A Diablo II: Resurrected segítői
A Diablo II : resurrected ACT I, ACT II, ACT III, ACT V zsoldosai
A Diablo II: Resurrected játékban a zsoldosok (a magyar szlengben: "csicskák") az oldaladon harcolnak, miközben áthaladsz a Sanctuary-n.
Ez az útmutató mindent bemutat, amit tudnia kell a zsoldosokról, képességeikről, optimális felszerelésükről és az osztályspecifikus zsoldosválasztásokról.
ACT I – Rogue Archer
Most már használhatja az Amazon Bows-t
Mostantól szerezhetsz Amazon skill bónuszokat felszerelésből.
- Cold Arrow
- Freezing Arrow
- Fire arrow
- Explosion Arrow
ACT II – Desert Mercenary
A Nightmare, és Hell nehézségi szakaszában mind a 6 különböző auratípus elérhető
a Hire menüből, ahelyett, hogy nehézségenként 3 lenne csak. A normál változatlan.
- Thorns (Combat - Nightmare)
A Thorns aura szintjének skálázása megnövekedett, és most a legmagasabb szintű küszöbön túl is tovább lép, egészen a maximális szintig.
ACT III – IronWolf
Az alap life és a növekedése körülbelül 25%-kal nőtt (Most az élet hasonló a Rogue Archerhez)
Az alap defense és a növekedése körülbelül 40%-kal nőtt (most a defense közelebb van a Rogue Archerhez)
Az alap resistek és a növekedése körülbelül 20%-kal nőtt (Most a legmagasabb alap resist más zsoldosokhoz képest)
Cold
- A Frozen Armor-t, Chilling Armorra cseréltük
- Gyakrabban használja a Glacial spike-ot
- A Glacial Spike szint skálázása megnövekedett
- A Frozen Armor szint skálázása megnövekedett
Fire
- Eltávolítottuk az Inferno skillt
- Hozzáadott Fire Bolt skill
- Megnövekedett esély a Fire Ball skill ellövésére
- Mostantól a vasfarkas varázsolni fog magára, a játékosra és a közeli szövetségesekre.
Lightning
- Static Shield hozzáadva
- Charged Bolt szint skálázása megnövekedett
- Megnövekedett esély, a Lightning használatára
ACT V - Barbarian warrior
- Mostantól szerezhetsz Barbár skill bónuszokat felszerelésből.
- Az alap life skálázása megnövekedett (a legtöbb élete van/lesz a többi zsoldoshoz képest)
- Az Alap Defense skálázása nőtt, viszont a magasabb szinteken csökkent
(most rendelkezik a legmagasabb alap defense-zel a többi zsoldoshoz képest)
- Egy új ferocious barbár bérelhető Qual-Kehk-nél. Ezek a barbárok nem használhatnak kétkezes kardot,
de jól képzettek a Dual Wielding-ben
- A Frenzy, Taunt, és Iron Skin képességeket kihasználva, ellenségeket csalnak magukhoz, és heves támadásokat engednek szabadjára.
- a Bash szint skálázása megnövekedett, nem korlátozódik 80-as szintre
- a Stun szint skálázása megnövekedett, nem korlátozódik 80-as szintre
- Hozzáadva a Battle Cry
Egyéb tudnivalók a Diablo II : Resurrected Zsoldosairól
A Diablo II-ben a zsoldosok, más néven Csicskák, nem játszható karakterek (NPC-k), amelyeket a karakterek testreszabásának és optimalizálásának további módjaként terveztek.
A Diablo II Classic alatt szinte senki sem használt csicskákat a mindennapi játékmenetben. Erősen alulhangoltak, nem voltak testreszabási lehetőségek, és a játékosok nem tudták más helyre vinni őket, mint arra, amelyben felvették őket.
Ez megváltozott, amikor megjelent a Lord of Destruction, a D2 első és egyetlen kiegészítője. A Blizzard North megváltóztatta a csicskuszok statisztikáit, a sebzést és a védelmet – mindezt azért, mert azt akarták, hogy a játékosok felszerelést adjanak megbízható béreseiknek.
