Diablo III: Season 30 - Minden, amit tudnod kell. MAGYARUL!
Érkezik a Diablo III 30. évada: A pokol urai
Menedékföldének szüksége van rád, válaszolj a segítségkérésre! Január 12-én 17:00 (PST/CET/KST) órától a Nephalem a The Lords of Hell szezon témájának erejét használhatja fel, amely először a 25. évadban debütált. A most állandóvá vált Rites of Sanctuary és Visions of Enmity témákról, a balanszolásról és még sok másról az alábbiakban olvashatsz részletesen.
30. évad: A pokol urai
Bár a Fekete Lélekkő elpusztult, a Pokol Urainak egykor benne rejlő maradványai még mindig Sanctuaryban élnek. Ezek a Lélekszilánkok óriási hatalmat hordoznak - olyan hatalmat, amely egykor a Főgonoszok és a Kisebb Gonoszoké volt. A ravasz Nephalemeknek, akik megtalálják és használják ezeket a Lélekköveket, óvatosnak kell lenniük. A hatalom csábító lehet, és az égő poklokba vezető út jó szándékkal van kikövezve...
A 30. évad az első, amely az évad-témák rotációs rendszerét használja, és újra bevezeti a Pokol Urai témát, amelyet először a 25. évadban láthattatok. A játékosok átölelhetik a gonoszt, ha a Soul Shard-ok segítségével átitatják magukat a Pokol Urainak esszenciájával. A játékosok elindulnak az utazásra, hogy felfedezzék és fejlesszék a Pokol hét urán alapuló démoni szilánkokat. Azáltal, hogy megtestesítik a fő- és a kisebb gonoszokat, a játékosok a fájdalom és a szenvedés új formáit okozhatják Sanctuary démonjainak.
A Nephalem 7 egyedi Soul Shardot találhat (a pokol hét ura alapján), amelyek új démoni erőkkel ruházzák fel a játékosokat. A 3 Prime Evil Soul Shard közül az egyiket sisakokra, a 4 Lesser Evil Soul Shard közül pedig az egyiket fegyverekre lehet felszerelni. Minden lélekszilánk háromszor fejleszthető egy új, szezonális exkluzív material, a Hellforge Ember használatával.
A Soul Shard-ok és a Hellforge Ember bárhonnan eshet Sanctuaryban, de a Soul Shard lootnak nagyobb az esélye a Boss-okból. A lélekszilánkokkal nem lehet kereskedni, de megmenthetők vagy felhasználhatók a Caldesann's Despairben. Egyszerre csak egy Prime Evil Soul Shard-t és egy Lesser Evil Soul Shard-t szerelhetsz fel. Végül, a Soul Shard és a Hellforge Ember csak a szezonális játékban esik és az évad végén nem kerül át a nem-szezonális karakterre. A Soul Shard szilánkok mindegyikének képességeit az alábbiakban tekintheted meg.
Prime Evil Soul Shards
Sliver of Terror
- Alaptulajdonság: "Az újratöltődési idők (cooldown) 25%-kal nőttek. Minden skill után, ami újratöltésben van, 12,5%-kal kevesebb sebzést kapsz és 12,5%-kal nagyobb sebzést okozol."
- További képességek:
- A támadási sebességed és a kritikus találati esélyed 5%-kal növekszik minden egyes újratöltésben lévő képesség után.
- 100 ellenség megölése után pusztító Tűzgyűrűt (Ring of Fire) idézel
- Ha három vagy több skilled van újratöltésben, a villám- és tűz-skilljeid sebzése 50%-kal nő.
Shard of Hatred
- Alaptulajdonság: 15%-kal csökkentett sebzést okozol, miközben 3 vagy kevesebb ellenséged van 25 yardon belül. Ha 3-nál több ellenség van ugyanezen távolságon belül, akkor ellenségenként 5%-kal megnövekedett sebzést (legfeljebb 50%-ot) okozol.
- További képességek:
- Egy elit ellenség megölése az összes ellenséget 40 yardon belül oda vonzza, ahol az elit meghalt.
- A mozgási sebesség 50%-kal nő. Minden ellenség 25 yardon belül 10%-kal, akár 70%-ra csökkenti a mozgási sebességedet.
