Diablo II: Resurrected 2.3 Patch Notes
JÁTÉKMENET
- Játék nehézségi szint beállítás lehetősége a menüből - offline játék esetén. Ugyanazt a funkcionalitást biztosítja, mint a régi /players konzol parancs
- Force Move - “Erőltetett mozgás” beállítási lehetőség a vezérlési parancsoknál - ennek használatakor a karakter a kiválasztott helyre fut, az esetleg ott álló szörnyek megtámadása nélkül.
- Quick Cast - “Gyors varázslás” opció, mely lehetővé teszi, hogy egy adott funkció billentyű lenyomására rögtön aktivizálódjon a ráprogramozott skill, ne pedig az egérgombra, amit utána még le kellett nyomni.
- Active Skill Bindings - használatban lévő skill-hozzárendelések ikonsor megjelenítésének lehetősége a normál felület tetején - 16 skill hozzárendelését teszi lehetővé.
KÉNYELMI ÉS GRAFIKUS JAVÍTÁSOK
JÁTÉKMENET
- Bevezetésre került egy vizuális visszajelzés, ami akkor tűnik fel, mikor a karakter elvét egy ütést PvP játékmenetben. (keresd a “Miss Text” opciót a menüben)
- Állatok, megidézett lények, zsoldosok a játékoshoz teleportálnak ha az túlságosan eltávolodik tőlük
- Útvonalkövetés fejlesztve a megidézett lények esetében
CHAT & TÁRSASÁG
- TAB billentyűvel váltogathatunk a csatornák között játékban és a lobbyban.
- A suttogás üzenetek színe más lett, mint a rendszerüzeneteké
- A Battle.net Real ID-vel rendelkező barátok mostmár a Real ID-jükkel jelennek meg a listádban
LOBBY MENÜ
- Vizuális jel mutatja a lobbyban az elnémított vagy ignorált karaktereket
- Ugyanígy a játékosok szintjét és a használt kiegészítő típusát is külön jel reprezentálja
GRAFIKA
- NVIDA DLSS (Deep Learning Super Sampling) támogatása. Ennek bekapcsolásához nézz be a grafikus menübe.
EGYÉB
- Hibaüzenetek pontosítása abban az esetben, ha a játék nem tudja lekérni a szerverről az online karaktert
- Egy karakter törlésekor a kiválasztott karakter nem az első lesz a listában, hanem a sorrendben a következő
HIBAJAVÍTÁSOK
Grafika|Ellenfelek
- Javítva: néha nem indult el Talic, Korlic és Madawc animációja
- Javítva: Hell Swarm-ok néha fehéren jelentek meg pár pillanatra, mielőt végső színt kaptak
- Javítva: Abyss Knight szinezési hibája fagyasztás vagy mérgezés esetén
- Javítva: Imp halála esetén nem azonos színt kapott, mint életében
- Javítva: az Amazon Valkyrie nem megfelelő színben jelent meg
- Javítva: Willowisp-ek nem megfelelő színben tűntek fel
Grafika|Világ
- Javítva: a robbanó döglött tehén újra megjelenhetett egészben
- Javítva: bizonyos területeken a játékosok kieshettek / alá/ fölé eshettek a pályának
- Javítva: titkos objektumok helytelenül lettek megvilágítva
- Javítva: néhány tárgy random eltünedezett a képernyőről
- Javítva: néhány tárgy torz geometriával jelent meg
- Vörös megvilágítás intenzitása újrahangolva a Throne of Destruction pályán
- Még jónéhány textúra és grafikus hiba javítva
Grafika|Játékosok
- Javítva: Nekró esetén a Dim Vision effekt megnyúlhatott teleportálás esetén
- Javítva: Akadozás jelentkezett folyamatos Inferno vagy Arctic Blast varázslása esetén
- Javítva: Az Assassin Phoenix Strike csapása esetén az animáció a képernyőn maradhatott annak befejezése után is
- Javítva: A tűzgólem halál-animációja a gólemtől távol jelent meg
- Javítva: A Wolf és Dire Wolf idézésekor amorf geometriával jelent meg
HANGOK
- Javítva: kontroller használatakor néhány hang nem hallatszott a beállítások menüben
- Javítva: nem volt hangeffekt az öv automatikus kitöltésekor kontroller R3-as gombja használatakor
- Javítva: Classic karakter esetén végtelen ciklusba esett Diablo szövegidézet
- Javítva: A zene elhallgatott, mikor a Legacy Módot ki/bekapcsolták
- Javítva: Act3-ban néhány item nem adott hangot, mikor felvették
CRASH és ÖSSZEOMLÁS javítások
- Javítva: játék összemlott, ha az Act2 zsoldos Jab támadást hajtott végre Delirium Rúnaszó használatával
- Javítva: a játék bezáródhatott, ha teljesen kitöltötted a csatorna nevét, majd kiválasztottad a legördülő listából
