DIABLO 4 PATCH 1.4.0. UPGRADE!!!
Diablo 4 PTR patch, Diablo 4 patch, Season 4 patch
Sziasztok!
Ime a Diablo 4 PTR Patch 1.4.0. Magyarul!
Ha kiadják a live patch-et, akkor az itt leírtakat
upgradelem majd :)
Akkor hát mindenkinek jó olvasgatást!
Megjött hát az upgrade :)
Kicsit még bővült a leírás :)
A PTR-hez képest ami változik, az piros színnel
van kiemelve!
Lássuk hát!
FUNKCIÓK FRISSÍTÉSEI
- Már nincsen esély arra hogy a Masterworking ne sikerüljön
- Masterwork animációját eltávolítottuk a nem meghatározó lépéseknél
(1-3, 5-7 stb)
- Tempering esetén mutatni fogja a kapott affixet, az értékét és a lehetséges
tartományt
- A felhasználói felületet fejlesztettük Tempering és Masterworking esetén
- Masterworking Material ládáknak növeltük a szintjeit, így sokkal több
anyagot is kaptok
- Imprint-nél hozzáadtunk egy olyan vizuális jelzőt, ami megmutatja melyik
legendás affix van már a felszerelésünkön
- A Codex of Power-ben lehet keresni arra, hogy melyik affix van rajtunk
- Egyedüliként kaptak azok a tárgyak amiken Greater Affix van
(ha esik egy tárgy Greater Affix-kel, akkor ugyanazt az ikon fogod látni)
HELLTIDE és a PIT
- Parti esetén aki Runeshard-ot adja a Pit nyitáshoz, az 100%-át kapja
a Masterworking anyagnak a többiek csak 50%-öt
- Artillery és Blast Wave shrine-ok nem lesznek a Pit-ben
- Hellborne megjelenésének esélye megnőtt a Helltide-ban
- Baneful Heart megszerzésének esélyét átdolgoztuk, hogy kiszámíthatóbb
legyen
- Blood Maiden loot-ján javítottunk (akik adnak anyagot a megidézéshez,
nekik is javult loot)
- A Doomsayer változatok, amelyek korábban egy Doomsaying ládát dobtak
a haláluk után, mostantól egy Doomsaying láda tartalmát dobják, további
Cinders költség nélkül.
BALANCE KIIGAZÍTÁSOK
- Számos olyan Tempering affix, amely túl- vagy alulteljesített, kiigazítottunk,
hogy megfeleljen a tervezett teljesítményszinteknek.
- A különböző képességek és hatások, például a Dust Devils vagy a
Bone Spirit maximális méretnövekedéséhez szükséges Tempering-affix
mostantól 100%-ban van korlátozva.
TÁRGY FRISSÍTÉSEK
- Egy aspect extraktálása mostantól feljavítja azt a Codex of Power-ben.
Minden aspect mostantól a Codex of Power-ben létezik.
- Különböző tárgyak affixei frissültek, és az affixek mennyisége is csökkent.
Ezen kívül bevezetésre kerültek a Greater Affixek. Ezek csak az Ancestral
Legendary és Unique tárgyakon jelennek meg, és a normál affixek
erősebb (1,5x) változatai.
- Minden egyes affixnek van esélye arra, hogy Greater Affix legyen World Tier IV-en.
- Az új Tempering és Masterworking rendszerek lehetővé teszik a tárgyak mélyebb
testreszabását és az új affixekhez való hozzáférést.
- A 95+ szintű ellenségtől dobott legendás tárgyak mindig 925 Item Powerrel rendelkeznek.
- Az Unique tárgyak most már korábban is találhatók a játékban
- A World Tier III Unique tárgyak mostantól non-Sacred tárgyként
esnek a World Tier I és II szinteken.
- A World Tier IV Unique tárgyak mostantól Sacred-ként dropolnak World Tier III-ban.
- Az Uber Unique tárgyak már 55-ös mob szinttől 925-ös Item Power-rel.
- A Sacred és Ancestral tárgyakhoz szükséges minimális szintek csökkentek:
Sacred: 35
Ancestral: 55
AKADÁLY MENTESSÉG
Karakterek kiemelése
- Hozzáadtunk egy olyan opciót, amellyel kiemelhetők a Sanctuaryban található NPC-k,
karakterek és ellenségek, így sokkal könnyebb megkülönböztetni őket a környezettől.
Standard kiemelés
- Beállítja a játékbeli megvilágítást, hogy kiemelje a Sanctuary sötét és zord világát.
További kiemelések
- Nagymértékben növeli a világon belüli karakterek kontrasztját. A játékon belüli opciókkal
módosítható az intenzitás, valamint a színek.
ÚJ TÁRGYAK ÉS ASPECTEK
Összes karakter:
Tyrael’s Might – Unique Chest Armor
- Amíg teljes életerőd van, a skillek használatával isteni sortüzet szabadítasz el,
amely sebzést okoz. (mint a pylon esetében)
Yen's Blessing – Unique Boots:
- Egy skill használata 40-60% 20-30% eséllyel használ egy nem mozgásra ható és nem
ultimate skillt. Ez a hatás 8 12 másodpercenként csak egyszer fordulhat elő.
Aspect of Frosty Strides
- Amíg 45-60% életerő alatt vagy, a kitérés (Evade) megfagyasztja a közeli
mobokat hideg sebzéssel, és 3 másodpercig sebezhetővé (vulnerable) teszi őket.
Aspect of Concussive Strikes
- Lucky Hit: Ha egy ellenfelet sebzel legfeljebb 20% esély van arra, hogy 2 másodpercre
elkábítsd (daze) őket. A kábult ellenségekkel szemben 5-20%-kal megnöveli sebzést.
