Diablo IV: Vessel of Hatred Season 6 Hatred Rising 2.0.2a, 2.0.2b, 2.0.2c, 2.0.2d, 2.0.2e, 2.0.3 Patch Notes MAGYARUL
Diablo,Diablo4,Patch Notes,2.0.2a,2.0.2b,2.0.2c,2.0.2d,2.0.2e,2.0.3,Vessel of Hatred,Season 6,Hatred Rising,
Sziasztok,
Már is itt van a 2.0.2a,2.0.2b,2.0.2c,2.0.2d,2.0.2e,ésa 2.0.3 Build #58786 (All Platforms)—October 17, 2024 magyar nyelvű fordítása.
A fordításért köszönet VTomnak
Vessel of hatred cikkgyujtemény
2.0.2a
stabilitási javítások
2.0.2b
A következő hiba került javításra: a Mercanary oktatóanyag nem jelent meg azoknak a játékosoknak, akik a kevesebb útmutatást nyújtó játékmódot választották.
Továbbá különféle stabilitási fejlesztések történtek
2.0.2c
Hibajavítások:
-
Javítva egy hiba, amely miatt néhány játékos nem tudott bejelentkezni a játékba.
-
Javítva egy hiba, amely miatt Aldkin nem váltott alakot bizonyos helyzetekben, amikor a Nekromantával játszottak.
-
Javítva egy hiba, amely miatt Varshan pajzsa sokkal nagyobb értékeket vehetett fel a tervezettnél, ami legyőzhetetlenné tette őt.
-
Javítva egy hiba, amely során, ha a Realmwalkert kis életerőnél kábították meg, a főellenfél legyőzhetetlenné válhatott.
-
Javítva egy hiba, amely miatt nem kapott tapasztalati pontot a játékos a Deeds of Champion célok teljesítése után bizonyos helyzetekben.
-
Továbbá különféle stabilitási fejlesztések történtek
2.0.2d
Ez a frissítés további háttérnaplózást tartalmaz, hogy segítsen a különféle stabilitási problémák elhárításában.
2.0.2e
stabilitási javítások
2.0.3
Játékfrissítések
Felhasználói felület és felhasználói élmény:
-
A Rúnákhoz kapcsolódó készítési értesítés most már azt mutatja, hogy mit készítesz, nem pedig a felhasznált rúnákat.
-
Az Ékszerésznél történő véletlenszerű rúnakészítés receptjei most már feltüntetik, hogy mely rúnák szükségesek az egyes receptekhez.
-
A rúnák és drágakövek cseréjére vonatkozó eszköztipp most „csere”-ként jelenik meg „foglalat” helyett, amikor ez releváns.
-
A rúnákhoz és rúnaszavakhoz tartozó eszköztippeket frissítették, hogy jobban bemutassák a hatásukat.
-
A Masterworking-re vonatkozó tipp most jelzi, hogy az adott tárgyat kétszer kell temperingelni, mielőtt Masterworking-elni lehet.
-
Különféle eszköztippeket és ikonokat frissítettek a készítési alapanyagok jobb olvashatósága érdekében.
-
Az Infernal Hordes és Kurast Undercity most a legfelső szinten jelenik meg a Party Finder menüben, a Pit és Dark Citadel tevékenységek mellett.
-
A Glyph Sockets ikonja megváltozott, hogy jobban elkülönüljön a Paragon Tábla elemein belül.
-
A Nem Fizikai sebzés statisztikát eltávolították a Karakter statisztikák ablakból.
-
Fejlesztői megjegyzés: A Nem Fizikai sebzés statisztika az összes elemet külön listázta, mint például a Tűzsebzés. Ez a statisztika helytelenül külön bejegyzésként is megjelent, ezért eltávolítottuk. Az egyes elemekre gyakorolt hatása nem változott.
-
-
A harci szövegben a sebzésszámok most rövidítve jelennek meg.
-
Például 10 000 sebzés most 10k-ként jelenik meg.
-
Új, Nahantu-témájú betöltőképernyők jelennek meg a játékban.
