Nagyon komoly változások a Wolcen-ben!
Second Dawn Patch Notes 1.0.16
Pár napja kiadta a fejlesztőcsapat a Wolcen: Lords of Mayhem 1.0.16 verziószámú javítócsomagját, amely a Second Dawn éra utolsó frissítése lesz. Ennek megfelelően nagyon komoly és mélyreható változások vannak benne, szokás szerint tetemes bugfix javítással az élen. Ezúttal azonban többről is szó van: komoly technikai változtatásokat vezettek be, így a játék teljesítménye lényegesen jobb lesz majd, illetve rengeteg képességet kiegyensúlyoztak, ami új buildek készítését jelentheti. Az alábbiakban olvashatjátok a kétrészes patch magyar nyelvű fordítását, azzal a megkötéssel, hogy a bugfix rész nem kerül fordításra, illetve az érintett skillek is csak felsorolásszerűen lesznek benne, tekintve, hogy elég egyértelmű az angol nyelvű változat.
Üdv mindenkinek!
A Second Dawn a megjelölte a priorításainkat a játék fejlesztését illetően, miközben új bajnokságot és egy új fejezetet akartunk priorizálni, a közösségünk visszajelzései egyhangúak voltak, és teljes mértékben egyetértünk veled: a játékot javítani kellett és az új tartalom hozzáadása előtt a lehető legnagyobb mértékben kicsiszolni.
A Second Dawn 5 hónappal ezelőtt indult, az 1.0.4 javítás után és 11 javítással később az 1.0.16 javítással ér véget. Ezen 5 hónap alatt a lehető legtöbb probléma azonosítására és rögzítésére összpontosítottunk. Napi rendszerességgel értékes visszajelzéseket kaptunk közösségünktől, ez nagyban hozzájárult a hibajavítás azonosításához és rangsorolásához.
A Second Dawn vége nem jelenti azt, hogy minden hiba kijavításra került, sem azt, hogy abbahagyjuk a javítást. Folytatjuk kéz a kézben a közösségünkkel annak biztosítása érdekében, hogy a játék tovább javuljon, a hibák kijavítása továbbra is megtörténik a Second Dawn után, hogy a lehető legkönnyebben lehessen hozzáadni az új tartalmakat, kezdve az első krónikával (First Chronicle), amely ősszel jelenik majd meg.
A Patch első része (Part I) foglalkozik a hibajavításokkal, ebből az általános rész fordítása:
- Nagyot javult a kliensek általános teljesítménye nehéz játékhelyzetekben.
- Több (29) képesség is kiegyensúlyozásra került (Part II)
- Új beállítás érhető el a vérfoltok elhelyezésének optimalizálásához
- A játék-meghívások ütközhetnek a szóló játék megkezdésével, így a játékos beragadhat a játékba. Ennek többé nem kellene megtörténnie.
- A játékosok most már akkor is elindíthatják a nyilvános játékot, ha a nehézségi beállítást "Story mode" -re változtatják.
- Frissített lokalizáció francia, német, brazil portugál, orosz, egyszerűsített kínai, lengyel, magyar, koreai és spanyol nyelven, a legújabb változásokkal.
- Rengeteg hibajavítás
A további hibajavítások listája, a patch első része (Part I) ide kattintva érhető el.
Javítani való azonban maradt még bőven, nem is titkolák, hogy folytatódni fog a bugfix továbbra is:
Annak ellenére, hogy ez a javítás meglehetősen hatalmas, még mindig vannak bizonyos problémák, és szeretnénk mellékelni az ismert problémák nem kimerítő listáját, amelyekkel a jövőbeli javítások során meg szeretnénk foglalkozni.
A Patch második részében (Part II) a képességek balanszolásáról van szó részletesen. Tételesen felsoroloják, hogy melyik skill milyen változtatáson esett át. Ezeket a változtatásokat nem fordítjuk, az eredeti Patch Notes-ban mindenki megnézheti ide kattintva.
A Second Dawn a skillek kiegyensúlyozásával is jár. Tervezőink kifejezték céljaikat ezekkel a változásokkal, és elmagyarázták terveiket a Wolcen jövőjével kapcsolatban. Az angol nyelvű szöveget ide kattintva olvashatjátok.
A kiegyensúlyozott skillek listája:
- Annihilation
- Anomaly
- Anvil's Woe
- Arctic Spear
- Bladestorm
- Bleeding Edge
- Consuming Ember
- "Deathgazer" Railgun
- Eclipse
- Evasion
- Feeding Swarm
- Havoc Orb
- Hunting Swarm
- Flight of Gaavanir
- Gunslinger's Brand
- Infinity Blades
- Light-Bringer
- Livor Mortis
- Parasite
- Phantom Blades
- Slayer's Flurry
- Solarfall
- Stings of Krearion
- Tier of Etheliel
- Thunderstrike
- Wailing Arrows
- Wings of Ishmir
- Winter's Grasp
- Wrath of Bäapheth