Diablo II Resurrected Patch 2.4 - Hamarosan érkezik!
Üdvözlünk Benneteket, a Sanctuary hősei.
Szeretnénk megragadni az alkalmat, hogy kiemeljük a közelgő izgalmas egyensúly változásokat, valamint néhány új funkciót, amelyek a következő Diablo II: Resurrected patch-ben jelennek majd meg!
FIGYELEM: A cikkben tárgyalt játéktartalom nem végleges, és változhat.
Készüljetek fel a dicsőség keresésére. A Ladder Rank játék verzió jövő év elején érkezik! A Ladder Rank játékban mindig is az volt a prioritásunk, hogy ez a mód zökkenőmentes játékélmény legyen. Ennek a funkciónak a versengő jellege kiemelt stabilitást követel meg, miközben a játékosok száguldanak a 99 -es szint elé. Csapataink továbbra is sok időt fektetnek abba, hogy a játékélményt és a játék teljesítményt mindenki számára gördülékenyebbé tegyék. Alig várjuk, hogy megkezdjétek a fejlődést, de most vessünk egy pillantást néhány izgalmas részletre a közelgő funkció kapcsán!
LADDER Rank játék
Diablo II Classic-hoz hasonlóan a Diablo II: Resurrected-ben is a következő négy fajta ladder mód lesz majd megtalálható:
Verzió | Leírás |
---|---|
Standard Ladder | A kazuál verziója a laddernek, amelyben 4 fejezetet tudsz végigjátszani. |
Hardcore Ladder | A hardcore (1 életed van) verziója a laddernek, amelyben 4 fejezetet tudsz végigjátszani. |
Standard Expansion Ladder | A kazuál verziója a laddernek, amelyben 5 fejezetet tudsz végigjátszani, mivel a “Lord of Destruction” kiegészítő is játszható. |
Hardcore Expansion Ladder | A hardcore (1 életed van) verziója a laddernek, amelyben 5 fejezetet tudsz végigjátszani, mivel a “Lord of Destruction” kiegészítő is játszható. |
A játékosoknak most először lesz lehetőségük új rúnaszavak létrehozásáraa ladder rendszerben!
Az egyértelműség kedvéért szeretnénk megerősíteni, hogy ezek a rúnaszavak még soha nem léteztek a játékban, és nem lesznek elérhetők a ladder játékmódon kívül. Hasonlóan ahhoz ahogy a ladder-only rúnaszavak léteztek az eredeti Diablo II-ben. A ladder szezon végén azoknak a játékosoknak, akik sikeresen létrehozták ezeket a rúnaszavakat, a ladder karaktereiket áthelyezzük a játék „nem ladder” változatába. Majd a következő ladder szezon elején a játékosok új ladder karaktert készítenek, és mindent elölről kezdenek, hogy új jutalmakat szerezzenek. Jelenleg nincsenek konkrét új rúnaszavaink, amelyeket bemutatnánk, de ha figyelitek a fejlesztői frissítési stream-ünk, amelyet a tartalomkészítőnk MrLlamaSC üzemeltet, többet is meg fogtok ezekről tudni!
Végül figyelemmel kísértük a közösségben a Ladder Rank játékkal kapcsolatos megbeszéléseket. A ladder időtartama olyan elem, amelyet csapatunk még mindig próbál felmérni, ahogy haladunk előre, de szeretnénk létrehozni egy új ladder „rush-t”, és megtalálni a legjobb időkeretet a ladder szezonok frissitéséhez, amely megfelel a Ti elvárásaitoknak. Jelenleg négy hónapot fontolgatunk a Ladder szezonokszámára. Továbbra is figyelemmel kísérjük a közösség véleményét és preferenciáit ezen a téren, ahogy a jövő év elején közeledünk a 2.4-es patch PTR-jához.
