Diablo IV: Patch Note 1.5.2 Season 5
Diablo IV, Patch Note, 1.5.2, Season 5,
Sziasztok,
Ebben a cikkben 1.5.2 Build #57412 (PC) and #57293 (Console) - September 3, 2024 Diablo IV Season 5 Patch Note magyar fordítását olvashatjátok.
Ezt érdemes tudni:
A Diablo IV csapata figyelemmel kíséri a visszajelzéseiteket. Amint olyan javításokat vezetünk be, amelyekkel zökkenőmentessé tehetjük a Sanctuaryban szerzett tapasztalataitokat, frissíteni fogjuk az alábbi listát, és jelezni fogjuk, hogy a javítások PC-re, Xboxra, PlayStation™-re vagy az összes platformra vonatkoznak-e.
Játék frissítések:
Pokoli hordák (Infernal Hordes)
A mountjaid és háziállataid mostantól megjelennek a betöltőképernyőn.
A ládák a Hellbreach Dungeons-ban mostantól rendelkeznek egy csatornával, hogy elkerüld a véletlen kattintást a ládára.
A Frenzied és a Mindcage címeket minden játékos megkapja az első szörnyölés után, miután a Patch 1.5.2 életbe lép. Ez a Season of Loot Rebornban a cím megszerzésével kapcsolatos problémák orvoslására szolgál.
A Helltide parancsnokok (Helltide Commanders) legyőzéséhez szükséges Season Journey feladatot 20-ról 5-re csökkentettük.
Hibajavítások:
Felhasználói élmény és felhasználói felület
Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Helltide fenyegetettségi szintje rövid időre visszaállt, amikor magasabb fenyegetettségi szintet ért el.
Javítottuk azt a hibát, amikor a Helltide 5 perces figyelmeztetése nem jelent meg.
Kijavítottunk egy hibát, amikor a Pokoli Hordák (Infernal Hordes) bejárata a Infernal Compass Affixes Dungeon-affixekként hivatkozott.
Kijavítottunk egy problémát, amikor a varázslási értékek előnézete pontatlan volt, amikor egy Masterworked tárgyat hoztunk létre (enchanting).
Javítottunk egy olyan problémát, amikor a (inventory sorting) bizonyos esetekben nem volt következetes.
Javítottunk egy olyan hibát, amikor a tárgy Masterworking progress-t jelző pipák nem jelentek meg a Masterworking előnézeti ablakban.
Kijavítottunk egy problémát, amikor a ruhatárban (Wardrobe) lévő mentett Ensembles nem működött megfelelően, mikor váltogattunk az Ensembles között, ha egy Off-Hand és egy Two-Handed fegyver volt felszerelve.
Kijavítottunk egy problémát, amikor a mini-boss Aether Fiends-nek a neve Aether Lords volt.
Javítottunk egy olyan problémát, amikor a csoporttagok közötti kereszteződő utak nehezen láthatóvá válhattak.
Quests and Dungeons:
Kijavítottuk azt a problémát, hogy az Of Lambs and Wolves küldetés során a megerősített ajtót nem lehetett kinyitni.
Kijavítottuk azt a problémát, hogy Istel nem jelent meg a börtönben, ha a játékos a Seething Mountain-küldetés során a párbeszéd befejezése előtt lépett be.
Kijavítottunk egy problémát, amikor a Pangs of Duriel nem tűnt el, ha a játékos meghalt, miközben spawnolt, ami akadályozhatta a továbblépést.
Játékmenet (Gameplay):
Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Hydra magasabb rangjainál nem jelentkezett a kék láng hatás.
Javítottunk egy problémát, amikor a többi játékos nem látta megfelelően a Frost Nova vizuális hatásait.
Javítottunk egy olyan hibát, amikor az Imitált Imbuement aspect felszerelt árnyékklónok (Shadow Clones ) nem tudtak Basic Imbued képességeket használni, amikor a Coldclip aspect-et használták.
Kijavítottunk egy problémát, amikor a Méregcsapda (Poison Trap's) idővel történő sebzése néha nem vált be.
Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Blood Maiden megölése a Helltide befejezése után cinders -t jutalmazott, amit át lehetett vinni a következő Helltide-ra.
Kijavítottunk egy problémát, amikor a helyi kooperációban bizonyos forgatókönyvek során csökkent a támadási sebesség (Attack Speed).
Helyesbítettünk egy problémát, amikor a helyi kooperációban a másik játékosnak kétszer is lejátszódhatott a varázslási animáció.
Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Kuriózumok Tárnokán ( Purveyor of Curiosities )keresztül megszerzett kétkezes fejszék (Two-Handed Axes) mindig legendásak (Legendary-k) voltak.
Kijavítottunk egy problémát, amikor az Egyedi tárgyakat nem lehetett megszerezni a Kuriózumok Tárnokától ( Purveyor of Curiosities)
Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Waxing Gibbousnak a Blood Howl által adott Stealth affixet nem lehetett fejleszteni a Masterworking segítségével.
Javítottunk egy problémát, amikor a Spoils of Gold láda megnyitása az Infernal Hordes-ben nagy mennyiségű Aetherrel instabilitást okozhatott.
Egyéb:
Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Helltide időjárási effektek nem jelentek meg következetesen.
Különböző stabilitási és teljesítményjavítások.
További Cikkek:
PTR 2.0 Paragon Frissítések
PTR 2.0 Új nehézségi szintek érkeznek
PTR 2.0 Rúnaszavak érkeznek
Forrás: Blizzard