-
Kurast Undercity
Fejlesztői megjegyzés: Ezek a frissítések célja, hogy javítsák a jutalmak összértékét a Kurast Undercity-ben, miközben csökkentik a felesleges akadályokat a szintlépő játékosok számára.
-
A sikeres Kurast Undercity jutalmai javultak.
-
Több véletlenszerű tárgy fog esni.
-
Mostantól garantáltan legalább 1 Legendás tárgy esik.
-
Az arany megduplázódott.
-
-
Az Extra Health szörny Affix-szel rendelkező minionok többé nem jelennek meg.
-
A bossok és greater afflicted szörnyek életerejét csökkentették, hogy közelebb kerüljenek a hasonló dungeon tartalmakhoz.
-
A afflicted szuper és a afflicted normál Elit szörnyek spawn rate-jét enyhén módosították.
-
A normál szörnyek száma, amelyek a Spirit Beacon találkozásból származnak, enyhén csökkent, hogy javítsák az objektív átláthatóságát.
-
Időzítő módosítások
-
Az alap kezdési ideje – hozzájárulás nélkül – 100 másodpercről 120 másodpercre nőtt.
-
A afflicted t normál Elit szörnyek most 10 másodperces bónuszt adnak, 8 másodperc helyett.
-
A afflicted szuper Elit szörnyek most 15 másodperces bónuszt adnak, 14 másodperc helyett.
-
A Tribute of Titans mostantól boss legyőzése nélkül is eshet.
-
Növelték a Rare Tribute drop arányát a játékban, más ritkaságokat ez nem érint.
Season of Hatred Rising
A következő változtatások kerültek bevezetésre a Realmwalker eseményhez:
-
A Realmwalker már nem csökkenti a megjelenő ellenségek számát, ha csak egy személy követi.
-
A megjelenő ellenségek maximális száma most 20, korábban 15 volt.
-
A Realmwalker alap mozgási sebessége körülbelül 15%-kal növekedett.
-
Minden alkalommal, amikor megölsz egy hullámnyi Bloodbound Guardian-t, a Realmwalker mozgási sebessége 10%-kal növekszik. Például, ha mindhárom Bloodbound Guardian hullámot megölöd, a Realmwalker 30%-kal gyorsabban mozog majd, az alap 15%-os növekedésen felül.
-
A Realmwalker most kis eséllyel egy Kincses Goblint idézhet meg.
-
Eltávolítottak 1 Hatred Spire-t a rituálé fázisból Nahantu-ban. Három Hatred Spire továbbra is megjelenik, ha az esemény Estuarban zajlik, amely a Diablo IV alapjátéka 5 régiójának otthona.
-
Eltávolították a Hatred Rising ikont a térképről. A Realmwalkert most az esemény ikonja alapján találhatják meg a játékosok.
-
Különféle egyéb változtatások történtek, hogy az esemény gyorsabban haladjon.
Egyensúlyi Frissítések
Sorcerer
-
Az Overheating Aspektus most az Incinerate képesség szintjeivel skálázódik.
-
A Charged Flash Aspektus most a Charged Bolts képesség szintjeivel skálázódik.
Mythic Unique Tárgyak
Doombringer
-
Minden statisztika növekedett: 114-ről 160-ra.
Shattered Vow
-
Életerő növekedett: 444-ről 1 200-ra.
The Grandfather
-
Életerő növekedett: 662-ről 1 800-ra.
-
Minden statisztika növekedett: 150-ről 220-ra.
Shroud of False Death
-
Életerő növekedett: 222-ről 800-ra.
-
Minden statisztika növekedett: 111-ről 160-ra.
Nesekem, the Herald
-
Életerő növekedett: 464-ről 1 200-ra.
Harlequin Crest
-
Életerő növekedett: 465-ről 800-ra.
Andariel's Visage
-
Minden statisztika növekedett: 77-ről 110-re.
Tempering
-
A Legendary Elemental Surge Tempering affixek minimális sebzésértékei 300-ról 900-ra nőttek. A maximális értékek változatlanok maradtak.
