Diablo IV Patch Note 1.4.3
Diablo, Diablo IV, Patch Note, Season 4
Sziasztok,
Örömmel tájékoztatunk titeket , elkészült a Diablo IV 2024.06.17-én érkező
1.4.3 Build #54876 (PC) and #54828 (Console) Patch Note magyar nyelvre fordítása.
Köszönet a fordításért : vtom :)
Az inventory.hu oldalon is olvashatsz erről a patch-ről egy lazább cikket :-)
itt: Diablo IV: Nerfelik a Pit-et!
Fejlesztői megjegyzés:
Nagyra értékeljük mindenki izgatottságát a 4. szezon indulása óta, és nagyon elégedettek vagyunk a játék állapotával. Ebben a javításban található változtatások célja az olyan karakterosztályok és buildek buffolása, amelyek nem teljesítenek olyan jól, mint társaik. Emellett kissé csökkentjük a Pit nehézségét is, hogy a legtöbb build képes legyen elérni a Tier 60-at, hogy megszerezhesse a Masterworking anyagok utolsó Tier-jét.
Balance frissítések
Általános:
Gyógyító italok
• Minor gyógyító főzet: A hatása 50%-kal nőtt.
• Light és Moderate gyógyító italok: A hatása 100%-kal növekedett.
• Strong, Greater, Major és Superior gyógyító italok: A hatása 200%-kal nőtt.
Legendás aspektek
• Aspect of the Protector: A barrier cooldown-ja 30-ról 20 másodpercre csökkent.
Ancestral Unique tárgyak:
• Andariel’s Visage
A Poison nova mostantól a játékos helyett az ellenségen spawnol.
A Poison nova sebzése 50%-kal nőtt.
• Doombringer
Az Shadow robbanás sebzése 100%-kal megnövekedett.
• Ring of Starless Skies
Az erőforrásköltség-csökkentés és a bónusz sebzés maximális stack-je 4-ről 5-re nőtt.
Ez 40%[x]-ról 50%[x]-ra növeli az erőforrás csökkentés és a bónusz sebzés maximális mértékét.
• Tyrael’s Might
Az isteni sortűz (Divine barrage) sebzése 100%-kal megnövelt.
Paragon
A nem a karakter fő statjához tartozó node-ok stat követelményei 90-ről 60-ra csökkentek Paragon táblánként.
Fejlesztői megjegyzés:
Egy osztály fő statja az, amely növeli az összes képességének sebzését. Például a varázslók fő statja az intelligencia, így ez a változás a ritka paragon node-okat érinti, amelyeknek a Dexterity és Willpower limitje van. A ritka node-ok aktiválásához szükséges statok követelményei minden további Paragon-táblával nőnek. Néhány ilyen node-ot, amelyekhez nem fő statok szükségesek, a tervezettnél nehezebb volt aktiválni. Ez a változás megkönnyíti ezen node-ok aktiválását, különösen a későbbi Paragon-táblákon.
Barbár
Skillek
Whirlwind
A sebzés 15%-kal nőtt.
Violent Whirlwind
A sebzésbónusz 30%-ról[x] 35%-ra[x] nőtt.
Call of the Ancients
Korlic's Leap sebzése 12.5%-kal nőtt.
Talic's whirlwind sebzése 20%-kal nőtt.
Madawc's upheaval sebzése13%-kal nőtt.
Prime Call of the Ancients
A sebzésbónusz 20%-ról[x] 25%-ra[x] nőtt.
Frenzy
A sebzés 8%-kal nőtt.
Flay
Bleeding sebzés 8%-kal nőtt.
Enhanced Flay
Vulnerable időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.
Battle Flay
Bleed sebzés bónusza 10%[x]-ról 15%[x]-ra nőtt.
Combat Flay:
A maximális stack mennyiségét 4-ről 5-re emelték.
A sebzéscsökkentés 3%-ról 4%-ra nőtt.
A buff időtartama 3 másodpercről 6 másodpercre nőtt.
Passzívok
Pressure point
Korábban - Szerencsés találat: A Core képességeid legfeljebb 10% esélyt adnak arra, hogy az ellenséget 2 másodpercre sebezhetővé tegyék.
