Diablo IV season 5 Információ

Diablo IV, Patch Note, 1.5.0, Season 5

Diablo IV season 5 Információ
The Diablo IV Season 5 PTR: What You Need to Know

Sziasztok,

A DIABLO IV Season 5  : amit tudnod kell
A fordításért köszönet : vtom
Mindenkinek jó szórakozást kívánunk.


 

A Sanctuaryban szerzett élményetek hamarosan még tüzesebb lesz: itt egy áttekintés arról, hogy mit kell tudnotok.


Új Eternal küldetés: Az ellenség szeme

Az 5. szezon egy új történetet mutat be, ahol ellenségeket vágnak le, a szövetségek változnak, és valószínűtlen barátok bukkannak elő az árnyékból. A PTR egy új küldetéssorozatot tartalmaz, amely a fő küldetéssorozat eseményei után játszódik, és mind a szezonális, mind az eternal-ban elérhető, és az eternal-ban elérhető marad az 5. szezon befejezése után is.

Irány Hawezar a World Tier III-ban, és nyomzzátok ki, hogy mi okoz zavart az ottani városlakók körében. A küldetés teljesítése lehetővé teszi számotokra, hogy megküzdjetek a Infernal Horde-dal, az 5. szezonnal érkező új tevékenységgel. Ne feledd, hogy ezt a küldetést csak egyszer kell teljesítened a fiókodban.

ÖLD MEG A POKOLI HORDÁKAT(Infernal Hordes)!

A Helltide-ok csak a kezdetet jelentették a várakozó borzalmakból. Szállj szembe a Pokol légióinak végtelen hullámaival a Gyűlölet Birodalmában, miközben a Pokoli Hordák napról napra egyre erősebbé válnak.

A Pokoli Hordák egy olyan tevékenység, ahol hordákat gyilkolsz, miközben Burning Aether-t szerzel, hogy erőteljes fegyvereket és jutalmakat nyerj. Ha sikeresen megölöd a Hordákat, megküzdhetsz a hatalmas Elátkozott Tanáccsal (Fell Council).

Lépj be a Gyűlölet Birodalmába egy Infernal Compass használatával.

Az Infernal Compass az Endgame Bossok, Helltide-ok, NMD és Whispers teljesítésével szerezhetők meg. Egy Infernal Compass-t kapsz az új küldetés teljesítése után.

Infernal Hordes

  • A Pokoli Hordák hullámokban érkeznek, mindegyik 90 másodpercig tart.
  • Gyűjts Burning Aethert a hullámok alatt, amit a sikeres Infernal run végén költhetsz el.
  • A 90 másodperc végén öld meg a maradék ellenségeket, és válassz a három Pokoli Ajánlat (Infernal Offer) közül. Miután
  • kiválasztottad, a következő hullám kezdődik.
  • Ha sikeresen legyőzöd az összes hullámot az adott Szinten, továbbjuthatsz a Gyűlölet Kútjához (Well of Hatred), majd harcolhatsz az Elátkozott Tanáccsal. Miután legyőzted az Elátkozott Tanácsot, a Burning Aether segítségével elköltöd a Pokol Zsákmányaira (Spoils of Hell).

 


Infernal Offer

Minden hullám legyőzése után a Pokol egy Pokoli Ajánlattal kísért meg téged.

  • Az Infernal Offer során három különböző módosítót kínál, ez lehet Áldás vagy Átok amelyek módosítják az Infernal Run-t. Válassz egyet! Például: Elit sebzés növelése, Elitek több Burning Aethert adnak.
  • Válassz bölcsen— az Infernal Offer-ek halmozódnak az Infernal Run-ok során. Több is aktív lehet egyszerre!
  • Az Infernal Offer lehetőséget nyújt arra, hogy növeld a nehézséget, így több Burning Aethert nyerhetsz, vagy választhatsz szerényebb Infernal Offer-t, ha az intenzitás túl nagy lenne.

Burning Aether

Burning Aether-t az Infernal Hordes run alatt, az Aether Fiends és Aether Lords megölésével, vagy a Soulspires és Aetheric Masses elpusztításával szerezhetsz.

