D2R: Február 17-én indul a Season 3 Ladder, íme a Patch Notes MAGYARUL!

Megvan a Diablo II: Resurrected játékosainak programja: 17-én hajnal 2-kor Ladder start!

D2R: Február 17-én indul a Season 3 Ladder, íme a Patch Notes MAGYARUL!

Épségben visszatértél kalandor! Csatlakozz hozzánk a tábortűz körül, mert hamarosan megjelenik a Diablo II: Resurrected Ladder harmadik évada

A pokol bűze fokozódik, őrült vicsorgás hallatszik messziről, rémálmaidból született démonok törnek feléd. Találkozz velük először február 17-én, amikor elkezdődik a Ladder harmadik évada! A Diablo II: Resurrected jó néhány frissítéssel bővül – folytasd, ha átfogóbb képet szeretnél látni a Ladder harmadik évadával és a 2.6-os javításról.

 

Ladder Season 3

A Diablo II: Resurrected első két Ladder Seasonja megmutatta, hogy a kalandorok milyen ügyesek voltak a Sanctuary megmentésében, és versenyeztek azért, hogy elsőként rögzítsék nevüket a ranglistán. Mindeközben félelmet ültettek démoni ellenfeleik meggyötört szívébe.

A Ladder harmadik évada február 17-én kezdődik és új lehetőséget kínál a bátor kalandorok számára, hogy a 99-es szintre küzdjék magukat és hatalmas zsákmányt gyűjtsenek az út során. Alig várjuk, hogy a nyolc új rúnaszó milyen hatással lesz a ranglistára, vagy remélhetőleg lehetőséget ad az új játékosoknak, hogy először láthassák a nevüket.

A Ladder harmadik évadának kezdetével változásokat vezetünk be a Sundering Charms, a meglévő rúnaszavak és az új Horadric Cube receptek elérhetőségében is. Ezekről további információkat olvashattok lejjebb.

Ladder harmadik évad indulása:

  • Észak Amerika: február 16., 17:00 PST
  • Európa: február 17., 2:00 CET
  • Ázsia: február 17., 10:00 KST

Az előző évadokhoz hasonlóan a Ladder harmadik évada négy különböző módot fog tartalmazni:

  • Pre-Expansion Ladder: A Ladder standard változata, amely csak az eredeti négy felvonást foglalja magában.
  • Pre-Expansion Hardcore Ladder: A Ladder játék hardcore (csak egy életre szóló) változata, amely csak az eredeti négy felvonást foglalja magában.
  • Ladder: A Ladder játék standard verziója, amely öt felvonást foglal magában, mivel tartalmazza a „Lord of Destruction” kiegészítő tartalmat.
  • Hardcore Ladder: A Ladder játék hardcore (csak egy életű) változata, amely öt felvonást foglal magában, mivel tartalmazza a „Lord of Destruction” kiegészítő tartalmat.

Azok, akik még nem ismerik a Ladder évadokat, joggal kérdezik, hogy mi történik a Shared Stash zsákmányával, miután az aktuális szezon véget ér.

Amint a Ladder második szezonja véget ér, az összes ladder karakter átkerül a megfelelő non-ladder csoportba. Az adott karaktercsoport megosztott stash tárhelyen lévő összes elem egy új, csak elvételre szolgáló megosztott fülre kerül. A Ladder 1. évadból az erre a fülre került elemek elvesznek. A Ladder Season 3 egész ideje alatt lehetőséged lesz arra, hogy erről a fülről kivehesd azokat a tárgyakat, amelyeket szeretnél megtartani a második évadból. Amikor a Ladder harmadik évada véget ér, ez a fül felülíródik a létra harmadik évadának megosztott tárolójában található összes elemmel. Ügyelj arra, hogy minden tárgyat vegyél ki, különben örökre elvesznek!

 

Nyolc új rúnaszó

A rúnák külön-külön is erősek, de ha egyszerre mondják ki, nagyobb hatalmuk lesz – ez a rúnaszavak misztikuma. Idézd meg ezeket az erőket, hogy alakítsák át hétköznapi tárgyaidat egy olyan pusztító hatalommá, amely képes elpusztítani a démoni hordákat.

Nyolc új rúnaszó mutatkozik be a Ladderben és az offline solo játékban. A további rúnaszavak bevezetésével a Diablo II: Resurrectedbe az a szándékunk, hogy változatossá tegyük a metát, lehetőséget teremtve a játékosok számára, hogy új stratégiákat alakítsanak ki, miközben versenyeznek. Ezeknek a rúnaszavaknak a nagy része az ellenállási bónuszok megerősítésére összpontosít, míg a többi rúnaszó középpontjában a mozgási sebesség áll.

