Diablo IV: Vessel of Hatred 2.0.5 Patch Note Magyarul

Diablo IV,Vessel of Hatred,Patch Note,2.0.5,All Platform,

Diablo IV: Vessel of Hatred 2.0.5 Patch Note Magyarul

Sziasztok,

Már is elhoztuk nektek a 2024 November 19-én aktiválódó Diablo IV Vessel of hatred 2.0.5 Build #59712 (All Platforms) Patch Notes tükör fordítását magyar nyelven. Jó szórakozás mindenkinek.

A fordításért köszönet VTom-nak.


Játékváltozások

Balance frissítések

Rúnák

Rituális Rúnák

  • Neo

    • Már nem blokkolható sebezhetetlenség által.

    • A Tooltip most már egyértelműen jelzi, hogy életerő-veszteséget kell elszenvedned az effekt megszakításához.

  • Moni

    • Offering értéke 25-ről 35-re nőtt.



Invokációs Rúnák

  • Ton

    • Csökkentették a Meteorites szóródását, amikor földre érkeznek.

    • Meteorites (Meteoritok) rövidebb késéssel érkeznek az egyes sorozatok között.

  • Ceh

    • Spirit Wolves most mind megkapják az Unhindered buffot, így át tudnak haladni ellenfeleken és a játékoson, hiszen a szellemek általában nem ütköznek akadályokba.

  • Tal

    • Most egyszerre 3 Pestilent Swarmst idéz meg.

    • Sebzés csökkentve 300%-ról 150%-ra.

  • Vex

    • Duration 5 másodpercről 8 másodpercre nőtt.

    • Duration most már megfelelően frissül.

  • Lum

    • Növelték az értéket 1%-ról 2,5%-ra.

  • Thul

    • Offering költsége 400-ról 300-ra csökkent.

Zsoldosok

  • Raheir

    • Shield Throw

      • A Taunt időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.

      • A visszapattanások száma 3-ról 9 célpontra nőtt.

      • Sebzés nőtt 225%-ról 450%-ra.

    • Iron Wolf’s Ward

      • A Valiance Cooldown Reduction értéke 25%-ról 35%-ra nőtt.

    • Iron Wolf’s Virtue

      • A Valiance Cooldown Reduction értéke 25%-ról 35%-ra nőtt.

    • Iron Wolf’s Arrival

      • A Valiance Cooldown Reduction értéke 25%-ról 35%-ra nőtt.

    • Sundering Shield

      • A Crater sebzésének kitörési értéke 200%-kal nőtt.

    • Draw Fire

      • Eltávolították azt a képességet, hogy Max Life-nál Potiont lehessen használni.

  • Varyana

    • Ancient Harpoon

      • A Stun időtartama 2 másodpercről 4 másodpercre nőtt, Sebzés 140%-ról 200%-ra nőtt.

    • Whirlwind

      • Physical Sebzés 65%-ról 85%-ra nőtt.

    • Annihilator

      • Slow időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.

    • Intimidated

      • A Sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.

    • Taste of Flesh

      • Heal értéke 1%-ról 2%-ra nőtt.

  • Subo

    • Bargaining Chips

      • Overpower Sebzés 2%-ról 5%-ra nőtt.

    • Thrillseeker

      • Detonation timer 3 másodpercről 1,5 másodpercre csökkent.

    • Mastermind

      • Crowd Control duration 15%-ról 25%-ra nőtt.

    • Pin Cushion

      • Immobilize időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.

    • Snipe

      • Sebzés 300%-ról 450%-ra nőtt.

  • Aldkin

    • Exhaustion

      • Daze chance 5%-ról 10%-ra nőtt.

    • Wave of Flame

      • Sebzés 300%-ról 550%-ra nőtt.

    • Curse of Flame

      • Resource drain 10%-ról 8%-ra csökkent.

    • Fire Shot

      • Sebzés 40%-ról 90%-ra nőtt.

Spiritborn

Skillek

  • Withering Fist

    • Poisoning Sebzés nőtt 30%-ról 36%-ra.

    • Slow értéke nőtt 30%-ról 40%-ra.

  • Sharp Withering Fist

    • Target spread növelve 3-ról 5 ellenségre.

  • Toxic Skin

    • Passive sebzés nőtt 30%-ról 36%-ra.

  • Enhanced Toxic Skin

    • Bónusz Toxic Skin Sebzés növelve 100%-ról 130%-ra.

  • Measured Toxic Skin

    • Sebzés nőtt 15%-ról 36%-ra.

  • Soar

    • A Soar targetingje frissítve: controlleren most már a kijelölt ellenségeknél landol, nem maximális távolságon.