- Felülírja az alaptulajdonságot és 5% helyett 10%-kal megnöveli a sebzést minden ellenség után (maximum 100% lehet).
Fragment of Destruction
- Alaptulajdonság: akadálytalanul haladsz át az ellenségeken. Minden ellenség, amelyen áthaladsz, 7 másodpercre megkapja a Pusztulás jelét (Mark of Destruction). Minden megjelölt ellenség, aki meghal, 1 másodperccel csökkenti az egyik újratöltésben lévű skilled újratöltési idejét. Ha a Mark of Destruction lejár, mielőtt az ellenség meghalna, maximális életerőd 2%-át veszíted el sebzésként. Ha az életerőd 35% alatti, akkor a jel nem applikálódik.
- További képességek:
- 25% esélyed van 5% életerő visszaállítására, ha egy ellenség meghal, és a Mark of Destruction aktív.
- Ha felhelyezed a Mark of Destruction-t egy ellenségre, 5%-kal növekedik a mozgási sebességed 7 másodpercre (maximum 10 stack).
- Egy tűznyomot hagysz magad után, amely megöli a Mark of Destructionnel megjelölt és 10% alatti életerővel rendelkező ellenségeket.
Lesser Evil Soul Shards
Stain of Sin
- Alaptulajdonság: 25%-kal kevesebb sebzést okoz. Ha megölsz 50 ellenséget, vértócsát hozol létre, amely 150%-kal növeli az elit ellenséget ért sebzést, és 15 másodpercig tart.
- További képességek:
- A vértócsa most semlegesíti az elitek affixeit a területén.
- További Rift Progress Orb-ot kapsz, ha megölsz egy elit pakkot.
- A vértócsa összeegyűjti a Rift Progress Orbs-okat.
Dregs of Lies
- Alaptulajdonság: 25%-kal kevesebb sebzést okoz. A petjeid 25%-kal nagyobb sebzést okoznak.
- További képességek:
- Egy elit ellenség megölése 5 másodperccel csökkenti az összes aktív újratöltési időt.
- Ha végzetes sebzést kapsz, létrehozol egy árnyékot, amely megakadályozza a halálod, visszaállítja sz életerdőd 35%-ra, és +225 All Resist-et biztosít minden csapattagnak, amíg az aktív. Az árnyék csak 15 másodpercig tart.
- Minden alkalommal, amikor a peted eltalál egy ellenséget, a sebzése 0,5%-kal nő 5 másodpercre. Ez a stack akár 100-szor is felhalmozódhat. Amikor eléri a 100 stacket, a stackek gyorsan 0-ra állnak vissza.
Remnant of Pain
- Alaptulajdonság: A kritikus találati esély 15%-kal csökken. A cselekvőképtelen ellenségek elleni támadások automatikusan kritikus ütések lesznek.
- További képességek:
- Ha hűvös (cold) sebzést okozol az ellenségnek, akkor 50% az esélye, hogy lefagy. A cold skilljeid sebzése 20%-kal nő a befagyott célpontokra.
- Átjárhatóságot kapsz, mialatt a mozgási sebesség bónuszod 50% felett van. Amikor áthaladsz az ellenségeken, visszaütöd (knockback) őket, és 2 másodpercre elkábítod (stun) őket.
- Amikor kritikus sebzéssel eltalálsz egy ellenséget, minden csapattársad támadási sebességét 5%-kal növeled 5 másodpercre (maximum 10 stack).
Essence of Anguish
- Alaptulajdonság: Minden alkalommal, amikor méregsebzést (poison) okozol egy ellenségnek, 2,5%-kal csökkented az újratöltési időt és növeled a mozgási sebességet, miközben a bekapott sebzésed 5%-kal nő 10 másodpercre (maximum 10 stack).
- További képességek:
- A mozgás sebesség növekedése és az újratöltődés idejének csökkenése akár 15-szörösére is növelhető, ha méregsebzést okozol az ellenségnek.
- Amikor méregsebzést okozol egy ellenségnek, 10 másodpercig 50%-kal megnövekedett méregsebzést kap minden forrásból.
