Diablo III PTR Patch Notes 2.6.9 UPDATE

Június 4-én érkezett egy kisebb frissítés a PTR-re, érdemes elolvasni a pirossal kiemelt részeket

Diablo III PTR Patch Notes 2.6.9 UPDATE

Patch Notes

Az alábbiakban találhatók a Diablo III PTR legfrissebb javítása, a Patch 2.6.9.
Megjegyzés: A következő változtatások a Diablo III PC-s és konzolos (PS4, X-Box One, Switch) verzióira vonatkoznak, hacsak másként nem jelezzük.
A PTR csak PC és MAC felhasználók számára elérhető.

Szezonok

Fejlesztői megjegyzés: Sok visszajelzést kaptunk arról, hogy a szezonális témát nehéz nyomon követni, és hogy néha olyan érzésük van a játékosknak, hogy nem jelenik meg, vagy járul hozzá a játékmenethez. A következőket állítjuk be:

  • Az elemi erő most 90 másodpercenként fog fellépni, nem 120 másodpercenként.
  • Hozzáadunk egy buffot az effekthez, hogy jobban nyomon lehessen követni.
  • A tűzfalak most a sebzést osztó karaktertől (caster) indulnak és helyhez kötöttek lesznek, amikor a falra ütköznek. Korábban a tűzfalak néha nem jelentek meg a casternél.
  • A meteorok most követik a játékosokat, és nem maradnak a kezdeti helyen. Csökkentettük a meteorok közötti időközöket is.
  • Multiplayer esetén a sebzést enyhén buffoltuk.
  • MEGJEGYZÉS: Azt is észrevettük, hogy a szezonális effektek Area Damage-t proccolnak. Ez végül javítva lesz, de nem került beépítésre a PTR-be.

A karaktered alkalmanként (2 percenként 90 másodpercenként) castolni fog egy elemi erőt, amely korlátozott ideig elszabadul a környezetben:

  • Meteorok esnek körülötted az égből
  • Villámot fogsz szórni
  • Lángfal fog mindent beborítani
  • Tiszta energiából álló forgószelet fogsz szabaddá engedni
  • Gördülő hógolyókkal tiprod agyon ellenségeid

Két egyedülálló új jutalmat, egy portrékeretet és egy petet kapnak azoknak a játékosoknak, akik teljesítik a 21. Season Journey-t.

Tárgyak

Demon Hunter

  • Új szett: Gears of Dreadlands

Fejlesztői megjegyzés: A 2-részes bónuszt úgy módosítottuk, hogy figyelembe vegye a Momentumot és a játékosok visszajelzéseit. A Momentum most egy egyedi buff, amely az összes Primary készségre hatással van. Most már többféle generátort használhatsz anélkül, hogy elveszítenéd a Momentum bónuszt, amikor váltasz közöttük. A 2 darabos bónusz 4 másodperc Momentumot fog adni elsődleges támadásonként, legfeljebb 20 másodpercig. A Momentum azonnal számlálódni fog, amikor egy Primary készséget használsz és nem a cél elérésekor. Ezeknek a változásoknak meg kell növelniük a leadott sebzést és megkönnyíthetik a Momentum építését és karbantartását.

  • 2-darabos bónusz: Kapsz egy „Momentum” stacket, ha elsődleges képességekkel (Primary Skill) támadsz. Minden Momentum stack 2 másodpercig tart, összesen legfeljebb 10 másodpercig. Elsődleges képességeid 10% -kal nagyobbat sebeznek Momentum stackenként. Nyersz 4 másodperc Momentumot, ha Primary képességekkel támadsz és ez legfeljebb 20 másodpercre stackelhető. A primary képességeid 10% -kal növelik a sebzést momentum-másodpercenként.

Fejlesztői megjegyzés: Néhány dolgot kijavítottunk a szett 4-részes bónuszának vonatkozásában. A játékosok mostantól képesek lesznek Strafe közben olyan bónuszok és egyéb képességek proccálására, amelyek a primary skillek castolásával függnek össze (például a Simplicity's Strength gyógyító bónusza). Mostantól folyamatosan lehet Strafe-elni, és közben lövöldözni a primary képességeket, mivel a továbbiakban nem szükséges a Momentum ahhoz, hogy a Strafe közben adja az utoljára használt primary képességeket. Végül javítottuk azt a problémát, amelyben a Hungering Arrow nem ment át megfelelő módon a moboknon, amikor Strafe-el együtt használták, így mostmár a játékosok megbízhatóan használhatják ezt a 4-es bónusz alatt.

  • 4 darabos bónusz: A Strafe használata automatikusan castolni fogja a legutoljára hasznát elsődleges skillt és 60 %-os sebződés-csökkenést fog adni strafe közben és utána még 5 másodpercig. A Strafe használata közben gyorsabban fogsz mozogni a megszerzett Momentum stackek alapján. 8 %-kal nő a mozgási sebesség minden momentum-másodperc után
  • 6 darabos bónusz: Az elsődleges skilljeid 10,000% -kal megnövekedett sebzést okoznak.

