt, de mostantól újra alkalmazható
  minden 1 másodpercben.

Enchantment Master

- Korábban: Az Enchantments 30%-kal erősebbek.

- Most: Az Enchantments 40%[x] extra sebzést kapnak minden különböző
  elem után,
és további 20%[x]-ot a második, ha ugyanaz az elem.
  Az Enchantments 30%-kal
erősebbek, és minden felszerelt Enchantment
  30%[x] extra sebzést ad a fő elemével.

Frostbite Glyph

- Új név: Cryopathy Glyph

Egyéb

Az Ice Spike sebzését egységesítették a következő aspektusokon:
Blue Rose, Frozen Tundra, Frozen Wake és Glacial.

CSOPORT KERESŐ:

- A Party Finder menü mostantól automatikusan bezárul, ha sikeresen
  csatlakozol egy csapathoz.

- A listázás automatikusan újraaktiválódik, ha a csoportvezető vagy a
  nehézségi szint megváltozik.

ZSÁKMÁNY ÉS JUTALMAK:

- A főellenségek most bónusz tapasztalati pontot adnak.

- Új Whisper hozzáadva ezekhez az eseményekhez.

- A Nightmare Dungeon Sigils már nem esnek Cache-ekből.
  Helyette nagy eséllyel tartalmaznak Sigil Powder-t.

- Az Ancestral Caches (Season of Witchcraft-ből) mostantól
  alapértelmezetten elérhetők.

- Az unique tárgyak Ancestral esési rátája most megegyezik
  a legendás tárgyakéval.

- A korábbi Endgame Bossok most három kategóriába sorolódnak:

- Initiate Lair Bossok: Beast in the Ice, Grigoire, Lord Zir, Varshan, Urivar  
  (Vessel of Hatred tulajdonosok számára)

- Greater Lair Bossok: Andariel, Duriel, Harbringer of Hatred
  (Vessel of Hatred tulajdonosok számára)

- Exalted Lair Boss: Belial, Lord of Lies

- Többé nem kellenek külön anyagok a megidézésükhöz, és már nem dobnak
  lootot közvetlenül. Halálukkor egy Hoard nevű láda jelenik meg,
  amely a zsákmányt tartalmazza.

- Minden játékosnak külön kell fizetnie Hoard Key-ekkel a saját ládájáért:

- Initiate: 12 kulcs

- Greater: 4-3 kulcs

- Exalted: 4-2 kulcs

- Az első Unique tárgy mindig a boss egyedi pooljából származik,
  a többi 50%-ban lehet az általánosból.

- Torment III nehézségen garantáltan esik egy extra Unique.

- Csoportban minden további játékos 33% eséllyel ad egy plusz Unique-et
  a boss saját pooljából.

- Torment IV-en a Lair Bossok most már 7 Unique-et dobnak a korábbi 6 helyett.

Hoard key források növelve

- Több Living Steel a Helltide Chests-ből

- Több Distilled Fear a Nightmare Dungeon-ökből

- Több Exquisite Blood a Blood Maiden-től és Legion Events-ből

- Több Exquisite Blood a World Bossok-tól

- A véletlenszerű bosskulcsok nagyobb eséllyel nem Malignant Heart kulcsok

- A Purveyor of Curiosities Torment fokozaton jobb minőségű jutalmakat ad
  (több Legendary, Unique, Ancestral tárgy)

Fejlesztői megjegyzés: Ebben a szezonban a Lair Bossok kiemelt szerepet kapnak.
Az Unique tárgyak célja egyszerre a játékmenet-alapú építkezés támogatása és ritka,
örömteli loot események biztosítása. Az Exalted Lair Boss (Belial) lesz az elsődleges
út az Ancestral Unique tárgyakhoz.

- A Common minőségű tárgyak nem esnek többé 6. szint fölött.

- A Magic tárgyak lesznek a leggyakoribbak ~25. szintig, ahol a Rare és
  jobb tárgyak
veszik át a szerepet.

- Magic tárgyak: mostantól 1–2 affixszel jelennek meg, később a
  2 affix lesz az alap.

- Rare tárgyak: mindig 2–3 affixszel esnek, magasabb szinten a
  3 affix gyakoribb.

- Legendary tárgyak droprátája csökkent a szintlépés során.

