Diablo IV: Patch Note 2.0.2 Build #58474 (All Platform)
Diablo IV,Patch Note,Season 6,Vessel of Hatred,All Platform,#58474,
Sziasztok,
Diablo IV: Patch Note Build #58474 (All Platform) tükör fordítását olvashatjátok magyar nyelven.
A Fordításért köszönet : VTom-nak
Játékfrissítések
Egyensúly javítások
Minden osztály
-
A legendás aspektusok affix értékei most különböző felső határokat kapnak az Ancestral és nem Ancestral tárgyak esetében. Mostantól az aspektusok maximális értékei csak az Ancestral tárgyakon találhatók meg.
Fejlesztői megjegyzés: Korábban az aspektusok maximális értékeit sokkal korábban meg lehetett találni. Ez kevésbé tette izgalmassá az Ancestral tárgyakra való áttérést, mivel az aspektusaid már a Torment nehézségi szint előtt elérhették a maximumot. Mostantól észrevehetőbb tárgyfejlődést tapasztalhatsz, ahogy haladsz a Torment nehézségi szinteken.
Rúnaszavak
Magic Runes of Ritual
-
Cir: (Ugyanazon, folyamatosan használt képesség háromszori használata)
-
Offering növelve: 25-ről 50-re.
-
-
Cem: (Kitérés)
-
Offering növelve: 50-ről 75-re.
-
-
Moni: (Mozgás utáni képesség használata)
-
Offering növelve: 10-ről 25-re.
-
Az intervallum növelve: 0,2 másodpercről 0,25 másodpercre.
-
-
Yax: (Gyógyital használata)
-
Offering növelve: 100-ról 200-ra.
-
Rare Runes of Ritual
-
Noc: (Ellenség CC hatása)
-
Offering növelve: 5-ről 10-re.
-
-
Neo: (Sebzés okozása, miközben 5 másodpercig nem szenvedsz sebzést)
-
A szükséges idő, hogy ne érjen sebzés: 5 másodpercről 2 másodpercre csökkentve.
-
Offering csökkentve: 300-ról 200-ra.
-
-
Poc: (Minden elköltött 5% erőforrás után)
-
Offering növelve: 2-ről 5-re.
-
Runes of Invocation
-
Vex: (+3 minden képességhez)
-
Időtartam növelve: 5-ről 7 másodpercre.
-
-
Xan: (Kritikus overpower)
-
Offering szükséglet csökkentve: 900-ról 800-ra.
-
-
Gar: (Kritikus csapás esélyének növelése akár 10 stack-ig)
-
Xal: (Maximális életerő)
-
Időtartam növelve: 4 másodpercről 6 másodpercre.
-
-
Qua: (Mozgási sebesség, akár 5 rétegig)
-
Mozgási sebesség növelve: 6%-ról 7%-ra rétegenként.
-
-
Tec: (Földrengés)
-
A rúna verzió sebzése növelve: 82%-ról 280%-ra.
-
-
Tun: (Stun gránátok)
-
A rúna verzió sebzése növelve: 20%-ról 325%-ra.
-
-
Ton: (Meteorok)
-
Offering szükséglet csökkentve: 25-ről 20-ra.
-
A rúna verzió sebzése növelve: 50%-ról 216%-ra.
-
-
Tal: (Pestilent Swarm)
-
A rúna verzió sebzése növelve: 100%-ról 300%-ra.
-
Sorcerer
Unstable Currents
-
A Unstable Currents képesség leírása frissült, mostantól "unleashed" szerepel "is also cast" helyett.
-
Fejlesztői megjegyzés: A Unstable Currents hatásait nem kezelik valódi kasztolásként, mivel a kasztolás csak akkor történik meg, amikor megnyomod a képesség gombját.
-
Lightning Spear
-
Egyszerre csak 12 Lightning Spear lehet aktív. Az újonnan létrehozottak a legrégebbit fogják elpusztítani.
