Diablo IV season 5 PTR

Diablo IV, PTR, Patch Note, 1.5.0, Season 5

Diablo IV season 5 PTR
The Diablo IV Season 5 PTR: What You Need to Know

Sziasztok,

Örömmel értesítünk titeket, a mai nappal induló 1.5.0 PTR Build #55051 (PC) - June 25, 2024 tükör fordítása elkészült.
A fordításért köszönet : vtom
Mindenkinek jó szórakozást kívánunk.

A DIABLO IV 5. Szezon  PTR: amit tudnod kell

 

Nagy erők gyülekeznek a pokol kapuin túl, vándor. Le mtudod győzni a fenyegetésüket?

Hamarosan érkezik a Diablo IV második PTR, ahol kipróbálhatod az 5. szezon közelgő változásait és funkcióit. A PTR június 25-től július 2-ig lesz elérhető a PC-s Battle.net fiókkal rendelkező játékosok számára.

 

A PTR célja a frissítések és funkciók tesztelése az 5. szezon indulása előtt. Ezután a ti visszajelzéseitek alapján fogjuk elvégezni a Season 5 módosításait, mielőtt mindenki számára elérhetővé válik. A kapott visszajelzések segítenek nekünk az egyensúlyi változtatások finomhangolásában, a hibák kiküszöbölésében és a lehető legjobb élmény megteremtésében. A PTR lehetőséget ad nekünk az új rendszerek tesztelésére, és hálásak vagyunk a játékkal töltött időtökért.

A Sanctuaryban szerzett élményetek hamarosan még tüzesebb lesz: itt egy áttekintés arról, hogy mit kell tudnotok.

 

Új Eternal küldetés: Az ellenség szeme

Az 5. szezon egy új történetet mutat be, ahol ellenségeket vágnak le, a szövetségek változnak, és valószínűtlen barátok bukkannak elő az árnyékból. A PTR egy új küldetéssorozatot tartalmaz, amely a fő küldetéssorozat eseményei után játszódik, és mind a szezonális, mind az eternal-ban elérhető, és az eternal-ban elérhető marad az 5. szezon befejezése után is.

Irány Hawezar a World Tier III-ban, és nyomzzátok ki, hogy mi okoz zavart az ottani városlakók körében. A küldetés teljesítése lehetővé teszi számotokra, hogy megküzdjetek a Infernal Horde-dal, az 5. szezonnal érkező új tevékenységgel. Ne feledd, hogy ezt a küldetést csak egyszer kell teljesítened a fiókodban.

ÖLD MEG A POKOLI HORDÁKAT(Infernal Hordes)!

A Helltide-ok csak a kezdetet jelentették a várakozó borzalmakból. Szállj szembe a Pokol légióinak végtelen hullámaival a Gyűlölet Birodalmában, miközben a Pokoli Hordák napról napra egyre erősebbé válnak.

A Pokoli Hordák egy olyan tevékenység, ahol hordákat gyilkolsz, miközben Burning Aether-t szerzel, hogy erőteljes fegyvereket és jutalmakat nyerj. Ha sikeresen megölöd a Hordákat, megküzdhetsz a hatalmas Elátkozott Tanáccsal (Fell Council).

Lépj be a Gyűlölet Birodalmába egy Infernal Compass használatával.

Az Infernal Compass az Endgame Bossok, Helltide-ok, NMD és Whispers teljesítésével szerezhetők meg. Egy Infernal Compass-t kapsz az új küldetés teljesítése után.

Infernal Hordes

  • A Pokoli Hordák hullámokban érkeznek, mindegyik 90 másodpercig tart.
  • Gyűjts Burning Aethert a hullámok alatt, amit a sikeres Infernal run végén költhetsz el.
  • A 90 másodperc végén öld meg a maradék ellenségeket, és válassz a három Pokoli Ajánlat (Infernal Offer) közül. Miután
  • kiválasztottad, a következő hullám kezdődik.
  • Ha sikeresen legyőzöd az összes hullámot az adott Szinten, továbbjuthatsz a Gyűlölet Kútjához (Well of Hatred), majd harcolhatsz az Elátkozott Tanáccsal. Miután legyőzted az Elátkozott Tanácsot, a Burning Aether segítségével elköltöd a Pokol Zsákmányaira (Spoils of Hell).

 


Infernal Offer

Minden hullám legyőzése után a Pokol egy Pokoli Ajánlattal kísért meg téged.

  • Az Infernal Offer során három különböző módosítót kínál, ez lehet Áldás vagy Átok amelyek módosítják az Infernal Run-t. Válassz egyet! Például: Elit sebzés növelése, Elitek több Burning Aethert adnak.
  • Válassz bölcsen— az Infernal Offer-ek halmozódnak az Infernal Run-ok során. Több is aktív lehet egyszerre!
  • Az Infernal Offer lehetőséget nyújt arra, hogy növeld a nehézséget, így több Burning Aethert nyerhetsz, vagy választhatsz szerényebb Infernal Offer-t, ha az intenzitás túl nagy lenne.

Burning Aether

Burning Aether-t az Infernal Hordes run alatt, az Aether Fiends és Aether Lords megölésével, vagy a Soulspires és Aetheric Masses elpusztításával szerezhetsz.

A Burning Aether-t egyénileg lehet megszerezni, függetlenül attól, hogy egyedül vagy csoportban játszol. Ez lehetővé teszi, hogy eldöntsd, mire költöd el a run végén.

 

 
Spoils of Hell

A sikeres run után a Burning Aether-t a Spoils of Hell kinyitásához használhatod. Négy különböző Spoils of Hell (láda) lesz elérhető az Infernal Hordes run befejeztével:

Spoils of Equipment

Spoils of Materials

Spoils of Gold

Spoils of Greater Equipment: Egy Greater Affix-es tárgyat garantáltan ad!

 

 

 
Infernal Compass

  • Az Infernal Compass-nak 8 szintje van, amelyek nehézségben és World Tier-ben növekednek.
  • Minden Infernal Compass szint növeli a hullámok számát, az I-III. szinteken öt és egészen a Tier VIII-ig legfeljebb 10 hullámig növekszik. Ez növeli a szörnyek kezdő nehézségét is, valamint növeli a jutalmak erejét, miközben csökkenti az újraéledések számát.
  • Abyssal Tekercseket szerezhetsz és használhatsz az Infernal Compassod szintjének növelésére. Az Infernal Compassok csak az I-III. szinteken esnek; Abyssal Tekercsekre lesz szükség a szintjük növeléséhez, hogy elérjék a maximális VIII. szintet.

Az Infernal Compasszok a következő szinteken és World Tier-ekben használhatók:

  • Tier I:
    Elérhető a World Tier III-ban
  • Tier II:
    Elérhető a World Tier IV-ben
  • Tartalmaz bónusz affixeket, amelyek növelik a crafting anyagokat, valamint a Legendary és Unique tárgyak dropját!
    Tier III
  • Elérhető 100-as szinten
  • Tartalmaz bónusz affixeket
  • Tartalmaz Spoil of Greater Equipment-et

 

 

Harc a Bukott Papok ellen


  • Ha sikerül túlélned az Infernal Hordákat, a Bukott Tanács (Fell Council) vár rád. Eredetileg azért voltak, hogy megvédjenek minket Mephistótól a Diablo II eseményei során, de ezek a nemes papok megrontódtak és annak a démonnak a bajnokaivá váltak, akit esküjük szerint ellenzették.
  • Összesen 5 Fell Council tag van, mindegyiknek különböző egyedi képessége van. Minden alkalommal, amikor szembekerülsz a
  • Fell Council-lal, 3 különböző tag fog harcolni veled – mindhárom véletlenszerűen lesz kiválasztva. Légy óvatos a különböző kombinációkban megjelenő egyedi képességeikkel.
  • Miután elég sebzést okozol a Fell Council-nak, a papok egyre dühödtebbé válnak támadásaikban. Maradj éber, ha életben akarsz maradni.
  • A Fell Council legyőzése után elköltheted Burning Aether-t a Spoils of Hell-re.

 

ÚJ FEGYVEREK ÉS TÁRGYAK

Az Égő Poklok kohói a leghevesebben égnek, ami hihetetlen lehetőségeket teremt az általuk készített fegyverek számára.

  • Az 5. szezon új legendás, egyedi és egyéb tárgyakat vezet be.
  • Ezek az új legendás és Unique tárgyak megszerezhetők Sanctuary területén az ellenségek legyőzésével, de a legnagyobb eséllyel az Infernal Hordes játékmódban tűnnek fel.

 

 

JÁTÉKMENET JAVÍTÁSOK AZ ENDGAME BOSSOKHOZ

Néhány általános játékmenet javítást vezetünk be az endgame bossokhoz.

Endgame bossok

  • Már nem szükséges újraindítani a kazamatát ugyanazon boss újrajátszásához. Legyőzésük után a megidéző oltár újra megjelenik, és további anyagok felhasználásával ismét megküzdhetsz velük.
  • Varshan megidézéséhez már csak Malignant Hearts szükséges. Trembling Hands, Blackened Femurs, ésa Gurgling Heads kikerültek a játékból.
  • A bossok mostantól további aranyat dobnak ritka tárgyak helyett.

Beast in Ice

  • A Beast in Ice harca mostantól szabványos dungeon-ként működik; nem szükséges többé sigil-t készíteni a harchoz.
  • Az Korábban szezonális vagy Eternal karakterek által birtokolt maradék Beast in Ice sigil-ek felhasználhatók a megidézésére megidéző anyagok helyett.
  • A harc most sokkal közelebb van a bejárathoz, így nem kell végigmenni a dungeon-on a harc előtt.
  • A Sigil Dust eltávolításra került, mint az idézéshez szükséges anyag.

