Diablo IV Patch Note 1.4.3

Diablo, Diablo IV, Patch Note, Season 4

Diablo IV Patch Note 1.4.3
Blizzard Patch Note

Sziasztok,

Örömmel tájékoztatunk titeket , elkészült a Diablo IV  2024.06.17-én érkező
1.4.3 Build #54876 (PC) and #54828 (Console) Patch Note magyar nyelvre fordítása.
Köszönet a fordításért : vtom :)
Az inventory.hu oldalon is olvashatsz erről a patch-ről egy lazább cikket :-)
itt: Diablo IV: Nerfelik a Pit-et!


Fejlesztői megjegyzés:

Nagyra értékeljük mindenki izgatottságát a 4. szezon indulása óta, és nagyon elégedettek vagyunk a játék állapotával. Ebben a javításban található változtatások célja az olyan karakterosztályok és buildek buffolása, amelyek nem teljesítenek olyan jól, mint társaik. Emellett kissé csökkentjük a Pit nehézségét is, hogy a legtöbb build képes legyen elérni a  Tier 60-at, hogy megszerezhesse a Masterworking anyagok utolsó Tier-jét.



Balance frissítések
 
Általános:

Gyógyító italok
•    Minor gyógyító főzet: A hatása 50%-kal nőtt.
•    Light és Moderate gyógyító italok: A hatása 100%-kal növekedett.
•    Strong, Greater, Major és Superior gyógyító italok: A hatása 200%-kal nőtt.


Legendás aspektek
•    Aspect of the Protector: A barrier cooldown-ja 30-ról 20 másodpercre csökkent.

 

Ancestral Unique tárgyak:

Andariel’s Visage
A Poison nova mostantól a játékos helyett az ellenségen spawnol.
A Poison nova sebzése 50%-kal nőtt.

Doombringer
Az Shadow robbanás sebzése 100%-kal megnövekedett.

Ring of Starless Skies
Az erőforrásköltség-csökkentés és a bónusz sebzés maximális stack-je 4-ről 5-re nőtt.
Ez 40%[x]-ról 50%[x]-ra növeli az erőforrás csökkentés és a bónusz sebzés maximális mértékét.

Tyrael’s Might
Az isteni sortűz (Divine barrage) sebzése 100%-kal megnövelt.

 

Paragon

A nem a karakter fő statjához tartozó node-ok stat követelményei 90-ről 60-ra csökkentek Paragon táblánként.

Fejlesztői megjegyzés:

Egy osztály fő statja az, amely növeli az összes képességének sebzését. Például a varázslók fő statja az intelligencia, így ez a változás a ritka paragon node-okat érinti, amelyeknek a Dexterity és Willpower limitje van. A ritka node-ok aktiválásához szükséges statok követelményei minden további Paragon-táblával nőnek. Néhány ilyen node-ot, amelyekhez nem fő statok szükségesek, a tervezettnél nehezebb volt aktiválni. Ez a változás megkönnyíti ezen node-ok aktiválását, különösen a későbbi Paragon-táblákon.

 

Barbár

Skillek

Whirlwind
A sebzés 15%-kal nőtt.

Violent Whirlwind
A sebzésbónusz 30%-ról[x] 35%-ra[x] nőtt.

Call of the Ancients
Korlic's Leap sebzése 12.5%-kal nőtt.
Talic's whirlwind sebzése 20%-kal nőtt.
Madawc's upheaval sebzése13%-kal nőtt.

Prime Call of the Ancients
A sebzésbónusz 20%-ról[x] 25%-ra[x] nőtt.

Frenzy
A sebzés 8%-kal nőtt.

Flay
Bleeding sebzés 8%-kal nőtt.

Enhanced Flay
Vulnerable időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.

Battle Flay
Bleed sebzés bónusza 10%[x]-ról 15%[x]-ra nőtt.

Combat Flay:
A maximális stack mennyiségét 4-ről 5-re emelték.
A sebzéscsökkentés 3%-ról 4%-ra nőtt.
A buff időtartama 3 másodpercről 6 másodpercre nőtt.