A Burning Aether-t egyénileg lehet megszerezni, függetlenül attól, hogy egyedül vagy csoportban játszol. Ez lehetővé teszi, hogy eldöntsd, mire költöd el a run végén.

 

 
Spoils of Hell

A sikeres run után a Burning Aether-t a Spoils of Hell kinyitásához használhatod. Négy különböző Spoils of Hell (láda) lesz elérhető az Infernal Hordes run befejeztével:

Spoils of Equipment

Spoils of Materials

Spoils of Gold

Spoils of Greater Equipment: Egy Greater Affix-es tárgyat garantáltan ad!

 

 

 
Infernal Compass

  • Az Infernal Compass-nak 8 szintje van, amelyek nehézségben és World Tier-ben növekednek.
  • Minden Infernal Compass szint növeli a hullámok számát, az I-III. szinteken öt és egészen a Tier VIII-ig legfeljebb 10 hullámig növekszik. Ez növeli a szörnyek kezdő nehézségét is, valamint növeli a jutalmak erejét, miközben csökkenti az újraéledések számát.
  • Abyssal Tekercseket szerezhetsz és használhatsz az Infernal Compassod szintjének növelésére. Az Infernal Compassok csak az I-III. szinteken esnek; Abyssal Tekercsekre lesz szükség a szintjük növeléséhez, hogy elérjék a maximális VIII. szintet.

Az Infernal Compasszok a következő szinteken és World Tier-ekben használhatók:

  • Tier I:
    Elérhető a World Tier III-ban
  • Tier II:
    Elérhető a World Tier IV-ben
  • Tartalmaz bónusz affixeket, amelyek növelik a crafting anyagokat, valamint a Legendary és Unique tárgyak dropját!
    Tier III
  • Elérhető 100-as szinten
  • Tartalmaz bónusz affixeket
  • Tartalmaz Spoil of Greater Equipment-et

 

 

Harc a Bukott Papok ellen


  • Ha sikerül túlélned az Infernal Hordákat, a Bukott Tanács (Fell Council) vár rád. Eredetileg azért voltak, hogy megvédjenek minket Mephistótól a Diablo II eseményei során, de ezek a nemes papok megrontódtak és annak a démonnak a bajnokaivá váltak, akit esküjük szerint ellenzették.
  • Összesen 5 Fell Council tag van, mindegyiknek különböző egyedi képessége van. Minden alkalommal, amikor szembekerülsz a
  • Fell Council-lal, 3 különböző tag fog harcolni veled – mindhárom véletlenszerűen lesz kiválasztva. Légy óvatos a különböző kombinációkban megjelenő egyedi képességeikkel.
  • Miután elég sebzést okozol a Fell Council-nak, a papok egyre dühödtebbé válnak támadásaikban. Maradj éber, ha életben akarsz maradni.
  • A Fell Council legyőzése után elköltheted Burning Aether-t a Spoils of Hell-re.

 

ÚJ FEGYVEREK ÉS TÁRGYAK

Az Égő Poklok kohói a leghevesebben égnek, ami hihetetlen lehetőségeket teremt az általuk készített fegyverek számára.

  • Az 5. szezon új legendás, egyedi és egyéb tárgyakat vezet be.
  • Ezek az új legendás és Unique tárgyak megszerezhetők Sanctuary területén az ellenségek legyőzésével, de a legnagyobb eséllyel az Infernal Hordes játékmódban tűnnek fel.

 

 

JÁTÉKMENET JAVÍTÁSOK AZ ENDGAME BOSSOKHOZ

Néhány általános játékmenet javítást vezetünk be az endgame bossokhoz.

Endgame bossok

  • Már nem szükséges újraindítani a kazamatát ugyanazon boss újrajátszásához. Legyőzésük után a megidéző oltár újra megjelenik, és további anyagok felhasználásával ismét megküzdhetsz velük.
  • Varshan megidézéséhez már csak Malignant Hearts szükséges. Trembling Hands, Blackened Femurs, ésa Gurgling Heads kikerültek a játékból.
  • A bossok mostantól további aranyat dobnak ritka tárgyak helyett.