Helltide és Whispers

  • Jelentősen csökkentettük a Whisper teljesítéséhez szükséges időt. Mostantól mindig elegendő Whisper áll rendelkezésre ahhoz, hogy 10 Grim Favor-t szerezz egy adott Helltide alatt, így a teljesítésük jelentősen kevesebb időt vesz igénybe. Ezenkívül az ikonokat frissítettük, hogy összhangban legyenek a többi Whisperrel.
  • A fenyegetettségi szint növelése mostantól következetesen skálázódik az elpusztított szörnyek életerejével.
  • A Baneful Heart dropját módosítjuk, mivel túl gyakran estek, így nem érződtek értékesnek.
  • A kínzott ajándékból való megszerzés esélye 13%-ról indul, és minden sikertelen próbálkozás után növekszik. Amint megszerzel egy Baneful Heartot, az esély 10%-ra áll vissza.
  • A Hellborne és a Helltide Assassin esetében az esély 1%-ról indul, és minden sikertelen próbálkozás után növekszik. Most 2%-ra áll vissza.
  • A Cull Demons Whisper mostantól magában foglalja a Fallen ellenségeket, a Cull Fallen Whisper pedig a Cull Cultists váltotta fel.


Zsákmány

  • A Tormented főellenségek legyőzéséért járó Resplendent Spark jutalmak mostantól külön-külön megszerezhetők Hardcore és nem-Hardcore módban is.
  • A Resplendent Spark és Scattered Prisms tárgyak már nem kerülnek automatikusan felvételre. Ezenkívül ezek a tárgyak megtalálhatók az elveszett tárgyak tárolójában, ha elfelejtenéd felvenni őket.
  • Az Unique és Mythic Unique tárgyak mostantól megszerezhetők a Whisper Caches-ből, a Purveyor of Curiosities-nál (ahol az obolt költöd) és a Helltide során szerzett Tortured Gifts által.
  • A Mythic Unique tárgyak megtalálásának esélye növekedett a boss harcokon kívül.


Kincses Goblinok

  • A Kincses Goblinok zsákmányának minősége javult. Mostantól 1-3 legendás tárgyat és 2-6 ritka tárgyat dobhatnak. Minél több legendás tárgy esik, annál kevesebb ritka tárgy lesz. Az ellenkezője is igaz: például ha 2 legendás tárgy esik, akkor 4 ritka tárgy fog még mellé esni.
  • Mostantól 1-2 Elixírt is dobnak, és garantáltan dobálnak közönséges ércet, gyógynövényeket, bőrt és drágakő töredékeket.
  • Megnöveltük az arany mennyiségét, amit ejtenek.
  • Példák:

               World Tier I-ben: 40k arany
               World Tier IV-ben: 150k arany

  • A World Tier III és IV szinteken a Kincses Goblinok Forgotten Souls is dobnak.
  • Ezenkívül mostantól 10/20/30% eséllyel dobnak 1-2 Scattered Prisms-t a World Tier I és II / World Tier III / World Tier IV szinteken.

Fegyverek

Mostantól több osztály is használhat különböző fegyvertípusokat. Ez magában foglalja az eredendő affixek frissítését, hogy hasznosabbak legyenek az osztályok között, valamint a feltételhez kötött követelmények módosítását.
Például a varázslók mostantól használhatnak egykezes kardokat és buzogányokat.

 

JÖVŐBELI AKADÁLYMENTESSÉGI ELEMEK

Az 5. szezon PTR-ben három nagy játékmenet-javító és akadálymentességi funkciót tesztelünk, amelyekre visszajelzéseket várunk. Ezek a funkciók megkönnyítik a játékosok számára a világban való navigálást és a küldetéseik célpontjainak megtalálását. Mivel ezek a funkciók még fejlesztés alatt állnak, minden visszajelzés segít a hivatalos megjelenés előtti finomításukban egy későbbi frissítésben.

Auto-Pin

Ez egy új funkció, amely automatikusan elhelyez egy térképtűt a kiválasztott küldetésed vagy feladatod célpontjára a játékbeli naplódból. Amikor a tű elhelyezésre kerül, a mini-térképeden megjelenik az útvonal, amelyet követni kell a kiválasztott célállomás eléréséhez. Ez lesz az alapértelmezett beállítás a küldetések kiválasztásakor, és lehetővé teszi a további navigációs funkciók használatát is.

Audió navigációs segítség

Ezzel a funkcióval a játékos térbeli audio jelzéseket kap, amelyek az elhelyezett tű felé irányítják az overworld térképen. Ez a funkció, az auto-pin navigációval együtt lehetővé teszi a játékosok számára, hogy küldetéseik tartalmán navigáljanak, miközben a célpontjukat audio navigációval követhetik. A legjobb eredmény érdekében fejhallgató használatát javasoljuk a magával ragadó hangzás érdekében. A játékosok beállíthatják mind a ping hangerejét, mind az intervallumát, hogy megtalálják az igényeiknek megfelelő szintet.

Iránytű

Az iránytű funkció egy képernyőn megjelenő HUD elemet biztosít, amely a játékos körül forog, és az elhelyezett térképtű felé mutat. Az auto-pinnel kombinálva ez folyamatos útmutatást nyújt a játékosnak. A játékosok megváltoztathatják a nyíl színét, hogy az igényeikhez igazodjon, és biztosítsák, hogy jól látható legyen, miközben a pokol lakóit irtják.

Ezeket a funkciókat a hozzáférhetőségi menüben lehet engedélyezni a beállításokban.

TESZTELÉSRE KÍNÁLT FUNKCIÓK

PTR szerverek elérhetők lesznek a legnagyobb régióinkban: Észak-Amerikában, Európában, Koreában és Japánban, Dél-Amerikában és Ausztráliában. A karaktereidet előre átmásoltuk a fiókodhoz, hogy segítsük a PTR-re való felkészülést, bár néhány tárgyuk eltérhet a jelenlegi játékbeli beállítástól. Miután bejelentkezel a Battle.net-en keresztül, a fiókod átviszi a következő fiókalapú előrehaladást:

  • A kampány befejezése
  • Mount-ok és Skill pontok
  • Fog of War
  • Altar of Lilith stat-bónuszok

Mivel számos változás a végjátékra vonatkozik, a következő funkciók lesznek elérhetők:

  • Azonnali karakterszint emelés 100-as szintre.
  • A PTR-re belépve és Zarbinzetbe érkezve egy NPC-t találsz majd ‘PTR boost’ néven. Csak egy párbeszédopciójuk lesz, amely a ‘Boost me to level 100.’

A boost után a következőket kapod:

  • Az összes új legendary
  • 1 új Unique minden osztályhoz
  • 100 millió arany
  • 1,000 Obol
  • Két véletlenszerű ancestral gear-szett 920-as tárgyerősségen.
  • Továbbfejlesztett Potion
  • Teljesen feloldott Paragon Glyph-ek
  • Akár 10 osztály-specifikus Tempering Manual
  • Az összes fogyóanyag (Consumable materials) alapmennyisége
  • Nem tartalmazza a Masterworking-nyersanyagokat, a Scattered Prisms-et és a Resplendent Sparks-ot
  • A Pit és a Nightmare Dungeonokba való belépéshez szükséges anyagok biztosítottak.
  • Befejezett klassz-mechanikák (pl.: enchantment a Sorceress számára stb.).
  • Megjegyzés: Ez a boost megismételhető új karakterekkel a PTR-en, és szükség szerint cserélhetsz a karakterek között.
  • A Fog of War teljesen ki lesz kapcsolva.

Megjegyzés: néhány dolog szándékosan hiányozni fog, hogy tesztelni tudjuk azokat a tartalmakat.

 

 

 HOGYAN LEHET VISSZAJELZÉST ADNI

A PTR-ben tapasztalt változásokról adott visszajelzésetek fontos számunkra, és elengedhetetlen ahhoz, hogy az 5. szezon a lehető legjobb legyen, amikor élesben megjelenik a Diablo IV-ben. Ha részt veszel a PTR-ben, kérjük, oszd meg velünk a véleményedet!

Visszajelzést az in-game visszajelző eszközön vagy a Diablo IV PTR fórumain keresztül adhatsz. A játékon belüli menüben az ‘Esc’ gomb megnyomásával megjelenik a ‘Report a Bug’ menü. Itt a legördülő szűrőt kiválasztva választhatod az ‘In-game feedback tool’ lehetőséget, hogy a játék elhagyása nélkül adhass visszajelzést.

Az űrlap teteje

Az űrlap alja

HOGYAN TELEPÍTSD A PTR-T

Íme a lépések a PTR-hez való csatlakozáshoz:

  1. Nyisd meg a Blizzard Battle.net alkalmazást, és válaszd ki a Diablo IV-et a Játékok listádból.
  2. A Play gomb felett található kiválasztóban van egy játékváltozat legördülő menü.
    Válaszd ki a 'Public Test Realm' opciót.
  3. Kattints az Install gombra a PTR kliens telepítéséhez. Amikor készen áll, ez Play gombra változik.
  4. Kattints a Play gombra a PTR-be való bejelentkezéshez, és válassz ki bármelyik elérhető Teszt Szervert.
  5. Hozz létre egy új teszt karaktert.
    Megjegyzés: Hozz létre egy Season karakter a szezonális témákkal kapcsolatos teszteléshez.
  6. Lépj be a játékba, és teszteld az 5. szezont!

Ha PC Game Pass vagy Game Pass Ultimate felhasználó vagy, ugyanúgy elérheted a PTR-t, mint a többi Battle.net felhasználó. Az Xbox alkalmazáson keresztül érheted el a Battle.net klienst, majd folytathatod a PTR elérését a Battle.net-en keresztül.

