Sziasztok! Íme a friss ropogós 2.2.0 patch
Diablo4, Diablo4:vessel of hatred, diablo4 2.2.0 patch, Diablo4 season 8: Belial's return 2.2.0. patch

Sziasztok!
Íme a Diablo4 Vessel of hatred, season 8,
Belial's return 2.2.0 Patch tükörfordítása.
Fontos dolog: Csak a Vessel of Hatred kiegészítőhöz tartozó
változásokat fogom megírni, mert tapasztalataim alapján az
emberek 99%-a megvette a kiegészítőt.
Kezdjük hát :)
2.2.0 verzió, #64236 build (minden platformra) – 2025. április 29.
Megjegyzés:
A PTR lezárása óta történt további változások pirossal vannak kiemelve.
VESSEL OF HATRED
Rune words:
Xan
• Időtartam nőtt: 0.25 másodpercről 0.35 másodpercre.
• Túlcsordulási hatás:
o Korábban: Sebzés növelése.
o Most: Időtartam növelése.
Tec
• Sebzés csökkentve: 1000%-ról 700%-ra.
Spiritborn:
• Az "Aspect of Apprehension" átsorolva:
Utility → Offensive kategóriába.
Rushing Claw
• Sebzés nőtt: 60%-ról 80%-ra.
Sepazontec
• Sebzés nőtt: 50-100%-ról 80-130%-ra.
Sunbird's Gorget
• Sebzés nőtt: 150-300%-ról 200-400%-ra.
• További funkció: A Storm Feathers mostantól Jaguar képességek is egyben.
Hibajavítások:
- Javítva egy hiba, ahol a Sunbird's Gorget leírása nem volt
egységes más hasonló hatásokkal.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Shroud of False Death úgy
tűnhetett, mintha képességpontot adna minden Spiritborn kulcspasszívnak.
- Javítva egy hiba, amelynél az "Aspect of Unyielding Hits" nem
megfelelően működött együtt a Sunbird's Gorget-tel és az Eagle Primary Spirit Hall-lal.
- Javítva egy hiba, ahol az Igni rune nem a képesség célpontjánál aktiválódott.
- Javítva egy hiba, ahol a Xan rune hatását elnyelhette egy Shout képesség.
- Javítva egy hiba, amely során a Holy Orbs továbbra is megmaradtak a
Harbinger of Hatred fázis lezárása után.
JÁTÉK FRISSÍTÉSEK
Új tárgyak:
Sunbird’s Gorget
Tulajdonságok:
- Fix stat: +30% Ellenállás minden elemre
- +16-25% Mozgási sebesség
- +2-3 rang Potent
- +2-3 rang Furnace
- +2-3 rang Acceleration
Unique erő:
Egy Storm Feather felvétele egy 8 másodpercig tartó tűzvihart idéz köréd,
amely 0,5 másodpercenként 200-400% tűzsebzést okoz.
Minden további 5 felvett Storm Feather felerősíti a tűzvihart,
100%-kal növelve a sebzését [x], de nem hosszabbítja meg az időtartamát.
A Storm Feather most már Jaguar képesség, a tűzvihar pedig
Eagle, Jaguar és Storm Feather képességnek számít.
Rip and Tear Aspect
A Rushing Claw 10-30%[x] extra sebzést okoz, és attól függően erősödik,
hogy hány töltéssel használod:
1: Gyógyít az életerőd 15%-ával.
2: Garantált Overpower.
3: Garantált kritikus találat.
4+: Még egyszer támad.
SPIRITBORN
Képességek:
Rushing Claw
- Alap sebzés: 50%-ról 80%-ra nőtt.
Poised Rushing Claw
- Korábban: - Ha Rushing Claw eltalált egy elit ellenfelet,
10% kitérésbónuszt kaptál 6 másodpercre.
- Most: - A Rushing Claw most már maximum 20 töltéssel rendelkezik.
Használatkor az összes töltést elhasználja, és minden töltés 25%[x]
extra sebzést ad, ráadásul nagyobb területet talál el.
The Seeker
- 5. rang bónuszának maximuma: 200%[x] sebzésnövelés.
The Devourer
5. rang bónuszának maximuma: 200%[x] sebzésnövelés.
Passzívok
Legendás aspectek:
Aspect of Recalling Feathers
- Legendás rangok: 8-ról 21-re nőtt.
- Sebzés: 50-64%-ról 75-150%-ra nőtt (fegyversebzés alapján).
Aspect of Falling Feathers
- Legendás rangok: 8-ról 21-re nőtt.
- Sebzés: 50-64%-ról 75-150%-ra nőtt (fegyversebzés alapján).
Aspect of Wild Claws
- Sebzés: 45-65%-ról 65-85%-ra nőtt (Rake alapsebzése alapján).
Aspect of Plains Power
- Legendás rangok: 8-ról 21-re nőtt.
- Mérgesség halmozódásonkénti sebzésnövelés: 2,0-4,1%-ról 2,0-5,0%-ra nőtt.
Rúnaszavak
Xan
- Korábban: A következő képességed kritikus Overpower-t okoz.
Overflow: 1% sebzés minden 10 Offering után.
- Most: A következő támadásod 0,35 másodpercig garantált
Critical Strike és Overpower találatokat eredményez.
Overflow: Meghosszabbítja az időtartamot.
Időtartam növelve: 0,25 → 0,35 másodperc.
Szükséges Offering: 700 → 300.
Qax
- Korábban: A következő nem Basic képességed az összes Primary Resource-t
elhasználja, és az elhasznált mennyiség arányában akár 100%-kal több sebzést okoz.
- Most: Amikor egy nem Basic és nem Defensive képességet használsz, az összes
Primary Resource elköltésre kerül, és 1 másodpercre akár 100%-kal növeli a sebzést.
Vex
- (+1 minden képességhez 10 másodpercig. Overflow: További rangok, maximum 3-ig)
- Offering költség: 150 → 100.
Lum
- (Maximális erőforrás bónusz)
- Szerzett Offering: 2,5% → 3,5%.
Ahu
- Korábban: Lucky Hit: 100%, ha Injured ellenfelet találsz el.
- Most: Lucky Hit: 100%, ha non-Healthy ellenfelet találsz el.
- Szerzett Offering: 25 → 15.
Tec
- Sebzés csökkentve: 1 400% → 700%.
HIBAJAVÍTÁSOK:
Spiritborn
- Javítva egy hiba, amely miatt az Intricacy passzív nem jegyezte meg helyesen,
melyik képesség volt utoljára használva zónaváltás után.
- Javítva egy hiba, amely lehetővé tette a Resilient passzív „snapshotolását”.
- Javítva egy hiba, amely során más kasztok Resource Generation statjai
megjelentek a Spiritborn karakterlapján.
- Javítva egy hiba, amely során a The Hunter varázslásával a Wanderer
részben a föld alá szorulhatott.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Spiritborn In-Fighter legendás paragon
node nem mutatta a bónuszát, és új stack szerzésekor nem frissítette az
összes meglévő stacket.
- Javítva egy hiba, amely miatt az Intricacy nem aktiválódott a
Touch of Death használatakor.
- Javítva egy hiba, amely miatt az Aspect of Recalling Feathers néha nem
működött megfelelően, például ha más játékosok is rendelkeztek
Storm Feather-rel a közelben.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Replenishing Ravager nem aktiválódott
helyesen Life on Kill bónuszoktól.
- Javítva egy hiba, amely során a Focal Point bónusza nem duplázódott
meg Toxic Skin vagy Ravager használatakor.
