Diablo II: Resurrected Balance PTR Patch Notes 2.4 MAGYARUL!
Boldog Új Évet Sanctuary hősei! Tavaly év végén bepillantást engedtünk a Diablo II: Resurrected új, izgalmas egyensúlyváltozásaiba. Örömmel jelentjük be a PTR (csak PC-re) játékmenet-kiegészítéseit, amelyeket január 25-től (PST időzóna szerint) vezetünk be!
FIGYELEM: A jelenlegi PTR karakterfejlődése törlődik, amikor a Patch 2.4 Balance buildet a tesztterületre helyezzük.
Közösségünknek ez lesz az első lehetősége arra, hogy megtapasztalja ezeket a változásokat, és megosszák visszajelzéseiket. A kezdetektől fogva hangoztatjuk, hogy a közösségünkkel való együttműködésünk segít nekünk egy jobb játék kialakításában. Reméljük, hogy részt vesztek a PTR-ben, és továbbra is megosztjátok visszajelzéseiteket. Segítségetekkel folytathatjuk a Diablo II: Resurrected ARPG fejlesztését, amelyet mindannyian nagyra értékelünk.
Aki lemaradt a fejlesztői streamről, az az alábbiakban megtekintheti. Tervezési igazgatónk, Robert Gallerani és vezető játékproducer, Matthew Cederquist csatlakozott a közösségi tartalomkészítőhöz, a MrLlamaSC-hez, hogy hangsúlyozzák filozófiánkat és hét karakteren végzett fejlesztéseinket.
PTR fókusz és részéletek
Örülünk, hogy olyan egyensúlymódosításokat hajtunk végre, amelyek javítják az egyes osztályok életképességét, miközben megtartják kedvenc hőseink jellegzetességeit. Több mint tizenegy év telt el azóta, hogy ehhez hasonló változtatásokat hajtottunk végre a játékon! Tehát, amikor elkezdtük az egyensúly módosítását, arra szerettünk volna összpontosítani, hogy bővítsük a készségfejlesztés változatosságát, és több életképes lehetőséget adjunk az egyes karakterosztályok játékához. A játék arra épül, hogy az egyes nehézségeknél teljesítsék a fejezeteket, és azt akartuk, hogy játékosaink képesek legyenek az általuk preferált módon játszani hőseiket. A kulcsfontosságú lehetőséget láttuk a kevésbé használt képességek hatékonyságának javításában.
Ahogy haladunk előre a PTR-ben, kérjük, vegyétek figyelembe, hogy előfordulhatnak időszakos karbantartások, leállások, gyorsjavítások vagy kisebb javítások. Az ebben a PTR-ben végrehajtott változtatások nincsenek kőbe vésve. Szeretnénk felmérni a fogadtatást és a visszajelzéseket ezekről a változásokról, mielőtt véglegessé tesszük őket az élő szervereken. Arra biztatjuk PTR résztvevőinket, hogy fedezzék fel és játsszák le a következő új tartalmakat:
- Új karakteregyensúly-módosítások: Annak érdekében, hogy a legjelentősebb osztályváltozások megfelelő figyelmet kapjanak, szívesen fogadjuk a visszajelzéseket a hét karaktert érintő változásokról.
- Új rúnaszavak: Javasoljuk, hogy próbáljátok ki az új rúnaszavakat, amelyeket létrehozhattok és beilleszthettek a megfelelő foglalatú felszerelésbe. Kérjük, osszátok meg visszajelzéseteket ezekkel az új fejlesztésekkel kapcsolatban.
- Új horadric kocka receptek: Új Horadric kocka receptek kerültek bevezetésre, hogy kiegészítsék a set-itemeket. Javasoljuk, hogy készítsétek el ezeket, és osszátok meg a visszajelzéseket; különösen a játékosok által általában kevéssé használt Set elemek új fejlesztéseivel kapcsolatban.
- És még sok minden más: a zsoldos (minden act-on felbérelhető segítő) módosítások, a Set Item bónusz módosítások, új Area Level szintek, Item Tooltip változtatások és a játékmenet egyéb módosításai tesztelésre kerültek ebben a PTR-ben. Nagyra értékelnénk a benyomásaitokat és meglátásaitokat arról, hogy ezek a változások hogyan befolyásolják a tapasztaltakat.
Kérjük, írjátok meg véleményetek a PTR Feedback fórumban. Ha bármilyen hibát észleltek, kérjük, jelentsétek azt a PTR Bug Report fórumon. Merüljünk el tehát ezekben az új változásokban!
FIGYELEM: A játéktartalom nem végleges, és változhat.
Patch Notes
Az alábbiakban a Diablo II: Resurrected, Patch 2.4 PTR közelgő frissítéséhez találhattok javítási megjegyzéseket. A ladder-játék nem fog szerepelni a PTR-ben, mivel ennek a tesztnek az elsődleges célja az új egyensúlymódosítások, az új rúnaszavak, az új Horadric Cube receptek, a Set Item bónusz-változtatások és egyéb játékmeneti fejlesztések (pl. Casting Delays) kipróbálása.
Fejlesztői megjegyzések: Újraértékeljük a skillek castolási idejét, azáltal, hogy, személyre szabjuk az egyes újratöltési idejüket. Ez azt jelenti, hogy egy „Casting Delay” késleltetéssel rendelkező skill használata többé nem növeli a többi Casting Delay skill újratöltési idejét. Ez lehetővé teszi a játékosok számára, hogy több fajta képességet alkalmazzanak, és több játékmenetet segítsenek elő.
Karakterosztály változások
Javelin And Spear Skills
Impale
- Ez a képesség most már szünetmentes támadást biztosít
- Az Attack Rating módosítását eltávolítottuk. Ez a képesség most már mindig eltalálja az ellenfelet
- Ez a képesség most egy bizonyos időtartamra százalékosan lelassítja a célpontot
Fend
- A támadási sebesség 100%-kal nőtt (csökkentette a rollback frame-ek értékét az egyes támadások között)
Power Strike
- Eltávolítottuk a szinergiát a Lightning Fury képességből
- A Lightning Bolt szinergia +10%-ról +14%-ra nőtt
- A Charged Strike szinergia +10%-ról +14%-ra nőtt
- A Lightning Strike szinergia +10%-ról +14%-ra nőtt
Charged Strike
- Eltávolítottuk a szinergiát a Lightning Fury képességből
- A Power Strike szinergia +10%-ról +14%-ra nőtt
- A Lightning Bolt szinergia +10%-ról +14%-ra nőtt
- A Lightning Strike szinergia +10%-ról +14%-ra nőtt
Lightning Strike
- Eltávolítottuk a szinergiát a Lightning Fury-ból
- A Power Strike szinergia +8%-ról +11%-ra nőtt
- A Lightning Bolt szinergia +8%-ról +11%-ra nőtt
- A Charged Strike szinergia +8%-ról +11%-ra nőtt
Poison Javelin
- Ennek a képességnek a sebzési skálázása magas szinten kissé módosult
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Daelay-t jeleníti meg
Plague Javelin
- A méreg időtartama most 3 másodpercben van rögzítve
- A Poison Javelin szinergia +10%-ról +14%-ra nőtt
- A Casting Delay 4 másodpercről 1 másodpercre csökkent
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más képességekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Fejlesztői megjegyzések: Szerettünk volna több előnyt nyújtani az Amazon közelharci készségeinek használatához, ezért felszabadítjuk a képességek szinergiáját a „Lightning Fury”-ra, amely a villám közelharci készségeket olcsóbb képességpont-alternatívává teszi. Emellett javítjuk a kevésbé használt közelharci képességek, például az „Impale” és a „Fend” erejét. Végül a „Plague Javelin” fejlesztéseket kapott Casting Delay-vel, sebzési szinergiával és időtartam-skálázással, hogy tovább diverzifikálja a használatát a „Poison Javelin”-hez képest.
