D2R: Február 17-én indul a Season 3 Ladder, íme a Patch Notes MAGYARUL!
Megvan a Diablo II: Resurrected játékosainak programja: 17-én hajnal 2-kor Ladder start!
Épségben visszatértél kalandor! Csatlakozz hozzánk a tábortűz körül, mert hamarosan megjelenik a Diablo II: Resurrected Ladder harmadik évada
A pokol bűze fokozódik, őrült vicsorgás hallatszik messziről, rémálmaidból született démonok törnek feléd. Találkozz velük először február 17-én, amikor elkezdődik a Ladder harmadik évada! A Diablo II: Resurrected jó néhány frissítéssel bővül – folytasd, ha átfogóbb képet szeretnél látni a Ladder harmadik évadával és a 2.6-os javításról.
Ladder Season 3
A Diablo II: Resurrected első két Ladder Seasonja megmutatta, hogy a kalandorok milyen ügyesek voltak a Sanctuary megmentésében, és versenyeztek azért, hogy elsőként rögzítsék nevüket a ranglistán. Mindeközben félelmet ültettek démoni ellenfeleik meggyötört szívébe.
A Ladder harmadik évada február 17-én kezdődik és új lehetőséget kínál a bátor kalandorok számára, hogy a 99-es szintre küzdjék magukat és hatalmas zsákmányt gyűjtsenek az út során. Alig várjuk, hogy a nyolc új rúnaszó milyen hatással lesz a ranglistára, vagy remélhetőleg lehetőséget ad az új játékosoknak, hogy először láthassák a nevüket.
A Ladder harmadik évadának kezdetével változásokat vezetünk be a Sundering Charms, a meglévő rúnaszavak és az új Horadric Cube receptek elérhetőségében is. Ezekről további információkat olvashattok lejjebb.
Ladder harmadik évad indulása:
- Észak Amerika: február 16., 17:00 PST
- Európa: február 17., 2:00 CET
- Ázsia: február 17., 10:00 KST
Az előző évadokhoz hasonlóan a Ladder harmadik évada négy különböző módot fog tartalmazni:
- Pre-Expansion Ladder: A Ladder standard változata, amely csak az eredeti négy felvonást foglalja magában.
- Pre-Expansion Hardcore Ladder: A Ladder játék hardcore (csak egy életre szóló) változata, amely csak az eredeti négy felvonást foglalja magában.
- Ladder: A Ladder játék standard verziója, amely öt felvonást foglal magában, mivel tartalmazza a „Lord of Destruction” kiegészítő tartalmat.
- Hardcore Ladder: A Ladder játék hardcore (csak egy életű) változata, amely öt felvonást foglal magában, mivel tartalmazza a „Lord of Destruction” kiegészítő tartalmat.
Azok, akik még nem ismerik a Ladder évadokat, joggal kérdezik, hogy mi történik a Shared Stash zsákmányával, miután az aktuális szezon véget ér.
Amint a Ladder második szezonja véget ér, az összes ladder karakter átkerül a megfelelő non-ladder csoportba. Az adott karaktercsoport megosztott stash tárhelyen lévő összes elem egy új, csak elvételre szolgáló megosztott fülre kerül. A Ladder 1. évadból az erre a fülre került elemek elvesznek. A Ladder Season 3 egész ideje alatt lehetőséged lesz arra, hogy erről a fülről kivehesd azokat a tárgyakat, amelyeket szeretnél megtartani a második évadból. Amikor a Ladder harmadik évada véget ér, ez a fül felülíródik a létra harmadik évadának megosztott tárolójában található összes elemmel. Ügyelj arra, hogy minden tárgyat vegyél ki, különben örökre elvesznek!
Nyolc új rúnaszó
A rúnák külön-külön is erősek, de ha egyszerre mondják ki, nagyobb hatalmuk lesz – ez a rúnaszavak misztikuma. Idézd meg ezeket az erőket, hogy alakítsák át hétköznapi tárgyaidat egy olyan pusztító hatalommá, amely képes elpusztítani a démoni hordákat.
Nyolc új rúnaszó mutatkozik be a Ladderben és az offline solo játékban. A további rúnaszavak bevezetésével a Diablo II: Resurrectedbe az a szándékunk, hogy változatossá tegyük a metát, lehetőséget teremtve a játékosok számára, hogy új stratégiákat alakítsanak ki, miközben versenyeznek. Ezeknek a rúnaszavaknak a nagy része az ellenállási bónuszok megerősítésére összpontosít, míg a többi rúnaszó középpontjában a mozgási sebesség áll.
Bulwark
- Shael + lo + Sol
- Helm
- Level 35
- +20% Faster Hit Recovery
- +4-6% Life stolen per hit
- +75-100% Enhanced Defense
- +10 to Vitality
- Increase Maximum Life 5%
- Replenish Life +30
- Damage Reduced by 7
- Physical Damage Received Reduced by 10-15%
Cure
- Shael + lo + Tal
- Helm
- Level 35
- Level 1 Cleansing Aura when Equipped
- +20% Faster Hit Recovery
- +75-100% Enhanced Defense
- +10 to Vitality
- Increase Maximum Life 5%
- Poison Resist +40-60%
- Poison Length Reduced by 50% 75%
Ground
- Shael + lo + Ort
- Helm
- Level 35
- +20% Faster Hit Recovery
- +75-100% Enhanced Defense
- +10 to Vitality
- Increase Maximum Life 5%
- Lightning Resist +40-60%
- Lightning Absorb +10-15%
Hearth
- Shael + lo + Thul
- Helm
- Level 35
- +20% Faster Hit Recovery
- +75-100% Enhanced Defense
- +10 to Vitality
- Increase Maximum Life 5%
- Cold Resist +40-60%
- Cold Absorb +10-15%
- Cannot be Frozen
Temper
- Shael + lo + Ral
- Helm
- Level 35
- +20% Faster Hit Recovery
- +75-100% Enhanced Defense
- +10 to Vitality
- Increase Maximum Life 5%
- Fire Resist +40-60%
- Fire Absorb +10-15%
Hustle
- Shael + Ko + Eld
- Any Weapon or Armor item
- Level 39
- Armor:
- +65% +50% Faster Run/Walk
- +40% +20% Increased Attack Speed
- +20% Faster Hit Recovery
- +6 to Evade
- +10 to Dexterity
- 50% Slower Stamina Drain
- +All Resistances +10
- Weapon:
- 5% Chance to cast level 1 9 Burst of Speed on striking
- Level 1 Fanaticism Aura
- +30% Increased Attack Speed
- +180-200% +130-150% Enhanced Damage
- +75% Damage to Undead
- +50 to Attack Rating against Undead
- +10 to Dexterity
Mosaic
- Mal + Gul + Thul
- Claw
- Level 53
- +50% +25% chance for finishing moves to not consume charges
- When a finisher is executed this way, it now refreshes the expiration timer of the stack
- +2 to Martial Arts (Assassin only)
- +20% Increased Attack Speed
- +200-250% Enhanced Damage
- +20% Bonus to Attack Rating
- 7% Life Steal
- +8-15% to Cold Skill Damage
- +8-15% to Lightning Skill Damage
- +8-15% to Fire Skill Damage
- Adds 3-14 Cold Damage
- Prevent Monster Heal
Metamorphosis
- lo + Cham + Fal
- Helm
- Level 67
- Werewolf strikes grant Mark for 180 seconds
- Mark of the Wolf:
- +30% +20% Bonus to Attack Rating
- Increase Maximum Life 40%
- Werebear strikes grant Mark for 180 seconds
- Mark of the Bear:
- +25% Attack Speed
- Physical Damage Received Reduced by 20%
- +5 to Shape Shifting Skills (Druid only)
- +25% Chance of Crushing Blow (No longer attached to Mark of the Bear)
- +50-80% Enhanced Defense
- +10 to Strength
- +10 to Vitality
- All Resistances +10
- Cannot be Frozen
Fejlesztői megjegyzés:
Bulwark, Temper és Ground: Tetszett, ahogy a PTR-en működtek és úgy döntöttünk, hogy nem változtatunk.
Cure: Tekintettel a Cure szűkebb körű felhasználási lehetőségeire, úgy döntöttünk, hogy megerősítjük a Tisztító Aurával. A mérgezés-időtartamának csökkentése stat csökkent ugyan, de a Cleansing Aura hozzáadása nettó buffot eredményez a méreg időtartamához képest.
Hearth: Hogy a rúnaszó témájára építhessünk, egy kicsit nagyobb lendületet adtunk neki, hogy megszilárdítsuk, mint kiegészítő felszerelést, amikor a hideg sebzést okozó ellenségekkel küzdesz.
Hustle: A legtöbb visszajelzést a páncélzatról kaptuk. Leginkább arra összpontosítottunk, hogy javítsuk ezt a formát, de láttunk olyan fejlesztéseket is, amelyeket a fegyverformán tehetünk. A Páncélhoz több támadó segédprogramot és néhány védekező statot akartunk hozzáadni az All Resistances formájában. A fegyvernél azt szerettük volna, ha elsődleges fegyverként használjuk, hogy vonzóbb legyen annak életképességének növelése érdekében, túlmutatva a buffolás előtti használhatóságon.
Metamorphosis: Az enyhe buff irányába haladtunk a Metamorphosis esetében. Azt akarjuk, hogy ez a rúnaszó valóban versenyezzen az alakváltó Druidák legjobb helyéért.
Mosaic: Mindent beleadtunk, hogy növeljük a Mosaic rúnaszó erejét. Extra rugalmasságot szerettünk volna hozzáadni azáltal, hogy 25%-ról 50%-ra növeltük annak esélyét, hogy a befejező mozdulatnál nem költ töltést, így vagy használja az egyiket, hogy megkapja ezt az 50%-ot, vagy kettős felhasználást, hogy 100%-os esélyt ne vegyen fel. Azt is hozzáadtuk egy extra effektben, hogy a nem fogyasztás hogyan álljon kölcsönhatásban a töltés karbantartásával.
A hét rúnaszó és a maroknyi Horadric Cube recept, amelyet a Ladder Season One-ban vezettünk be, mostantól non-Ladder online játékmódokban is használható.
Rúnaszavak:
Flickering Flame, Mist, Obsession, Pattern, Plague, Unbending Will, Wisdom
Horadric Cube receptek:
- 1 Ral rúna + 1 Sol rúna + 1 Perfect Emerald + Normal Set Weapon --> Exceptional Version of Set Weapon
- 1 Lum rúna + 1 Pul rúna + 1 Perfect Emerald + Exceptional Set Weapon --> Elite Version of Set Weapon
- 1 Tal rúna + 1 Shael rúna + 1 Perfect Diamond + Normal Set Armor --> Exceptional Version of Set Armor
- 1 Ko rúna + 1 Lem rúna + 1 Perfect Diamond + Exceptional Set Armor --> Elite Version of Set Armor
Sundering Charms
Kalandor, figyelj a padlóra, miközben átvágsz a pokol légióin! A Sundering Charmok mostantól minden nem-klasszikus játékmódban kieshetnek a megölt ellenfelekből.
Patch 2.6
Február 15-én 10:00 (PST ) órakor életbe lépnek a Terror Zones változásai, valamint számos játékminőséget javító frissítés és hibajavítás.
Terror zónák
A játék további fűszerezése érdekében módosítottuk a Terror Zónákat. Ezenkívül a zónák már elérhetők az offline játékokban is! Az offline terrorzónák az online megfelelőikhez képest eltérő ütemezés szerint, de egyébként ugyanúgy működnek. Ne feledd, hogy mostantól a Terror Zone offline játékaiban is megkaphatod a Sundering Charm-okat.
Az alábbi felsorolásban piros szöveg jelzi, hogy mely új zónákat lehet terrorizálni, illetve mely zónák terrorizálhatók egyszerre. Íme a terrorizált zónák teljes listája:
Act I
- Blood Moor and Den of Evil
- Cold Plains and The Cave
- Burial Grounds, The Crypt, and the Mausoleum
- Stony Field
- Dark Wood/Underground Passage
- Black Marsh/The Hole
- The Forgotten Tower
- Jail/Barracks
- Cathedral and Catacombs
- The Pit
- Tristram
- Moo Moo Farm
Act II
- Sewers
- Rocky Waste and Stony Tomb
- Dry Hills and Halls of the Dead
- Far Oasis
- Lost City, Valley of Snakes, and Claw Viper Temple
- Ancient Tunnels
- Arcane Sanctuary
- Tal Rasha's Tombs
Act III
- Spider Forest and Spider Cavern
- Great Marsh
- Flayer Jungle and Flayer Dungeon
- Kurast Bazaar, Ruined Temple, and Disused Fane
- Kurast Sewers
- Travincal
- Durance of Hate
Act IV
- Outer Steppes and Plains of Despair
- River of Flame/City of the Damned
- Chaos Sanctuary
Act V
- Bloody Foothills/Frigid Highlands/Abbadon
- Glacial Trail/Drifter Cavern
- Crystalline Passage and Frozen River
- Arreat Plateau/Pit of Acheron
- Nihlathak's Temple, Halls of Anguish, Halls of Pain, and Halls of Vaught
- Ancient's Way and Icy Cellar
- Worldstone Keep, Throne of Destruction, and Worldstone Chamber
Fejlesztői megjegyzés: Beállításaink arra irányulnak, hogy változatosabbá tegyük az elérhető Terror Zónákat, és javítsuk a meglévő zónák játszhatóságát. Hozzáadtunk néhány új zónát, kibővítettünk másokat, és még egy olyan zónát is eltávolítottunk, amely általában nem volt népszerű játékosaink körében.
Játékmenetet javító frissítések és hibajavítások
- Egy másik játékos vagy egy zsoldos aurái többé nem távolítják el az ugyanazon képesség által biztosított passzív bónuszokat. Mint például a Flickering Flame Resist Fire aurája egy zsoldostól, amely felülírja a Paladin saját pontjait a Resist Fire-ben.
