Diablo IV: Vessel of Hatred 2.0.5 Patch Note Magyarul
Diablo IV,Vessel of Hatred,Patch Note,2.0.5,All Platform,
Sziasztok,
Már is elhoztuk nektek a 2024 November 19-én aktiválódó Diablo IV Vessel of hatred 2.0.5 Build #59712 (All Platforms) Patch Notes tükör fordítását magyar nyelven. Jó szórakozás mindenkinek.
A fordításért köszönet VTom-nak.
Játékváltozások
Balance frissítések
Rúnák
Rituális Rúnák
-
Neo
-
Már nem blokkolható sebezhetetlenség által.
-
A Tooltip most már egyértelműen jelzi, hogy életerő-veszteséget kell elszenvedned az effekt megszakításához.
-
-
Moni
-
Offering értéke 25-ről 35-re nőtt.
-
Invokációs Rúnák
-
Ton
-
Csökkentették a Meteorites szóródását, amikor földre érkeznek.
-
Meteorites (Meteoritok) rövidebb késéssel érkeznek az egyes sorozatok között.
-
-
Ceh
-
Spirit Wolves most mind megkapják az Unhindered buffot, így át tudnak haladni ellenfeleken és a játékoson, hiszen a szellemek általában nem ütköznek akadályokba.
-
-
Tal
-
Most egyszerre 3 Pestilent Swarmst idéz meg.
-
Sebzés csökkentve 300%-ról 150%-ra.
-
-
Vex
-
Duration 5 másodpercről 8 másodpercre nőtt.
-
Duration most már megfelelően frissül.
-
-
Lum
-
Növelték az értéket 1%-ról 2,5%-ra.
-
-
Thul
-
Offering költsége 400-ról 300-ra csökkent.
-
Zsoldosok
-
Raheir
-
Shield Throw
-
A Taunt időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.
-
A visszapattanások száma 3-ról 9 célpontra nőtt.
-
Sebzés nőtt 225%-ról 450%-ra.
-
-
Iron Wolf’s Ward
-
A Valiance Cooldown Reduction értéke 25%-ról 35%-ra nőtt.
-
-
Iron Wolf’s Virtue
-
A Valiance Cooldown Reduction értéke 25%-ról 35%-ra nőtt.
-
-
Iron Wolf’s Arrival
-
A Valiance Cooldown Reduction értéke 25%-ról 35%-ra nőtt.
-
-
Sundering Shield
-
A Crater sebzésének kitörési értéke 200%-kal nőtt.
-
-
Draw Fire
-
Eltávolították azt a képességet, hogy Max Life-nál Potiont lehessen használni.
-
-
-
Varyana
-
Ancient Harpoon
-
A Stun időtartama 2 másodpercről 4 másodpercre nőtt, Sebzés 140%-ról 200%-ra nőtt.
-
-
Whirlwind
-
Physical Sebzés 65%-ról 85%-ra nőtt.
-
-
Annihilator
-
Slow időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.
-
-
Intimidated
-
A Sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.
-
-
Taste of Flesh
-
Heal értéke 1%-ról 2%-ra nőtt.
-
-
-
Subo
-
Bargaining Chips
-
Overpower Sebzés 2%-ról 5%-ra nőtt.
-
-
Thrillseeker
-
Detonation timer 3 másodpercről 1,5 másodpercre csökkent.
-
-
Mastermind
-
Crowd Control duration 15%-ról 25%-ra nőtt.
-
-
Pin Cushion
-
Immobilize időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.
-
-
Snipe
-
Sebzés 300%-ról 450%-ra nőtt.
-
-
-
Aldkin
-
Exhaustion
-
Daze chance 5%-ról 10%-ra nőtt.
-
-
Wave of Flame
-
Sebzés 300%-ról 550%-ra nőtt.
-
-
Curse of Flame
-
Resource drain 10%-ról 8%-ra csökkent.
-
-
Fire Shot
-
Sebzés 40%-ról 90%-ra nőtt.
-
-
Spiritborn
Skillek
-
Withering Fist
-
Poisoning Sebzés nőtt 30%-ról 36%-ra.
-
Slow értéke nőtt 30%-ról 40%-ra.
-
-
Sharp Withering Fist
-
Target spread növelve 3-ról 5 ellenségre.
-
-
Toxic Skin
-
Passive sebzés nőtt 30%-ról 36%-ra.
-
-
Enhanced Toxic Skin
-
Bónusz Toxic Skin Sebzés növelve 100%-ról 130%-ra.
-
-
Measured Toxic Skin
-
Sebzés nőtt 15%-ról 36%-ra.
-
-
Soar
-
A Soar targetingje frissítve: controlleren most már a kijelölt ellenségeknél landol, nem maximális távolságon.
-
-
Razor Wings
-
Sebzés nőtt 50%-ról 75%-ra.
-
Már nincs rövid cooldown az egyes castok között.
-
-
Enhanced Rushing Claw
-
Bónusz Sebzés per hit nőtt 10%-ról 20%-ra, a maximum bónusz pedig 80%-ról 100%-ra.
-
-
Poised Rushing Claw
-
Bónusz Dodge időtartama 3 másodpercről 6 másodpercre nőtt.
-
-
Harmonious Devourer
-
Toxic Globs Sebzés értéke most már The Devourer Skill Rankjeivel skálázódik.
-
-
Exalted Devourer
-
Pestilence Swarm Sebzés értéke most már The Devourer Skill Rankjeivel skálázódik.
-
Passzívok
-
Intricacy
-
Bónusz duration nőtt 5 másodpercről 7 másodpercre.
-
-
Nourishment
-
Bónusz Poisoning Sebzés nőtt 3/6/9%[x]-ról 4/8/12%[x]-ra rankenként.
-
-
Adaptive Stances
-
Bónusz duration nőtt 5 másodpercről 7 másodpercre.
-
Legendary Aspects és Unique Items
-
Aspect of Invigorating Will
-
Heal esélye nőtt 10%-ról 25%-ra.
-
-
Bruiser's Aspect
-
Armor növekedett 1%-ról 2%-ra minden 1% hiányzó Maximum Life után.
-
-
Aspect of Avoidance
-
Dodge Chance nőtt 4-8%-ról 6-10%-ra.
-
-
Starving Ravager's Aspect
-
Vigor drain csökkent 25-5-ről 14-4-re.
-
-
Aspect of Deflection
-
Sebzés nőtt 25-32%-ról 26-54%-ra.
-
-
Aspect of Soil Power
-
Sebzés nőtt 45-60%-ról 180-250%-ra.
-
-
Nesekem, the Herald
-
A markok közötti idő csökkent 5 másodpercről 2 másodpercre.
-
Hibajavítások
Dark Citadel
-
Javították azt a problémát, ahol az Elixir of Tailwind leírásában hibás szöveg jelent meg.
-
Több hibát is javítottak, ahol a küldetéscélok, ikonok és más UI elemek nem megfelelően jelentek meg.
-
Javították azt a problémát, ahol a Realm of Oblivion portálja nem működött megfelelően, ha a főellenséget az Impending Doom channelingje alatt győzték le.
Mercenaries
-
Javították azt a hibát, ahol Subo Seeker skille nem követte megfelelően a játékost, ha az zónák között mozgott lovaglás közben.
-
Javították azt a problémát, ahol a chat log azt mutatta, hogy a Hired Mercenary ölte meg a játékost, ha azt egy már legyőzött ellenség ölte meg. (Kiderült, hogy nem árulók!)
Kurast Undercity
-
Javították azt a hibát, ahol a Yoche-hoz vezető Barrier átjárható volt Evade használatával.
-
Javították azt a problémát, ahol bizonyos elrendezések kevesebb szörny-sűrűséget tartalmaztak, ami megnehezítette a Max Attunement elérését.
-
Javították azt a problémát, ahol a végső portál nem vitte vissza a játékost a városba, ha az időzítő lejártakor léptek vele interakcióba.
-
Javították azt a hibát, ahol a non-tribute futamok kezdési időzítője 100 helyett 120 volt.
Rúnák
-
Javították azt a hibát, ahol a Lith Rune hatása akkor is aktiválódott, ha egy képességet használtak harcon kívül.
Spiritborn
-
Javították azt a hibát, ahol Nesekem, the Herald lassabban jelölte az ellenségeket a tervezettnél.
Quests and Events
-
Javították azt a hibát, ahol a New Again küldetés közben a Confront Beleth cél alatt a városi portál használata blokkolta a haladást.
-
Javították azt a problémát, ahol a Coiling Fate achievement nem követte megfelelően a haladást az Everything Old küldetés teljesítése után.
-
Javították azt a hibát, ahol a Thrust Into Dark küldetés haladása blokkolódhatott, ha a szükséges ellenségeket a megfelelő lépés előtt győzték le.
-
Javították azt a problémát, ahol bizonyos Vessel of Hatred Campaign küldetések nem biztosították a megfelelő jutalmat a teljesítés után.
-
Javították azt a hibát, ahol a Hostage esemény során hiányoztak a túszok életerősávjai.
Strongholds
-
Javították azt a problémát, ahol Kirma a Kichuk Strongholdban kívülre teleportálhatott a főellenség arénájából, blokkolva a haladást.
-
Javították azt a hibát, ahol más party tagok nem tudtak csatlakozni egy folyamatban lévő főellenség-harchoz Kichukban.
-
Javították azt a problémát, ahol a Healing Well Kichukban nem működött.
Egyéb
-
Javították azt a hibát, ahol bizonyos Polearmok nem voltak használhatók barbár és Druida által.
-
Javították azt a problémát, ahol egyes Tenets of Akarat nem voltak interaktálhatóak.
-
Különféle vizuális fejlesztések.
Általános
Mythic Unique Items
-
Shattered Vow
-
+400% Damage to Healthy Enemies helyett most +44% damage over time duration.
-
-
Andariel's Visage
-
Sebzés nőtt 3000%-ról 4000%-ra.
-
Unique Items
-
Penitent Greaves
-
Chill per second most már 3-szor magasabb.
-
-
Endurant Faith
-
Damage distribution time növelve 2-ről 3 másodpercre.
-
Legendary Aspects
-
Bold Chieftain's Aspect
-
Maximum active Cooldown Reduction 50%-ról 70%-ra nőtt.
-
-
Aspect of Adaptability
-
Mindkét hatás most már vonatkozik a Basic Skills-ekre még akkor is, ha azok nem Castolva vannak, például a Greatstaff of the Crone által triggerelt ingyenes Storm Strike esetén.
-
Barbarian
Skillek
-
Ground Stomp
-
Sebzés nőtt 35%-ról 80%-ra.
-
-
Strategic Ground Stomp
-
Ultimate Cooldown Reduction 4-ről 5 másodpercre nőtt, maximum érték pedig 12-ről 15 másodpercre nőtt.
-
-
Hammer of the Ancients
-
Sebzés nőtt 55%-ról 70%-ra.
-
-
Upheaval
-
Sebzés nőtt 100%-ról 120%-ra.
-
Lucky Hit Chance nőtt 25%-ról 30%-ra.
-
-
Enhanced Upheaval
-
Stun chance nőtt 35%-ról 45%-ra.
-
-
Furious Upheaval
-
Sebzés bónusz stack száma 8-ról 10-re nőtt.
-
Sebzés per stack nőtt 15%-ról 20%-ra.
-
-
Double Swing
-
Sebzés nőtt 50%-ról 60%-ra.
-
-
Rend
-
Sebzés nőtt 12%-ról 25%-ra.
-
Bleeding Sebzés nőtt 105%-ról 120%-ra.
-
-
Leap
-
Sebzés nőtt 42%-ról 55%-ra.
-
-
Kick
-
Sebzés nőtt 18%-ról 60%-ra.
-
-
Iron Skin
-
Cooldown 14-ről 12 másodpercre csökkent.
-
-
Enhanced Iron Skin
-
Korábban: Iron Skin Barrierje 25%-kal több Maximum Life-ot szív fel.
-
Most: Iron Skin 5 másodpercre Unhindered buffot ad, és Barrierje 30%-kal több Maximum Life-ot szív fel.
-
-
Tactical Iron Skin
-
Healing per second Barrier alapján 10%-ról 20%-ra nőtt.
-
-
Strategic Iron Skin
-
Fortify mennyisége 20%-ról 30%-ra nőtt Maximum Life alapján.
-
-
Death Blow
-
Sebzés nőtt 120%-ról 140%-ra.
-
-
Enhanced Death Blow
-
Death Blow Boss Sebzés bónusz nőtt 150%-ról 200%-ra.
-
-
Rupture
-
Sebzés nőtt 13%-ról 25%-ra.
-
-
Enhanced Rupture
-
Sebzés bonúsz 50 Strength-enként nőtt 20%-ról 35%-ra.
-
-
Steel Grasp
-
Sebzés nőtt 23%-ról 35%-ra.
-
-
Mighty Throw
-
Base Sebzés nőtt 80%-ról 120%-ra.
-
Pulse Sebzés nőtt 35%-ról 55%-ra.
-
Passzívok
-
Heavy Handed
-
Critical Strike Damage nőtt 5/10/15%-ról 6/12/18%-ra.
-
-
Pit Fighter
-
Korábban: 3% megnövelt sebzés és 2% távoli sebzés csökkentés
-
Most: 3% megnövelt sebzés és 2% sebzés csökkentés.
-
-
No Mercy
-
Korábban: 3/6/9% megnövelt Critical Strike Chance Immobilized, Stunned, vagy Slowed ellenfelekre.
-
Most: 3/6/9% megnövelt Critical Strike Chance.
-
Legendary Aspects
-
Battle-Mad
-
Korábban: Berserk állapot 1.5-4.0 másodpercre ha 8x váltottál fegyvert
-
Most: 20-40% megnövelt sebzés és berserk állapot 4 másodpercre ha 8x váltottál fegyvert
-
-
Of Sundered Ground
-
Sebzés bónusz nőtt 30-50%-ról 50-70%-ra.
-
Unique Items
-
Twin Strikes
-
Sebzés nőtt 30-60%-ról 50-80%-ra.
-
-
Tuskhelm of Joritz the Mighty
-
Berserking Sebzés bónusz nőtt 15%-ról 25%-ra.
-
-
Gohr's Devastating Grips
-
Sebzés nőtt 40-70%-ról 50-80%-ra.
-
-
Ring of Red Furor
-
Critical Strike Damage nőtt 30-60%-ról 50-80%-ra.
-
-
100,000 Steps
-
Az effekt 10 másodperc helyett 5 másodpercenként aktiválódhat.
-
-
Fields of Crimson
-
Blood pool Sebzés bónusz nőtt 30%-ról 50%-ra.
-
-
Overkill
-
Shockwave Sebzés nőtt 40-60%-ról 60-80%-ra.
-
Paragon
-
Blood Rage Legendary Node
-
Maximum Sebzés bónusz nőtt 30%-ról 45%-ra.
-
-
Decimator Legendary Node
-
Vulnerable Sebzés bónusz nőtt 10%-ról 20%-ra.
-
Overpower Sebzés bónusz nőtt 10%-ról 20%-ra.
-
Druid
Skillek
-
Tornado
-
A Spirit költsége 40-ről 35-re csökkent.
-
-
Storm Strike
-
Eltávolították a 20%-os sebzéscsökkentést, amikor a Storm Strike tovaterjed a környező ellenfelekre.
-
-
Rabies
-
A mérgezés sebzése 175%-ról 275%-ra nőtt.
-
-
Grizzly Rage
-
A sebzésbónusz 30%[x]-ről 50%[x]-re nőtt.
-
Passzívok
-
One with Nature
-
A társak sebzésbónusza 60%-ról 80%[x]-ra nőtt.
-
-
Ursine Strength
-
Az Overpower sebzés 45%-ról 70%[x]-ra nőtt.
-
-
Bestial Rampage
-
A Werebear sebzés 30%[x]-ről 40%[x]-re nőtt.
-
A Werewolf támadási sebesség 20%[+]-ról 30%[+]-ra nőtt.
-
-
Lupine Ferocity
-
A kritikus találatok sebzése 70%[x]-ről 100%[x]-ra nőtt, míg a sérült ellenfelek ellen 140%[x]-ről 200%[x]-ra nőtt.
-
-
Earthen Might
-
Az alap esély 10%-ról 15%-ra nőtt.
-
A bónusz esély kritikus találatok esetén 10%-ról 15%-ra nőtt.
-
A bónusz esély elkábított, mozgásképtelen vagy hátralökött ellenfelek ellen 10%-ról 15%-ra nőtt.
-
-
Nature's Fury
-
Az esély 35%-ról 40%-ra nőtt.
-
-
Perfect Storm
-
A Spirit nyerés értéke 1-ről 2-re nőtt.
-
A sebzés 45%[x]-ről 60%[x]-ra nőtt.
-
Spirit Boons
-
Pack Leader
-
A Companion Skills visszaállításának esélye 25%-ról 30%-ra nőtt.
-
-
Calamity
-
Az Ultimate Skill időtartamának bónusza 25%-ról 35%-ra nőtt.
-
-
Scythe Talons
-
A kritikus találatok esélye 10%[+]-ról 15%[+]-ra nőtt.
-
-
Swooping Attacks
-
A támadási sebesség 15%[+]-ról 20%[+]-ra nőtt.
-
-
Avian Wrath
-
A kritikus találatok sebzése 30%[x]-ről 40%[x]-ra nőtt.
-
-
Iron Feather
-
A maximális életerő 20%[x]-ről 30%[x]-ra nőtt.
-
-
Overload
-
A sebzés 100%-ról 250%-ra nőtt.
-
-
Masochistic
-
A gyógyulás 5%-ról 10%-ra nőtt a maximális életerő alapján.
-
Legendary Aspects
-
Aspect of the Ursine Horror
-
A Tectonic Spike sebzése 120-200%-ról 200-300%-ra nőtt.
-
-
Stormchaser's Aspect
-
Korábban: A Tornado legfeljebb 1-5 célpontot keresett.
-
Most: A Tornado legfeljebb 1-5 célpontot keres, és 30-50%[x] bónusz sebzést okoz.
-
-
Stormclaw's Aspect
-
A sebzés 40-60%-ról 60-80%-ra nőtt.
-
-
Aspect of Natural Balance
-
A földi kritikus találatok sebzése 30-50%[x]-ről 50-70%[x]-re nőtt.
-
A Storm skillek kritikus találat esélye 8-13.3%[+]-ról 10-15%[+]-ra nőtt.
-
-
Aspect of Trampled Earth
-
A Landslide sebzése 70-110%-ról 100-140%-ra nőtt a normál sebzéshez képest.
-
-
Aspect of the Tempest
-
A Hurricane sebzése másodpercenként 10.5-20.5%-ról 15-25%-ra nőtt.
-
-
Aspect of the Rabid Bear
-
A Poison sebzés 30-90%[x]-ről 60-120%[x]-ra nőtt.
-
Unique Items
-
Airidah's Inexorable Will
-
A sebzés skálázódása 2.0%-ról 10.0%-ra nőtt minden 1 Willpower pont után.
-
-
Dolmen Stone
-
A Boulder sebzése minden forgó Boulder után 10-30%-ról 20-40%-ra nőtt.
-
-
Stone of Vehemen
-
A Stone Burst végső robbanásának sebzése 10-15%-ról 15-20%-ra nőtt.
-
A Stone Burst sebzése méretenként 10-15%-ról 15-20%-ra nőtt.
-
-
The Basilisk
-
A sebzés 100-600%-ról 300-900%-ra nőtt.
-
Mostantól mindig működik egészséges ellenfeleken az első találat helyett. Főellenségek ellen 5 másodpercenként egyszer aktiválódhat.
-
Paragon
-
Constricting Tendrils Legendary Paragon Node
-
A Lucky Hit esély 15%-ról 40%-ra nőtt.
-
A sebzés 150%-ról 300%-ra nőtt a skill alapsebzéséhez képest.
-
Necromancer
Skillek
-
Decompose
-
A sebzés 33%-ról 60%-ra nőtt másodpercenként.
-
Az Essence nyerés másodpercenként 10-ről 13-ra nőtt, és mostantól az Attack Speed bónuszokkal is növekszik.
-
-
Hemorrhage
-
A sebzés 27%-ról 40%-ra nőtt.
-
Az Essence nyerés 9-ről 13-ra nőtt.
-
-
Bone Splinters
-
A sebzés 9%-ról 15%-ra nőtt.
-
Az Essence nyerés 7-ről 10-re nőtt.
-
-
Reap
-
A sebzés 13%-ról 20%-ra nőtt.
-
Mostantól 15 Essence-t generál, ha főellenséget talál el.
-
-
Bone Storm
-
A sebzés 180%-ról 300%-ra nőtt.
-
Passzívok
-
Evulsion
-
Korábban: A Bone Skillek 5/10/15%[x]-kal több Critical Strike sebzést okoznak Vulnerable ellenfeleken.
-
Most: A Bone Skillek 6/12/18%[x]-kal több sebzést okoznak Vulnerable ellenfeleken.
-
-
Compound Fracture
-
A sebzés 5/10/15%[x]-ről 6/12/18%[x]-ra nőtt.
-
-
Gloom
-
A 2%[x]-kal megnövelt Shadow sebzés most 3 helyett 4-szer halmozható.
-
-
Shadowblight
-
A sebzés 44%-ról 60%-ra nőtt.
-
-
Affliction
-
A sebzés 80%-ról 100%-ra nőtt.
-
Legendary Aspects
-
Aspect of Empowering Reaper
-
A Pool of Blight bónusz sebzése 60-140%[x]-ről 70-190%[x]-ra nőtt.
-
-
Reaping Lotus' Aspect
-
A Sever sebzése 110%-170%-ról 140-200%-ra nőtt a normál sebzéshez képest.
-
Unique Items
-
Deathless Visage
-
A sebzés most 5%-kal növekszik minden 20%-nyi Critical Strike Damage után, az eddigi 30% helyett.
-
-
The Mortacrux
-
A Skeletal Simulacrum létrehozásának esélye 10-30%-ról 20-40%-ra nőtt.
-
-
Howl from Below
-
A Corpse Explosion sebzése 30-50%-ról 50-90%-ra nőtt.
-
Rogue
Skillek
-
Invigorating Strike
-
Az alap sebzés 35%-ról 45%-ra nőtt.
-
-
Forceful Arrow
-
Az alap sebzés 22%-ról 33%-ra nőtt.
-
-
Twisting Blades
-
Az alap sebzés 54%-ról 70%-ra nőtt.
-
-
Penetrating Shot
-
Az alap sebzés 70%-ról 95%-ra nőtt.
-
-
Advanced Penetrating Shot
-
Korábban: Teljes Energy használatakor a Penetrating Shot 50%-kal lassított minden eltalált ellenfelet 3 másodpercre. Az Elite ellenfeleket 1,5 másodpercre leteríti.
-
Most: Teljes Energy használatakor a Penetrating Shot 50%-kal lassít minden eltalált ellenfelet 3 másodpercre. Az Elite ellenfelek 50%[x]-kal több sebzést szenvednek el, és 1,5 másodpercre leteríti őket.
-
Fejlesztői megjegyzés: A játékbeli tooltip hamarosan frissül, hogy jelezze: az Elite ellenfelek multiplikatív sebzést kapnak.
-
-
Flurry
-
Az alap sebzés 130%-ról 150%-ra nőtt.
-
-
Advanced Flurry
-
Az Energy költség csökkentése 10%-ról 15%-ra nőtt.
-
-
Rapid Fire
-
Az alap sebzés 33%-ról 40%-ra nőtt.
-
-
Enhanced Rapid Fire
-
A kritikus találati esély lövésenként 5%-ról 7,5%-ra nőtt.
-
-
Dash
-
Az alap sebzés 40%-ról 65%-ra nőtt.
-
-
Dance of Knives
-
Hozzáadva, hogy a sebzést az Attack Speed növeli (a tooltipben frissítve).
-
Javítva a távolság követése.
-
Az alap sebzés 64%-ról 86%-ra nőtt (egykezes fegyver használata esetén).
-
-
Smoke Grenade
-
A cooldown 13 másodpercről 10 másodpercre csökkent.
-
Az alap sebzés 45%-ról 90%-ra nőtt.
-
-
Countering Concealment
-
Ez a skill most már megfelelően fenntartja a buffot 5 másodpercig a használat után, függetlenül attól, hogy elhagyod-e a Stealth állapotot közben.
-
Tooltip frissítve az érthetőség érdekében.
-
-
Shadow Imbuement
-
Az egyéni ellenségek sebzése, amikor a fertőzés lejár, 40%-ról 60%-ra nőtt.
-
Passzívok
-
Deadly Venom
-
A sebzés 3/6/9%-ról 6/12/18%-ra nőtt.
-
-
Exploit
-
A sebzés 6/12/18%-ról 8/16/24%-ra nőtt.
-
-
Victimize
-
Az explosion most sokkal gyakrabban fordulhat elő.
-
A sebzés skálázódása 120%-ról 150%-ra nőtt.
-
-
Alchemical Admixture
-
A potency skálázódása 20%-ról 40%-ra nőtt.
-
Kevesebb nem-fizikai sebzéstípus szükséges az előny eléréséhez (3 helyett 2).
-
-
Precision
-
A sebzés skálázódása 15%-ról 20%-ra nőtt.
-
-
Close Quarters Combat
-
A sebzés skálázódása 15%-ról 25%-ra nőtt.
-
-
Momentum
-
A stackenkénti sebzés 5%-ról 6%-ra nőtt.
-
-
Exposure
-
A Lucky Hit esély 25%-ról 40%-ra nőtt.
-
A Stun grenade sebzés 40%-ról 80%-ra nőtt.
-
Paragon
-
Leyrana's Instinct
-
Az Inner Sight betöltött állapotában lévő sebzési maximum 35%-ról 60%-ra nőtt.
-
Legendary Aspects
-
Bladedancer's
-
A sebzés 40-60%-ról 60-80%-ra nőtt.
-
Unique Items
-
Windforce
-
Az aktivált sebzés bónusza duplázás helyett most triplázódik.
-
-
Condemnation
-
A Core damage bónusz 20-40%-ról 50-70%-ra nőtt.
-
-
Pitfighter's Gull
-
A kritikus sebzés 33%-ról 45%-ra nőtt.
-
-
Asheara's Kanjar
-
A sebzési maximum 20-40%-ról 30-50%-ra nőtt.
-
-
Scoundrel's Kiss
-
A sebzés 15-35%-ról 35-55%-ra nőtt.
-
Sorcerer
Skillek
-
Meteor
-
A sebzés 96%-ról 120%-ra nőtt.
-
-
Enhanced Meteor
-
Korábban: Ha a Meteor egy castja 3 vagy több ellenséget talál el, 30% esély van arra, hogy egy további Meteor csapódik be ugyanarra a helyre.
-
Most: Ha a Meteor egy castja 3 vagy több ellenséget talál el, egy további Meteor csapódik be ugyanarra a helyre.
-
-
Enhanced Hydra
-
Korábban: Amíg egészséges vagy, a Hydra castok egy extra fejet kapnak.
-
Most: Amíg egészséges vagy, a Hydra castok egy extra fejet kapnak és 50%[x]-kal több sebzést okoznak.
-
-
Familiar
-
A sebzés 40%-ról 70%-ra nőtt.
-
-
Incinerate
-
A sebzés másodpercenként 101%-ról 120%-ra nőtt, maximum 136%-ról 162%-ra.
-
Passzívok
-
Vyr’s Mastery
-
A sebzés 250%-ról 500%-ra nőtt.
-
-
Combustion
-
Korábban: A Burning hatásaid 60%[x]-kal több sebzést okoznak, plusz további 4%[x]-ot minden egyedi Burning forrás után, amit az ellenfélre alkalmaztál.
-
Most: A Burning hatásaid 60%[x]-kal több sebzést okoznak, és további 25%[x]-ot a Burning ellenségek elleni bónusz sebzésedből.
-
-
Avalanche
-
A Lucky Hit Chance 10%-ról 30%-ra nőtt.
-
Eltávolították a dupla esélyt az Avalanche aktiválására Vulnerable ellenfelek ellen, helyette a sebzés most további 25%[x]-kal nő Vulnerable ellenfelek ellen.
-
Legendary Aspects és Unique Items
-
Aspect of Charged Flash
-
Most már Enhanced Charged Bolts alapján kritikus surge sebzést okoz, nem pedig kritikus fix sebzést.
-
-
Aspect of Overheating
-
Korábban: Az Incinerate 3 másodpercnyi csatornázása után X kritikus Fire sebzést okoz másodpercenként 5 másodpercig. Az Incinerate castolása frissíti és fenntartja ezt a bónuszt.
-
Most: Az Incinerate 2 másodpercnyi csatornázása után 75-100%-kal megnövelt sebzést okoz 5 másodpercig. Az Incinerate castolása frissíti és fenntartja ezt a bónuszt.
-
-
Aspect of Piercing Cold
-
Korábban: Az Ice Shards 3-19 alkalommal hatol át, minden további találat 25-5%-kal kevesebb sebzést okoz.
-
Most: Az Ice Shards 10 alkalommal hatol át, minden további találat 4-10%-kal több sebzést okoz.
-
-
Starfall Coronet
-
A minimum cooldown 4 másodpercről 3 másodpercre csökkent, és a töltetek száma 2-ről 3-ra nőtt.
-
Paragon
-
Stalagmite Glyph
-
Az Ice Spikes bónusz 16.7%[+]-ról 18.8%[+]-ra nőtt.
-
-
Torch Glyph
-
Az extra bónusz 12.5%[x]-ről 25%[x]-ra nőtt.
-
-
Pyromaniac Glyph
-
Az extra bónusz arány 2%-ról 3%-ra nőtt, a maximum pedig 10%[x]-ről 18%[x]-ra.
-
Party Finder
-
Az Echo of Hatred főellenség harc mostantól elérhető tevékenységként a Party Finder funkcióban.
-
További tooltipek és ikonok kerültek hozzáadásra különböző kontextusokban, hogy növeljék a Party Finder láthatóságát.
-
Az alapértelmezett billentyűparancs és emote wheel művelet a Party Finder megnyitására mostantól az utoljára használt fület nyitja meg. Első alkalommal az alapértelmezett a Find fül lesz.
Felhasználói felület és felhasználói élmény
-
A nehézségi szint módosításának leírása most már egyértelműen jelzi, hogy az aktiválási feltételek karakter-specifikusak.
-
A nehézségi szintek ikonjai frissítve lettek, hogy vizuálisan megkülönböztethetőbbek legyenek.
-
Az Enchanting során a "No Change" most az alapértelmezett kiválasztott opció.
Egyéb
-
A Legion Event ládák zsákmányának minősége javult.
-
Az Artillery, Blast Wave, és Conduit shrines mostantól megnövelt sebzést okoznak, amely a karakter szintjével és a Paragon szinttel skálázódik.
-
A Malignant Heart költsége a Mucus-Slicked Eggs készítéséhez 9-ről 3-ra csökkent.
Hibajavítások
Hozzáférhetőség
-
Javították azt a problémát, ahol a Screen Reader nem működött teljesen a Party Finder menüben.
Party Finder
-
Javították azt a hibát, ahol a gyorslista ikonok nem jelentek meg megfelelően a térképen a Pit esetében.
-
Javították azt a problémát, ahol a Pit gyorslistázása automatikusan hozzáadta a Dungeon és Nightmare Dungeon címkéket.
-
Javították azt a hibát, ahol az Advanced Search szűrők nem álltak vissza, amikor a keresési előre beállított értékek módosultak.
-
Javították azt a problémát, ahol a Party Finder bezárása nem vitt vissza az előző ablakhoz.
-
Javították azt a hibát, ahol a Pit szinttartománya csak 100-ig terjedt a party listázásakor.
-
Javították azt a problémát, ahol a Pit tier tartomány értékei a Party Finder-ben magasabb minimum értékkel voltak beállíthatók, mint a maximum.
-
Javították azt a hibát, ahol a party finderben a kontroller fókusza kezdetben az expansion mezőre volt állítva az első tevékenységi mező helyett.
Játékmenet
Barbarian
-
Javították azt a hibát, ahol a Mighty Throw dupla sebzés esélye mindig érvényesült. Egy kompenzáló bónusz került bevezetésre (lásd fentebb).
-
Javították azt a problémát, ahol a Bold Chieftain's Aspect időnként nem működött.
Druid
-
Javították azt a hibát, ahol a Chance for Shred to Hit Twice affix valójában Chance for Shred to Deal Double Damage-et biztosított. Az affix frissítve lett, hogy tükrözze ezt a funkciót.
-
Javították azt a problémát, ahol a 4. Shred támadás a Aspect of the Agile Wolf használata esetén nem dash-elt megfelelően.
Necromancer
-
Javították azt a hibát, ahol a Blood Orbs Restore Essence affix a Blood Artisan's Cuirass-on nem növekedett megfelelően a Masterworking során.
-
Javították azt a problémát, ahol az Ebonpiercer kisebb Blight lövedékei nem használták ki a Chance for Blight Projectiles to Fire Twice affix előnyeit.
-
Javították azt a hibát, ahol a Ring of Mendeln támadásszámlálója az összes Minion-on visszaállt, amikor egy új Minion idéződött meg.
-
Javították azt a problémát, ahol a Soulrift néha nem castolta magát, ha a célzott hely kívül esett a látótéren.
Rogue
-
Javították azt a hibát, ahol az imbuementek nem frissítették a Shadowstep által okozott sebzés típusát.
-
Javították azt a problémát, ahol a Countering Concealment bónusz azonnal eltűnt, amikor a Stealth megszakadt.
Sorcerer
-
Javítottak néhány problémát, ahol a Familiar nem megfelelően működött együtt az Enlightenment-tel, ha a Sidhe Bindings-szal kombinálták.
Egyéb
-
Javították azt a hibát, ahol ellenségek a lezárt ajtó mögött spawnolhattak az Infernal Hordes Fell Council kamráiban.
-
Javították azt a problémát, ahol gemek cseréje nem távolította el a korábban biztosított statot.
-
Javították azt a hibát, ahol a Glyph Upgrade esély nem skálázódott megfelelően a Pit Tier 100 fölött.
-
Javították azt a problémát, ahol a játékos nem tudta azonnal használni a városi portált nehézségváltás után.
-
Javították azt a hibát, ahol a szörnyek sűrűsége Sarkova Pass-ban, miközben Helltide aktív volt, alacsonyabb volt a tervezettnél.
-
Javították azt a problémát, ahol a Pit Tier 150 teljesítése egy olyan partyban, ahol valakinek nem voltak teljesítve az alsóbb tierek, nem oldotta fel az alsóbb tiereket a másik játékos számára.
Quests és Események
-
Javították azt a problémát, ahol az Izel of the Vizjerei küldetés nem haladt, ha a Discarded Vials-al korábban léptek interakcióba a tervezettnél.
-
Javították azt a hibát, ahol az ellenségek a Rupture esemény alatt a magasabb nehézségi szinteken túl magas életerővel rendelkeztek, ami megnehezítette a mastery elérését.
-
Javították azt a problémát, ahol a boss életerő sávja a boss szobán kívül jelent meg a Pit-ben.
Felhasználói felület és felhasználói élmény
-
Javították azt a problémát, ahol a "Salvage all sigils" figyelmeztető üzenet nem tartalmazta az Infernal Compass vagy a Kurast Undercity Tribute információit.
-
Javították azt a hibát, ahol az Urn of Aggression hibás bónusz tapasztalat értékeket mutatott több nehézségi szinten.
-
Javították azt a problémát, ahol a gemek Transmutation füle hiányzott az Alchemist menüjéből.
-
Javították azt a hibát, ahol a nehézségi szintek tooltipje csak a Kyovashadban található szoborra utalt, és nem említette a többi helyszínt, ahol szobrok is jelen vannak.
-
Javították azt a problémát, ahol a Craft Sigils fülre navigálva az Occultist menüben a játékos a Consumables fülre állt be a Dungeon Keys helyett.
-
Több hibát is javítottak, ahol bizonyos Aspects nem jelentek meg a Codex of Power keresőjében a kulcsszavas keresés használatakor.
Egyéb
-
Javították azt a problémát, ahol a háziállatok bizonyos körülmények között nem teleportáltak a játékossal.
-
Javították azt a hibát, ahol a Torment nehézségi szinthez kötött achievementeket csak az adott Pit Tier belépésével fel lehetett oldani anélkül, hogy teljesíteni kellett volna azt.
-
Különféle vizuális, UI, stabilitási és teljesítménybeli fejlesztések történtek.
Forrás: Blizzard Diablo IV Vessel of Hatred 2.0.5 Patch Note