Karakter osztályokegyensúly változásai:
A közösségtől érkező megannyi kérés után nagy örömünkre szolgál, hogy megoszthatjuk veletek, hogy a Diablo II: Resurrected kedvenc hőseinél új egyensúlyi változások következnek. Mi magunk is rajongók vagyunk, éppolyan lelkesen keresünk új játékmódokat, mint ti. Ez hihetetlenül különleges dolog, mivel az utolsó javítás, amely a Diablo II karakterosztályaiban bármilyen egyensúlyt változtatott, a Patch 1.13c volt, amely 2010. március 23-án jelent meg! Most, tizenegy évvel később új változtatásokat hajtunk végre, hogy bővítsük a karakterépítés sokféleségét, és megőrizzük a karakterosztályok fantáziáját és különlegességét! Ezek a célok kulcsfontosságúak. Felülvizsgáljuk az alulhasznált skilleket, felmérjük az casting delay-t, módosítjuk az eszköztippeket az életminőségben, és még sok mást e célok elérése érdekében.
Szeretnénk arra bíztatni benneteket, hogy legyetek kreatívak azokkal az összeállításokkal, amelyekkel játszani szeretnétek, de nem akarjuk „újra feltalálni a kereket”, és a karakter osztályokat az alapvető céljaiktól eltéríteni. Anélkül, hogy belemerülnénk a részletekbe, vessünk egy pillantást a különféle karakterosztály változások mögött meghúzódó filozófiákra.
Amazon
Az Amazon mozgékonysága és sokoldalúsága mélyreható. Általában szeretjük az Amazon karakterosztály jelenlegi állapotát, és úgy gondoljuk, hogy meglehetősen kiegyensúlyozott. Ennek ellenére látunk lehetőséget az Amazon közelharci készségeinek fejlesztésére. Szeretnénk felerősíteni bizonyos, nem használt közelharci képességek, például az Impale és a Fend erősségeit, hogy több okot adjunk a használatukra. Azt is vizsgáljuk, hogy felszabadítsuk a szinergiakövetelményeket a közelharci készségeknél, hogy több képességpont-szabadságot biztosítsunk más lehetőségekhez.
Ezenkívül azt is fontolgatjuk, hogy bizonyos készségeket csiszoljunk az íj és számszeríj skill tree kapcsán, hogy javítsuk az íjjal való játékmenetet nagyobb nehézségek esetén.
Assasin
Az assasin nagyon könnyedén legyőzi a a sötétség gonoszait . Ebben az osztályban azonban lehetőséget látunk arra, hogy a harcművészeti buildek fényesebben ragyogjanak. A harcművészeti skillek egyre nagyobb kihívást jelenthetnek a magasabb nehézségi fokozatok során, ezért újraértékeljük, hogyan lehetne ezen javítani a kombinált skill pontok elköltésével.
Ezenkívül a különféle Trap skill nincs gyakran használva. Ezért újraértékeljük a szinergiakövetelményeket, hogy előmozdítsuk a több trap build létrehozását és és a sebzés növekedési buffokat.
Barbarian
A Barbár ereje páratlan. Mindazonáltal látunk lehetőséget arra, hogy a combat skilleket még változatosabbá tegyük. Megvizsgáljuk, hogy további lehetőségeket hozzunk létre a combat skillek kapcsán, mint például a Leap Attack és a Grim Ward, miközben újraértékeljük a képességek szinergiakövetelményeit is, hogy több okot kínáljunk a pontok elköltésére bizonyos harci készségek esetében.
Ezenkívül úgy gondoljuk, hogy a Throwing skillet használó Barbárok életképesebbek lehetnek, ezért a Double Throw és Throwing Mastery skillek fejlesztését is vizsgáljuk.
Druid
A druid állati vadságától minden megremeg. Ezzel együtt izgalmas lehetőségeket látunk ennek az osztálynak egyéb aspektusainak magasabb szintre emelésében. A mi szempontunkból a Druid Fire képességei alulteljesítenek. Újraértékeljük a Casting Delays beállításokat a Fire skillek kapcsán, megvizsgáljuk egyes fizikai sérülésekkel kapcsolatos összetevők fejlesztését, és javítjuk a szinergiákat. Megvizsgáljuk azokat a lehetséges változtatásokat is, amelyek más, alulhasznált Elemental skilleket érintenek. Szeretnénk javítani az Arctic Blast vezérlésén is, például szabadabb formát engedni a channeling során, és többé nem kell a célzást egyszerre csak egy ellenségre korlátozni.