Fejlesztői megjegyzés: A Magic és Rare tárgyak erejét növeltük, hogy
a Legendary tárgyak ne dominálják túl gyorsan a loot élményt.

- A Hoard Key drop esély csökkent.

- Az Infernal Hordes során a Butcher által adott
  Burning Aether jutalom: 25 → 75


LAIR BOSS FRISSÍTÉSEK:

Minden Lair Boss frissítve lett, hogy az összecsapások kihívást jelentőbbek és
izgalmasabbak legyenek. Ez magában foglalja az életerő és sebzés általános
növelését, valamint a harc mechanikáinak átalakítását.

Duriel

- Új harcmechanikák kerültek bevezetésre.

Lord Zir

- Lord Zir sebzése jelentősen megnőtt. Figyelmeztető kúp került a támadáshoz,
  hogy a játékosok előre láthassák.

- A blood puddle-ök mechanikája újratervezve: kevesebb jelenik meg,
  de azok nagyobbra nőhetnek.

- Több Bloodseeker-t idéz meg, amelyeknek nagyobb az életereje és a sebzése is.

Grigoire

- Új mechanikák kerültek be a boss arénába.

Varshan

- A Tormented Echo of Varshan által elnyelt szörnyek most tartósan követő
  lövedékké alakulnak át.

Fejlesztői megjegyzés: A Malignant szörnyidézős és elnyelős mechanika túl
összetett és nem volt jól kommunikálva. Ez a változtatás célzottan világosabbá
teszi a játékos számára, mi történik – és elkerüli az olyan frusztráló bónuszokat,
mint az állandó pajzsregeneráció vagy az on-hit vakítás.

Beast in the Ice

- Kisebb finomhangolások a harc során.

 FELHASZNÁLÓI FELÜLET ÉS ÉLMÉNY (UI/UX):

- Az „Element” és „Elemental” szavak nagybetűs írásmódja mostantól egységes,
  amikor sebzéstípusokra utalnak, hogy megfeleljenek a többi leírásnak.

- Három korábban névtelen sebzéstípus nevet kapott:

- Shadow Damage over time mostantól Corruption Damage

- Cold Damage over time mostantól Frostbite Damage

- Lightning Damage over time mostantól Sparking Damage

- A beilleszthető tárgyak (socketable items) tooltipjei átdolgozásra kerültek a
  jobb érthetőség érdekében — most világosabb, hogy milyen típusú tárgyba
  milyen gem vagy rúna illeszthető.

- Az automatikus rendezés az Inventory és Stash felületeken intuitívabb lett.
  Mostantól a relevánsabb tárgyakat előre sorolja, külön figyelmet fordítva a
  ritkaságra és a Greater Affix-ek jelenlétére.

- A Map fülön megjelenő értesítő pötty (pip) nem fog megjelenni,
  ha az egyetlen új dolog egy Cosmetic tárgy.

- Azok a Crafting Recipe-k, amelyek nem igényelnek Gold-ot, mostantól nem
  mutatnak semmilyen költséget (ami eddig is 0 volt).

EGYÉBB:

- A szörnyekből szerzett tapasztalat mennyisége 25. szintig csökkent.

Fejlesztői megjegyzés: A játékosok ereje jelentősen megnőtt a szezonális erő
rendszerek visszahozásával. Ez az élmény széttagolttá vált a korai játék során,
ahol a szintlépés tempója nem illeszkedett más fejlődési elemekhez.
Ez a változtatás csökkenti az igényt arra, hogy folyamatosan cseréljük a korai
játék tárgyait, növeli az aktivitások és szezonális jutalmak relatív értékét,
és gördülékenyebb élményt nyújt a kezdeti szakaszban.

- A játékosok mostantól gyorsan teleportálhatnak a partitagokhoz a Social  
  menün keresztül.

- A Cosmetic tárgyakat mostantól bármely kaszt használata közben is fel lehet
  oldani és aktiválni.

- A Conduit Shrine-ok többé nem jelennek meg.

Fejlesztői megjegyzés: A visszajelzések alapján ideiglenesen eltávolítottuk
ezeket, és jelenleg újragondoljuk a működésüket.

- Azok a képességek, amelyek Health árán működnek,
  mostantól nem használhatók,
ha a szükséges élet
  meghaladja a játékos jelenlegi Health-jét –
ahelyett,
  hogy 1 életre csökkentenék azt.

