Szintezés shrine vadászattal és a klónokkal season 22-ben
Ez a cikk kiegészítésként szolgál a korábban megjelent cikkhez.
Mielőtt elolvasod a lentieket kérlek szánj arra is időt, hogy elolvasd CsZCsabi extra alapos cikkét erről a témáról.
Csabi hihetetlen lelkiismeretes munkával még videót is készített ennek a módszernek a gyakorlati bemutatásáról:
http://hungarian-heroes.hu/igy-szintezz-season22-ben
Disclaimer 1: a lenti módszer nem feltétlenül a leggyorsabb módszer az 1-ről 70-re való szintezéshez.
Ha túl sokszor halsz meg (a klón is meghal ilyenkor) illetve ha túl sokat szöszölsz a városban akkor a szintezési idő 1,5 óra helyett akár 2,5 óra fölé is mehet. (Innentól pedig nem feltétlenül gyorsabb, mint a sima riftezéses szintezés...)
Disclaimer 2: Ez a guide a 22-es szezonra lesz csak érvényes.
Ennek az az oka, hogy a 22-es szezonban a klónok adják a szezonális témát. (Illetve a 4-ik hely a kockában, de az a levelling szempontból most nem annyira releváns. Oda tegyél be bármit ami növeli a sebzésed és utána használd azt a skillt.)
Szóval ebben a szezonban klónok fognak megjelenni akkor ha megérintesz egy shinet vagy pylont amik 1 percig fognak életben maradni vagy addig ameddig a karaktered meg nem hal.
Kitekintés: Mi a különbség a shrine és a pylon között?
Shrine-ok:
Normál (balra) és bandit (jobbra) shrine
Ezek azok a normál oszlopok (szerintem felesleges tükörfordításban szentélynek vagy kegyhelynek hívni őket) amiknek a hatása általában két percig tart, de a Glove of Worship kesztyű felvételével a hatások 10 percre hosszabíthatók meg. A shrine-ok hatásai a karakter halála után elvesznek. A következő shrine-ok találhatóak meg a játékban:
- Enlightened: 25% -kal nagyobb tapasztalatot szerzel a szörnyek megölésével. Ez a bónusz szorzótényezõ, +% bónuszt adva az EXP-nek a meglévő tárgyakokkal együtt.
- Frenzied: A támadási sebességed 25% -kal nő.
- Blessed: 25% -kal csökkenti az összes beérkező sebzést.
- Fortune: 25% -kal növekszik a varázslat és az arany megtalálási arány.
- Empowered: 100% -kal megnövelt erőforrásszerzés (resource gain), és 50% -kal alacsonyabb cooldown.
- Fleeting: 25% -kal megnövelt mozgási sebességet kap, és 20 yarddal megnöveli a felvételi sugarat (pick-up radius).
- Bandit: 10-15 kincses koboldat hoz létre egymás után, gyorsan egymás után (a 2.3-as patch óta nagyon ritka a többi típushoz képest). Ez az egyetlen shrine, amely egyedi grafikával rendelkezik (a tetején kristály helyett miniatűr kobold szobor található).
Cursed shrine:
A cursed shrine-ok ugyanúgy néznek ki, normális shrine-ok, de vörösen csillognak. Ha rájuk kattinasz, elindul egy esemény.
Ez az esemény általában 5 szörnyhullámból áll, amelyek száma és összetettsége növekszik, ahogy a hős (ök) tovább haladnak anélkül, hogy túllépnék az időkorlátot. Ha mind az 5 hullámot az időkorlát alatt sikerül legyőzni, akkor egy ragyogó láda lesz a jutalom. Ha nem sikerül a megadott időn belül teljesítenia feladatot akkor a játékosoknak csak le kell győzniük a megmaradt szörnyeket. Az átok feloldása után a shrine véletlenszerű normálissá válik.
Alternatív megoldásként, ha a játék Adventure módban van, akkor az esemény egy normál vagy elit szörnyet hoz létre, 30 másodperces időzítővel, amennyi idő alatt le kell győzni őket. Ha nem sikerül a szörnyek nem tűnnek el (így később a zsákmány elkészülhet a zsákmány érdekében), de az esemény kudarcot vall, és a shrine eltűnik.
Nagyon ritka esetekben az esemény egy teljes értékű ’Act Boos’-t hívnak elő (pl: Rakanoth, Maghda, Ghom és mások). 45 másodperc alatt le kell győzni őket.
