Diablo IV: Üssétek a próbababát! - Az 1.2.1 Patch Notes MAGYARUL

Folytatódik a Diablo IV diadalmenete. Az október 31-én megjelent javítócsomagban a közösség által már régóta kért frissítések szerepelnek.

Diablo IV: Üssétek a próbababát! - Az 1.2.1 Patch Notes MAGYARUL

Az 1.2.0 Patch újra növekedési pályára állította a Diablo IV-et és ezt a kedvező hangulatot megragadva a Blizzard fejlesztői egyre több olyan kényelmi funkciót építenek be a játékba, amiket a játékosok már régóta kérnek. Az 1.2.1. verziószámú javítócsomagba (többek között) például a paragontábla resetelése és a sebzéstesztelést hivatott próbababa, vagy ha úgy tetszik gyakorló bábu került be. Íme a Patch Notes magyar tükörfordítása!

Patch Notes 1.2.1 Build #46666 (All Platforms) - 2023. október 31.

 

JÁTÉKMENET FRISSÍTÉSEK

 

Paragon Board

  • A Paragon táblákhoz hozzáadtunk egy „Refund All” gombot.

Fejlesztői megjegyzés: A játékosok jelezték, hogy a Paragon-pontjaik egészének vagy nagy részének átdolgozása gyakori eset. Azért adtuk hozzá ezt a gombot, hogy megkönnyítsük a pontok újraosztását, és ezzel együtt megnöveltük a kapott arany mennyiségét „Whispers”-ekből.

 

Training Dummy (Gyakorló Bábu)

  • A játékosok most kipróbálhatják tudásukat egy új, élettelen és megölhetetlen ellenféllel - a Gyakorló Bábuval! A bábu egy föld alatti szobában található, a bejárat Kyovashadban található. A gyakorló terem tartalmazza a ládát és a Gyakorló Bábut. A játékosok választhatnak, hogy egy Gyakorló
  • Bábut vagy egy kisebb csoportot támadnak meg, és meghatározhatják, hogy minden bábu normál, elit vagy boss nehézségű legyen.

 

Season of Blood

  • A Blood Well mostantól több „Potent Blood”-ot ad, ami némileg növeli a teljes átlagos mennyiséget:
  • Korábban: 1 kupac 45-60 Potent Blood
  • Új: 8 kupac, egyenként 5-9 darab
  • További információkat adtunk a „Vampiric Power” leírásokhoz, hogy egyértelművé tegyük, hogy a következő rangjuk mit fog növelni.
  • További információt adtunk hozzá a Vampiric Power” upgarde (fejlesztési) képernyőjéhez, amely közli a szükséges Pact-ok mennyiségét és az erő aktiválási költségét.

 

Vegyes javítások

  • A keresési területet csökkentettük minden olyan „Whispers” esetében, amelyhez a játékosnak meg kell találnia és meg kell ölnie egy adott szörnyet.

 

HIBAJAVÍTÁSOK

 

Akadálymentesítés

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőfelolvasó nem olvasta fel teljesen a Hunter's Acclaim címet.

 

Dungeons és Events

  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a The Halls of the Damned-ben elért haladás visszaállhatott, ha a „ The Travel to the Sepulchrum” során elhagytuk a területet.
  • A Whispering Pines Dungeonban kijavítottunk egy olyan problémát, ahol az ajtók véletlenszerűen jelentek meg olyan területeken, ahol nem kellett volna (Mi van a 3. ajtó mögött? Pokol!).
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Waves of Darkness esemény néha nem adott „Grim favort”

 