HIBAJAVÍTÁSOK ÉS AKADÁLY MENTESÍTÉS:

- Javítva egy hiba, amely során a Screen Reader nem olvasott fel minden
  elemet a Codex of Power menüben, ha a játékos kontrollerrel játszott.

- Javítva egy hiba, amely során a Screen Reader előbb az aktivitás információit
  olvasta fel, mielőtt a sikeres csoportlistázás felugró ablakát.

- Javítva egy hiba, amely során a Character Creation képernyő vezérlőelemei
  nem kerültek felolvasásra a játék első indításakor.

- Javítva egy hiba, amely során a karakterneveket felolvasta a rendszer,
  még akkor is, amikor a karakter már nem volt a képernyőn.

JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, BARBÁR:

- Javítva egy hiba, amely során az Executioner's Aspect nem növelte a hatását,
  ha Two-Hand Weapon-re vagy Amulet-re volt felszerelve.

- Javítva egy hiba, amely során a Bold Chieftain's Aspect nem működött megfelelően,
  ha két shout-ot egyszerre használtál.

- Javítva egy hiba, amely során az Ugly Bastard Helm hatással volt bizonyos
  közvetett sebzésekre, például a Thorns-ra.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Slaking által adott extra Fury nem
  aktiválódott városban tartózkodás közben.

- Javítva egy hiba, amely miatt az Earthquake minden változata kétszer annyi
  sebzést okozott, mint kellett volna.

- Javítva egy hiba, amely során a Call of the Ancients által létrehozott
  Dust Devils és Earthquakes (ha az Arreat's Bearing-et használtad) nem
  skálázódtak megfelelően az Ultimate vagy Summoning Skill sebzésbónuszokkal.

- Javítva egy hiba, amely során a Mighty Throw nem kapta meg megfelelően a
  Weapon Expertise bónuszokat.

- Javítva egy hiba, amely során az Earthquake sebzése nem részesült teljes
  mértékben a Rumble Glyph bónuszából.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Berserk Fury által generált Fury
  nem számított bele a Devilish Aspect-be.

- Javítva egy hiba, amely során a Call of Ancients korlátlan számú Ancient-et
  idézhetett meg. Mostantól a maximum 12.

- Javítva egy hiba, amely során az Unconstrained Key Passive túl hosszúra
  nyújtotta a Berserking időtartamát.

- Javítva egy hiba, amely során a Mighty Throw megnövelt területe csökkentette
  a Lucky Hit Chance-et.

- Javítva egy hiba, amely során az Expose Vulnerability passzív felülírta a
  Vulnerable időtartamot, ha egyébként is alkalmazva lett
  volna (pl. Power Kick által).

- Javítva egy hiba, amely során az Iron Maelstrom második és harmadik
  támadása néha hibás Cooldown-nal működött.

JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, DRUIDA:

- Javítva egy hiba, amely során a Nature's Fury néha nem működött,
  ha a játékos a Lightning Storm-mal támadott.

- Javítva egy hiba, amely során a Stone Burst mindig 2. rangú méretben
  robbant fel, függetlenül attól, hogy milyen rangon volt csatornázva.

- Javítva egy hiba, amely miatt a Shroud of False Death csökkenthette
  a megidézhető kísérők számát.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of the Blurred Beast nem
  alkalmazta a sebzésnövelést minden egyes Shred találatnál.

- Javítva egy hiba, amely miatt a Mjölnic Ryng hatása
  véletlenszerűen megszűnhetett.

- Javítva egy hiba, amely során a Mending passzív nem működött
  Insatiable Fury használata közben.

- Javítva egy hiba, amely során a Hurricane Size temperáló affixek nem
  működtek megbízhatóan, ha a Wolf Companion-ök körül használták
  őket az Aspect of Wolf’s Rain-nel.

- Javítva egy hiba, amely során a Stormshifter's Aspect nem adott annyi
  Shapeshifting Skill rangot, mint várták bizonyos helyzetekben.

- Javítva egy hiba, amely során a Damage vs Distant Enemies bónusz
  nem alkalmazódott megbízhatóan a Storm Skills extra sebzésére a
  Thunderstruck Legendary Paragon Node esetében.

- Javítva egy hiba, amely során az Iron Fur bónusza „snapshotolódott”
  Insatiable Fury használatakor.

JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, NEKROMANTA:

- Javítva egy hiba, amely során az Indira's Memory használatával a
  Bone Spear mindig életet szívott el, nemcsak akkor, ha volt Corpse és
  plusz Bone Spear jelent meg.

- Javítva egy hiba, amely során az Indira's Memory extra Bone Spear-eket
  idézett meg akkor is, ha nem volt elérhető Corpse a fogyasztáshoz.

- Javítva egy hiba, amely során a The Unmaker saját magát is aktiválta a
  Soulrift használatakor bizonyos Lucky Hit effektekkel.

- Javítva egy hiba, amely során a Bone Prison a vártnál gyengébb volt.

- Javítva egy hiba, amely során a Bone Storm Lucky Hit Chance
  értéke alacsonyabb volt a szándékolt 40%-nál.

- Javítva egy hiba, amely során a Deadraiser Paragon Glyph nem
  alkalmazta megfelelően a bónuszt az összes Minion sebzést
  növelő Paragon Node-ra.

- Javítva egy hiba, amely során az Indira's Memory a játékos
  életerejét 1-re csökkenthette, és megakadályozta a regenerációt.

Fejlesztői megjegyzés: Az Indira's Memory mostantól nem aktiválódik,
ha a játékos életereje 10% vagy kevesebb.

- Javítva egy hiba, amely során kevesebb Bone Spear hatolt át az
  ellenfeleken, mint kellett volna Indira's Memory használata esetén.

- Javítva egy hiba, amely során a Deathless Visage második
  Bone Spear-je nem gyógyította a játékost, ha a Supernatural Bone Spear
  fejlesztés fel volt szerelve.

- Javítva egy hiba, amely során a Bone Spear nem alkalmazta
  következetesen az Overpower-t.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Shielding Storm
  képes volt Barrier-t generálni anélkül, hogy a Bone Storm
  sebzést okozott volna.

- Javítva egy hiba, amely során a Blood Boiling Aspect nem jelezte,
  hogy maximum 3 Volatile Blood eshet egyszerre.

- Javítva egy hiba, amely során a Hewed Flesh passzív nem
  aktiválódott bizonyos ellenféltípusokra.

- Javítva egy hiba, amely során az Acolyte's Reap nem idézett
  meg Corpse-ot bizonyos ellenfelek ellen.

JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, ROGUE:

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Iron Rain aktiválási esélye
  meghaladhatta a 100%-ot.

Fejlesztői megjegyzés: Ez az aspektus mostantól mindig 100%-os eséllyel
aktiválódik, és az egyetlen változó tényező az Arrow Storm sebzése.

- Javítva egy hiba, amely során az Imbued Skill-ek vagy bármely Basic Skill
  használata az Aspect of Coldclip-pel mindig Cooldown használatnak
  számított a Beastfall Boots számára.

- Javítva egy hiba, amely során a Beastfall Boots nem erősítette fel a
  Trap Skill-eket, ha azok Core Skill-ként is számítottak a
  Scoundrel’s Leathers miatt.

- Javítva egy hiba, amely során a Saboteur’s Signet és a Trickster’s Aspect
  kevesebb gránátot idézett, és a gránátok kevesebb sebzést okoztak a vártnál.

- Javítva egy hiba, amely során a Rare Agile Augments temperáló recept
  hibás affixet tartalmazott: „Chance for Flurry to Consume No Charges”
  helyett „Chance for Flurry to Deal Double Damage”-nek kellett volna lennie.

- Javítva egy hiba, amely során a Shadow Clones nem kapták meg a
  Weapon Mastery Passive tőr vagy íj bónuszait.

- Javítva egy hiba, amely során a Shadow Clone által használt
  Caltrops nem aktiválta helyesen az Enhanced Caltrops hatásait.

- Javítva egy hiba, amely során a Grasp of Shadows által idézett
  Shadow Clone nem tudta lemásolni a Caltrops-ot.

- Javítva egy hiba, amely során a Shadow Clone néha leállt,
  ha túl messzire kerültél tőle.

- Javítva egy hiba, amely során a Subverting Poison Trap nem
  alkalmazta megfelelően a bónuszát, ha azt a Shadow Clone használta.

- Javítva egy hiba, amely során a Shadow Imbuement és
  Poison Imbuement, ha a Shadow Clone alkalmazta őket,
  nem részesültek az olyan bónuszokból, mint például az
  Ultimate Skill Damage.