Azóta a zsoldosok mindig is fontos részét képezik a végjáték karakterépítésének. És nem csak ez: az egyedi buildek hasznot húzhatnak a különféle zsoldosok és felszerelések sokaságából, és egy teljesen új testreszabási réteggel egészítik ki a Blizzard ARPG klasszikusát.
Zsoldosok felvétele a Diablo II: Resurrectedben (nagy betű)
A játékosok bérelhetnek zsoldosokat, miután teljesítették a Blood Raven Quest-et az I. felvonásban. Kashya automatikusan ad neked egy I. felvonásos zsoldost, egy íjjal hadonászó Rogue-t a Láthatatlan Szem Nővérségéből. Minden más felvonás „zsoldos” küldetést biztosít számodra, ha úgy döntesz, hogy kihagyod a küldetést az I. felvonásban.
Innentől kezdve mind az öt felvonásban Csicskákat lehet bérelni és feltámasztani a következő NPC-kből ( Tyrael pedig csak a feltámasztási lehetőséget kínálja act IV-ben):
- ACT I. : Kashya
- ACT II. : Greiz
- ACT III. : Asheara
- ACT IV. : Tyrael (csak feltámaszt)
- ACT V. : Qual-Kehk
A zsoldosok irányítása a Diablo II: Resurrected-ben
Az irányítást illetően a játékosok nem tudják megmondani a zsoldosaiknak, hogy mit tegyenek.
A közösség számos tagja megpróbálta megfejteni a zsoldos mesterséges intelligencia fogalmát az évek során, és sikeresen bebizonyította, hogy a mercsek nem túl okosak, ha előnyös viselkedésről van szó a csatában, ami még fontosabbá teszi az optimális tárgyak összeállítását.
Az O gomb megnyomásával a játékosok hozzáférnek a zsoldos leltár képernyőjéhez. Általában a zsoldosok viselhetnek sisakot, páncélt és fegyvert. A konkrét tételekre vonatkozó korlátozásokért tekintse meg az alábbi zsoldos táblázatokat.
Gyorsan átadhat zsoldosának egy bájitalt, ha lenyomva tartja a Shift billentyűt, és megnyomja az öv valamelyik bájital gyorsbillentyűjét. A képernyő jobb felső sarkában lévő bájitalt is áthúzhat a kereskedő avatarja fölé.
Zsoldos képességek és hatások
A zsoldosok mindegyik típusa képviseli annak a cselekménynek a történetét és ízét, amelyre felvették, bemutatva a klasszikus RPG-elemek hatását a Diablo II általános tervezési filozófiájára.
ACT I. Zsoldos: Rogues of sisterhood
Az ACT I. kissé gyenge kezdő zsoldosaik a Zsiványok (más néven íjászok) nehéz időszakon mentek keresztül, hogy életképes zsoldosként váljanak be. Azonban számos osztály és build használhatja és kell is használnia őket.
Amellett, hogy a Cold vagy Fire Arrow-t használhatja fő támadásként, minden íjász használja az Amazon Inner Sight képességét. Ez az íjász körüli hatásterület-varázslat megvilágítja a szörnyeket, és egy ideig jelentősen csökkenti a védekezésüket. Ez ismét sebezhetőbbé teszi a szörnyeket a fizikai sérülésekkel szemben.
ACT II. Zsoldos: Desert Mercenary
Nyugodtan kijelenthetjük, hogy az Act II Csicska volt a legnépszerűbb zsoldos választás az elmúlt két évtizedben. Ennek fő oka az a tény, hogy képesek hat különböző Paladin aurát adni, rengeteg sebzést, védelmet vagy hasznosságot adva a játékosoknak és partiiknak. Az aurájukon kívül az Amazon Jab képességét használja, egy gyors hármas támadást.
Lényegében a hat aurából három rendszeres használatban van a játék elején és végén egyaránt.
Először is, a Nightmare Act II Defense Holy Freeze zsoldosa nagyszerű munkát végez a közeledő vagy menekülő ellenség lelassításában. Ezenkívül lassítja a támadási sebességet, és kis mennyiségű hideg sebzést okoz, miközben hideg sebzést ad a támadásokhoz.