Passive And Magic Skills
Inner Sight
- Ennek a képességnek a sugara 35%-kal nőtt
Slow Missiles
- A támadás lassítása most skálázódik ahelyett, hogy a 33%-os bázison maradna
- Ennek a készségnek a sugara 35%-kal nőtt
- Ez a képesség csökkenti az ellenséges támadás sebzését a képzettségi szint alapján
Valkyrie
- A Casting Delay 6 másodpercről 0,6 másodpercre csökkent
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Dodge
- Az animáció most megszakítható, és többé nem zárja ki az Amazont más műveletek végrehajtásából
Avoid
- Az animáció most megszakítható, és többé nem zárja ki az Amazont más műveletek végrehajtásából
Fejlesztői megjegyzések: Néhány passzív és mágikus képességhez a játékminőséget érintő változtatásokat akartunk hozzáadni. Javítottuk az „Inner Sight” és a „Slow Missiles” sugarát, és több okot adtunk a „Slow Missiles” képességpontok befektetésére. Emellett szerettük volna enyhíteni a „Dodge” és az „Avoid” képességek használatából eredő animációs lockout hátrányát, hogy a játékosok szívesebben költsenek pontokat ezekre a képességekre.
Bow And Crossbow Skills
Freezing Arrow
- Mana szintenkénti költség +0,5-ről +0,25-re csökkentve
Magic Arrow
- Növeltük a varázssebzéssé konvertált fizikai sebzés mennyiségét az alapszinten is és szintenként is.
Guided Arrow
- A szintenkénti sebzésbónusz +5%-ról +7%-ra emelkedett
Strafe
- Eltávolítottuk a 25%-os fegyversebzés-csökkentést ebből a képességből
- Most megnövelt támadási besorolást is ad +30% alappal és +9%-kal szintenként
Fire Arrow
- A manaköltség már nem emelkedik szintenként
Exploding Arrow
- A sebzés mértéke körülbelül 50%-kal nőtt a magasabb képzettségi szintekhez
- A Fire Arrow szinergia +12%-ról +14%-ra nőtt
- Mana szintenkénti költség +0,5-ről +0,25-re csökkentve
Immolation Arrow
- Az átlagos tűzsebzés másodpercenkénti skálázása körülbelül 100%-kal nőtt
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
- Mana szintenkénti költség +0,5-ről +0,25-re csökkentve
Fejlesztői megjegyzések: A tűz-nyilas készségek sebzési skálázási javulásban részesülnek magasabb szinteken, így következetesen teljesítik a tűz elemi sebzés típusú szerepeiket a szintjükön. Ezenkívül csökkentettük a mana költségeket az elemental arrow képességek esetében, hogy általánosabbá tegyék őket. A „Strafe” többé nem csökkenti a fegyversebzést, és támadási minősítést is biztosít, így megkülönböztető előnyökkel rendelkezik a többi fizikai íjjal szemben.
Martial Arts
Fist of Fire
- Attack Rating bónuszának alapja +15%-ról +25%-ra emelkedett, és +7%-ról +10%-ra emelkedett szintenként
Claws of Thunder
- Attack Rating bónuszának alapja +15%-ról +25%-ra emelkedett, és +7%-ról +10%-ra emelkedett szintenként
Blades of Ice
- Attack Rating bónuszának alapja +15%-ról +25%-ra emelkedett, és +7%-ról +10%-ra emelkedett szintenként
Tiger Strike
- Attack Rating bónuszának alapja +15%-ról +25%-ra emelkedett, és +7%-ról +10%-ra emelkedett szintenként
Cobra Strike
- Attack Rating bónuszának alapja +15%-ról +25%-ra emelkedett, és +7%-ról +10%-ra emelkedett szintenként
Phoenix Strike
- Attack Rating bónuszának alapja +15%-ról +25%-ra emelkedett, és +7%-ról +10%-ra emelkedett szintenként
Dragon Talon
- Most már csak 1-et fogyaszt minden Martial Arts töltetből leadáskor
- Most mindig csak akkor találja el a célpontot, ha az Assassinnak van Martial Arts töltése
Dragon Claw
- Most már csak 1-et fogyaszt minden Martial Arts töltetből leadáskor
- Most mindig csak akkor találja el a célpontot, ha az Assassinnak van Martial Arts töltése
- A szintenkénti sebzésbónusz 5%-ról 15%-ra emelkedett
Dragon Tail
- Most már csak 1-et fogyaszt minden Martial Arts töltetből leadáskor
- Most mindig csak akkor találja el a célpontot, ha az Assassinnak van Martial Arts töltése
- A szintenkénti sebzésbónusz 10%-ról 20%-ra emelkedett
Dragon Flight
- Most már csak 1-et fogyaszt minden Martial Arts töltetből leadáskor
- A garancia csak akkor éri el a célt, ha az Assassinnak van Martial Arts töltése
- Casting Delay eltávolítva
- A szintenkénti sebzésbónusz 25%-ról 35%-ra emelkedett
Fejlesztői megjegyzések: A harcművészeti (Martial Arts) készségek jelentős változáson mennek keresztül, mivel a befejező mozdulatok (beleértve a támadást is) egyszerre csak 1-et fogyasztanak minden töltésből, nem pedig egyszerre 3-at. Úgy érezzük, hogy ez lehetővé teszi a Martial Arts számára, hogy gördülékenyebben teljesítsen harc közben, mivel jobban fenntartja a jelenlegi tölteteket, ahelyett, hogy túl gyakran kellene újra felvennie a töltéseket. Ezen túlmenően növeljük az Attack Rating-et a Charge-up készségeknél, hogy a töltések elköltése zökkenőmentesen történjen. Végül, javítani akartuk a kevésbé használt befejező mozgási készségek károkozását.
Shadow Disciplines
Fade
- A Tooltip frissítve, hogy a fizikai sebzés-ellenállás csökkentését mutassa
Venom
- A Buff időtartam szintenkénti skálázása 4 másodpercről 12 másodpercre módosult (megfelel a Burst of Speed és Fade paramétereknek)
Shadow Warrior
- A Casting Delay 6 másodpercről 0,6 másodpercre csökkent
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más képességekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Shadow Master
- A Casting Delay 6 másodpercről 0,6 másodpercre csökkent
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más képességekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Fejlesztői megjegyzések: Úgy éreztük, hogy a Shadow Disciplines általában széles körben használatos és hatékony, de szerettünk volna néhány minőségbeli változást hozzáadni, ezért hozzáadtuk a Tooltipek egyértelműségét, a buff időtartamának konzisztenciájának javításait és a Casting Delay módosításait.
Traps
Shock Web
- Eltávolítottuk a szinergiát a Death Sentry készségből
- A Charged Bolt Sentry szinergia +11%-ról +17%-ra nőtt
- A Lightning Sentry szinergia +11%-ról +17%-ra nőtt
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más képességekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Charged Bolt Sentry
- Eltávolítottuk a szinergiát a Death Sentry készségből
- A Fire Blast szinergia +6%-ról +9%-ra nőtt
- A Lightning Sentry szinergia +6%-ról +9%-ra nőtt
Lightning Sentry
- Eltávolítottuk a szinergiát a Death Sentry készségből
- A Shock Web szinergia +12%-ról +18%-ra nőtt
- A Charged Bolt Sentry szinergia +12%-ról +18%-ra nőtt
Fire Blast
- Eltávolítottuk a szinergiát a Death Sentry készségből
- A Shock Web szinergia +9%-ról +11%-ra nőtt
- A Charged Bolt Sentry szinergia +9%-ról +11%-ra nőtt
- A Wake of Fire szinergia +9%-ról +11%-ra nőtt
- A Lightning Sentry szinergia +9%-ról +11%-ra nőtt
- A Wake of Inferno Sentry szinergia +9%-ról +11%-ra nőtt
Wake of Fire
- A Fire Blast szinergia +8%-ról +10%-ra nőtt
- A Wake of Inferno szinergia +8%-ról +10%-ra nőtt
Wake of Inferno
- Eltávolítottuk a szinergiát a Death Sentry-ből
- A Fire Blast szinergia +10%-ról +18%-ra nőtt
- A Wake of Fire szinergia +7%-ról +18%-ra nőtt
Blade Sentinel
- A Casting Delay 2 másodpercről 1 másodpercre csökkent
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más képességekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
- A támadás sebessége 20%-kal nőtt
- A fegyversebzés 37%-ról 75%-ra nőtt
- Blade Fury szinergia hozzáadva: +10% sebzés szintenként
- Blade Shield szinergia hozzáadott: +10% sebzés szintenként
Blade Fury
- Blade Sentinel szinergia hozzáadva: +10% sebzés szintenként
- Blade Shield szinergia hozzáadott: +10% sebzés szintenként
Blade Shield
- Az időtartam alapértéke 20 másodpercről 120 másodpercre nőtt (megfelel a Burst of Speed és Fade értéknek)
- A szintenkénti időtartam skálázása 5 másodpercről 12 másodpercre nőtt (megfelel a Burst of Speed és Fade értéknek)
- A fegyversebzés 25%-ról 75%-ra nőtt
- Blade Sentinel szinergia hozzáadva: +10% sebzés szintenként
- Blade Fury szinergia hozzáadva: +10% sebzés szintenként
- Az elemleírás frissítve a sugár megjelenítésére
Fejlesztői megjegyzések: A Trap képességekkel több kihasználatlan képesség létezik, amelyek hatékonyabbak lehetnek, vagy javíthatják a szinergia elosztást. A Lightning és a Fire Traps esetében felszabadítjuk a „Death Sentry” szinergiafüggőségét, hogy több építési lehetőséget biztosítsunk máshol. Ezenkívül a tűzcsapdák a sebzés szinergiáját javítják, hogy nagyobb nehézségek esetén is hatékonyabbak legyenek. Végül a Blade képességek számos fejlesztésen esnek át, hogy életképessé tegyék őket az e képességek köré épülő buildekben.