Most - Szerencsés találat: A Core- és Weapon Mastery képességeid legfeljebb 10% esélyt adnak arra, hogy az ellenséget 2 másodpercig sebezhetővé tegyék.
Tough as Nails
A további Thorns mint Bleeding sebzés 10%-ról 15%-ra nőtt.
Walking Arsenal
A bónusz sebzés 10%[x]-ról 12%[x]-ra nőtt.
Legendás aspektek
Aspect Of Tempering Blows
A hatás aktiválásához szükséges fegyvercserék száma 6-ról 5-re csökken.
Slaking Aspect
Korábban - Szerencsés találat: 45-60% esélyed van arra, hogy 20 Fury-t kapsz, amikor a Rend közvetlen sebzést okoz legalább egy vérző ellenségen.
Most - Szerencsés találat: 45-60% esélyed van arra, hogy 20 Fury-t kapsz, amikor egy Core skill közvetlen sebzést okoz legalább egy vérző ellenségnek. A maximális Fury mennyisége 5-20-szal nő.
Dust Devil's Aspect
Whirlwind Dust Devil sebzése 100%-kal megnövekedett.
Aspect of the Relentless Armsmaster
Korábban - 35-65%-kal megnövelt Fury generálást kapsz, amíg a Walking Arsenal passzív minden bónusza aktív.
Most - 35-65%-kal megnövelt Fury termelés és 15%-kal csökkentett Fury költség, miközben a Walking Arsenal passzív minden bónusza aktív.
Unique tárgyak
Gohr's Devestating Grips
Whirlwind robbanás sebzése az alapsebzés 25-35%-áról 40-50%-ra nőtt.
Ancients' Oath
A sebzés 30-50%[x]-ról 40-60%[x]-ra nőtt.
Druida
Spirit Boons
Gift of the Stag
Maximális Spirit mennyisége 20-ról 40-re emelkedett.
Prickleskin
Thorns mennyisége 100%-kal nőtt.
Advantageous Beast
Korábban - Az irányítást rontó hatások időtartamának 15%-kal való csökkentése.
Most - 15%[+] mozgási sebesség és 15%[+] Impairment (sérülés) csökkentés.
Scythe Talons
A kritikus találat esélye 5%-ról[+] 10%-ra[+] nőtt.
Iron Feather
Maximális élet 14%[x]-ról 20%[x]-ra nőtt.
Swooping Attacks
A támadási sebesség 10%-ról[+] 15%-ra[+] nőtt.
Energize
A visszakapott Spirit 20-ról 30-ra nőtt.
Bolster
A Fortify mennyisége a maximális életed 15%-áról 25%-ára nőtt.
Obsidian Slam
A garantált Overpower-hez szükséges ölések száma 20-ról 10-re csökkent.
Skillek
Rabies
Poison sebzés 25%-kal nőtt
Pulverize
A sebzés 76%-kal nőtt.
Raging Pulverize
Korábban - A Pulverize-tól Overpower sebzést kapó ellenségek 3 másodpercig kábítva vannak.
Most - A Pulverize 30%[x] megnövelt Overpower sebzést okoz. A Pulverize-tól Overpower sebzést kapó ellenségek 3 másodpercig kábítva vannak.
Passzívok
Nature's Fury
Az ellenkező kategóriájú ingyenes skill esélye 30%-ról 35%-ra nőtt.
Perfect Storm
A sebzésbónusz 20%[x]-ról 30%[x]-ra nőtt.
Nature's Reach
A távoli ellenségek sebzése 3/6/9%-ról[x] 5/10/15%-ra[x] nőtt.
Toxic Claws
A mérgezés mértéke a képesség alapsebzésének 8/15/23%-áról 12/24/36%-ára nőtt.
Quickshift
A maximális sebzésbónusz 6/12/18%[x]-ról 8/16/24%[x]- nőtt.
Defensive Posture
Korábban - 5/10/15%-kal[+] növeli a különböző forrásból származó Fortify mértékét.
Most - 5/10/15%-kal[+] növeli a különböző forrásból származó Fortify mértékét, és Fortify közben 3/6/9% sebzéscsökkentést kapsz.
