Titan Quest II:Két mesterség kombinálása egy osztályba, leírás magyarul:
Titan Quest II,two masteries,Earth,Storm,Warfare,

Sziasztok,
Úgy gondolom rajtam kívűl biztosan sokan várják már legendás nagy kedvencünk folytatását ami nem más mint a Titan Quest II.
Igaz közösségünk még nem alapított TQII szekciót, de ez bármikor megváltozhat. Ugyan is most tart a szavazás mely játékok lennének
azok amiből közösségünk szívesen látna szekciót is :). De addig is szeretnénk információt adni nektek eme játékról, szeretnénk azoknak is
segíteni akik az első résszel nem vagy keveset játszottak.
Ebben a frissítésben szeretnénk megosztani egy kis információt a mestereinkről. A Titan Quest II-ben, csakúgy, mint az első Titan Questben, két mesterképességet fogsz kombinálni, hogy saját osztályodat megalkothasd. A kezdeti Early Access kiadásban a Föld (Earth), a Vihar(Storm) és a Hadviselés (Warfare) mesterlényekhez férhettek hozzá, és még sok más is érkezik, amint a frissítéseket közzétesszük. Ezeket a kampány korai szakaszában fogjátok kiválasztani, mivel azt szeretnénk, hogy megtapasztaljátok a köztük lévő lehetséges szinergiákat anélkül, hogy nagy különbség lenne a két kiadás között.
Az átfogó célunk az, hogy úgy érezd, mintha egy olyan hős lennél, akit maguk az istenek áldottak meg, és emberfeletti képességekkel rendelkezik. Az erőd fejlesztése és növelése veszélyes út lesz, de ez szükséges ahhoz, hogy túlélj a Nemesis ellen.
Ami a tényleges mechanikát illeti, maximum 10 képességet tudsz majd felszerelni a képességsávodon. Ez a játékstílusok széles skáláját teszi lehetővé, például olyanokat, ahol egy elsődleges sebző képességre és egy maroknyi támogató képességre koncentrálsz, vagy olyan felépítéseket, ahol több alternatív elsődleges sebző képességet használsz több támogató képességgel. A Titan Quest II nagymértékben megjutalmazza majd a képességek szinergiáinak kidolgozását, de azoknak is kedvez, akik erősen befektetnek egy szűkebb eszköztárba.
Earth (Föld):
Kombináld a tűz- és földmágiát, hogy romokban hagyd a csatateret:
• Számos képességed és módosítód a csatatér lángba borítása és ellenségeid lángokba borítása körül forog.
• Használd a tüzet ellenőrzött módon, vagy teljesen elengedheted a biztonságot, és feláldozhatod a saját egészségedet a maximális pusztítás érdekében.
• Az ellenségek idővel megégnek.
• Próbálsz nem megégni, de még mindig csábít ez a mesterség? Vedd át az irányítást a föld és a szikla felett, hogy egy kicsit felrázd a dolgokat, például földrengésekkel.
A kép teljes méretben való megnyitásához: Képen jobb klikk megnyitás új lapon.
A Fissure egy vonalas AoE képesség, amellyel feltöröd magad előtt a talajt, és csapássérülést okozol. A Lava Fissure módosítóval a hasadék megtelik lávával, és most már tűzsebzést is okoz, extra energia árán. Az Additional Fissures módosító hozzáadásával csökken a sebzésed, de extra hasadékokat hoz létre, így sokkal nagyobb területet tudsz lefedni.
Storm (Vihar):
Vedd át az irányítást a csatatér felett a jég és a villám erejével:
• A rendszeresen sebzést okozó hatásterületi képességektől kezdve a képességek olyan módosításáig, hogy találat esetén áramütést is okozzanak az ellenségnek, a Vihar erejével való harc mennydörgéssel és villámlással teli csatateret eredményez!
• A jégképességekkel lehűtheted vagy akár meg is fagyaszthatod ellenségeidet, így teljes mértékben te irányíthatod, mi történik a következő pillanatokban.
• Használd a villámot, hogy sokkold és áramütést okozz az ellenségeidnek, és rögzítsd őket a helyükön.
A kép teljes méretben való megnyitásához: Képen jobb klikk megnyitás új lapon.
A Cyclone egy statikus, körkörös AoE képesség, amellyel örvénylő vihart hozol létre, hideg sebzést okozva. A Blizzard módosítóval több sebzést kap, és a Chill/Freeze-nek esélye van arra, hogy az ellenségre is kiterjedjen.A Személyes vihar (Personal Storm) módosítóval a Ciklon egy kisebb változata kerül a karaktered köré, követve téged, lehetővé téve, hogy vagy halmozd a ciklonokat, vagy több ellenséget találj el egyszerre.
Warfare (Hadviselés):
Mutasd meg a harcban való jártasságodat, és légy a végső harcos:
• A Warfare minden fegyvertípushoz tartalmaz támadásokat, így jelentős szabadságot kapsz a builded megtervezésében.
• Ez még olyan képességeket is tartalmaz, amelyeket kifejezetten a mágikus botokon kívüli távolsági fegyverekhez terveztek. Egy harcos lehet egy, a harcba belevetett zsarnok, vagy egy olyan, aki a távolról való támadásra specializálódott.
• A támogató képességek segítenek a közelharcba kerülni és ott maradni, például a csatába ugrással, vagy a közelben lévő ellenségek elkábításával egy erőteljes taposással.
A kép teljes méretben való megnyitásához: Képen jobb klikk megnyitás új lapon.
A Leap egy sokoldalú mobilitási képesség, amely lehetővé teszi, hogy harcba ugorj, vagy kiugorj a bajból, miközben némi csapássérülést okozol. A Cooldown Charge mod lehetővé teszi, hogy a Leap-et kétszer egymás után használd, de ez hosszabb cooldownnal jár. A Seismic Leap növeli a sebzést a landoláskor, miközben az indítási pozícióban is sebzést okoz.
Összehozni mindent:
Amikor kiválasztod a képességeidet, azt szeretnénk, ha átgondolnád, hogyan tudsz összekapcsolódni a két mestered között. Ezt olyan globális mechanikákkal biztosítjuk, amelyek valamilyen formában minden mesterképességben megjelennek - néha alapképességek, máskor módosítók révén. Például állapothalmokat építhetsz fel egy Háború képességgel, majd a halmokat elfogyaszthatod egy Vihar képességgel, hogy ott erősebb hatást érj el. A különböző mesterségek különböző globális mechanikákat kínálnak majd, lehetővé téve az egyedi interakciókat az egyes mesterségi párok között, amelyeket nem minden más képes lefedni. Hamarosan további játékmenet-felvételeket fogunk megosztani, úgyhogy maradjatok velünk - mindezt láthatjátok majd működés közben!
Forrás:Thqnordic.com