- Javítva egy hiba, amely során a Grasp of Shadows az
  előírtnál gyakrabban aktiválódott.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Arrow Storms és a
  Vengeful Aspect kétszer indították el az Arrow Storm-ot, ha
  Enhanced Shadow Step-pel találtad el az ellenfelet.

JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, SORCERER:

- Javítva több olyan eset, amikor az Incinerate Enchantment nem működött
  megfelelően az Aspect of Conflagration-nel együtt.

- Javítva egy hiba, amely során az Arc Lash második csapása nem
  rendelkezett vizuális effektussal.

- Javítva egy hiba, amely során az Elemental Synergies hibásan hozzáadta a
  Fire Damage bónuszt a Familiars-hoz az aktuális elemük mellett, még akkor is,
  ha az elem megváltozott.

- Javítva egy hiba, amely során a Shatter robbanása nem okozott sebzést
  bossoknak a Stagger állapot lejárta után.

- Javítva egy hiba, amely során az Energy Focus passzív teljesen
  megszűnt működni, ha a játékos sebzést kapott.

- Javítva egy hiba, amely során a Sidhe Bindings nem mindig kapott
  plusz rangokat a Primordial Binding-hez, ha Masterworked volt.

- Javítva egy hiba, amely során az Inner Flame a kelleténél több
  sebzést adott Healthy ellenfelek ellen.

- Javítva egy hiba, amely során a Prime Deep Freeze nem részesült a
  Barrier Generation hatásból.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Conflagration „snapshotolta”
  az állapotát, amikor egy Incinerate Enchantment-ből származó Hydra támadott.

- Javítva egy hiba, amely során a Flame Shield Burn területének növelése
  nem növelte a vizuális effekt méretét.

- Javítva egy hiba, amely során a Firebolt szétválása az
  Flameweaver's Aspect-tel nem működött megbízhatóan,
  ha a játékos Firewall közelében állt.

- Javítva egy hiba, amely során a Teleport hűtési ideje kevesebb csökkentést
  kapott, mint kellett volna, ha az Aspect of the Bounding Conduit aktív volt
  és a játékos rangokat adott hozzá.

- Javítva egy hiba, amely során a Winter Touch Aspect nem kapta meg a
  Vulnerable és sebzésbónuszokat a Frost Nova első aktiválásakor.

- Javítva egy hiba, amely során az Ice Shard célzása nem működött
  megfelelően, ha az ellenfelek túl közel álltak a játékoshoz.

ÁLTALÁNOS JÁTÉKMENET JAVÍTÁS:

- Javítva egy hiba, amely során a sebzésváltozatosság (damage variance)
  beállítás nem működött megfelelően a Training Grounds-ban.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Elements bónusza néha eltűnt a
  játékosról, vagy ugyanazt a bónuszt ismételte, ha a fegyvert lecserélték.

- Javítva egy hiba, amely során a Crown of Lucion időnként megakadályozta
  más sebzésnövelő források működését.

- Javítva egy hiba, amely során a Gloves of the Illuminator nem
  működött megfelelően együtt a Crown of Lucion-nel.

- Javítva egy hiba, amely során a Tree of Whispers által adott
  Ancestral Cache-ek nem mindig tartalmaztak Ancestral tárgyakat.

- Javítva egy hiba, amely során az akadályokon való átmászás
  (Traversal) meghiúsulhatott, ha a játékos folyamatosan nyomva
  tartotta az iránygombokat.

- Javítva egy hiba, amely során a Helltide Portal Invasion esemény
  Commander-e nem jelent meg, ha a játékos rejtőzködés (Stealth)
  állapotban volt a megidézés pillanatában.

- Javítva egy hiba, amely során egyes események és Event Mastery-k
  teljesíthetők voltak pusztán Stealth effektek használatával,
  elkerülve a szörnyeket.

- Javítva egy hiba, amely során Echo of Lilith sebezhetetlenné
  válhatott az összecsapás első fázisában.

- Javítva egy hiba, amely során a Crackling Energy, a Blood Boiling
  Aspect
által létrehozott Volatile Orbs és a Blood Orbs nem voltak
  felvehetők Crowd Control hatás alatt.

- Javítva egy hiba, amely során a Channeled Skill ismételt használata
  rakétákat idézhetett meg a Tyrael’s Might-ból.