- Javítva egy hiba, amely során a Chance for Core Skills to Hit Twice affix
azt eredményezte, hogy a Poised Payback duplázott sebzést okozott ahelyett,
hogy kétszer talált volna.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Prodigy's Tempo nem varázsolt
képességekre is aktiválódott.
- Javítva egy hiba, amely során a Convergence legendás Paragon Node nem
örökölte helyesen az összes rá vonatkozó bónuszt.
Leírását frissítettük, hogy tisztábban mutassa az aktuális bónusz értékét.
Rúnák
- Javítva egy hiba, amely során a Xal rúna akkor is lejátszotta a
gyógyítás hangját, ha az életerő már tele volt.
- Javítva egy hiba, amely miatt a fegyvercsere megszakította a
Jah rúna teleport bónuszát.
- Javítva egy hiba, amely során a NaguCeh kombináció néha megszakadt,
ha a célpont még azelőtt meghalt, hogy a Spirit Wolf aktiválta
volna a jégrobbanást.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Que rúna szövegének egy része nem
megfelelő betűstílussal jelent meg.
- Javítva egy hiba, amely során a Neo rúna nem generált Offering-et,
amikor egy Barrier blokkolta a sebzést.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Xan rúna aktiválható volt a Spiritborn Soar közben.
- Javítva egy hiba, amely során a Poc rúna hatása nem aktiválódott megbízhatóan,
amikor a játékos az Unlimited Spirit-et használta, amit a Mjölnic Ryng biztosít.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Que rúna aktiválta a Druid Backlash passzívját.
- Javítva egy hiba, amely során a Que és Feo rúnák együtt nem távolították el a
CC hatásokat, ha a játékos Enhanced Earthen Bulwark-ot használt Druid-ként.
- Javítva egy hiba, amely során az eltávolított Met rúna ritka esetekben még mindig
elérhető volt. (Hé! Ki engedte meg a Met rúnának, hogy megint a tábortűznél lógjon?)
Egyéb
- Javítva egy hiba, amely során Local Co-Op módban két azonos időzítő is
megjelent a Kurast Undercity futamokhoz.
- Javítva egy hiba, amely miatt Raheir Valiance képessége nem okozott
egyszerre Knock Down-t és Stun-t az ellenfeleknek.
- Javítva egy hiba, amely során az Undercity-ben lévő Shrine-ok bizonyos
helyzetekben túl gyakran váltották ki a cooldown visszaállítást.
- Javítva egy hiba, amely során az Undercity-beli Shrine-ok cooldown reduction-t
adtak a Mighty Throw és Steel Grasp képességekhez,
ha a játékos viselte az Aspect of Delayed Extinction-t.
EGYENSÚLY FRISSÍTÉSEK
Általános:
Legendás tárgyak, és aspectek:
Fists of Fate
- Lucky Hit: a "véletlenszerű Crowd Control hatás alkalmazása" affix lecserélve erre:
Lucky Hit: Esély, hogy az ellenfelek Vulnerable állapotba kerüljenek 3 másodpercre.
Azurewrath
- Lucky Hit esélyből származó Cold Damage sebzés növelve; pontos érték az
item power-től függ. A legnagyobb sebzés kb. 150%-kal nőtt.
- Korábban: Lucky Hit: Legfeljebb 20% esély, hogy lefagyaszd az ellenfeleket
2 másodpercre, és Cold Damage-et okozz nekik.
- Most: A fegyverrel való varázslás 3 másodpercre Vulnerable-t alkalmaz,
és 10–30%-kal Chill-eli az ellenfeleket.
Frostburn
- Korábban: Lucky Hit: 20–60% esély az ellenfelek 3 másodpercre
való lefagyasztására.
- Most: 15–35%[x] extra Fire Damage-et okozol Chilled ellenfeleknek,
és 15–35%[x] extra Cold Damage-et Burning ellenfeleknek.
Aspect of Concussive Strikes
- Korábban: Lucky Hit: Ellenfél sebzése esetén legfeljebb 20% eséllyel Daze-t
kapsz 2 másodpercre. Dazed ellenfeleknek 5–25% extra sebzést okozol.
- Most: A Daze hatásaid 20–40%-kal tovább tartanak. Egy ellenfél Daze-elése
3 másodpercre 20–40%-kal növeli a Movement Speed-ed.
Paragon
Dominate Glyph (Barbarian, Druid, Necromancer)
- A legendás maximális bónusz csökkent: 20% → 12%.
Tempering
Worldly Fortune Tempering Recipe
- Lucky Hit: Esély Crowd Control alkalmazására affix eltávolítva.
- Új affixek: Lucky Hit Chance, Impairment Reduction, Crowd Control Duration.
Natural Schemes Tempering Recipe
- A Crowd Control Duration affix lecserélve Fortify Generation-re.
BARBÁR:
Képességek
Enhanced Mighty Throw
- Korábban: Amíg egy eldobott fegyver aktív, +25% Attack Speed.
- Most: A Mighty Throw 25%-kal növeli az Attack Speed-et 6 másodpercre.
Fighter's Mighty Throw
- Korábban: Fegyverváltás egy eldobott fegyver közelében egy extra
pulzust hoz létre.
Minden extra pulzus az életerőd 5%-ának megfelelő Barrier-t ad 5 másodpercre.
- Most: Fegyverváltás egy eldobott fegyver közelében továbbra is extra
pulzust idéz meg. A Mighty Throw most az életerőd 20%-ának
megfelelő Barrier-t ad 5 másodpercre.
Whirlwind
- Alapsebzés: 24% → 32–52%
Fejlesztői megjegyzés: A Whirlwind alapsebzése a fegyvered támadási
sebességétől függ. A megadott értékek 1.0 Attack Speed-re vonatkoznak.
Violent Whirlwind
- Korábban: 2 másodpercnyi Whirlwind után a képesség 35%-kal több
sebzést okoz, amíg megszakítod.
- Most: Whirlwind 2 másodperces használata után a következő Weapon Mastery
képességed 35%-kal nagyobb sebzést okoz, ha közvetlenül a Whirlwind
befejezése után használod.
Fighter's Steel Grasp
- Korábban: Ha a Steel Grasp eltalál egy ellenfelet, 2 másodpercre
Berserking-et kapsz.
- Most: A Steel Grasp sebzése 400 → 200%-kal nőtt, és ha eltalál egy ellenfelet,
2 másodpercre Berserking-et kapsz.
Power Charge
- Cooldown reduction bossok ellen: 4 → 6
Double Swing Enhancement
- Áthelyezve a Violent Double Swing-hez
Violent Double Swing
- Áthelyezve az Enhanced Double Swing-hez
Ground Stomp
- Alapsebzés: 80% → 140%
Tactical Ground Stomp
- Sebzés bónusz csökkent: 900% → 100%
Fejlesztői megjegyzés: Ez a frissítés azért történt, mert ez a fejlesztés túlságosan
leegyszerűsítette a szintlépést, és a játékosok gyakran kihagyták az elit csoportokat
még magasabb nehézségi szinten is.
Iron Maelstrom
- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]
Wrath of the Berserker
- 5. rang bónusz most mindig 500% sebzést okoz, nem függ többé a
képesség rangjától.
Passzívok
Concussion
- Korábban: Lucky Hit: A Bludgeoning Weapon-öket használó képességek
10/20/30% eséllyel Stun-olnak 2 másodpercre, vagy 15/30/45% eséllyel, ha
Two-Handed Bludgeoning Weapon-t használsz.
- Most: Lucky Hit: A Bludgeoning Weapon-öket használó képességek 20% eséllyel
Stun-olnak 2 másodpercre, vagy 30% eséllyel,
ha Two-Handed Bludgeoning Weapon-t használsz.
Emellett 30/60/90% Physical Damage-et is okoznak.