Warcries
Howl
- Az elemleírás frissítve a sugár megjelenítésére
Battle Cry
- Az elemleírás frissítve a sugár megjelenítésére
War Cry
- A sebzés körülbelül 30%-kal nőtt
- Az elemleírás frissítve a sugár megjelenítésére
Shout
- Az időtartam alapja 20 másodpercről 30 másodpercre nőtt (a Battle Orders-nek megfelelően)
- Az elemleírás frissítve a sugár megjelenítésére
Battle Orders
- Az elemleírás frissítve a sugár megjelenítésére
Battle Command
- Az időtartam alapja 5 másodpercről 30 másodpercre nőtt (a Battle Orders-nek megfelelően)
- Az elemleírás frissítve a sugár megjelenítésére
Grim Ward
- A sugár alapértéke nőtt
- Mostantól lassítja és erősebben sebzi a közeli ellenségeket.
- Hozzáadott Find Potion szinergia: +5% sebzés szintenként
Fejlesztői megjegyzések: További Tooltip-leírásokat adunk a Warcries-skillekhez, hogy tisztázzuk a rejtett képességek mechanikáját. A „Shout” és a „Battle Command” időtartamát frissítettük, hogy összhangban legyenek egymással az életminőség érdekében. A „War Cry”-t hatékonyabbá és kifizetődőbbé akarjuk tenni, hogy nagyobb nehézségeken is használható legyen. Végül a „Grim Ward”-dal új funkcionalitást és szinergiát adunk, hogy több okot adjunk a készség használatára, ami egyben több okot ad a „Find Potion” képességpontok elköltésére is.
Combat Masteries
Throwing Mastery
- Hozzáadtuk az átszúrás lehetőségét
Fejlesztői megjegyzések: Átszúrási esélyt adtunk a „Throwing Mastery”-hez, hogy a barbár jobban tudja kezelni a dobókészségekkel rendelkező ellenségcsoportokat.
Combat Skills
Leap
- Az alapképesség minimális távolsága megnőtt
- Az ugrás sebessége 75%-kal nőtt
- Az elemleírás frissítve, és mostantól a Visszaütési sugár jelenik meg
Leap Attack
- Az ugrás sebessége 75%-kal nőtt
- A sérülés alapértéke 100%-ról 200%-ra nőtt
- Az Attack Rating alapértéke 50%-ról 100%-ra emelkedett
- Az Attack Rating szintenkénti növekedése 15%-ról 20%-ra nőtt
- A Leap szinergia +10% sebzésnövelésről +15%-ra nőtt szintenként
Berserk
- A Shout szinergiát Battle Orders váltotta fel
Double Throw
- Hozzáadott sebzésbónusz 16%-os alapértékkel és 8%-os sebzésnövekedéssel szintenként
Frenzy
- Megnövelt Stamina szinergia, hozzáadott +0,4 másodperc szintenként
Fejlesztői megjegyzések: Szeretnénk, ha a Leap képességek sokkal gyorsabban mozognának, hogy kevésbé kínos legyen a használatuk. A „Leap Attack” jobb szintű skálázást kap, hogy megbízhatóbbá tegye a sebzési képességet. A „Berserk” esetében a meglévő „Shout” szinergia „Battle Orders”-re változik, mivel a képességből származó Védelem elvesztése ellentmond a „Shout” használatának, és ez jobban összekapcsolódik más képességek szinergiaépítési lehetőségeivel. A „Double Throw”-nak mostantól alapsebzésnövekedése lesz, így nem pusztán a sebzés szinergiáira támaszkodik. Végül a „Frenzy” új szinergiát kap a kevésbé használt „Increased Stamina” készségből, hogy több okot adjon a képességpontok befektetésére, és segítse a buildek változatosságát.
Elemental Skills
Firestorm
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól az Casting Delay jeleníti meg
Molten Boulder
- A támadás sebessége 100%-kal nőtt. A támadás hatótávolsága 50%-kal csökkent (A teljes úthossz változatlan marad)
- A Casting Delay 2 másodpercről 1 másodpercre csökkent
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
- A vulkán szinergia 10%-ról 12%-ra nőtt
Fissure
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más képességekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Volcano
- A Molten Boulder szinergiája 12%-ról 16%-ra nőtt
- Az elemleírás frissítve, hogy a vulkán időtartamát jeleníti meg
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más képességekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Armageddon
- A Casting Delay eltávolításra került ennél a képességnél
- A fizikai sérülések jelentősen megnőttek
- Az elemleírás frissítve a Fizikai sérülés megjelenítésére
- A vulkánok szinergiája megváltozott, és a tűzkár helyett a fizikai sebzést növelte, és 14%-ról 18%-ra nőtt
Arctic Blast
- Eltávolítottuk a szinergiát a Hurricane-ból
- Az alapsebzés és a szintskálázás ~100%-kal nőtt (a múltbeli hibás sebzésszámítás kompenzálására is)
- A vezérlőelemek frissítésre kerültek, így a készség mostantól szabad formában jelenik meg, és többé nem kötődik egy célponthoz.
Cyclone Armor
- Most már Vérfarkas vagy Vérmedve formában is leadható
Twister
- A sebzés mértéke 50%-kal nőtt
- Arctic Blast szinergia hozzáadva: +20% Stun időtartam szintenként
Hurricane
- Casting Delay eltávolítva
- Most már Vérfarkas vagy Vérmedve formában is leadható
Fejlesztői megjegyzések: A Casting Delay változásaival a Druid Fire képességei általában szélesebb körben lesznek felhasználhatók. Ezen túlmenően növeljük a fizikai sebzés mértékét a Fire készségek megbízható alternatív sebzési forrása érdekében. Úgy éreztük, hogy az „Arctic Blast” általában nem rendelkezik erővel, ezért növeljük a sebzés mértékét, csökkentjük a szinergiakövetelményeket a képességpontok felszabadításához, és javítjuk az általános játékosvezérlőket, hogy simább szabad formájú célzást tegyenek lehetővé. Ezenkívül az „Arctic Blast” változtatásokat a „Twister” továbbfejlesztéseivel szerettük volna kiegészíteni, hogy további build-lehetőségeket adjunk hozzá. Végül pedig lehetővé tesszük a Shapeshift formák számára, hogy minden elemi buff-készséget leadjanak, hogy elkerüljük azt a jelenlegi gondot, hogy formákat kell változtatniuk az aktív buffok folyamatos fenntartása érdekében.
Shape Shifting Skills
Werewolf
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
- Megváltoztattuk a támadási sebesség meghatározását, miközben Vérfarkassá változik. Az átalakult támadási sebességnek meg kell egyeznie a nem transzformált támadási sebességgel (ezt tovább fokozza a Vérfarkas megnövekedett támadási sebessége).