- Javítva egy hiba, amely során több Accursed Ritual is megjelenhetett
   ugyanabban a Helltide Zone-ban.

- Javítva egy hiba, amely során Andariel és Lilith az összes fázisukat
  1 HP-nál hajtották végre, a megfelelő élethatárok helyett.

PARTY FINDER HIBA JAVÍTÁSOK:

Barbár

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Slaking leírása nem egyezett
  meg a tárgyon és a Codex of Power-ben.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of the Luckbringer leírása szorzós
  (multiplicative) helyett hozzáadott (additive) Lucky Hit Chance-ként jelent meg.

- Javítva egy hiba, amely során a No Mercy passzív által adott
  Critical Strike Chance nem jelent meg a statisztika panelen városban.

Druida

- Javítva egy hiba, amely során az Airidah's Inexorable Will tooltipje
  nem írta le egyértelműen az erejét.

- Javítva egy hiba, amely során az Innate Blood Howl nem jelent meg.

- Javítva egy hiba, amely során a Hurricane sebzés nem növekedett
  megfelelően az időtartam bónuszokkal.

- Javítva egy hiba, amely során a Lupine Ferocity bónuszleírás hibás volt.

- Javítva egy hiba, amely során az Enhanced Claw leírása az
  Attack Speed bónuszt hozzáadottnak jelezte, nem szorzósnak.

- Javítva egy hiba, amely során a Malefic Crescent leírása
  „megnöveli to” helyett „megnöveli by” módon kellett volna szerepeljen.

Nekromanta

- Javítva egy hiba, amely során a Golem, Skeleton Mage és Skeleton Warrior  
  által adott sebzésbónuszok nem jelentek meg a statisztikákban.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Shielding Storm amuletten
  nem mutatta a tizedesértéket.

Sorcerer

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Elemental Constellation azt
  sugallta, hogy minden felsorolt képességet kell használni, ahelyett hogy
  bármelyiket lehet.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Piercing Static csökkentette
  a Charged Bolts megjelenített sebzését.

- Javítva egy hiba, amely során az Mind’s Awakening Aspect nem
  jelenítette meg a Barrier időtartamát.

 Minden kasztra vonatkozóan

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Metamorphosis
  Codex leírása nem említette, hogyan hat az Evade-re.

- Javítva egy hiba, amely során a Heir of Perdition leírása pontatlanul
  jelezte, mekkora távolságnál veszi el Mother's Favor-t a szövetségesektől.

Általános

- Javítva egy hiba, amely során tárgyakat nem lehetett Junk-nak vagy
  Favorite-nek jelölni az Occultist-tel való interakció után.

- Javítva egy hiba, amely során a karakter statisztikákban nem jelent meg,
  mennyivel lépte túl a játékos a Movement Speed maximumát.

- Javítva egy hiba, amely során a Malignant Heart készítési recept nem
  mutatta meg a szükséges hozzávalókat.

- Javítva egy hiba, amely során a Difficulty és Hardcore állapot jelzője
  nem jelent meg a Pit-ben.

- Javítva egy hiba, amely során az Infernal Hordes Local Co-Op
  módban hibásan mutatta a hullámszámot és az Aether mennyiségét.

- Javítva egy hiba, amely során a Skill Tree görgetési sebessége túl
  gyors volt kontroller használatakor.

- Javítva egy hiba, amely során World Boss értesítés jelent meg,
  amikor valójában nem jelent meg boss.

- Javítva egy hiba, amely során a Helltide fenyegetettségi ikon nem
  frissült a fenyegetettség visszaállítása után.

EGYÉB:

- Javítva egy hiba, amely során a Master Tactician achievement
  nem adott megfelelő címet.

- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Assistance már akkor is eshetett,
  amikor még nem volt elérhető Ultimate Skill.

- Javítva egy hiba, amely során a Mirage küldetés nem volt teljesíthető.

- Javítva egy hiba, amely során a Reanimation és Ossein Assault
  kihívások nem haladtak, ha az ellenséget a szolgák ölték meg.

- Számos stabilitási, teljesítmény-, UI-, vizuális és hangjavítás történt.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ennyi lenne hát a 2.2.0 patch. Remélem tudtam segíteni,
hogy milyen változtatások, lettek beizzítva :)

Köszönöm megtisztelő figyelmeteket:

FORRÁS

Köszönet a fordításért VToM Klántagunknak :)