Hamstring
- Korábban: A Bleeding hatásaid 15/30/45% eséllyel 70%-kal lelassítják a
Healthy és Injured ellenfeleket, valahányszor sebzést okoznak.
- Most: Amikor először alkalmazol Bleeding hatást egy ellenfélre,
az 2/3/4 másodpercre 70%-kal Slow-olódik.
Expertise
One-Handed Mace
- A Berserk időtartama megduplázva: 1,5 → 3 másodperc.
Aspectek
Of the Dire Whirlwind
- A maximális érték eléréséhez szükséges idő: 3 → 5 másodperc
- A formula frissítve, hogy kedvezőbb legyen.
Ezáltal a Whirlwind Crit Chance növekszik:
Korábban: 3–8% → 9–36%
Most: 6–10% → 28–50%
Of Grasping Whirlwind
- Korábban: A Whirlwind időnként Pull-olja az ellenfeleket.
- Most: A Whirlwind minden 6–3 másodpercben Pull-olja az ellenfeleket.
Dust Devil's
- Korábban: A Whirlwind Dust Devil-eket hagy maga után,
amelyek X sebzést okoznak az útjukban.
- Most: A Whirlwind továbbra is Dust Devil-eket hagy maga után,
amelyek X sebzést okoznak az útjukban.
Ha eltalálják az ellenfeleket, az összes többi forrásból származó sebzésed
25%-kal [x] nő 3 másodpercre.
Bul Kathos Aspect
- Az Earthquake-ekből származó sebzés eltávolítva.
Unique tárgyak
The Third Blade
- Korábban: Weapon Mastery képességeid mostantól Core Skill-ek is,
amelyeknek nincs Cooldown-juk, de Fury-be kerülnek, és 50–70%-os
sebzést okoznak. Minden extra töltés után a Fury költség 5-tel csökkent.
- Most: Weapon Mastery képességeid mostantól Core Skill-ek, amelyek
100% Cooldown Reduction-t kapnak, de Fury-be kerülnek,
és 50–70%-os sebzést okoznak.
- Minden Weapon Mastery képesség Fury költsége alapból 5-tel csökkent.
Fejlesztői megjegyzés: Ez a Cooldown Reduction átlépi a szokásos
75%-os maximumot, és a maximális hatást nyújtja, amit a
Cooldown Reduction a Delayed Extinction aspektus esetén adna.
Ring of Red Furor
- Korábban: Ha 3 másodpercen belül 100 Fury-t elköltöttél, a következő
Hammer of the Ancients, Upheaval vagy Death Blow 5 másodpercen belül
garantált Critical Strike lett, extra Critical Strike Damage-gel.
- Most: Ha 5 másodpercen belül 100 Fury-t költesz el, a következő nem
Channeled Core vagy Weapon Mastery képességed 5 másodpercen belül
garantált Critical Strike lesz, extra Critical Strike Damage-gel.
Battle Trance
- Új Fix stat tulajdonság: Lucky Hit: Legfeljebb 10% esély egy
Frenzy stack szerzésére.
Gohr's Devastating Grips
- A sebzés mostantól a Whirlwind sebzését használja és skálázódik azzal.
- Korábban: A Whirlwind minden 2 másodpercben és a végén felrobban,
50–80%-os Base Damage-et okozva Fire Damage-ként a közeli ellenfeleknek.
- Most: A Whirlwind minden 3 másodpercben Fire Damage-ként robban,
300–600%-kal megnövelt sebzést okozva. Whirlwind Critical Strike találatai
0,2 másodperccel csökkentik a következő robbanás idejét,
minimum 1 másodpercig.
Tuskhelm of Joritz the Mighty
- Sebzés bónusz: 25% → 35%
- Fury nyereség másodpercenként: 2 → 6
Twin Strikes
- Korábban: 4 Double Swing után a következő még 2-szer támad,
mindkettő 50–80%-kal megnövelt sebzéssel és 1 másodperc Stun-nal.
- Most: 4 Double Swing után a képesség 3 másodpercig folyamatosan
még 2-szer támad, mindkettő 70–100%-kal megnövelt sebzést okoz.
Paragon
Rumble Glyph
- Mostantól az értékek összeadódnak stackenként ahelyett,
hogy szorzószámként hatnának.
- Bossok és Crowd Controlled ellenfelek elleni sebzés csökkent:
10% per stack (max. 50%) → 3% per stack (max. 15%)
Dominate Glyph (Csak Barbár számára)
- Az ingyenes Overpower hatások közti idő: 15 → 12 másodperc
DRUIDA:
Képességek
Fierce Storm Strike
- Korábban: A Storm Strike 50% eséllyel Vulnerable-lé teszi az
ellenfeleket 3 másodpercre.
- Most: A Storm Strike minden esetben Vulnerable-lé teszi az
ellenfeleket 3 másodpercre.
Enhanced Cyclone Armor
- Korábban: Azok az ellenfelek, akiket a Cyclone Armor Knockback-el,
70%-kal lelassulnak 2 másodpercre.
- Most: A Cyclone Armor által Knockback-elt ellenfelek Vulnerable
állapotba kerülnek 5 másodpercre.
Preserving Cyclone Armor
- Korábban: Minden 10 másodpercben a Cyclone Armor felerősödik, és az
elszenvedett sebzés 30% Damage Reduction-t ad 2 másodpercre.
- Most: A Cyclone Armor mostantól Pull-olja az ellenfeleket ahelyett,
hogy Knockback-elné őket, és 10% Damage Reduction-t ad 4 másodpercre.
Innate Cyclone Armor
- Korábban: A Cyclone Armor által Knockback-elt ellenfelek 3 másodpercre
Vulnerable-lé váltak.
-Most: A Cyclone Armor által eltalált ellenfelek 70%-kal lelassulnak,
és 6 másodpercre 15%[x] extra sebzést szenvednek el.
Enhanced Blood Howl
- Korábban: Ölések 1 másodperccel csökkentik a Blood Howl újratöltési idejét.
- Most: Ellenfelek megölése továbbra is 1 másodperccel csökkenti a Cooldown-t,
de ha Boss-t találsz el, az 0,3 másodperccel csökkenti azt.
Stone Burst
- Visszaállították a Stone Burst korábbi, gyorsabb varázslási ritmusát a
Season of Hatred Rising verzióra.
Grizzly Rage – 5. rang bónusz
- Korábban: A Grizzly Rage használatakor a közeli ellenfelek
Knock Down-olódnak 5 másodpercre, és 500% sebzést szenvednek el.
- Most: A Grizzly Rage alatt is használhatók a Companion képességek.
Cataclysm
- Többé nem „snapshotolja” a sebzésbónuszokat az
egymást követő használatok között.
Lacerate – 5. rang bónusz
-Sebzésbónusz maximuma: 200%[x]
Passzívok
Charged Atmosphere
- Korábban: Minden 14/11/8 másodpercben egy Lightning Bolt eltalál
egy közeli ellenfelet, [45%] sebzéssel. Lightning Bolt-jaid 10/20/30%-kal
nagyobb sebzést okoznak.
- Most: Minden 3 másodpercben egy Lightning Bolt eltalál egy közeli ellenfelet,
[30/60/90%] sebzéssel. Lightning Bolt-jaid továbbra is 10/20/30%-kal
nagyobb sebzést okoznak.
Spirit Boons
Overload
- A Lightning Bolt aktiválási esélye: 1% → 35%
Aspect-ek
Lightning Dancer's
- Korábban: Lightning Storm Critical Strike hatásai 3 Dancing Bolt-ot idéztek meg,
amelyek [110–155%] Lightning Damage-et okoztak.
