Diablo 4 Patch Note 1.4.2
Diablo, Diablo IV, Patch, Notes, 1.4.2
Sziasztok,
Elkészült a Diablo IV 1.4.2 Build #54489 (PC) and #54444 (Console) - fordítása.
Köszönet vtom.
A Pit
Növeltük annak esélyét, hogy Stygian követ kaphass a Pit teljesítésekor.
Példák:
szint: 5%
szint: 10%
szint: 18%
szint: 30%
Az alábbi változtatásokat eszközöltük a Pit bossoknál:
• A bossok képességeinek és affixeinek sebzését úgy állítottuk be, hogy jobban illeszkedjenek a harc előtti dungeon nehézségéhez.
• Csökkentettük a bossok affixeinek gyakoriságát, hogy ne fedjék át egymást.
• A Tomb Lord Bone Wall boss affixe mostantól az 1. szintű Pit esetében is megjelenik. Kissé csökkentettük a képességek cooldownját.
• A Blood Bishop hármas Árnyvonal támadása mostantól a 31-es Pittől kezdve jelenik meg. Kissé csökkentettük a képességek cooldownját.
• Csökkentettük az Airidah Wind Vortes támadásának időtartamát 8 másodpercről 6 másodpercre.
• A Pit szint kiválasztása mostantól alapértelmezés szerint az utoljára teljesített szintre áll, a legmagasabb elérhető szint helyett.
Általános
• A földön lévő Tempering Manual neve mostantól "Manual" szóval kezdődik, hogy gyorsan meg lehessen különböztetni azokat.
• A már meglevő vagy elavult Tempering Manualok, amelyekkel a játékos már rendelkezik vagy magasabb ritkaságú változata van, már nem esnek.
• A Capstone Dungeon teljesítése mostantól Nightmare Dungeon Sigil-t ad.
Hibajavítások , Akadálymentesítés
• Javítottunk több problémát, ahol a Képernyőolvasó nem működött megfelelően a Tempering és Masterworking menük bizonyos részein.
• Javítottunk egy problémát, ahol a Képernyőolvasó nem mondta be a Pit Obeliszk leírását.
• Javítottunk egy problémát, ahol a Képernyőolvasó nem mondta be a lehetséges affixeket.
• Javítottunk egy problémát, ahol a Képernyőolvasó nem azonosította a szükséges World Tier értékeket az anyagok eszköztippjeiben.
Felhasználói élmény és felhasználói felület
• Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos tárgyak linkelése a chat-ben nem jelent meg megfelelően.
• Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Gauntlet pontszám képernyőjén a "You Have Ranked Up!" felirat jelent meg, függetlenül attól, hogy a játékos valóban feljebb lépett-e a rangsorban.
• Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az azonos típusú ismert Tempering Recipe beleszámítottak az összes megtanult receptbe, ami miatt a megjelenített ismert receptek száma meghaladhatta a maximumot.
• Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Masterworking reset ablakot nem lehetett bezárni az Escape billentyűvel.
• Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Greater affix ikon nem jelent meg a trade ablakban.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a Minionok által okozott Thorns-nál megjelenített szám sokkal magasabb volt, mint amekkora valójában volt.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a Season Migration Stash-ből a tárgyak véletlenszerűen közvetlenül a játékos ládájában jelentek meg.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a Greater Affixek és a Masterworking ikonjai nem jelentek meg, amikor egy másik játékost vizsgáltunk.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a kontroller irányítása nem volt következetes az Stable (istálló) menüben.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a Pit-ben a boss harc során spawnolt további szörnyek piros pontokként jelentek meg a minimapon, hasonlóan a célpontként megjelölt szörnyekhez.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a térképen az aktív Helltide-ot jelző effekt hibásan működött, ha a játékos egy dungeonban volt, amikor egy új Helltide kezdődött.
Játékmenet
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos karaktere ritka körülmények között láthatatlanná és irányíthatatlanná válhatott, miközben Bloodmarked volt vagy éppen lovagolt.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a Domhainne Tunnel-ben az Crused Chest esemény nem fejeződött be, ha az utolsó ellenséget pont az időzítő lejártakor öltük meg.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos a halál képernyőjén ragadhatott, ha egy Nightmare Dungeonban már nem volt lehetőség újraélesztésre, miközben partiban volt.
• Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Rupture Dungeon esemény Mastery célját nem lehetett elérni.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor az Elemental Surge Tempering affix kiváltása véletlenül megtörhette a lopakodást.
• Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Blood Maiden spawn pontjai néha messzebb voltak a tervezettnél.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor nem lehetett interakcióba lépni az Pit obeliszkkel a Dungeonok visszaállítása után.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a Rare spawn szörnyek még mindig dobhattak anyagokat, például crushed beast bones-t és grave dust.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a Druida Bloodhowl nem részesült a Bold Chieftain's aspektusából, amikor a Nighthowler aspektussal kombinálták.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a Hellhammer együtt használt Upheaval vizuális hatása nem egyezett a sebzés hatásterületével.
• Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Spider Caller nem tudott spawnolni a Sirocco barlangokban, ami megakadályozta a továbblépést.
• Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos affixek nem szándékos módon skálázódtak.
Fejlesztői megjegyzés: Ez a változtatás azt jelenti, hogy a következő affixek mostantól megfelelően skálázódnak. Majdnem mindegyiknél az időtartam volt a probléma. Az időtartamnak nem kellett volna skálázódnia, de helytelenül skálázódott a Masterworking-en keresztül történő fejlesztésekkel. A változásokat alább fogjuk felsorolni.
• Unique affix-ek:
• Scoundrel's Kiss - +X% támadási sebesség 4 másodpercig, miután kitértél egy támadás elől.
• Blood Artisan's Cuirass - +X% sebzés 4 másodpercig egy Blood Orb felvétele után.
• Fists of Fate - Szerencsés találat: Akár 10% esély X% sebzésre 4 másodpercig. (Itt mind az időtartam, mind a Szerencsés találat esélye érintett).
• The Granfather – Az „Ignores Durability Loss” mostantól nem lesz elérhető Greater Affixként és nem fejleszthető Masterworking-gel.
Fejlesztői megjegyzés: A Grandfather esetében - kifejezetten a meglévő Granfather-ek - amelyeknek a Greater Affixe vagy a Masterworking során az „Ignores Durability Loss”lett fejleszttve, azoknak egy új véletlenszerű affix lesz Greater és MAsterworking is egy másik affix-re kerül át.
• Legacy-affix-ek
• +X% sebzés 4 másodpercig egy elit megölése után.
• +X% sebzés 4 másodpercig egy támadás kikerülése után.
• Non-Legacy változat (plEsu's Heirloom, Natural Motion Tempering Affix) - +X% mozgássebesség 4 másodpercig egy elit megölése után.
• Szerencsés találat: Akár X% esély, hogy az ellenséget 2 másodpercig sebezhetővé teszi.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor egy tárgy Masterworking reset nem működött megfelelően, ha a tárgy visszaállítása megtörtént, és a játékos nem sokkal később kijelentkezett.
• Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Grigoire nem tudott Twin Strike-t használni.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a bossok által dobott Unique tárgyak (pl. Fleshrender Lord Zir-től vagy Ebonpiercer Grigoire-től) nem tudtak Greater affixekkel esni.
Egyéb
• Javítottunk egy problémát, amikor a játékosok elvesztették a Resplendent Sparks-ot a szezon utáni Eternal-ba való átpakoláskor.
A fejlesztő megjegyzése: A játékosok, akik elvesztették a Resplendent Sparks-ot, visszakapják azokat, amikor bejelentkeznek egy Eternal karakterbe.
• Kijavítottuk azt a hibát, amikor a barbár nem tudott Gurgling Heads készíteni az alkimistánál.
• Kijavítottunk egy problémát, amikor a forgó Tűz sugarak az Echo of Andariel harc során láthatatlanok lehettek, ha a VFX minősége alacsonyra volt állítva.
• Különböző stabilitási, vizuális és teljesítményjavítások.
Forrás: Blizzard Diablo IV Patch Note