Diablo IV: PTR 2.0 Paragon Frissítések

Diablo IV, Vessel of Hatred, Season 6, Paragon Update, Paragon Frissítések,

Diablo IV: PTR 2.0 Paragon Frissítések

Sziasztok,

Ebben a cikkben a Diablo IV PTR 2.0 Vessel of Hatred dlc-vel érkező Paragon frissítéseket olvashatjátok.
A fordításért köszönet VTom-nak.

Paragon frissítések

Glyphs

Fejlesztői megjegyzés: Volt néhány probléma a Paragon Glyphs, a Pit és a Nightmare Dungeons játékokkal. Kaptunk olyan visszajelzést, hogy a Pitr jutalmait nem éreztük elég vonzónak. Azt akartuk, hogy a glyph-ek fejlesztése kielégítőbb legyen, miközben jobb jutalmakat kínálunk a Pit mélyére való behatolásért. Az volt a vágyunk, hogy a glyph-eknek több erőt adjunk, de a glyphek fejlesztésének tapasztalati rendszere nem skálázódott jól, és szükségtelenül nehézkes volt. Ezért, hogy elérjük ezt a célt, a Paragon-glyph-ekk fejlesztését áthelyeztük a NIghtmare Dungeon-ből a Pitbe, és átterveztük a rendszert, hogy jobban szabályozhassuk, milyen gyorsan lehet a glyph-eket fejleszteni.

 

A glyphek metamorfózison mentek keresztül, hogy jobban illeszkedjenek a többi változtatásunkhoz.

A glyphek fejlesztését már nem a tapasztalat határozza meg. Ehelyett a Pit szintek teljesítésével próbálhatod növelni a glyphed rangját.
Három kísérletet kapsz a glyphed rangjának növelésére, ha sikeresen teljesíted az Artificer's Mastery-t, és egy bónusz kísérletet, ha nem halsz meg.
Minden egyes fejlesztési kísérletet bármely olyan glyph növelésére felhasználhatsz, amely még nincs a maximális szinten. A glyphed fejlesztésének esélye a glyph szintjétől és a teljesített Pit szintjétől függ. Például egy olyan Pit teljesítése, amely 10-tel magasabb, mint a glyphed rangja, garantálja a rang fejlesztését.
Egy olyan Pit szint teljesítése, amely jelentősen magasabb, mint a glyphed jelenlegi rangja, bónusz fejlesztési rangokat biztosít kísérletenként.

Minden 20 szint különbség a teljesített Pit szint és a glyph rangja között egy bónusz fejlesztést biztosít kísérletenként. Íme egy példa erre a rendszerre működés közben:

Három halál nélküli 30-as Pitszintű futás egy glyphát egészen a 19-es rangig juttatna, ami gyorsan feloldaná a további hatósugárméret-növekedést:

Első Pit:

kísérlet 1: A glyph rangja 1-ről 3-ra nő.
kísérlet 2:  A glyph rangja 3-ról 5-re nő.
kísérlet 3: A glyph rangja 5-ről 7-re nő.

Bónusz 4. kísérlet: A glyph rangja 7-ről 9-re nő.

Második Pit:

kísérlet 1: A glyph rangja 9-ről 11-re nő.
kísérlet 2: A glyph rangja 11-ről 12-re nő.
kísérlet 3: A glyph rang 12-ről 13-ra nő.

Bónusz 4. kísérlet: A glyph rangja 13-ról 14-re nő.

Harmadik Pit:

kísérlet 1: A glyph rangja 14-ről 14-re nő (sugárméret növekedés).
kísérlet 2: A glyph rangja 15-ről 16-ra nő.
kísérlet 3: A glyph rangja 16-ról 17-re nő.

Bónusz 4. kísérlet: A glyph rangja 17-ről 18-ra nő.

A glyphek maximális szintje 21-ről 100-ra emelkedett. A 45. szinten egy ritka glyphet drágakőszilánkok segítségével legendás glyphre lehet fejleszteni a következő bónuszokkal:

A glyph sugarának mérete 4-ről 5-re nőtt.
A glyph egy további affixet kap.


Paragon Táblák




Minden karakter osztály kapott 1 új Paragon táblát. Ezekhez a Paragon táblákhoz egy-egy új legendás node is tartozik. Ezen kívül csak 5 Paragon táblát lehet használni, beleértve a kezdő táblát is.
A fejlesztő megjegyzése: A sok új erőforrás, nevezetesen a Legendás glyphek bevezetésével azt akartuk, hogy a hangsúly inkább azon legyen, hogy melyik táblát és glypheket szeretnéd. A táblák számának korlátozásával több erőt tudunk a rendszerben hozott döntésekbe belevinni.
A szintlépéssel megszerezhető Paragon-pontok száma 200-ról 300-ra nőtt.

Fejlesztői megjegyzés: A csatolt Paragon táblák számának korlátozása lehetővé teszi számunkra, hogy több erőt összpontosítsunk magukba a táblákba és a glyphekbe. Ezáltal nagyobb hangsúlyt kapnak azok a táblák és glyphek, amelyek illeszkednek a karakteredhez.


Tárgyak átdolgozása:

A fejlesztő megjegyzése: Úgy éreztük, hogy a Sacred és Ancestral tárgyak elvesztették különlegességüket és hangulatukat, mivel annyira általánossá váltak. Ezek a változtatások az Ancestral tárgyakat hatalmas végjátékbeli tárgyakká változtatják, amelyeket érdemes üldözni.
Ancestral tárgyak:

• Az Ancestral tárgyak a Torment 1 szinttől kezdve esnek.
• Az Ancestral tárgyak mindig 800-as Tárgyszinten esnek, ami a legmagasabb lehetséges szint.
• Greater Affix-ek csak az Ancestral tárgyakon jelennek meg.
• Az Ancestral tárgyak mindig tartalmaznak legalább 1 Greater affixet.

Általános:

• A Sacred tárgyak többé nem fognak esni. Azok a Sacredt tárgyak, amelyek a karaktereden vannak, „Legacy” jelölést kapnak. Továbbra is használhatók, de nem fejleszthetők.
• A nem Ancestral tárgyak Tárgyszintje 750-nél van maximalizálva. A 60-as szinten eső legendás tárgyak mindig 750-es Tárgyszinttel rendelkeznek.
• A 750-es Tárgyszintű tárgyakat mostantól akár 4 alkalommal is lehet MAsterwork-elni.
• Mivel a karakter szintek újra lesznek igazítva az új Realm-szintű Paragon rendszerben, az 540-es Tárgyszint feletti tárgyak szintje 540-re lesz állítva. Ezeken a módosított tárgyakon lévő affixek a saját tartományuk legmagasabb értékeire lesznek állítva.


Forrás:Blizzard PTR 2.0 Patch Note