 

PTR Patch Note 1.5.0

ÚJ TÁRGYAK ÉS TEMPERING RECEPTEK

Az összes klassz-nak

               Worldy Finesse

  • +X% Critical Strike Damage
  • +X% Vulnerable Damage
  • +X% Overpower Damage
  • +X% Ultimate Damage

Barbár

Unique tárgyak

  • Unbroken Chain – Amulet:
  • A Steel Grasp használata 5-10 másodperccel csökkenti az Iron Maelstrom cooldownját. Az Iron Maelstrom által sebzett ellenségek 15-30%-kal kevesebb sebzést okoznak 6 másodpercig.

Aspektek

  • Aspect of Forward Momentum - Mobility
  • Egy ellenség visszalökése 25-40% Mozgási Sebességet ad 3 másodpercre.

Tempering recept

  • Slayer's Finesse – Offensive
  • Vulnerable Damage
  • Bonus Damage against Injured
  • Bleeding Damage

Druida

Unique tárgyak

  • Björnfang's Tusks - Unique Gloves:
    A Cataclysm mostantól garantáltan eltalál mindent a hatósugarában, és az effekt ideje alatt 40-80%-kal[x] megnövelt sebzést okozol. Amíg a Cataclysm aktív, korlátlan Spiritet kapsz.

Aspektek

  • Aspect of the Rushing Wilds – Mobility
    Egy Companion képesség használata 5-15% Mozgási Sebességet ad 5 másodpercre, maximum 15-45%-ig.

Tempering recept

  • Ultimate Efficiency – Resource
  • Cataclysm Cooldown csökkenés
  • Lacerate Cooldown csökkenés
  • Petrify Cooldown csökkenés
  • Grizzly Rage Cooldown csökkenés

 

Necromancer

Unique tárgyak

  • Path of Trag'Oul - Unique Boots
    A Bone Prison nagyobb területet zár be, és 20-35 Bone Splinters lövedéket lő ki a csapdába esett ellenségek felé. A Bone Splinters minden találatakor 8 másodpercre 2-vel növeli a maximális Esszenciádat.

Aspektek

  • Aspect of the Unholy Tether - Mobility
    A Golem aktív képességének használata 6 másodpercre köteléket hoz létre köztetek. Amíg a kötelék aktív, mindketten akadálytalanok vagytok és 25-40%-kal megnövelt Mozgási Sebességet kaptok.
  • Inexorable Reaper's – Mobility
    A Sever mostantól előreugrással támad. Mobilitás képességgé válik, és nem igényel Esszenciát, de 22-7 másodperces cooldownja van.

  • Aspect of Creeping Mist – Mobility
    20-35%-kal csökkenti az Evade cooldownját.
  • Mostantól Evade-ot is használhatsz a Blood Mist alatt, kétszer akkora távolságra. A Blood Mist-be való belépés vagy kilépés visszaállítja az Evade cooldownját.

  • Imprisoned Spirit's – Offensive
  • Amikor a Bone Spirit a Bone Prison belsejében robban, egy további alkalommal robban, a normál sebzés 40-70%-át okozva.
  • A Bone Spirit mostantól előnyben részesíti a Bone Prison belsejében lévő ellenségeket.

Tempering receptek

  • Necromancer Wall – Defensive
  • Necrotic Carapace Skill rank
  • Drain Vitality Skill rank
  • Minion sebzés csökkentése
  • Esély arra, hogy a Minion támadások Fortify-t adjanak a maximális életerőd 3%-ával

Rogue

Unique tárgyak

  • Shroud of Khanduras – Unique Chest Armor
  • A Dark Shroud 3 másodpercre Immunitást biztosít, de az Evade cooldownját 9-3 másodperccel növeli. Ha Evade-et használsz, miközben a Dark Shroud aktív, egy robbanást hagy maga után,
  • amely árnyéksebzést okoz és magához vonzza az ellenségeket.

Aspektek

  • Of Nebulous Brews – Mobility
  • A gyógyító ital használata 35-50% Mozgási Sebességet ad 3 másodpercre. Miután 30 métert mozogtál, egy gyógyító ital spawnol.

  • Galvanized Slasher's – Resource
  • Szerencsés Találat: Az ellenség sebzése egy mobilitási képességgel 15-30% eséllyel teljesen visszaállítja az Energiádat. A maximális Energiád 10-25-tel növekszik.

  • Of Iron Rain – Offensive
  • A Füstgránátnak 35-50% esélye van arra, hogy egy Arrow Storm-t hozzon létre a robbanás helyén, amely 3 másodperc alatt Fizikai sebzést okoz. Az Arrow Storm folyamatosan Vulnerable-é teszi
  • az ellenséget.

  • Breakneck Bandit's – Offensive
  • A Flurry 15-30%-kal megnövelt sebzést okoz, és minden találatnál 20% eséllyel 3 másodpercre elkábítja az ellenségeket.

  • Mired Sharpshooter's – Utility
  • A Caltrops mostantól egy Marksman képesség, amely időszakonként 5-20 átszúró tőrt dob el a hatóideje alatt, amelyek mindegyike Árnyéksebzést okoz és 3 másodpercre Vulnerable-t alkalmaz.

Tempering receptek

  • Subterfuge Expertise
  • Megnövelt Füstgránát sebzés.
  • Megnövelt Füstgránát méret.
  • Megnövelt sebzés minden Dark Shroud árnyékért.
  • Megnövelt sebzés a következő támadásra, miután belépsz a lopakodásba.

 

  • Rogue Persistence
  • Megnövelt maximális életerő százalék, amíg a Dark Shroud aktív.
  • Megnövelt maximális és minden ellenállás százalék 5 másodpercig a gyógyító italoktól.
  • Megnövelt Skill rank a Second Windre.
  • Megnövelt Skill rank Aftermath-ra

Sorcerer

Unique tárgyak

  • Axial Conduit - Unique Pants
  • A Chain Lighting váltakozva körülötted kering és legfeljebb 3 ellenséget keres. Amikor visszatér, minden aktív ain Lighting után 6 Manát szív el tőled. Miután összesen 66 Manát elvont, a villám (270%-570%) Villám sebzéssel felrobban.
  • A Láncvillám megszűnik, ha nincs elég Manád, hogy elszívja.

Aspektek

  • Aspect Of Tenuous Agility
  • 5-15%-kal megnövekedett Mozgási Sebességet nyersz. Ez a bónusz megduplázódik, ha 8 másodpercig nem használtál Defense Képességet.

  • Aspect Of the Firebird
  • Ingyen megkapod a Flame Shield Enchantment-et.
  • Amikor a Lángpajzs aktiválódik, Meteorok hullanak körülötted, (50%-70%) Tűzsebzést okozva

  • Lightning Rod Aspect
  • A Chain Lightning-nak 5-20% esélye van arra, hogy egy további alkalommal sebezzen, amikor Crowd Controlled  ellenségeket és bossokat talál el, és ezeket célozza meg.

  • Aspect Of Elemental Acuity
  • Ha Pyromancia, Shock vagy Frost skilleket használsz, 10-20%-kal növeli a Mana Regenerációdat 5 másodpercig, elemenként.
  • Maximális stack-nél a teljes bónusz 60-120%-ra nő 10 másodpercig, de az összes stack elveszik ha lejár az idő.

  • Aspect Of the Orange Herald
  • Szerencsés Találat: Legfeljebb 5-10% esély, hogy amikor egy Képességgel sebzel egy ellenséget, 2 másodperccel csökkented az Ultimate Képességed Cooldownját. Egy Képesség használata
  • alatt egyszer történhet meg.

Tempering receptek

Discharge – Weapon

  • Discharge - Weapon
  • +X% esély egy további Charged Bolt kilövésére (a Shock Augments áthelyezve).
  • +X% Teleport mérete (a Sokkolás Bővítményekből áthelyezve).
  • +X% esély, hogy az Arc Lash kétszer csapjon le.
  • Conjuration - Weapon
  • +1-2 Hydra Fej megidézésekor.
  • X% esély egy másik Ice Blade megidézéskor.
  • X% esély egy másik Lightning Spear megidézéskor.

 

  • Conjuration Fortune - Utility
  • +X% Hydra Szerencsés Találat esélye.
  • +X% Ice Blade Szerencsés Találat esélye.
  • +X% Lightning Spear Szerencsés Találat esélye.

 

  • Elemental Control - Utility
  • +X Skill rangok a Convulsions-ra
  • +X Skill rangok a Snap Freeze-re.
  • +X Képesség rangok a Crippling Flames-re.

  • Meglévő Tempering Recept Kiegészítések
  • +X Skill rangok a Conduction-ra - Hozzáadva a Sorcerer Motion-hez.
  • +X Ice Armor időtartam - Hozzáadva a Frost Cage-hez.

 

BALANCE JAVÍTÁSOK

Barbár

Skillek

  • Bash
  • Módosított funkcionalitás: Miután 4 alkalommal csaptál ellenségekre, a következő Bash egy Lesújtás (Clobber) lesz, ami 1,5 másodpercig elkábítja az ellenségeket. Kétszer olyan gyakran lesz
  • Lesújtás, ha Kétkezes fegyvert használsz.

  • Enhanced Bash
  • Módosított funkcionalitás: Egy ellenség Lesújtása Fortify-t ad Neked, aminek nagysága a maximális életerőd 20%-a.

  • Battle Bash
  • Módosított funkcionalitás: Egy ellenség Lesújtása további 10 Fury-t generál.

  • Flay
  • Enhanced Flay
  • A Sebezhetőség időtartama 3-ról 5 másodpercre növelve.

  • Combat Flay
  • A Sebzéscsökkentés 3%-ról 4%-ra növelve.
  • A maximális stack-ek száma 4-ről 5-re növelve.
  • A buff időtartama 3-ról 6 másodpercre növelve.