Egy másik népszerű választás a Nightmare Act II Offense mercenary. Might aurája növeli az általános fizikai támadási sebzést, így kiváló választás olyan fizikai sebzésekre, mint a Zealadin vagy a Frenzy Barbarian.
Végül, de nem utolsósorban, a Normal and Hell Act II Combat Mercenary által biztosított Ima aura nagyszerű életregenerálást biztosít, ha nem használod ki a Holy Freeze vagy Might-ot.
Act III Zsoldos: Iron Wolves
Egy ősi zsoldosklánhoz tartoznak, amelyet Asheara vezetett. Miközben kardot és pajzsot hadonásznak, igazi szakértők az elemi mágia használatában.
Az ACT III. zsoldosai három különböző típusban kaphatók – Villám, Tűz és Jég.
A sivatagi harcosokhoz hasonlóan a hidegmágia a király, ha a legnépszerűbb III. felvonásos zsoldosválasztásról van szó. A Glacial Spike nagyszerű vezérlőeszközként szolgál, mert lefagyasztja az ellenséget a becsapódási hely körül. A játékvégi szakértők szintén az Act III Cold mercs-et használták a Lawbringer rúnaszónak köszönhetően nagyszerű visszaütési programjukhoz.
Mind a Lightning, mind a Fire archetípusokat olyan buildekhez használták, amelyek csak egyfajta elemi sebzést (például Cold Sorc) tartalmaztak a szörnyimmunitás ellen.
ACT IV. Csicskamentes rész
Az emberek mindig csodálkoznak, hogy ACT IV. -ben miért nincsenek bérelhető zsoldosok. Nemrég David Brevik, a Diablo II egyik alapító atyja megemlítette, hogy a IV. felvonás több kulcsfontosságú darabját időbeli korlátok miatt törölték:
ACT V. Zsoldos: Barbár
Az ACT I. zsiványaihoz hasonlóan Harrogath barbárjai is megpróbálták elhárítani a démoni seregeket, amelyek az előőrs nehéz ajtaján kopogtatnak.
Ellenfeleik megtizedelésére a barbár Stun és Bash készségeket használják, amelyek mindkettő nagy mennyiségű harci irányítást ad. A leghosszabb ideig a sivatagi harcosok a II. felvonásban felülmúlták az V. felvonás barbár társait, mint a közelharci zsoldosok. És bár nem tudják támogatni a játékosokat erős aurájukon keresztül, mégis remek választás, ha olyan élvonalbeli játékosra van szüksége, amely magas élettartamú regennel és teljes találati pontokkal rendelkezik.
A Segédek cuccai a Diablo II: Resurrected játékban (nagy betű)
Ebben a részben áttekintjük a különféle build lehetőségeket minden típusú zsoldos számára.
Fontos elmondani, hogy a választott zsoldos mindig a játékstílusát kell, hogy dicsérje. A legtöbb build lehetővé teszi mindenféle merc build használatát, rugalmasabbá téve azokat a helyzeteket, amelyekbe az adott tartalom alapján kerülhet sor. Egyes build-ek, mint például a Summoner Necromancer, leszűkítik a zsoldos kiválasztását.
Ahogy már említettük, az ACT II zsoldosa nagyszerű választás, ha csak egy tisztességes segítőt szeretnél minden helyzetben. De a különböző tárgyak és rúnaszavak különböző lehetőségeket kínálnak, amelyek magukban foglalják az ACT I, ACT III, ACT V zsoldosokat is!
AZ EGYES ZSOLDOSOK LEHETSÉGES TÁRGYAI
ACT I. segítő tárgyai
Általánosságban elmondható, hogy az I. felvonás zsiványai egyaránt használhatók támogatóként és kárt okozó zsoldosként. A közelharci és a minion buildek profitálhatnak a rúnaszó alapú aurákból és a CtC-procokból ("Chance to Cast").
Alap cuccok
A zsiványok csak íjat viselhetnek, így igazából csak két lehetőség van az alapfegyverek tekintetében a rúnaszavakhoz. Mind a Blade Bow, mind a Great Bow nagyon gyors támadási sebességet és viszonylag alacsony tulajdonságkövetelményt kínál.
