David Brevik a Diablo II: Resurrected Alfa tesztjéről
A Diablo II: Resurrected alfa tesztjét követően David Brevik (a sorozat és az eredeti Diablo II megalkotója) megosztotta gondolatait a remasterrel kapcsolatban. A rövid interjú-féleség a Pure Diablo oldalon jelent meg és nagyon jó volt arról olvasni, hogy mire gondolnak a Diablo 2 eredeti alkotói. Ennek a beszélgetésnek a magyar változatát olvashatjátok most.
Biztosak lehetünk benne, hogy David Brevik valamikor beugrik majd a tesztelésbe, egyelőre azonban nem kapott (!) alfa kulcsot. Arra a kérdésre viszont szívesen válaszolt, hogy mennyire elégedett a közösség reakciójával a remaster kapcsán:
„Büszke vagyok a Blizzard North csapatára. Az a tény, hogy a Blizzard frissíti a Diablo 2-t, és nem változtat a játékmeneten, meglehetősen megtisztelő egy 20+ éves játék számára. Elképesztő, milyen meleg fogadtatása volt a közösség részéről”.
David úgy gondolja, hogy nem valószínű új tartalom a játékban, talán néhány új rúnaszó, esetleg egy új karakterosztály. A fejlesztésben való esetleges részvételéről a következőket mondta:
"Fáj kimondani, de szinte esély sincs arra, hogy újra a Blizzardnál dolgozzak. Úgy gondolom, hogy az új tartalmak esetében a D4-re koncentrálnak, így új D2: R tartalom nem valószínű, hacsak nem valami olyan apróság , mint egy új karakterosztály, új rúnaszavak, vagy valami hasonló."
A játékosok egyik kiemelt kérése a Resurrected kapcsán egy elkülönülő hely a charmok részére. Ezzel kapcsolatban Brevik tisztázta, hogy miért foglalnak el túl nagy részt az invetoryban és ahhoz miért nem adtak hozzá soha több helyet.
"Nos, először is: Nem gondoltunk rá. Másodszor: A tervezés alapgondolata a hely és az erő egyensúlya volt. Ez volt a kompromisszum, ez volt a lényeg. Szeretem, ahogy ez egyensúlyba kerül. A játék végére kevés olyan item marad, amelyet mindenképp fel kellene venni. Ráadásul én nagy raktárkészlet ellenző vagyok."
Forrás: PureDiablo