  • Endless Fury
  • Már nem igényel Kétkezes fegyvert.
  • A Fury nyeresége Basic Skillek esetében 10/20/30%-ról 12/24/36%-ra növelve.

  • Imposing Presence
  • A maximális életerő 6/12/18%-ról 5/10/15%-ra csökkentve.

 

Legendás aspektek

  • Wanton Rupture Aspect
  • A gyakoriság 40-25 másodpercről 30-15 másodpercre nőtt.

  • Aspect of Grasping Whirlwind
  • Mostantól háromszor gyakrabban húzza be az új célpontokat

  • Steadfast Berserker’s Aspect
  • Már nem igényel Szerencsés Találatot, és mostantól mindig aktiválódik.

Unique tárgyak

  • Gohr’s Devasting Grips
  • A robbanás mérete mostantól a Whirwind méretének növekedésével változik.

Paragon Node-ok

  • Hemorrhage Legendary Node
  • A bónusz Vérzés sebzésnek mostantól 45%-nál van a maximuma.

  • Weapons Master Legendary Node
  • A Fury szerzés a maximális Fury 4%-ról 8%-ra nőtt.

 

Druida

Passzív rangbónusz a Clarity affixhez az amuletteken.

Skillek

  • Landslide
  • A Landslide sebzése találatonként 37,5%-ról 70%-ra nőtt.
  • A sebzés területe 1,5-ről 2-re nőtt.
  • Megduplázódott az oszlopok száma.
  • A teljes sebzés 70%-ról 280%-ra nőtt.

  • Shred
  • Az 1. támadás sebzése 28%-ról 52%-ra javult.
  • A 2. támadás sebzése 39%-ról 72%-ra javult.
  • A 3. támadás sebzése 77%-ról 143%-ra javult.

  • Pulverize
  • A sebzés 50%-ról 92,5%-ra javult.

  • Tornado
  • A sebzés 35%-ról 65%-ra javult.

  • Lightning Storm
  • A sebzés 40%-ról 74%-ra javult.

  • Hurricane
  • A sebzés 187%-ról 346%-ra javult.

  • Ravens
  • Mostantól mozgás közben is lehet varázsolni.

  • Poison Creeper
  • Mostantól mozgás közben is el lehet varázsolni.

  • Lacerate
  • A sebzés területe 1-ről 2-re nőtt.
  • A Lacerate varázslása mostantól a célponthoz teleportál ahelyett, hogy a varázslótól indulna.

  • Cataclysm
  • A villámcsapás sebessége megduplázódott.

  • Grizzly Rage
  • Ennek a képességnek a cooldownja mostantól a Grizzly Rage befejezése után kezdődik.
  • Korábban - Alakváltás 10 másodpercre egy Dire Werebearré, 20%[x] bónusz sebzést és 20% sebzéscsökkentést szerezve. A sebzésbónusz minden másodpercben 3%-kal nő, amíg ebben az alakban vagy. Az ölések 1 másodperccel meghosszabbítják az időtartamot, legfeljebb további 5 másodperccel.
  • Most - Alakváltás Dire Werebearré 10 másodpercig, 30%[x] bónusz sebzés és 20% sebzéscsökkentés. A sebzésbónusz minden másodpercben 3%-kal nő, amíg ebben az alakban vagy, maximum 75%-ig. Az ölések 1 másodperccel meghosszabbítják az időtartamot, de az időtartam nem mehet 10 másodperc fölé.

  • Debilitating Roar
  • A sebzéscsökkentés 70%-ról 40%-ra csökkent.

  • Earthen Bulwark
  • Korábban - Sziklák vesznek körül 3 másodpercig, barriert biztosítva, amely az alapéleted 45%-át elnyeli sebzésben.
  • Most - Sziklák vesznek körül 3 másodpercig, és barriert biztosítanak, amely a maximális életed 45%-át elnyeli sebzésben.

  • Cyclone Armor
  • A nem fizikai sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.

 

Passzívok

  • Shepherd
  • Korábban - A Core és a Wrath képességek további 20%-os sebzést okoznak minden egyes companion után.
  • Most - A Companion Skillek további 20% sebzést okoznak minden egyes Companion után.

  • Skinwalker
  • Korábban - Amikor olyan alakváltó képességet használsz, amely megváltoztatja az alakodat, 2-5 életet nyersz. Ha teljes életerőd van akkor Fortify-ként kapod meg.
  • Most - Amikor olyan alakváltó képességet használsz, amely megváltoztatja az alakodat, 5-20% életet nyersz. Ha teljes életerőd van akkor Fortify-ként kapod meg.

  • Aftershock
  • A második földcsuszamlás késleltetése kissé csökkent.

  • Lupine Ferocity
  • A hatás kihasználásához szükséges találatok száma 6-ról 3-ra csökkent.

  • Vigilance
  • A sebzéscsökkentés 5%-ról 7%-ra nőtt skill rank-onként.

  • Iron Fur
  • A sebzéscsökkentés 3%-ról 4%-ra nőtt skill rank-onként.

  • Heightened Senses
  • A sebzéscsökkentés 2%-ról 3%-ra nőtt skill rank-onként.

 

Legendás aspektek

  • Metamorphic Stone Aspect
  • Többé nem távolítja el a Wrath-et a Boulder-ről.

 

Paragon

  • Thunderstruck Legendary Node
  • Mostantól a maximális bónusz 40%-ban van korlátozva.

  • Human Glyph
  • A sebzésbónusz 6,6%-ról 9,9%-ra nőtt.
  • A sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.

  • Protector Glyph
  • A sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.
  • Werebear Glyph
  • A sebzésbónusz 6,6%-ról 9,9%-ra nőtt.
  • A sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.

  • Werewolf Glyph
  • A sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.


Nekromancer

  • Book of dead
  • A nekromanta minionok támadásai mostantól lehetnek Overpower sebzések.
  • A minionok mostantól agresszívebbek, és automatikusan megtámadják a közeli ellenséget.

  • Gólem
  • Aktív képesség - Ha a gólem messze van a célponttól, mostantól a célponthoz ugrik.
  • Vasgólem - A csapás mérete 56%-kal nőtt.

Skillek

  • Sever
  • Az elsődleges sebzés 80%-ról 110%-ra nőtt.
  • A másodlagos sebzés 30%-ról 45%-ra nőtt.
  • A szerencsés találat esélye 20%-ról 25%-ra nőtt.

 

  • Blight
  • Az időbeli (DOT) sebzés 105%-ról 135%-ra nőtt.

  • Blood Wave
  • A sebzés 150%-ról 450%-ra nőtt.

 

Passzívok

  • Shadowblight
  • A szükséges találatok száma 10-ről 8-ra csökkent.
  • A sebzés 22%-ról 44%-ra nőtt.

  • Hellbent Commander
  • Korábban - A minionok 15/30/45%[x] megnövelt sebzést okoznak, amíg közel vagy hozzájuk.
  • Most - Amíg legalább 7 miniont irányítasz, addig 10/20/30%[x] megnövelt sebzést okoznak.


Legendás aspektusok

 

  • Blighted Aspect
  • A Shadowblight 10 alkalommal történő aktiválása után járó bónusz sebzés 60-120%-ról[x] 35-50%-ra[x] csökkentve.

Fejlesztői megjegyzés: A Blighted Aspect aránytalanul nagy sebzés forrása volt a Shadowblight alapú nekromantáknak, sokkal több erőt adva, mint amennyit általában adunk egy-egy Aspecthez. Ennek a változásnak a kompenzálására megemeljük a  Core képességek és a Shadowblight alaperősségét azzal a céllal, hogy ezek a buildek összességében nagyjából ugyanazon az erőszinten maradjanak.

 

  • Aspect of Bursting Bones
  • A Bone Prison Burst sebzése 9-12,2%-ról a fegyversebzés 75-120%-ára nőtt.

  • Aspect of Empowering Reaper
  • A Sever esélye a Blight létrehozására 10-25%-ról 15-30%-ra nőtt.
  • A Blight bónusz sebzés 40-100%[x]-ról 60-120%[x]-ra nőtt.

  • Aspect of Hungry Blood
  • A Blood Lance kiegészítő sebzése 33-48%-ról 40-70%-ra nőtt.

  • Aspect of Grasping Veins
  • A kritikus találat esélye a Corpse Tendrils varázslása után 10-25%-ról 5-20%-ra csökkent.
  • A Corpse Tendrils által sebzett ellenfelek kritikus találat sebzése 20-50%-ról 10-40%-ra csökkent.
  • A kritikus csapás sebzés bónusz mostantól 6 másodpercig tart, nem pedig korlátlan ideig.

  • Cadaverous Aspect
  • Korábban - Egy hulla elfogyasztása 5-10%-kal[x], legfeljebb 25-50%-kal[x] növeli a következő alapkészséged sebzését.
  • Most - Egy hulla elfogyasztása 5 másodpercig 3,5-6%-kal[x] növeli az alapkészséged sebzését, 17,5-30%-ra[x].

  • Torturous Aspect
  • Korábban - Az Iron Maiden most már Darkness skill is, és árnyéksebzést ad. Az Iron Maiden által sújtott ellenségek 10-25% esélyt kapnak arra, hogy 1 másodpercre elkábulnak, amikor közvetlen sebzést okoznak.
  • Most - Az Iron Maiden most már szintén egy Darkness Skill és árnyéksebzést okoz. Az ellenségeknek 10-25% esélyük van arra, hogy 1 másodpercig elkábulnak, amikor Iron Maiden sebzést kapnak.

Unique tárgyak

  • Blood Moon Breeches
  • Az átkozott ellenségek elleni bónusz Overpower sebzés 70%-ról[x] 100%-ra[x] nőtt.

  • Cruor's Embrace
  • Az alapképesség sebzés-affixet a Tides of Blood passzív rankkal lett felváltva.

