Nerfelik az Abattoir of HOTA eventet a Diablo IV-ben!

Kénytelenek. Kezdődik a PoE új ligája és a Diablo IV újra elnéptelenedik

Nerfelik az Abattoir of HOTA eventet a Diablo IV-ben!

Úgy néz ki, hogy a Blizzard kénytelen meghátrálni és valamennyire kiigazítani a Diablo IV eddigi történetének legelcseszettebb eventjét. Az Abattoir of Zir ugyanis a túlnyomó többség számára játszhatatlan és értelmezhetetlen volt (kivéve a 0-24 játékosokat és azokat persze, akiknek túlgearelt HotA barbárjuk van). El is kezdődött gyorsan az elszivárgás, tekintve, hogy indul a PoE új ligája, úgyhogy nagyon gyorsan lépni kellett, ha nem akarták megismételni a Season 1 végének tragikumát.

A hibákról Raxxanterax is készített egy elég jó összefoglalót és úgy néz ki, hogy ezt a fejlesztők biztosan látták, mert elég sok minden visszaköszön a javítási tervekben:

Mondjuk én személy szerint ennél sokkal tovább mentem volna és újragondolom az egészet, de kezdetnek ennyi is elég lesz. Talán.

A tervezett változtatásokról PezRadar Community Manager egy kék posztban számolt be a Diablo IV fórumán, ennek a posztnak a tükörfordítása következik:

Szeretnénk mindenkinek megköszönni a visszajelzéseket, amelyeket az elmúlt napokban, az Abattoir of Zir elindítása óta adott.

Ahogyan arról a BlizzConon beszéltünk, szerettünk volna további végjáték funkciókat hozzáadni a Diablo IV-hez, és a játékosoktól visszajelzést kérni arról, hogy mik lehetnek a lehetséges állandó kiegészítések a jövőben, ahogy tovább növeljük a játékosok játékélményét.
Van néhány változtatási ötletünk, amelyek az Abattoir of Zirrel kapcsolatos visszajelzésekre regaálnak. Ezeket holnap egy hotfixben szeretnénk a játékosok rendelkezésére bocsátani. 

Glyph tapasztalati jutalmak

A 2. Tier-től kezdve a Glyph tapasztalati jutalmakat úgy fogjuk módosítani, hogy az Abattoir of Zir magasabb szintjein haladva jelentősen nagyobbak legyenek. Ez a visszajelzések alapján segíteni fog abban, hogy mennyi időbe telik a Tears of Blood glyph szintlépése, és más Glyphek szintezéséban is segíteni fog.

Problémás Affixek

Azt tervezzük, hogy az egész játékban letiltjuk a Vampiric és a Suppressor Affixeket a Blood Seekers mobok esetében. Megértjük, hogy ezek milyen nehézséget okoztak a játékosoknak az Abattoir of Zir teljesítése közben.

Nehézségek és sebzéscsökkentések

A kisebb Abattoir of Zir szinteket úgy fogjuk méretezni, hogy egy kicsit könnyebb legyen a játékosok számára, akik belevágnak ebbe az új végjáték funkcióba. Láttuk, hogy a játékosok megjegyezték, hogy a nehézség még az első szinten is túlzó azok számára, akik korábban képesek voltak teljesíteni a 100. szintű Nightmare Dungeon-t. Ezek a változások több lehetőséget biztosítanak a játékosoknak, hogy megtapasztalják a korai szinteket, és fejlődjenek, ahogy haladnak rajtuk. A játékosok számíthatnak arra, hogy a 10. Tier és az azon túliak ugyanolyan nehézségűek lesznek, mint a hotfix előtt.

Külön tervezzük, hogy az Abattoir of Zir minden szintjén ~20%-kal csökkentjük a bejövő sebzést.

A játékosok kaliforniai idő (Pacific Time) szerint deceember 8-án, valamikor a nap folyamán számíthatnak erre a hotfixre.

A lehető leggyorsabban szerettünk volna néhány változtatást kihozni ehhez az új végjátékmódhoz, és továbbra is figyelni fogjuk a visszajelzéseket. Nagyra értékeljük a nagyszerű visszajelzéseket, amelyeket kaptunk, és szeretnénk még egyszer megköszönni mindenkinek, aki a fórumokon, a közösségi médiában, a Redditen és máshol is jelezte ezt.

 

Forrás: Blizzard Forum