Beast in Ice

  • A Beast in Ice harca mostantól szabványos dungeon-ként működik; nem szükséges többé sigil-t készíteni a harchoz.
  • Az Korábban szezonális vagy Eternal karakterek által birtokolt maradék Beast in Ice sigil-ek felhasználhatók a megidézésére megidéző anyagok helyett.
  • A harc most sokkal közelebb van a bejárathoz, így nem kell végigmenni a dungeon-on a harc előtt.
    A Sigil Dust eltávolításra került, mint az idézéshez szükséges anyag.


Tormented bossok

  • Mmostantól ötször annyi tárgyat dobnak.
  • Újra egyensúlyoztuk a loot-ot, hogy egyenlőek legyenek egymással.
  • Minden bossnak 5 esélye van arra, hogy egy Mythic Unique dropra, mindegyik 1,5%-os eséllyel. Összességében 7,5% esély van arra, hogy egy Mythic Unique tárgyat dobjanak. Ennek a változásnak az eredményeként van esély arra, hogy  több Mythic Unique tárgy essen ne csak egy.
  • A megidézésének költségét 2 Stygian Kőről 1-re csökkentették.

Helltide és Whispers

  • Jelentősen csökkentettük a Whisper teljesítéséhez szükséges időt. Mostantól mindig elegendő Whisper áll rendelkezésre ahhoz, hogy 10 Grim Favor-t szerezz egy adott Helltide alatt, így a teljesítésük jelentősen kevesebb időt vesz igénybe. Ezenkívül az ikonokat frissítettük, hogy összhangban legyenek a többi Whisperrel.
  • A fenyegetettségi szint növelése mostantól következetesen skálázódik az elpusztított szörnyek életerejével.
  • A Baneful Heart dropját módosítjuk, mivel túl gyakran estek, így nem érződtek értékesnek.
  • A kínzott ajándékból való megszerzés esélye 13%-ról indul, és minden sikertelen próbálkozás után növekszik. Amint megszerzel egy Baneful Heartot, az esély 10%-ra áll vissza.
  • A Hellborne és a Helltide Assassin esetében az esély 1%-ról indul, és minden sikertelen próbálkozás után növekszik. Most 2%-ra áll vissza.
  • A Cull Demons Whisper mostantól magában foglalja a Fallen ellenségeket, a Cull Fallen Whisper pedig a Cull Cultists váltotta fel.
    A Helltide Commander-ek mindig dobnak egy szívet.
  • World Boss, aki egy aktív Helltide-ban jelenik meg, 3 szívet fog dobni.
  • A ládák kis eséllyel adhatnak szívet, ha Mastery szintet érnek el az eventben
  • A Profane Mindcage visszatér az Infernal Hordák Szezonjában!
    • Mindig a Hellborne-ból esnek.
    • Legfeljebb háromszor stack-elhető.
    • Csak az ISeasonal Relm-ben érhetők el.
  • A World Tier I. és II. szintjén a Blood Maiden megidézéséhez most már csak két Szív szükséges.
  • A Tortured Gift ládák megnyitásához a World Tier I. és II. szintjén mostantól 75 Cinder szükséges a korábbi 100 helyett.


Zsákmány

  • A Tormented főellenségek legyőzéséért járó Resplendent Spark jutalmak mostantól külön-külön megszerezhetők Hardcore és nem-Hardcore módban is.
  • A Resplendent Spark és Scattered Prisms tárgyak már nem kerülnek automatikusan felvételre. Ezenkívül ezek a tárgyak megtalálhatók az elveszett tárgyak tárolójában, ha elfelejtenéd felvenni őket.
  • Az Unique és Mythic Unique tárgyak mostantól megszerezhetők a Whisper Caches-ből, a Purveyor of Curiosities-nál (ahol az obolt költöd) és a Helltide során szerzett Tortured Gifts által.
  • A Mythic Unique tárgyak megtalálásának esélye növekedett a boss harcokon kívül.