  • Ring of Mendeln
  • Szerencsés találat esélye Affix helyett Summoning skill sebzés.

  • Deathspeaker's Pendant
  • Az Summoning skill sebzés affixet mozgássebességre cserélték.

Paragon

  • Wither Legendary Paragon Node
  • Az intelligencia skálázása mostantól 1200 intelligenciánál van korlátozva.

Rogue

A maximális Arrow Storm száma 5-ről 7-re nőtt.

  • Preparation
  • Korábban - Minden elköltött 75 energia 5 másodperccel csökkenti a Ultimate skill cooldownját. Egy Ultimate skill használata visszaállítja a többi skilled cooldownját.
  • Most - Minden elköltött 75 energia 5 másodperccel csökkenti a Ultimate skill cooldownját. Egy Ultimate skill használata visszaállítja a többi skilled cooldownját és 15% sebzéscsökkentést biztosít 8 másodpercig.

 

Skillek

  • Blade Shift
  • A sebzés 50%-kal nőtt (0,2-ről 0,3-ra).
  • Korábban - Gyorsan szúrd meg áldozatodat sebzésért és váltásért, így 4 másodpercig szabadon mozoghatsz az ellenségen keresztül.
  • Most - Gyorsan szúrd meg áldozatodat sebzésért és váltásért, így 4 másodpercig Unhindered-dé válsz.

A fejlesztő megjegyzése: Az Unhindered lehetővé teszi, hogy szabadon mozogj az ellenségeken keresztül, és megakadályozza, hogy a mozgási sebességed csökkenjen.

  • Fundamental Blade Shift
  • A kábítás aktiválásához szükséges ellenségek száma 5-ről 3-ra csökkent.

  • Primary Blade Shift
  • Az időtartam csökkentése 20%-ról 30%-ra nőtt.

  • Invigorating Strike
  • A sebzés 20%-kal nőtt.
  • Enhanced Twisting Blades
  • A visszatérő sebzés bónusza 30%-ról 35%-ra nőtt.

  • Shadow Step
    A sebzés 11%-kal nőtt (0,72-ről 0,8-ra).

  • Enhanced Shadow Step
  • Korábban - Egy ellenség Shadow Step-tel való sebzése 3 másodpercig 8%-kal növeli a kritikus csapás esélyét ellenük.
  • Most - Egy ellenséget Shadow Step-tel megsebezni 3 másodpercig kábítja és sebezhetővé teszi őket.

  • Methodical Shadow Step
  • Korábban - A Shadow Step-tel sebzett ellenségek 2 másodpercre elkábulnak.
  • Most - Shadow Step- után 3 másodpercig 20% sebzéscsökkentést kapsz.

  • Disciplined Shadow Step
  • Korábban - A Shadow Step cooldownja 3 másodperccel csökken, ha olyan ellenséget sebzel vele, akit az elmúlt 4 másodpercben nem találtál el.
  • Most - Ha egy ellenséget megsebezel az Shadow Step-pel, 2 másodpercre elkábítod és 3 másodpercre csökkented a Shadow Step cooldownját.


  • Dash
  • A sebzés 25%-kal nőtt (0,32-ről 0,4-re).
  • További funkciók: A Dash 3 másodpercig 30%-kal lassítja a meglőtt ellenségeket.

  • Enhanced Dash
  • Korábban - A Dash által sebzett ellenségek 5 másodpercig 15%-kal megnövelt kritikus csapás sebzést kapnak tőled.
  • Most - A Dash hatására 5 másodpercig 10%-kal nő a kritikus találat esélyed.

  • Disciplined Dash
  • Korábban - A Dash 3 másodpercig 30%-kal lassítja az általa eltalált ellenségeket. Minden már lelassított ellenség 2 másodpercig kábult lesz helyette.
  • Most - A Dash végén a környező ellenségeket 2 másodpercig leütöd, és a sebzés 350%-át osztod ki rajtuk.

  • Methodical Dash
  • Korábban - Ha Crowd Controlled ellenségeknek a Dash-sel okozol sebzést. akkor 0,5 másodperccel csökkenti a cooldownt, legfeljebb 4 másodpercre egy használat után.
  • Most - A Dash 1 további charge-dzsal rendelkezik, és a cooldown 2 másodperccel csökken.


  • Flurry
    A szerencsés találat esélye 10%-ról 13%-ra nőtt.

  • Enhanced Flurry
    Korábban - Minden alkalommal, amikor a Flurry kárt okoz egy crowd controlled vagy sebezhető ellenségben, a maximális életed 1%-ával gyógyulsz, legfeljebb 12% maximális életet kaphatsz használatonként.
    Most - Minden alkalommal, amikor a Flurry kárt okoz egy ellenségben, 10% esélye van arra, hogy 3 másodpercig sebezhetővé tegye, és 1%-kal megnövelt sebzést okoz 5 másodpercig, miután sebezhető ellenséget talál el, összesen 50%-ig.

  • Advanced Flurry
    Korábban - Ha kitérsz egy ellenségen keresztül, a következő Flurry 30%-kal megnövelt sebzést okoz, és 2,5 másodpercig kábítja a megtámadott ellenségeket.
    Most - A Flurry egymást követő használata 15%-kal növeli a sebzését, és 10%-kal csökkenti az energiaköltséget, legfeljebb 3-szor.

  • Improved Flurry
    Korábban - A Flurry 20%-kal megnövelt sebzést okoz a sebezhető célpontoknak. Ha a Flurry bármely sebezhető ellenséget eltalál, akkor az összes ellenséget, akit az adott varázslat eltalál, 3 másodpercre sebezhetővé teszi.
    Most - A Flurry hatására a célponthoz rohan, és a maximális életed 10%-át gyógyítja.


  • Caltrops
  • A sebzés 13%-kal nőtt (0,4-ről 0,45-re).


  • Disciplined Caltrops
  • A kritikus találati esély bónusz 5%-ról 10%-ra nőtt.


  • Dark Shroud
  • Mostantól csak 1 Dark Shroud veszíthetsz 1,5 másodpercenként.
  • Továbbfejlesztett sötét lepel
  • Korábban - A Dark Shroud árnyékai 14% esélyt kapnak arra, hogy ne fogyjanak el.
  • Most - Minden egyes aktív Dark Shroud árnyék 5%-kal megnövelt mozgássebességet biztosít, és 15% esélye van arra, hogy ne fogyjon el.


  • Subverting Dark Shroud
  • Korábban - A Dark Shroud minden aktív árnyéka 4%-kal megnövelt mozgási sebességet biztosít.
  • Most - Maximális életed 10%-át gyógyítod, amikor egy Dark Shroud árnyékot eltávolítasz.


  • Countering Dark Shroud
  • Csak 1 aktív árnyékra van szükséged a bónusz kritikus találati esélyhez 2 helyett.
  • A kritikus találat esélye 8%-ról 10%-ra nőtt.

  • Smoke Grenade
  • További funkciók: A füstgránát mostantól 45%-os fizikai sebzést okoz, 25%-os szerencsés találati esélye van, és a skill rankok mostantól megnövelt sebzést és cooldown-t adnak.

  • Enhanced Smoke Grenade
  • Korábban - A Füstgránát által érintett ellenségek 25%-kal megnövelt sebzést kapnak tőled.
  • Most - A Füstgránát által érintett ellenségek 5 másodpercig 25%-kal megnövelt sebzést kapnak tőled.


  • Countering Smoke Grenade
  • Korábban - Szerencsés találat: A Füstgránát által érintett ellenségek közvetlen sebzése legfeljebb 25% esélyt ad arra, hogy a Füstgránát cooldownja 1 másodperccel csökkenjen, vagy helyette 3 másodperccel, ha az ellenség sebezhető volt.
  • Most - Egy elit vagy boss eltalálása Füstgránáttal 5 másodperccel csökkenti a skill cooldown-ját.


  • Subverting Smoke Grenade
  • Korábban - Ha egy ellenség sebezhető, lelassított vagy chilled, akkor a Füstgránát 20%-kal tovább kábítja őket.
  • Most - A Füstgránát mostantól mérgező sebzést okoz, és további 45% mérgező sebzést alkalmaz 5 másodperc alatt.

  • Poison Imbuement
    A mérgezés időtartama 5 másodpercről 6 másodpercre nőtt.

  • Enhanced Poison Imbuement
  • Korábban - A Poison Imbuement mérgezés időtartama 1 másodperccel megnőtt.
  • Most - A Poison Imbuement 30 energiát generál, ami minden egyes közeli mérgezett ellenség után 2-vel nő.


  • Poison Trap
  • A sebzés 36%-kal nőtt (0,11-ről 0,15-re).

  • Subverting Poison Trap
  • A méreg sebzés bónusz 10%-ról 15%-ra nőtt.

  • Countering Poison Trap
  • Az Imbuements visszaállításának esélye 30%-ról 40%-ra nőtt.

  • Penetrating Shot
  • Új funkció: Mostantól 10%-kal megnövelt sebzést okoz minden ellenségen, akit átszúr.

  • Enhanced Penetrating Shot
  • Korábban - Penetrating Shot 10%-kal megnövelt sebzést okoz minden egyes ellenséggel, akit átszúr.
  • Most -Ha Penetrating Shot támadása egy bosst vagy elitet talál el 25% esélyt ad egy további lövésre ingyen.

  • Rain of Arrows
  • A sebessége 30%-kal megnőtt.
  • A szerencsés találat esélye 2%-ról 4%-ra nőtt.
  • A cooldown 55-ről 50 másodpercre csökkent.

Passzívok

  • Concussive
  • Átnevezték Unstable Elixirs-re.
  • Korábban - Miután visszalöktél vagy leütöttél egy ellenséget, 4%-kal megnövelt kritikus találati esélyt kapsz 4 másodpercig.
  • Most - Gyógyítóital használata 2 másodpercig kábítja a környező ellenséget, és 5 másodpercig 6%-kal növeli a sebzésedet.