  • Razor Wings

    • Sebzés nőtt 50%-ról 75%-ra.

    • Már nincs rövid cooldown az egyes castok között.

  • Enhanced Rushing Claw

    • Bónusz Sebzés per hit nőtt 10%-ról 20%-ra, a maximum bónusz pedig 80%-ról 100%-ra.

  • Poised Rushing Claw

    • Bónusz Dodge időtartama 3 másodpercről 6 másodpercre nőtt.

  • Harmonious Devourer

    • Toxic Globs Sebzés értéke most már The Devourer Skill Rankjeivel skálázódik.

  • Exalted Devourer

    • Pestilence Swarm Sebzés értéke most már The Devourer Skill Rankjeivel skálázódik.

Passzívok

  • Intricacy

    • Bónusz duration nőtt 5 másodpercről 7 másodpercre.

  • Nourishment

    • Bónusz Poisoning Sebzés nőtt 3/6/9%[x]-ról 4/8/12%[x]-ra rankenként.

  • Adaptive Stances

    • Bónusz duration nőtt 5 másodpercről 7 másodpercre.

Legendary Aspects és Unique Items

  • Aspect of Invigorating Will

    • Heal esélye nőtt 10%-ról 25%-ra.

  • Bruiser's Aspect

    • Armor növekedett 1%-ról 2%-ra minden 1% hiányzó Maximum Life után.

  • Aspect of Avoidance

    • Dodge Chance nőtt 4-8%-ról 6-10%-ra.

  • Starving Ravager's Aspect

    • Vigor drain csökkent 25-5-ről 14-4-re.

  • Aspect of Deflection

    • Sebzés nőtt 25-32%-ról 26-54%-ra.

  • Aspect of Soil Power

    • Sebzés nőtt 45-60%-ról 180-250%-ra.

  • Nesekem, the Herald

    • A markok közötti idő csökkent 5 másodpercről 2 másodpercre.

Hibajavítások

Dark Citadel

  • Javították azt a problémát, ahol az Elixir of Tailwind leírásában hibás szöveg jelent meg.

  • Több hibát is javítottak, ahol a küldetéscélok, ikonok és más UI elemek nem megfelelően jelentek meg.

  • Javították azt a problémát, ahol a Realm of Oblivion portálja nem működött megfelelően, ha a főellenséget az Impending Doom channelingje alatt győzték le.

Mercenaries

  • Javították azt a hibát, ahol Subo Seeker skille nem követte megfelelően a játékost, ha az zónák között mozgott lovaglás közben.

  • Javították azt a problémát, ahol a chat log azt mutatta, hogy a Hired Mercenary ölte meg a játékost, ha azt egy már legyőzött ellenség ölte meg. (Kiderült, hogy nem árulók!)

Kurast Undercity

  • Javították azt a hibát, ahol a Yoche-hoz vezető Barrier átjárható volt Evade használatával.

  • Javították azt a problémát, ahol bizonyos elrendezések kevesebb szörny-sűrűséget tartalmaztak, ami megnehezítette a Max Attunement elérését.

  • Javították azt a problémát, ahol a végső portál nem vitte vissza a játékost a városba, ha az időzítő lejártakor léptek vele interakcióba.

  • Javították azt a hibát, ahol a non-tribute futamok kezdési időzítője 100 helyett 120 volt.

Rúnák

  • Javították azt a hibát, ahol a Lith Rune hatása akkor is aktiválódott, ha egy képességet használtak harcon kívül.

Spiritborn

  • Javították azt a hibát, ahol Nesekem, the Herald lassabban jelölte az ellenségeket a tervezettnél.

Quests and Events

  • Javították azt a hibát, ahol a New Again küldetés közben a Confront Beleth cél alatt a városi portál használata blokkolta a haladást.

  • Javították azt a problémát, ahol a Coiling Fate achievement nem követte megfelelően a haladást az Everything Old küldetés teljesítése után.

  • Javították azt a hibát, ahol a Thrust Into Dark küldetés haladása blokkolódhatott, ha a szükséges ellenségeket a megfelelő lépés előtt győzték le.

  • Javították azt a problémát, ahol bizonyos Vessel of Hatred Campaign küldetések nem biztosították a megfelelő jutalmat a teljesítés után.

  • Javították azt a hibát, ahol a Hostage esemény során hiányoztak a túszok életerősávjai.

Strongholds

  • Javították azt a problémát, ahol Kirma a Kichuk Strongholdban kívülre teleportálhatott a főellenség arénájából, blokkolva a haladást.

  • Javították azt a hibát, ahol más party tagok nem tudtak csatlakozni egy folyamatban lévő főellenség-harchoz Kichukban.

  • Javították azt a problémát, ahol a Healing Well Kichukban nem működött.

Egyéb

  • Javították azt a hibát, ahol bizonyos Polearmok nem voltak használhatók barbár és Druida által.

  • Javították azt a problémát, ahol egyes Tenets of Akarat nem voltak interaktálhatóak.

  • Különféle vizuális fejlesztések.



Általános


Mythic Unique Items

  • Shattered Vow

    • +400% Damage to Healthy Enemies helyett most +44% damage over time duration.

  • Andariel's Visage

    • Sebzés nőtt 3000%-ról 4000%-ra.

Unique Items

  • Penitent Greaves

    • Chill per second most már 3-szor magasabb.

  • Endurant Faith

    • Damage distribution time növelve 2-ről 3 másodpercre.


Legendary Aspects

  • Bold Chieftain's Aspect

    • Maximum active Cooldown Reduction 50%-ról 70%-ra nőtt.

  • Aspect of Adaptability

    • Mindkét hatás most már vonatkozik a Basic Skills-ekre még akkor is, ha azok nem Castolva vannak, például a Greatstaff of the Crone által triggerelt ingyenes Storm Strike esetén.

Barbarian

Skillek

  • Ground Stomp

    • Sebzés nőtt 35%-ról 80%-ra.

  • Strategic Ground Stomp

    • Ultimate Cooldown Reduction 4-ről 5 másodpercre nőtt, maximum érték pedig 12-ről 15 másodpercre nőtt.

  • Hammer of the Ancients

    • Sebzés nőtt 55%-ról 70%-ra.

  • Upheaval

    • Sebzés nőtt 100%-ról 120%-ra.

    • Lucky Hit Chance nőtt 25%-ról 30%-ra.

  • Enhanced Upheaval

    • Stun chance nőtt 35%-ról 45%-ra.

  • Furious Upheaval

    • Sebzés bónusz stack száma 8-ról 10-re nőtt.

    • Sebzés per stack nőtt 15%-ról 20%-ra.

  • Double Swing

    • Sebzés nőtt 50%-ról 60%-ra.

  • Rend

    • Sebzés nőtt 12%-ról 25%-ra.

    • Bleeding Sebzés nőtt 105%-ról 120%-ra.

  • Leap

    • Sebzés nőtt 42%-ról 55%-ra.

  • Kick

    • Sebzés nőtt 18%-ról 60%-ra.

  • Iron Skin

    • Cooldown 14-ről 12 másodpercre csökkent.

  • Enhanced Iron Skin

    • Korábban: Iron Skin Barrierje 25%-kal több Maximum Life-ot szív fel.

    • Most: Iron Skin 5 másodpercre Unhindered buffot ad, és Barrierje 30%-kal több Maximum Life-ot szív fel.

  • Tactical Iron Skin

    • Healing per second Barrier alapján 10%-ról 20%-ra nőtt.

  • Strategic Iron Skin

    • Fortify mennyisége 20%-ról 30%-ra nőtt Maximum Life alapján.

  • Death Blow

    • Sebzés nőtt 120%-ról 140%-ra.

  • Enhanced Death Blow

    • Death Blow Boss Sebzés bónusz nőtt 150%-ról 200%-ra.

  • Rupture

    • Sebzés nőtt 13%-ról 25%-ra.

  • Enhanced Rupture

    • Sebzés bonúsz 50 Strength-enként nőtt 20%-ról 35%-ra.

  • Steel Grasp

    • Sebzés nőtt 23%-ról 35%-ra.

  • Mighty Throw

    • Base Sebzés nőtt 80%-ról 120%-ra.

    • Pulse Sebzés nőtt 35%-ról 55%-ra.

Passzívok

  • Heavy Handed

    • Critical Strike Damage nőtt 5/10/15%-ról 6/12/18%-ra.

  • Pit Fighter

    • Korábban: 3% megnövelt sebzés és 2% távoli sebzés csökkentés

    • Most: 3% megnövelt sebzés és 2% sebzés csökkentés.

  • No Mercy

    • Korábban: 3/6/9% megnövelt Critical Strike Chance Immobilized, Stunned, vagy Slowed ellenfelekre.

    • Most: 3/6/9% megnövelt Critical Strike Chance.

Legendary Aspects

  • Battle-Mad

    • Korábban: Berserk állapot 1.5-4.0 másodpercre ha 8x váltottál fegyvert

    • Most: 20-40% megnövelt sebzés és berserk állapot 4 másodpercre ha 8x váltottál fegyvert

  • Of Sundered Ground

    • Sebzés bónusz nőtt 30-50%-ról 50-70%-ra.

Unique Items

  • Twin Strikes

    • Sebzés nőtt 30-60%-ról 50-80%-ra.

  • Tuskhelm of Joritz the Mighty

    • Berserking Sebzés bónusz nőtt 15%-ról 25%-ra.

  • Gohr's Devastating Grips

    • Sebzés nőtt 40-70%-ról 50-80%-ra.

  • Ring of Red Furor

    • Critical Strike Damage nőtt 30-60%-ról 50-80%-ra.

  • 100,000 Steps

    • Az effekt 10 másodperc helyett 5 másodpercenként aktiválódhat.

  • Fields of Crimson

    • Blood pool Sebzés bónusz nőtt 30%-ról 50%-ra.


  • Overkill

    • Shockwave Sebzés nőtt 40-60%-ról 60-80%-ra.

Paragon

  • Blood Rage Legendary Node

    • Maximum Sebzés bónusz nőtt 30%-ról 45%-ra.

  • Decimator Legendary Node

    • Vulnerable Sebzés bónusz nőtt 10%-ról 20%-ra.

    • Overpower Sebzés bónusz nőtt 10%-ról 20%-ra.

Druid

Skillek

  • Tornado

    • A Spirit költsége 40-ről 35-re csökkent.

  • Storm Strike

    • Eltávolították a 20%-os sebzéscsökkentést, amikor a Storm Strike tovaterjed a környező ellenfelekre.

  • Rabies

    • A mérgezés sebzése 175%-ról 275%-ra nőtt.

  • Grizzly Rage

    • A sebzésbónusz 30%[x]-ről 50%[x]-re nőtt.

Passzívok

  • One with Nature

    • A társak sebzésbónusza 60%-ról 80%[x]-ra nőtt.

  • Ursine Strength

    • Az Overpower sebzés 45%-ról 70%[x]-ra nőtt.

  • Bestial Rampage

    • A Werebear sebzés 30%[x]-ről 40%[x]-re nőtt.

    • A Werewolf támadási sebesség 20%[+]-ról 30%[+]-ra nőtt.

  • Lupine Ferocity

    • A kritikus találatok sebzése 70%[x]-ről 100%[x]-ra nőtt, míg a sérült ellenfelek ellen 140%[x]-ről 200%[x]-ra nőtt.

  • Earthen Might

    • Az alap esély 10%-ról 15%-ra nőtt.

    • A bónusz esély kritikus találatok esetén 10%-ról 15%-ra nőtt.

    • A bónusz esély elkábított, mozgásképtelen vagy hátralökött ellenfelek ellen 10%-ról 15%-ra nőtt.

  • Nature's Fury

    • Az esély 35%-ról 40%-ra nőtt.

  • Perfect Storm

    • A Spirit nyerés értéke 1-ről 2-re nőtt.

    • A sebzés 45%[x]-ről 60%[x]-ra nőtt.

Spirit Boons

  • Pack Leader

    • A Companion Skills visszaállításának esélye 25%-ról 30%-ra nőtt.

  • Calamity

    • Az Ultimate Skill időtartamának bónusza 25%-ról 35%-ra nőtt.

  • Scythe Talons

    • A kritikus találatok esélye 10%[+]-ról 15%[+]-ra nőtt.

  • Swooping Attacks

    • A támadási sebesség 15%[+]-ról 20%[+]-ra nőtt.

  • Avian Wrath

    • A kritikus találatok sebzése 30%[x]-ről 40%[x]-ra nőtt.

  • Iron Feather

    • A maximális életerő 20%[x]-ről 30%[x]-ra nőtt.

  • Overload

    • A sebzés 100%-ról 250%-ra nőtt.

  • Masochistic

    • A gyógyulás 5%-ról 10%-ra nőtt a maximális életerő alapján.

Legendary Aspects

  • Aspect of the Ursine Horror

    • A Tectonic Spike sebzése 120-200%-ról 200-300%-ra nőtt.

  • Stormchaser's Aspect

    • Korábban: A Tornado legfeljebb 1-5 célpontot keresett.

    • Most: A Tornado legfeljebb 1-5 célpontot keres, és 30-50%[x] bónusz sebzést okoz.

  • Stormclaw's Aspect

    • A sebzés 40-60%-ról 60-80%-ra nőtt.

  • Aspect of Natural Balance

    • A földi kritikus találatok sebzése 30-50%[x]-ről 50-70%[x]-re nőtt.

    • A Storm skillek kritikus találat esélye 8-13.3%[+]-ról 10-15%[+]-ra nőtt.


  • Aspect of Trampled Earth

    • A Landslide sebzése 70-110%-ról 100-140%-ra nőtt a normál sebzéshez képest.

  • Aspect of the Tempest

    • A Hurricane sebzése másodpercenként 10.5-20.5%-ról 15-25%-ra nőtt.

  • Aspect of the Rabid Bear

    • A Poison sebzés 30-90%[x]-ről 60-120%[x]-ra nőtt.

Unique Items

  • Airidah's Inexorable Will

    • A sebzés skálázódása 2.0%-ról 10.0%-ra nőtt minden 1 Willpower pont után.

  • Dolmen Stone

    • A Boulder sebzése minden forgó Boulder után 10-30%-ról 20-40%-ra nőtt.

  • Stone of Vehemen

    • A Stone Burst végső robbanásának sebzése 10-15%-ról 15-20%-ra nőtt.

    • A Stone Burst sebzése méretenként 10-15%-ról 15-20%-ra nőtt.

  • The Basilisk

    • A sebzés 100-600%-ról 300-900%-ra nőtt.

    • Mostantól mindig működik egészséges ellenfeleken az első találat helyett. Főellenségek ellen 5 másodpercenként egyszer aktiválódhat.

Paragon

  • Constricting Tendrils Legendary Paragon Node

    • A Lucky Hit esély 15%-ról 40%-ra nőtt.

    • A sebzés 150%-ról 300%-ra nőtt a skill alapsebzéséhez képest.

Necromancer

Skillek

  • Decompose

    • A sebzés 33%-ról 60%-ra nőtt másodpercenként.

    • Az Essence nyerés másodpercenként 10-ről 13-ra nőtt, és mostantól az Attack Speed bónuszokkal is növekszik.

  • Hemorrhage

    • A sebzés 27%-ról 40%-ra nőtt.

    • Az Essence nyerés 9-ről 13-ra nőtt.

  • Bone Splinters

    • A sebzés 9%-ról 15%-ra nőtt.

    • Az Essence nyerés 7-ről 10-re nőtt.

  • Reap

    • A sebzés 13%-ról 20%-ra nőtt.

    • Mostantól 15 Essence-t generál, ha főellenséget talál el.

  • Bone Storm

    • A sebzés 180%-ról 300%-ra nőtt.

Passzívok

  • Evulsion

    • Korábban: A Bone Skillek 5/10/15%[x]-kal több Critical Strike sebzést okoznak Vulnerable ellenfeleken.

    • Most: A Bone Skillek 6/12/18%[x]-kal több sebzést okoznak Vulnerable ellenfeleken.

  • Compound Fracture

    • A sebzés 5/10/15%[x]-ről 6/12/18%[x]-ra nőtt.

  • Gloom

    • A 2%[x]-kal megnövelt Shadow sebzés most 3 helyett 4-szer halmozható.

  • Shadowblight

    • A sebzés 44%-ról 60%-ra nőtt.

  • Affliction

    • A sebzés 80%-ról 100%-ra nőtt.

Legendary Aspects

  • Aspect of Empowering Reaper

    • A Pool of Blight bónusz sebzése 60-140%[x]-ről 70-190%[x]-ra nőtt.

  • Reaping Lotus' Aspect

    • A Sever sebzése 110%-170%-ról 140-200%-ra nőtt a normál sebzéshez képest.

Unique Items

  • Deathless Visage

    • A sebzés most 5%-kal növekszik minden 20%-nyi Critical Strike Damage után, az eddigi 30% helyett.

  • The Mortacrux

    • A Skeletal Simulacrum létrehozásának esélye 10-30%-ról 20-40%-ra nőtt.

  • Howl from Below

    • A Corpse Explosion sebzése 30-50%-ról 50-90%-ra nőtt.

Rogue

Skillek

  • Invigorating Strike

    • Az alap sebzés 35%-ról 45%-ra nőtt.

  • Forceful Arrow

    • Az alap sebzés 22%-ról 33%-ra nőtt.

  • Twisting Blades

    • Az alap sebzés 54%-ról 70%-ra nőtt.

  • Penetrating Shot

    • Az alap sebzés 70%-ról 95%-ra nőtt.

  • Advanced Penetrating Shot

    • Korábban: Teljes Energy használatakor a Penetrating Shot 50%-kal lassított minden eltalált ellenfelet 3 másodpercre. Az Elite ellenfeleket 1,5 másodpercre leteríti.

    • Most: Teljes Energy használatakor a Penetrating Shot 50%-kal lassít minden eltalált ellenfelet 3 másodpercre. Az Elite ellenfelek 50%[x]-kal több sebzést szenvednek el, és 1,5 másodpercre leteríti őket.

    • Fejlesztői megjegyzés: A játékbeli tooltip hamarosan frissül, hogy jelezze: az Elite ellenfelek multiplikatív sebzést kapnak.

  • Flurry

    • Az alap sebzés 130%-ról 150%-ra nőtt.

  • Advanced Flurry

    • Az Energy költség csökkentése 10%-ról 15%-ra nőtt.

  • Rapid Fire

    • Az alap sebzés 33%-ról 40%-ra nőtt.

  • Enhanced Rapid Fire

    • A kritikus találati esély lövésenként 5%-ról 7,5%-ra nőtt.

  • Dash

    • Az alap sebzés 40%-ról 65%-ra nőtt.


  • Dance of Knives

    • Hozzáadva, hogy a sebzést az Attack Speed növeli (a tooltipben frissítve).

    • Javítva a távolság követése.

    • Az alap sebzés 64%-ról 86%-ra nőtt (egykezes fegyver használata esetén).

  • Smoke Grenade

    • A cooldown 13 másodpercről 10 másodpercre csökkent.

    • Az alap sebzés 45%-ról 90%-ra nőtt.

  • Countering Concealment

    • Ez a skill most már megfelelően fenntartja a buffot 5 másodpercig a használat után, függetlenül attól, hogy elhagyod-e a Stealth állapotot közben.

    • Tooltip frissítve az érthetőség érdekében.

  • Shadow Imbuement

    • Az egyéni ellenségek sebzése, amikor a fertőzés lejár, 40%-ról 60%-ra nőtt.

Passzívok

  • Deadly Venom

    • A sebzés 3/6/9%-ról 6/12/18%-ra nőtt.

  • Exploit

    • A sebzés 6/12/18%-ról 8/16/24%-ra nőtt.

  • Victimize

    • Az explosion most sokkal gyakrabban fordulhat elő.

    • A sebzés skálázódása 120%-ról 150%-ra nőtt.

  • Alchemical Admixture

    • A potency skálázódása 20%-ról 40%-ra nőtt.

    • Kevesebb nem-fizikai sebzéstípus szükséges az előny eléréséhez (3 helyett 2).

  • Precision

    • A sebzés skálázódása 15%-ról 20%-ra nőtt.

  • Close Quarters Combat

    • A sebzés skálázódása 15%-ról 25%-ra nőtt.

  • Momentum

    • A stackenkénti sebzés 5%-ról 6%-ra nőtt.

  • Exposure

    • A Lucky Hit esély 25%-ról 40%-ra nőtt.

    • A Stun grenade sebzés 40%-ról 80%-ra nőtt.

Paragon

  • Leyrana's Instinct

    • Az Inner Sight betöltött állapotában lévő sebzési maximum 35%-ról 60%-ra nőtt.

Legendary Aspects

  • Bladedancer's

    • A sebzés 40-60%-ról 60-80%-ra nőtt.

Unique Items

  • Windforce

    • Az aktivált sebzés bónusza duplázás helyett most triplázódik.

  • Condemnation

    • A Core damage bónusz 20-40%-ról 50-70%-ra nőtt.

  • Pitfighter's Gull

    • A kritikus sebzés 33%-ról 45%-ra nőtt.

  • Asheara's Kanjar

    • A sebzési maximum 20-40%-ról 30-50%-ra nőtt.

  • Scoundrel's Kiss

    • A sebzés 15-35%-ról 35-55%-ra nőtt.

Sorcerer

Skillek

  • Meteor

    • A sebzés 96%-ról 120%-ra nőtt.

  • Enhanced Meteor

    • Korábban: Ha a Meteor egy castja 3 vagy több ellenséget talál el, 30% esély van arra, hogy egy további Meteor csapódik be ugyanarra a helyre.

    • Most: Ha a Meteor egy castja 3 vagy több ellenséget talál el, egy további Meteor csapódik be ugyanarra a helyre.

  • Enhanced Hydra

    • Korábban: Amíg egészséges vagy, a Hydra castok egy extra fejet kapnak.

    • Most: Amíg egészséges vagy, a Hydra castok egy extra fejet kapnak és 50%[x]-kal több sebzést okoznak.

  • Familiar

    • A sebzés 40%-ról 70%-ra nőtt.

  • Incinerate

    • A sebzés másodpercenként 101%-ról 120%-ra nőtt, maximum 136%-ról 162%-ra.

Passzívok

  • Vyr’s Mastery

    • A sebzés 250%-ról 500%-ra nőtt.

  • Combustion

    • Korábban: A Burning hatásaid 60%[x]-kal több sebzést okoznak, plusz további 4%[x]-ot minden egyedi Burning forrás után, amit az ellenfélre alkalmaztál.

    • Most: A Burning hatásaid 60%[x]-kal több sebzést okoznak, és további 25%[x]-ot a Burning ellenségek elleni bónusz sebzésedből.

  • Avalanche

    • A Lucky Hit Chance 10%-ról 30%-ra nőtt.

    • Eltávolították a dupla esélyt az Avalanche aktiválására Vulnerable ellenfelek ellen, helyette a sebzés most további 25%[x]-kal nő Vulnerable ellenfelek ellen.

Legendary Aspects és Unique Items

  • Aspect of Charged Flash

    • Most már Enhanced Charged Bolts alapján kritikus surge sebzést okoz, nem pedig kritikus fix sebzést.

  • Aspect of Overheating

    • Korábban: Az Incinerate 3 másodpercnyi csatornázása után X kritikus Fire sebzést okoz másodpercenként 5 másodpercig. Az Incinerate castolása frissíti és fenntartja ezt a bónuszt.

    • Most: Az Incinerate 2 másodpercnyi csatornázása után 75-100%-kal megnövelt sebzést okoz 5 másodpercig. Az Incinerate castolása frissíti és fenntartja ezt a bónuszt.

  • Aspect of Piercing Cold

    • Korábban: Az Ice Shards 3-19 alkalommal hatol át, minden további találat 25-5%-kal kevesebb sebzést okoz.

    • Most: Az Ice Shards 10 alkalommal hatol át, minden további találat 4-10%-kal több sebzést okoz.

  • Starfall Coronet

    • A minimum cooldown 4 másodpercről 3 másodpercre csökkent, és a töltetek száma 2-ről 3-ra nőtt.

Paragon

  • Stalagmite Glyph

    • Az Ice Spikes bónusz 16.7%[+]-ról 18.8%[+]-ra nőtt.

  • Torch Glyph

    • Az extra bónusz 12.5%[x]-ről 25%[x]-ra nőtt.

  • Pyromaniac Glyph

    • Az extra bónusz arány 2%-ról 3%-ra nőtt, a maximum pedig 10%[x]-ről 18%[x]-ra.

Party Finder

  • Az Echo of Hatred főellenség harc mostantól elérhető tevékenységként a Party Finder funkcióban.

  • További tooltipek és ikonok kerültek hozzáadásra különböző kontextusokban, hogy növeljék a Party Finder láthatóságát.

  • Az alapértelmezett billentyűparancs és emote wheel művelet a Party Finder megnyitására mostantól az utoljára használt fület nyitja meg. Első alkalommal az alapértelmezett a Find fül lesz.

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • A nehézségi szint módosításának leírása most már egyértelműen jelzi, hogy az aktiválási feltételek karakter-specifikusak.

  • A nehézségi szintek ikonjai frissítve lettek, hogy vizuálisan megkülönböztethetőbbek legyenek.

  • Az Enchanting során a "No Change" most az alapértelmezett kiválasztott opció.

Egyéb

  • A Legion Event ládák zsákmányának minősége javult.

  • Az Artillery, Blast Wave, és Conduit shrines mostantól megnövelt sebzést okoznak, amely a karakter szintjével és a Paragon szinttel skálázódik.

  • A Malignant Heart költsége a Mucus-Slicked Eggs készítéséhez 9-ről 3-ra csökkent.

Hibajavítások

Hozzáférhetőség

  • Javították azt a problémát, ahol a Screen Reader nem működött teljesen a Party Finder menüben.

Party Finder

  • Javították azt a hibát, ahol a gyorslista ikonok nem jelentek meg megfelelően a térképen a Pit esetében.

  • Javították azt a problémát, ahol a Pit gyorslistázása automatikusan hozzáadta a Dungeon és Nightmare Dungeon címkéket.

  • Javították azt a hibát, ahol az Advanced Search szűrők nem álltak vissza, amikor a keresési előre beállított értékek módosultak.

  • Javították azt a problémát, ahol a Party Finder bezárása nem vitt vissza az előző ablakhoz.

  • Javították azt a hibát, ahol a Pit szinttartománya csak 100-ig terjedt a party listázásakor.

  • Javították azt a problémát, ahol a Pit tier tartomány értékei a Party Finder-ben magasabb minimum értékkel voltak beállíthatók, mint a maximum.

  • Javították azt a hibát, ahol a party finderben a kontroller fókusza kezdetben az expansion mezőre volt állítva az első tevékenységi mező helyett.

Játékmenet

Barbarian

  • Javították azt a hibát, ahol a Mighty Throw dupla sebzés esélye mindig érvényesült. Egy kompenzáló bónusz került bevezetésre (lásd fentebb).

  • Javították azt a problémát, ahol a Bold Chieftain's Aspect időnként nem működött.

Druid

  • Javították azt a hibát, ahol a Chance for Shred to Hit Twice affix valójában Chance for Shred to Deal Double Damage-et biztosított. Az affix frissítve lett, hogy tükrözze ezt a funkciót.

  • Javították azt a problémát, ahol a 4. Shred támadás a Aspect of the Agile Wolf használata esetén nem dash-elt megfelelően.

Necromancer

  • Javították azt a hibát, ahol a Blood Orbs Restore Essence affix a Blood Artisan's Cuirass-on nem növekedett megfelelően a Masterworking során.

  • Javították azt a problémát, ahol az Ebonpiercer kisebb Blight lövedékei nem használták ki a Chance for Blight Projectiles to Fire Twice affix előnyeit.

  • Javították azt a hibát, ahol a Ring of Mendeln támadásszámlálója az összes Minion-on visszaállt, amikor egy új Minion idéződött meg.

  • Javították azt a problémát, ahol a Soulrift néha nem castolta magát, ha a célzott hely kívül esett a látótéren.

Rogue

  • Javították azt a hibát, ahol az imbuementek nem frissítették a Shadowstep által okozott sebzés típusát.

  • Javították azt a problémát, ahol a Countering Concealment bónusz azonnal eltűnt, amikor a Stealth megszakadt.

Sorcerer

  • Javítottak néhány problémát, ahol a Familiar nem megfelelően működött együtt az Enlightenment-tel, ha a Sidhe Bindings-szal kombinálták.

Egyéb

  • Javították azt a hibát, ahol ellenségek a lezárt ajtó mögött spawnolhattak az Infernal Hordes Fell Council kamráiban.

  • Javították azt a problémát, ahol gemek cseréje nem távolította el a korábban biztosított statot.

  • Javították azt a hibát, ahol a Glyph Upgrade esély nem skálázódott megfelelően a Pit Tier 100 fölött.

  • Javították azt a problémát, ahol a játékos nem tudta azonnal használni a városi portált nehézségváltás után.

  • Javították azt a hibát, ahol a szörnyek sűrűsége Sarkova Pass-ban, miközben Helltide aktív volt, alacsonyabb volt a tervezettnél.

  • Javították azt a problémát, ahol a Pit Tier 150 teljesítése egy olyan partyban, ahol valakinek nem voltak teljesítve az alsóbb tierek, nem oldotta fel az alsóbb tiereket a másik játékos számára.

Quests és Események

  • Javították azt a problémát, ahol az Izel of the Vizjerei küldetés nem haladt, ha a Discarded Vials-al korábban léptek interakcióba a tervezettnél.

  • Javították azt a hibát, ahol az ellenségek a Rupture esemény alatt a magasabb nehézségi szinteken túl magas életerővel rendelkeztek, ami megnehezítette a mastery elérését.

  • Javították azt a problémát, ahol a boss életerő sávja a boss szobán kívül jelent meg a Pit-ben.


Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Javították azt a problémát, ahol a "Salvage all sigils" figyelmeztető üzenet nem tartalmazta az Infernal Compass vagy a Kurast Undercity Tribute információit.

  • Javították azt a hibát, ahol az Urn of Aggression hibás bónusz tapasztalat értékeket mutatott több nehézségi szinten.

  • Javították azt a problémát, ahol a gemek Transmutation füle hiányzott az Alchemist menüjéből.

  • Javították azt a hibát, ahol a nehézségi szintek tooltipje csak a Kyovashadban található szoborra utalt, és nem említette a többi helyszínt, ahol szobrok is jelen vannak.

  • Javították azt a problémát, ahol a Craft Sigils fülre navigálva az Occultist menüben a játékos a Consumables fülre állt be a Dungeon Keys helyett.

  • Több hibát is javítottak, ahol bizonyos Aspects nem jelentek meg a Codex of Power keresőjében a kulcsszavas keresés használatakor.

Egyéb

  • Javították azt a problémát, ahol a háziállatok bizonyos körülmények között nem teleportáltak a játékossal.

  • Javították azt a hibát, ahol a Torment nehézségi szinthez kötött achievementeket csak az adott Pit Tier belépésével fel lehetett oldani anélkül, hogy teljesíteni kellett volna azt.

  • Különféle vizuális, UI, stabilitási és teljesítménybeli fejlesztések történtek.



Forrás: Blizzard Diablo IV Vessel of Hatred 2.0.5 Patch Note