Játékmenet

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Shrine buffot nem kapta meg a játékos, ha lovaglás közben aktiválta a Shrine-t
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor Varshan abbahagyhatta a támadást, ha a terület közepére vezető útja akadályozva volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Temerity csak a teljes életerőnél alkalmazta az „Overheal”-t, ahelyett, hogy a többletgyógyulást is figyelembe vette volna, amikor bármilyen gyógyító forrás a teljes életerőn felüli értékre vitte volna a játékost.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor „Nightmare Dungeon”-ben a „Hell Portal”-ból származó szörnyek életereje nem megfelelően skálázódott a csoporttagok számához.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Aridah határozatlan ideig tétlenné válhatott, ha egy adott időn belül staggerelődött (amikor kis arany csík végig ér és elkábul a boss).
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Ice Shards skill a közeli célpontokat eltévesztette, ha egy magasabb területről lett castolva.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos elkerülhette az AOE (area of effect) sebzést a The Beast in the Ice elleni harc során, ha az aréna egy bizonyos területén állt.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Aspect of Artful Initiative nem váltotta ki az Expoit Glyph-ből származó sebzéscsökkentést.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Aspect of Artful Initiative nem megfelelően skálázódott a tárgy erejével.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok nem tudták feléleszteni a csoporttagjaikat, amíg a Chill hatása alatt voltak.

 

Küldetések

  • Kijavítottunk egy problémát, ami miatt a tovább haladás blokkolódhatott a „The Blind Eye” küldetés során, ha a „the Find a Way Out” lépés során a pusztítható terepet távolról lerombolják.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a skorpiók nem jelentek meg a „Final Straw” küldetés során, ha a küldetést elhagyták és újraindították.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor egyes NPC-k Jirandai-ban eltűntek, ha a Helltide aktív volt a területen, ami megakadályozta bizonyos olyan küldetések leadását, amelyekhez kapcsolódó NPC-k voltak a városban.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor Theya folyamatosan újra megjelent anélkül, hogy eldobta volna a Sight to Madness küldetéshez szükséges tárgyat, ami megakadályozta a továbblépést.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a druida játékosoknál blokkolódhatott a fejlődés a „Class Quest”-en, ha megpróbálták az „Investigate Fainne” küldetést miközben más játékosok szörnyeket öltek ugyanazon a területen.

 

Season of Blood

  • Helyrehoztunk egy olyan problémát, amikor a helyi kooperatív játékban a Blood Lure Receptacles aktiválódhatott anélkül, hogy jutalmat kaptunk volna.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Sanguine Battery eseményben a Sanguine Pillar életereje nem skálázódott megfelelően a Nightmare Dungeons-ban, így az ellenségek nagyon könnyen elpusztíthatták.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vámpír átok nem ellenséges tárgyakra is alkalmazható volt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a „Seeker Caches” többször is megjelenhettek, amikor a játékos különböző partyk között váltott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vampiric Powers menüje nem volt megfelelően navigálható a D-Paddal a kontrollereken, amikor az aktivált Vampiric Powers vizsgáltunk.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a billentyűzet és a kontroller között váltva a Vampiric Powers fejlesztése közben upgarde nélkül fogyasztott Potent Bloodot.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vampiric Powers lapon egy „Pact” eltávolítása közben a felszerelés leírása hibásan jelent meg
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a „Tooltip” azt mutatta, hogy a Durability (tartósság) helyreáll egy sérült tárgyon, miután eltávolítottunk róla egy „Pact”-et.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos a Blood Harvest esemény alatt a Hawezarban egy Seeker’s Caches mögött ragadhatott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a „the Beast in the ice” boss Glacial Fissure támadása a falakon keresztül és a területén kívül is okozhatott sebzést.
  • Kijavítottunk egy problémát, ami miatt a „Summons of the Deathless” küldetés előrehaladása megakadhatott, ha a csoportban nem volt minden játékos életben, amikor a „Speak to Erys” elindult.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a „Magistrate's Notice” elérhetetlen volt a „Blood Money” küldetés során, ha a csoportban egy másik játékosnak nem volt aktív a küldetés.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Flickerstep affixe néha nem aktiválódott, amikor a Metamorphosis-t használtuk.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Domination vámpírerő leírása a Chill hatását írta le, holott a Frozen hatását kellett volna leírnia.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Blood Bishop's Flesh Sacks nem sebeztek megfeleően a játékosokra.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a „Stored Souls”-t elkölthették a varázsló automatikus védekező képességei, mint például a Ice Armor és Frost Nova.
  • Kijavítottunk egy problémát, ami a Metamorphosis Vampiric Power és az Oculus együttes használata mellett azt eredményezte, hogy a Teleport kitérés képessége (evade) nem újult meg megfelelően.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a vámpírerő fejlesztési képernyőről való túl gyors kilépés azt eredményezte, hogy a vámpírerő nem tudott újra frissülni, amíg újra nem indítottad a játékot.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a „Scroll of Amnesia” nem ment a ládába, ha a földön hagytuk, és a játékos elhagyta a területet.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor „Sack of Vampiric Torques” gyűrűket dobott amulettek helyett.