- Most: Lightning Storm és Lightning Bolt Critical Strike esetén 50% eséllyel
3 Dancing Bolt idéződik meg, amelyek [155–200%] Lightning Damage-et okoznak.
A Dancing Bolt-jaid 30%-kal nagyobb sebzést okoznak.
Of Anticline Burst
- Korábban: A Stone Burst 10–30%-kal nagyobb sebzést okoz, és ha 75 vagy
több Spirit-tel használod, azonnal eléri maximális méretét.
- Most: A Stone Burst továbbra is 10–30%-kal nagyobb sebzést okoz, de ha
maximális méreten robban, garantáltan Overpower-ol.
Aspect of the Rampaging Werebeast
- Critical Strike Damage stackenként: 10% → 3% (max: 60%), de mostantól szorzós
(Multiplicative) sebzést ad, nem hozzáadottat (Additive).
Fejlesztői megjegyzés: Ez a módosítás összességében jelentősen nagyobb
sebzésnövekedést eredményez, mint korábban.
Paragon
Sinister Tendrils (Korábban: Constricting Tendrils) – Legendás Paragon Node
- Korábban: Lucky Hit: A Nature Magic képességek legfeljebb 40% eséllyel indákkal
szorítják meg az ellenfelet, 2 másodpercre Immobilize-olják és
300%[x] Base Damage-nyi Poison sebzést okoznak 4 másodperc alatt.
- Most: A Nature Magic képességek 35%-kal nagyobb sebzést okoznak
Poisoned ellenfeleknek.
- Lucky Hit: A Nature Magic képességek legfeljebb 40% eséllyel
[800% weapon damage] értékű Poison sebzést okoznak 4 másodperc alatt.
NEKROMANCER:
Képességek
Blood Lance
- Korábban: Egy blood lance-t dobsz, amely 3 másodpercig megmarad
az ellenfelekben, 80% sebzést okozva a célpontnak és minden más
lanced célpontnak. A Blood Lance áthatol a már lanced ellenfeleken,
de 10%-kal csökkentett sebzést okoz minden további célpontnak.
- Most: Egy blood lance-t dobsz, amely 3 másodpercig megmarad az ellenfelekben,
80% sebzést okozva a célpontnak és minden más lanced célpontnak.
Ha egy már lanced ellenfelet talál el, 100%[x] megnövelt sebzést okoz,
és egy közeli ellenfélre is átvitté teszi a lanced hatást.
Iron Maiden
- Mostantól 5% Lucky Hit Chance-szel rendelkezik, és a
sebzése lehet Critical Strike is.
Blood Wave
- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]
Supreme Blood Wave
- Blood Orbs: 6 → 3
Bone Storm
- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]
Army of the Dead
- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]
Passzívok
Kalan's Edict
- Korábban: A minionok minden aktív minionért 3%[+] Attack Speed-et
és 3%[x] extra sebzést kapnak.
- Most: Ugyanez megmaradt, de ha egy minion meghal, a többi
Enraged állapotba kerül, és 3 másodpercre 20%[x] extra sebzést okoznak.
Aspect-ek
Tidal Aspect
- Extra Blood Wave sebzés bónusz csökkentve: 200–240% → 40–100%
a normál sebzésből.
Unique tárgyak
Kessime's Legacy
- A Blood Wave Fortify Fix stat affix értéke csökkent: 85% → 30%
- A Blood Wave sebzésnövelés, amely minden egyes találatra
vonatkozott az unique erőben, eltávolítva
- A Blood Wave robbanás sebzése növelve: 100–200% → 200–300%
ROGUE:
Képességek
Puncture
- A Puncture és a Primary Puncture leírásai frissültek, mostantól
„minden 3. Puncture” szerepel bennük, nem pedig „minden 3. használat”.
Fejlesztői megjegyzés: Ezek a bónuszok akkor is működnek, ha a
Shadow Clone másolja a képességet.
Poison Trap
- Lucky Hit Chance: 20% → 25%
Subverting Poison Trap
- Korábban: 15% extra Poison Damage azokra az ellenfelekre,
akik a csapda területén belül állnak.
- Most: 20% extra Non-Physical Damage azokra az ellenfelekre,
akik a csapda területén belül állnak.
Caltrops
- Slow: 50% → 65%
- Sebzés: 45% → 60%
Death Trap
- Alap Cooldown: 50 → 60 másodperc
- Lucky Hit Chance: 8% → 15%
- A Pull In hatás mostantól mindig ott történik, ahol a csapdát ledobták
vagy elhelyezték
- Korábban: Ha megöl egy ellenfelet, 10 másodperccel csökken az
újratöltési ideje
- Most: Ha megöl vagy Overpower-ol egy ellenfelet,
10 másodperccel csökken az újratöltési ideje
Prime Death Trap
- Korábban: Aktiváláskor minden közeli ellenfelet 85%-kal lassít 5 másodpercre
- Most: Az Death Trap által eltalált ellenfelek 50–20%[x] extra sebzést kapnak
a Trap Skilljeidtől 8 másodpercen át
Shadow Clone
- 5. rang bónusz mostantól fix 500% sebzést okoz, nem skálázódik a
képesség rangjával
Rain of Arrows
- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]
Passzív-ok
Trick Attacks
- Korábban: Daze vagy Stun hatás után 2/4/6% Critical Strike Chance és 2/4/6%
Critical Strike Damage 5 másodpercre (max. 12/24/36%)
- Most: Daze vagy Stun kísérlete után 1/2/3% Critical Strike Chance és 1/2/3%
Critical Strike Damage 8 másodpercre (max. 5/10/15%)
Fejlesztői megjegyzés: Mostantól ez a passzív egy célpontú boss-harcok során
is működik. Az összhatása jelentősen csökkent, hogy kiegyensúlyozottabb legyen
az Skill Tree-ben. A stack-ek már nem szorzódnak egymással.
Trap Mastery
- Korábban: Ha a Poison Trap vagy Death Trap aktiválódik,
3% Critical Strike Chance-et kapsz Vulnerable és Crowd Controlled
ellenfelek ellen 4 másodpercre
- Most: Miután egy Trap Skill aktiválódik, 4% Critical Strike Chance-et
kapsz 4 másodpercre
Exposure
- Korábban: Lucky Hit: Ha sebzést okozol egy Trap-től érintett ellenfélnek,
legfeljebb 40% eséllyel:
- Csökkenti az aktív Trap Skill-jeid Cooldown-ját 30%-kal
- Ledob egy csokor robbanó Stun Grenade-et, amelyek összesen
80% Physical Damage-et okoznak és 1 másodpercre Stun-olják az ellenfeleket
- Most: Lucky Hit: Ha sebzést okozol egy Trapped ellenfélnek,
legfeljebb 40% eséllyel:
- Csökkenti az aktív Trap Skilljeid Cooldown-ját 30%-kal
- 10%[x]-kal növeli a Trap Skill sebzésedet 10 másodpercre,
akár 100%[x]-ig halmozva
Aspect-ek
Of Nebulous Brews
- Korábban: Gyógyital használata 35–55% Movement Speed-et adott 3
másodpercre, és teljes életerőnél is ihatóvá vált. Minden 20 méter után
egy gyógyital jelent meg a földön.
- Most: A gyógyitalok teljes életerőnél is használhatók, és 35–55%
Movement Speed-et adnak 3 másodpercre.
Minden megtett 20 méter feltölt egy gyógyitalt.
Fejlesztői megjegyzés: A gyógyitalok mostantól automatikusan hozzáadódnak
a készletedhez, nem esnek le a földre.
Of Iron Rain
- A Smoke Grenade által idézett Arrow Storm esélye mostantól mindig 100%.