  • Rapid Gambits
  • Korábban - A kitérésed cooldownja 0,5 másodperccel csökken, amikor elkábítasz egy ellenséget.
  • Most - Az ellenségen való kitérés 2 másodpercig kábítja őket. Az Evade Cooldown-od 0,25 másodperccel csökken, amikor elkábítasz egy ellenséget.
  • Trick Attacks
  • Korábban - Amikor kritikus találat ér egy kábult ellenséget, az 0,5 másodpercre leütött lesz.
  • Most - Egy ellenség kábítása (daze vagy stunned) 5 másodpercig 2%-kal növeli a kritikus csapás esélyét és 2%-kal a kritikus csapás sebzését, mindkettő 12%-ig.

  • Impetus
  • Új funkció: Hozzáadott vizuális megjelenítés, amely jelzi, ha a hatás készen áll.
  • Korábban - 12 méteres mozgás után a következő nem alaptámadásod 7%-kal megnövelt sebzést okoz.
  • Most - 15 méter megtétele után a következő Core vagy Ultimate támadásod 8%-kal megnövelt sebzést okoz. Amíg a sebzésbónusz megmarad, az Agility és a Subterfuge képességeid 4%-kal megnövelt sebzést okoznak.

  • Malice
  • Korábban - 3%-kal megnövelt sebzést okozol sebezhető ellenfeleknek.
  • Most - 4%-kal megnövelt sebzést okozol sebezhető vagy leütött ellenségeknek.

  • Alchemical Advantage
  • Korábban - 1%-kal megnövelt támadási sebességet kapsz minden egyes megmérgezett ellenséged után, legfeljebb 15%-ig.
  • Most - A méreg sebzés okozása 8 másodpercig 1%-kal növeli a támadási sebességedet és a szerencsés találat esélyét, legfeljebb 5%-kal.
  • Fejlesztői megjegyzés: A maximális stack potenciál 5%-kal nő minden egyes skill rank-kal.

 

  • Second Wind
  • Korábban - Minden elköltött 100 energia 5%-kal megnövelt Szerencsés találati esélyt biztosít 5 másodpercig.
  • Most - Minden elköltött 100 energia a maximális életed 15%-át biztosítja Barrier-ként 3 másodpercig.

  • Aftermath
  • Korábban - Egy Ultimate képesség használata után 30 energiát kapsz.
  • Most - Amíg egy Ultimate skill van az Action Bar-on, másodpercenként 0,5% maximális életet gyógyítasz. Egy Végső képesség használata után 25 energiát állítasz vissza.

  • Weapon Mastery
  • A tőr sebzése az egészséges ellenségeken 5%-ról 6%-ra nőtt.

Key passzívok

  • Victimize
  • A Victimize robbanási sebzése ~50%-kal megnőtt, hogy kompenzáljon egy alább részletezett hibajavítást.

  • Momentum
  • Korábban - A Cutthroat Skills 8 másodpercig egy Momentumot stack-et ad, ha vagy elkábított vagy megfagyott ellenséget találnak el, vagy bármelyik ellenséget hátulról találják el. 3 stack Momentumnál 20%-kal megnövelt sebzéscsökkentést, 30%-kal megnövelt energiaregenerációt és 15%-kal megnövelt mozgási sebességet kapsz.
  • Most - Egy Cutthroat Skills használata egy egy Momentumot stack-et ad. Egy nem Cutthroat Skills használata eltávolít egy Momentumot stack-et. Minden egyes Momentumot stack-ért 3% sebzéscsökkentést, 3% maximális energiát, 3% energiaregenerációt és 3% mozgási sebességet kapsz, legfeljebb 30%-ig.

Legendás aspektek

  • Enshrouding Aspect
  • Korábban - Álló helyzetben 3 másodpercenként egy ingyenes Dark Shroud árnyékot kapsz. Minden egyes Dark Shroud árnyék 2,5-4,0%-kal megnövelt sebzéscsökkentést biztosít.
  • Most - Gyógyítóital használata egy ingyenes Dark Shroud árnyékot eredményez. Minden árnyék 2,5-4,0%-kal megnövelt sebzéscsökkentést biztosít.

  • Of Arrow Storms
  • Korábban - Szerencsés találat: A Marksman Skill-ek legfeljebb 25% esélyt adnak arra, hogy Arrow Storms-t hozzanak létre az ellenségnél, amely 3 másodperc alatt fizikai sebzést okoz. Arrow Storm-ok 30-40%-kal megnövelt sebzést okoznak.
  • Most - Szerencsés találat: A Marksman és a Cutthroat skilljeid legfeljebb 25% eséllyel hoz létre Arrow Storm-ot az ellenségnél, amely 3 másodperc alatt fizikai sebzést okoz. Az Arrow Storm 45-60%-kal megnövelt sebzést okoz.

  • Vengeful
  • A Arrow Storm sebzése 25-40%-ról 45-60%-ra nőtt.

  • Ravager’s
  • Shadow Step sebzésbónusza 2,5-10%-ról 4,5-12%-ra nőtt.

  • Trickster’s
  • Korábban - A Caltrops egy csomó robbanó kábító gránátot is dob, amely fizikai sebzést okoz és 1 másodpercig kábítja az ellenséget. A kábító gránátok 25-40%-kal megnövelt sebzést okoznak.
  • Most - A Caltrops és a Smoke grenade megkapja a Stun grenade előnyeit, és olyan Kábítógránátokat dob, amelyek fizikai sebzést okoznak és 1 másodpercig kábítják az ellenséget. A kábító gránátjaid 25-40%-kal megnövelt sebzést okoznak.

  • Of Noxious Ice
  • A fagyott ellenségek méregsebzés bónusza 15-30%-ról 20-35%-ra nőtt.

  • Of Bursting Venoms
  • A Toxic Pool méreg sebzése 24%-kal nőtt.

  • Of Volatile Shadows
  • A Dark Shroud árnyék robbanás sebzése 50%-kal nőtt.

  • Of Stolen Vigor
  • Korábban - A momentum passzív minden egyes stack-je másodpercenként életet gyógyít és 5% sebzéscsökkentést biztosít.
    Most - Amíg a Momentum passzív maximális stack-je van, a Cutthroat képességeid 20-35%-kal megnövelt sebzést okoznak, és 8 másodpercenként 3 másodpercre megállíthatatlanná válsz.

Unique tárgyak

 

  • Saboteur's Signet
  • Korábban - A Flurry-nak 15-30% esélye van arra, hogy kábító gránátokat dobjon, amelyek fizikai sebzést okoznak és 1 másodpercig kábítják az ellenséget. Gránát képességeid 2%-os szerencsés találati eséllyel rendelkeznek.
  • Most - Egy Core skill használata 15-30%-os eséllyel dob kábító gránátokat, amelyek fizikai sebzést okoznak és 1 másodpercig kábítják az ellenséget. A kábító gránátjaid 5% szerencsés találati esélyt kapnak.

  • Windforce
  • A Ranks of Concussive Ranks of Malice-ra változtak.
  • A sebezhető sebzés (Vulnerable damage) Dexterity-re változott.
  • Korábban - Szerencsés találat: Az ezzel a fegyverrel elért találatok akár 30-40%-os eséllyel dupla sebzést okoznak és visszalökhetik a célpontot.
  • Most - A Barrage 30-40% esélye van arra, hogy minden egyes találattal visszalökheti vagy leteríti az ellenséget, és dupla sebzést okoz.

  • Scoundrel's Kiss
  • A robbanás sugara 10%-kal megnőtt.
    A fizikai sebzés vizuális hatása javult, hogy következetesebb legyen.

  • Writhing Band of Trickery
  • A Decoy trap sebzése 8%-kal nőtt.

  • Word of Hakan
  • Korábban - A Rain of Arrows mindig egyszerre van átitatva az összes Imbuements-el.
  • Most A Rain of Arrows mindig egyszerre van átitatva az összes Imbuements-el, és megkapja a Arrow Storm előnyeit is.

Paragon

  • Tricks of the Trade
  • Korábban - A Marksman Skill-ek 25%-kal megnövelt sebzést biztosítanak a következő Cutthroat képességednek. A Cutthroat képességeid 25%-kal megnövelt sebzést biztosítanak a következő Marksman skillnek.
  • Most - A Marksman Skill-ek 25%-kal megnövelt sebzést biztosítanak a következő Cutthroat képességednek 8 másodpercig. A Cutthroat képességeid 25%-kal megnövelt sebzést biztosítanak a következő Marksman skillnek 8 másodpercig.

 

  • Cheap Shot
  • Korábban - 5%-kal megnövelt sebzést osztasz ki minden olyan közeli ellenséggel, aki Crowd Controlled, legfeljebb 25%-kal.
    Most - 5%-kal megnövelt sebzést osztasz ki minden olyan közeli ellenséggel, aki Crowd Controlled, legfeljebb 25%-kal.. Egy közeli staggered boss biztosítja a maximális bónuszt.

  • Exploit Weakness
  • Korábban - Valahányszor sebzést okozol egy sebezhető ellenségnek, 6 másodpercig 1%-kal megnövelt sebzést kap tőled, legfeljebb 25%-kal.
  • Most - Szerencsés találat: Egy sebezhető ellenség közvetlen sebzése legfeljebb 45%-os eséllyel növeli a sebzésedet 1%-kal 25 másodpercig, legfeljebb 50%-kal. 50 stack-nél ez a bónusz nullázódik és minden közeli nem boss ellenséget kivégezhetsz.