A Faith az a rúnaszó, amely minden Rogue-ot fizikai sebzést támogató géppé varázsol. A legfontosabb, hogy a foglalatos íj a Fanaticism aurát adja, egy Paladin képességet, amely növeli a sebzést, a támadási sebességet és a támadási sebességet.
Ezen kívül a 10% Reanimate as: Returned proc on kill random csontvázakat hoz létre, amelyek további módszerként szolgálhatnak a veszélyes szörnyek és főnökök figyelmének elterelésére.
A Wrath egy másik rúnaszót támogató rúnaszó, amely kiegészíti a fizikai alapú buildet.
A beépített Decrepify átok lelassítja és gyengíti az ellenséget a fizikai támadásokkal szemben, így tökéletesen illeszkedik a közelharci vagy a Wind Druid buildhez.
Elegendő támadási sebességgel az összes szörnyet előbb-utóbb átkozza a Rogue!
A Faith-hez hasonlóan az Ice runeword is támadó aurát biztosít, jelen esetben Holy Freeze. Ez az aura sokat segít a felgyorsult szörnyek ellen, és a CtC Frost Nova szinte mindig segít, ha gyorsabb ellenséggel állsz szemben.
A Harmony egy nagyon érdekes runaszó a Rogues számára. A Level 10 Vigor aurának egy és egyetlen célja van: a játék felgyorsítása! Az aura kitartást, stamina regen-t és, ami a legfontosabb, 36%-os mozgási sebességet ad hozzá. Ha magas szintű játékmenetet keresel, amely párosul tisztességes zsoldos sebzéssel plusz a rengeteg elemi sebzésnek köszönhetően, akkor a Harmony lehet a zsoldosod választott rúnaszava.
Ez a chest armor rúnaszó szinte minden zsoldos építkezéshez használható. Rengeteg IAS-t (megnövelt támadási sebességet) ad hozzá, és 5%-os esélyt ad a 15. szintű fade leadására ütéskor.
A Fade egy védekező Assassin képesség, amely növeli az összes ellenállást, és az a tény, hogy a Treachery 15. szintű fade-et produkál, azt jelenti, hogy a zsoldosod több mint négy percig viseli ezt a buffot, és rengeteg védelmi értéket ad hozzá.
A Chains of Honor egy nagyszerű páncélszó, ha a zsoldos nem támaszkodik a védelemre. A hozzáadott életlopás, valamint az abszurd mennyiségű ellenállás teszi ezt a szilárd választást minden olyan Rogue számára, aki közelharci karakter mögött áll csata közben.
Unique és set itemek
A Riphook valóban az egyetlen életképes fegyveralternatíva a játék végén, ha hiányoznak a rúnák. Növeli a támadási sebességet és a sebzést, miközben lassú és nyílt sebeket okoz, ami egy hatalmas sebzés az idő múlásával.
Az Andariel's Visage nagyszerű választás minden zsoldos számára, köszönhetően a 20%-kal megnövelt támadási sebességnek és a ütésenként ellopott életnek. A Life Steal osztály nagyszerű költségvetési sisakja a Vampiric Gaze. A Giant Skull egy olcsóbb alternatíva, ha Knockback segédprogramot keres. Ha egy tankos építkezésre vágysz, a Crown of Ages rengeteg védekező értéket ad a Sebzéscsökkentést módosítónak köszönhetően.
Míg a legtöbb zsoldosnak rúnaszavas mellkaspáncélt kell viselnie, néhány nagyszerű egyedi páncélt is tartogatnak számukra. Egy jól felpörgetett Shaftstop például minden zsoldost boldog NPC-vé tesz a védekező statisztikáinak köszönhetően. Mind a Skin of the Flayed One, mind a Spirit Forge élethez kapcsolódó módosítókat és fokozott védelmet biztosít a szilárd túlélés érdekében.
ACT II. segítő tárgyai
Mint már említettük, az Act II zsoldosok a legnépszerűbb merc-választás a Diablo II-ben. Az auratámogatásuk rengeteg olyan segédprogramot ad hozzá, amelyre nagyon is szükség van számos különféle buidhez, és az a tény, hogy közelharcban vesznek részt, kiváló tankokká varázsolja őket a játék végén.
