Diablo IV: Hogyan működik a zsoldosok megerősítése a Vessel of Hatredben?
Diablo IV,Vessel of Hatred,Season 6,Mercenary,
Sziasztok,
Ebben a cikkben a zsoldosok (Mercenary vagy Merc) megerősítéséről olvashattok.
Sok játékos követelte, hogy a Diablo 4-ben is legyen zsoldos, a Diablo 2 rendszer „aranykorára” hivatkozva - és a Blizzard meghallgatta. A Vessel of Hatred újdonsága, a zsoldosok a Diablo 4 első kiegészítőjének megjelenése után debütálnak, és fantasztikus interakciókkal rendelkeznek: feltűnő képességek, a játékosnak adott buffok, és egy egész hírnévpálya mindegyiküknek. Ez azonban még nem minden, mert mi sem jobb egy zsoldosnál? Így van - kettő.
Míg a játékosok választhatnak egy elsődleges zsoldost, aki velük együtt járja a szentélyt, a zsoldosok másodlagos célt szolgálhatnak erősítésként. Ez lehetővé teszi, hogy egy zsoldos, aki nem utazik a játékossal, mégis segítséget nyújtson a csatában - de hogyan működik ez? A Vessel of Hatred játéktesztje során mélyen belemerültünk a rendszerbe, hogy minden részletet elhozzunk nektek erről az új rendszerről.
Az erősítések kiválasztása
Hasonlóan az osztálymechanikusod (Class Mechanic,) kiválasztásához, a zsoldosokat is választhatod felbérelt társadnak, miután egy küldetéssorozatot teljesítettél a toborzásukhoz. Miután azonban van egy felbérelt zsoldosod, választhatsz egy másik zsoldost, aki erősítésként szolgálhat. Fontos megjegyezni, hogy ennek egy másik zsoldosnak kell lennie - bármennyire is kedveled Aldkint, nem lehet egyszerre mindenhol!
A kiválasztott erősítés képes lesz némi Rapportot, az új hírnévmechanikát generálni, azonban ez nem lesz annyi, mint amennyit egy felbérelt zsoldos kapna. Ettől függetlenül minden kis apróság segít.
Mi az a lehetőség?
A megerősítés (Reinforcement)egy lehetőségnek nevezett mechanika segítségével működik. A lehetőségek határozzák meg, hogy az Erősítés hogyan reagál. Például eldöntheted, hogy egy Erősítés csak akkor reagáljon, amikor egy bizonyos képességet használsz, például a Heartseeker vagy a War Cry, vagy egyszerűen csak akkor reagáljon, amikor bármilyen képességet használsz, a cooldown lejárt. Más kiváltó okok, mint például az életerővesztés (health loss) és a Crowd Controlled is kiválaszthatók, így elég nagy befolyást gyakorolhatsz arra, hogy mit csinál a megerősítésed.
Miután kiválasztotta, hogy mire reagáljon a megerősítés, az utolsó lépés az, hogy meghatározza, hogyan reagáljon.
Válassz ki egy készséget:
A megerősítés beállításának utolsó lépése a használni kívánt készség kiválasztása. Minden zsoldosnak megvan a maga sajátos képességkészlete, amelyet a velük való kapcsolatodon keresztül tudsz feloldani. A megerősítés beállításakor bármelyik elérhető készség közül választhatsz, és a zsoldos a lehetőségben meghatározott feltételek alapján fogja használni az adott készséget, amíg le nem jár a cooldown-ja.
Subo példájával élve, mondjuk, hogy megerősítésként van beállítva a Trip Mines készséggel. Még akkor is, ha a Trip Mines lehetőséggel van beállítva „Cast when the player casts any skill in combat”, akkor is van egy 18 másodperces cooldown a képességen - ami azt jelenti, hogy nem tudsz támadási sebességet halmozni a Trip Mines Trip Mines spammeléséhez.
Forrás:Wowhead