Diablo IV: Vessel of Hatred Az új maximum szint level 60 lesz, és csökkennek a számok?

Diablo IV, Level 60 Cap, Spiritborn, Vessel of Hatred,

Diablo IV: Vessel of Hatred Az új maximum szint level 60 lesz, és csökkennek a számok?

Sziasztok,

Ez a cikk spekuláció. Csak óvatosan :)

Diablo 4:Vessel of Hatred


Rengeteg információ látott napvilágot a Diablo 4 Spiritborn játékmenetének e heti felfedésével, és a több forrás, például a Diablo készítője, és Rob2628 által bemutatott felvételek alapján számos érdekes nyomot és utalást találtunk a Diablo 4 közelgő Vessel of Hatred kiegészítőjéről.

Éppen egy nappal ezelőtt számoltunk be a Vessel of Hatreddel érkező lehetséges Paragon rendszer és Skill Tree változásokról. Ma még mélyebbre ástunk, és találtunk néhány érdekes részletet egy lehetséges új szinthatárról, a Paragon-szintek lehetséges visszatéréséről, és talán még egy számbeli csökkentésről is, ami a Diablo 4 első bővítményével érkezik.

Ne feledd, hogy ez egy spekuláció, amely a Spiritborn játéktesztjéről készült gameplay felvételeken és a Blizzard nemrég megjelent Spiritborn Inside the Game videóján alapuló információkon alapul. Minden alább bemutatott információ változhat!

60-as szint Új szinthatár és a paragon szintek visszatérése?
Az elmúlt napokban több forrás által mutatott játékmenet-felvételek alapján a következő információkat találtuk:

    A Diablo 3-hoz hasonlóan úgy tűnik, hogy a Vessel of Hatredben a Paragon rendszer ismét külön rendszerré válik, ami azt jelenti, hogy az alapszintek és a Paragon szintek két különböző dolok  lesznek. Lényegében lenne egy normál szinthatár 60-nál és külön Paragon.

Jelenleg a Diablo 4-ben az 50. szinttől kezdve minden egyes normál szintért összesen 4 Paragon-pontot kapsz, tehát 1 pontot minden szint 25%-áért. A Vessel of Hatred felhasználói felületén nem találtuk meg ezeket a 25%-os növekményeket (általában négy kis gyémánt jelzi a tapasztalati sávban). Ez arra is utalhat, hogy a Paragon-szintek ismét a normál „szintlépésekhez” vannak kötve - mint a Diablo 3-ban.



    A tapasztalati sáv, amely nem mutatja a Paragon fokozatokat, nem az egyetlen jelző a szinthatár lehetséges átdolgozására vonatkozóan. Más játéktesztfelvételeken a karakterpanelen az átfogalmazott  Armor Cap tooltip a 60. szintre utal. Az élő játékban ez a tooltip a „Monster Level 100 and beyond” (Szörnyek 100. szintje és azon túl) kifejezést említi.
    Egy másik nagy utalás lehet az alkimisták és az átdolgozott szintlépések az életerőitalok fejlesztéséhez.




A fenti képernyőképen egy 56. szintű Helaing Potion látható, amely az utolsó előtti Helaing Potion fejlesztés a listán. Az élő játékban az utolsó előtti fejleszthető Helaing Potion a Major Healing Potion  lenne, amelynek 80-as szintű követelménye van. Lényegében úgy tűnik, hogy az új bájitalfejlesztés szintlépései a 100-as szint helyett a 60-as szint felé konvergálnak!

Sokat kért számmorzsa érkezik?
Azt kell mondani, hogy a Blizzard nem adott végleges információkat a szinthatár esetleges emelésével kapcsolatban, mind a tavalyi BlizzConon, mind a múlt heti Spiritborn playtest után sem. Ha megnézzük a Blizzard „játékbővítési” történetét nem csak a Diablo, hanem az olyan franchise-okban is, mint a World of Warcraft, a szinthatár emelése vagy megváltoztatása az egyik leggyakoribb és egyben legtöbbet reklámozott bővítési funkció volt. Ha azonban a Blizzard egy drasztikusabb rendszermódosítást tervezne bevezetni egy esetleges szinthatár-változtatással együtt - például egy számbeli csökkentést, akkor ez jó ok lenne arra, hogy külön-külön és a dlc megjelenéséhez közelebb reklámozzák a játék ilyen nagy átdolgozását.

    A Diablo 4-ben a számok csökkentése a közösség egyik legjobban kért funkciója volt. Sok játékos panaszkodott például a csillagászati sebzésszámokra.
    Több utalást is észrevettünk a Vessel of Hatreddel érkező potenciális number csökkentésre vonatkozóan.
    Úgy tűnt, hogy a 30-as szintű karakterek által okozott sebzés a gameplay felvételeken meglehetősen alacsonynak tűnt - még az előre elkészített karakterek szuboptimális felszerelése ellenére is.
    Egy másik utalást a Vessel of Hatreddel érkező egyik új Spiritborn Unique tárgy bemutatásával leplezhettünk le.



A Sepazontec, egy Spiritborn kétkezes negyedkarú bot, 787 sebzés/másodperc sebzési értékkel mutatkozott be. Az élő játékban a kétkezes fegyverek sebzése 3677 sebzés per másodperc. Azt gondolhatnád, hogy egy alacsony szintű tárgyat mutattak a Spiritborn bemutató során - azonban minden más statisztika egyezik a jelenlegi Item Power 925 itemizációval.


Forrás: Wowhead