- Egy ellenség megölésekor a halálos ütés által okozott sebzést 25 yardon belül minden ellenségre kiosztja
Season 30 Kozmetikai jutalmak
Az exkluzív Conqueror Set Chest és Gloves slotjain kívül a játékosok egy sor portrékeretet is szerezhetnek, amelyek a Blood Shard-ok titokzatos szépségével vannak díszítve. Egy All Hallow's zászló is elérhető lesz, amellyel büszkén hirdetheted szerelmed minden zord és hátborzongató dolog iránt.
Season Journey jutalmak
Ha az elmúlt néhány Seasonban szorgalmasan gyilkoltad a démonokat, és minden alkalommal elérted a Conqueror-t a Journey-ben, akkor biztosan felhalmoztál néhány extra Stash lapot. Seasononként egy további lapot kapsz, ha befejezed a Conqueror szintet, legfeljebb öt Stash lapot:
- Fejezz be egy 70. szintű Nephalem Riftet a Torment XIII-on öt percen belül.
- Szintezz három Legendás drágakövet az 55. szintig.
- Teljesíts két Conquestet ebben a szezonban.
- Öld meg Rakanoth-ot 70-es szinten 15 másodperc alatt a Torment XIII nehézségi fokon.
- Öld meg Greedet a Torment XIII nehézségi fokon.
- Érd el a Greater Rift 60. szintjét egyedül.
- Használd Kanai kockáját, hogy egy 50+ szintű Gemmel egészíthess ki egy ősi legendás tárgyat.
- Használjd Kanai kockáját egy legendás tárgy újrakovácsolásához.
Conquestek
Szeretnéd elkészíteni a hódítási tervet a 30. évadra? Íme, milyen kihívásokkal kell szembenézned!
Lépj a Greater Rift 75-ös szintre, hogy teljesítsd a Divinity/Lionhearted-et. Az On a Good Day/I Can't Stop elvezet a Legendary Gem szintezéshez, három Legendary Gemet kell 65-ig fejlesztened, hogy teljesítsd ezt a kihívást! A gyorsak számára a Speed Demon/Need for Speed megköveteli, hogy a leggyorsabb Nephalem két perc alatt teljesítsenek egy Nephalem Riftet 70-es szinten Torment X-en vagy magasabban. A Curses!/Stars Align játékhoz keress egy olyan Cursed Chest eseményt, amely szörnyek megölését igényli, és győzz le legalább 350-et 70. szinten Torment X vagy magasabb nehézségen. A legádázabb démonölők számára a Boss Mode/World's Apart egy gyorsasági kihívás, ahol a következő bossokat kell kiiktatnod 70-es szinten és a Torment X nehézségen húsz percen belül:
- The Skeleton King
- The Butcher
- Zoltun Kulle
- Ghom
- Cydaea
- Rakanoth
- Diablo
- Adria
- Queen Araneae
- Maghda
- Belial
- Siegebreaker Assault Beast
- Azmodan
- Izual
- Urzael
- Malthael
Haedrig ajándéka
Csakúgy, mint korábban, kapsz egy új karakterszettet a Haedrig's Gift jóvoltából a Season Journey egyes fejezeteinek befejezésekor. Az alábbiakban felsoroltuk az elérhető készleteket. Azok számára, akik újak a Season-játékban, pár szóval összefoglaljuk a működését:
A Season Journey 2., 3. és 4. fejezetének teljesítése után három Haedrig ajándékot kapsz. Minden ajándék tartalmaz néhány darabot karaktered valamelyik szettjéből. A játékosok szezononként csak egy szettet nyithatnak fel ilyen módon a hardcore és a non-hardcore módban, ezért válassz okosan!
A kapott készlet az egyes Haedrig ajándékok kinyitásakor játszott karakter osztályától függ. A teljes osztálykészlet összegyűjtéséhez meg kell nyitnod mind a hármat ugyanazon a karakteren.
Íme a Haedrig ajándék szettjei a 25. Seasonban:
- Barbarian: The Legacy of Raekor
- Crusader: Armor of Akkhan
- Demon Hunter: Embodiment of the Marauder
- Monk: Inna’s Reach
- Necromancer: Pestilence Master’s Shroud
- Witch Doctor: Zunimassa’s Haunt
- Wizard: Delsere’s Magnum Opus
Patch Notes
Az alábbiakban a Diablo III: Patch 2.7.7 közelgő frissítéséhez találsz javítási megjegyzéseket. A Patch január 9- én élesedik.
Megjegyzés: Minden változtatás a Diablo III összes verziójára vonatkozik, beleértve a PlayStation 4-et, PlayStation 5-öt, Xbox One-t, Xbox Series X|S-t, Nintendo Switchet és PC-t, hacsak nincs másképp jelezve.
Új állandó tartalmak: Rites of Sanctuary és Visions of Enmity
Közkívánatra a Rites of Sanctuary és a Visions of Enmity Season témák a Diablo III állandó szereplőjévé váltak. Miközben rendkívül izgatottak vagyunk, hogy ezeket a funkciókat mindig elérhetővé tegyük, a démonok megölésére fordított idő kiegyensúlyozott kell maradjon, ezért módosítanunk kellett a Rítusok oltára (Altar of Rites) által biztosított bónuszokon. Amikor a Visions of Enmity, a folyamatos szezontémák és az osztályegyensúly módosítása mellett létezett, úgy éreztük, hogy a játék egyensúlyának javára válna a Rites of Sanctuary módosítása. Íme, az átdolgozott oltár:
A (Gateway): A Kill Streak időzítő időtartama és a jutalom bónusz megduplázódik.
B (Mirror): Pools of Reflection az egész szezonon át tart, és a halál esetén nem nullázódik.
C (Anointed): A tárgyaknak nincs szintkövetelménye
D (Force): + 100 sebzés
E (Shadow): +5% sebződés-csökkentés
F (Exodus): +10% mozgási sebesség
G (Command): +5% sebzés elitekre
H (Blood): Health Globe felvétele esetén egy pajzsot kapsz ,ami a maximum életerőd 5%-a 7 másodpercre. Ez 5x stackkelhető
I (Numb): +5% közelharci sebződés-csökkentés
J (Nature): +5%-kal megnöveli a legmagasabb elementáris sebzésedet
K (Prowess): +5% sebzés elitekre
L (Tenacity): +5% sebzés
M (Stillness): duplázza death breath mennyiségét
N (Vigor): Kritus sebzés esetén a következőket adja neked a karakternek megfelelően: Mana: 15, Hatred: 5, Wrath: 5, Arcane Power: 3, Fury: 3, Spirit: 5, Essence: 5.
O (Bountiful): Duplázza a bounty ládák számát
P (Reach): Nephalem rift és a greater rift globe-okat automatikusan felszedi A Nephalem és a Greater Rift globe-okat a rendszer automatikusan felveszi 60 yardon belül.
Q (Reverence): Csökkenti az elitek sebzését 5%-kal
R (Malice): +5% sebzés
S (Omen): Immunis leszel crown control effektekre
T (Revelation): Mindenen át tudsz menni (mint az Illusry Boots-nál)
U (Carrion): A petek felveszik a Death breath-et
V (Reaper): Az elit pakkok még egy progress globe-ot adnak (Nephalem riftben és Greater riftben)
W (Roar): +5% Bossok elleni sebzés
X (Husk): A petek felveszik a common(fehér), magic (kék) és rare (sárga) itemeket és egyből betörik őket alapanyagnak
Y (Elegence): +5% Dodge Chance
Z (Pattern): Duplázza Kadalánál a legendás tárgyak esélyét
AA (Mother): Amikor megiszod az életerőitalodat, a három rúnakör egyike jelenik meg a földön, amelyek megnövelt sebzést, megnövelt "cooldown" csökkenést vagy megnövelt "resource cost" csökkentést biztosítanak. A Triune of Love körben 50%-os lesz a damagebuff.
AB (Mortal): Amikor megiszod az életerőitalodat, 25 yardon belül minden ellenség 25%-kal kevesebbet sebez.
AC (Father): Amikor megiszod az életerőitalodat, kapsz egy random pylon vagy shrine effektet (az Empowered effekt kivételével)
AD (Warning): Ha kapsz egy Primal itemet, akkor egyből egy másik random primal Item is esik
Fejlesztői megjegyzés: Annak érdekében, hogy a Diablo III összes rendszere szórakoztatónak és kihívásnak is tűnjön, az Altar of Rites beállításait úgy végeztük el, hogy a játék során megőrizzék a fejlődés érzetét, miközben ne kerüljenek összeütközésbe más funkciókkal.
