Diablo III: PTR Patch Notes 2.7.7 - MAGYARUL

Alapos buffokat hoz a Mikulás a Diablo III játékosainak

Diablo III: PTR Patch Notes 2.7.7 - MAGYARUL

Üdvözöllek, Nephalem!

Üdvözölünk téged a DiablIII 2.7.7-es javításának PTR-én. December 5-12. között szükségünk lesz a segítségetekre, hogy tesztelhessük az összes karkatert érintő változásokat és 2 visszatérő szezontémát, amelyeket hozzáadunk a játékhoz - a Rites of Sanctuary-t és a Visions of Enmity-t.

A 2.7.7 PTR hamarosan elindul. Ezen idő alatt időszakos karbantartások, kiesések, hotfixek vagy kisebb javítások lehetnek. Arra kérünk benneteket, hogy a következőkre összpontosítsatok:

  • Rites of Sanctuary és Visions of Enmity: A közösség pozitív visszajelzései alapján úgy láttuk, hogy ezek a szezon témák olyan nagy sikert arattak, hogy úgy döntöttünk, állandóvá tesszük őket. A játékosok az Altar of Rites és az Diabolical Fissures erejét használhatják fel, hogy egyedi buildeket álmodjanak meg, és az erő egy új szintjére érjenek el.
  • Klassz balance: Annak biztosítása érdekében, hogy a karakter változások elegendő figyelmet kapjanak, örülnénk, ha az összes karakter tesztelésére és visszajelzésére összpontosítanátok.
  • A PTR-en egyedülálló buffok lesznek aktívak, hogy segítsenek az utadon: megnövelt tapasztalati pont és dupla Blood Shard. A teszteléshez új felszerelést is vásárolhattok a különleges PTR-árustól, Djank Mi'emtől, aki Blood Shardokat fog cserélni osztályspecifikus táskákra, tele legendás tárgyakkal, amelyeket szívesen tesztelnénk!

Annak érdekében, hogy hatékonyan át tudjuk nézni a hozzászólásaitokat, kérjük, hogy a PTR visszajelzés fórumban adjatok visszajelzést, a hibajelentéseket pedig a PTR hibajelentés fórumban tegyétek meg.

 

PTR TESZTELÉSI TIPPEK

  • A korábbi PTR-ekhez hasonlóan ez a tesztelési időszak is rövid, ezért a legjobb, ha gyorsan nekilátsz. Akár PTR-veterán vagy, akár újonc, úgy gondoltuk, adunk néhány tippet, hogy könnyebben tudd kezdeni a tesztelést.
  • A PTR korlátozott időtartama miatt arra kérjük a résztvevőket, hogy a patch egy adott részét válasszák ki, és ennek a tesztelésre koncentráljanak.
  • Ha például elsősorban Witch Doctor-játékos vagy, fontold meg, hogy milyen változások befolyásolják kifejezetten a Witch Doctor-t. Mi tetszik a legjobban, mi az, ami szerinted még módosításra szorul, és mit szeretnél látni a jövőben (még akkor is, ha az esetleg túlmutat ennek a patch-nek a hatókörén), ezek mind jó kérdések, amelyeket fel kell tenned magadnak, mielőtt visszajelzést küldesz.
  • Amikor visszajelzést adsz, kevésbé a megoldásra, inkább a tapasztalataidra koncentrálj. Hogyan érezted magad a változások hatására? Valami hibásnak vagy elégtelennek tűnt? A javaslatokat mindig szívesen fogadjuk, de maguknak a problémáknak az azonosítása a legfontosabb.

 

ÚJ ÁLLANDÓ FUNKCIÓK: Rites of Sanctuary és Visions of Enmity

A közkívánatra visszatért Rites of Sanctuary és Visions of Enmity szezontémák és ezek a DiablIII állandó elemévé váltak. Bár rendkívül izgatottak vagyunk, hogy ezek a funkciók mindig elérhetővé válnak, annak érdekében, hogy a démonok legyőzésével töltött időtök kiegyensúlyozott maradjon, néhány módosítást kellett végrehajtanunk a Rites of Sanctuary által nyújtott bónuszokon. Amikor a Visions of Enmity folyamatos szezontéma lesz és a jelenlegi klassz balance kiigazításai életbe lépnek, úgy éreztük, hogy a játék egyensúlyának jót tenne a Rites of Sanctuary kiigazítása. Íme, mi változott:

  • Force: A sebzés +200-ról +100-ra csökkent.
  • Shadow: A rakéták sebzéscsökkentése 25%-ról 5%-ra csökkent.
  • Exodus: A mozgássebesség (Korlátlan) +10%-ra csökkent +25%-ról.
  • Command: Az elitek elleni sebzés 5%-ra csökkent 15%-ról.
  • Tenacity: A megnövelt sebzés 20%-ról 5%-ra csökkent.
  • Reverence: 5%-kal csökkenti az elitek által elszenvedett sebzést, korábban 25%-kal.
  • Numb: A közelharci sebzéscsökkentés 25%-ról 5%-ra csökkent.
  • Nature: A legmagasabb elemi sebzésbónusz 5%-kal nő, korábban 10%.
  • Prowess: Az elitek elleni megnövelt sebzés 20%-ról 5%-ra csökkent.
  • Roar: A bossoknak okozott sebzés 50%-ról 5%-ra csökkent.
  • Elegance: A kitérés esélye 5%-kal nőtt, korábban 15% volt.
  • Malice: A sebzés mértéke +30%-ról +5%-ra csökkent.
  • Father: A Power pylon eltávolításra került a véletlenszerűen kapott hatásból.
  • Mother: A Szeretet hármasa most 50%-kal növeli a sebzést, korábban 100%-kal.

Fejlesztői megjegyzés: Amellett, hogy a Diablo III minden rendszerét egyszerre érezzük szórakoztatónak és kihívást jelentőnek, az Altar of Rites módosításait úgy végeztük el, hogy a játék során megmaradjon a fejlődés érzése, miközben nem hátráltat más funkciókat.

 

Klassz balance

A szórakoztató és kiegyensúlyozott játék közötti középút megtalálása a legfőbb prioritásunk, amikor a karakterekről van szó. Ahogy a 29. szezonról szóló cikkünkben említettük, a jövőben nagyjából 3 havonta újra bevezetünk egy sor ikonikus témát a korábbi szezonokból. Az alábbi, klasszok egyensúlyát érintő változtatásokat azért hoztuk, hogy biztosítsuk, hogy az egyes karakterek szórakoztatóak és kiegyensúlyozottak maradjanak, akkor is, amikor DiablIII-ba visszatérnek az erős szezon témák.
A fejlesztők megjegyzése: Idővel láttuk, hogy néhány build hatalmas erőre tett szert, más buildek pedig lemaradtak és frissítésre szorultak. A Meteoros wizard túl sokáig uralta a Sanctuary csatatereit, akárcsak néhány más szett. Úgy hisszük, hogy megtaláltuk a megfelelő utat minden build számára, és ezen cél érdekében minden karakternek javítottuk a Set-jeit. Tekintettel a PTR-re vonatkozó változtatások számára, a közösség visszajelzései kulcsfontosságúak, hogy elérjük a célt.

Barbár

  • Might of the Earth: Megnöveltük a következő skillek sebzését 20 000%-ról 37 500%-ra Earthquake, Avalanche, Leap, Ground Stomp, Ancient Spear és a Seismic Slam.
  • The Legacy of Raekor: Az ellenségek eltalálása a Furious Charge vagy a Weapon Throw segítségével 5,500%-ról csak 2,500%-kal növeli a következő Ancient Spear sebzését, és több lándzsát dob a célpontra. Ez a hatás halmozódik(stack-el), és minden egyes lándzsadobás maximum 5 stack-et használ el.

Crusader

  • Roland's Legacy: Megnöveltük a Shield Bash és Sweep Attack sebzését 40,000%-ra 17,500%-ról.
  • Aegis of Valor: Megnöveltük a Fist of the Heavens és Heaven's Fury sebzését 15,000%-ról 20,000%-ra.
  • Akkhan's Manacles: Blessed Shield sebzése 400-500%-kal megnövekedett az első ellenségnél, akit eltalál. Ezenkívül ez a bónusz folytatódik és 50%-kal csökken minden további nem Shattering Throw célpontra.
  • Blade of Prophecy: A megátkozott ellenségek is kiváltják a Condemn robbanását, és a Condemn sebzése 600-800%-kal nő.
  • Faithful Memory: A Falling Sword által eltalált minden egyes ellenség 60-80%-kal növeli a Blessed Hammer sebzését 10 másodpercig. Max. 10 stack lehet. Ennek a buffnak a stackje mostantól megmarad a használatok között, ahelyett, hogy lenullázódna.

Demon Hunter

  • The Shadow's Mantle: Impale kiegészítő sebzése 120,000%-ra nőtt 75,000%-ról az első ellenségnél és 40,000%-ra nőtt 25,000%-ról a következő mobnál.
  • Embodiment of the Marauder: Az elsődleges skilljeid Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, Cluster Arrow, Companions, Vengeance, és Sentries most 6,500%-kal megnövelt sebzést okoznak (korábban 12,000%) minden egyes aktív Sentry után.