Alap tárgyak
Az évek során az Act II. zsoldos alaptárgy-vita hihetetlen magasságokat ért el, csak egy igazságot fed fel: A támadási sebesség a király!
Mind a Giant Tresher, mind a Thresher gyengébbnek tűnhet a nyers sebzések számát tekintve, mint a többi elit polefegyver, de a megnövekedett támadási sebesség a rúnaszavak és/vagy egyedi elemek általános választékával kombinálva a legoptimálisabb eredményeket adja.
Runaszavak
Az insight a legismertebb zsoldos rúnaszó. A 14. szintű meditációs aurája lehet az oka annak, hogy az Act II mercs eleve "metává" vált, és őrült mennyiségű mana regenerációt ad hozzá az olyan buildekhez, mint a Cold Sorc vagy a Hammerdin. A 23%-os magic find a szintezés során is hasznosnak bizonyulhat!
Egy másik nagyon népszerű rúnaszó a Pride. Miért? Mert a Hammerdinok szeretik a Koncentrációs aurát – és minden mást, amit a rúnaszó nyújt. Deadly Strike, Blind, Freeze és őrült sebzés bónuszok minden, amire egy támadó Act II mercnek szüksége van az életben.
Az Infinity és a Conviction aurája tökéletesen támogatja az olyan elemi alapú buildeket, mint a Javazon. Csökkenti az elemi ellenállást, és a Pride-hoz hasonlóan az Infinity is rengeteg sebzési lehetőséget ad a tetejére. A megnövelt mozgási sebesség jobb zsoldosmozgást is lehetővé tesz – ez egy fontos NPC soft-készség a későbbi farmolásoknál.
A páncél rúnaszavaknál semmi sem éri el az Treachery-t. A Chains of Honor azonban nagyszerű költségvetési alternatíva.
Unique és set itemek
Ami az egyedi fegyvereket illeti, a csicska nagyszerű alternatívákat kínál, ha nyers sebzésre vágysz. Az Etheral Reaper's Toll szörnyű dolgokat művelhet az ellenségeiddel, különösen, ha más Deadly Strike tárgyakkal, például Guillaume arcával kombinálod. Mind a Tomb Reaver, mind a Hone Sundan unicum sebzési alternatíva, ha nincs szüksége auratámogatásra.
Az Act I Rogues-hoz hasonlóan a Desert Wolves is választhat a különböző unicum egyedi páncélok közül, míg a sisak "metát" Andariel Visage, Giant Skull és Vampiric Gaze uralja.
ACT III segítő tárgyai
Bár nem különösebben "meta", az Iron Wolves of nagyszerű hasznot jelenthet a varázslók számára, különösen, mint a Cold Sorcs.
Alap itemek
Az ACT III. zsoldosfegyver-rúnaszavak alapelemeit tekintve csak foglalatosokat keresünk. Ritkán okoznak közelharci sebzést, így a Broad Swords és a Crystal Swords is jó lesz.
Rúnaszavak
A Lawbringer egy másik életképes módja a Knockback stratégia lehetővé tételének a biztosított Sanctuary aurának köszönhetően. Sajnálatos módon a CtC Decrepify, hogy csak a közelharci sebzések nem lesznek olyan hatékonyak.
Pajzsként az Iron Wolves használhatja a Sanctuaryt vagy a Phoenixet. Az első egy kicsit nyersebb védelmet kínál, míg a Phoenix több regent ad hozzá a biztosított Redemption aurán keresztül.
Unique és set itemek
Az ACT III zsoldosai számos egyedi páncéldarabot használhatnak. Mivel szinte mindig a Knockback archetípust próbáljuk támogatni, segítő és védekező módosítókat keresünk.
Az Azurewrath nagyszerű fegyver, ha kifogy a rúnákból, és a beépített Sanctuary auráján keresztül hozzáadja a Knockback utility-t.
A Kira's Guardian, Steel Shade és Veil of Steel mind nagyszerű védelmet és ellenállást kínálnak, míg a Guardian Angel nagyszerű maximális ellenállású alternatívát kínál a runeword páncélokhoz.