  • Leonine Bow of Hashir: A Boláknak 30% helyett 100%-kos esélye van arra, hogy robbanás esetén az összes ellenséget behúzzák 24 yardon belül, és 100-150% -kal megnövekedett sebzést okoznak.
  • Emimei's Duffel: Bolák azonnal felrobbannak, és 150-175% -kal megnövekedett sebzést okoznak.
  • The Ninth Cirri Satchel: A Hungering Arrow 20-25% esély helyett garantáltan áthatol a szörnyeken (pierce) és 450-600% -kal megnövekedett sebzést okoz.
  • Odyssey's End: Azok az ellenségek, amik az Entangling shot skilled csapdájába esnek, 20-25% helyett 100-150%-kal magasabb sebzést kapnak minden forrásból
  • Hunter's Wrath: Az elsődleges skilljeid 30%-al gyorsabban támadnak és 46-60% helyett 150-200%-kal többet sebeznek.
  • Holy Point Shot: Az Impale 2 további kést dob, és 75-100% -kal megnövekedett sebzést okoz.

Necromancer

  • Új szett: Masquerade of Burning Carniva
    • 2-részes bónusz: A Simulacrumok nem szenvednek el sebzést, megkapják az összes rúnát és halálod után a cooldown-juk frissül.
    • 4 darabos bónusz: Amíg a Simulacrum fennáll addig 50%-al csökken a megkapott sebzés. A sebzés megoszlik közted és a Simulacrumok között.
    • 6 darabos bónusz: A Bone Spear 10,000 %-al megnövelt sebzést okoz. A Simulacumok háromszorosan kapják meg ezt a bónuszt.
  • Grasps of Essence: Amikor a Corpse Explosion megsebez egy ellenséget akkor 75-100% helyett 150-200% -kal megnövelt sebzést okoz 6 másodpercen keresztül és ez 5-szörösen stackelődik.
  • Haunted Visions: A Simulacrum másodpercenként 5% helyett csak 1%-kal fogja csökkenteni a maximális életerőt és a kétszer olyan hosszú idő helyett örökké fog tartani. A Skeletal Mage skill helyett a Grim Scythe skillt fogja duplikálni.
  • Razeth's Volition: A Skeletal Mage megkapja a Gift of Death és a Singularity rúnát is. 35-50%-kal csökkentett sebzést kapsz ha nem rendelkezel maximális Essencel.
  • Jesseth Arms: 2-részes bónusz: Miközben a csontvázak parancsot kapnak egy cél megtámadására, addig 400% -kal megnövekedett sebzést okozol.
  • Grace of Inarius: 4-részes bónusz: A Bone Armor további 2 % helyett 3% sebzéscsökkentést ad eltalált ellenségenként.
  • Pestilence Master's Shroud: 6-részes bónusz: Minden elfogyasztott holttest ad számodra egy „Empowerd Bone Spear” töltést, ami növeli a következő Bone Speared sebzését 3300%-kal. Ezenkívül a Corpse Lance és a Corpse Explosion sebzése 1650% helyett 3300% -kal megnövekedett sebzést okoz.

Crusader

  • Shield of Fury: A stackek maximális száma 20 helyett csak 10.

Általános

  • Stone of Jordan: Hozzáadott képesség: A skilljeid minden elemental sebzésbónusza megegyezik a legmagasabb statikus elemental bónuszoddal.
  • Reaper's Wraps: Hozzáadódott egy 2 másodperces cooldown a Health globe effektushoz.
  • Mantle of Channeling: már működik a necromancer Siphon Blood skilljével
  • Convention of Elements: A „nem statikus” szöveggel egészült ki a legendás képesség leírása. A funkcionalitás változatlan maradt.

Skill változások


Necromancer

Fejlesztői megjegyzés: Néhány nem szándékolt viselkedést igazítottunk ki a Simulacrumnál, miközben azzal is foglalkoztunk, hogy időnként elválasztódik a Necromancertől.

  • Simulacrum
    • A Necromancer felé fordulnak, ha túl messzire kezdnek elmozdulni a játékostól. Ez csak akkor működik, ha a necromancer viseli a Masquerade of the Burning Carnival szettet vagy a Haunted Visions-t.
    • A simulacrumok nem használhatják a Grim Scythe (Haunted Vision-nel) vagy a Skeletal Mage képességeket, hacsak a Necromancernek nem volt ilyen képessége a simulacrumok létrehozása közben.
  • Final Service: többé nem használja fel a pet-eket.
  • Bone Prison: a Simulacrumok hasznosítják ezt a passiv skillt
  • Serration: a Simulacrumok hasznosítják ezt a passiv skillt
  • Corpse Explosion: A sebzés megnövekedett 350 %-ról 1050 %-ra

Witch Doctor

  • Spirit Barrage: A Phantasm rúna kísértetei már nem részesülnek a pet bónuszokból

Hibajavítások

  • Általános: Javításra került egy ritka probléma, amikor a játékosok be tudtak lépni egy zárt partyba és ezután nem tudnak belépni más játékba és nem tudták megváltoztatni a játék beállításait
  • Necromancer: Javításra került egy hiba amikor a Skeleton Mage-k nem támadtak meg bizonyos típusú lényeket

Forrás: us.diablo3.com

Fordította: Drizzt (update fordítás: CsZCsaba)
Szerkesztette: CsZCsaba