Unique tárgyak
Writhing Band of Trickery
- Korábban: Subterfuge Skill használatakor egy Decoy Trap marad hátra,
ami Taunt-olja és odavonzza az ellenfeleket. 2 másodperc múlva felrobban és
Shadow Damage-et okoz. Trap Skill-ként működik, és csak 6 másodpercenként
hozható létre egy csapda.
- Most: A Subterfuge Skilljeid Decoy Trap-et idéznek, amely 6 másodpercen át
Shadow Damage-et okoz, Taunt-olja és odavonzza az ellenfeleket.
Ez Trap Skill-nek számít, és egyszerre csak egy aktív Decoy Trap lehet.
Fejlesztői megjegyzés: A Decoy Trap most már idővel okoz sebzést,
és újrapozícionálható. Ha dobható Trap Skill-lel használod, ott jelenik meg,
ahová céloztál.
Scoundrel's Leathers
- Az Fix stat affix már nem számítja a Grenade Skill-eket Core Skill-ként.
Új affixek
- 16–25% Movement Speed
- 21–35% Damage to Trapped Enemies
- 171–225% Trap Damage
- 10,5–15% Damage Reduction Trap Skill-lel érintett ellenfelektől
Képességfrissítés
- Korábban: Ha az Inner Sight aktiválta a végtelen Energy-t, akkor a
Core Skill 60–80% eséllyel idézett egy Caltrops-ot, Poison Trap-et vagy
Death Trap-et. Emellett 10–20% Core Skill Damage-et kaptál.
- Most: A Trap Skilljeid mostantól dobhatók, és minden 10 másodpercben
idéznek egy Death Trap-et. Ekkor az árnyékokon keresztül oda lépsz,
ahol a Death Trap létrejön, és 10–30%-os sebzésnövelést
kapsz 5 másodpercre.
Paragon
Deadly Ambush – Legendás Node
- A Trap Skilljeid által eltalált ellenfelek elleni Critical Strike Damage
bónusz nőtt: 23% → 30%
SORCERER:
Képességek
Greater Fireball
- Korábban: A Fireball extra sebzést okozott, amely megegyezett az ellenfélre
felhalmozott Burning sebzés 10%-ával.
- Most: A Fireball 10%[x] extra sebzést okoz Burning ellenfeleknek.
Ha nem Boss ellenfél kapja ezt a sebzést 25% élet alatt, azonnal meghal.
Lightning Spear
- Továbbfejlesztett célzás: mostantól előnyben részesíti a közelebbi ellenfeleket.
Blizzard
- Új kifejezések: Frostbiting / Frostbitten – ezeket a jövőben a folyamatos
Cold Damage-re használják.
- Új leírás: Fagyos hóvihart idézel meg, amely 210% Frostbite sebzést okoz,
és 8 másodperc alatt folyamatosan 18%-kal Chill-eli az ellenfeleket.
Deep Freeze
- 5. rang bónusz maximuma: 200%[x]
Passzívok
Convulsions
- Korábban: A Shock Skill-ek legfeljebb 7% eséllyel Stun-olják az
ellenfeleket 3 másodpercre.
- Most: Amíg nálad van Crackling Energy, 5/10/15%[x] extra sebzést okozol.
Időnként automatikusan felveszed a közeli Crackling Energy-ket.
Crackling Energy
- Mostantól rendelkezik Shock Skill címkével.
Shocking Impact
- Mostantól rendelkezik Shock Skill címkével.
Combustion
- Mostantól a „Damage to Burning” is része a sebzéskalkulációnak.
Fejlesztői megjegyzés: Most már ugyanúgy működik, mint a Flamefeeder Glyph.
Unique tárgyak
Fractured Winterglass
- Mostantól csak azokat a Conjuration képességeket idézi meg, amelyek
ott vannak az akciósávodon.
Starfall Coronet
- A Meteor cooldown ideje módosult: 10–3 mp → 5–2,5 mp
Aspect-ek
Aspect of Piercing Cold
- Korábban: Az Ice Shards 10 alkalommal hatolnak át, és minden további célpont
után 4–10%[x] extra sebzést okoznak.
- Most: Az Ice Shards 5-ször hatolnak át, 35–50%[x] extra sebzést okoznak, és
minden további célpont után további 10%[x]-ot.
Aspect of Shatter Stars
- A Meteorite-ok mostantól saját sebzésüket is külön számolják.
- A Meteor bónusz sebzése minden Meteorite-ra érvényes,
ha ezt az aspect-et használod.
Aspect of Frozen Wake
- Korábban: Amíg Ice Armor aktív, felrobbanó Ice Spike-okat hagysz magad után,
amelyek X sebzést okoznak. A Frozen ellenfelek extra 15%[x] sebzést kapnak.
- Most: Amíg Ice Armor aktív, Ice Spike-okat hagysz magad után, amelyek X
sebzést okoznak.
Minden Ice Spike idézése 3%[x]-kal növeli a Spike sebzését 2 másodpercre,
maximum 30-szor halmozható.
Paragon
Static Surge
- Korábban: Ha egy másodpercen belül legalább 8 találatot viszel be
Shock Skill-ekkel, visszatöltődik a Maximum Mana-d 30%-a, és 50%[x]
extra sebzést kapsz 8 másodpercre. Ez az effekt nem frissíthető.
- Most: Ugyanez az effekt, de mostantól újra alkalmazható
minden 1 másodpercben.
Enchantment Master
- Korábban: Az Enchantments 30%-kal erősebbek.
- Most: Az Enchantments 40%[x] extra sebzést kapnak minden különböző
elem után, és további 20%[x]-ot a második, ha ugyanaz az elem.
Az Enchantments 30%-kal erősebbek, és minden felszerelt Enchantment
30%[x] extra sebzést ad a fő elemével.
Frostbite Glyph
- Új név: Cryopathy Glyph
Egyéb
Az Ice Spike sebzését egységesítették a következő aspektusokon:
Blue Rose, Frozen Tundra, Frozen Wake és Glacial.
CSOPORT KERESŐ:
- A Party Finder menü mostantól automatikusan bezárul, ha sikeresen
csatlakozol egy csapathoz.
- A listázás automatikusan újraaktiválódik, ha a csoportvezető vagy a
nehézségi szint megváltozik.
ZSÁKMÁNY ÉS JUTALMAK:
- A főellenségek most bónusz tapasztalati pontot adnak.
- Új Whisper hozzáadva ezekhez az eseményekhez.
- A Nightmare Dungeon Sigils már nem esnek Cache-ekből.
Helyette nagy eséllyel tartalmaznak Sigil Powder-t.
- Az Ancestral Caches (Season of Witchcraft-ből) mostantól
alapértelmezetten elérhetők.
- Az unique tárgyak Ancestral esési rátája most megegyezik
a legendás tárgyakéval.
- A korábbi Endgame Bossok most három kategóriába sorolódnak:
- Initiate Lair Bossok: Beast in the Ice, Grigoire, Lord Zir, Varshan, Urivar
(Vessel of Hatred tulajdonosok számára)
- Greater Lair Bossok: Andariel, Duriel, Harbringer of Hatred
(Vessel of Hatred tulajdonosok számára)
- Exalted Lair Boss: Belial, Lord of Lies
- Többé nem kellenek külön anyagok a megidézésükhöz, és már nem dobnak
lootot közvetlenül. Halálukkor egy Hoard nevű láda jelenik meg,
amely a zsákmányt tartalmazza.
- Minden játékosnak külön kell fizetnie Hoard Key-ekkel a saját ládájáért:
- Initiate: 12 kulcs
- Greater: 4-3 kulcs
- Exalted: 4-2 kulcs
- Az első Unique tárgy mindig a boss egyedi pooljából származik,
a többi 50%-ban lehet az általánosból.