Bulwark

  • Shael + lo + Sol
  • Helm
  • Level 35
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +4-6% Life stolen per hit
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Replenish Life +30
  • Damage Reduced by 7
  • Physical Damage Received Reduced by 10-15%

Cure

  • Shael + lo + Tal
  • Helm
  • Level 35
  • Level 1 Cleansing Aura when Equipped
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Poison Resist +40-60%
  • Poison Length Reduced by 50% 75%

Ground

  • Shael + lo + Ort
  • Helm
  • Level 35
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Lightning Resist +40-60%
  • Lightning Absorb +10-15%

Hearth

  • Shael + lo + Thul
  • Helm
  • Level 35
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Cold Resist +40-60%
  • Cold Absorb +10-15%
  • Cannot be Frozen

Temper

  • Shael + lo + Ral
  • Helm
  • Level 35
  • +20% Faster Hit Recovery
  • +75-100% Enhanced Defense
  • +10 to Vitality
  • Increase Maximum Life 5%
  • Fire Resist +40-60%
  • Fire Absorb +10-15%

Hustle

  • Shael + Ko + Eld
  • Any Weapon or Armor item
  • Level 39
  • Armor:
    • +65% +50% Faster Run/Walk
    • +40% +20% Increased Attack Speed
    • +20% Faster Hit Recovery
    • +6 to Evade
    • +10 to Dexterity
    • 50% Slower Stamina Drain
    • +All Resistances +10
  • Weapon:
    • 5% Chance to cast level 1 9 Burst of Speed on striking
    • Level 1 Fanaticism Aura
    • +30% Increased Attack Speed
    • +180-200% +130-150% Enhanced Damage
    • +75% Damage to Undead
    • +50 to Attack Rating against Undead
    • +10 to Dexterity

Mosaic

  • Mal + Gul + Thul
  • Claw
  • Level 53
  • +50% +25% chance for finishing moves to not consume charges
  • When a finisher is executed this way, it now refreshes the expiration timer of the stack
  • +2 to Martial Arts (Assassin only)
  • +20% Increased Attack Speed
  • +200-250% Enhanced Damage
  • +20% Bonus to Attack Rating
  • 7% Life Steal
  • +8-15% to Cold Skill Damage
  • +8-15% to Lightning Skill Damage
  • +8-15% to Fire Skill Damage
  • Adds 3-14 Cold Damage
  • Prevent Monster Heal

Metamorphosis

  • lo + Cham + Fal
  • Helm
  • Level 67
  • Werewolf strikes grant Mark for 180 seconds
  • Mark of the Wolf:
    • +30% +20% Bonus to Attack Rating
    • Increase Maximum Life 40%
  • Werebear strikes grant Mark for 180 seconds
  • Mark of the Bear:
    • +25% Attack Speed
    • Physical Damage Received Reduced by 20%
  • +5 to Shape Shifting Skills (Druid only)
  • +25% Chance of Crushing Blow (No longer attached to Mark of the Bear)
  • +50-80% Enhanced Defense
  • +10 to Strength
  • +10 to Vitality
  • All Resistances +10
  • Cannot be Frozen

Fejlesztői megjegyzés:

Bulwark, Temper és Ground: Tetszett, ahogy a PTR-en működtek és úgy döntöttünk, hogy nem változtatunk.

Cure: Tekintettel a Cure szűkebb körű felhasználási lehetőségeire, úgy döntöttünk, hogy megerősítjük a Tisztító Aurával. A mérgezés-időtartamának csökkentése stat csökkent ugyan, de a Cleansing Aura hozzáadása nettó buffot eredményez a méreg időtartamához képest.

Hearth: Hogy a rúnaszó témájára építhessünk, egy kicsit nagyobb lendületet adtunk neki, hogy megszilárdítsuk, mint kiegészítő felszerelést, amikor a hideg sebzést okozó ellenségekkel küzdesz.

Hustle: A legtöbb visszajelzést a páncélzatról kaptuk. Leginkább arra összpontosítottunk, hogy javítsuk ezt a formát, de láttunk olyan fejlesztéseket is, amelyeket a fegyverformán tehetünk. A Páncélhoz több támadó segédprogramot és néhány védekező statot akartunk hozzáadni az All Resistances formájában. A fegyvernél azt szerettük volna, ha elsődleges fegyverként használjuk, hogy vonzóbb legyen annak életképességének növelése érdekében, túlmutatva a buffolás előtti használhatóságon.

Metamorphosis: Az enyhe buff irányába haladtunk a Metamorphosis esetében. Azt akarjuk, hogy ez a rúnaszó valóban versenyezzen az alakváltó Druidák legjobb helyéért.