Rabies
- Attack Rating bónusz +7%-ról +10%-ra emelkedett szintenként
- A Poison Creeper szinergia 18%-ról 20%-ra nőtt
Fury
- Attack Rating bónusz +7%-ról +10%-ra emelkedett szintenként
Werebear
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
- Megváltoztattuk a támadási sebesség meghatározását, miközben Vérmedvévé változik. Az átalakított támadási sebességeknek meg kell egyeznie a nem transzformált támadási sebességekkel.
Maul
- A szintenkénti kárbónusz 20%-ról 30%-ra emelkedett
- Attack Rating bónusz +20%-ról +40%-ra emelkedett az alapértékhez, és +10%-ról +15%-ra szintenként
- A Tooltip Stun értéke most megfelelően 10 másodpercre korlátozódik, ami követi az játék Stun időtartamának korlátját.
Shock Wave
- A Maul szinergia 5%-ról 10%-ra nőtt
Fire Claws
- A sebzés 75%-kal nőtt
- Eltávolítottuk a szinergiát a Fissure-ból
- Eltávolítottuk a szinergiát a Volcano-ból
Fejlesztői megjegyzések: A vérfarkas képességek támadási besorolást kapnak, hogy segítsék a közelharci játékmenetet. A „Fire Claws” esetében csökkenteni akartuk a komoly képességpont-szinergia költségeit, hogy több build építési lehetőség nyíljon meg. A Werebear készségek sebzés-javításokat kaptak, hogy életképessé váljanak nagyobb nehézségek esetén.
Summoning Skills
Oak Sage
- A Min Life (Minimális élettartam) és a Max Life (Maximális élettartam) értékeket a rendszer úgy átlagolja, hogy mindig azonosak legyenek, a Tooltipnek megfelelően
- A fizikai sérülésekkel szembeni ellenállás normál nehézségi fokon 0%-ról 25%-ra nőtt
- A fizikai sérülésekkel szembeni ellenállás nightmare nehézségében 100%-ról 25%-ra csökkent
- A fizikai sérülésekkel szembeni ellenállás hell nehézségen 0%-ról 25%-ra nőtt
Heart of the Wolverine
- A Min Life (Minimális élettartam) és a Max Life (Maximális élettartam) értékeket a rendszer úgy átlagolja, hogy mindig azonosak legyenek, a Tooltipnek megfelelően
- A fizikai sérülésekkel szembeni ellenállás normál nehézségi fokon 0%-ról 25%-ra nőtt
- A fizikai sérülésekkel szembeni ellenállás nightmare nehézségében 100%-ról 25%-ra csökkent
- A fizikai sérülésekkel szembeni ellenállás hell nehézségen 0%-ról 25%-ra nőtt
Spirit of Barbs
- A Min Life (Minimális élettartam) és a Max Life (Maximális élettartam) értékeket a rendszer úgy átlagolja, hogy mindig azonosak legyenek, a Tooltipnek megfelelően
- Az Aura többé nem adja vissza a sebzés egy százalékát, amikor eltalálják. Most az aura egy egyenletes sebzést fog okozni, amikor az aura hatása alá került célpontokat megtámadják.
- A fizikai sérülésekkel szembeni ellenállás normál nehézségi fokon 0%-ról 25%-ra nőtt
- A fizikai sérülésekkel szembeni ellenállás nightmare nehézségében 100%-ról 25%-ra csökkent
- A fizikai sérülésekkel szembeni ellenállás hell nehézségen 0%-ról 25%-ra nőtt
Raven
- A hollónkénti találatok száma 12-ről 5-re csökkent, és szintenként nem nő többé
- Az Attack Rating szintenként 15%-ról 30%-ra nőtt (most a Tooltipben is megjelenik)
- Módosítottuk az AI-t, hogy a Ravens gyakrabban támadjon
- A sebzés szintenkénti skálázódása jelentősen megnőtt
- Summon Spirit Wolf szinergia hozzáadva: +12% sebzés szintenként
- Summon Dire Wolf szinergia hozzáadva: +12% sebzés szintenként
- Summon Grizzly szinergia hozzáadva: +12% sebzés szintenként
Summon Spirit Wolf
- A Min Life (Minimális élettartam) és a Max Life (Maximális élettartam) értékeket a rendszer úgy átlagolja, hogy mindig azonosak legyenek, a Tooltipnek megfelelően
- A támadások most Cold sebzést okoznak, és egy ideig lehűlést (Chill) idéznek elő (lehűlést biztosít, és alternatív sebzéstípusként működik a Dire Wolves-hoz képest)
- A sebzés szintenkénti skálázódása 10%-kal nőtt
- Az alapélettartam körülbelül 80%-kal nőtt
- Az élet most szintenként 10%-kal nő
- Frissítettük az eszközleírást az egyes szinergiabónuszértékek megjelenítéséhez
Summon Dire Wolf
- A Min Life (Minimális élettartam) és a Max Life (Maximális élettartam) értékeket a rendszer úgy átlagolja, hogy mindig azonosak legyenek, a Tooltipnek megfelelően
- A sebzés szintenkénti skálázódása 30%-kal nőtt
- Az alapélettartam körülbelül 90%-kal nőtt
- Az életszinergia 25%-ról 15%-ra csökkent (Ennek az az oka, hogy az alapélettartam megnőtt, és a Spirit Wolf és a Grizzly szintenként életet kap)
- Frissítettük az eszközleírást az egyes szinergiabónuszértékek megjelenítéséhez
Summon Grizzly
- A Min Life (Minimális élettartam) és a Max Life (Maximális élettartam) értékeket a rendszer úgy átlagolja, hogy mindig azonosak legyenek, a Tooltipnek megfelelően
- Az alapélettartam ~15%-kal nőtt
- Az élet most szintenként 10%-kal nő
- Frissítettük az eszközleírást az egyes szinergiabónuszértékek megjelenítéséhez
Poison Creeper
- A Min Life (Minimális élettartam) és a Max Life (Maximális élettartam) értékeket a rendszer úgy átlagolja, hogy mindig azonosak legyenek, a Tooltipnek megfelelően
- A méregsebzés szintenkénti skálázódása jelentősen megnőtt
- Az élettartam skálázódása 100%-kal nőtt
- Hozzáadott Rabies szinergia: +10% méreg-sebzés szintenként
Carrion Vine
- A Min Life (Minimális élettartam) és a Max Life (Maximális élettartam) értékeket a rendszer úgy átlagolja, hogy mindig azonosak legyenek, a Tooltipnek megfelelően
- Az élet helyreállítását úgy dolgozták át, hogy szintenként +1% gyógyulás legyen, ahelyett, hogy egy 3-12% közötti csökkenő számítást használtak volna.
Solar Creeper
- A Min Life (Minimális élettartam) és a Max Life (Maximális élettartam) értékeket a rendszer úgy átlagolja, hogy mindig azonosak legyenek, a Tooltipnek megfelelően
- A mana visszanyerését úgy alakítottuk át, hogy +3% Mana alapértékre jön rá +1% Mana szintenként, ahelyett, hogy 1%-8% közötti csökkenő számítást használtak volna.
Fejlesztői megjegyzések: Rengeteg druida idézés létezik, amelyeket javítani lehetne a jobb karakterépítés érdekében. Általánosságban elmondható, hogy az idézéseknek többé nem lesznek rejtett véletlenszerű állapotértékei, így a Tooltip pontosabb, és így az idézések következetesebben működnek. A hollók jelentős változásokon mennek keresztül, hogy segítsenek varázslat-szerű készségként működni, ideértve a sebzésskálázó buffokat és a más idézésekből származó új szinergiákat, amelyek növelik a sebzésüket. A farkasok fejlesztéseket kapnak, hogy nagyobb sebzést biztosítsanak nekik. A szellemidézések fizikai sebzést kapnak, és minden nehézségben ellenállnak a változásnak, hogy következetesebben éljenek túl. A „Spirit of Barbs” módosításokat kap a Thorns-on, hogy megbízhatóbb sebzési forrást jelentsen. Végül a creeper-idézések mindegyike fejlesztéseket kap, hogy több okot adjon a képességpontok befektetésére, és hogy magasabb szinteken jobban teljesítsenek.
