Diablo IV: Újabb buffokat kapott a harcipók! - Az 1.3.1 Patch Notes MAGYARUL

Megérkezett és február elsején élesedik is a Diablo IV 1.3.1 verziójú javítócsomagja. A karakterbalansz elmaradt, de a Seneschal követő erősebb lett.

Diablo IV: Újabb buffokat kapott a harcipók! - Az 1.3.1 Patch Notes MAGYARUL

Diablo IV 1.3.1 Build #49495 Patch Notes - magyar tükörfordítás

 

Újítások

  • Csökkentették a vámpíros affixszel rendelkező szörnyek gyógyítható életerejének mértékét.
    • World Tier I: 10% → 5%
    • World Tier II: 20% → 10%
    • World Tier III: 35% → 15%
    • World Tier IV: 50% → 25%

Fejlesztői megjegyzés: Egy jövőbeli javításban további fejlesztést fogunk végrehajtani a Vámpír-affixen. A mobok lövései - mint például a Khazra lándzsája - vizuális hatást kapnak, ha a Vámpír affixszel vannak átitatva. Így könnyebb lesz azonosítani, hogy mely lövedékek képesek gyógyítani a szörnyet.

  • A Suppressor affixet kiigazítottuk.
    • Az Suppressor mező már nem mindig lesz kapcsolva. Mostantól 6 másodpercig tart, és csak 50-75%-ban lesz aktív.
    • A mező megszüntethető, ha az affixszel rendelkező szörnyet elkábítják, megfagyasztják, leütik vagy kábítják.
  • Több Dungeon-nak is módosítottuk az elrendezését (mapját) és a szörnyek spawnját. Ezzel kapcsolatban kisebb módosítások is történtek.
  • A Nightmare Dungeon Sigils mostantól megjeleníti, hogy a mobok milyen szintűek lesznek.

 

Season of the Construct

  • A következő javításokat történtek a Seneschal képességeknél:
  • Gyrate: A sebzés megnövekedett 30%-kal.
  • Pummel: A sebzés megnövekedett 30%-kal.
  • Bushwhack: A sebzés megnövekedett 20%-kal.
  • Impale: A sebzés megnövekedett 30%-kal.
  • Focus Fire: A sebzés megnövekedett 20%-kal.
  • Lightning Bolt: A sebzés megnövekedett 20%-kal.
  • Firefly: A sebzés megnövekedett 10%-kal.
  • Tempest: A sebzés megnövekedett 10%-kal.
  • Reconstruct: A gyógyítás értéke a maximális élet 22%-áról 32%-ra nőtt 1. szinten. A 10. szinten a gyógyítás mértéke a maximális élet 40%-áról 50%-ra nő.
  • Frigid Support: A sebzés 50%-ról 60%-ra nőtt a támogatott képességnél.
  • Bleeding Support: A sebzés 50%-ról 60%-ra nőtt a támogatott képességnél.
  • Electrocution Support: A sebzés 50%-ról 60%-ra nőtt a támogatott képességnél.
  • Poison Support: A sebzés 50%-ról 60%-ra nőtt a támogatott képességnél.
  • Dusk Support: A sebzés 50%-ról 60%-ra nőtt a támogatott képességnél.
  • Burning Support: A sebzés 50%-ról 60%-ra nőtt a támogatott képességnél.

 

HIBAJAVÍTÁSOK

Akadálymentesítés

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem olvasta ki az elérhető pontokat a skill tree-ben vagy a paragon menükben.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem működött megfelelően a lehetséges Affixek megtekintésekor varázsláskor.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem jelezte, ha egy aktív Govering Stone egy Tuning Stone-nal együtt működne.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó helytelenül mondta ki a szintet, amikor a Seneschal fejlődött.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Képernyőolvasó nem megfelelően közölte a Smoldering Ash-sel kapcsolatos szöveget.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem olvasta fel a lapok címét a Közösségi menüben.