Mending
Előző - Amíg vérmedve formában vagy, 6/12/18%[+] további gyógyulást kapsz minden forrásból.
Most - Vérmedve alakban 6/12/18%[+] további gyógyulást kapsz minden forrásból, és 4/8/12%[x] megnövelt maximális életet kapsz.
Provocation
Az Overpower-hez szükséges, vérmedve alakban töltött idő 24/20/16-ról 20/16/12 másodpercre csökkent.
Legendás aspektek
Aspect of Trampled Earth
A Landslide sebzése a normál sebzés 50-80%-áról[x] 70-100%-ára[x] nőtt.
Subterranean Aspect
A sebzésbónusz 10-25%[x]-ról 15-30%[x]-ra nőtt.
Aspect of the Alpha
Vérfarkas sebzése 85-115%[x] értékről 100-130%[x] értékre nőtt.
Unsatiated Aspect
A Shred sebzése 50 lélek felett 10-25%-ról 20-35%-ra nőtt.
Paragon
Constricting Tendrils Legendary Node
A sebzés 120%-ról 150%-ra nőtt.
Dominate Glyph
Az Overpower utáni sebzésbónusz 12%[x]-ról 15%[x]-re nőtt.
Necromancer
Book of the Dead
Skirmishers Sacrifice Upgrade
A kritikus találati esély bónusz 5%-ról[+] 10%-ra[+] nőtt.
Defenders Sacrifice Upgrade
Az All resist 20%-ról[+] 25%-ra[+] nőtt.
Reapers Sacrifice Upgrade
Shadow sebzés 15%[x]-ról 20%[x]-ra növelve.
Shadow Mages Sacrifice Upgrade
A maximális esszencia 15-ről 20-ra nőtt. Mostantól 20%-kal növeli az esszenciateremtést is.
Cold Mages Sacrifice Upgrade
A Vulnerable ellenségek sebzése 15%[x]-ról 20%[x]-ra nőtt.
Bone Mages Sacrifice Upgrade
Az Overpower sebzése 25%[x]-ról 30%[x]-ra nőtt.
Bone Golem Sacrifice Upgrade
A támadási sebesség bónusz 10%-ról[+] 15%-ra[+] nőtt.
Blood Golem Sacrifice Upgrade
Maximális élet bónusz 10%[x]-ról 15%[x]-ra növelve.
Iron Golem Sacrifice Upgrade
Kritikus csapás sebzés bónusz 30%[x]-ról 35%[x]-ra növelve.
Paragon
Blood Begets Blood Legendary Node
A maximális sebzés 15%[x]-ról 30%[x]-ra nőtt.
Blood-drinker Glyph
A Fortify bónusz a maximális életed 7%-áról 10%-ra nőtt.
Desecration Glyph
Az Shadow sebzés bónusz 15%[x]-ról 20%[x]-ra nőtt.
Gravekeeper Glyph
A sebzésbónusz 2%[x]-ról 3%[x]-ra nőtt, maximum 12%[x]-ról 18%[x]-ra minden közeli holttest után.
Legendás aspektek
Sacrificial Aspect
Az áldozati bónusz 10-25%[x]-ról 35-50%[x]-re nőtt.
Shielding Storm Aspect
Korábban - Minden alkalommal, amikor a Bone Storm sebez egy ellenséget, 10 másodpercig az alapéleted 1-6%-ának megfelelő Barrier-t kapsz.
Most - Minden alkalommal, amikor a Bone Storm sebez egy ellenséget, a maximális életed 1-6%-ának megfelelő Barriert kapsz 10 másodpercig.
Rogue
Skillek
Twisting Blades
A kezdeti sebzés 20%-kal nőtt.
A visszatérő sebzés 20%-kal megnövelt.
Flurry
A sebzés ~25%-kal nőtt.
Passzívok
Exposure
A Szerencsés találat már nem igényel közvetlen sebzést a hatáshoz, és mostantól a Damage Over Time effektusokra is működik.
Sturdy
A sebzéscsökkentés 4/8/12%-ról 6/12/18%-ra nőtt.
Mending Obscurity
Előző - Lopakodás közben másodpercenként 4/8/12% maximális életet gyógyítasz.
