Diablo IV: PTR 2.0 Új nehézségi szintek érkeznek.
Diablo IV, Vessel of Hatred, Torment,
Sziasztok,
Új nehézségi szintek érkeznek a Diablo IV Vessel of Hatred-ben.
A Diablo 4 Patch 2.0-val a Diablo 4 nehézségi rendszere teljes átdolgozást kap. Az e heti Campfire Chat élő közvetítés során a fejlesztőcsapat elmagyarázta az új rendszert, a Diablo 4 nehézségei mögötti elképzeléseiket, és azt, hogyan lehet feloldani az egyes nehézségeket.
A Vessel of Hatred október 8-i megjelenésével a Diablo 4 8 új nehézséggel fog rendelkezni - 4 standard nehézséggel és 4 Torment nehézséggel. Ezekkel a változtatásokkal a Blizzard több mérföldkövet próbál létrehozni a karakterfejlődés során. Ezeknek a mérföldköveknek az elérése jó és értelmes érzés kell hogy legyen, míg egy új nehézségen való előrehaladás minden alkalommal igazi kihívás, de egyben választás is, hogy hogyan játszunk a játékkal. A Diablo 4 új nehézségi rendszerének minden részletét lentebb nézheted meg:
Új nehézségi fokozatok.
Standard (normál) nehézségek
A fejlesztő megjegyzése: Ezeket a változtatásokat nagyrészt az vezérelte, hogy észrevettük, hogy sokkal szórakoztatóbb, ha a Profane Mindcages és a Tormented bossok változatai segítségével irányíthatod a nehézségedet és a jutalmak ütemét.
A World Tiers-t , nehézségi szintekre változtatták, ami egy új módja a kihívás és a jutalom szabályozásának. Az első 4 nehézségi fokozat - a Standard nehézségi fokozat - a Normál, a Hard, a Expert és a Penitent. A Standard nehézségi szintek célja, hogy a karakteredet mérsékelje, miközben a 60. szint, az új maximális szint elérésére törekszel.
A Normál egy lassabb tempójú mód, amely azok számára alkalmas, akik könnyebb kihívást keresnek.
A Hard és az Expert fokozott kihívást kínál azoknak, akik próbára akarják tenni magukat, és gyorsabb tempóban szeretnének játszani.
A Penitent nem a gyengéknek való. Azok, akik az új Torment nehézségekhez vezető utat szeretnék kikövezni, fokozott veszélyekkel néznek szembe. Játssz a saját felelősségedre!
Ahogy nő a nehézségi szint, úgy nő az arany és a tapasztalat mennyisége is. Itt van, hogyan lehet feloldani az egyes Nehézségi fokozatokat:
Alapértelmezés szerint a Normál(Normal) és a Nehéz (Hard) van feloldva.
Az Expert a Diablo IV prológjának befejezése után oldódik fel.
A Penitent az 50. szint elérésekor nyílik meg.
A pokol kapuja: Torment nehézségek
Az új Torment nehézségek elérése tapasztalt játékos (harcosokra)utal. - Itt kezdődik igazán a végjáték. A Torment Difficultiesben a fejlődésed közvetlenül a Pithez kapcsolódik. Ahogy magasabb Pit szintekre törekszel, úgy növekszik az a Torment Nehézség is, amihez hozzáférhetsz. Minél magasabb a Torment nehézségi szint, annál valószínűbb, hogy legendás(Legendary) és ősi (Ancestral) tárgyakkal találkozol. Itt van az egyes Torment nehézségi szintek feloldásának módja:
A 60. szint elérése feloldja a Pit-et és annak 1-20. szintjét. A 20. szint legyőzése feloldja a Torment I. szintjét.
A 35. Pit szint legyőzése feloldja a Torment II-t.
Az 50. Pit szint legyőzése feloldja a Torment III-at.
A 65-ös Pit legyőzése feloldja a Torment IV-et.
Mintha a veszély nem lenne elég nagy a Sanctuaryben, a Torment nehézségek egy új veszélyt jelentenek: Átkok. A Torment nehézségi fokozatban játszva a páncélzatod és ellenállásod a következőképpen csökken:
Torment 1: -250 páncélzat és -25% minden ellenállás.
Torment 2: -500 páncél és -50% minden ellenállás.
Torment 3: -750 páncél és -75% minden ellenállás.
Torment 4: -1000 páncél és -100% minden ellenállás.
Azzal, hogy több nehézségi fokozatot adtunk hozzá, és ezeket ilyen módon szétválasztottuk, a játékosok mostantól nagyobb választási lehetőséget kapnak, hogy hogyan vegyenek részt a Diablo IV kockázat és jutalom stílusában a jövőben.
Forrás:Wowhead