Passzívok
Enlightenment
-
Nem halmozhatja a stackeket az automatikus kasztolásokból, és mostantól csak minden 0,2 másodpercben aktiválódhat.
Legendás Aspektusok
Aspect of Splintering Energy
-
A tooltip most már megfelelően mutatja a kritikus sebzés skálázódását.
-
A hatás mostantól csak minden 0,2 másodpercben fordulhat elő, de extra sebzést okoz, ha a cooldown alatt kimaradt egy trigger.
Aspect of Elemental Constellation
-
A sebzés növelve: 50-1050% fegyversebzés 50-70% helyett.
Unique Tárgyak
The Oculus
-
A Teleport Size affix lecserélve a Chance for Teleport to Deal Double Damage affixre.
Flamescar
-
Az Incinerate Size affix lecserélve a Chance for Incinerate to Deal Double Damage affixre.
Fracture Winterglass
-
A Conjuration képességekre vonatkozó cooldown csökkentő affix lecserélve a All Resistances affixre.
Tempering
-
Új segédrecept került bevezetésre: Incinerate Size, Meteor Size, és Firewall Size növelésére.
-
Új affix: esély az Inferno dupla sebzésére hozzáadva a Pyromancy Augments: Fiery-hez.
-
A Lightning Spear dupla kasztolási affix lecserélve az Esély, hogy a Lightning Spear dupla sebzést okozzon affixre.
Paragon
Burning Instinct Legendás Csomópont
-
A maximum érték 80%-ról 90%-ra növelve.
-
Mostantól 30 Intelligencia szükséges minden 2%-hoz, a korábbi 20 helyett.
Infernal Hordes
Fejlesztői megjegyzés: Számos változtatást hajtottunk végre annak érdekében, hogy az Infernal Hordes továbbra is szórakoztató és jutalmazó tevékenység maradjon. Ezek a változtatások a következő problémákat célozzák meg: a specifikus unique tárgyak célzott farmolása nem volt következetes, a drop kevésbé volt kielégítő, és a ládák kinyitásának folyamata unalmassá vált.
-
A Greater Chest of Equipment költsége 60-ról 200-ra nőtt.
-
Scrolls of Restoration hozzáadtuk a loot listához.
-
A Chest of Materials újratervezve úgy, hogy minden megmaradt Aether-t felhasznál.
-
A Chest of Equipment eltávolítva.
-
A Council Boss most garantáltan Legendary tárgyakat dob, amelyek Infernal Hordes Affixes-t tartalmaznak.
-
A Greater Chest most garantáltan egy Ancestral Legendary-t tartalmaz.
-
A Chest of Materials és a Chest of Gold mostantól minden megmaradt Aether-t felhasznál, és minél több Aether kerül felhasználásra, annál több aranyat vagy crafting anyagot (beleértve a Masterworking Materials-t) ad jutalmul.
-
Az Item Chest eltávolítva.
-
Infernal Compasses-t már nem lehet craftolni.
-
Az Infernal Compasses mostantól ritka zsákmányként található meg kizárólag a Torment nehézségi szinteken.
-
Az Infernal Compasses-eken a hullámok száma véletlenszerűen kerül meghatározásra, és minden Infernal Hordes futam során maximum 4 újjáéledési lehetőség van.
-
Az Infernal Horde nehézségi szintjét a nehézségi szint határozza meg (Torment I, II, III vagy IV).
-
Az újjáéledések száma most minden Torment nehézségi szinten 4-re korlátozva.
Felhasználói felület és élmény
-
Új billentyűkiosztás került hozzáadásra, amely lehetővé teszi a futás és a sétálás közötti váltást.
-
A Paragon szint most már megfelelően megjelenik a karakter névtábláján, például a menüben vagy a barátlista esetében.
Egyéb
-
A Paragon szint most már megfelelően megjelenik a karakter névtábláján, például a menüben vagy a barátlista esetében.
-
A drágakövek és rúnák szabadon cserélhetők anélkül, hogy a Jeweler-t fel kellene keresni.