Mosaic: Mindent beleadtunk, hogy növeljük a Mosaic rúnaszó erejét. Extra rugalmasságot szerettünk volna hozzáadni azáltal, hogy 25%-ról 50%-ra növeltük annak esélyét, hogy a befejező mozdulatnál nem költ töltést, így vagy használja az egyiket, hogy megkapja ezt az 50%-ot, vagy kettős felhasználást, hogy 100%-os esélyt ne vegyen fel. Azt is hozzáadtuk egy extra effektben, hogy a nem fogyasztás hogyan álljon kölcsönhatásban a töltés karbantartásával.

 

A hét rúnaszó és a maroknyi Horadric Cube recept, amelyet a Ladder Season One-ban vezettünk be, mostantól non-Ladder online játékmódokban is használható.

Rúnaszavak:

Flickering Flame, Mist, Obsession, Pattern, Plague, Unbending Will, Wisdom

Horadric Cube receptek:

  • 1 Ral rúna + 1 Sol rúna + 1 Perfect Emerald + Normal Set Weapon --> Exceptional Version of Set Weapon
  • 1 Lum rúna + 1 Pul rúna + 1 Perfect Emerald + Exceptional Set Weapon --> Elite Version of Set Weapon
  • 1 Tal rúna + 1 Shael rúna + 1 Perfect Diamond + Normal Set Armor --> Exceptional Version of Set Armor
  • 1 Ko rúna + 1 Lem rúna + 1 Perfect Diamond + Exceptional Set Armor --> Elite Version of Set Armor

 

Sundering Charms

Kalandor, figyelj a padlóra, miközben átvágsz a pokol légióin! A Sundering Charmok mostantól minden nem-klasszikus játékmódban kieshetnek a megölt ellenfelekből.

 

Patch 2.6

Február 15-én 10:00 (PST ) órakor életbe lépnek a Terror Zones változásai, valamint számos játékminőséget javító frissítés és hibajavítás.

Terror zónák

A játék további fűszerezése érdekében módosítottuk a Terror Zónákat. Ezenkívül a zónák már elérhetők az offline játékokban is! Az offline terrorzónák az online megfelelőikhez képest eltérő ütemezés szerint, de egyébként ugyanúgy működnek. Ne feledd, hogy mostantól a Terror Zone offline játékaiban is megkaphatod a Sundering Charm-okat.

Az alábbi felsorolásban piros szöveg jelzi, hogy mely új zónákat lehet terrorizálni, illetve mely zónák terrorizálhatók egyszerre. Íme a terrorizált zónák teljes listája:

Act I

  • Blood Moor and Den of Evil
  • Cold Plains and The Cave
  • Burial Grounds, The Crypt, and the Mausoleum
  • Stony Field
  • Dark Wood/Underground Passage
  • Black Marsh/The Hole
  • The Forgotten Tower
  • Jail/Barracks
  • Cathedral and Catacombs
  • The Pit
  • Tristram
  • Moo Moo Farm

Act II

  • Sewers
  • Rocky Waste and Stony Tomb
  • Dry Hills and Halls of the Dead
  • Far Oasis
  • Lost City, Valley of Snakes, and Claw Viper Temple
  • Ancient Tunnels
  • Arcane Sanctuary
  • Tal Rasha's Tombs

Act III

  • Spider Forest and Spider Cavern
  • Great Marsh
  • Flayer Jungle and Flayer Dungeon
  • Kurast Bazaar, Ruined Temple, and Disused Fane
  • Kurast Sewers
  • Travincal
  • Durance of Hate

Act IV

  • Outer Steppes and Plains of Despair
  • River of Flame/City of the Damned
  • Chaos Sanctuary

Act V

  • Bloody Foothills/Frigid Highlands/Abbadon
  • Glacial Trail/Drifter Cavern
  • Crystalline Passage and Frozen River
  • Arreat Plateau/Pit of Acheron
  • Nihlathak's Temple, Halls of Anguish, Halls of Pain, and Halls of Vaught
  • Ancient's Way and Icy Cellar
  • Worldstone Keep, Throne of Destruction, and Worldstone Chamber

Fejlesztői megjegyzés: Beállításaink arra irányulnak, hogy változatosabbá tegyük az elérhető Terror Zónákat, és javítsuk a meglévő zónák játszhatóságát. Hozzáadtunk néhány új zónát, kibővítettünk másokat, és még egy olyan zónát is eltávolítottunk, amely általában nem volt népszerű játékosaink körében.

 

Játékmenetet javító frissítések és hibajavítások

  • Egy másik játékos vagy egy zsoldos aurái többé nem távolítják el az ugyanazon képesség által biztosított passzív bónuszokat. Mint például a Flickering Flame Resist Fire aurája egy zsoldostól, amely felülírja a Paladin saját pontjait a Resist Fire-ben.
  • Ez egy olyan problémát is kijavít, amelyben a Paladin's Blessed Aim Aura felülírta az Amazon Penetrate képessége által biztosított Attack Rating emelést.