Pylon:
A Nephalem-sima Riftekben és Greater Riftekben a normál shrine-ok mellett erősebb hatásokkal rendelkező pylonok is vannak. Ezek a hatások kizárólag a Nephalem-riftekre vonatkoznak, és általában csak 30 másodpercig tartanak (a Speed és a Shield 60 másodpercig). A hatások a karakter halála után is megmaradnak, de inaktívak amíg a karakter holtan fekszik a földön. A Glove of Worship kersztyű nem hosszabbítja meg a pylonok hatását (helyette azt a Flavour of Time amulett fogja megtenni), a Nemesis Bracers pedig rendesen megidézi az eliteket.
A 2.4.2-es patch óta minden típusnak egyedi térképikonja van, így előre látni lehet, hogy melyik típushoz közelítesz.
A következő oszlopok léteznek:
- Conduit: Olyan villám aurát nyer, amely rövid úton mindent elintéz a karakter közelében legyen az tárgy vagy szörny. Minden villám nagyjából 4000% -os sebzést ér el, mint a Villám, hozzáfér a hős teljes tulajdonságtárához így a kritikus találati esélyhez (CHC), de van egy korlátja, hogy hány célt lőhet egyszerre, és 2 másodpercenként csak egy találatot ad le ugyanarra az ellenélre. A Nephalem Riftben vagy a Greater Riftben sokkal kevesebb kárt okoz a Rift Guardiansnak és a főnököknek. A Greater Riftsben a sebzés a szokásos 4000% helyett rift tier-rel megegyezően növekszik.
- Speed: A támadási sebességed 30% -kal, a mozgás sebessége pedig 80% -kal nő, a normál határokat figyelmen kívül hagyva 60 másodpercig. A speed pylon hatása alatt a karakter áthaladhat az ellenségeken, megsebezheti őket és konck-back-elheti őket, megtörheti az útjukban lévő tönkretehető tárgyakat, és elpusztíthatja Waller akadályait.
- Shielding: Olyan pajzsot nyer, amely 60 másodpercig teljesen sebezhetetlenné teszi a támadások minden formájával szemben, beleértve az mozgásban akadályozó hatásokat is.
- Power: Az elszenvedett sebzésed 400% -kal nő, szorozva más hasonló módosítókkal.
- Channelling: Az összes folyamatban lévő letöltési idő azonnal visszaáll a shrine megérintésével, és a shrine működése alatt aktivált készségek összes cooldown-ja 75% -kal csökken. Ezenkívül az összes készség alaperőforrás költsége (még az élet is, ha van ilyen) nullára csökken. A skillek használata nem kerül erőforrásba, mialatt a shrine hatása fennáll.
Visszatérve a klónokhoz ezekek a sebzését megemelék és már 1-es szinten is lehet őket használni. (A patch korábbi verziójában ehhez a karakternek fel kellett venni egy legendary tárgyat).
Hasznos infók a klónokról:
- A klónok sebzési erőssége:
A sebzés továbbra is a legendary tárgyak mennyiségével arányosan nő, de mivel a klónok alapsebzését megemelték így az elég magas ahhoz, hogy az 1-es szintű karakterrel a nehézséget Torment 6-ra rakva el tudj kezdeni shrine-okra vadászni. Hardcore játékosok Torment 1-nél inkább ne vigyék magasabbra.
- A kockába berakott legendary tárgy nincs semmilyen hatással a klónok sebzésére.
- Csapatjáték esetén ha meghal az az ember aki rákattinttt a pylonra és lehívta a klónokat akkor a többi játkos klónja is eltűnik.
- Ha mind a 4 ember crusadert indít akkor érdemes a polearm-ot ugradelni. Itt 3 az 1-hez esély van a Cowstick fegyverre. Ha megnyitjátok a boci pályát ott 4 pylon van. A szörnyek sűrűsége és a pylonok T6-n hatalmas boostot tudnak jelenteni a szintezésben.
Preferált waypointok:
Ismét mondanám, hogy Csabi videóját cikkét érdemes megnézni, de a lenti képre is lehet témaszkodni.
http://hungarian-heroes.hu/igy-szintezz-season22-ben
Összességében szerintem egy egyedi és mókás szintezési lehetőségről van szó.
Aki szeret új dolgokat kipróbálni annak mindenképpen ajánlom.
Aki pedig lusta shrinokat vadászni ne aggódjon, mert a sima riftezés közben is lesznek (még ha nem is annyi, mintha udatosan vadásznál rájuk) és sokat fognak segíteni.
Üdv,
Drizzt_D_Hun
Forrás:
https://diablo.fandom.com/wiki/Shrines_(Diablo_III)
https://www.youtube.com/watch?v=CBf1UdVB7dQ&ab_channel=Bluddshed