- Torment III nehézségen garantáltan esik egy extra Unique.
- Csoportban minden további játékos 33% eséllyel ad egy plusz Unique-et
a boss saját pooljából.
- Torment IV-en a Lair Bossok most már 7 Unique-et dobnak a korábbi 6 helyett.
Hoard key források növelve
- Több Living Steel a Helltide Chests-ből
- Több Distilled Fear a Nightmare Dungeon-ökből
- Több Exquisite Blood a Blood Maiden-től és Legion Events-ből
- Több Exquisite Blood a World Bossok-tól
- A véletlenszerű bosskulcsok nagyobb eséllyel nem Malignant Heart kulcsok
- A Purveyor of Curiosities Torment fokozaton jobb minőségű jutalmakat ad
(több Legendary, Unique, Ancestral tárgy)
Fejlesztői megjegyzés: Ebben a szezonban a Lair Bossok kiemelt szerepet kapnak.
Az Unique tárgyak célja egyszerre a játékmenet-alapú építkezés támogatása és ritka,
örömteli loot események biztosítása. Az Exalted Lair Boss (Belial) lesz az elsődleges
út az Ancestral Unique tárgyakhoz.
- A Common minőségű tárgyak nem esnek többé 6. szint fölött.
- A Magic tárgyak lesznek a leggyakoribbak ~25. szintig, ahol a Rare és
jobb tárgyak veszik át a szerepet.
- Magic tárgyak: mostantól 1–2 affixszel jelennek meg, később a
2 affix lesz az alap.
- Rare tárgyak: mindig 2–3 affixszel esnek, magasabb szinten a
3 affix gyakoribb.
- Legendary tárgyak droprátája csökkent a szintlépés során.
Fejlesztői megjegyzés: A Magic és Rare tárgyak erejét növeltük, hogy
a Legendary tárgyak ne dominálják túl gyorsan a loot élményt.
- A Hoard Key drop esély csökkent.
- Az Infernal Hordes során a Butcher által adott
Burning Aether jutalom: 25 → 75
LAIR BOSS FRISSÍTÉSEK:
Minden Lair Boss frissítve lett, hogy az összecsapások kihívást jelentőbbek és
izgalmasabbak legyenek. Ez magában foglalja az életerő és sebzés általános
növelését, valamint a harc mechanikáinak átalakítását.
Duriel
- Új harcmechanikák kerültek bevezetésre.
Lord Zir
- Lord Zir sebzése jelentősen megnőtt. Figyelmeztető kúp került a támadáshoz,
hogy a játékosok előre láthassák.
- A blood puddle-ök mechanikája újratervezve: kevesebb jelenik meg,
de azok nagyobbra nőhetnek.
- Több Bloodseeker-t idéz meg, amelyeknek nagyobb az életereje és a sebzése is.
Grigoire
- Új mechanikák kerültek be a boss arénába.
Varshan
- A Tormented Echo of Varshan által elnyelt szörnyek most tartósan követő
lövedékké alakulnak át.
Fejlesztői megjegyzés: A Malignant szörnyidézős és elnyelős mechanika túl
összetett és nem volt jól kommunikálva. Ez a változtatás célzottan világosabbá
teszi a játékos számára, mi történik – és elkerüli az olyan frusztráló bónuszokat,
mint az állandó pajzsregeneráció vagy az on-hit vakítás.
Beast in the Ice
- Kisebb finomhangolások a harc során.
FELHASZNÁLÓI FELÜLET ÉS ÉLMÉNY (UI/UX):
- Az „Element” és „Elemental” szavak nagybetűs írásmódja mostantól egységes,
amikor sebzéstípusokra utalnak, hogy megfeleljenek a többi leírásnak.
- Három korábban névtelen sebzéstípus nevet kapott:
- Shadow Damage over time mostantól Corruption Damage
- Cold Damage over time mostantól Frostbite Damage
- Lightning Damage over time mostantól Sparking Damage
- A beilleszthető tárgyak (socketable items) tooltipjei átdolgozásra kerültek a
jobb érthetőség érdekében — most világosabb, hogy milyen típusú tárgyba
milyen gem vagy rúna illeszthető.
- Az automatikus rendezés az Inventory és Stash felületeken intuitívabb lett.
Mostantól a relevánsabb tárgyakat előre sorolja, külön figyelmet fordítva a
ritkaságra és a Greater Affix-ek jelenlétére.
- A Map fülön megjelenő értesítő pötty (pip) nem fog megjelenni,
ha az egyetlen új dolog egy Cosmetic tárgy.
- Azok a Crafting Recipe-k, amelyek nem igényelnek Gold-ot, mostantól nem
mutatnak semmilyen költséget (ami eddig is 0 volt).
EGYÉBB:
- A szörnyekből szerzett tapasztalat mennyisége 25. szintig csökkent.
Fejlesztői megjegyzés: A játékosok ereje jelentősen megnőtt a szezonális erő
rendszerek visszahozásával. Ez az élmény széttagolttá vált a korai játék során,
ahol a szintlépés tempója nem illeszkedett más fejlődési elemekhez.
Ez a változtatás csökkenti az igényt arra, hogy folyamatosan cseréljük a korai
játék tárgyait, növeli az aktivitások és szezonális jutalmak relatív értékét,
és gördülékenyebb élményt nyújt a kezdeti szakaszban.
- A játékosok mostantól gyorsan teleportálhatnak a partitagokhoz a Social
menün keresztül.
- A Cosmetic tárgyakat mostantól bármely kaszt használata közben is fel lehet
oldani és aktiválni.
- A Conduit Shrine-ok többé nem jelennek meg.
Fejlesztői megjegyzés: A visszajelzések alapján ideiglenesen eltávolítottuk
ezeket, és jelenleg újragondoljuk a működésüket.
- Azok a képességek, amelyek Health árán működnek,
mostantól nem használhatók, ha a szükséges élet
meghaladja a játékos jelenlegi Health-jét – ahelyett,
hogy 1 életre csökkentenék azt.
HIBAJAVÍTÁSOK ÉS AKADÁLY MENTESÍTÉS:
- Javítva egy hiba, amely során a Screen Reader nem olvasott fel minden
elemet a Codex of Power menüben, ha a játékos kontrollerrel játszott.
- Javítva egy hiba, amely során a Screen Reader előbb az aktivitás információit
olvasta fel, mielőtt a sikeres csoportlistázás felugró ablakát.
- Javítva egy hiba, amely során a Character Creation képernyő vezérlőelemei
nem kerültek felolvasásra a játék első indításakor.
- Javítva egy hiba, amely során a karakterneveket felolvasta a rendszer,
még akkor is, amikor a karakter már nem volt a képernyőn.
JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, BARBÁR:
- Javítva egy hiba, amely során az Executioner's Aspect nem növelte a hatását,
ha Two-Hand Weapon-re vagy Amulet-re volt felszerelve.
- Javítva egy hiba, amely során a Bold Chieftain's Aspect nem működött megfelelően,
ha két shout-ot egyszerre használtál.
- Javítva egy hiba, amely során az Ugly Bastard Helm hatással volt bizonyos
közvetett sebzésekre, például a Thorns-ra.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Slaking által adott extra Fury nem
aktiválódott városban tartózkodás közben.
- Javítva egy hiba, amely miatt az Earthquake minden változata kétszer annyi
sebzést okozott, mint kellett volna.
- Javítva egy hiba, amely során a Call of the Ancients által létrehozott
Dust Devils és Earthquakes (ha az Arreat's Bearing-et használtad) nem
skálázódtak megfelelően az Ultimate vagy Summoning Skill sebzésbónuszokkal.