Season of the Construct

  • Kijavítottunk egy hibát, ami miatt a Season Journey V. és VI. befejezésért kapott jutalom nem tükrözte tárgyerősségben az ehhez szükséges erőfeszítéseket (magyarul jobb tárgyakat kapunk, ha megcsináljuk).
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy Ayuzhan hiányzott Gatehall-ból a szezonos küldetéssorozat befejezése után.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy Ayuzhan nem támadta meg az ellenséget a The Tumor-küldetés során.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor egy duplikált Ayuzhan volt látható az A Body Stolen, A Body Made küldetés során. 
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az A Body Stolen, a Body Made küldetés blokkolódhatott, ha az összes ellenséget megöltük, mielőtt a quest frissítése került volna a Destroy the Corrupted Runestones küldetésre 
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a ködfal (ami egy eventnél elzárja a kijáratot) az A Body Stolen, a Body Made küldetésben nem működött megfelelően, ha csoportban játszottatok.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a játékos a The Miracle küldetés során beszorulhatott egy fal és egy láda közé.
  • Kijavítottuk azt a problémát, amikor a játékos karakter hátán hordott tárgyak láthatatlanná válhattak a The Miracle küldetés során.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a The World He Knew küldetés nem fejeződött be, ha az összes szenészkő már maximális szintre volt fejlesztve.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a The World He Knew küldetés azt mutatta, hogy a játékosnak Tuning Stone-t kell készítenie, amikor a feladat ehelyett egy Seneschal Cache készítése volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Drums of the Vault küldetésen való előrehaladás instabilitást okozhatott a helyi kooperatív játékban.
  • Több olyan problémát is kijavítottunk, amikor az A Suppurated Wound küldetés előrehaladása megakadhatott, ha a játékos elteleportált (pl a városba) és utána vissza
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a dungeont a The Ennead küldetés befejezése előtt lehetett elhagyni.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Seneschal Gyrate képessége helytelen sebzésértéket mutatott a képesség következő rangjánál.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Seneschal Frigid Support képességének Chill stackjei nem érvényesültek bizonyos körülmények között, például amikor a játékos meghal és újraéled.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Seneschal által alkalmazott időbeli sebzés (DoT) effektek nem részesültek a karakteren használt passzív képességek vagy a legendás tárgyak hatásaiból, például a Burning sebzés esetén nem kapta meg a Warmth paszzív hatását.
  • Különböző egyéb, a Seneschallal kapcsolatos UI-problémák kijavítása.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Seneschal- Cache-t lehetett nyitni a Seneschal megszerzése előtt, de ilyenkor nem kaptunk semmit.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Tuning és a Governing Stone szintjei (rare, legendary) nem jelentek meg megfelelően, amikor socketben van.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Slowing Tuning Stone-nál rossz név szerepelt a tooltipben, amikor a földön van.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor több Tuning Stone tooltips nem frissült, ha egy Duration Stone-nal párosították.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor Son of Malphas-t sebezték a csapdák, így már eleve alacsony életerővel jelent meg.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Turret-ek láthatatlan lövedékeket lőttek ki.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Lightning Floor csapdák még mindig hatással lehettek a játékos karakterekre, ha különböző immunhatások voltak aktívak, mint például a Bloodmist vagy a Deep Freeze.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Rotating Pillar csapdák nem tudtak teljesen visszahúzódni a föld alá, ha a játékos meghalt, és visszatért oda, ahol a csapda volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a ládák által okozott időbeli sebzés (DoT) vizuális hatása nem látszódott a sebzés teljes időtartama alatt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Gatehall egy Alchemist-t mutatott a térképen elérhető szolgáltatásként.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Ritual of Undoing menü egy rögzített szöveget mutatott.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok különböző körülmények között nem tudták használni a Leave Dungeon-t, miközben a Library-ban voltak.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Zoltun's Warding elvesztésére vonatkozó figyelmeztető üzenet hiányzott, amikor a Leave Dungeon-t használtuk a Vaultból való kilépéshez.
  • Különböző javítások a szezonális küldetéssorozathoz.

Játékmenet

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Ring of Starless Skies nem adott stack-eket, amikor chanelled skill-t használtunk.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Rogue, Dash közben megfagy, akkor nem tudott semmilyen képességet használni.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Bloodmarked nem lehetett megtisztítani, ha lovaglás közben alkalmazták.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Whirlwind-et egy helyben lehetett használni, amikor billentyűzetet vagy kontrollert használtunk bizonyos körülmények között.