Pecsét vagy legendás varázsital-erő feloldásának költségei:
1. 10 Reuseable Parts (fehér Itemek betöréséből)
2. 1 Flawless Diamond, 15 Arcane Dust (magic -kék- Itemekből), 20 Reuseable Parts
3. 1 Greater rift kulcs, 10 Death breaths
4. Valamilyen klasszspecifikus szet sapka
5. 20 Forgotten Souls (legendás Itemből), 10 Khanduran Runes, 10 Caldeum Nightshade, 10 Arreat War Tapestry, 10 Corrupted Angel Flesh, 10 Westmarch Holy Water (Bounty Cash Itemek)
6. 1 Leoric's Regret, 1 Vial of Putridness, 1 Idol of Terror, 1 Heart of Fright (Infernal machineból nyitott portálokból lehet ezekeet szerezni – Über Bossok)
7. Reaper's Wraps
8. 30 Forgotten Souls
9. 1,100 Bloodshards
10. 1 Flawless Royal Ruby, 20 Death's Breaths, Ring of Royal Grandeur
11. 1 Flawless Royal Emerald, 30 Khanduran Runes, 30 Caldeum Nightshade, 30 Arreat War Tapestry, 30 Corrupted Angel Flesh, 30 Westmarch Holy Water
12. 20 Greater Rift Keys, 1 Ramaladni's Gift
13. 1,300 Bloodshards
14. Petrified Scream
15. Challenge Rift láda
16. 250 Forgotten Souls
17. 1,400 Bloodshards
18. Ancient Hellfire Amulet
19. Négy lap, az osztályodnak megfelelő Tome of Dungeon-ból.
20. Ancient Puzzle Ring, 50 Khanduran Runes, 50 Caldeum Nightshade, 50 Arreat War Tapestry, 50 Corrupted Angel Flesh, 50 Westmarch Holy Water
21. 500 Death's Breaths, 300 Forgotten Souls
22. 1,500 Bloodshards
23. Whisper of Atonement Rank 125 (Petrified scream-ből esik a végén)
24. bármilyen augmentált fegyver
25. Staff of Herding (alapanyagokat kell farmolni hozzá)
26. 1,600 Bloodshards
27. 55 Primordial Ashes (új alapanyag, primal cuccok betöréséből primordial Ashes lesz)
28. 110 Primordial Ashes
29. 165 Primordial Ashes
Ennek az áldozatnak a teljesítése a fiókod összes többi karakterosztályára is vonatkozik.
A Tome of Dungeon lapok oldalszáma karakterosztályonként:
- Barbarian: 12, 14, 18, 22
- Crusader: 31, 35, 37, 40
- Demon Hunter: 52, 56, 60, 63
- Monk: 71, 74, 78, 83
- Necromancer: 85, 86, 90, 92
- Witch Doctor: 93, 97, 101, 106
- Wizard: 112, 121, 126, 130
Funkcióváltoztatások
- Chilltara immár 20% eséllyel dobja a Gibbering Gemstone-t.
- A Whisper of Atonements most már betörhető 1–3 Forgotten Soul-ért.
- Az Orek's Dream valószínűsége 1-ről 4%-ra nőtt.
- A Gelatinous Sire goblinok többé nem születnek a Goblin Shrine-ból az Echoing Nightmares belsejében.
Osztályegyenleg változások
A középút megtalálása a szórakozás és a kiegyensúlyozottság között a legfontosabb prioritásunk, amikor az órákról van szó. Amint azt a 29. évadról szóló cikkünkben említettük, a jövőben nagyjából 3 havonta újra bevezetünk egy sor ikonikus témát az elmúlt évadokból. Az alábbi Osztályegyensúly-módosításokat azért hajtottuk végre, hogy az egyes osztályok szórakoztatóak és kiegyensúlyozottak maradjanak, ahogy az erőteljes szezontémák visszatérnek a Diablo III-ba.