Assassin

  • Az Assassin csapda képességei most már az ellenség ellenállásának százalékos függvénye.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Martial Arts képességekből származó támadások nem tudták hasznosítani a +% To Elemental Skill Damage módosítók előnyeit.

Amazon

  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Strafe nem alkalmazott bónusz Attck Rating-et a támadásokra.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Strafe még mindig 75%-os fegyversebzést okozott egy korábbi egyensúlymódosítás után.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt nem alkalmazták a Power Strike +%-os Attack Rating-jét
  • Javítottuk a Multi Shot eszköztippjét, hogy tükrözze a szinergiabónuszt.

Sorceress

  • A Cold Mastery-t immár 1/5-ös hatékonysággal alkalmazzák az immunitás felbomlása után.

Fejlesztői megjegyzés: A Cold Mastery-t összhangba akartuk hozni az összes többi készségalapú elemi ellenállást csökkentő hatással a nagyobb konzisztencia érdekében.

  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Fire Mastery bónusza a fire skillekre nem alkalmazta az Enchant által a távolsági fegyverekre adott további tűzsebzést.
  • Frissítettük az Enchant elemleírását, hogy jobban tükrözze a készség hatásait.

Druid

  • Javítottunk egy mögöttes problémát, amely miatt a druida Shockwave képessége nem kívánt mennyiségű sebzést okozott.

Fejlesztői megjegyzés: Célzott változtatásokat és buffokat akartunk végrehajtani a Druidán, ahelyett, hogy egy adott build erős legyen egy hiba miatt.

Terror zónák

  • Javítva a terrorizált treasure osztályú itemek bizonyos super-unique szörnyek és bossok számára.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a terrorizált treasure itemek helyett néha egy az Act Boss küldetés treasure item-ét használták.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a jelenlegi terrorizált zóna nem volt megfelelően megjelölve az Waypoint menüben a Legacy Graphics használata közben.
  • Kijavítottuk a fordításokkal kapcsolatos hibát, amelyek akkor jelennek meg, amikor a The Pit a terrorizált zóna.

Vezérlő

  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a karakterek másodlagos fegyver-slotjának töltése miatt a hozzákötött gyorsbillentyűk használhatatlanná váltak a játékba való betöltéskor.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Loot to Cube készség nem működött, ha a megosztott interakciós gombhoz van kötve.

Általános

  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt az Inventory megnyitására szolgáló gyorsbillentyű megnyomása a játékba való betöltés közben azt eredményezte, hogy üresnek tűnik az inventory a felhasználói felületen.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a megosztott Stash fül túlléphette a korlátot, ami miatt a játékos készletében vagy a Stash-ben lévő tételek törlődnek.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Lobby Season-menüjének elemleírása pontatlan dátumot mutatott.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a ranglista új bejegyzései ismeretlenként jelenhettek meg.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a vezérlő változtatása automatikusan bezárta a beállítások menüt.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a vezérlő megváltoztatása nem működött azonnal.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a billentyűzet + egér és a controller közötti vezérlőváltás miatt visszaállítja a nehézségi szűrőt a PC Lobby játéklistájában.
  • Megfelelő hibaüzenetet adtunk hozzá, amikor olyan online karaktert próbálunk létrehozni, amelynek neve már szerepel a játékos online karakterlistáján.
  • A Ladder zászló a karakterkészítésben mostantól le lesz tiltva, ha nincs aktív Ladder Season.
  • Kijavítottuk a Tyrael kínai nyelvű hangátvitelével kapcsolatos problémát.
  • Kijavítottuk a Deckard Cain kínai verziójával kapcsolatos hibát.

 

Moddolás

  • A Multiple Shot "% Damage Synergy" mezőjét (srvdofunc 8) calc4-ről calc5-re helyeztük át.
  • Új oszlopok kerültek hozzáadásra. A meglévő offline egyjátékos modok fejlesztői az új adatokkal módosíthatják a változtatásokat, vagy az összevonás előtt kézzel is hozzáadhatják az új oszlopokat.
    • skills.txt
      • "ItemUseRestrict"
    • skilldesc.txt
      • "item proc text"
      • "item proc descline count"
    • states.txt
      • "sunder-res-reduce"

 

Köszönjük a folyamatos támogatás! Alig várjuk, hogy találkozhassunk a 99-es szintre vezető nagy versenyben, amint elkezdődik a Ladder harmadik szezonja!

A Diablo II: Resurrected csapata

 

Forrás: Blizzard News

Fordítás: CsZCsaba