 

Passzívok

Pressure point

Korábban - Szerencsés találat: A Core képességeid legfeljebb 10% esélyt adnak arra, hogy az ellenséget 2 másodpercre sebezhetővé tegyék.
Most - Szerencsés találat: A Core- és Weapon Mastery képességeid legfeljebb 10% esélyt adnak arra, hogy az ellenséget 2 másodpercig sebezhetővé tegyék.

Tough as Nails
A további Thorns mint Bleeding sebzés 10%-ról 15%-ra nőtt.

Walking Arsenal
 A bónusz sebzés 10%[x]-ról 12%[x]-ra nőtt.

 

Legendás aspektek

Aspect Of Tempering Blows
A hatás aktiválásához szükséges fegyvercserék száma 6-ról 5-re csökken.


Slaking Aspect
Korábban - Szerencsés találat: 45-60% esélyed van arra, hogy 20 Fury-t kapsz, amikor a Rend közvetlen sebzést okoz legalább egy vérző ellenségen.
Most - Szerencsés találat: 45-60% esélyed van arra, hogy 20 Fury-t kapsz, amikor egy Core skill közvetlen sebzést okoz legalább egy vérző ellenségnek. A maximális Fury mennyisége 5-20-szal nő.

Dust Devil's Aspect
Whirlwind Dust Devil sebzése 100%-kal megnövekedett.

Aspect of the Relentless Armsmaster
Korábban - 35-65%-kal megnövelt Fury generálást kapsz, amíg a Walking Arsenal passzív minden bónusza aktív.
Most - 35-65%-kal megnövelt Fury termelés és 15%-kal csökkentett Fury költség, miközben a Walking Arsenal passzív minden bónusza aktív.

Unique tárgyak

Gohr's Devestating Grips
 Whirlwind robbanás sebzése az alapsebzés 25-35%-áról 40-50%-ra nőtt.

Ancients' Oath
A sebzés 30-50%[x]-ról 40-60%[x]-ra nőtt.


Druida

Spirit Boons

Gift of the Stag
Maximális Spirit mennyisége  20-ról 40-re emelkedett.

Prickleskin
Thorns mennyisége 100%-kal nőtt.

Advantageous Beast
Korábban - Az irányítást rontó hatások időtartamának 15%-kal való csökkentése.
Most - 15%[+] mozgási sebesség és 15%[+] Impairment (sérülés) csökkentés.

Scythe Talons
A kritikus találat esélye 5%-ról[+] 10%-ra[+] nőtt.

Iron Feather
Maximális élet 14%[x]-ról 20%[x]-ra nőtt.

Swooping Attacks
A támadási sebesség 10%-ról[+] 15%-ra[+] nőtt.

Energize
A visszakapott Spirit 20-ról 30-ra nőtt.

Bolster
A Fortify mennyisége a maximális életed 15%-áról 25%-ára nőtt.

Obsidian Slam
A garantált Overpower-hez szükséges ölések száma 20-ról 10-re csökkent.

 

Skillek

Rabies
Poison sebzés 25%-kal nőtt

Pulverize
A sebzés 76%-kal nőtt.

 
Raging Pulverize
Korábban - A Pulverize-tól Overpower sebzést kapó ellenségek 3 másodpercig kábítva vannak.
Most - A Pulverize 30%[x] megnövelt Overpower sebzést okoz. A Pulverize-tól Overpower sebzést kapó ellenségek 3 másodpercig kábítva vannak.

Passzívok

Nature's Fury
Az ellenkező kategóriájú ingyenes skill esélye 30%-ról 35%-ra nőtt.

Perfect Storm
A sebzésbónusz 20%[x]-ról 30%[x]-ra nőtt.

Nature's Reach
A távoli ellenségek sebzése 3/6/9%-ról[x] 5/10/15%-ra[x] nőtt.

Toxic Claws
A mérgezés mértéke a képesség alapsebzésének 8/15/23%-áról 12/24/36%-ára nőtt.

Quickshift
A maximális sebzésbónusz 6/12/18%[x]-ról 8/16/24%[x]-  nőtt.

Defensive Posture
Korábban - 5/10/15%-kal[+] növeli a különböző forrásból származó Fortify mértékét.
Most - 5/10/15%-kal[+] növeli a különböző forrásból származó Fortify mértékét, és Fortify közben 3/6/9% sebzéscsökkentést kapsz.

Mending
Előző - Amíg vérmedve formában vagy, 6/12/18%[+] további gyógyulást kapsz minden forrásból.
Most - Vérmedve alakban 6/12/18%[+] további gyógyulást kapsz minden forrásból, és 4/8/12%[x] megnövelt maximális életet kapsz.

Provocation
Az Overpower-hez szükséges, vérmedve alakban töltött idő 24/20/16-ról 20/16/12 másodpercre csökkent.

Legendás aspektek

Aspect of Trampled Earth
A Landslide sebzése a normál sebzés 50-80%-áról[x] 70-100%-ára[x] nőtt.

Subterranean Aspect
A sebzésbónusz 10-25%[x]-ról 15-30%[x]-ra nőtt.

Aspect of the Alpha
Vérfarkas sebzése 85-115%[x] értékről 100-130%[x] értékre nőtt.

Unsatiated Aspect
A Shred sebzése 50 lélek felett 10-25%-ról 20-35%-ra nőtt.

Paragon

Constricting Tendrils Legendary Node
A sebzés 120%-ról 150%-ra nőtt.

Dominate Glyph
Az Overpower utáni sebzésbónusz 12%[x]-ról 15%[x]-re nőtt.

 

Necromancer

Book of the Dead

Skirmishers Sacrifice Upgrade
A kritikus találati esély bónusz 5%-ról[+] 10%-ra[+] nőtt.

Defenders Sacrifice Upgrade
Az All resist 20%-ról[+] 25%-ra[+] nőtt.

Reapers Sacrifice Upgrade
Shadow sebzés 15%[x]-ról 20%[x]-ra növelve.

Shadow Mages Sacrifice Upgrade
A maximális esszencia 15-ről 20-ra nőtt. Mostantól 20%-kal növeli az esszenciateremtést is.

Cold Mages Sacrifice Upgrade
A Vulnerable ellenségek sebzése 15%[x]-ról 20%[x]-ra nőtt.

Bone Mages Sacrifice Upgrade
Az Overpower sebzése 25%[x]-ról 30%[x]-ra nőtt.

Bone Golem Sacrifice Upgrade
A támadási sebesség bónusz 10%-ról[+] 15%-ra[+] nőtt.

Blood Golem Sacrifice Upgrade
Maximális élet bónusz 10%[x]-ról 15%[x]-ra növelve.

Iron Golem Sacrifice Upgrade
Kritikus csapás sebzés bónusz 30%[x]-ról 35%[x]-ra növelve.

 

Paragon

Blood Begets Blood Legendary Node
A maximális sebzés 15%[x]-ról 30%[x]-ra nőtt.

Blood-drinker Glyph
A Fortify bónusz a maximális életed 7%-áról 10%-ra nőtt.

Desecration Glyph
Az Shadow sebzés bónusz 15%[x]-ról 20%[x]-ra nőtt.

Gravekeeper Glyph
A sebzésbónusz 2%[x]-ról 3%[x]-ra nőtt, maximum 12%[x]-ról 18%[x]-ra minden közeli holttest után.

Legendás aspektek

Sacrificial Aspect
Az áldozati bónusz 10-25%[x]-ról 35-50%[x]-re nőtt.

Shielding Storm Aspect
Korábban - Minden alkalommal, amikor a Bone Storm sebez egy ellenséget, 10 másodpercig az alapéleted 1-6%-ának megfelelő Barrier-t kapsz.
Most - Minden alkalommal, amikor a Bone Storm sebez egy ellenséget, a maximális életed 1-6%-ának megfelelő Barriert kapsz 10 másodpercig.

 

Rogue

Skillek

Twisting Blades
A kezdeti sebzés 20%-kal nőtt.
A visszatérő sebzés 20%-kal megnövelt.

Flurry
A sebzés ~25%-kal nőtt.

 

Passzívok

Exposure
A Szerencsés találat már nem igényel közvetlen sebzést a hatáshoz, és mostantól a Damage Over Time effektusokra is működik.

 

Sturdy
 A sebzéscsökkentés 4/8/12%-ról 6/12/18%-ra nőtt.

Mending Obscurity
Előző - Lopakodás közben másodpercenként 4/8/12% maximális életet gyógyítasz.
Most - Amikor belépsz a Sealth-be és minden másodpercben, amíg lopakodsz, a maximális életed 5/10/15%-át gyógyulsz.

Paragon

Versatility Glyph
A nem Basic és nem  Core képesség sebzése 15%[x]-ról 25%[x]-ra nőtt.

Fluidity Glyph
Korábban - Amikor egy Agility Skillt használsz, 9%[x] megnövelt energiaregenerációt kapsz 6 másodpercig.
Most - Amikor egy Agility képességet használsz, 10%[x] megnövelt sebzést okozol és 15%[x] megnövelt energiaregenerációt kapsz 6 másodpercig.

Explosive Glyph
A sebzéscsökkentés 10%[x]-ról 15%[x]-re nőtt.

Diminish Glyph
A sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.

Legendás aspektek

Bladedancer’s Aspect
A sebzés 30-60%[x]-ról 50-80%[x]-ra nőtt.

Aspect of Artful Initiative
A gránátok dobásához szükséges energia 100-ról 75-re csökkent.
A gránát sebzése 50%-kal nőtt.

Aspect of Surprise
A gránát sebzése 200%-kal nőtt.
Shadow Step használatakor a gránátok mostantól arra a helyre hullanak, ahová a játékos teleportál, ahelyett, ahonnan teleportált.
A fejlesztő megjegyzése: Ez csak akkor változtatja meg a gránátok eldobási helyét, ha Shadow Step-et használsz, és nem Evade-et.

 

Trickster’s Aspect
A gránátok sebzése 50%-kal nőtt.

Enshrouding Aspect
A Dark Shroudhoz szükséges idő 3 másodpercről 2 másodpercre csökkent.

Umbrous Aspect
Korábban - Szerencsés találat: A kritikus találatok a Marksman képességekkel 45-60% esélyt adnak egy ingyenes Dark Shroud árnyékra.
Most - Szerencsés találat: A kritikus találatok 45-60% esélyt adnak egy ingyenes Dark Shroud árnyékra.

Aspect of Arrow Storms
Az Arrow Storm sebzése 30%-kal nőtt.
Az összes Arrow Storm által okozott bónusz sebzés 25-35%-ról[x] 30-40%-ra[x] nőtt. Vengeful Aspect
Az Arrow Storm sebzése 30%-kal nőtt.

Unique tárgyak

Eyes in the Dark
Korábban - A Death Trap 50-70%[x] megnövelt sebzést okoz. Hacsak nem talál el egy boost, a Halálcsapda addig folytatja az újra élesítést, amíg meg nem öl egy ellenséget.
Most - A Death Trap 50-90%[x] megnövelt sebzést okoz, és másodszor is újra aktiválódik.

Saboteur’s Signet
A gránát sebzése 50%-kal nőtt.

Sorcerer

Skillek

Ice Armor
A barrier az alapélet 30%-áról a maximális élet 25%-ára nőtt.

Shimmering Teleport
Az időtartam 3 másodpercről 4 másodpercre nőtt.

Incinerate
A sebzéscsökkentés 15%-ról 20%-ra nőtt.

Passzívok

Potent Warding
A maximális resist 1/2/3%-ról 2/4/6%-ra nőtt.
Új funkcionalitás: Többé nem zárja ki az  Basic skill varázslatokat.

Glass Cannon
A kapott kiegészítő sebzés 3/6/9%-ról[x] 2/4/6%-ra[x] csökkent.

Align the Elements
Persistence időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.

Conduction
A mozgássebesség 3/6/9%-ról[+] 4/8/12%-ra[+] nőtt.
Az időtartam 3 másodpercről 4 másodpercre nőtt.

Electrocution
Az ellenség által okozott sebzés csökkentése 5/10/15%[x]-ról 6/12/18%[x]-ra nőtt.

Warmth
A Közeli égő ellenségenkénti gyógyulás 0,3/,6/,9%-ról 0,5/1/1,5%-ra nőtt.
Gyógyítás a közeli égő boss-onként 0,6/1,2/1,8%-ról 2/4/6%-ra növelve.

Inner Flames
A bónusz sebzés egészségben 3/6/9%-ról[x] 4/8/12%-ra[x] nőtt.

Overflowing Energy
A cooldown csökkenés az eltalált Elite ellenségekként 0.25-ről 0.35 másodpercre nőtt.

Avalanche
A bónusz sebzés 45%-ról[x] 60%-ra[x] nőtt.

Combustion
Az Égés bónusz sebzése 2%[x]-ról 4%[x]-re nőtt.

Esu's Ferocity
A kritikus találat esélye 5%-ról[+] 10%-ra[+] nőtt.

Shatter
A bónusz sebzés 25%[x]-ról 30%[x]-ra nőtt.

Vyr's Mastery
A bónusz sebzés 15%[x]-ról 20%[x]-ra nőtt.
A kritikus csapás utáni bónusz sebzés 20%[x]-ról 25%[x]-ra nőtt.

Legendás aspektek

Aspect of Concentration
A sebzéscsökkentés 10-20%-ról 15-25%-ra nőtt.

Aspect of Unbroken Tether
A további villámláncok száma 4-ről 5-re nőtt.

Aspect of Overwhelming Currents
Egy további Sokk-képesség varázslásának esélye 15-30%-ról 25%-40%-ra nőtt.

Mage-Lord's Aspect
Korábban – Vyr’ Mastery 6-9% sebzéscsökkentést biztosít minden egyes közeli ellenségre, 18-27%-ig.
Most - Vyr's Mastery 6-9% sebzéscsökkentést biztosít, megháromszorozva, ha közeli ellenséggel harcolsz.

Aspect of Shattered Stars
A meteoritok sebzése 20-35%[x]-ról 30-45%[x]-ra nőtt.

Aspect of Frozen Memories
A további varázslások száma 1-ről 2-re nőtt.

Battle Caster’s Aspect
A maximális stack 3-tól 5-re nőtt.

Unique tárgyak

Flamescar
Sebzése ~35%-kal nőtt.

Esadora's Overflowing Cameo
A 100 intelligenciánként megnövelt sebzés 50%-ról[x] 60%-ra[x] nőtt.

Staff of Endless Rage
A bónusz sebzés 40-60%-ról[x] 50-70%-ra[x] nőtt.

Gloves of the Illuminator
A sebzési büntetés 35-25%-ról[x] 30-20%-ra[x] csökken

END-GAME

Az élet- és sebzésszintek csökkentek a Pit-ben. A legjelentősebb módosításokat a 60. szinthez közeledve tapasztalhatod, így több játékos tud teljes mértékben részt venni a Masterworking-ben.

Fejlesztői megjegyzés:
A Pit-et azért igazítjuk ki, hogy több játékos élvezhesse a zökkenőmentesebb end-game élményt.
Minden Tormented Boss életereje 30%-kal csökkent. Ez magában foglalja a Tormented Echo of Lilith Blood Boil-jait is.

BUG JAVÍTÁSOK

Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Holy Bolts Elixír sebzése akaratlanul magasra skálázódott, amikor olyan petek váltották ki, mint a Necromancer minionjai.

Fejlesztői megjegyzés:
A Holy Bolts Elixír mostantól a fegyvered sebzésének százalékát okozza, nem pedig az ellenség életerejének százalékát. Ez a változás célja, hogy csökkentse a hatékonyságát a Pit magasabb szintjein lévő legkeményebb ellenségek ellen, de még mindig nagyon értékes lesz a játékosok számára az egész játék során. Ezt a változtatást a Pit-ben lévő ellenségek életerejének csökkentésével párhuzamosan hajtottuk végre, hogy a Pit-ben pusholó játékosokat ne érintse durván.

Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a sziklák Dolmen-kővel való varázslása azt eredményezte, hogy a sziklák egyáltalán nem jelentek meg. A szikláknak mostantól 10 darabos limitje van, de a sebzésük minden egyes sziklával 10%-kal nő.

Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Rapid Fire a Scoundrel's Kiss tárggyal nem találta el megfelelően a közeli célpontokat, és néha a játékos mögül is lövedékeket lőtt ki. Ezáltal a robbanások sugara is 25%-kal megnőtt.

Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a petek (kutya,párduc stb) különböző esetekben minion-nak számították.



Forrás: Blizzard Patch Note 1.4.3