Egyéb változások
-
Új grafikai opciók kerültek hozzáadásra:
-
Chromatic Aberration kapcsoló
-
Ray Tracing Reflections ultra beállítás
-
-
A Dark Citadel heti ládából nyerhető Scrolls of Restoration jutalmak száma növekedett. Korábban minden Torment nehézségi szinten 1-2 volt a jutalom:
-
Torment I: 1-2
-
Torment II: 2
-
Torment III: 2-3
-
Torment IV: 3
-
-
A következő tárgyak nem voltak elérhetőek a Patch 2.0.2-ben, de most engedélyezésre kerültek a Patch 2.0.3-mal:
-
The Aspect of the Agile Wolf
-
Azurewrath
-
Frostburn
-
Shroud of False Death
-
-
Új whisper cél került bevezetésre, amely a Dark Citadel egyik szárnyának teljesítésére vonatkozik.
-
Új hátas trófea került hozzáadásra jutalomként a Paragon 300 eléréséért.
-
A szuper elit szörnyek most még több lootot dobnak:
-
Korábban: A szuper elitek 1-2-szer annyit dobtak, mint az elitek.
-
Most: A szuper elitek háromszor annyit dobnak, mint az elitek.
-
-
A Waller affixszel rendelkező elit szörnyek kevesebb falat idéznek, és ezek a falak most 5 másodperc helyett csak 3 másodpercig maradnak fenn.
-
Varshan által kapott pajzs mennyiségét csökkentették, amikor további szörnyeket idéz és a kúp alakú hullám támadása során.
Hibajavítások
Hozzáférhetőség
-
Javítva egy hiba, amely miatt a PlayStation™ 4 képernyőolvasó torz hangon működött.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a képernyőolvasó nem működött a Mercenaries menü Megerősítés fülén.
Season of Hatred Rising
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Zakarum Remnants 3. szintű hírnévjutalma rossz típusú tárgyat adott.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Zakarum Remnants 7. szintű hírnévjutalma Sigil Powder-t adott Artificer’s Stones helyett.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Slight Challenge Objective a 3. fejezet megnyitása előtt is jutalmat adott.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Seething Opal használata mindig biztosított lootot az első megölt szörnyből
-
Javítva egy hiba, amely miatt egy objektum elpusztítása közvetlenül a Seething Opal használata után eltüntette a buffot.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Bloodbound Guardians megölhették a bosst a Realmwalker találkozás után is.
-
Javítva egy hiba, amely miatt nem jelentek meg további szörnyek, ha egy teljes Bloodbound Guardian hullámot megöltek.
Dark Citadel
-
Javítva különböző hibák, ahol az eszköztippek és a térképikonok nem jelentek meg megfelelően.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a karakterek láthatatlanná válhattak, ha kitértek a Faeroc szörnyek levegőben tartózkodása közben.
-
Javítva egy hiba, amely miatt több Counterspell Elite létezhetett egyszerre.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a kimaradt kozmetikai tárgyak nem kerültek a Stash Missed Equipment fülére.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Town Portal a játékost a preferált városba vitte vissza, nem az Ancient Nexus-hoz.
-
Javítva egy hiba, amely lehetővé tette, hogy a játékosok a Dark Citadel-be belépjenek a Crater of Lost Souls küldetés teljesítése nélkül.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Gorshak által használt Soul Bombs vizuális effektjei nem követték a játékost mozgás képesség, például Dash vagy Leap, használata után.
-
Fejlesztői megjegyzés: A Soul Bombs a játékos alatt megjelenő sötét és vörös körök robbanáseffektjei.
-
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Ward Stone megszerzésére vonatkozó cél nem frissült megfelelően, ha egy Soul Siphon töltődött.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a játékosok beragadhattak a Citadel Wing-ben, ha mindkét főnök (Hurstt és Vorshok) az Oblivion Birodalomban volt. Mostantól egy Teleporter Elite jelenik meg, amely legyőzhető a továbbjutás érdekében.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Death’s Debuff ikon és a Siphon Symbol ikon egymásra helyezkedett az Oblivion Birodalomban.
-
Javítva egy hiba, amely miatt, ha a játékos egy Ward Stone-nal belépett az Oblivion Birodalomba Gorshak találkozás közben, a Realm Guardians nem jelentek meg.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a játékos azonnal teleportálódott ki a Seething Realm-ből, ha Gorshak meghalt, miközben a játékos az Oblivion Birodalomban volt.