  • No Witnesses
  • Mostantól maximum 35%-os sebzésbónuszban van korlátozva.
  • Fejlesztői megjegyzés: Ez a Rogue Paragon táblához ebben a szezonban hozzáadott Ultimate Skill Damage megnövekedett forrásának kompenzálására szolgál.

 

  • Leyrana's Insinct
  • Mostantól 35%-os maximális sebzésbónuszban van korlátozva.

  • Culler
  • Az Execute esély Ultimate sebzésre változott.
  • Az ebben a klaszterben lévő magic node-ok, amelyek Execute esélyt adtak, mostantól Ultimate sebzést adnak.

  • Ruin
  • A „Damage to Healthy” Ultimate sebzésre változott.
  • Az ebben a klaszterben található magic node-ok, amelyek „Damage to Healthy”adtak, mostantól Ultimate sebzést adnak.

 

 

 

Sorcerer

  • Crackling Energy alapsebzés 20%-ról 30%-ra nőtt.

Skillek

  • Ice Armor
  • A maximális életen alapuló pajzs mennyisége 25%-ról 40%-ra nőtt.
  • Többé nem növeli a pajzsot a sebzés alapján.

  • Charged Bolts
  • Az alapsebzés 30%-ról 38%-ra nőtt.

  • Enhanced Charged Bolts
  • A robbanás sebzése a Charged Bolts sebzésének 150%-áról 175%-ra nőtt.

  • Spark
  • A találatonkénti alapsebzés 10%-ról 12%-ra nőtt.

  • Enhanced Spark
  • A sebzés 8%-ról 10%-ra nőtt.

  • Glinting Spark
  • Korábban: A Spark 2%-kal megnövelt kritikus találati esélyt biztosít 5 másodpercig, maximum 8%-ig.
  • Most: Szikra 2%-kal megnövelt kritikus találati esélyt biztosít 5 másodpercig, maximum 8%-ig. Maximális stack esetén a Spark találatok 1 manát biztosítanak.

  • Blizzard
  • Az alapsebzés 130%-ról 150%-ra nőtt.

  • Enhanced Blizzard
  • A Blizzard sebzése a fagyott ellenségeken 25%-ról 40%-ra nőtt.

  • Hydra
  • Az alapsebzés 14%-ról 16%-ra nőtt.

  • Summoned Hydra
  • Az égési sebzés 60%-ról 100%-ra nőtt.

  • Inferno
  • Az alapsebzés 20%-kal nőtt.

 

  • Flickering Arc Lash
  • Korábban: 6%-os mozgássebesség növekedés 5 másodpercig minden egyes Arc Lash által eltalált ellenség után, 18%-ig.
  • Most: Arc Lash 5 Manát ad, ha legalább egy ellenséget eltalál. Ha 3 vagy több ellenséget vagy egy bosst találsz el, a következő támadásod 50%-kal több sebzést okoz.

  • Chain Lightnin
  • Most már látható, hogy hány Láncvillám van.

  • Greater Chain Lightning
  • Korábban: Minden alkalommal, amikor a Láncvillám pattog, 5%-kal megnövelt sebzést okoz az időtartama alatt.
  • Most: Minden alkalommal, amikor a Láncvillám pattog, 10%-kal megnövelt sebzést okoz az időtartamára, 30%-ig.

  • Chain Lightning Enchantment
  • Mostantól 4 másodperces cooldown van.
  • Többé nem mutatja a manát, és nem varázsol villámokat, ha a Mana Drain egy Auto Cast képességből származik.

  • Flame Shield
  • A cooldown akkor indul, amikor a sebezhetetlenség véget ér.

  • Enhanced Lightning Spear
  • Korábban: Kritikus találat után a Lightning Spear 5%-kal megnövelt stackelhető kritikus találati esélyt kap.
  • Most: A Lightning Spear egy további Lightning Spear-t hoz létre, és 15%-kal növeli a kritikus találati esélyét.


  • Wizard's Blizzard
  • Korábban: Amíg a Blizzard aktív, az alapképességeid 20%-kal kevesebb manába kerülnek.
  • Most: Amíg a Blizzard aktív, minden 20 mana után 1 manaregenerációt kapsz.

  • Teleport
  • A cooldown 11-ről 14-re nőtt.
  • Az alapsebzés 25%-ról 35%-ra nőtt.


Passzívok

  • Convulsions
  • A kábítás esélye 5%-ról 7%-ra nőtt.

  • Crippling Flames
  • A mozgásképtelenné tétel esélye 5%-ról 7%-ra nőtt.

  • Snap Freeze
  • A lefagyasztás esélye 5%-ról 7%-ra nőtt.

  • Static Discharge
  • A Crackling Energy létrehozásának esélye 5%-ról 6%-ra nőtt.

  • Shocking impact
  • Az egyes rankok sebzése 40%-ról 50%-ra nőtt.

  • Combustion
  • Az alap égési sebzés 20%-ról 40%-ra nőtt.

  • Vyr's Mastery
  • Korábban: A közeli ellenségek 15%-kal nagyobb sebzést kapnak a Shock skillekből, és 20%-kal kevesebb sebzést okoznak neked. A kritikus csapások 3 másodpercig 20%-ra, illetve 25%-ra növelik ezeket a bónuszokat.
  • Most: Amikor kritikus csapást mérsz egy ellenségre Shock skillel, feltöltődsz, és 5%-kal kevesebb sebzést kapsz 5 másodpercig. Feltöltés közben a Kritikus csapásoknak 10% esélye van arra, hogy a sebzés villámsebzésként egy másik közeli ellenséget érjen, vagy ha nincs más célpont, akkor a sebzés 250%-ával újra eltalálod a célpontot.
  • Fejlesztői megjegyzés: A Shock Sorcerer gyakran ösztönöz a közelharcra. Ennek az átdolgozásnak a célja, hogy kinyissa a Shock Sorcerer játékstílust, lehetővé téve mind a közel-, mind a távolsági lehetőségeket, miközben megtartja az eredeti dizájn védekező képességét, amit a játékosok szeretnek.

Legendás aspektusok

  • Charged Aspect
  • A mozgássebesség bónusz 10-20-ról 15-25-re nőtt.

  • Aspect Of Efficiency
  • A manaköltség-csökkentés 10-25%-ról 35-50%-ra nőtt.

  • Aspect of Engulfing Flames
  • Az 50% életerő alatti ellenségek égő sebzése 15-30%-ról 30-45%-ra nőtt.

  • Aspect Of Abundant Energy
  • Korábban: A Crackling Energy 35-50%-os eséllyel láncolódik egy további ellenséghez.
  • Most: A Crackling Energy 35-50%-os eséllyel 40%|x|növelt sebzést okoz és további ellenségre láncolódik.

  • Aspect Of Splintering Energy
  • Korábban: A Lightning Spear mindig egy további Lightning Spear-t hoz létre, és Y másodpercig X-szel növeli a Shock skillek sebzését.
  • Most: A Lightning Spear-rel elért kritikus találatok hatására villámok íveltek ki belőle, amelyek X sebzést okoznak a célpontnak és legfeljebb 5 másik ellenségnek. Ezt a sebzést növeli a kritikus csapás sebzésbónuszod.

  • Aspect of Binding Embers
  • Korábban: A Flame Shield lehetővé teszi, hogy akadálytalanul mozogj az ellenségen keresztül. Azok az ellenségek, amelyeken áthaladsz, amíg a Flame Shield aktív, X másodpercre mozgásképtelenné válnak.
    Most: A Flame Shield akadálytalan mozgást biztosít amíg aktív. Az ellenségek, amelyeken áthaladsz, amíg a Flame Shield aktív, X másodpercig mozgásképtelenek.

  • Aspect Of the Frozen Wak
  • Az Ice Spike sebzése 60%-80%-ról 80%-100%-ra nőtt.
  • Most 15% extra sebzést ad az Ice Spike-nak 15% extra Chill helyett.

  • Aspect Of the Frozen Tundra
  • Az Ice Spike sebzése 60%-80%-ról 100%-120%-ra nőtt.


  • Glacial Aspect
  • Most 15% extra Chill-t ad15% extra sebzés helyett


Paragon

  • Burning Instinct
  • A Burning Instinct kritikus csapás bónuszát 25 intelligencia után 1%-ról 50 intelligencia után 1%-ra csökkentették, és most 40%|x|nál van a felső határ.

  • Ceaseless Conduit
  • A Crackling Energy sebzése 20 intelligenciánként 3%-ról 25 intelligenciánként 1%-ra csökkent, és mostantól 60%|x|nál van a felső határ.

  • Elemental Summoner
  • Mostantól a sebzésbónusza 30%|x|x|nál van korlátozva.

  • Icefall
  • A fagykészségekkel okozott sebzés 15%|x|ról|x|18%|x|ra|növekedett.

  • Unleash Glyph
  • A sebzésbónusz 7%-ról 8%-ra nőtt.
  • A manaregeneráció 7%-ról 25%-ra nőtt.

Tempering javítások

  • A következő Tempering affixek átkerültek a meglévő Tempering receptekből a Utility kategória új receptjeibe.
  • Fejlesztői megjegyzés: Szeretnénk kibővíteni az Utility  kategórián belül elérhető Affixek körét, hogy még több mélységet és változatosságot hozzunk a temperingbe.