Monk

  • Raiment of a Thousand Storms: Spirit Generator-od 6 másodpercig 60,000%-ra növelik meg a Dashing Strike sebzését, és a Dashing Strike 6 másodpercig 6,000% helyett 14,000%-kal növeli meg a Spirit Generatorod sebzését.
  • Uliana's Stratagem: Megnöveltük az Exploding Palm sebzését 9,000%-ról 12,500%-ra és a Seven-Sided Strike felrobbantja az Exploding Palm-okat.
  • Kyoshiro's Blade: Amikor a Wave of Light 5 vagy kevesebb ellenséget talál el (korábban 3 volt) akkor a sebzés 200-250%-kal megnövekszik.

Necromancer

  • Pestilence: Minden egyes elfogyasztott holttest egy megerősítettt Bone Spear charge-ot okoz, ami a következő Bone Spear sebzését 3,300%-ról 6,000%-kal növeli. Ezenkívül a Corpse Lance és a Corpse Explosion sebzése 3,300%-ról 6,000%-kal nő.
  • Inarius: Bone Armor egy kavargó csonttornádót is aktivál, amely 1000% sebzést okoz a közelben lévő moboknak, és 10,000%-ról 19,000%-ra növeli a nekromanta által okozott sebzést.
  • Trag'Oul's Avatar: Életet költő skilljeid 6,250%-kal megnövelt sebzést okoznak, korábbi 10,000%-kal szemben, és a skilljeidbőll származó gyógyulásod hatása 100%-kal megnövekszik.
  • Masquerade of the Burning Carnival: Az általad és szimulakrumod által elhajított Bone Spear 5,500%-kal megnövelt sebzést okoz, korábbi 9,000%-kal szemben. A szimulakrumok háromszorosát kapják ennek a bónusznak.
  • Bloodtide Blade: A Death Nova 300-400%-kal megnövelt sebzést okoz minden ellenségnek 25 méteren belül, de legfeljebb 10 ellenségnek (korábban 25 ellenségnek).
  • Grasps of Essence: Amikor egy felrobbantott hulla legalább egy ellenséget megsebez, a Corpse Explosion 150-200%-kal megnövelt sebzést okoz 6 másodpercig, legfeljebb 4-szer stack-elve, ez korábban 5 volt.
  • Corpsewhisper Pauldrons: A Corpse Lance sebzése 20-30%-ról 50-75%-ra nő 3 másodpercre, amikor elfogyasztasz egy hullát. Max. 20 stack

Witch Doctor

  • Raiment of the Jade Harvester: A Soul Harvest 12 másodpercig 50%-kal csökkenti a kapott sebzést, és felveszi a mobokra ható DoT sebzéseket és azonnal 26 000 másodpercnyi sebzést okozva (korábban 10 000)
  • Helltooth Harness: A Wall of Death hatására 15 másodpercig 37,500%-kal megnövelt sebzést kapsz (korábban 17,500%) az elsődleges képességeidre: Acid Cloud, Firebats, Zombie Charger, Zombie Dogs, Gargantuan, Grasp of the Dead, Piranhas és a Wall of Death.
  • Mundunugu's Regalia: A Spirit Barrage 15,000%-kal megnövelt sebzést okoz (korábban 20,000%) plusz még további %-os sebzést, ami a mana regenerációd ötszörösének felel meg.
  • Spirit of Arachyr: Creature skillek (Corpse Spiders, Plague of Toads, Firebats, Locust Swarm, Hex, és Piranhas) sebzése 11,500%-kal nő (korábban 25,000%)
  • Zunimassa's Haunt: A mana költéssel járó skillek által eltalált ellenségek 8 másodpercig 13,000%-kal (korábban 15,000%-kal) megnövelt sebzést kapnak a pet-ektől.

Wizard

  • Delsere's Magnum Opus: A Slow Time által érintett ellenségek és a buborékból történő kilépés után még 5 másodpercig 20,000%-kal megnövelt sebzést kapnak (korábban 12,500%) az Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, Shock Pulse, Spectral Blade, Electrocute, és az Arcane Torrent skillektől.
  • Tal Rasha's Elements: A támadások 8 másodpercig 1,000%-kal növelik a sebzésedet, korábban 2,000%-kal. Az Arcane, Cold, Fire és Lightning támadások egy-egy stacket adnak hozzá. 4 stacknél minden egyes különböző elemi támadás 2 másodperccel meghosszabbítja az időtartamot, maximum 8 másodpercig.
  • The Smoldering Core: A mobokat mostantól a meteorbecsapódási területeidre csalogatod. A meteorok 40-50%-kal megnövelt sebzést okoznak az egymást követő találatoknál ugyanazon célpontra. Ez legfeljebb 3-szor stack-elődik ez korábban 10 volt.
  • The Twisted Sword: Az Energy Twister sebzése 125-150%-kal nő minden egyes leidézett Energy Twisterrel, maximum 3-ig (korábban 5). A Raging Storm rúna automatikusan hat az Energy Twisterre, és lehetővé teszi, hogy a tornádó további 3 Energy Twisterrel egyesüljön.

 

Fordította: VtomGe

Forrás: Blizzard News