Most - Amikor belépsz a Sealth-be és minden másodpercben, amíg lopakodsz, a maximális életed 5/10/15%-át gyógyulsz.
Paragon
Versatility Glyph
A nem Basic és nem Core képesség sebzése 15%[x]-ról 25%[x]-ra nőtt.
Fluidity Glyph
Korábban - Amikor egy Agility Skillt használsz, 9%[x] megnövelt energiaregenerációt kapsz 6 másodpercig.
Most - Amikor egy Agility képességet használsz, 10%[x] megnövelt sebzést okozol és 15%[x] megnövelt energiaregenerációt kapsz 6 másodpercig.
Explosive Glyph
A sebzéscsökkentés 10%[x]-ról 15%[x]-re nőtt.
Diminish Glyph
A sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.
Legendás aspektek
Bladedancer’s Aspect
A sebzés 30-60%[x]-ról 50-80%[x]-ra nőtt.
Aspect of Artful Initiative
A gránátok dobásához szükséges energia 100-ról 75-re csökkent.
A gránát sebzése 50%-kal nőtt.
Aspect of Surprise
A gránát sebzése 200%-kal nőtt.
Shadow Step használatakor a gránátok mostantól arra a helyre hullanak, ahová a játékos teleportál, ahelyett, ahonnan teleportált.
A fejlesztő megjegyzése: Ez csak akkor változtatja meg a gránátok eldobási helyét, ha Shadow Step-et használsz, és nem Evade-et.
Trickster’s Aspect
A gránátok sebzése 50%-kal nőtt.
Enshrouding Aspect
A Dark Shroudhoz szükséges idő 3 másodpercről 2 másodpercre csökkent.
Umbrous Aspect
Korábban - Szerencsés találat: A kritikus találatok a Marksman képességekkel 45-60% esélyt adnak egy ingyenes Dark Shroud árnyékra.
Most - Szerencsés találat: A kritikus találatok 45-60% esélyt adnak egy ingyenes Dark Shroud árnyékra.
Aspect of Arrow Storms
Az Arrow Storm sebzése 30%-kal nőtt.
Az összes Arrow Storm által okozott bónusz sebzés 25-35%-ról[x] 30-40%-ra[x] nőtt. Vengeful Aspect
Az Arrow Storm sebzése 30%-kal nőtt.
Unique tárgyak
Eyes in the Dark
Korábban - A Death Trap 50-70%[x] megnövelt sebzést okoz. Hacsak nem talál el egy boost, a Halálcsapda addig folytatja az újra élesítést, amíg meg nem öl egy ellenséget.
Most - A Death Trap 50-90%[x] megnövelt sebzést okoz, és másodszor is újra aktiválódik.
Saboteur’s Signet
A gránát sebzése 50%-kal nőtt.
Sorcerer
Skillek
Ice Armor
A barrier az alapélet 30%-áról a maximális élet 25%-ára nőtt.
Shimmering Teleport
Az időtartam 3 másodpercről 4 másodpercre nőtt.
Incinerate
A sebzéscsökkentés 15%-ról 20%-ra nőtt.
Passzívok
Potent Warding
A maximális resist 1/2/3%-ról 2/4/6%-ra nőtt.
Új funkcionalitás: Többé nem zárja ki az Basic skill varázslatokat.
Glass Cannon
A kapott kiegészítő sebzés 3/6/9%-ról[x] 2/4/6%-ra[x] csökkent.
Align the Elements
Persistence időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.
Conduction
A mozgássebesség 3/6/9%-ról[+] 4/8/12%-ra[+] nőtt.
Az időtartam 3 másodpercről 4 másodpercre nőtt.
Electrocution
Az ellenség által okozott sebzés csökkentése 5/10/15%[x]-ról 6/12/18%[x]-ra nőtt.
Warmth
A Közeli égő ellenségenkénti gyógyulás 0,3/,6/,9%-ról 0,5/1/1,5%-ra nőtt.
Gyógyítás a közeli égő boss-onként 0,6/1,2/1,8%-ról 2/4/6%-ra növelve.
Inner Flames
A bónusz sebzés egészségben 3/6/9%-ról[x] 4/8/12%-ra[x] nőtt.