 

  • Barbarian Innovation – Barbarian Utility Recipe
  • Earthquake Duration - Wasteland Augments-ből
  • Kick Vulnerable Duration - Furious Augments-ből
  • Frenzy Duration - fBerserking Augments-ből
  • Flay Duration - Bleed Augments-ből
  • Nature Magic Innovation – Druid Utility Recipe
  • Hurricane Size - Storm Augments-ből
  • Lightning Storm Duration - Storm Augments-ből
  • Petrify Duration - Earth Augments-ből
  • Cyclone Armor Active Size - Nature Magic Wall-ból
  • Rogue Innovation – Rogue Utility Recipe
  • Invigorating Strike Duration - Basic Augments-ből
  • Twisting Blades Return Time Reduction - Core Augments-ből
  • Flurry Size - Core Augments-ből
  • Heartseeker Duration - Basic Augments Rogue-ból

 

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • A harci szövegek frissítésre kerültek, hogy következetesebb és olvashatóbb legyen.
  • A harci szöveg beállításai hozzá lettek adva, hogy a játékosok még jobban testre szabhassák, milyen szöveget szeretnének látni.
  • A statisztikák ablakban mostantól kiemeléssel jelzi, ha megvan az Armor Cap.
  • A Stats ablak szakaszai mostantól tetszés szerint összecsukhatók és kibonthatók.
  • A Mythic Unique Items mostantól új vizuális effektekkel rendelkezik, és egyedi megjelenést kaptak, hogy jobban kiemelkedjenek.
  • A legendás aspektusok mostantól kedvelhetők és szűrhetők az okkultistával való interakció során.
  • A Shift-kattintás egy képességre mostantól 5 pontot (vagy a lehető legtöbbet) ad hozzá a képességfában.
  • Az aspektusok feloldásáról és frissítéséről szóló értesítést továbbfejlesztettük, hogy szembetűnőbb legyen.

Egyéb javítások

  • A Tortured Gift-ek a Helltide-ban már nem tartalmaznak obolokat.
  • Az idei évad Nightmare Dungeon rotációja ugyanaz marad, mint az előző évadban.
  • A World Bossok mostantól ellenállóbbak a sebzéssel szemben.
  • A mellékküldetések, köztük a kiemelt küldetések (pl. Gem Crafting Quest) és az Klassz küldetések xp jutalmai megnőttek.
  • A védettséget adó képességeknél, pl. a Flame Shield és a Blood Mist, mostantól akkor indula cooldown, ha a képesség lejárt.
  • A bájitalok mostantól Crowd Controll alatt is használhatók.
  • Bizonyos oktató küldetések, pl. a drágakő készítés küldetés, mostantól az egész accountban nyomon követhető.
  • Különböző Dungeonok elrendezésén változtattak, hogy tovább egyszerűsítsék azokat.
  • Több fegyvertípus mostantól több osztály számára elérhető.
  • A druidák mostantól használhatnak Polearm-okat, egykezes kardokat és tőröket.
  • A nekromanták mostantól használhatnak buzogányt és fejszéket. Ez magában foglalja azt is, hogy a Butcher’s Cleaver is használható a Nekromanták számára.
  • A varázslók mostantól használhatnak 1 kezes kardokat és 1 kezes buzogányt. Ez magában foglalja az Azurewrath és a Doombringer használatát a varázslók számára.
  • Több fegyvertípuson is megváltoztak az alapvető affixek.
  • A fejszék alapvető affixe az Damage to Healthy Enemies-ről Damage Over Time-ra változott.
  • A Wand alapvető affixe a szerencsés találati esélyről sebezhető sebzésre változott.
  • A kaszák alapvető affixe a Life on Kill-ről Summoning Damage-re változott.
  • A Staff alapvető affixe a crown controlled ellenségek sebzéséről DoT sebzésre változott.
  • Az íjak alapvető affixe a távoli ellenségek sebzése helyett kritikus csapás sebzése lett.
  • A Polearm-ok alapvető affixe a sérült ellenségek sebzéséről sebezhető sebzésre változott.
  • A Focus és a totem alapvető affixe a cooldownról szerencsés találati esélyre változott.

HIBAJAVÍTÁSOK

Játékmenet

  • Barbár
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Fury regeneráció nem működött megfelelően a Tactical Rallying Cry-jal.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy az Aspect of Ancestral Echoes 5 másodperces belső cooldownja nem szerepelt az aspektus leírásában.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aspect of Limitless Rage által biztosított stack nem következetesen volt megszerezhető.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Charge-ot az interakciók megkerülésére lehetett használni, például a Helltide ládák megnyitásához.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Earthstrikers Aspect elpazarolhatta a garantált Overpower kiváltóját az automatikus robbantásoknál. Ez magában foglalja az Overkill és a Ring of the Ravenous triggereit is.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Aspect of Berserk Fury által generált bónusz Fury nem adott Fortifyt, amikor a Numbing Wrath aspektusával együtt használták.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Whirlwind nem skálázódott a passzív és ideiglenes támadási sebességgel.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Rumble glyph-hez tartozó sebzésmódosító additív volt, amikor crowd controlled ellenségekkel küzdöttél. A Rumble sebzésbónusza mostantól 30%[x]-ban van korlátozva.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Death Blow nem állt vissza következetesen, amikor az Overkill által létrehozott lökéshullámok megölték az ellenséget.

  • Druida
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Aspect of the Changeling's Debt tooltipjéből hiányzott a sebzés típusának jelzése, amikor a speciális tooltipeket használtuk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Tyrael's Might lövedékei szabálytalanul viselkedtek, amikor a Shreddel együtt használták őket.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Enhanced Poison Creeper tooltip-je nem tartalmazott információt.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Rabies nem használta teljes mértékben a Toxic Claws passzív előnyeit.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor az Airidah's Inexorable Will húzási hatása a tervezettnél nagyobb volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Enhanced Rabies a 60%-os bónuszon túl skálázódott, ha a Damage over time időtartamát meghosszabbítottuk.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a druidák fegyver dropjai a kétkezes fegyverek felé tolódtak el.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Lightning Storm nem skálázódott a passzív és ideiglenes támadási sebességgel.

  • Necromancer
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Skeleton Reaperek mindkét bónuszt megkaphatták, amikor a Second upgrade opciót használták.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Supreme Bone storm bónusz kritikus csapás esélye nem aktiválódott, ha a Bone storm-ot  újra használták, miközben egy másik csontvihar még aktív volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Grasping Veins Aspect bónuszát a Corpse Tendrils használata nélkül is alkalmazhatta.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Hellbent Commander hatása továbbra is működhetett, amikor egy új zónába való belépés után pontokat távolítottunk el róla.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor az Aspect of Frenzied Dead leírásához irrelevánsan hozzáadtuk a "Summoning" szót.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Rapid Ossification által biztosított cooldown csökkentés nem érvényesült a Bone Spirt-re, ha 100 vagy több esszenciánk volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Untimely Death Aspect nem kapott stack-et, ha a játékos gyógyulása kisebbek volt, mint a maximális élete 1%-a.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Reap nem skálázódott a passzív és ideiglenes támadási sebességgel.

  • Rogue
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Methodical Dash nem csökkentette a Dash cooldownját a teljes, tervezett mértékben.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Puncture több kombó pontot generálhatott, amikor a további erőforrás generálás magas volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Scoundrel's Kiss és a Repeating Aspect használatával használt Rapid Fire következetlenül viselkedett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Shadow Clone nem okozott sebzést a Rapid Fire-rel.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Rapid Fire-nek nem volt hatótávolsági korlátja, amikor a Scoundrel's Kiss-szel együtt használták.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Scoundrel's Leathers megfelelően működött, amikor egy Core Skill olyan célpontot talált el, amelyet nem kifejezetten célzott meg.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Forceful Arrow 3 helyett 2 találat után tette sebezhetővé a célpontokat.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Caltrops nem váltotta ki a Mozgássebességet az Aspect of Explosive Verve-vwl közösen.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor az Improved Penetrating Shot nem mutatta az időtartamát a képesség ikonján az Action Bar-on.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Victimize duplázta a sebzés szorzóját. Itt egy kompenzáló buffot hoztunk létre a Victimize-hez, ahogy fentebb említettük.

  • Sorcerer
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vyr's Mastery a nem-sokkoló képességekre vonatkozott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Ice Armor tooltipje azt sugallta, hogy a Barrier értéke nő, amikor sebzést okoz.

  • Általános
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Aspect of the Crowded Sage a maximális élet helyett az alap életet használta.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Damage over Time effektek kétszer kapták meg a bónuszt a %Damage Statból.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Needleflare Aspect túlzott mennyiségű sebzést okozott a bossoknak, amikor egy kisebb ellenséget ért találat.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Elixir of Antivenin más Elixírek mellett is aktív lehetett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Evade kiválthatta Yen's Blessinget.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Teleporter Affixszel rendelkező Elite Scorpion ellenségek nem teleportáltak.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a High Velocity Aspect nem korlátozódott a Rogue-ra.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a tárgyak eltűnhettek, ha egyszerre sok ládát nyitottak meg.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Starlight nem működött megfelelően az Overhealing effektekkel.
  • Javítottunk egy problémát, amikor az Aspect of Frosty Strides nem lehetett a nadrágokra tenni.

  • Felhasználói felület és felhasználói élmény
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor nem volt jelzés arra, hogyan lehet feloldani a Temperinget, ha a játékos nem vette fel az első receptet. A küldetés mostantól megfelelően vezeti a játékost az ingyenes recept felvételéhez.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor bizonyos körülmények között a legendary material-ok anyagok megjelenhettek a Lost Stashben, de nem lehetett kivenni őket.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos tooltipek, például a Berserking esetében, nem jelezték megfelelően, hogy a sebzésük additív vagy multiplikatív.
  • Több olyan esetet is kijavítottunk, amikor az Aspect tooltipek leírásában ellentmondásos információ szerepelt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor sok unique tárgy nem mutatta az klassz korlátozásokat.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor nem kompatibilis Mount páncélokat lehetett kiválasztani a Stablemaster menüben.

  • Egyéb
  • Javítottunk egy problémát, amikor a Season of the Malignant anyagai a Malignant Burrow-ban eshettek.

Különböző teljesítmény-, vizuális és stabilitási javítások.




Forrás:Wowhead