Kincses Goblinok

  • A Kincses Goblinok zsákmányának minősége javult. Mostantól 1-3 legendás tárgyat és 2-6 ritka tárgyat dobhatnak. Minél több legendás tárgy esik, annál kevesebb ritka tárgy lesz. Az ellenkezője is igaz: például ha 2 legendás tárgy esik, akkor 4 ritka tárgy fog még mellé esni.
  • Mostantól 1-2 Elixírt is dobnak, és garantáltan dobálnak közönséges ércet, gyógynövényeket, bőrt és drágakő töredékeket.
  • Megnöveltük az arany mennyiségét, amit ejtenek.
  • Példák:

               World Tier I-ben: 40k arany
               World Tier IV-ben: 150k arany

  • A World Tier III és IV szinteken a Kincses Goblinok Forgotten Souls is dobnak.
  • Ezenkívül mostantól 10/20/30% eséllyel dobnak 1-2 Scattered Prisms-t a World Tier I és II / World Tier III / World Tier IV szinteken.

Fegyverek

Mostantól több osztály is használhat különböző fegyvertípusokat. Ez magában foglalja az eredendő affixek frissítését, hogy hasznosabbak legyenek az osztályok között, valamint a feltételhez kötött követelmények módosítását.
Például a varázslók mostantól használhatnak egykezes kardokat és buzogányokat.

 

JÖVŐBELI AKADÁLYMENTESSÉGI ELEMEK

Az 5. szezon PTR-ben három nagy játékmenet-javító és akadálymentességi funkciót tesztelünk, amelyekre visszajelzéseket várunk. Ezek a funkciók megkönnyítik a játékosok számára a világban való navigálást és a küldetéseik célpontjainak megtalálását. Mivel ezek a funkciók még fejlesztés alatt állnak, minden visszajelzés segít a hivatalos megjelenés előtti finomításukban egy későbbi frissítésben.

Auto-Pin

Ez egy új funkció, amely automatikusan elhelyez egy térképtűt a kiválasztott küldetésed vagy feladatod célpontjára a játékbeli naplódból. Amikor a tű elhelyezésre kerül, a mini-térképeden megjelenik az útvonal, amelyet követni kell a kiválasztott célállomás eléréséhez. Ez lesz az alapértelmezett beállítás a küldetések kiválasztásakor, és lehetővé teszi a további navigációs funkciók használatát is.

Audió navigációs segítség

Ezzel a funkcióval a játékos térbeli audio jelzéseket kap, amelyek az elhelyezett tű felé irányítják az overworld térképen. Ez a funkció, az auto-pin navigációval együtt lehetővé teszi a játékosok számára, hogy küldetéseik tartalmán navigáljanak, miközben a célpontjukat audio navigációval követhetik. A legjobb eredmény érdekében fejhallgató használatát javasoljuk a magával ragadó hangzás érdekében. A játékosok beállíthatják mind a ping hangerejét, mind az intervallumát, hogy megtalálják az igényeiknek megfelelő szintet.

Iránytű

Az iránytű funkció egy képernyőn megjelenő HUD elemet biztosít, amely a játékos körül forog, és az elhelyezett térképtű felé mutat. Az auto-pinnel kombinálva ez folyamatos útmutatást nyújt a játékosnak. A játékosok megváltoztathatják a nyíl színét, hogy az igényeikhez igazodjon, és biztosítsák, hogy jól látható legyen, miközben a pokol lakóit irtják.


Kapcsolódó cikkek még a témában.

Season 5 Új Cosmetics cuccok jönnek Tejal boltjába az 5. évadban - Churning Earth



Szezonális vs. Ethernal tartalom - Season 5. -ben




Változások az összes új legendary Aspect-ben 1.5.0-ban (Season 5)



A teljes listát  Itt találod

Változások az összes új Unique itemeknél Patch 1.5.0 (Season 5)



A teljes listát Itt találod



Diablo IV: Season Journey Gear Set jutalmak Season 5-ben.




A Masterworking Materials Group büntetése eltűnt a PIT-nél Season 5-ben.



A Diablo 4 közelgő 5. szezonjában a Blizzard számos olyan visszajelzéssel foglalkozott, amelyet a játékosok a Classok egyensúlyával , a varázslás anyagköltségeivel és különösen a The Pit of Artificersben való csoportos játékkal kapcsolatban kaptak.


Korábban csak az a játékos, aki kinyitotta a PIT-et, kapta meg a teljes mennyiségű Masterworking materials-t. Ez a büntetés a csoport többi tagjára nézve megszűnt.



Hamarosan érkezünk még Információkkal.



Forrás:Wowhead