- Ez egy olyan problémát is kijavít, amelyben a Paladin's Blessed Aim Aura felülírta az Amazon Penetrate képessége által biztosított Attack Rating emelést.
Assassin
- Az Assassin csapda képességei most már az ellenség ellenállásának százalékos függvénye.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Martial Arts képességekből származó támadások nem tudták hasznosítani a +% To Elemental Skill Damage módosítók előnyeit.
Amazon
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Strafe nem alkalmazott bónusz Attck Rating-et a támadásokra.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Strafe még mindig 75%-os fegyversebzést okozott egy korábbi egyensúlymódosítás után.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt nem alkalmazták a Power Strike +%-os Attack Rating-jét
- Javítottuk a Multi Shot eszköztippjét, hogy tükrözze a szinergiabónuszt.
Sorceress
- A Cold Mastery-t immár 1/5-ös hatékonysággal alkalmazzák az immunitás felbomlása után.
Fejlesztői megjegyzés: A Cold Mastery-t összhangba akartuk hozni az összes többi készségalapú elemi ellenállást csökkentő hatással a nagyobb konzisztencia érdekében.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Fire Mastery bónusza a fire skillekre nem alkalmazta az Enchant által a távolsági fegyverekre adott további tűzsebzést.
- Frissítettük az Enchant elemleírását, hogy jobban tükrözze a készség hatásait.
Druid
- Javítottunk egy mögöttes problémát, amely miatt a druida Shockwave képessége nem kívánt mennyiségű sebzést okozott.
Fejlesztői megjegyzés: Célzott változtatásokat és buffokat akartunk végrehajtani a Druidán, ahelyett, hogy egy adott build erős legyen egy hiba miatt.
Terror zónák
- Javítva a terrorizált treasure osztályú itemek bizonyos super-unique szörnyek és bossok számára.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a terrorizált treasure itemek helyett néha egy az Act Boss küldetés treasure item-ét használták.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a jelenlegi terrorizált zóna nem volt megfelelően megjelölve az Waypoint menüben a Legacy Graphics használata közben.
- Kijavítottuk a fordításokkal kapcsolatos hibát, amelyek akkor jelennek meg, amikor a The Pit a terrorizált zóna.
Vezérlő
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a karakterek másodlagos fegyver-slotjának töltése miatt a hozzákötött gyorsbillentyűk használhatatlanná váltak a játékba való betöltéskor.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Loot to Cube készség nem működött, ha a megosztott interakciós gombhoz van kötve.
Általános
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt az Inventory megnyitására szolgáló gyorsbillentyű megnyomása a játékba való betöltés közben azt eredményezte, hogy üresnek tűnik az inventory a felhasználói felületen.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a megosztott Stash fül túlléphette a korlátot, ami miatt a játékos készletében vagy a Stash-ben lévő tételek törlődnek.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Lobby Season-menüjének elemleírása pontatlan dátumot mutatott.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a ranglista új bejegyzései ismeretlenként jelenhettek meg.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a vezérlő változtatása automatikusan bezárta a beállítások menüt.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a vezérlő megváltoztatása nem működött azonnal.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a billentyűzet + egér és a controller közötti vezérlőváltás miatt visszaállítja a nehézségi szűrőt a PC Lobby játéklistájában.
- Megfelelő hibaüzenetet adtunk hozzá, amikor olyan online karaktert próbálunk létrehozni, amelynek neve már szerepel a játékos online karakterlistáján.
- A Ladder zászló a karakterkészítésben mostantól le lesz tiltva, ha nincs aktív Ladder Season.
- Kijavítottuk a Tyrael kínai nyelvű hangátvitelével kapcsolatos problémát.
- Kijavítottuk a Deckard Cain kínai verziójával kapcsolatos hibát.
Moddolás
- A Multiple Shot "% Damage Synergy" mezőjét (srvdofunc 8) calc4-ről calc5-re helyeztük át.
- Új oszlopok kerültek hozzáadásra. A meglévő offline egyjátékos modok fejlesztői az új adatokkal módosíthatják a változtatásokat, vagy az összevonás előtt kézzel is hozzáadhatják az új oszlopokat.
- skills.txt
- "ItemUseRestrict"
- skilldesc.txt
- "item proc text"
- "item proc descline count"
- states.txt
- "sunder-res-reduce"
- skills.txt
Köszönjük a folyamatos támogatás! Alig várjuk, hogy találkozhassunk a 99-es szintre vezető nagy versenyben, amint elkezdődik a Ladder harmadik szezonja!
A Diablo II: Resurrected csapata
Forrás: Blizzard News
Fordítás: CsZCsaba