-
Javítva egy hiba, amely miatt az immunitás képességek, például a Blood Mist, használata Zagraal Soul Entanglement támadása során a játékost 1 életerőnél beragadt állapotba hozhatta.
-
Javítva egy hiba, amely miatt Kubal sebzést kaphatott a boss arénán kívülről.
-
Javítva egy hiba, amely miatt Kubal túl gyors legyőzése akadályozta a továbbjutást.
-
Különböző vizuális hibák kerültek javításra a Dark Citadel kozmetikai jutalmaival kapcsolatban.
Kurast Undercity
-
Javítva egy hiba, amely lehetővé tette az időkorlát megkerülését, ha a játékos teleportált a következő emeletre közvetlenül az idő lejárta előtt.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a haladási sáv nem mutatta a pontos időt, amely szükséges volt a befejezéséhez.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a mozgás nem szakította meg az emeletek közötti teleportálást.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Flesh Cultivators nem üldözte a játékost.
-
Több olyan hiba került javításra, ahol a felhasználói felület egyes elemei nem jelezték, hogy nem használhatók, ha a játékosnak nem volt elegendő anyaga.
-
Javítva egy hiba, amely lehetővé tette, hogy a játékos elkerülje a sebzést a Vortex szakaszban a Longtooth találkozás során.
-
Javítva egy hiba, amely miatt az Undercity Trailblazer teljesítményt nem lehetett megszerezni, ahogy elvárható volt.
-
Javítva egy hiba, amely miatt szerkezetek elpusztítása kisebb fertőzött ellenségeket idézhetett meg Elit Szörnyek helyett.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a szörnyek bejuthattak a biztonságos területre az Undercity Ziggurat-ban.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a játékos halála a bosshoz vezető portál megnyitása közben megakadályozhatta a továbbjutást.
-
Javítva egy hiba, amely miatt az Attunement ládák azonos zsákmányt adtak minden csapattagnak.
-
Fejlesztői megjegyzés: A cél az, hogy minden játékos egyéni zsákmányt kapjon, hasonló minőségben, nem pedig azonos zsákmányt.
-
-
Javítva egy hiba, amely miatt a sikeres teljesítés jutalma alacsonyabb minőségű volt, mint tervezték.
Rúnák
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Que Rune Overflow hatása nem befolyásolta a Druid’s Earthen Bulwark időtartamát.
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Qax Rune buffja váratlanul elveszhetett.
-
Javítva egy hiba, amely miatt bizonyos képességek rúnák hatására alapképességként aktiválódtak, fejlesztések nélkül, amikor a képességet fejlesztették:
-
Rogue – Ner Rune: Concealment
-
Druid – Que Rune: Earthen Bulwark
-
Barbarian – Ohm Rune: Warcry
-
Fejlesztői megjegyzés: A rúnák automatikus aktiválásai úgy fognak viselkedni, mintha a játékos maga aktiválta volna őket. Azoknál az osztályoknál, ahol a képesség nem natív, az alapképességként aktiválódik. Azoknál az osztályoknál, ahol megtanulható a képesség, a rúnák hatására aktivált képesség a játékos fejlesztéseinek megfelelően fog viselkedni.
-
-
Javítva egy hiba, amely miatt a Yom Rune eszköztippje pontatlan volt.
-
Javítva egy hiba, amely miatt az eszköztippek nem megfelelően kommunikálták az Overflow hatások működését.
Zsoldosok
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Bastion képesség hosszabb ideig tartott, mint amit az eszköztipp mutatott.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a zsoldosok a városban megtámadhatták a Bloodmarked játékosokat.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Wire Trap képesség nem járult hozzá a bossok elkábításához.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Raheir Rapport Cache nem mindig dobott legendás tárgyat.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a zsoldosok nem tudtak felülni egy hátasra, ha a játékos meghalt lovaglás közben.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol buff ikonok jelentek meg a zsoldosok feje fölött.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a zsoldos képességfa hibásan jelent meg 16:10 képarányban.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol Raheir Passzív Páncél és Ellenállás Bónuszai eltűntek felüléskor, és nem kerültek megfelelően vissza, amikor a játékos leszállt a hátasról.