Summoning Skills
Raise Skeletal Mage
- A HP szintenkénti százalékos értéke 7%-ról 10%-ra nőtt
- A mérgek teljes sebzésének mértéke körülbelül 750%-kal nőtt. A méreg időtartama már nem skálázódik, és most 4 másodpercig tart
- A cold sebzés mértéke körülbelül 50%-kal nőtt
- A villám okozta károk mértéke körülbelül 5%-kal nőtt
- A Tooltip most megfelelően megjeleníti a Life skálázás szintjét
Blood Golem
- Most szintenként Max Life-ot kap
- A szintenkénti sebzési skálázást növelték
Iron Golem
- A Thorns már nem tükrözi vissza a sebzés egy százalékát sebződéskor. Most egy egyenletes sebzést okoz, amikor az aura hatása alatt álló célpontokat támadja.
Fire Golem
- A Holy Fire szintbónusza szintenként 1-ről 2-re emelkedett
Fejlesztői megjegyzések: Jó lehetőséget láttunk a kevésbé használt idézések javítására a Necromancer számára. A Skeletal Mages jelentős sebzési skálázási javuláson esett át, így az elemi sebzési értékeik egységesebbek. Ez azt jelenti, hogy a hideg sebzés hatásosabb, de még mindig valamivel gyengébb, mint a Fire sebzés a chill hasznossága miatt, és a Poison sebzés sokkal megbízhatóbb fix időtartamú és jobb sebzési skálával. A „Blood Golem” és a „Fire Golem” sebzésjavításokat kap, hogy versenyképesebbé tegyék őket a többi gólemmel szemben. Az „Iron Golem” esetében megváltoztatjuk a „Thorns” aurát, hogy megbízhatóbb sebzést okozzunk a hatékonyságának javítása érdekében (További részletekért lásd alább a Paladin változásait).
Poison And Bone Skills
Bone Armor
- A szintenként elnyelt sebzés 10-ről 15-re nőtt
Bone Spear
- A Teeth szinergiája 7%-ról 8%-ra nőtt
- A Bone Wall szinergia 7%-ról 8%-ra nőtt
- A Bone Spear szinergia 7%-ról 8%-ra nőtt
- A Bone Prison szinergiája 7%-ról 8%-ra nőtt
Bone Spirit
- A Teeth szinergiája 6%-ról 8%-ra nőtt
- A Bone Wall szinergia 6%-ról 8%-ra nőtt
- A Bone Spear szinergia 6%-ról 8%-ra nőtt
- A Bone Prison szinergiája 6%-ról 8%-ra nőtt
Fejlesztői megjegyzések: A csontkészségek általában jól teljesítenek, de láttuk a lehetőséget a szinergiabónuszok javítására, hogy a késői játékban még jobban skálázhatóak legyenek, és értékesebbé tegyük a komoly képességpont-befektetéseiket. Ezenkívül a „Bone Armor” jobb sebzéselnyelő skálázást kap, hogy kifizetődőbb legyen pontokat költeni magára a képességre, ahelyett, hogy túlzottan a szinergiákra támaszkodna.
Curses
Weaken
- A sebzéscsökkentés szint alapján skálázódik, mindössze 33%-ról, 33% + szintenként 1%-ra.
Decrepify
- A Tooltip frissítve az állapotváltozások megjelenítéséhez
Fejlesztői megjegyzések: A „gyengített” készséghez új sebzéscsökkentési skálát adtunk, hogy több okot adjunk további pontok költésére a képességre, és erősebb identitást adjunk neki.
Defensive Auras
Resist Fire
- A Tooltip most a maximális ellenállási bónuszt jeleníti meg
Resist Cold
- A Tooltip most a maximális ellenállási bónuszt jeleníti meg
Resist Lightning
- A Tooltip most a maximális ellenállási bónuszt jeleníti meg
Fejlesztői megjegyzések: További információkat adtunk a Tooltip-ekhez, amelyek leírják bizonyos védekező aurák rejtett funkcióit.
Offensive Auras
Blessed Aim
- A Tooltip most passzív támadási besorolási bónuszt jelenít meg
Holy Fire
- A területi sebzés most az ellenség és a castoló karakter távolsága alapján skálázódik. Mostantól 100%-tól 200%-ig terjedő tartományban fog sebzést okozni a karakterhez képest a legtávolabbi és a legközelebbi ellenségnek.
- A sebzési szint skálázása körülbelül 90%-kal nőtt
- A Resist Fire szinergia 18%-ról 24%-ra nőtt
- A Salvation szinergia 6%-ról 10%-ra nőtt
Holy Freeze
- A területi sebzés most az ellenség és a castoló karakter távolsága alapján skálázódik. Mostantól 100%-tól 200%-ig terjedő tartományban fog sebzést okozni a karakterhez képest a legtávolabbi és a legközelebbi ellenségnek.
Holy Shock
- A területi sebzés most az ellenség és a castoló karakter távolsága alapján skálázódik. Mostantól 100%-tól 200%-ig terjedő tartományban fog sebzést okozni a karakterhez képest a legtávolabbi és a legközelebbi ellenségnek.
Thorns
- A Thorns aura többé nem tükrözi vissza a sebzés egy százalékát, amikor eltalálják a karaktert. Mostantól az aura egy egyenletes sebzést fog okozni, amikor a hatósugarába került célpontokat megtámadják.
Sanctuary
- A területi sebzés most az ellenség és a castoló karakter távolsága alapján skálázódik. Mostantól 100%-tól 200%-ig terjedő tartományban fog sebzést okozni a karakterhez képest a legtávolabbi és a legközelebbi ellenségnek.
Fejlesztői megjegyzések: Szerettünk volna több lehetőséget adni az AoE Damage (területi sebzés) auráknak, mivel ezek alkalmasak a Paladin számára a szörnycsoportok kezelésére. A castoló karaktertől való távolság alapján növelve a sebzést, minden AoE sebzési aura megnöveli a hatékonyságot, miközben továbbra is ugyanazt a vizuális VFX ritmust tartja a képernyőn. Azt is láttuk, hogy a „Holy Fire”-nek jobban skálázhatónak kell lennie magasabb képzettségi szinteken, hogy összhangban legyen az általános tűzsebzéssel a többi elemhez képest. A „Thorns” esetében javítani akarjuk a játékmenetet az eltalálás és a sebzés terén, ezért a skill deal egyenletes sebzést a támadási kísérletek alapján alakítjuk ki, nem pedig a megütés utáni sebzést. Ez lehetővé teszi, hogy a Thorns egyenletesebb harci teljesítményt nyújtson a kiszámíthatatlan és kockázatosabb eredmények helyett.
Combat Skills
Sacrifice
- Az önkárosítás szintenként csökken, 8%-ról 8%-1%-ra
Conversion
- A maximális konverziós esély 50%-ról 90%-ra nőtt
Smite
- A Tooltip most azt mutatja, hogy a készség mindig eltalál
Holy Bolt
- Eltávolított szinergia Blessed Hammer
- 50%-kal nőtt a sebzés
- Most átszúrja a célpontokat (élőhalottak és szövetségesek)
- A Prayer szinergiája 15%-ról 20%-ra nőtt
Fist of the Heavens
- A Casting Delay 1 másodpercről 0,4 másodpercre csökkent
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
- A Holy Bolt-ok most célpontokat szúrnak át (élőhalottak és szövetségesek)
- Többé nem kényszerít támadásra, ha elfogy a mana
- Továbbfejlesztett célzási funkció az ellenségek automatikus becserkészéséhez.
Fejlesztői megjegyzések: Fejleszteni akartuk a kevésbé használt harci készségeket, hogy életképesebb építési lehetőségeket biztosítsunk. A „Holy Bolt” most átszúrja az ellenségeket, hogy növelje harci felhasználási lehetőségeit, és kevesebb képességpont-szinergiabefektetéssel több lehetőség nyíljon meg a képességpontok máshol történő elköltésére. A „Fist of the Heaven” is ugyanazokat a „Holy Bolt” átszúró-módosításokat kapja, és mostantól kisebb Casting Delay és jobb vezérlése lesz, hogy hatékonyabbá tegyék a 30. szintű készség használatát.