Overflowing Energy
A cooldown csökkenés az eltalált Elite ellenségekként 0.25-ről 0.35 másodpercre nőtt.
Avalanche
A bónusz sebzés 45%-ról[x] 60%-ra[x] nőtt.
Combustion
Az Égés bónusz sebzése 2%[x]-ról 4%[x]-re nőtt.
Esu's Ferocity
A kritikus találat esélye 5%-ról[+] 10%-ra[+] nőtt.
Shatter
A bónusz sebzés 25%[x]-ról 30%[x]-ra nőtt.
Vyr's Mastery
A bónusz sebzés 15%[x]-ról 20%[x]-ra nőtt.
A kritikus csapás utáni bónusz sebzés 20%[x]-ról 25%[x]-ra nőtt.
Legendás aspektek
Aspect of Concentration
A sebzéscsökkentés 10-20%-ról 15-25%-ra nőtt.
Aspect of Unbroken Tether
A további villámláncok száma 4-ről 5-re nőtt.
Aspect of Overwhelming Currents
Egy további Sokk-képesség varázslásának esélye 15-30%-ról 25%-40%-ra nőtt.
Mage-Lord's Aspect
Korábban – Vyr’ Mastery 6-9% sebzéscsökkentést biztosít minden egyes közeli ellenségre, 18-27%-ig.
Most - Vyr's Mastery 6-9% sebzéscsökkentést biztosít, megháromszorozva, ha közeli ellenséggel harcolsz.
Aspect of Shattered Stars
A meteoritok sebzése 20-35%[x]-ról 30-45%[x]-ra nőtt.
Aspect of Frozen Memories
A további varázslások száma 1-ről 2-re nőtt.
Battle Caster’s Aspect
A maximális stack 3-tól 5-re nőtt.
Unique tárgyak
Flamescar
Sebzése ~35%-kal nőtt.
Esadora's Overflowing Cameo
A 100 intelligenciánként megnövelt sebzés 50%-ról[x] 60%-ra[x] nőtt.
Staff of Endless Rage
A bónusz sebzés 40-60%-ról[x] 50-70%-ra[x] nőtt.
Gloves of the Illuminator
A sebzési büntetés 35-25%-ról[x] 30-20%-ra[x] csökken
END-GAME
Az élet- és sebzésszintek csökkentek a Pit-ben. A legjelentősebb módosításokat a 60. szinthez közeledve tapasztalhatod, így több játékos tud teljes mértékben részt venni a Masterworking-ben.
Fejlesztői megjegyzés:
A Pit-et azért igazítjuk ki, hogy több játékos élvezhesse a zökkenőmentesebb end-game élményt.
Minden Tormented Boss életereje 30%-kal csökkent. Ez magában foglalja a Tormented Echo of Lilith Blood Boil-jait is.
BUG JAVÍTÁSOK
Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Holy Bolts Elixír sebzése akaratlanul magasra skálázódott, amikor olyan petek váltották ki, mint a Necromancer minionjai.
Fejlesztői megjegyzés:
A Holy Bolts Elixír mostantól a fegyvered sebzésének százalékát okozza, nem pedig az ellenség életerejének százalékát. Ez a változás célja, hogy csökkentse a hatékonyságát a Pit magasabb szintjein lévő legkeményebb ellenségek ellen, de még mindig nagyon értékes lesz a játékosok számára az egész játék során. Ezt a változtatást a Pit-ben lévő ellenségek életerejének csökkentésével párhuzamosan hajtottuk végre, hogy a Pit-ben pusholó játékosokat ne érintse durván.
Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a sziklák Dolmen-kővel való varázslása azt eredményezte, hogy a sziklák egyáltalán nem jelentek meg. A szikláknak mostantól 10 darabos limitje van, de a sebzésük minden egyes sziklával 10%-kal nő.
Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Rapid Fire a Scoundrel's Kiss tárggyal nem találta el megfelelően a közeli célpontokat, és néha a játékos mögül is lövedékeket lőtt ki. Ezáltal a robbanások sugara is 25%-kal megnőtt.
Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a petek (kutya,párduc stb) különböző esetekben minion-nak számították.
Forrás: Blizzard Patch Note 1.4.3