Infernal Horde és Stronghold
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Infernal Horda hullámai lassabban jelentek meg Torment I és II szinten, mint Torment III és IV szinten.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol bizonyos tárgyak, amelyeknek gyakrabban kellett volna esniük az Infernal Hordáktól, nem estek.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az ellenségek a Chakhir Strongholdben erősebbek voltak a vártnál.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az első jutalmakat a Nahantu alapú Stronghold-ak befejezéséért többször meg lehetett szerezni, ha a Malnok Stronghold-at nem fejezték be.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a boss eltűnhetett a Kichuk Strongholdban.
Dungeons és The Pit
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a haladás elakadhatott a Seaside Descent Dungeon-ben, ha több szörnyet öltek meg, mielőtt a kapunyitást aktiválták volna.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Vesicator ellenségek bizonyos körülmények között nem voltak célozhatóak a Hallowed Stones-ben.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a boss harc a Betrayed Tomb Dungeon-ben újraindulhatott, ha a játékos túl messze mozgott az aréna bejáratától.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a játékos elakadhatott, ha eltávolították a partiból a Dungeon betöltő képernyőjén.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Shoreside Shack Dungeon befejezhető volt anélkül, hogy minden ellenséget megöltek volna belül.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az ellenségek továbbra is megjelentek, miután egy Pincét (Cellart) megtisztítottak.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Drifting Shade affix nem alkalmazta a kábítást a boss harc alatt a Ruined Wild és Iron Cenotaph Dungeon-ökben.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Blood Boiling affix gyakran nem működött megfelelően.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Pit Bossok 137-es vagy annál magasabb szinteken kevesebb életerővel rendelkeztek a vártnál.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol hnevek jelentek meg bizonyos szörnyek számára.
Küldetések
-
Kijavítottunk különböző hibákat, ahol a küldetésjelzők és küldetéscélok nem jelentek meg megfelelően.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a The Blind Eye küldetés haladása elakadhatott, ha a videót átugrották.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a "Claim a reward from the Tree of Whispers" cél azonnal teljesíthető volt a Deeds of The Champion küldetés elkezdésekor.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol egy partiban csak egy játékos kapott elismerést a küldetés célok teljesítéséért a Kurast Undercity-ben.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol Zarshala láthatatlan volt a Butchers of the North küldetés során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol bizonyos ellenségek nem támadták meg a játékost a Pursuit of Justice küldetés alatt.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Wayward Friendship küldetés haladása elakadhatott, ha nem lehetett kicsúfolni a falusiakat.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Banshee szellem nem jelent meg a The Keening Spirit küldetés során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a játékos beragadhatott a Corrupted Cavity pincében, ha túl sokáig várt a A Flickering Light küldetés alatt.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a A Flickering Light küldetés alatt alkalmazott gyengítő hatás megmaradhatott a küldetés befejezése után is.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a mérgező üstök a A Flickering Light küldetés alatt nehezen voltak megüthetők, különösen közelharci karakterekkel.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol The Beast nem éledt újra, ha a játékos meghalt a boss második fázisa alatt a The Sacred Hunt Spiritborn Class küldetés során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a The Pit of the Artificer küldetés nem adott jutalmat a befejezéskor.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Deeds of a Champion küldetésnek ismétlődő küldetéscélja volt a Tenets of Depravity és a Slaying the Terror of Five Hills befejezésére.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a party tagok nem tudtak csatlakozni a Cellar harcához a Living Memory küldetés során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a világítás hirtelen megváltozott Gea Kul-ban az Enmity Rising küldetés során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Dark Citadel bevezető küldetése megadható volt a játékosnak még a Torment nehézségi szint elérése előtt.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Ah Bulan harc során megidézett klónok lefagyhattak, és akadályozhatták a haladást, ha kis életerőnél elkábították őket.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol Ah Bulan nem tudott a játékoshoz navigálni.