Cold Skills
Frost Nova
- A sebzési szint skálázása körülbelül 25%-kal nőtt
Blizzard
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Frozen Orb
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Frozen Armor
- Az alapidő 120 másodpercről 144 másodpercre nőtt
Shiver Armor
- A sebzési szint skálázása körülbelül 25%-kal nőtt
- Az alapidő 120 másodpercről 144 másodpercre nőtt
Chilling Armor
- A sebzési szint skálázása körülbelül 200%-kal nőtt
- A szintenkénti bónusz 6 másodpercről 12 másodpercre nőtt
- A chill-idótartam bónusza szintenként 16-os szint felett 1 másodpercről 2 másodpercre növelve (a Shiver Armornak megfelelő)
- A védelmi alapérték 45%-ról 60%-ra nőtt
- A szintenkénti védelmi bónusz 5%-ról 7%-ra emelkedett
- A Frozen Armor sebzés szinergiája 7%-ról 9%-ra nőtt
- A Chilling Armor sebzési szinergiája 7%-ról 9%-ra nőtt
Fejlesztői megjegyzések: A cold-páncélos készségekkel tovább kívánjuk diverzifikálni azokat, biztosítva, hogy mindegyiknek sajátos előnyei vannak. E változtatások után a „Chilling Armor”-nak lesz a legnagyobb védelmi bónusza és sebzési lehetősége, miközben továbbra is csak távolsági támadásokra válthat ki. Ezenkívül a „Frost Nova” a sebzések skálázását javítja, hogy nagyobb teljesítményt biztosítson ott, ahol a későbbi játékban hiányzott.
Lightning Skills
Nova
- Static Field szinergia hozzáadva: +5% villámsebzés szintenként
Thunder Storm
- Static Field szinergia hozzáadva: +7% villámsebzés szintenként
- Az időtartam alapértéke 32 másodpercről 144 másodpercre nőtt
- Az időtartam bónusz szintenként 8 másodpercről 24 másodpercre nőtt
- Az elemleírás frissítve a sugár megjelenítésére
Energy Shield
- A Tooltip frissítve, hogy több információt jelenítsen meg az elfogyasztott manáról és a Telekinesis szinergiáról
Fejlesztői megjegyzések: Lehetőséget láttunk új szinergiák hozzáadására a kevésbé használt Lightning-készségekhez, hogy növeljük sebzési potenciáljukat és új képességfejlesztési lehetőségeket teremtsünk.
Fire Skills
Inferno
- Az alapsebzés és a szintskálázás körülbelül 75%-kal nőtt (a múltbeli hibás sebzésszámítás kompenzálására is)
- A Warmth szinergia 13%-ról 16%-ra nőtt
- A vezérlőelemek frissítésre kerültek, így a készség mostantól szabad formában jelenik meg, és többé nem kötődik egy célponthoz.
- A Mana Cost alapértéke másodpercenként 7 Manáról 4 Manára csökkent
- A hatótávolság alapértéke 75%-kal nőtt
Blaze
- A sebzés mértéke körülbelül 60%-kal nőtt
- A Warmth szinergia 4%-ról 6%-ra nőtt
- Eltávolítottuk a szinergiát a Fire Wall-ból
- Most szintenként 2%-kal növeli a Futás/Séta sebességet
- A Tooltip mostantól a Blaze időtartamát is megjeleníti
Fire Wall
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Meteor
- A Casting Delay többé nem osztja meg az újratöltését más készségekkel, amelyek Casting Delay-vel rendelkeznek
- A Tooltip frissítve, és mostantól a Casting Delay-t jeleníti meg
Hydra
- A Casting Delay eltávolítva
- A Hydra csoportok maximális száma 6-ra korlátozott
- A Fire Bolt szinergia +3%-ról +5%-ra nőtt
- A Fire Ball szinergia +3%-ról +5%-ra nőtt
Fejlesztői megjegyzések: Fejleszteni akartuk a kevésbé használt Fire készségeket, és több okot adni a használatukra. Az Inferno játékosvezérlési fejlesztéseket kap szabad formájú castolással, mint például az Arctic Blast, és jobb sebzésméretezéssel. A Blaze egy gyakran figyelmen kívül hagyott készség, ezért szerettük volna felszabadítani a szinergiakövetelményeket, és több hasznosságot és teljesítményt biztosítani a sebzések növelésével, valamint egy új Run/Walk Speed bufftal az extra hasznosság érdekében. Végül a Hydra-val javítani akartuk a Hydra-k megidézésének játékmenetét, hogy könnyebben használható legyen a harci helyzetekben. A Casting Delay eltávolítása és a max Hydras új korlátozása megegyezik a változtatások előtt elérhető maximális Hydra-számmal, de most a játékosoknak sokkal könnyebb lesz ezeket megidézni.
Zsoldosok (Mercenaries)
Ha Expansion módban béreltek fel egy zsoldost, akkor mostantól mindig olyanokat kínál nektek a játék, amelyek megfelelnek a karaktereitek szintjének, ahelyett, hogy véletlenszerű szintkülönbség lenne köztük.
Act 1 - Rogue Archer
- Frissítve minden egyes stat és skill, hogy megfeleljen minden nehézségi fokozatnak, így nem jelent hátrányt egy Hell-zsoldost felszintezni a Normal-zsoldoshoz képest.
Cold Arrow
- Hozzáadva a Freezing Arrow
Fire Arrow
- Hozzáadva az Explosion Arrow
Fejlesztői megjegyzések: A Rogue Archer új, sajátos távolsági készségekre tesz szert, amelyek skálázódnak, ahogy szintet lép. Ezeknek az új készségeknek javítaniuk kell az AoE (hatásterület) sebzési hatékonyságát, és ezáltal hatékonyabb távolsági harcossá kell tenniük a zsoldost.
Act 2 - Desert Mercenary
- Frissítve minden egyes stat és skill, hogy megfeleljen minden nehézségi fokozatnak, így nem jelent hátrányt egy Hell-zsoldost felszintezni a Normal-zsoldoshoz képest.
- A Nightmare és Hell nehézségi kategóriákban mind a 6 különböző auratípus elérhető a Hire menüből, ahelyett, hogy nehézségenként 3-3 közül kellene választani. A Normal nehézség változatlan.
Thorns (Combat - Nightmare)
- A Thorns aura szintjének skálázása megnövekedett, és most a legmagasabb szintű küszöbön túl is tovább lép, egészen a maximális szintig.
Fejlesztői megjegyzések: A Desert Mercenary már népszerű, de lehetőséget láttunk a játékminőség javítására azáltal, hogy lehetővé tesszük a játékosoknak, hogy mind a hat különböző auratípust bérelhessék a Nightmare és Hell nehézségi fokon, ahelyett, hogy váltaniuk kellene a módok között. A „Thorns” általános fejlesztéseivel javítani akartuk a szintskálázást, hogy értelmesebbé tegyük ezt az aurás zsoldos típust.
Act 3 - Iron Wolf
- Frissítve minden egyes stat és skill, hogy megfeleljen minden nehézségi fokozatnak, így nem jelent hátrányt egy Hell-zsoldost felszintezni a Normal-zsoldoshoz képest.
- Az élet alapértéke és a skálázódása körülbelül 25%-kal nőtt (Most az élet hasonló a Rogue Archerhez)
- A védelem alapértéke és a skálázódása körülbelül 40%-kal nőtt (most a védelem közelebb van a Rogue Archerhez)
- Az ellenállások alapértéke és a skálázódásuk körülbelül 20%-kal nőtt (ez most a legmagasabb ellenállási alapérték a zsoldosok között)
Cold
- Most gyakrabban castolja a Glacial Spike-ot
- A Glacial Spike szint-skálázása nőtt
- A Frozen Armor szint-skálázása nőtt
Fire
- Eltávolítottuk az Inferno-t
- Hozzáadtuk a Fire Bolt-ot
- Megnövekedett az esélye annak, hogy az Iron Wolf Fire Ball-t castoljon
- Hozzáadtuk az Enchant-ot - Most az Iron Wolf saját magára, a játékosra és a közeli szövetségeseire castolja az Enchant-ot.
Lightning
- Static Field hozzáadva
- A Charged Bolt szint-skálázása nőtt.
- Megnövekedett esélye annak, hogy az Iron Wolf Lightning-ot castoljon
Fejlesztői megjegyzések: Az Iron Wolf nagyszerű elemi varázsló, de láttuk, hogy a nagyobb nehézségekben alulteljesítenek. Javítottuk az alapvető statisztikáikat, hogy jobban illeszkedjenek a többi zsoldoshoz, ugyanakkor egyértelmű előnyük is van, mivel a legtöbb ellenállási értékkel rendelkeznek. A készségek terén az ő elemi fantáziájukat szerettük volna megragadni, ezért úgy döntöttünk, hogy új, jellegzetes használati készségeket adunk, hogy tovább ösztönözzük az okokat arra, hogy ezeket a zsoldos típusokat használjátok.