Fejlesztői megjegyzés: Az idő múlásával azt tapasztaltuk, hogy egyes buildek hatalmas teljesítményre tettek szert, így más buildek hátrahagyva frissítésre szorulnak. A Wizard Meteorja túl sokáig uralta Sanctuary csatatereit, valamint néhány más készletet is. Meggyőződésünk, hogy megtaláltuk a megfelelő utat az egyes buildek számára, és minden osztályban továbbfejlesztettük a szetteket a cél elérése érdekében.
Barbarian
- Might of the Earth
- Az Earthquake, az Avalanche, a Leap, a Ground Stomp, az Ancient Spear és a Seismic Slam sebzését 37.500 %-kal nő a korábbi 20.000 %-helyett.
- The Legacy of Raekor
- Ha Furious Charge vagy Weapon Throw skillel ütöd el az ellenséget, a Ancient Spear sebzése 2500 %-kal nő a korábbi 5500 % helyett és több lándzsát is eldob. Ez az effekt halmozódik, és minden lándzsadobás maximum 5 stacket fogyaszt.
Crusader
- Roland's Legacy
- A Shield Bash és a Sweep Attack sebzése 40.000%-kal nőtt a korábbi 17.500%-ról.
- Aegis of Valor
- A Fist of the Heavens és a Heaven's Fury sebzése 15.000%-kal nő a korábbi 20.000% helyett.
- Akkhan's Manacles
- A Blessed Shield sebzése 400-500%-kal megnő az első eltalált ellenség után. Ezenkívül ez a bónusz továbbra is érvényben marad, és 50%-kal csökken minden további nem megrázó dobás (non-shattering throw) célpontja esetén.
- Blade of Prophecy
- A megátkozott (condemned) ellenségek szintén kiváltják a Condemn robbanását, és a Condemn sebzése 600-800%-kal nő.
- Faithful Memory
- A Falling Sword által eltalált minden ellenség 60-80%-kal növeli a Blessed Hammer sebzését 10 másodpercre, ennek maximum 10 stack-je lehet. Ennek a buffnak minden egyes stackje mostantól halmozódhat a használatok között, ahelyett, hogy visszaállna.
- Denial
- A Sweep Attack által eltalált minden ellenség 100–125%-kal növeli a következő Sweep Attack sebzését, akár 5-szörös halmozással a két használat között. Minden egyes stack legfeljebb 5 másodpercig tart.
Demon Hunter
- The Shadow's Mantle
- Az Impale sebzése 120.000%-kal nő a korábbi 75.000% helyett az első ellenséges találat esetén és 40.000%-kal a korábbi 25.000% helyett a következő ellenségeknél.
- Embodiment of the Marauder
- Az elsődleges képességeid, az Elemi Nyíl, a Chakram, a Impale, a Multishot, a Cluster Arrow, a Companions, a Vengeance és az Sentries mostantól 9500%-kal megnövekedett sebzést okoznak, korábban 12000%-kal minden aktív őrszem után.
Monk
- Raiment of a Thousand Storms
- A Spirit Generátoraid 6 másodpercre 60.000%-kal növelik a Dashing Strike fegyversebzését, a Dashing Strike pedig 6 másodpercre a korábbi 6.000% helyett 14.000%-kal növeli a Spirit Generátorok sebzését.
- Uliana's Stratagem
- Az Exploding Palm sebzése 12.500%-kal nő a korábbi 9.000% helyett és a Seven-sided Strike felrobbantja az Exploding Palm-ot.
- Kyoshiro's Blade
- Amikor a Wave of Light kezdeti becsapódása 5 vagy kevesebb (korábban 3) ellenséget ér el, a sebzés 200-250%-kal nő.
Necromancer
- Pestilence
- Minden elfogyasztott holttest egy Empowered Bone Spear töltetet ad, amely 6.000%-kal növeli a következő Csontlándzsád sebzését a korábbi 3300%-ról. Ezenkívül a Corpse Lance és Corpse Explosion sebzése 6.000%-kal nőtt 3.300% helyett.
- Minden Bone Spear, Corpse Lance és Corpse Explosion által eltalált ellenség 3%-kal csökkenti a sebződést, maximum 75%-ig. 15 másodpercig tart.
- Inarius
- A Bone Armor egy örvénylő csonttornádót is aktivál, ami 1000%-os fegyversebzést okoz a közeli ellenségekben, és 19.000%-kal megnöveli a Necromancer által okozott sebzést a korábbi 10.000% helyett.
