Megszűnik a Battle.net Authenticator!

Helyette a Battle.net mobilapplikációban kapott helyet a funkció, január 5-én kell váltani

Megszűnik a Battle.net Authenticator!

A Battle.net Authenticator alkalmazás 2024. január 5-én megszűnik. Azok a játékosok akik ezzel védték az accountjukat, a Battle.net mobilalkalmazást használhatják és migrálniuk kell a hitelesítőjüket, hogy elkerüljék a bejelentkezéssel kapcsolatos problémákat. A Blizzard részletes útmutatót készített az Authenticator migrálásához, ennek a fordítása következik:

A Battle.net Authenticator funkció már elérhető a Battle.net mobilalkalmazásban. Ez az Authenticator kétlépcsős hitelesítést biztosít a Battle.net fiók biztonságának megőrzése érdekében és 2024. január 5-ig minden felhasználónak át kell telepítenie a régi Battle.net Authenticator-t a Battle.net mobilalkalmazásba. A régi hitelesítő alkalmazás megszűnik.

Hitelesítő áttelepítése

Ha jelenleg a Battle.net Authenticator alkalmazást használja a játékos a fiókja védelmére, akkor át kell térnie az új Battle.net mobilalkalmazásra! Miután átállt az új alkalmazásra, távolítsa el a régi hitelesítő alkalmazást az eszközről, mivel a kódok többé nem lesznek használhatók. Amikor 2024. január 5-én szükségessé válik az áttelepítés, a még nem migrált felhasználók régi hitelesítőjüket el kell távolítsák a fiókjukról, és visszaállítják a jelszót a regisztrált e-mail-fiókjukba. Amíg az Authenticator nem aktív a Battle.net mobilalkalmazásban, a felhasználók elveszítik a hozzáférést a hitelesítővel járó előnyökhöz és védtelen lesz az accountjuk.

Hitelesítő kezelése

Aki még soha nem használt Hitelesítőt, vagy régi Hitelesítővel rendelkezik, további részleteket és információkat találhat a Battle.net mobilalkalmazásban történő Hitelesítő telepítéséről és beállításáról a Battle.net Authenticator című cikkünkben. Ha el kell távolítania egy régi Hitelesítőt a fiókjából, kövesse az itt megjelenő utasításokat a Hitelesítő ideiglenes eltávolításához.

Nem férek hozzá a fiókomhoz

Ha egyáltalán nem tud hozzáférni fiókjához, kövesse az itt található lépéseket a fiók hitelesítő adatainak visszaállításához. Ha már nem tudja fiókjához tartozó jelszavát, visszaállíthatja az Elfelejtett jelszó című támogatási cikkünk lépéseit követve.

GYIK

Használhatom ugyanazt az Authenticator sorozatszámot egynél több Battle.net fiók biztosítására?
A Battle.net Authenticator használatához telefonszámot kell csatolni egy fiókhoz, egy telefonszámot pedig csak egyetlen Battle.net fiókhoz lehet csatolni.

Beállíthatom ugyanazt az Authenticator sorozatszámot egynél több okostelefonon?
Egyedi Hitelesítője mobileszközéhez van kötve, és nem támogatjuk ugyanazt a sorozatszámot egynél több eszközön.

Nincs mobiltelefonszámom
A Battle.net Authenticator beállításához és használatához mobiltelefonszám szükséges. Ha nem tud hozzáférni korábbi Hitelesítőjéhez, forduljon az ügyfélszolgálathoz.

Nem kapom meg a szöveges üzenetet a beállítás során
A Battle.net telefonos értesítései szöveges mobiltelefonokhoz készültek. Az olyan üzenetküldő alkalmazások, mint az iMessage (iOS) vagy a WhatsApp (iOS, Android), nem támogatottak. A telefonértesítések nem használhatók a Voice over IP (VoIP) szolgáltatással, és a helyi szolgáltatóhoz továbbított VoIP-számok nem jogosultak a szolgáltatásra.

Van egy fizikai hitelesítőm. Továbbra is beállíthatok hitelesítőt a Battle.net mobilalkalmazásban?
Mielőtt csatolná a mobil Battle.net Authenticatort, el kell távolítania a fizikai hitelesítőt a fiókjából.

 

A megszűnő applikáció:

És ahova a funkció került:

 

Forrás: Blizzard Support