Diablo IV: Az obducit lesz az egyetlen Masterworking Material a Vessel of Hatred-ben.
Diablo IV,Vessel of Hatred, Masterworking Material,Vessel of Hatred,Season 6,
Sziasztok,
Blizzard
Fejlesztői megjegyzés: A Masterworking anyagokat állandóan 3 különböző ritkaság között kell átalakítani, ezért összevontuk őket 1 egységes anyaggá.
Azt a visszajelzést is kaptuk, hogy a Nightmare Dungeonok fárasztóak voltak, mivel a jutalom nagy része a Dungeon befejezésébe volt beépítve. Ezáltal a sebesség lett az egyetlen mérőszám, amivel a sikert mértük. Azzal, hogy a Nightmare Dungeon elsődleges jutalmát lecseréltük valamilyen grindelhető dologra, például Obducite-ra, a Dungeon minden része értelmes jutalmat biztosít. Az eseményektől kezdve az elit csomagokon át a bossokig, mindennek megvan az esélye arra, hogy Obducitot dobjon.
Az Obducite farmolása is megváltozott, és kevésbé kell grindelni. A 6. szezontól kezdve az Obducite elsődleges farmolási helye a Nightmare Dungeons, és gyakorlatilag mindenhol eldobható! A Blizzard a következő listát adta meg a Nightmare Dungeons-on belüli helyekről, ahol Obducite található:
Resplendent chests
Normal chests
Különféle interaktív tárgyak, pl. Ambient Corpses (környezeti hullák)
Breakable Objects
The Butcher
Treasure Goblins
Local Events
Elite Packs
Bosses
Meg kell jegyezni, hogy a Nightmare dungeonok többé nem dobnak Glyphseket. A játékosok a The Pit-ben találhatják meg azokat.
Néhány további változás a Mestermunkában (Masterworking )
Az 5-12. rangú mestermunkák (Masterworking)aranyköltsége körülbelül egyharmadával csökkent.
A nem ősi legendás tárgyak (Non-Ancestral Legendary) mostantól akár 8-szor is megmunkálhatók, és két Tempering Affixet kaphatnak.
Az alacsonyabb rangú Mestermunkák (Masterworking ) anyagköltségei kiigazításra kerültek.
Edzésváltozások (Tempering) a 2.01/2.02-es javításban
A legfontosabb változás a temperálással kapcsolatban az, hogy újra lehet dobni a Tempers-t, amivel a végén rendelkezel. A Diablo 4 közösségi menedzsere, Adam Fletcher megerősítette, hogy az új Scroll of Retempering lehetővé teszi a játékosoknak, hogy letöröljék a Tempers-t egy tárgyról, és újra megpróbálják az összes dobást. De csak egyszer tárgyanként, így a temperálási hibák továbbra is lehetségesek. Az új tekercs beszerzési helyéről és egyéb részleteiről a Tempering Resets cikkünkben olvashattok.
A többi Temperálás (Tempering) változás a következő hibajavításokat tartalmazza:
A Tempering többé nem lesz elérhető az új fiókok számára az 1. szinten. A 15. szint a szükséges minimum a Tempering feloldásához.
A Legendary Tempering nem lesz engedélyezve a játékosok számára a szezon elején.
A játékosok többé nem tudnak majd más osztályhoz tartozó, osztályspecifikus temperálással ellátott tárgyakat felszerelni.
Végül, 1 új és 2 átdolgozott, az egész játékra kiterjedő Tempering receptünk van:
Élesített finomság (Új) (Sharpened Finesse (New)
+X% alapkészség sebzés
+X% alapkészség sebzés
+X% Végső készség sebzés (átkerült a Worldly Finesse-ből)
Az Elemental Surge receptet 2 külön receptre osztottuk, az alábbiak szerint:
Elemental Surge - Day
Lucky Hit: Chance to Deal Physical Damage
Lucky Hit: Chance to Deal Fire Damage
Lucky Hit: Chance to Deal Lightning Damage
Elemental Surge - Night
Lucky Hit: Chance to Deal Cold Damage
Lucky Hit: Chance to Deal Poison Damage
Lucky Hit: Chance to Deal Shadow Damage
A kézműves rendszerek (crafting systems) módosításai a játékosok visszajelzéseinek eredményeként születtek. A Blizzard a PTR Changes Pre-Launch Livestreamben kijelentette, hogy a játékosok visszajelzései mostantól kritikus elemei a tervezési politikájuknak.
Forrás:Wowhead