- Javítva egy hiba, amely során a Mighty Throw nem kapta meg megfelelően a
Weapon Expertise bónuszokat.
- Javítva egy hiba, amely során az Earthquake sebzése nem részesült teljes
mértékben a Rumble Glyph bónuszából.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Berserk Fury által generált Fury
nem számított bele a Devilish Aspect-be.
- Javítva egy hiba, amely során a Call of Ancients korlátlan számú Ancient-et
idézhetett meg. Mostantól a maximum 12.
- Javítva egy hiba, amely során az Unconstrained Key Passive túl hosszúra
nyújtotta a Berserking időtartamát.
- Javítva egy hiba, amely során a Mighty Throw megnövelt területe csökkentette
a Lucky Hit Chance-et.
- Javítva egy hiba, amely során az Expose Vulnerability passzív felülírta a
Vulnerable időtartamot, ha egyébként is alkalmazva lett
volna (pl. Power Kick által).
- Javítva egy hiba, amely során az Iron Maelstrom második és harmadik
támadása néha hibás Cooldown-nal működött.
JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, DRUIDA:
- Javítva egy hiba, amely során a Nature's Fury néha nem működött,
ha a játékos a Lightning Storm-mal támadott.
- Javítva egy hiba, amely során a Stone Burst mindig 2. rangú méretben
robbant fel, függetlenül attól, hogy milyen rangon volt csatornázva.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Shroud of False Death csökkenthette
a megidézhető kísérők számát.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of the Blurred Beast nem
alkalmazta a sebzésnövelést minden egyes Shred találatnál.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Mjölnic Ryng hatása
véletlenszerűen megszűnhetett.
- Javítva egy hiba, amely során a Mending passzív nem működött
Insatiable Fury használata közben.
- Javítva egy hiba, amely során a Hurricane Size temperáló affixek nem
működtek megbízhatóan, ha a Wolf Companion-ök körül használták
őket az Aspect of Wolf’s Rain-nel.
- Javítva egy hiba, amely során a Stormshifter's Aspect nem adott annyi
Shapeshifting Skill rangot, mint várták bizonyos helyzetekben.
- Javítva egy hiba, amely során a Damage vs Distant Enemies bónusz
nem alkalmazódott megbízhatóan a Storm Skills extra sebzésére a
Thunderstruck Legendary Paragon Node esetében.
- Javítva egy hiba, amely során az Iron Fur bónusza „snapshotolódott”
Insatiable Fury használatakor.
JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, NEKROMANTA:
- Javítva egy hiba, amely során az Indira's Memory használatával a
Bone Spear mindig életet szívott el, nemcsak akkor, ha volt Corpse és
plusz Bone Spear jelent meg.
- Javítva egy hiba, amely során az Indira's Memory extra Bone Spear-eket
idézett meg akkor is, ha nem volt elérhető Corpse a fogyasztáshoz.
- Javítva egy hiba, amely során a The Unmaker saját magát is aktiválta a
Soulrift használatakor bizonyos Lucky Hit effektekkel.
- Javítva egy hiba, amely során a Bone Prison a vártnál gyengébb volt.
- Javítva egy hiba, amely során a Bone Storm Lucky Hit Chance
értéke alacsonyabb volt a szándékolt 40%-nál.
- Javítva egy hiba, amely során a Deadraiser Paragon Glyph nem
alkalmazta megfelelően a bónuszt az összes Minion sebzést
növelő Paragon Node-ra.
- Javítva egy hiba, amely során az Indira's Memory a játékos
életerejét 1-re csökkenthette, és megakadályozta a regenerációt.
Fejlesztői megjegyzés: Az Indira's Memory mostantól nem aktiválódik,
ha a játékos életereje 10% vagy kevesebb.
- Javítva egy hiba, amely során kevesebb Bone Spear hatolt át az
ellenfeleken, mint kellett volna Indira's Memory használata esetén.
- Javítva egy hiba, amely során a Deathless Visage második
Bone Spear-je nem gyógyította a játékost, ha a Supernatural Bone Spear
fejlesztés fel volt szerelve.
- Javítva egy hiba, amely során a Bone Spear nem alkalmazta
következetesen az Overpower-t.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Shielding Storm
képes volt Barrier-t generálni anélkül, hogy a Bone Storm
sebzést okozott volna.
- Javítva egy hiba, amely során a Blood Boiling Aspect nem jelezte,
hogy maximum 3 Volatile Blood eshet egyszerre.
- Javítva egy hiba, amely során a Hewed Flesh passzív nem
aktiválódott bizonyos ellenféltípusokra.
- Javítva egy hiba, amely során az Acolyte's Reap nem idézett
meg Corpse-ot bizonyos ellenfelek ellen.
JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, ROGUE:
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Iron Rain aktiválási esélye
meghaladhatta a 100%-ot.
Fejlesztői megjegyzés: Ez az aspektus mostantól mindig 100%-os eséllyel
aktiválódik, és az egyetlen változó tényező az Arrow Storm sebzése.
- Javítva egy hiba, amely során az Imbued Skill-ek vagy bármely Basic Skill
használata az Aspect of Coldclip-pel mindig Cooldown használatnak
számított a Beastfall Boots számára.
- Javítva egy hiba, amely során a Beastfall Boots nem erősítette fel a
Trap Skill-eket, ha azok Core Skill-ként is számítottak a
Scoundrel’s Leathers miatt.
- Javítva egy hiba, amely során a Saboteur’s Signet és a Trickster’s Aspect
kevesebb gránátot idézett, és a gránátok kevesebb sebzést okoztak a vártnál.
- Javítva egy hiba, amely során a Rare Agile Augments temperáló recept
hibás affixet tartalmazott: „Chance for Flurry to Consume No Charges”
helyett „Chance for Flurry to Deal Double Damage”-nek kellett volna lennie.
- Javítva egy hiba, amely során a Shadow Clones nem kapták meg a
Weapon Mastery Passive tőr vagy íj bónuszait.
- Javítva egy hiba, amely során a Shadow Clone által használt
Caltrops nem aktiválta helyesen az Enhanced Caltrops hatásait.
- Javítva egy hiba, amely során a Grasp of Shadows által idézett
Shadow Clone nem tudta lemásolni a Caltrops-ot.
- Javítva egy hiba, amely során a Shadow Clone néha leállt,
ha túl messzire kerültél tőle.
- Javítva egy hiba, amely során a Subverting Poison Trap nem
alkalmazta megfelelően a bónuszát, ha azt a Shadow Clone használta.
- Javítva egy hiba, amely során a Shadow Imbuement és
Poison Imbuement, ha a Shadow Clone alkalmazta őket,
nem részesültek az olyan bónuszokból, mint például az
Ultimate Skill Damage.
- Javítva egy hiba, amely során a Grasp of Shadows az
előírtnál gyakrabban aktiválódott.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Arrow Storms és a
Vengeful Aspect kétszer indították el az Arrow Storm-ot, ha
Enhanced Shadow Step-pel találtad el az ellenfelet.
JÁTÉKMENET JAVÍTÁS, SORCERER:
- Javítva több olyan eset, amikor az Incinerate Enchantment nem működött
megfelelően az Aspect of Conflagration-nel együtt.
- Javítva egy hiba, amely során az Arc Lash második csapása nem
rendelkezett vizuális effektussal.
- Javítva egy hiba, amely során az Elemental Synergies hibásan hozzáadta a
Fire Damage bónuszt a Familiars-hoz az aktuális elemük mellett, még akkor is,
ha az elem megváltozott.