Ami az summoning skilleket illeti, úgy gondoljuk, hogy az idézések gyengék magas nehézségi fokon. Ezen a területen alaposan megvizsgáljuk a szintekenkénti health bonust, az életminőség javulását, a sebzések kimenetelét és az új szinergiákat a Ravens, Wolves és Vines esetében.
Végül értékeljük a Werebear skillek fejlesztéseit, elsősorban a szinergiafejlesztésekre összpontosítva.
Necromancer
A halál parancsnoka idő előtt sírba küldi ellenségeit. Az Amazonhoz hasonlóan nekünk is tetszik a Necromancer osztály jelenlegi állapota. Mindazonáltal látunk lehetőséget arra, hogy javítsunk bizonyos idézéseket, amelyekről úgy gondoljuk, hogy nincsenek kihasználva. Egyensúlyozzuk a Skeletal Mages elemi sérüléseit, és hatékonyabbá tesszük a kevésbé használt gólemeket.
Ezen kívül lehetőséget látunk a Bone skillek fejlesztésére a magas nehézségi fokon. Ezen a téren javítjuk a szinergiákat.
Paladin
Dicsőséges a paladin buzgó haragja. Ennek ellenére úgy gondoljuk, hogy bizonyos combat skillek alig vannak használva. Megvizsgáljuk a kevésbé használt skillek (azaz a Fist of the Heavens) jobb kihasználásának módjait, így a játékosoknak több okuk lesz arra, hogy képességpontokat költsenek e skillek használatára.
Lehetőséget látunk arra is, hogy az Offensive Aura képességeit is bővítsük. Ez magában foglalja az AoE Damage aurák fejlesztését, hogy azok közelebbről is hatékonyabbak legyenek. Azt is szeretnénk fejleszteni a Thornst, hogy jobban skálázható legyen, és megbízhatóbb sebzést okozzon magasabb szinten.
Sorceress
Nincs nagyobb mestere az elemi mágiának, mint ezek a mágusok. Nagyon elégedettek vagyunk a varázslónő jelenlegi állapotával, de látunk néhány lehetőséget a fejlesztésre.
Ami a cold skilleket illeti, úgy gondoljuk, hogy a páncél skilleket illetően (azaz a Frozen Armor, a Shiver Armor és a Chilling Armor) nagyobb változatosságot lehetne elérni.
Arra is törekszünk, hogy több build létrehozási lehetőséget adjunk a kevésbé használt Lightning skillek által, hogy több szinergiát keresünk.
Végül újra megvizsgáljuk a Fire skilleket is, hogy javítsuk az alulhasznált képességeket, mint például a Hydra. Az Arctic Blasthoz hasonlóan azt is vizsgáljuk, hogyan lehetne javítani a játékosok irányítását az Inferno skillen, hogy kevésbé körülményes legyen a használata.
Mercenary változások és új rúna szavak
És még nem végeztünk. A karakterosztály egyensúlyának változásai nem az egyetlen frissítések, amelyeket a játékosok látni szeretnének. Rengeteg visszajelzést láttunk a közösségtől a mercenary-k témája kapcsán, és számos módon tervezzük fejleszteni a zsoldosokat. Sok játékos élvezi a Desert Mercenary használatát, és szeretnénk több okot adni a másik három zsoldos használatára, ezért igyekszünk fejleszteni képességeiket és stat-jaikat, hogy javítsuk identitásukat és fantáziájukat.
Új Horadric Cube receptek, Set Item változások és új rúnaszavak vannak a láthatáron! A bevezetés alatt álló új Horadric Cube Receptek lehetővé teszik a Set Itemek minőségének javítását, hogy több build építési lehetőséget biztosítsunk. A set tárgyak módosításai frissítik a gyengén teljesítő szetteket, hogy több bónuszt kapjanak, így a játékosok jobban lesznek ösztönzve a részleges és a teljes szettek használatára, amelyek kiegészíthetik a fent említett képességváltozásokat. Végül új rúnaszavakat tervezünk létrehozni az új patch-ben, hogy ezzel egészítsük ki a patch-ben megjelenő Skill és Mercenary változásokat.
Mindenkinek jó játékot és minél jobb lootot kívánok.
Üdv,
Drizzt_D_Hun
Forrás: