A játék, amelyet szeretünk - ez a Diablo IV titka
Azt eddig is tudtuk, hogy a Blizzard a Diablo IV fejlesztésekor odatette magát, most azt is megtudtuk, hogy miért
Rod Fergusson, a Diablo vezérigazgatója és Joe Shely a Diablo IV játékigazgatója egy nemrég közzétett Developer Launch Message videóban fejezték ki örömüket a Diablo IV megjelenése kapcsán és köszönték meg a közösség támogatását. A játékról ordít, hogy olyanok fejlesztették, akik imádják a sorozatot és nemcsak egy megoldandó feladatot akartak elvégezni. A két vezető pedig tökéletesen össze is foglalta a lényeget. Ilyen az, amikor nem (csak) a pénz beszél. Visszatért a régi Blizzard-szellem?
Végre itt van! Örömmel jelentjük be, hogy a Diablo IV már elérhető PC-re, Xbox-ra és PlayStationre! Hosszú idő telt el és a csapatban mindenki hihetetlenül keményen dolgozott, hogy megjelenhessen az a játék, amelyet szeretünk. A pokol kapui megnyíltak és nagyon örülünk, hogy csatlakoztál hozzánk Sanctuaryban.
A Diablo IV hatalmas fejlődést jelent a franchise számára, sokkal többet kínál a játékosok számára mint az elődei. A Diablo IV a játékosok választását szem előtt tartva készült, lehetővé téve, hogy úgy játszanak, ahogyan szeretnének. Legyen szó a masszív történetszálban való elmerülésről, a kazameták felfedezéséról vagy akár a nyílt világban való barangolásról.
A játékosok öt különböző karakterosztály közül választhatnak, végtelen módon megépíthetik és testreszabhatják karakterüket. A történet a legnagyobb, amit valaha Diablo játékba belehelyeztünk. Végig kell utazni Sanctuary-n a végső összecsapásig Lilith és Inarius között. És ezzel még nincs vége! Amint a játékosok elérik az endgame-et, számos további tartalom vár még rájuk.
Szeretnénk megköszönni mindenkinek a játék létrehozásában nyújtott támogatását és szeretnénk tudatni veletek, hogy még csak most kezdjük.
Találkozunk a pokolban!