- Javítva egy hiba, amely során a Shatter robbanása nem okozott sebzést
bossoknak a Stagger állapot lejárta után.
- Javítva egy hiba, amely során az Energy Focus passzív teljesen
megszűnt működni, ha a játékos sebzést kapott.
- Javítva egy hiba, amely során a Sidhe Bindings nem mindig kapott
plusz rangokat a Primordial Binding-hez, ha Masterworked volt.
- Javítva egy hiba, amely során az Inner Flame a kelleténél több
sebzést adott Healthy ellenfelek ellen.
- Javítva egy hiba, amely során a Prime Deep Freeze nem részesült a
Barrier Generation hatásból.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Conflagration „snapshotolta”
az állapotát, amikor egy Incinerate Enchantment-ből származó Hydra támadott.
- Javítva egy hiba, amely során a Flame Shield Burn területének növelése
nem növelte a vizuális effekt méretét.
- Javítva egy hiba, amely során a Firebolt szétválása az
Flameweaver's Aspect-tel nem működött megbízhatóan,
ha a játékos Firewall közelében állt.
- Javítva egy hiba, amely során a Teleport hűtési ideje kevesebb csökkentést
kapott, mint kellett volna, ha az Aspect of the Bounding Conduit aktív volt
és a játékos rangokat adott hozzá.
- Javítva egy hiba, amely során a Winter Touch Aspect nem kapta meg a
Vulnerable és sebzésbónuszokat a Frost Nova első aktiválásakor.
- Javítva egy hiba, amely során az Ice Shard célzása nem működött
megfelelően, ha az ellenfelek túl közel álltak a játékoshoz.
ÁLTALÁNOS JÁTÉKMENET JAVÍTÁS:
- Javítva egy hiba, amely során a sebzésváltozatosság (damage variance)
beállítás nem működött megfelelően a Training Grounds-ban.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Elements bónusza néha eltűnt a
játékosról, vagy ugyanazt a bónuszt ismételte, ha a fegyvert lecserélték.
- Javítva egy hiba, amely során a Crown of Lucion időnként megakadályozta
más sebzésnövelő források működését.
- Javítva egy hiba, amely során a Gloves of the Illuminator nem
működött megfelelően együtt a Crown of Lucion-nel.
- Javítva egy hiba, amely során a Tree of Whispers által adott
Ancestral Cache-ek nem mindig tartalmaztak Ancestral tárgyakat.
- Javítva egy hiba, amely során az akadályokon való átmászás
(Traversal) meghiúsulhatott, ha a játékos folyamatosan nyomva
tartotta az iránygombokat.
- Javítva egy hiba, amely során a Helltide Portal Invasion esemény
Commander-e nem jelent meg, ha a játékos rejtőzködés (Stealth)
állapotban volt a megidézés pillanatában.
- Javítva egy hiba, amely során egyes események és Event Mastery-k
teljesíthetők voltak pusztán Stealth effektek használatával,
elkerülve a szörnyeket.
- Javítva egy hiba, amely során Echo of Lilith sebezhetetlenné
válhatott az összecsapás első fázisában.
- Javítva egy hiba, amely során a Crackling Energy, a Blood Boiling
Aspect által létrehozott Volatile Orbs és a Blood Orbs nem voltak
felvehetők Crowd Control hatás alatt.
- Javítva egy hiba, amely során a Channeled Skill ismételt használata
rakétákat idézhetett meg a Tyrael’s Might-ból.
- Javítva egy hiba, amely során több Accursed Ritual is megjelenhetett
ugyanabban a Helltide Zone-ban.
- Javítva egy hiba, amely során Andariel és Lilith az összes fázisukat
1 HP-nál hajtották végre, a megfelelő élethatárok helyett.
PARTY FINDER HIBA JAVÍTÁSOK:
Barbár
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Slaking leírása nem egyezett
meg a tárgyon és a Codex of Power-ben.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of the Luckbringer leírása szorzós
(multiplicative) helyett hozzáadott (additive) Lucky Hit Chance-ként jelent meg.
- Javítva egy hiba, amely során a No Mercy passzív által adott
Critical Strike Chance nem jelent meg a statisztika panelen városban.
Druida
- Javítva egy hiba, amely során az Airidah's Inexorable Will tooltipje
nem írta le egyértelműen az erejét.
- Javítva egy hiba, amely során az Innate Blood Howl nem jelent meg.
- Javítva egy hiba, amely során a Hurricane sebzés nem növekedett
megfelelően az időtartam bónuszokkal.
- Javítva egy hiba, amely során a Lupine Ferocity bónuszleírás hibás volt.
- Javítva egy hiba, amely során az Enhanced Claw leírása az
Attack Speed bónuszt hozzáadottnak jelezte, nem szorzósnak.
- Javítva egy hiba, amely során a Malefic Crescent leírása
„megnöveli to” helyett „megnöveli by” módon kellett volna szerepeljen.
Nekromanta
- Javítva egy hiba, amely során a Golem, Skeleton Mage és Skeleton Warrior
által adott sebzésbónuszok nem jelentek meg a statisztikákban.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Shielding Storm amuletten
nem mutatta a tizedesértéket.
Sorcerer
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Elemental Constellation azt
sugallta, hogy minden felsorolt képességet kell használni, ahelyett hogy
bármelyiket lehet.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Piercing Static csökkentette
a Charged Bolts megjelenített sebzését.
- Javítva egy hiba, amely során az Mind’s Awakening Aspect nem
jelenítette meg a Barrier időtartamát.
Minden kasztra vonatkozóan
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Metamorphosis
Codex leírása nem említette, hogyan hat az Evade-re.
- Javítva egy hiba, amely során a Heir of Perdition leírása pontatlanul
jelezte, mekkora távolságnál veszi el Mother's Favor-t a szövetségesektől.
Általános
- Javítva egy hiba, amely során tárgyakat nem lehetett Junk-nak vagy
Favorite-nek jelölni az Occultist-tel való interakció után.
- Javítva egy hiba, amely során a karakter statisztikákban nem jelent meg,
mennyivel lépte túl a játékos a Movement Speed maximumát.
- Javítva egy hiba, amely során a Malignant Heart készítési recept nem
mutatta meg a szükséges hozzávalókat.
- Javítva egy hiba, amely során a Difficulty és Hardcore állapot jelzője
nem jelent meg a Pit-ben.
- Javítva egy hiba, amely során az Infernal Hordes Local Co-Op
módban hibásan mutatta a hullámszámot és az Aether mennyiségét.
- Javítva egy hiba, amely során a Skill Tree görgetési sebessége túl
gyors volt kontroller használatakor.
- Javítva egy hiba, amely során World Boss értesítés jelent meg,
amikor valójában nem jelent meg boss.
- Javítva egy hiba, amely során a Helltide fenyegetettségi ikon nem
frissült a fenyegetettség visszaállítása után.
EGYÉB:
- Javítva egy hiba, amely során a Master Tactician achievement
nem adott megfelelő címet.
- Javítva egy hiba, amely során az Aspect of Assistance már akkor is eshetett,
amikor még nem volt elérhető Ultimate Skill.
- Javítva egy hiba, amely során a Mirage küldetés nem volt teljesíthető.
- Javítva egy hiba, amely során a Reanimation és Ossein Assault
kihívások nem haladtak, ha az ellenséget a szolgák ölték meg.
- Számos stabilitási, teljesítmény-, UI-, vizuális és hangjavítás történt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ennyi lenne hát a 2.2.0 patch. Remélem tudtam segíteni,
hogy milyen változtatások, lettek beizzítva :)
Köszönöm megtisztelő figyelmeteket:
Köszönet a fordításért VToM Klántagunknak :)