-
Kijavítottunk egy ritka hibát, ahol a Harbinger of Hatred elakadhatott, és akadályozta az előrehaladást az összecsapás során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol party játékban csak az a játékos indította el a Fundament of Faith küldetést, aki beszélt Ormusszal.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a küldetés haladása blokkolva lehetett a Forgotten Gods küldetés során, ha egy másik party tag a Hesa Si-ben maradt, miközben a küldetés folytatódott.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Nangari Deathworker elakadhatott a ködfalban a Thrust into the Dark küldetés során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a játékos újraéledhetett egy blokkolt területen a Way Out is Through küldetés során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a ködfal meghibásodhatott más party tagok számára az All Good Things küldetés során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a videó nem indult el minden party tag számára, amikor Neyrelle-lel beszéltek a Perspective küldetés során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a party küldetés haladása blokkolódhatott a Perspective küldetés során, ha egyszerre több szobrot aktiváltak.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Vessel of Hatred kampányhoz kapcsolódó kihívások nem voltak feloldhatók a várakozásoknak megfelelően.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Sacred Hunt Spiritborn küldetés haladása blokkolva lehetett.
Események
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol egy Stalker-t idéző esemény (amikor megpróbálunk megmenteni valakit egy medvecsapdából) nem idézte meg a Stalker-t, ami megakadályozhatta a jövőbeli események megjelenését.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Of Souls and Spirits Legion esemény véget ért, ha a Medencék (Basins) elpusztultak a lelkek gyűjtése közben.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol bizonyos társ képességek, mint például The Devourer vagy Shadow Clone, nem működtek megfelelően az Of Souls and Spirits Legion esemény alatt.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Mastery nem volt teljesíthető az Impromptu Investigation eseményben, mert Subo nem hívta fel a figyelmet a gyilkosokra, ha az ellenségeket túl gyorsan megölték.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol bizonyos események, például a Blood Siphon, több Super Elite-et idéztek meg, mint szándékoltuk.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Flayer rajtaütési események ritkábban történtek meg, mint ahogy kellett volna.
Játékmenet Általános
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol kevesebb automatikusan kiosztott crafting alapanyag érkezett a magasabb nehézségi szinteken, mint szándékoltuk.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Angelbreath ritkábban esett, mint ahogy szándékoltuk.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol bizonyos tárgyak csak magasabb Tier szinteken estek, mint kellett volna.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Kovács ládája alacsonyabb minőségű felszerelést tartalmazott az alacsonyabb szintű karakterek számára, mint kellett volna.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Treasure Goblins és The Butcher nem garantált legendás tárgyat level 1-en.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Revenge Paragon Glyph nem működött bizonyos Thorns sebzés alkalmazása során.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Macska hátasok furcsán viselkedtek bizonyos körülmények között.
-
Kijavítottunk egy hibát a The Shroud of False Death esetén, ahol bizonyos passzívokat meg kellett tanulni, mielőtt azok előnyöket nyújtottak volna.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol Grindebor the Harvester sokkal több sebzést okozott, mint szándékoltuk.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol bizonyos tárgyak nem voltak felvehetők a szezonális migráció után.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Echo of Lilith legyőzése után nem kapott a játékos Resplendent Spark-ot.
-
Fejlesztői megjegyzés: Azok a játékosok, akik már legyőzték Echo of Lilith-et ebben a szezonban, hamarosan megkapják a Resplendent Spark-ot, miután bejelentkeznek, amint ez a patch élő lesz.
-
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol Varshan Barriert kaphatott zsoldosok megtámadása során
Barbár
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Mighty Throw Pulse méretű temper affixek nem jelentek meg a karakter statisztika paneljén.