-
Fejlesztői megjegyzés: Ha egy két foglalatos tárgyba szeretnél egy új drágakövet behelyezni, amely már tele van, az alsó drágakövet eltávolítják, és az új kerül felülre – hasonlóan a "first in, first out" elvhez. Ha drágakövet szeretnél betenni egy olyan tárgyba, amelyben rúnák vannak, minden rúnát automatikusan eltávolítanak. Ugyanez igaz a rúnák behelyezésére olyan tárgyakba, amelyekben drágakövek vannak. Ezenkívül a drágakövek és rúnák kivétele mostantól nem igényel aranyat.
-
-
A Blacksmith Cache most 5 Forgotten Souls-t igényel a craftoláshoz.
-
A Mythic Unique tárgyak craftolása módosult.Hogyan craftolhatsz:
-
Korábban: Egy specifikus Mythic Unique tárgy készítése 4 Resplendent Sparks-ba került.
-
Most: Egy véletlenszerű Mythic Unique készíthető 2 Resplendent Sparks segítségével.
-
Egy specifikus Mythic Unique tárgy készíthető Resplendent Sparks és az adott tárgyhoz tartozó rúnakészlet segítségével.
-
-
Hol craftolhatsz:
-
Korábban: Az Alchemist.
-
Most: A Blacksmith.
Fejlesztői megjegyzés: Sok kérés érkezett egy megbízható módszerre, amellyel szezon közben Mythic Unique tárgyat lehet szerezni. Ez a változtatás kielégíti ezt az igényt. Továbbá lehetőséget kínáltunk arra is, hogy egy specifikus Mythic Unique tárgyat célzottan szerezz meg rúnák használatával, nagyobb rugalmasságot és progresszív lehetőséget biztosítva a tárgyak megszerzéséhez.
Rúnák most garantáltan az alábbi forrásokból esnek:
-
Boss harcok során a Vessel of Hatred kampányban.
-
Whisper Caches-ekből.
-
World Bossok-ból.
-
Első jutalomként Stronghold teljesítéséért (csak varázsrúnák).
Az Impairment Reduction többé nem jelenik meg tárgyakon.
-
Fejlesztői megjegyzés: A jelentős növekedés miatt az Impairment Reduction források terén a Paragon által, úgy találtuk, hogy ez egy jó lehetőség az affix pool javítására azáltal, hogy eltávolítjuk az Impairment Reduction-t
Hibajavítások
Barbár
-
Javítva egy probléma, ahol a Rumble legendás paragon csomópont pontatlan leírást tartalmazott.
-
Javítva egy hiba, ahol a Brawl glyph nem megfelelően adta meg a legendás bónuszát.
-
Javítva egy probléma, ahol a Barbed Carapace és a Tough As Nails duplán számolt, ami extrém mennyiségű Thorns-t eredményezett.
Druid
-
Javítva egy probléma, ahol a Druida legendás csomópontjai, a Devastation és a Thunderstruck, nem működtek.
-
Javítva egy hiba, ahol a Lightning Storm Double sebzés tempering affix nem aktiválódott a Nature's Fury miatt.
-
Javítva egy probléma, ahol az Aspect of the Agile negyedik Shred Strike-ja mindig kritikus csapást mért.
-
Javítva egy hiba, ahol a Poison Creeper újraaktiválható volt a One with Nature-on keresztül minden alkalommal, amikor a játékos módosította a Paragon Pontokat, Skill Pontokat, vagy megváltoztatta a felszerelést.
-
Javítva egy probléma, ahol a Stormcrow aspektus láthatatlanná tehette a Ravens-t.
-
Javítva egy hiba, ahol a Shred első támadása nem találta el a célzott ellenséget dash után.
Necromancer
-
Javítva egy hiba, ahol az Abyssal Glyph nem adta meg a bónusz sebzését a nem-fizikai támadásokra.
