Diablo 4 Season 4, 1.4.1. patch

Diablo4 1.4.1 patch, 1.4.1 patch, Season 4 patch

Diablo 4 Season 4,  1.4.1. patch
Diablo 4 Season 4 1.4.1 patch

Sziasztok! Ime a Diablo 4 Season 4, 1.4.1. patch
fordítása, 2024. Május 28-án izzul :)
Olvasgassatok, van mit. Vannak skillek, amikhez
jócskán hozzányúltak!
Jó olvasgatást! 

JÁTÉKFRISSÍTÉSEK:

- A Enchanting menü mostantól tájékoztat arról, hogy nem lehet Greater Affixre rollolni.
- A Hellborne mobok a Helltide-ban mostantól további tűzsebzést okoznak a
  támadásaikkal.
- A Masterworking anyagok mostantól közvetlenül átalakíthatók, ahelyett, hogy egy
  Materials Cache megnyitása lenne szükséges a megszerzésükhöz.
- Ha a Masterworking-et egyszer egy karakter feloldotta, mostantól mindig elérhető
  minden karakter számára, mindenhol (Eteral és Season).

- A Masterworking aranyköltsége csökkent.

PÉLDÁK:

- 1-4: Változatlan
- 5. rang: 450 000-ről 400 000-re csökkent.
- 8. rang: 1,000,000-ről 800,000-re csökkentve
- 12. rang: 10.000.000-ről 2.500.000-re csökkentve.

Fejlesztői megjegyzés:
Szeretnénk, ha a Masterworking fő irányvonala az anyagok megszerzésére koncentrálna,
és kevésbé az aranyra. Nem akarjuk azt, hogy a szükséges anyag megvan, de az arany
összegyűjtésére extra időt kelljen szánni.

- Az Armor felső határa mostantól megjelenik a tooltipben, amikor a
  karakterstatisztikákban a páncélokat nézed.
- A Sorcerer's Enhanced Charged boltok sebzése 30%-ról 45%-ra nőtt.

Fejlesztői megjegyzés: Megvizsgáltunk egy problémát, amikor az Enhanced Charged Bolts
túl sokszor jelent meg, amikor az ellenségek szorosan egymás mellett voltak, ami
teljesítményproblémákat okozott. Azt is megállapítottuk, hogy a lökés sebzés a tervezettnél
kevesebb kárt okozott, amikor az Piercing Static aspektust használtak.
Miközben ezt a két problémát javítottuk (lásd a hibajavításokat alább), úgy döntöttünk, hogy
a lökés sebzés 50%-os erősítése kompenzálja azt, hogy csökkentettük proccolását,
ha mobok egymásra voltak halmozva.

- Több forrásból is megnöveltük a Scattered Prisms (lyukasztó) dropját.
- A goblinok mostantól gyakrabban dobnak Scattered Prisms-et.

- 15% esély a World Tier I és II
- 25% esély a World Tier III
- 30% esély a World Tier IV

- A World Boss mostantól mindig dob Scattered Prisms-et, és a mennyiségük
  a World Tier szerint nő.

- 1 db a World Tier I és II
- 2 db a World Tier III
-
3 db a World Tier IV

A Buthcer mindig dob egy Scattered Prisms-et a legyőzésekor.

- Átdolgoztuk a tárgystatisztika-összehasonlítást, hogy intuitívabb legyen,
  amikor ugyanaz a stat többször is megjelenik egy tárgyon (All resist,cooldown stb)
  ami leggyakrabban a Tempered tárgyaknál fordulhat elő.

Fejlesztői megjegyzés:
Korábban, ha összehasonlítottad egy tárgy statisztikáit, és egy érték kétszer jelent
meg (például a cooldown), akkor a két különböző értéket külön-külön jelenítette meg.
Ezt most úgy frissítettük, hogy ezeket az egyedi értékeket összevonva csak egy
értéket jelenítsünk meg, így könnyebbé téve a tárgyak közötti statisztikák összehasonlítását.

- A Hellborne legyőzéséért járó Whisper követelményei 3 helyett 1-re csökkentek.

Fejlesztői megjegyzés:
Ezt a változtatást egy hibajavítás kompenzálására végeztük, amely a javítási jegyzetekben lejjebb olvasható.

HIBAJAVÍTÁSOK:

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem jelentette be megfelelően a
  Codex of Power-ben az aspektusok támogatott kategóriáit.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem tett megfelelő különbséget a zárolt
  és a nem zárolt Tempering receptek között.

FELHASZNÁLÓI FELÜLET, ÉS FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY:

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Bloodmarked játékosok nem tudtak egymásnak
  meghívókat küldeni.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az aranykereskedésnél egy olyan játékosnak
  akartál aranyat adni, aki elérte az arany maximális mennyiségét, akkor megszakadt a
  kereskedés mindenféle visszajelzés nélkül.
- Több olyan esetet is javítottunk, amikor a skillek tooltipje nem frissült, miután a Sorcerer
  varázslatának hatására vagy a temperálással megszerzett új affixek hatással voltak rájuk.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a temperálás reroll tooltipje nem volt következetes.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a temperált amulettek és kétkezes fegyverek
  előnézeti és összehasonlító tooltip értékei pontatlanok voltak.
- Kijavítottunk egy problémát, amely miatt a Tempering receptekkel való interakció nem volt
  következetes a billentyűzet és egér, illetve a kontrollerrel való játék között.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Masterworking menüje a World Tier-ek közötti
  váltáskor bezáródhatott.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a tárgyak Masterworkingi szintjeit jelölő ikonok
  nem voltak következetesek.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Trial-ok képernyőjének Progress szakasza nem frissült,
  amikor egy új karakterosztállyal először teljesítette a Gauntlet-et ugyanazon a fiókon.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor több újonnan Core skillként megjelölt képesség,
  például a Kick és a Firewall nem jelent meg, amikor az Core készségeket kerestük
  a skillek között.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a ruhatárban a módosítások elmentése a lapok
  közötti váltással nem tükrözte a változásokat.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor Soudeh párbeszédéből hiányzott egy sor a
  Blood Maiden legyőzése után.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a kábító gránátok vizuális mérete nem nőtt a tényleges
  hatás méretével.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a tárgyon lévő Greater Affix ikon
  átfedésben volt a gemekkel.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a tárgystatisztika-összehasonlítások hibásak
  voltak, amikor az összehasonlításban részt vevő tárgyak egyikének két különböző
  forrásból származott ugyanaz a stat. Mostantól az azonos stat több forrása egyetlen
  értékké sűrűsödik a tárgyak összehasonlítása során.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor egy tárgy enchantolásakor a Veiled Crystal-ok
  tooltipje látható volt az Affix cseréje menüben.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Baneful Hearts-ból több esett, nem jelentek
  meg egyenként, amikor a földön voltak.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor a felugró ablak tévesen azt állította, hogy egy új
  Pit szint feloldódott, amikor valójában nem oldódott fel.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Pit-ben a büntető idő, amit meghalás
  miatt kapsz,  még akkor is megjelent, amikor a Mastery időzítő már lejárt.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Pit 130-as szintje az Artificer listájában helytelenül
  131-esnek volt jelölve.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Helltide ládák kinyitása a World Tier I. és II-ben
  1,5 másodperc helyett 3 másodpercig tartott.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a küldetés jelzők nem jelentek meg a térképen,
  amikor a Confront Doomsayers Whisper aktív volt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Gauntlet indítására szolgáló gomb nem jelezte,
  hogy nem érhető el a Gauntlet amikor éppen cserélődik újra.
- Különböző különféle javítások és életminőség-javítások a Temperálás, a
  Masterworking és a Codex of Power menükben.
- [Csak PC!] Az NVIDIA DLSS Frame Generation (NVIDIA DLSS képkocka generálás)
  problémáit javították, amely az NVIDIA 4000-es sorozatú grafikus kártyákkal rendelkező
  játékosok számára elérhető beállítás, és amely stabilitási problémák miatt ideiglenesen
  ki volt kapcsolva. Ezeket a problémákat kijavítottuk, és a beállítást újra engedélyeztük.

JÁTÉKMENET:

HELLTIDE:

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos halála után eltűnő Hellborne
  ellenségek lootot dobtak.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Helltide Zealots a föld alatt spawnolt.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Screaming Hell Veins többször is lootolható volt.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy az Aberrant Cinders mennyisége nem állt vissza,
  amikor egy aktív Helltide-ba visszaléptünk egy olyan karakterrel, akinek
  korábban volt Cinderje.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Spires of Corruption hatása nem egyezett a
  vizuális hatással.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Trembling Mass ellenségek végtelenszer
  újratermelődhettek.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Waves of Darkness alatt az ellenségek a
  közelben lévő Iron Wolves-ok ellen támadhattak és üldözhették őket, ami
  megnehezítette az eseményhez szükséges mesterfokozat megszerzését.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Blood Maiden elleni harc közben spawnoló
  Hellborne Disciples beleszámítottak a Cull Hellborne Whisper-be

Fejlesztői megjegyzés:
A Blood Maiden elleni harc során előbukkanó Hellborne Disciples-ek más
szempontból nem számítanak Hellborne-nak, például nem dobnak lootot, mint a
normál Hellborne-ok. Ez a változtatás azt hivatott biztosítani, hogy ezek mostantól
nem számítanak bele a Hellborne kill-ekbe.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Thread előrehaladása megállt,
  ha a játékos kilépett a Helltide-ból, miközben a Thread a nulla közelében volt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Hellwormok néha láthatatlan falakat
  hagytak maguk után, miután eltűntek.

PIT:

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Den Motherből érkező Orb
  sugarak sebezték a játékosokat, mielőtt azokat valóban használta volna.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor csak akkor tudtál interakcióba lépni
  a Pit obeliszkkel, ha Rune Shards volt az inventory-ban.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Rune Shards-ok a World Tier III-ban
  Nightmare Dungeonsban és a Seething Abominationtől a
  Fields of Hatredben is eshettek.

SKILLEK,ÉS MECHANIKA:

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Enhanced Charged Bolts sebzése
  túl gyakran robbant fel az egymásra rakott ellenségeknél
  (ahogyan azt korábban a játékfrissítéseknél megjegyeztük).
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Enhanced Charged Bolts okozta sebzés
  a tervezettnél kevesebb sebzést okozott, amikor az
  Piercing Static Aspektet használtuk.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Druid Spirit Boon Overload sebzése
  fizikai sebzés volt a villámsebzés helyett.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Alfa aspektus nem jelölte megfelelően
  a Wolves képességet vérfarkas képességként a játékban.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Dolmen Stone Amulettből a játékos
  körül keringő sziklák abbahagyhatták a keringést, amikor lövedék érte őket
  (például Suppressor Fields-től) vagy szörnyek által keltett falak
  elpusztították őket.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Barbár Bash képessége multiplikatív
  sebzést okozott additív sebzés helyett, amikor egy
  Tempering Affix-szel kombinálták.
(visszaállt az eredeti tulajdonság!  Adam Fletcher írt posztot erről
az X-re, hogy belsős jegyzet volt, és véletlen került a Patch Note-ba)
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Scoundrel's Kiss Unique Ringgel
  használt Rapid Fire a tervezettnél nagyobb hatótávolsággal rendelkezett,
  ami lehetővé tette, hogy az ellenségeket a képernyőn kívül sebződjenek.

ÁLTALÁNOS JAVÍTÁSOK:

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Waller-affixszel rendelkező elitek
  által létrehozott falakat más szörnyek elpusztíthatták, ha érintkeztek velük.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy az Sunken Library-ban a főkönyvtáros
  a zárt ajtó mögé spawnolhatott, ami megakadályozta a továbbhaladást.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Cathedral of Lights-ban eldobott
  tárgyaknak magasabb szintigényük volt, mint kellett volna.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az End Game bossok,
  pl. Uber Duriel, még mindig dobhattak olyan felszerelést, ami alacsonyabb
  volt a Rare minőségnél.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az End Game bossok a tervezettnél
  nagyobb sebzést okoztak bizonyos esetekben.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor egy Shrine újra aktiválodott,
  miután elteleportáltál egy dungeonból, majd újra beléptél.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a következő Tempering-affixek által
  biztosított Cooldown Reduction kisebb volt a magasabb szintű recepteknél:
- Defensive
- Frost Cage
- Nature Magic Wall
- Barbarian Strategy
- Utility
- Alchemist Control
- Daze Control
- Resource
- Companion Efficiency
- Weapon Mastery Efficiency
- Subterfuge Efficiency

- Javítottuk azt a debuffot, amit a Beast in Ice harc közben kapunk.
  Korábban ez megmaradt a halálunk után is és még stack-elődhetet is.

EGYÉB JAVÍTÁS:

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Blood Maiden's Mantle Trophy
  kozmetikai termék, amelyet a Blood Maiden dobott,
  nem működött megfelelően.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Dungeon elhagyása animáció lejátszódott,
  de a portál leállt, ha a portált mozgás közben indítottuk el.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor Andariel forgó lézere láthatatlan volt,
  ha a VFX minősége alacsonyra volt állítva.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy Voice of Night küldetés
  megakadhatott ha Blood Maiden megölése után a Town Portal használtunk.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor egyes Legacy tárgyak affixei
  megváltoztak amikor átkerültek Eteral Realm-be.

Fejlesztői megjegyzés:
A változtatás célja, hogy a tárgyak összes statisztikája vagy teljesen
visszaálljon a régi állapotába, vagy a maximális értékeket kapja meg,
ha a korábbi értékek nem voltak elérhetők.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Lilith megölése
  nem dobta a Resplendent Spark-ot.

Fejlesztői megjegyzés: Bárki, aki bármelyik szezonban megölte Echo of Lilith-et,
ebben a szezonban kap egy Resplendent Sparkot. A következő szezonokban
újra le kell őt győznöd ahhoz, hogy kapj egyet. Ez visszamenőlegesen jutalmazza
azokat a játékosokat, akik ebben a szezonban legyőzték Echo of Lilithet, de nem
kaptak Resplendent Sparkot. Azok a játékosok, akiknek ebben a szezonban még
nem sikerült legyőzniük Echo of Lilithet, továbbra is megkapják Resplendent Sparkot.

- Különböző UI, vizuális, hang, stabilitási és teljesítménybeli javítások.

Hát ennyi lett volna a Patch Fordítása. Vannak érdekességek, és kevésbé
érdekes dolgok, de minden féle képpen jó, ha képben van az ember :)

Köszönöm megtisztelő figyelmeteket,
Voltam, Vagyok, Leszek: realfalcon

Küön köszönet a fordításért VTom barátunknak :)

Forrás