Diablo II: Resurrected vs. Diablo II – Íme a változtatások listája!
Íme a Diablo II: Resurrected eddig megismert változtatásai a Diablo II-höz képest:
- Automatikus aranyszedés.
- Kibővített stat-ablak.
- A szerencsejáték (Gamble) felfrissítése, az itemek már nem tűnnek el, ha többet vásárolunk belőlük.
- A Stash mérete 10x10 -re nőtt, valamint 3 további megosztott lap került hozzáadásra.
- A tehénkirály zárolása eltávolítva, most már akárhányszor leölhető.
- Új, frissített BattleNet rendszer (habár a konzoloknak továbbra is lobby-ra van szükségük).
- Nem járnak le a karakterek (A karakterek számának korlátja 20, de remélhetőleg nem ez lesz a maximum indításkor).
- Only Ladder itemek feloldva Single Player és Non-Ladder számára.
- Only Ladder rúnaszavak és Cube-receptek feloldva Single Player és Non-Ladder számára.
- Endgame események feloldva Single Player és Non-Ladder számára.
- Játszható Xboxon, PS-en, Switch-en is akár Cross-Progression formában is.
- Globális szerverek (nem kell szervert váltanunk, hogy másokkal játsszunk).
- További részletek az áruk (pl. tárgyak) képességeiről.
- WSG (fegyverváltási hiba) és Ebug (item socketelés hiba) eltávolítva (ha ezeket kijavították, világos, hogy a régi hibákat illetően hatalmas lesz a lista).
- Egyes specifikus elemek kinézete mostantól megjelenik a karakterünkön, ha viseljük.
- A karakterválasztó képernyőn ultra közeli kép látható a karakterünkről, valamint az aktuális fejezet részletes háttérképe.
- Szélesvásznú támogatás akár 19: 9 arányban (a fekete sávok eltávolítása nagyítás közben egy lehetséges kompromisszum).
- További kisegítő lehetőségek (vezérlő támogatás, szövegméret módosítása, színvakság beállítása, stb).
- TCP/IP támogatás eltávolítása.
Tervezett változtatások?
Vannak arra utaló jelek, hogy a Blizzard nem áll meg itt és további változások várhatók a bevezetés után. Íme egy levél a Blizzardtól (forrás: reddit)
Ön szerint az alábbi változtatások jót vagy rosszat jelentenének a játéknak?
- További item toopltip-ek, amelyek a statok lehetséges hatását mutatják
- Halmozható drágakövek és rúnák
- Automatikus válogatási funkció az Inventoryban
- Kibővített varázslat-sáv a billentyűzethez
- Charm Inventory
- Időmérő a buffoknak
- Játékon belüli „lexikon” a Horadric Cube-hoz
- További módszerek a statok és a skillek resetelésére (respec)
Szeretné látni a következő változásokat a szezonális javításokon belül (a változások csak az aktuális seasonban érvényesek)?
- Új receptek a Horadric Cube-ban
- Karakterosztály skill-változások
- Új itemek
- Megváltoztatott rúnaszavak
- Új varázslatok
A Konzolos lobbik és egyéb változtatások lehetőségéről (az indulás után) Rod Fergusson a Twitteren kommunikált a játékosokkal:
"Hé, Chris, szeretem a szenvedélyt, de ez nem a szavazatok megszerzéséről szól. Hallottuk a közösség visszajelzéseit, de négy héttel az indulás előtt a stabilitásra és az optimalizálásra összpontosítunk. Nem lesznek új funkciók az indulásig. Köszönöm."
Hey Chris, love the passion but it's not about getting enough votes. We've heard the community feedback but with four weeks till launch we're focused on stability and optimizations. No new features till after launch. Thanks. #dontshakethejello
— Rod Fergusson (@RodFergusson) August 24, 2021
Fergusson a widescreen-észrevételek kapcsán szintén a Twitteren jelezte, hogy az ultrawide felbontás megtörné az eredeti játék logikáját, ezért a 19:9 képarányra törekedtek. Az egyik reagáló erre azt javasolta, hogy nagyítás során tűnjenek el a fekete sávok a szélesvásznú módból és az egér görgőjével lehessen szabályozni a nagyítás mértékét is. "Az indulás utáni lehetséges megoldásként vizsgáljuk" – hangzott a válasz.
Appreciate everyone's feedback on D2R Ultrawide support, we'll put together a response post soon. Just know that we're running on top of the original game that was 800x600 and full ultrawide resolutions breaks the original game logic, so we pushed it as much as we could to 19x9.
— Rod Fergusson (@RodFergusson) August 20, 2021
Forrás: Diablo forum / Reddit