Rogue
-
Javítva egy probléma, ahol az Advanced Flurry stackek elveszhettek gyógyítás, kitérés vagy egy másik képesség automatikus kasztolása után, amely egy aspektusból vagy unique tárgyból származott.
-
Javítva egy hiba, ahol a Poisonous Clouds aspektusból származó méregfelhő kiválthatta a Lucky Hits-t.
-
Javítva egy probléma, ahol a vizuális effekt és a tényleges hatóterület nem egyezett a Scoundrel's Kiss Rapid Fire képességnél.
-
Javítva egy hiba, ahol a Dance of Knives időtartama rövidebb volt a tervezettnél.
-
Javítva egy probléma, ahol a Dance of Knives nem volt kasztolható, ha a képességet ismételten használták, miközben nem voltak elérhető charge-ok.
Sorcerer
-
Javítva egy probléma, ahol bizonyos Tűz és Jég sebzés effektusok nem működtek megfelelően az Enlightenment-tel.
-
Javítva egy hiba, ahol az automatikus Frozen Orb kasztok a Fractured Winterglass-ből megadták az Enlightenment stackeket.
-
Javítva egy probléma, ahol a megnövekedett esély egy familiáris megidézésére nem jelent meg a Familiar leírásában, miután megszerezted az Enchantment Master legendás paragon csomópontot.
-
Javítva egy hiba, ahol az ingyenes Frozen Orb kasztolások az Enchantment effektusból aktiválhatók voltak, amikor a játékos képességeket kasztolt cooldown alatt, miközben Incinerate-et használt.
Felhasználói felület és élmény
-
Javítva egy probléma, ahol a nagyobb számok olvashatatlanná válhattak a kereskedő és crafting menükben.
-
Javítva egy hiba, ahol az Exquisite Blood leírása nem megfelelően mutatta, hány darabra van szükség Lord Zir megidézéséhez.
Egyéb
-
Javítva egy hiba, ahol a The Shroud of False Death lopakodási effektjét nem szakította meg, ha a zsoldosok vagy minionok sebzést okoztak.
-
Javítva egy probléma, ahol a The Shroud of False Death lopakodási effektje megakadályozhatta, hogy egy megidézett boss megjelenjen.
-
Javítva egy probléma, ahol a Legion esemény elején megidézett szörnyek helyzetüket veszíthették, ha a játékos rájuk futott a lóval, és használta a Spur-t.
-
Javítva egy hiba, ahol a The Eyes of the Enemy küldetésnél a haladás elakadhatott, amikor a játékos megpróbálta elhelyezni Locran's talisman-ját.
-
Javítva egy probléma, ahol a garantált Critical Strike és Overpower a Qax és Xan rúnákból nem sebzést okozó képességek által fogyhatott el.
-
Javítva egy hiba, ahol olyan Legendary Aspects és Tempering Affixes, amelyek nem voltak használhatóak a játékos osztálya által, alkalmanként működhettek, ha egy másik osztály képességét használták Runewords-on keresztül. E javítás részeként a karakterek többé nem tudnak olyan tárgyakat felvenni, amelyek Tempering vagy Legendary affixeket tartalmaznak, amelyek más osztály számára specifikusak.
Fejlesztői megjegyzés: Felfedeztünk egy hibát, ahol a classok néha nem szándékosan előnyt élvezhettek más karakter specifikus affixekből és legendás erőkből. Például egy varázsló profitálhatott a barbárok War Cry legendás tárgyaiból. Érdekesnek találjuk ezt a dizájn lehetőséget, különösen a Runewords hozzáadásával a játékba, és lehet, hogy a jövőben megvizsgáljuk az ilyen szinergiákat. Jelenleg azonban nem tartjuk egészségesnek, hogy a játékosok egy karakteren farmolják az affixeket, hogy egy másik buildnek előnyt biztosítsanak.
Különböző teljesítmény-, felhasználói felület-, vizuális és stabilitási fejlesztések.
Forrás:Blizzard Diablo IV Patch Note