- Trag'Oul's Avatar
- Életköltési képességeid 6.250%-kal megnövekedett sebzést okoznak, a korábbi 10.000% helyett, és a képességeidből való gyógyulásod 100%-kal nő.
- Masquerade of the Burning Carnival
- Az általad és a Simulacrumok által leadott Bone Spear 5.500%-kal megnövekedett sebzést okoz, a korábbi 9.000% helyett. A Simulacrumok ennek a bónusznak a háromszorosát kapják.
- Bloodtide Blade
- A Death Nova 300-400%-kal megnövelt sebzést okoz minden ellenségnek 25 yardon belül, legfeljebb 10 ellenségnek (korábban 25 ellenségnek).
- Grasps of Essence
- Amikor egy felrobbant holttest megsebesít legalább egy ellenséget, a Corpse Explosion 150-200%-kal megnövelt sebzést okoz 6 másodpercig, akár 4-szeres halmozással (korábban 5 stackkel).
- Corpsewhisper Pauldrons
- A Corpse Lance sebzése 50-75%-ra nő 20-30%-ról 3 másodpercre, ha elfogyaszt egy holttestet. Max 20 stack.
Witch Doctor
- Raiment of the Jade Harvester
- A Soul Harvest 50%-kal csökkenti a sebzést 12 másodpercig, és idővel felemészti a sebzésedet az ellenségre gyakorolt hatásokkal, így azonnal 26.000 másodpercnyi maradék sebzést okoz (korábban 10.000-et).
- Helltooth Harness
- A Wall of Death leadása után 37.500%-kal (korábban 17.500%-kal) megnövekedett sebzést szerezhetsz 15 másodpercre az elsődleges képességeidhez, az Acid Cloud-hoz, a Firebatos-hoz, a Zombie Charger-hez, a Zombie Dogs-hoz, a Gargantuan-hoz, a Grasp of the Dead-hez, a Piranhákhoz és a Wall of Death-hez.
- Mundunugu's Regalia
- A Spirit Barrage 17.500% -kal megnövekedett sebzést okoz (korábban 20.000%-ot), plusz annyi további %-ot, ami megfelel a Mana Regeneration/Second ötszörösének.
- Spirit of Arachyr
- A lényed képességeinek sebzése 11.500%-kal (korábban 25 000%-kal) nő. A lények képesség-skilljei: Corpse Spiders, Plague of Toads, Firebats, Locust Swarm, Hex, and Piranhas
- Zunimassa's Haunt
- A Mana-költőid által eltalált ellenségek 13.000%-kal megnövekedett (korábban 15 000%) sebzést szenvednek el a pet-jeidtől 8 másodpercig.
Wizard
- Delsere's Magnum Opus
- A Slow Time skilled által érintett ellenségek a hatás alatt és még utána 5 másodpercig 20.000%-kal megnövekedett sebzést szenvednek el (korábban 12 500%) az Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, Shock Pulse, Spectral Blade, Electrocute és Arcane Torrent képességeidtől.
- Tal Rasha's Elements
- A támadások 1.000%-kal, korábban 2.000%-kal növelik a sebzésedet 8 másodpercre. Az Arcane, Cold, Fire és Lightning támadások mindegyike egy-egy stacket ad. 4 stacknél minden egyes különböző elemi támadás 2 másodperccel meghosszabbítja az időtartamot, legfeljebb 8 másodpercig.
- The Smoldering Core
- A kisebb ellenségek most a Meteor becsapódási területeire csábulnak. A meteorok 40-50%-kal nagyobb sebzést okoznak, ha ugyanazt a célpontot egymás után ütik. Ez legfeljebb 3-szor halmozódik fel, a korábbi 10 helyett.
- The Twisted Sword
- Az Energy Twister sebzése 125-150%-kal növekszik minden egyes Energy Twister után, legfeljebb 3, korábban 5 darabig. A Raging Storm rúna automatikusan rákerül az Energy Twisterre, és lehetővé teszi, hogy a tornádó egyesüljön 3 további Energy Twisterrel
Forrás: Blizzard News
Íme a Let's Level Up Diablo III Season-gyűjteménye! Kattints a képre, ha kiváncsi vagy az eddigi Seasonok összefoglalására!