Ami a Phoenixen és a Sanctuaryn kívüli pajzsválasztást illeti, a Stormshield talán csak az Iron Wolves legjobb álma – őrült védekezés és rengeteg ellenállás.
ACT V segítő tárgyai
Ha nyers sebzést kell, az Act V Barbarians lehet a legjobb választás. Az a tény, hogy a legtöbb játékvégi kardrúnaszó nevetséges sebzési potenciált kínál, emiatt nagyszerű társsá teszi őket, ha nem számítasz az aura támogatására.
Alap itemek
Runaszavak
Az ACT V barbárjai rengeteg fegyverrúnaszóhoz férhetnek hozzá.
Lényegében a játékosnak választania kell a támadási sebesség, a nyers sebzés, a CtC képességek és a védekező módosítók között. Végül a fegyverek rúnaszavainak kiválasztása nagy valószínűséggel a rúna elérhetőségétől függ, ezért megpróbáltuk felsorolni a négy versenyzőt a rúna ritkasága szerint.
A barbárok páncélos rúnaszavai valóban az Treachery-re vagy az Fortitude-ra korlátozódnak – ennél jobb nem is lehet.
Unique és set itemek
A szokásos páncélok és sisakok mellett az Arreat's Face az egyetlen osztály-exkluzív választás itt. Rengeteg +Skillt ad hozzá az ACT V zsoldoshoz, amely rendszeresen használja a Bash-t és a Stunt is, és nagyszerű választás lehet, ha kiváló védelmet és túlélőképességet keresünk.
A zsoldos szintezése a Diablo II: Resurrected játékban
Ami a szintezőt illeti, a zsoldosoknak nincsenek különösebben nehezen teljesíthető követelményei.
A legtöbb build az aurájuk miatt egy Act II merc-et használ szintezés közben, ezért mindig ügyeljen egy mágikus vagy ritka pólusra, megfelelő sebzésmódosítókkal. A fegyverfoglalatok is nagy előnyt jelentenek, mert koponyákat helyezhetsz be az értékes életlopásért.
Ezen kívül minden működik, ami növeli a túlélést. Próbálj minél több ellenállást és védelmi módosítót szerezni. Ezenkívül célozzon egy korai Insight polearmot, ha mana regenerációra van szüksége. Mindig emlékezz arra, hogy a Vitality nincs hatással a zsoldosokra, míg a +Life módosítók igen.
Az összes többi zsoldosra hasonló szabályok vonatkoznak. Az Act I szélhámosai szeretik a megfelelő támadási sebességet, és nincs szükségük annyi életlopásra. Ugyanez vonatkozik az Act III Iron Wolves-ra is, akik nagyszerűen használják az FCR (gyorsabb varázslási sebesség) módosítót.
Zsoldos tippek és trükkök a Diablo II: Resurrected játékban
- Gyorsan meggyógyíthatja a Csicska healt-jét a Shift és az egyik bájital gyorsbillentyű egyidejű lenyomásával.
- Javasoljuk, hogy Regenerációs bájitalokat használj a zsoldos gyógyítására, különösen, ha a védelmükre és képességeikre támaszkodsz.
- Nem kell megjavítanod a zsoldos tárgyait – ezért az Ethereal termékek nagyon népszerű árufelszerelések.
- A játékosokkal ellentétben a zsoldosok meghalhatnak méregtől. A jó hír: az utolsó másodpercben alkalmazhatsz egy Antidote Potion-t!
- A zsoldosok 200%-kal nagyobb sebzést kapnak minden bosstól.
- A zsoldosod tapasztalatot szerez, ha megölsz egy ellenséget. Ha a zsoldos megöl egy ellenséget, körülbelül kétszeres tapasztalatra tesz szert.
- A zsoldos magic find értéke a saját értékére vonatkozik.
- Amikor megölsz egy szörnyet, csak a saját MF-értéked lesz figyelembe véve. Ha a merc megöl egy szörnyet, akkor mindkét MF érték összeadódik.
Remélem kicsit tudtam segíteni a Mercenary kavalkádban,
olvassatok mindennap:)
Voltam, Vagyok, Leszek:
realfalcon
Forrás: WOWHEAD