Act 5 - Barbarian Warrior
- Frissítve minden egyes stat és skill, hogy megfeleljen minden nehézségi fokozatnak, így nem jelent hátrányt egy Hell-zsoldost felszintezni a Normal-zsoldoshoz képest.
- Az élet alapértékének skálázása megnövekedett (Most neki van a legtöbb élete a többi zsoldoshoz képest)
- A védelem alapértéke és a skálázása nőtt, és a magasabb szinteken történő skálázás csökkent (most neki van a legmagasabb védelmi alapértéke a zsoldoshoz képest)
- A Bash szint-skálázása megnövekedett, és a továbbiakban nem korlátozódik a 80-as szintre
- A Stun szint-skálázása megnövekedett, és a továbbiakban nem korlátozódik a 80-as szintre
- Battle Cry hozzáadva
Fejlesztői megjegyzések: Szeretnénk nagyobb identitást adni a Barbár harcosnak, miközben megőrizzük barbár fantáziáját. Ezért úgy döntöttünk, hogy megadjuk neki a „Battle Cry” képességet, mint új módot az ellenségek leküzdésére, ami hasznos segítségnek bizonyulhat a játékosok számára. Ezen kívül meg akartuk növelni az Élet és Védelem skáláját, hogy biztosítsuk, hogy ő a legkeményebb zsoldos típus.
Rúnaszavak
Insight
- Mostantól íjakkal (Bow) és számszeríjakkal (Crossbow) is használható
Fejlesztői megjegyzések: Az Insight egy népszerű rúnaszó, és úgy gondoljuk, hogy a távolsági fegyvereken való engedélyezése több építési lehetőséget fog elősegíteni, amelyek kiegészítik a fent látható képesség- és zsoldosváltásokat.
Új rúnaszavak
Plague
- Használhatóság: Sword
- Rúnasorrend: Cham + Shael + Um
- Statok:
- 20% Chance to cast level 12 Lower Resist when struck
- 25% Chance to cast level 15 Poison Nova on striking
- Level 13-17 Cleansing Aura When Equipped (varies)
- +1-2 All Skills
- +20% Increased Attack Speed
- +220-320% Enhanced Damage (varies)
- -23% To Enemy Poison Resistance
- 0.3% (0-29.7) Deadly Strike (Based on Character Level)
- +25% Chance of Open Wounds
- Freezes Target +3
Pattern
- Használhatóság: Claw
- Rúnasorrend: Tal + Ort + Thul
- Statok:
- +30% Faster Block Rate
- +40-80% Enhanced Damage (varies)
- 10% Bonus to Attack Rating
- Adds 17-62 Fire Damage
- Adds 1-50 Lightning Damage
- Adds 3-14 Cold Damage
- +75 Poison Damage Over 5 Seconds
- +6 to Strength
- +6 to Dexterity
- All Resistances +15
Unbending Will
- Használhatóság: Sword
- Rúnasorrend: Fal + Io + Ith + Eld + El + Hel
- Statok:
- 18% Chance to cast Level 18 Taunt on striking
- +3 To Combat Skills (Barbarian Only)
- +20-30% Increased Attack Speed (varies)
- +300-350% Enhanced Damage (varies)
- +9 To Maximum Damage
- +50 To Attack Rating
- +75% Damage to Undead
- +50 Attack Rating Against Undead
- 8-10% Life Stolen Per Hit (varies)
- Prevent Monster Heal
- +10 To Strength
- +10 To Vitality
- Damage Reduced By 8
- +1 Light Radius
- Requirements -20%
Wisdom
- Használhatóság: Helm
- Rúnasorrend: Pul + Ith + Eld
- Statok:
- +33% Piercing Attack
- +15-25% Bonus to Attack Rating (varies)
- 4-8% Mana Stolen Per Hit (varies)
- +30% Enhanced Defense
- +10 Energy
- 15% Slower Stamina Drain
- Cannot Be Frozen
- +5 Mana After Each Kill
- 15% Damage Taken Goes to Mana
Obsession
- Használhatóság: Staff
- Rúnasorrend: Zod + Ist + Lem + Lum + Io + Nef
- Statok:
- Indestructible
- 24% Chance to cast level 10 Weaken when struck
- +4 To All Skills
- +65% Faster Cast Rate
- +60% Faster Hit Recovery
- Knockback
- +10 To Vitality
- +10 To Energy
- Increase Maximum Life 15-25% (varies)
- Regenerate Mana 15-30% (varies)
- All Resistances +60-70 (varies)
- 75% Extra Gold from Monsters
- 30% Better Chance of Getting Magic Items
Flickering Flame
- Használhatóság: Helm
- Rúnasorrend: Nef + Pul + Vex
- Statok:
- Level 4-8 Resist Fire Aura When Equipped (varies)
- +3 To Fire Skills
- -10-15% to Enemy Fire Resistance (varies)
- +30% Enhanced Defense
- +30 Defense Vs. Missile
- +50-75 To Mana (varies)
- Half Freeze Duration
- +5% To Maximum Fire Resist
- Poison Length Reduced by 50%
Mist
- Használhatóság: Bow & Crossbow
- Rúnasorrend: Cham + Shael + Gul + Thul + Ith
- Statok:
- Level 8-12 Concentration Aura When Equipped (varies)
- +3 To All Skills
- 20% Increased Attack Speed
- +100% Piercing Attack
- +325-375% Enhanced Damage (varies)
- +9 To Maximum Damage
- 20% Bonus to Attack Rating
- Adds 3-14 Cold Damage
- Freeze Target +3
- +24 Vitality
- All Resistances +40
Fejlesztői megjegyzések: Az új rúnaszavak esetében a fent látható képesség- és zsoldos változások kiegészítésére összpontosítottunk, valamint az alulhasznált rúnák használatának növelésére. A „Plague” és a „Pattern” rúnaszavak korábban is léteztek az adatokban, de soha nem voltak engedélyezve, ezért néhány további módosítást végeztünk, és végre elérhetőek a játékban.
Új Horadric Cube receptek
- 1 Ral rúna + 1 Sol rúna + 1 Perfect Emerald + Normal Set Weapon: A Set Weapon Exceptional változata
- 1 Lum rúna + 1 Pul rúna + 1 Perfect Emerald + Exceptional Set Weapon: A Set Weapon Elit változata
- 1 Tal rúna + 1 Shael rúna + 1 Perfect Diamond + Normal Set Armor: A Set Armor Exceptional változata
- 1 Ko rúna + 1 Lem rúna + 1 Perfect Diamond + Excetional Set Armor: A Set Armor Elit változata
Fejlesztői megjegyzések: Úgy éreztük, hogy a játékosok élvezik a jelenlegi Horadric Cube recepteket az egyedi elemek frissítéséhez, ezért úgy döntöttünk, hogy ugyanazt a lehetőséget kínáljuk a Set Itemek frissítésére. Ez további lehetőségeket adhat, ha alacsonyabb szintű Set elemeket használtok.
