Sanctuary világa – Bemutatkoznak a Diablo IV zónái
A Blizzard kiadott egy új videót a Diablo IV művészeti irányvonaláról, környezetéről, szörnyeiről, játékmenetéről és még sok minden másról. Mind az öt zónát bemutatják benne, és a fejlesztők beszélnek arról, hogyan jöttek létre
Üdv, Vándor!
Minden Diablo IV fejlesztő szívében egy Diablo rajongó lakozik. Az új Inside the Game videósorozatunk során leülünk Diablo IV szakértőinkkel (a fejlesztőcsapat tagjaival), hogy végigvezessünk téged a játék elemein.
Az első videónk ebben a sorozatban a The World of Sanctuary – egy óda a hatalmas világhoz, amelyet hamarosan be fogsz járni, és visszaszerzed Lilith karmaiból.
Most pedig csatlakozz Harrison Pink vezető küldetés-tervezőhöz , Joe Shely játékrendezőhöz , Dini McMurry vezető kazamata-tervezőhöz és John Mueller művészeti igazgatóhoz , akik az alábbi fejlesztői videóban kifejtik a Diablo IV ezen aspektusait: művészeti irány, környezet, szörnyek, játékmeneti újítások és a világépítés.
Tetszett a videó, és még többre vágysz? Maradj velünk! További Inside the Game videókat teszünk közzé ugyanebben a formátumban, amint készen állunk arra, hogy további részleteket megosszunk veled. A sorozat minden videója megtekinthető lesz a hivatalos Diablo YouTube-csatornánkon is.
Ha még nem vásároltad meg előre a Diablo IV egy példányát a választott platformra, és szeretnél korai hozzáférést kapni a nyílt bétaverzióhoz, látogass el ide. További Open Beta részletekért tekintsd meg az „Útmutató a Diablo IV Open Beta teszthez” blogot.
Üdv Lilith, áldott Anya!
-A Diablo IV csapat
Forrás: Blizzard News