 

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor több városból hiányzott a Stash ikon a térképen lévő waypoint-ok tooltipjéből.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az „Achievement” előrehaladásának százalékos aránya nem volt konzisztens mindenhol, ahol az megjelenítésre került.
  • Javítottunk egy problémát, amikor az „Inventory” nem működött megfelelően, miközben kereskedőkkel interakcióba léptünk.
  • Javítottunk egy problémát, amikor egy szörny megölése Metamorfózissal nem adott „Soul stash”-t.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az új tárgy kijelzője megmaradt a küldetés lapon, miután a tárgyat felhasználták vagy leadták.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a páncélok sebzéscsökkentésének tooltipje pontatlan lehetett magasabb páncélszinteken.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Social Wheel akciók (emotions, trade stb.) nem működtek megfelelően, amikor a Nightmare Dungeon végén a védettség buborékában voltunk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Social Wheel testreszabási lap nem működött megfelelően, amikor a Local Co-Op-ban több játékos egyszerre próbálta használni.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor az Aspect of Untimely Death és a Berserking tooltip-jei a bónuszokat additívként jelenítették meg, nem pedig multiplikatívként.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Missing Pieces küldetés befejezésénél a felugró ablakban helytelen kép jelent meg.
  • Javítottunk egy problémát a Codex of Power menüben, ahol a Seasonal Realm szűrő aktív lehetett az Eternal Realm játékokban.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Aspect of Raw Might tooltipje nem mutatta a multiplikatív sebzésjelzőt.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor az Aspect of Elements tooltipjében nem volt sebzéstípus-jelző, és helytelenül additív bónuszt adott multiplikatív helyett.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Enhanced Fireball's tooltipje azt állította, hogy a megtett távolságtól függ a hatóterülete
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Tábortűz (Campfire) buff leírása helytelen XP százalékos bónuszt mutatott (Megjegyzés: A játékosok által kapott bónusz XP már helyesen működött).

 

Egyéb

  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Chaos Scroll használata a the Fields of Hatred elhagyásakor elválasztotta a kamerát a játékostól.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Reins of the Bloody Liquid Steed Mount Cosmetic jutalmat nem kapta meg a játékos Echo of Lilith legyőzéséért.

Fejlesztői megjegyzés: Ezt visszamenőlegesen is megkapják azok a játékosok, akik már legyőzték Echo of Lilith-et. Ezek a játékosok az 1.2.1-es javítás telepítése után kapják meg.

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Cinders nem állt vissza, miután a Helltide véget ért.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Tortured Gift of Living Steel költsége 280 volt a feltüntetett 300 helyett. Most már 300-ba kerül.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor egy páncél nélküli lovon lovagolva a játékos karakter láthatatlan gyeplőt viselt.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a tőr opció nem volt elérhető a Purveyor of Curiosities for Sorcerers esetén a varázslók számára.
  • Javítottunk egy problémát, amikor az Uber Unique tárgyak nem mindig a maximális rollal estek
  • Különböző teljesítmény-, stabilitási és vizuális javítások

 

Forrás: Blizzard News

Fordítás: VTomGe