Dungeons and Strongholds

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor nem esett Animus a Broken Bulwarkban vagy a Dark Ravine-ben, ami megakadályozta a továbbjutást.
  • Kijavítottuk azt a problémát, amikor a Zenithben a ködfalon át lehetett menni, miközben a játékos egy Conduit Shrine hatása alatt állt.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a "Slay all Enemies" quest különböző Dungeon-okban nem frissült megfelelően, ami megakadályozta a továbbjutást.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor Baelgemoth a Tur Dulra-ban elhagyhatta az arénát, ha a csapat egy másik játékosa a ködfalon kívül volt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok néha nem tudták elhagyni a Dungeont az emote wheel-en vagy a Dungeon bejáratán keresztül.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Watchmen-ek a Light's Watch mapon kívül is spawnolhattak, ami megakadályozta a továbbjutást.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Fallen Temple-ben a előrehaladás megállhatott, ha a Idol-t túl gyorsan ölték meg.

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a varázsló Incinerate skillje nem kapott további vizuális effektust, amikor 10 feletti rank-ja volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Barbár Frenzy skill-jéből származó találatoknál nem jelentek meg következetesen a sebzésszámok.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Damage over Time vizuális effektek nem jelentek meg helyesen néhány nekromanta skill esetében.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok a billentyűzetvezérléssel mozoghattak, miközben kereskedtek.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a mozgás nem fejeződött be, amikor billentyűzetvezérlést használtunk és a Stash-sel interakcióba léptünk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az egérrel kattintás a chattel nem működött megfelelően, amikor a billentyűzetvezérlés be volt kapcsolva.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a kozmetikumoknál az Effect tab-on kiválasztottunk valamit.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Action wheel-hez rendelt műveletek továbbra is működtek a menükben, ami furcsa viselkedést okozhatott.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Battle Pass jutalmak, amelyek egy Title-t adtak, csak a Title előtagját mutatták, az utótagot nem.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Enhanced Penetrating Shot és a Improved Penetrating Shot képességek nevei felcserélődtek.
  • Javítottunk egy problémát, amikor az új kozmetikumokról szóló értesítés az istállóban nem jelent meg.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor két tárgy közötti stat-összehasonlítás vagy fejlesztés (upgrade) során pontatlanul jelenhetett meg, ha az összehasonlított tárgyakon több forrása is volt ugyanannak a statnak (Pl.: Két cooldown van egy totemen, az első mint inherens affix (ez amelyik minden ugyanolyan tárgyon azonos, a vonal felett van) és mint kiegészítő affix(ez amit például tudsz módosítani, a vonal alatti rész).
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a hozzárendelt érzelmek még mindig hozzárendeletlenként voltak megjelölve az Emote menüben.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a kurzor nem volt látható, amikor billentyűzetes navigáció használata közben megnyitottunk egy lore book-ot.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a numerikus billentyűkhöz rendelt képességek nem mutatták megfelelően a felhasználói felületen a skillek helyeit a billentyűzeten.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a local játékosok listában felsorolt játékosok nem voltak megfelelően rendezve.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a menükben az Alapértelmezettre visszaállítás (reset to default) gomb nem működött.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játék instabillá válhatott, amikor a Well Supplied Challenge-et nézted a Colection meüben.
  • Több olyan problémát is kijavítottunk, amikor a billentyűzet- és egérnavigáció közötti váltás beállításai kissé pontatlan leíró szöveget adtak.
  • Több olyan esetet is kijavítottunk, amikor a fog of war nem jelent meg megfelelően.
  • Különböző QoL javítások a Respec módban.

Egyéb

  • Javítottunk néhány olyan esetet, amikor az invite nem működött megfelelően, miközben egy Local Co-Op játékos volt a partiban.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Elixir of Lightning Resistance elkészítése nem számított bele a Master Mixology challenge-be.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Portál-kozmetikum nem jelent meg megfelelően amikor a térképen keresztül egy Nightmare Dungeonba teleportáltunk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Harlequin Crest  (Shako) rossz színnel jelent meg amikor a karakter felvette.
  • Különböző teljesítmény, stabilitás, vizuális, felhasználói felület és hang javítások.

 

Forrás: Blizzard News

Fordítás: VtomGe