Settbónusz változások
Arcanna's Tricks
- Increased +25 Mana to +50 Mana (2 Items)
- Added Regenerate Mana 12% (3 Items)
- Added +1 to All Skills (Full Set)
Arctic Gear
- Changed 6-14 Cold Damage to +2-198 to Maximum Cold Damage (+2 Per Character Level) (Full Set)
Bul-Kathos' Children
- Increased +20 Fire Damage to +200 Fire Damage (Full Set)
- Increased +25 Defense to +200 Defense (Full Set)
- Added 10% Life Stolen Per Hit (Full Set)
- Added +20% Deadly Strike (Full Set)
Cathan's Traps
- Added Regenerate Mana 16% (2 Items)
Civerb's Vestments
- Increased Fire Resist +15% to Fire Resist +25% (2 Items)
- Added 25% Bonus to Attack Rating (Full Set)
- Added 4-396 Defense (+4 Per Character Level) (Full Set)
Cow King's Leathers
- Added 5-495 Defense (+5 Per Character Level) (2 Items)
- Added +100 to Life (Full Set)
- Added +1 To All Skills (Full Set)
Infernal Tools
- Added Maximum Mana 20% (Full Set)
- Added Cannot Be Frozen (Full Set)
Iratha's Finery
- Added +24% Piercing Attack (3 Items)
Milabrega's Regalia
- Added Cannot Be Frozen (3 Items)
- Added +2-198 To Lightning Damage (+2 Per Character Level) (2 Items)
Naj's Ancient Vestige
- Added 1-148% Better Chance of Getting Magic Items (+1.5 Per Character Level) (2 Items)
- Increased Replenish Life +10 to Replenish Life +20 (Full Set)
- Added +2 To Fire Skills (Full Set)
- Added Increased Maximum Life 12% (Full Set)
Sazabi's Grand Tribute
- Added Poison Length Reduced by 75% (2 Items)
- Added +1 To All Skills (Full Set)
- Added Damage Reduced by 16% (Full Set)
Vidala's Rig
- Added 7% Mana Stolen Per Hit (2 Items)
- Changed Adds 15-20 Cold Damage to +1-148 to Maximum Cold Damage (+1.5 Per Character Level) (Full Set)
Fejlesztői megjegyzések: Számos fejlesztés történt a játékosok által általában kevéssé használt Set Itemeken. Ezek több okot kínálnak arra, hogy több ilyen szettet felszereljetek, ami tovább növeli a buildek sokszínűségét.
Area Level változások
- A játékosoknak most össze kell törniük a Compelling Orb-ot, hogy beléphessenek a Durance of Hate-be, ahelyett, hogy megölnék a Tanácsot. Ez azt jelenti, hogy a „Khalim's Will” küldetést be kell fejezni a Durance of Hate Level 2 Waypoint használatához.
Fejlesztői megjegyzések: Láttuk, hogy egy logikai hiba miatt a játékosok gyakran úgy döntöttek, hogy kihagyják a szükséges tartalmat a III. felvonáson belül úgy, hogy megkerülték a „Khalim’s Will” küldetést, és nem sokat tapasztaltak abból, amit az Act III kínál. Úgy döntöttünk, hogy a „Khalim's Will” küldetést megfelelő követelménynek tesszük a III. felvonás teljesítéséhez, hasonlóan ahhoz, ahogy a játékosoknak össze kell állítaniuk a Horadric Staff-ot, hogy beléphessenek Tal Rasha kamrájába Act II-ben.
A Monster Level a következő területeken emelkedett Hell nehézségen:
- Act 1 – Underground Passage Level 2: 83 --> 85
- Act 2 – Stony Tomb Level 1: 78 --> 85
- Act 2 – Stony Tomb Level 2: 79 --> 85
- Act 3 – Arachnid Lair: 79 --> 85
- Act 3 – Swampy Pit Level 1: 80 --> 85
- Act 3 – Swampy Pit Level 2: 81 --> 85
- Act 3 – Swampy Pit Level 3: 82 --> 85
- Act 3 – Disused Fane: 84 --> 85
- Act 3 – Ruined Temple: 84 --> 85
- Act 3 – Forgotten Reliquary: 84 --> 85
- Act 3 – Sewer Levels 1: 84 --> 85
- Act 5 – Abaddon: 81 --> 85
- Act 5 – Pit of Acheron: 82 --> 85
- Act 5 – Infernal Pit: 83 --> 85
- Act 5 – Drifter Cavern: 84 --> 85
- Act 5 – Icy Cellar: 83 --> 85
Fejlesztői megjegyzések: Úgy éreztük, hogy a Diablo II bizonyos opcionális területei gyakran figyelmen kívül maradnak a Hell nehézségi fokon, ezért úgy döntöttünk, hogy növeljük a szörnyszinteket, hogy további ösztönzőket adjunk hozzá a kockázat és a jutalom játékmenetéhez. Reméljük, hogy ez több okot ad arra, hogy zsákmányt keressetek ezeken a területeken.
A Diablo II: Resurrected mapjai. A képre kattintva teljes méretben megnyílik.
Általános játékváltozások
- A karakter találati blokkja már nem működik, amíg a karakter egy skill előtti animációt játszik (a blokk továbbra is aktiválja a skill utólagos animációját).
- Megváltoztattuk a támadási sebesség meghatározását a kettős fegyverek (dual wield) használata közben. A fegyverek kezek közötti cseréje többé nem eredményezhet drámaian eltérő támadási sebességet.
- A karakter találatból való felgyógyulása mostantól csökkenő értékeket mutat, ha egy másik játékos eltalálja.
Fejlesztői megjegyzések: Szeretnénk kijavítani néhány kínos helyzetet, amikor visszautasításra kerül a játékosok inputja casting skillek esetén. A PvP esetében hozzáadtunk egy módszert a találat-helyreállítási spam csökkentésére, hogy elkerüljük a karakterek túl hosszú ideig tartó lezárását.
Item Tooltip változások
- Piercing Attack --> +X% Piercing Attack
- Quantity: [CURRENT STACK] --> Quantity: [CURRENT STACK] of [TOTAL]
- X% Chance of Open Wounds --> +X% Chance of Open Wounds
- X% Damage Taken Goes to Mana --> +X% Damage Taken Goes to Mana
- X% Chance of Crushing Blow --> +X% Chance of Crushing Blow
- Fire Absorb X% --> Fire Absorb +X%
- Cold Absorb X% --> Cold Absorb +X%
- Lightning Absorb X% --> Lightning Absorb +X%
- Magic Absorb X% --> Magic Absorb +X%
- X% Deadly Strike --> +X% Deadly Strike
- Hit Causes Monster to Flee X% --> Hit Causes Monster to Flee +X%
Fejlesztői megjegyzések: A Piercing Attack Tooltip most megjeleníti az áttörési esély értékét a Tooltipben. A dobófegyverek, a lőszer és a könyvek Tooltipjeinek mennyiségi értéke mostantól mindig a teljes mennyiséget mutatja, hogy egyértelműbb legyen a játékosok számára. Emellett a meglévő elemmódosító Tooltipeken is következetesen javítottak, így egyértelműbbé válik, hogy egymásra halmozhatnak.
Részvétel a PTR teszten
A nyilvános teszten való részvételhez rendelkeznetek kell egy Diablo II: Resurrected játéklicensszel egy jó állapotú Battle.net-fiókhoz (azaz olyanhoz, amelyet még nem függesztettek fel vagy kitiltottak). Ezenkívül le kell töltenetek és telepítenetek kell a Blizzard Battle.net asztali alkalmazást is, ha még nem tettétek meg.
- A Battle.net asztali alkalmazás újraindítása.
- A Diablo II: Resurrected fül megkeresése a bal oldali menüben.
- A Diablo II: Resurrected képernyőn van egy legördülő menü közvetlenül a "Play" gomb felett (ez a "Setup" felirat lehet, ha nincs jelenleg telepítve a Diablo II: Resurrected). A folytatás előtt ki kell választani a „PTR: Diablo II: Resurrected” elemet ebből a legördülő menüből.
- A „Setup” gombra kattintva indul a telepítési folyamat.
A PTR-fiókotok automatikusan létrejön, ha még nem rendelkeztek ilyennel. A PTR minden támogatott nyelven elérhető, és minden régió fiókja jogosult a részvételre. Ha további segítségre van szükség a PTR telepítéséhez és elindításához, kattintsatok ide.
Köszönjük a közösségnek!
Csapatunk nagyon hálás a támogatásért. Tavaly elindítottuk a Diablo II: Resurrected játékot, most 2022 van, és készen állunk, hogy ezeket az új változtatásokat beépítsük játékunkba. Köszönjük, hogy játszotok, és köszönjük a folyamatos együttműködést. Ahogy közeledünk a Patch 2.4 megjelenéséhez, azt tervezzük, hogy további részleteket fedünk fel a Ladder Rank Play körül. Szóval egyelőre kérjük, hogy maradjatok velünk!
Ha többet szeretnétek megtudni a Diablo II: Resurrectedről, nézzétek meg weboldalunkat, vagy valós idejű frissítésekért kövessétek a hivatalos Twitter @Diablo oldalunkat.
Forrás: Blizzard