- Javítva: ritka esetben a játék megakadt a Join Game státuszban azután, hogy nem tudott online játékot létrehozni
- Különböző apróbb crash javítások
JÁTÉKMENET
Online
- Javítva: ha többjátékos módban az egyik játékos egy másikhoz tartozó Lélekkövet zúzott össze a Pokolüllőn, az inventory hozzáférhetetlenné vált
- Javítva: online játékokban a wp kiválaszthatatlanná vált, ha szörnyek lepték el
- Javítva: Korlic ugrótámadása néha bebugolt
- Javítva: Ha egy más játékos TPjébe léptél, néha a játék átteleportált egy más területre, mielőtt a faluba értél volna
- Javítva: kliens-szerver kommunikációs problémák Holy Shield használatakor
- Javítva: Kereskedés ablakban néha villódzás történt, ha a játékos mozgatta a kurzort az elemek fölött
- Szinkronizációs és animációs javítások online játékok esetén
- Javítva: a kereskedés ablak bezáródhatott, mikor új játékos lépett be a játékba
- Javítva: a játékos hullája addig láthatatlan maradt, amig ki nem választotta, hogy újraéled
- Javítva: játékosok támadása és skillje nem mindig szinkronizálódott a szerverrel
Játékos képességek
- Javítva: a max attack speed néha a duplája volt, mint amit a számok indokoltak volna
- Javítva: egy Druida karakterrel PvP-zve annak megidézet lényeinek élete csak a valóságos ⅓-át mutatták
- Javítva: a telekinézis nem mindig aktiválta az Ősök oltárát
- Javítva: Hurrikán használata közben a WP túl sokáig töltött
- Javítva: Az Assassin Dragon Talon animációja egy extra rúgást is lejátszott
- Javítva: A Druida Fury képessége nem megfelelő számú ütést mutatott
- Javítva: A telekinézis képesség használatához mostmár nem szükséges látótávolságban lenni
- Javítva: a dobás képesség mostmár akkor is kiválasztható, ha épp nem dobható fegyver van nálad
- Javítva: Fire Wall és a Blaze keresztezésekor azok sebzése összeszorzódott
- Javítva: A kis eszközképernyő megakadt, mikor Act2-ben az Orifice-n telekinézist használtak
- Javítva: Városban, más játékoson Enchant használatakor megnyílt a trade képernyő
- Javítva: Paladin karakterek bizonyos skillek kontrollergombra mappelése estén nem tudták megnyitni a Stash-jüket.
- Javítva: Bizonyos aurák ki/be kapcsoltak, miközben az inventoryban matattál
- Javítva: a Paladin rubberbandolt, ha charge-olás közben lefogyott a manája
- Javítva: Conviction aura elérhetetlenné vált, ha íjat, számszeríjat fogtál
- Javítva: Shadow Master nem teleportált, mikor Dragon Flight képességet használt
- Javítva: Néhány esetben a Nekró által felélesztett lények nem voltak megsemmisíthetők (unsummon)
Kontroller
- A /nopickup mostmár jól működik a PC-s kontrollerek esetén
- Javítva: ugyanarra a gombra történő skill-hozzárendelés esetén a tooltip hibásan jelent meg
- Javítva: másik játékos halálakor a mi kontrollerünk is rezeghetett
- Javítva: a láda és inventory közötti gyorsmozgatás nem mindig működött
- Javítva: a futás ikon nem mindig jó állapotott mutatott
- Javítva: ha elfogadtál egy trade-et, majd ezután kilootoltad a hullád, a trade sikeresnek látszott, de valójában nem volt az
- Javítva: ha egy csatorna végére navigáltál, néha az beakadt, és utána nem lehetett a csatornák közt váltani
- Javítva: Imbue-zás közben néhány ui gomb nem működött
- Javítva: R3-al öv feltöltés néha félbeszakadt
- Javítva: Ha a Quest képernyő nyitva volt, és úgy üzentél, az bezárta a quest ablakot
- Javítva: A futás/járásra bindelt billentyűparancs néha összeveszett a paladin aurákkal
- Javítva: ha úgy indítottak egy trade kérést irányodba, hogy te közben a skill-billentyűhozzárendelés menüben voltál, akkor az egész kontroller-irányítás megszünt
- Javítva: ha nyitva volt az emote-képernyő miközben trade-et indítottak, akkor a két ablak átfedésbe került
Zsoldosok
- Halott zsoldosok mostantól nem fekszenek a városban a földön
- Javítva: ha egy játékos, akinek meghalt a zsoldosa csatlakozik egy másik játékba, akkor a halott zsoldos feléledve, de mozdulatlanul állt a játékban
- Javítva: Act 2 zsoldosok rossz aura ikonnal jelentek meg