Druida
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az aktív Ravens képesség végtelen ideig megmaradt, miután a Stormcrow's Aspect-et levették.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Stormcrow's Aspect nem jelölte meg a Ravens képességet természet képességként.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Nature's Fury automatikus varázslatai Rune Offering-nek számítottak.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Nature's Fury bónusz varázslatai nem lettek megfelelően jelölve, mint Werewolf vagy Werebear képességek, amikor a Tempest Roar vagy Vasily's Prayer tárgyakat használták.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Aspect of the Agile Wolf negyedik Shred támadása nem csapódott be az ellenségekbe, ahogy azt terveztük.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Greatstaff of the Crone Chance for Storm Strike to Hit Twice affix nem lehetett Greater Affix.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Fierce Maul nem stackelődött a Maul méret affixekkel.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Perfect Storm kulcs passzív nem működött.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Druidák Raven aktív támadásának csak az első alkalma okozott villámsebzést, miközben a Stormcrow affix is aktív volt.
Nekromanta
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Shademist Aspect időnként nem okozott sebzést egy Minion által, ha az affixet a Minion megidézése után aktiválódott.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Golem frissítésének megváltoztatása egy új területre lépés előtt megakadályozhatta a jövőbeli Golemek megidézését.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Black River's Corpse Skill Ranks affix nem növekedett Greater Affix-szel vagy Masterworking által.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Lidless Wall által megidézett extra Bone Storm-ok akadályozták a megnövelt időtartamú aktív Bone Storm-okat abban, hogy sebzést okozzanak az Aspect of Osseous gale segítségével.
Rogue
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Preparation nem nullázta a Dance of Knives töltéseit.
Sorcerer
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Familiar használatakor az Elemental Constellation Aspect és a Sidhe's Bindings együtt használatával mindig Fire Dagger-t idézett, függetlenül a Familiar várható elemétől.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Familiar időtartamát növelő tempering affix nem működött megfelelően.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Familiar használata Unstable Currents aktív állapotában nem váltott ki további varázslatokat.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Enlightenment stacket nem adták meg következetesen.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az ingyenes időtartam hatások—mint például a tempering-ből—nem működtek megfelelően.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Chance for Lightning Spear to deal double damage tempering affix nem működött.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Chance for Teleport to Deal Double Damage affix nem működött.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Aspect of Tenuous Agility hatás nem működött a városban.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Aspect of Exhilaration lehetővé tette a játékosnak, hogy cooldown nélkül kerüljön ki támadásokat.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Charged Flash aspect nem használta ki a teljes előnyét az Enhanced Charged Bolts fejlesztésnek.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Energy Focus passzív nem generált barriert a maximális határig.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a társak—mint például a küldetés követők vagy zsoldosok—kiválthatták az Enchantment hatásokat.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol egy vonal jelent meg bizonyos tartalmak alatt, amikor a Ball Lightning-ot használták.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Deep Freeze a képernyő nagy részét fehérré változtatta, amikor a Field of Giants területen használták.
Spiritborn
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Jacinth Shell egyedi ereje nem működött megfelelően a töltéseket használó képességekkel.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Acceleration passzív megakadályozta, hogy az Attacks Reduce Evade's Cooldown affix működjön.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Acceleration elhasználódhatott nem sebző képességekkel.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Soar által adott Barrier affix nem növekedett Greater Affix-szel vagy Masterworking segítségével.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Scorn of the Earth unique csizma nem adta meg a megfelelő bónusz sebzést a Soar-nak.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Supremacy stack-et kiválthatták automatikus Ultimate képességek, például a Yom Rune által.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Shard of Verathiel eshetett Spiritborn karakterek számára.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Rod of Kepeleke hatására a Payback nem rendelkezett cooldownnal, amikor a Poised Upgrade nem volt kiválasztva.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol Spiritborn unique tárgyak nem estek Flayer Rajtaütéseken.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Spiritborn megszakíthatta az Evade animációt menekülés közben.
-
Fejlesztői megjegyzés: A Spiritborn's Evade gyorsabban volt használható a normálnál attól függően, hogy milyen input módszert és sebességet használtak. Mostantól ez egységesítve lett a szokásos Evade használati sebességgel minden esetben.
-
Party Finder
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Kurast Undercity nem igényelte a 15. szint elérését a kiválasztáshoz.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a kijelölés a kontrolleren eltűnhetett, amikor az egérmutatót egy legördülő menü aljára görgette a Party Finder ablakban.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Gyors Lista nem volt elérhető a következő tevékenységekhez:
-
Legion események
-
Realmwaker
-
Helltide tevékenységek
-
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a kontroller navigáció hibásan működhetett, miután megpróbáltak csatlakozni egy teljes partihoz.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Kurast Undercity és Infernal Hordes kiválasztásakor mindig szükség volt a tevékenység bevezető küldetésének teljesítésére.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a leíráscímkék nem működtek megfelelően a Party Finder menü első megnyitásakor.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol egy Vessel of Hatred címke jelen volt a Party Finder menüben.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a kontroller fókusza elveszhetett, miután a játékos csatlakozott egy partiba a Party Finder használatával, ami hatással volt a kurzor navigációra.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a keresés visszaállt Any opcióra az Expansion legördülő menü használata után.
Felhasználói felület és felhasználói élmény
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Pit szint kiválasztás eszköztipp elavult információkat mutatott.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az eszköztipp nem jelezte, hogy Torment nehézségi szintek oldják fel a Pit Mastery-t.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a kampány előrehaladás nem jelent meg helyesen a Hall of Fallen Heroes-ban.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol több incense vizuális hatása továbbra is megmaradt, miután az incense hatása elmúlt.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a tárgy újrarúnázásakor az affix lehetőségek eszköztippjei pontatlan információkat mutattak.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Spree Killer szett tárgyai nem jelentek meg megfelelően Spiritborn karakterek számára.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a teljesen Greater Affix-szel, maximális tempering affix-szel rendelkező és socketelt tárgyak nem működő tárgylinkeket eredményeztek a chatben.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Napló nem volt újranyitható a megfelelő billentyűkombinációval, miután bezárták.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol több Glyph bónusza nem jelent meg a karakter statisztikákban, amikor a városban tartózkodtak.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Flameweaver és Midwinter Dirk megjelenések nem jelentek meg a Wardrobe-ban.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a városnevek eltolódott helyeken jelenhettek meg a térképen, amikor Dungeon-ben nézték.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Lock Cursor opció nem működött.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Exceptionally Attuned kihívás nem mutatta megfelelően a haladási sávot.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Purveyor of Curiosities vagy a Dark Citadel Vendor használata során kontrolleren az alapértelmezett kurzor az inventory-ra ugrott, nem pedig az eladói ablakra.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a kontroller kijelölés hiányzott, amikor a szintek között navigáltak a Pit menüben.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Vessel of Hatred kampány induló videói nem mutattak Skip feliratot.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Pit sikertelenségekor is megjelenhetett a figyelmeztetés a glyph szintnövelésről.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a kontroller triggerek nem váltották át a lapokat a Stable Master menüben.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Exceptionally Attuned achievement nem mutatta a haladási sávot.
Egyéb
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol Mace vásárlásakor a Purveyor of Curiosities-tól egy Axe került a játékoshoz.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az ellenségek megtámadhatták a háziállatokat. Még a Pokol legmélyebb bugyraiban sincs hatalom, amely megmenthetne ettől a gyors és brutális megtorlástól.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a játékos beragadhatott, ha megpróbált kilépni a játékból, miközben a nehézséget változtatta.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Urivar's Shattered Face megjelenés aktiválása eltávolíthatta a karakter frizuráját.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol különböző kétkezes fegyverek megjelenése a nekromanta karaktereknél átszúrta a játékos testét.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Ash Knight's Destrier Mount Armor használatakor az összes Spur töltés egyszerre fogyott el.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Emotes nem játszódott le, amikor megtekintették a Battle Pass-ban.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Material cachek kis mennyiségeket dobtak le hosszú idő alatt. Mostantól gyorsabban dobják le egy nagy kupacban.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol néhány felhasználó nem tudta bekapcsolni bizonyos haladó grafikai beállításokat.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol a Spiritborn osztály modellje hiányozhatott a főmenüben, amikor először jelentkeztek be.
-
Kijavítottunk egy hibát, ahol az Urivar's Charred Sword kozmetikai megjelenés nem volt feloldható Spiritborn karakter számára.
-
Különféle teljesítmény-, stabilitás-, UI-, audio- és vizuális javításokat eszközöltünk.
Forrás:Blizzard.com