- Javítva: néha a zsoldos nem teleportált a játékossal együtt
Ellenfelek
- Javítva: stunnolt Grotesque néha nem volt célozható
- Javítva: a Tomb Viper Méregfelhő támadása tévedésből fizikai sebzést okozott - mostantól ez a helyes, méregsebzést okozza
- Javítva: Baal némely lövedék vagy fizikai támadása játékosonként eltérő animációval jelent meg
- Javítva: Death Lord frenzy támadása animáció nélkül ment végbe
Világ
- Javítva: a szétrúgott gubók (cocoon) néha újra bezáródtak
Stash
- Ha több aranyat szerettél volna betenni a ládába (fülre), mint ami még épp belefért, akkor semennyi nem került bele
TELJESÍTMÉNY
Képességek
- különböző játékos-képességek optimalizálása
Ellenfelek
- különböző boss és szörny megjelenések
LOKALIZÁCIÓ
- Javítva: hibás narráció Greiznél, mikor azt mondja: “Who goes there?” - kínaiul
- Javítva: Kashya narrációja javítva Act1, Quest 5 esetén kínaiul
- Javítva: szöveg igazítása bizonyos esetekben hibás volt
- Javítva: nem-angol szövegkörnyezetben a személyes névmások indokolatlan megjelenése
- Javítva: Baal első legyőzése után néhány szöveg nem jelent meg a chat-ablakban
FELHASZNÁLÓ KÉPERNYŐ
Általános
- Javítva: néhány esetben az ellenséges-játékos kapcsolóra nehezen lehetett rányomni
Kontroller
- Javítva: néha vörös villanás volt látható, ha életbónuszt adó, vagy más itemet vettél le magadról
- Javítva: a TP ikon néha nem vált vörössé kontroller használata esetén
- Javítva: a kurzor néha megakadt az övön, ha dir.pad-ot használtál a zsebek közti navigálásban
- Javítva: kontroller használatakor néha a Join gomb szürkévé vált a lobbyban, ha más becsatlakozott a játékba
- Javítva: a játékos néha nem tudott a játék-létrehozás gomb alá navigálni kontrollerrel
- Javítva: Baal életvonala hibásan került megjelenítésre kontroller használata esetén
Zsoldosok
- Javítva: kontroller esetén néha a zsoldos skilljei rossz sorrendben kerültek megjelenítésre
Chat
- Javítva: ha a csatornák listája már akkora volt, hogy görgető sáv vált szükségessé, és ekkor kiléptél a csatornáról, nehézkes volt visszagörgetni a lista elejére
- Javítva: néhány hosszú chat-üzenetet levágott az ablak
- Javítva: a chatbe linkelt item helyett egy másik jelent meg, mikor rákattintottál
- Javítva: a chat ablak megakadályozta a skill használatát
- Javítva: a /whois parancs használata usernév nélkül mostmár nem duplán reagál
Lobby
- Javítva: gombok feliratának igazítása
- Javítva: kijelölt és vonszolt szöveg addig nem jelent meg, amig el nem engedte a játékos az egérrel
- Javítva: különböző szövegkijelölési anomáliák
Automap
- Javítva: a térkép néha nem mutatta a már felderített részeket, mikor visszatértél
- Javítva: gyors teleportálás esetén néha nem jelent meg a kijárat a térképről
Inventory
- Javítva: kontroller esetén az Imbue és Add Socket ablakokban hibásan jelentek meg a feliratok
Felület
- Javítva: az elpusztíthatatlan itemek néha nem jelentek meg a karaktereden a menüben
- Hibaüzenet megjelenítése, ha 15 karakternél hosszabb nevet adnak meg egy játéknak
- Javítva: a credits képernyőn néha elhallgatott a zene
- Javítva: az ESC gomb nyomvatartásakor a kilépő képernyő villódzott
- Javítva: túl magas sisak viselése esetén a Lobby képernyő levágta a karakter tetejét
- Javítva: új karakter létrehozása után azok néha nem megfelelő sorrendben vagy helyen jelentek meg a főmenüben
- Javítva: elromlott, 0 durability-s tárgyak immár nem jelennek meg rajtad a főmenüben
Beállítások
- Javítva: néhány felirat rossz igazítással jelent meg
- Javítva: néha megakadt a kontroller vezérlés, ha a HDR kalibrációs képernyőn billentyűzet / kontroller között váltottál
Panelek és a HUD
- Javítva: néhány felirat rossz igazítással jelent meg
- Javítva: a Nekró osztálykijelzése levágásra került a Party képernyőn nagybetűs megjelenítési módban
- Javítva: Legacy módba váltás során néhány felirat összezsugorodott
- Javítva: A WP menü eltűnt bizonyos skillek használatakor, ha előtte nyitva volt.
Forrás: Blizzard US Forum
Fordította: Héger András