Barbár
Arreat's Bearing - Unique Pants
- Az általad megidézett ősök ereje megnövekedett.
- Korlic földrengést hoz létre, amely 4 másodpercen keresztül fizikai
sebzést okoz, amikor ugrik.
- Talic porördögöket (dust devils) hagy maga után, amelyek sebzést
okoznak, miközben örvénylik.
- Madawc meggyújtja a földet, az égő moboknak 4 másodpercen keresztül
további sebzést okoz, amikor Upheaval-t használ.
Twin Strikes - Unique Gloves
- Miután 4 alkalommal használtad a Double Swing-et,
a következő Double Swing még kétszer csap le,
mindegyik 10-25%-kal megnövelt sebzést okozva.
Aspect of Fierce Winds
- Kiáltás képességeid 3 5 porördögöt (dust devils) hoznak létre, amelyek sebzést
okoznak az útjukban lévő ellenségeknek.
- A porördögök 5%-20% 5%-15%-kal nagyobbak, és minden 1%-kal megnövelt méretük
után 1%-kal nagyobb sebzést okoznak.
Druida
Earthbreaker - Unique Ring
- A Landslide hatására a talaj tektonikus tüskékben tör ki, amelyek 2 másodperc
alatt sebzést okoznak.
- A Landslide-ot újra kasztolod ezen a területen, akkor 20-30% esélyt ad arra,
hogy további Landslide oszlopok keletkezzenek a területen.
Wildheart Hunger - Unique Boots
- Amikor Vérfarkassá vagy Vérmedvévé változol, 5 másodpercig
Wildheart-ot kapsz.
A Wildheart 1%-1,5%-kal megnövelt sebzést biztosít,
ami 20-szor stackelhető.
Aspect of Fevered Mauling
- Amikor legalább 1 ellenséget eltalálsz a Maul-lal, 1%-2.5% 1%- 2%-kal növeled a
támadási sebességet, és 1%-3% 1%-4%-os sebzéscsökkentést kapsz 5 másodpercig,
ami legfeljebb 5-ször stackelhető.
Nekromanta
Ebonpiercer - Unique Amulet
- A Blight 4 kisebb lövedéket is kilő, amelyek átszúrják az ellenséget, és 3 másodperc
alatt árnyéksebzést okoznak.
Cruor's Embrace - Unique Gloves
- A Blood Surge hullákat fogyaszt, hogy mininovákat okozzon és sebzezzen.
A sebzés 10%-kal nő, minden egyes célpont után, amit eltaláltál a Blood Surge-dzsel,
legfeljebb 50%-ig. A sebzés minden egyes elfogyasztott holttest után 20%-kal nő.
Aphotic Aspect
- A csontvázpapok felerősítik a csontvázharcosok támadásait, hogy árnyéksebzést okozzanak,
és 5%-20% 5%-15% esélyük van arra, hogy 1,5 másodpercre elkábítsák az ellenséget.
Rugó ( Rogue)
Scoundrel's Kiss - Unique Ring
- A Rapid Fire mostantól robbanó nyilakat lövell, amelyek 15%-25%-kal
megnövelt sebzést okoznak.
- A Scoundrel's Kiss lövedék mintázata mostantól kiszámíthatóbb.
Saboteur's Signet - Unique Ring
- A Flurry használata esetén 15-30% esély van arra, hogy kábító gránátokat lőjön ki,
amelyek fizikai sebzést okoznak és 1 másodpercig kábítják az ellenséget.
A gránát képességeid 5%-os szerencsés találati eséllyel rendelkeznek.
Aspect of High Velocity
- A Barrage nyilak mostantól 1 ellenségen hatolnak át.
A Barrage 10%-20%-kal megnövelt támadási sebességgel rendelkezik.
Varázsló
Fractured Winterglass – Unique Amulet
- A Frozen Orb használata 35-50% esélyt ad arra, hogy véletlenszerű Conjuration-t
hozzon létre, amikor felrobban. Lucky Hit: A Conjurációid akár 50-70% 70-100%-os eséllyel
indítanak el egy Frozen Orb-t a közeli ellenségre.
- Fejlesztői megjegyzés: Aspect of Frozen Orb most már nem váltja ki a Unique tárgy
hatását. Ezt a nem szándékos hatást a PTR óta javítottuk.
Flameweaver – Unique Gloves
- Ha a Fire Boltot a Firewall-on keresztül varázsolod, az 4 villámra válik szét,
amelyek mindegyike 80-100%-kal több sebzést okoz.
- A Flameweaver mostantól 4 helyett 3-ra osztja a Firebolts-ot, és a sebzés
10-30%-ról 30-70%-re javult.
Aspect Of Tenuous Destruction
- 25-40%-kal megnövelt sebzés osztása, amíg nincs védekező képesség
az Action bar-on (ahol a skillek vannak).
Flamethrower's Aspect
Az Incinerate 3 sugárra hasad, amelyek mindegyike a normál sebzés 70-85%-át okozza.
BALANCE VÁLTÓZTATÁSOK
Unique tárgyak:
Banished Lord's Talisman
- Új vizuális megjelenítés és hangok jelzik, hogy a következő Core skill Overpower lesz.
- A kritikus csapás Overpower sebzése 80-120%-ról 20-60%-ra csökkent.
- A garantált Overpowerhez szükséges resource 300-ról 275-re csökkent.
Tibault's Will
- A Unstoppable közbeni sebzésnövekedés 20-40%-ról 10-20%-ra csökkent.
- A sebzésnövekedés 1 másodperccel tovább tart Unstoppable-é válás után.
Razorplate
- A Razorplate-t frissítettük, hogy az új Masterworking rendszerben működjön.
- Most már négy Thorns affixszel rendelkezik, ahelyett, hogy nem lenne ez az affix.
- Új Unique erő: A Thorns 10%-os eséllyel 100-150%-kal megnövelt sebzést okoz.
Legendary aspectek:
Disobedience
- A stack-ek többé nem esnek le egymástól függetlenül.
- Mostantól egyszerre frissülnek, illetve visszaállnak.
- Az armor növekledés 25-40%-ra változott ( korábban 36-66%).
Assimilation
- Előző verzió - 8%-kal megnövelt kitérési esélyed (dodge chance) van a Damage Over Time
hatások által érintett ellenségekkel szemben. Amikor kitérsz, 5-10 elsődleges erőforrást nyersz.
- Most - 8%-kal megnövelt kitérési esélyed van. Amikor kitérsz, a maximális életed
5-10% 5-20%-nyi Fortify-t kapsz.
Of Retribution
- A kábítás esélye 8%-ról 10%-ra nőtt.
- Növelve a kábított vagy leütött ellenségek elleni sebzés.
Of Inner Calm
- Korábban - 5-10%-kal megnövelt sebzést osztasz ki minden egyes másodpercben,
amíg mozdulatlanul állsz, akár 40%-ig.
- Most - 5-10%-kal megnövelt sebzést okoz. Megháromszorozod ezt a bónuszt,
miután 3 másodpercig mozdulatlanul álltál.
Of the Crowded Sage
- Korábban: Másodpercenként (0-181) életet gyógyítasz minden egyes közeli
ellenségenként, legfeljebb (4-605) életet másodpercenként.
- Most: 8%-kal megnövelt kitérési esélyed (dodge chance) van.
A sikeres kitérések a maximális életed 5-20%-át állítják vissza.
Bold Chieftain's
- Mostantól a barbárok és druidák által is használható.
Needleflare
- Most már a minionokra is alkalmazza a Thorns sebzést.
Hectic aspect
- A cooldown csökkenés 2-4 másodpercről 1-2 másodpercre csökkent
EGYÉB VÁLTOZTATÁS
Fejlesztői megjegyzés: A szörnyek továbbra is több sebzést okoznak,
minél magasabb szinten vannak, de a relatív sebzéscsökkentésük a
100. szinttől kezdve változatlan marad. Ez a változtatás a 200-as szintű
bossok miatt történt, amelyek extrém mennyiségű sebzést okoznak a
kimaxolt armorral rendelkező játékosoknak.
- A nekromanta, barbár, druida és sorcerer minionok mostantól a
játékos tulajdonságainak 100%-át kapják.
- A Skill tag-ek mindenhol frissültek, hogy több aspektus és egyébb
hatás több skillre és képességre legyen hatással. Példák:
• A druida és a barbár alkalmazható "kiáltás" képességei mostantól
kiáltásként vannak megjelölve.
• Új „lánc” (Chain) címke az olyan képességekhez, mint a
Chain Lightining és a Rabies.
• Új Mobility címke az olyan képességekhez, amelyek mozgatják
és/vagy teleportálják a játékost, mint például a Caltrops vagy a Teleport.
• Több képesség mostantól alapképességként (Core skill) van megjelölve,
mint például a sorcerer Mastery skill-ek és más képességek, amelyek
resource-t használnak, mint például a Bone Spirit.
• Ezen kívül a különböző aspectek is frissítésre kerültek, hogy figyelembe
vegyék ezeket a változásokat.
- Az Fortify által kapott sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt
- A cooldown csökkenés mostantól 75%-ban van korlátozva.
- A fizikai sebzés kiszámítása a sebzéscsökkentés ellenében mostantól
100. szinten van korlátozva.
- A Maximum Evade Charges affix 2 helyett 3 lett.
- A támadások csökkentik a kitérés cooldown-ját affix 0,8-ról 1,5
másodpercre nőtt.
- Az Evade Grants Movement speed affix 50%-ról 125%-ra lett emelve.
- Az amulettek „All resistance” affixe 19%-ról 25%-ra nőtt.
- 8%-ról 10%-ra nőtt a gyűrűkön lévő „Single element resistance”
BARBÁR
• A barbár 10%-os alap sebzéscsökkentését eltávolítottuk
• Azok a legendary képességek, aminek feltétele volt a Call of the Ancients skill,
úgy módosítottuk, hogy ezt a feltételt eltávolítottuk.
• Korábban a Dust Devils-nek különböző időtartamuk, sebességük és mozgásmintájuk
volt attól függően, hogy melyik legendás aspektus hozta létre őket.
Mostantól mindannyian következetesen viselkednek, függetlenül attól,
hogy melyik aspektusból származnak.
Ezenkívül a következő frissítéseket alkalmaztuk a Dust Devils esetében:
- Az egyszerre aktív Dust Devil-ek maximális száma mostantól 15.
- Mostantól gyorsabban mozognak és hamarabb oszlanak el.
SKILLEK
Charge
- A sebzés 250%-ról 180%-ra csökkent.
Power charge
- Cooldown Reduction ha eltalálsz valamit 3-ról 2 másodpercre csökkent.
- Cooldown Reduction ha Boss-t talál el 6-ról 4 másodpercre csökkent.
- Maximum Cooldown Reduction 9-ről 6 másodpercre csökkent.
Furious Hammer of the Ancients
Korábban
- A Hammer of the Ancients 1%[x] megnövelt sebzést okoz minden
egyes Fury után, amikor használtad.
Most
- A Hammer of the Ancients 2%[+] megnövelt kritikus találati esélyt
kap minden 10 Fury után, amikor használtad.
Violent Rend
- A Rend sebzése Vulnerable ellenségek ellen 12%[x]-ról 25%[x]-ra nőtt.
Rupture
- A Rupture által okozott kezdeti sebzés mostantól garantáltan Overpower.
Call of the Ancients
- Korlic Leap sebzése 104%-ról 156%-ra nőtt.
- Korlic Frenzy sebzése 39%-ról 59%-ra nőtt.
- Talic Whirlwind sebzése 65%-ról 98%-ra nőtt.
- Madawc Upheaval sebzése 195%-ról 293%-ra nőtt.
Kick
- A sebzés hatótávolsága 2,2 méterről 3 méterre nőtt.
- A kiegészítő sebzés, amikor az ellenséget falnak ütik, 70%-ról 105%-ra nőtt.
Power kick
- 20%-ról 25%-ra nőtt az elhasznált FUry utáni sebzésnövekedés
PASSZÍVOK
Unbridled Rage
- A bónusz sebzés 135%-ról, 100%-ra csökkent.
WEAPON EXPERTISE
Polearm Expertise
- A szerencsés találat esélye 10%-ról[x] 15%-ra[x] nőtt.
- Amikor Healthy vagy, akkor az okozott sebzés 10%-ról[+] 15%-ra[x] nőtt.
Two-Handed Mace Expertise
- A megszerzett Fury száma 2-ről 5-re nőtt.
Korábban
- Berserking közben 15%[x] megnövelt kritikus csapás sebzést
okozott kábított és sebezhető(vulnerable) ellenségeknek.
Most
- 15%[x] megnövelt kritikus csapás sebzést osztasz ki,
berserking közben.
Two-Handed Axe Expertise
- A Vulnerable sebzés 15%[x]-ról 10%[x]-ra csökkent.
One-Handed Axe Expertise
A kritikus csapás esélye sérült ellenségek ellen 5%[+]-ról 10%[+]-ra nőtt.
PARAGON
Marshal Glyph
- A cooldown csökkenése 4 másodpercről 2 másodpercre változott.
Blood Rage Legendary Node
- A megnövelt sebzés 25%-ról 10%-ra csökkent Berserking közben,
és 30%[x] sebzésbónusznál van a felső határ.
Crusher Glyph
Kiegészítő bónusz: Az Overpower sebzése 30%[x]-ról 20%[x]-re csökkent.
Dominate Glyph
A bónusz Overpower sebzés 5 Willpower-enként 39,9%-ról 14,9%-ra
csökkent, 21. Glyph szinten.
Kiegészítő bónusz
Előző
- Miután 30 másodpercig nem volt Overpower, a következő támadásod Overpower lesz
Most
- 30 másodpercenként a támadásod Overpower lesz.
Seething Glyph
Kiegészítő bónusz: Az ellenség megölésénél a Fury nyereség 3-ról 5-re nőtt.
LEGENDARY ASPECTEK
Aspect of Sundered Ground
A leírás átfogalmazásra került az egyértelműség érdekében, funkcionális változás nem történt.
Korábban
- 25 másodpercenként az Upheaval garantáltan Overpower és 10-25%[x] megnövelt sebzést
okoz. Ez az időzítő 4 másodperccel csökken, ha az Upheaval egy bosst vagy egy elit
ellenséget Overpower-el sebez.
Most
- 25 másodpercenként a következő Upheaval garantáltan Overpower , és 10-25%[x]
megnövelt sebzést okoz. Ez az időzítő 4 másodperccel csökken, ha az Upheaval
egy bosst vagy egy elit ellenséget Overpower-el sebez.
Earthstriker's Aspect
- A bónusz Overpower sebzés 35-50%-ról[x] 15%-30%-ra[x] csökkent.
Aspect of the Relentless Armsmaster
- A Fury generálása, amíg mindhárom Walking Arsenal bónusz aktív, 20-35%-ról 35-65%-ra nőtt.
Windlasher's Aspect
Korábban
- A Double Swing kétszeri használata 1,5 másodpercen belül egy porördögöt
(Dust Devils) hoz létre, amely 0,22-0,32 sebzést okoz a célpont mögött álló ellenségeknek.
Most
- A Double Swing használata egy porördögöt (Dust Devils) hoz létre, amely 0,35-0,5 sebzést
okoz az útjába kerülő ellenségeknek. Háromszoros mennyiségű porördögöt hoz létre, ha a
Double Swinget 2 másodpercen belül kétszer használod.
Devilish Aspect
Korábban
- Miután 100 Fury-t generáltál, a következő közvetlen sebzést okozó támadásod
egy porördögöt hoz létre, amely 0,24-0,38 sebzést okoz a célpont mögött álló ellenségeknek.
Most
- 100 Fury generálása után a következő közvetlen sebzésed 3 porördögöt hoz létre, amelyek
0,4-0,6 sebzést okoznak az útjukban lévő ellenségeknek.
Dust Devil's Aspect
Korábban
- A Whirlwind porördögöket hagy maga után, amelyek 0,22-0,32 sebzést okoznak a
környező ellenségeknek (1 porördög 1,5 másodpercenként).
Most
- A Whirlwind porördögöket hagy maga után, amelyek 0,4-0,6 sebzést
okoznak az útjukban lévő ellenségeknek (1 porördög 0,75 másodpercenként).
Aspect of Fierce Winds
- Dust Devil-ek száma 5-ről 3-ra csökkent.
Veteran Brawler's
- Most megnöveli a Charge, a Leap és a Kick sebzését.
- A buff időzítője eltűnt.
Of Giant Strides
Korábban
- A Leap cooldown-ja ellenséges találatonként 1 másodpercekkel csökken,
maximum 9 másodpercig.
Most
- A Leap cooldown-ja ellenséges találatonként (2,5-5) másodperccel csökken,
maximum 9 másodpercig. Egy bosst eltalálva a Leap segítségével a
maximális cooldown-t kapod.
Of Anemia
Korábban
- Szerencsés találat: A vérző ellenségek elleni közvetlen sebzés
15-30%-os eséllyel kábítja el őket 2 másodpercre.
Most
- Szerencsés találat: Vérző vagy sebezhető ellenfelek megsebzése
15-30%-os eséllyel kábítja el őket 2 másodpercig.
Of Vocalized Empowerment (Previously Of Echoing Fury)
Mostantól mind a barbárok, mind a druidák használhatják!!!
Korábban
- A kiáltásképességeid 2-4 Fury-tt generálnak másodpercenként, amíg aktívak.
Most
- A kiáltásképességeid 5-10 elsődleges erőforrást generálnak másodpercenként, amíg aktívak.
UNIQUE TÁRGYAK
Rage of Harrogath
Előző
- Szerencsés találat: Legfeljebb 20-40% esély, hogy 1,5 másodperccel csökkented a
nem-ultimate képességeid cooldown-ját, amikor elitekre vérzést okozol.
Most
- Szerencsés találat: Ha vérzést okozol egy ellenségnek, 20-40% esély van arra,
hogy 1 másodperccel csökkented a képességeid cooldown-ját.
Azurewrath
Az ellenségek megfagyasztásakor okozott sebzés 2,0-3,0-ról 3,0-4,5-re nőtt.
Mostantól kiváltható a nem Core skillekkel is.
Fields of Crimson
- A vértócsában álló ellenségek minden fajta sebzéstől megnövelt sebzést kapnak.
- A sebzés bónusz 20%-ról 30%-ra nőtt.
Ancient's Oath
- A bónusz sebzés hatása 3 másodpercről 5 másodperce nőtt.
DRUIDA
Spirit Boons
Packleader
- A cooldown visszaállításának esélye 20%-ról 25%-ra nőtt.
Energize
- A Spirit visszatöltés 10-ről 20-ra nőtt.
Masochistic
- A kritikus csapás esetén a gyógyítás 3%-ról 5%-ra nőtt.
Wariness
- Az elitek által okozott sebzés csökkentése 10%-ról 15%-ra nőtt.
SKILLEK
Claw
- A sebzés ~10%-kal nőtt (.25-ről .28-ra).
Enhanced Claw
- A támadási sebesség 15%-ról 20%-ra nőtt.
Maul
- A sebzés ~10%-kal nőtt (.24-ről .26-ra).
Enhanced Maul
- Fortify- 5%-ról 8%-ra nőtt.
Raging Pulverize
- A kábítás időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.
Shred
- A sebzés 10%-kal nőtt.
Enhanced Shred
- A gyógyulás 2%-ról 4%-ra nőtt.
Debilitating Roar
- Mostantól Shout képességként kategorizálva
Wolves
- A Farkasok mostantól Unstoppable-ek lesznek, amikor a skillt használod.
- Az életerő 200%-kal nőtt.
- A respawn 10 másodpercről 5 másodpercre csökkent.
Prime Petrify
Korábban
- A Petrify hatását 1 másodperccel megnövelték.
Most
- A Petrify 50 Spiritet ad, amikor hat, és a hatása 1 másodperccel megnövekedett.
Supreme Petrify
Korábban
- A Petrify hatása alatt álló ellenség megölése 25 Spiritet adott.
Most
- A Petrify hatása alatt álló ellenség megölése 1 másodperccel csökkenti a cooldown-t.
Ha egy bossra használod, akkor 10 másodperccel csökkenti a cooldown-t.
Lacerate
- A sebzés 22%-kal nőtt.
Prime Lacerate
Korábban
- A Lacerate találatok 3% maximális életet gyógyítanak, kritikus találatoknál ez megduplázódik.
Most
- A Lacerate 3% maximális életet gyógyít vissza, kritikus találatoknál megduplázódik.
Az első kritikus csapás garantált, és 150%-kal megnövelt sebzést okoz.
Supreme Lacerate
Korábban
- Lacerate első csapása garantáltan kritikus csapás, és 150%-kal megnövelt
sebzést okoz.
Most
- Amikor Lacerate kritikus találatot üt, 4%-kal megnövelt sebzést kapsz
10 másodpercig legfeljebb 40%-ig.
- az alakváltó képességeid 10%-kal megnövelt sebzést okoznak
10 másodpercig, legfeljebb 40%-kal.
PASSZÍVOK
Call of the Wild
- A sebzés 10%-ról 12%-ra nőtt.
Quickshift
Korábban
- Amikor egy alakváltó képesség átváltoztat téged egy másik alakba, 7%-kal megnövelt sebzést okoz.
Most
- Amikor új állati formába változtatod magad, 3 másodpercig 1%-kal megnöveli sebzést, maximum 6%-ra.
Heightened Senses
Korábban
- Vérmedvévé vagy vérfarkassá alakuláskor 4% sebzéscsökkentést kapsz elitek ellen 5 másodpercig.
Most
- Állatformába való alakváltáskor a Vérmedve 2% sebzéscsökkentést, a Vérfarkas pedig 2% mozgási
sebességet biztosít, mindkettő 6 másodpercig. A bónuszok megduplázódnak, amíg mindkettő aktív.
Clarity
Előző
- Emberi alakba való átalakuláskor 2 Spiritet kapsz.
Most
- Egy Companion képesség használata a következő Core- vagy Wrath-skill-ed
sebzése és kritikus találati esélye 5%-kal, maximum 15%-kal nő.
Digitigrade Gait
- A mozgássebesség 3%-ról 4%-ra nőtt.
LEGENDARY ASPECT-EK
Of The Changeling's Debt
Korábban
- Ha egy mérgezett ellenséget egy Werebear skillel megsebzel, akkor az azonnal a méreg sebzés
120-124%-át okozza, és a mérgezés eltűnik.
Most
- 25-40%-kal megnövelt sebzést osztasz ki, ha egy mérgezett ellenséget vérmedveként vagy
crown controlled ellenséget vérfarkasként támadsz.
Of The Unsatiated
Korábban
- Miután megöltél egy ellenséget a Shreddel, a következő Werewolf-képességed 25-32%-kal
több Spiritet generál és 25-32%-kal megnövelt sebzést okoz.
Most
- Miután megöltél egy ellenséget Shreddel, 20 Spiritet kapsz. Werewolf képességeid
10-25%-kal megnövelt sebzést okoznak, ha 50 Spirit felett vagy.
Of The Blurred Beast
- A sebzés 25-32%-ról 25-35%-ra nőtt.
Nighthowler's
Korábban
- Blood Howl 5-10%-kal növeli a kritikus találat esélyét. Ezen kívül a Blood Howl
3 másodpercig a közeli társakra és játékosokra is hat.
Most
- A Blood Howl mostantól Shout Skill és 5-10%-kal növeli a kritikus találat esélyét.
Ezen kívül a Blood Howl 3 másodpercig a közelben lévő társakra és játékosokra is hat.
Raw Might
- Mostantól minden alakváltó képesség ad a buff stack-et.
- A sebzés 35-50%-ról 40-55%-ra nőtt.
- A kábítás időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.
Shepherd's
- Mostantól a Whrath-skillek is megnövelt sebzést kapnak a Companion-októl.
Mangled
Korábban
- Amikor vérmedveként lecsapnak rád, 25-40% esélyed van arra, hogy 3 Spirit-et kapj.
Most
- Amíg Vérmedve alakban vagy, 8 másodpercenként 10-25 Spirit-et kapsz.
Of Mending Stone
- Egy ellenség megölése bármilyen képességgel mostantól visszatölti a
Barrier-t és az Earth skilleket.
Of Vocalized Empowerment (Previously of Echoing Fury)
Mostantól mind a barbárok, mind a druidák használhatják!!
Korábban
- A kiáltás képességeid 2-4 Fury-t generálnak másodpercenként, amíg aktívak.
Most
- A kiáltáskészséged 5-10 resource-t generál másodpercenként, amíg aktív.
UNIQUE TÁRGYAK
Fleshrender
A sebzésbónusz 10%-ról 15%-ra nőtt.
Korábban
- A Debilitating Roar és a Blood Howl sebzést okoz a közeli mérgezett ellenségeknek,
ami minden 100 Willpower után 15%-kal növekszik.
Most
- A Védekező képességek használata sebzést okoz a közelben lévő mérgezett
ellenségeknek, ami minden 100 Willpower után 15%-kal növekszik.
Waxing Gibbous
- A Life On Kill helyébe a Spirit On Kill lépett.
PARAGON
Tracker Glyph
- A mérgezés hatás időtartama 33%-ról 40%-ra nőtt.
Bane Glyph
- A méreghatás dupla sebzés esélye 10%-ról 15%-ra nőtt.
Shapeshifter Glyph
- A kritikus találat esélye 20%-ról 25%-ra nőtt.
Wilds Glyph
- A sebzés 120%-ról 130%-ra nőtt.
Inner Beast Legendary Node
Korábban
- Alakváltás után a Spirit költséged 5 másodpercig 10%-kal csökken, 30%-ig.
Most
- Alakváltás után a Spirit költséged 10%-kal csökken 10 másodpercig, maximum 45%-ig.
- Ha eléred a 10 stacket, ez a bónusz visszaáll, és 5 másodperccel csökkenti az
Ultimate skilled cooldown-ját.
NEKROMANTA
SKILLEK
Enhanced Blight
- A Tooltip mostantól helyesen hivatkozik a lassító hatás területére.
Blood Mist
- Nincs már benne a mozgássebesség-csökkentése.
Golem
- Ez a képesség mostantól crown control alatt is aktiválható. A képesség hatására
Unstoppable leszel.
Decompose
- Újrafogalmazott leírás, hogy jobban összhangban legyen a Hullák használatával.
- Az intervallum 1,5 másodpercről 1 másodpercre csökkent.
- Az Essence generálás másodpercenként 8-ról 10-re nőtt.
- A fejlesztések mostantól a hullák spawnolásakor aktiválódnak, az 1 másodperces
folyamatos használat helyett.
Enhanced Decompose
- A Decompose mostantól robbanást okoz [40% fegyver sebzés],
amikor holttestet hoz létre, vagy amikor a célpont meghal.
- Most már 10 Essence-t is generál, amikor holttestet hoz létre.
Acolyte's Decompose
Korábban
- A Decompose 1,5 másodpercenként 4 másodpercig
sebezhetővé teszi az ellenséget.
Most
- A Decompose robbanások sebezhetővé teszik az ellenségeket.
Initiate's Decompose
- A mozgássebesség bónusz mostantól a Decompose robbanásokra
vonatkozik a folyamtos használat helyett
- A bónusz mozgássebesség időtartama 5 másodpercről 8 másodpercre nőtt.
Army of the Dead
- Az Volatile Skeleton-ok spawn rátája 50%-kal nőtt.
- A Supreme Army of the Dead spawn rátája a Volatile Skeleton-okhoz lett igazítva.
- Mostantól idéző (Summoning) képességként van kategorizálva.
PASSZÍVOK
Inspiring Leader
Korábban
- Miután legalább 2 másodpercig egészséges (Healthy) voltál, te és
minionok 4/8/12%[+] támadási sebességet kaptok.
Most
- Amíg egészséges (Healthy) vagy, 4/8/12%[+] megnövelt kritikus találati
esélyt kapsz, a minionok pedig 6/12/18%[+] megnövelt kritikus találati esélyt.
Kalan’s Edict
Korábban:
- Ha 2 másodpercig nem kaptál sebzést akkor a minionok plusz 15% támadási
sebességet kapnak. Ha legalább 7 minionod van ez a bónusz megduplázódik.
Most:
- A minionok plusz 3% támadási sebességet kapnak minden egyes aktív minion után.
BOOK OF THE DEAD
- A csontvázharcosok mostantól gyakrabban futnak a nekromanta elé, és kezdeményezhetik
a harcot.
- Skirmishers - Eltávolították a 3 másodperces korlátot a második upgrade-nél.
Reapers
Első fejlesztés:
Korábban
- A mozgásképtelen, lelassított, kábított vagy sebezhető ellenfelek elleni támadások
2 másodperccel csökkentik az erős támadásuk cooldown-ját.
Most - A támadások mostantól 3 másodperccel csökkentik az egyik aktív skill cooldown-ját.
Defenders
- Mostantól a körülöttük lévő területen gúnyolódnak (taunt), ahelyett, hogy 6 másodpercenként
hatástalanítanák a bekapott sebzést az első upgrade-től kezdve.
- A második upgrade a Thorns helyett 99%-kal csökkenti Defenderek által bekapott sebzést.
Shadow Mages
- A támadások mostantól áthatolnak a mobokon.
Első upgrade
Korábban
- Az árnymágusok támadásai 10% esélyt adnak a 2 másodperces kábításra.
Ez nem történhet meg ugyanazon ellenséggel 5 másodpercenként többször.
Most
- 3%[x] megnövelt sebzést okozol minden aktív árnymágus után.
Második upgrade
- minden harmadik támadás után egy további
árnyékvillámot (Shadow Bolt) lő ki, a korábbi 4 helyett.
- minden 2. támadás után egy plusz Shadow Bolt jelenik meg.
Cold Mages
- A támadások után mostantól 3 esszenciát kapsz az első upgrade után.
- A támadások mostantól Vulnerable teszik az ellenfeleket (eltörölték a feltételeket).
Bone Mages
Első upgrade
Korábban
- Csökkenti a csontmágusok támadásának életköltségét 15%-ról 10%-ra.
Miután 5 másodpercig életben maradtak, a csontmágusok
40%[x] megnövelt sebzést okoznak.
Most
-A Csontmágusok minden hatodik támadása egy Bone Splinter vagy
Bone Spear, ha az a használt skilljeid között van.
- A Csontmágusok 25% esélyt kapnak a Bone Splinter vagy Bone Spear
használatára, ha az a használt skilljeid között van.
Második upgrade
Előző
- Minden alkalommal, amikor egy csontmágus meghal a saját támadásától,
hátrahagy egy holttestet és Fortify-ként megkapod a maximális életed 20%-át.
Most
- A csontmágusok egy hullát hagynak maguk után, amikor meghalnak.
A csontmágusok támadásai a maximális élet 3%-át adják Fortify-ként.
Blood Golem
- A gólem most már 15% helyett 30%-ra nőtt a sebzés csökkentés
- A Golem második upgrade aktív képessége is gyógyítja a játékost a
maximális élet 5%-ával minden egyes kiszívott ellenség után.
Bone Golem
Első fejlesztés
Korábban
- Minden alkalommal, amikor a csontgólemed a maximális életének
20%-át sebzésként elszenvedi, egy hullát dob ki.
Most
- 5 holttestet hoz létre a gólem körül, ahol a képességét használod.
Második fejlesztés
Előző
- A csontgólemed 10% maximális életet kap, és a tőled kapott
Thorns sebzése 30%-ról 50%-ra nő.
Most
- A csontgólemed csonttüskéket használ, amikor sebzést kap.
Iron Golem
Első update
- Mostantól 4 helyett 2 támadásonként dobja a Shockwave-et.
- Ennek sebzése 40%-ról 154%-ra nőtt.
Második update
- Most már összehúzza az ellenséget a sebezhetőség (Vulnerable)
alkalmazása helyett.
LEGENDARY ASPECT-EK
Blood-soaked Aspect
Korábban
- A mozgásod sebessége többé nem csökken, amíg a Blood Mist aktív.
Most
- Amíg Blood Mist alakban vagy, 20%-kal növeli a mozgás sebességét.
Unyielding Commander Aspect
Előző
- Amíg az Army of the Dead aktív, a minionok 70-84%-os támadási sebességet
kapnak, és 90%-kal kevesebb sebzést kapnak.
Most
- Amíg az Army of the Dead aktív, a minionok 70-100%-kal nagyobb sebzést
okoznak és 90%-kal kevesebb sebzést kapnak.
Occult Dominion
- A Skeletal Warrior-ok maximális számát is megnöveli 2-vel.
A Blood Getter
Korábban
- A Skeletal Warrior-ok maximális száma 2-vel megnövekedett.
Most
- A Skeletal Priest is 55-70%-os hatékonysággal buffol téged is.
Flesh-Rending
Korábban
- Amikor a Decompose hullát hoz létre 25-40 esszenciát nyersz.
Most
- Amikor a Decompose felrobban, 25-40 Esszenciát nyersz.
Rotting
Korábban
- A Decompose összeláncol és felrobbant 2 további célpontot.
Amikor a Decompose dob egy hullát, 50-100% esélye van arra,
hogy minden érintett célpont alatt megjelenik egy hulla.
Most
- A Decompose legfeljebb 2 további célpontot képes összeláncolni és
szétrobbantani. A Decompose robbanásai 15-30%[x] megnövelt sebzést okoznak.
of the Damned
Korábban
- 40-50%[x] megnövelt árnyéksebzést okozol a Decrepify és
Iron Maiden által egyaránt sújtott ellenségeknek.
Most
- 40-50%[x] megnövelt árnyéksebzést okozol bármelyik átok
által sújtott ellenségnek.
of Untimely Death
Korábban
- A maximális életed minden egyes százaléka, amit 100%-on felül gyógyulsz,
0,5%[x] bónusz Overpower sebzést ad a következő Overpower támadásodnál,
legfeljebb 30-60%[x] bónuszt.
Most
- A maximális életed minden egyes százaléka, amit 100%-on túl gyógyulsz,
0,5%[x] bónusz kritikus csapás sebzést biztosít a következő kritikus
csapásodon, 30-60%[x] bónuszig.
of Potent Blood
Korábban
- Amíg egészséges (Healthy) vagy, a vérgömbök 10-25 esszenciát adnak.
Most
- A vérgömbök 10-25 esszenciát biztosítanak.
UNIQUE TÁRGYAK
Ring of Mendeln
Korábban
- Szerencsés találat: Legfeljebb 10% esélye van arra, hogy az összes
miniont megerősítsd, és mindegyikük következő támadása X fizikai
sebzést okozva robbanjon.
Most
- Minden 6. támadás minden egyes Minionnál felerősödik, és X fizikai
sebzéssel robban.
Lidless Wall
- Lucky Hit Chance megnövekedett 5-25%-ról 15-30%-ra.
Bloodless Scream
- Az Essence szerzés 7-10-ről 15-20-ra nőtt.
PARAGON
Control Glyph
Korábban
- Kiegészítő bónusz: Te és minionok 10%[X] megnövelt sebzést okoznak a
lelassított vagy Chilled ellenségeknek, vagy 20%[X] megnövelt sebzést a
kábított vagy megfagyasztott ellenségeknek.
Most
- Kiegészítő bónusz: Te és minionok 20%[X] megnövelt sebzést okoznak a
Crowd controlled alatt álló célpontoknak.
Deadraiser Glyph
- A maximális bónusz 15%[X]-ra buffolt.
Dominate Glyph
- A bónusz Overpower sebzés 5 Willpower-enként 39,9%-ról 14,9%-ra
csökkent 21-es glyph szinten.
Cult Leader Paragon Node
Korábban
- A minionok 15%[X] megnövelt sebzést okoznak minden egyes
20%[X] támadási sebesség bónuszuk után.
Most
- A minionok 30%[X] megnövelt sebzést okoznak minden egyes
20%[X] támadási sebesség bónuszuk után, maximum 100%-os
támadási sebesség bónuszig.
RUGÓ (ROGUE)
A kábító gránátok (különböző aspektusok által biztosított) alap
kábítás időtartama 0,5-ről 1 másodpercre nőtt.
SKILLEK
Inner Sight
- Amíg az Inner sight mérője tele van, 4 másodpercig 25%[+] kritikus
találati esélyt kapsz.
- Ha olyan ellenségeket támadsz, akik nincsenek megjelölve,
a mérő töltödik, de csak a normál arány 5%-ával.
Preparation
- Az energiaigény 100-ról 75-re csökkent.
Flurry
- A sebzés 66%-ról 75%-ra nőtt.
Volley
- Mostantól kissé korábban megszakítható egy másik képességgel.
PASSZÍV
Victimize
- Kijavítottunk egy problémát, amikor ez nem aktiválódott és nem skálázódott megfelelően.
- Megnövelte a proc esélyét 45%-ról 50%-ra.
PARAGON
Exploit Weakness Legendary Node
- A maximális megnövelt sebzés 15%[x]-ról 25%[x]-ra javult.
Leyrana’s Instinct Legendary Node
Korábban
- Amikor az Inner Sight megtelik, 2,0 másodpercig 100%[+] kitérési esélyt kapsz.
A következő 3 Core skill megnövelt sebzést okoz, amely a A Core skilled
sebzésbónuszának 25%[x] %-ával egyenlő.
Most
- Amikor az Inner Sight megtelik, 2,0 másodpercig 100%[+] kitérési esélyt kapsz.
A Core skillek a Core skill sebzésbónuszod 25%[x] %-ának megfelelő
megnövelt sebzést okoznak, amíg az Inner Sight tele van.
Chip Glyph
- A fizikai sebzés bónuszát 6,6%-ról 9,9%-ra növeled minden 5 Dexterity
után a hatótávolságon belül.
LEGENDARY ASPECT-EK
Aspect of Encircling Blades
- A sebzési tartomány 10-25%-ról 15-30%-ra javult.
Opportunist’s
Korábban
- Amikor egy támadással megtöröd a lopakodást, egy csomó robbanó kábító
gránátot dobsz le a helyed körül, amelyek fizikai sebzést okoznak és
0,5 másodpercig kábítják az ellenséget.
Most
- Amikor elkezded vagy megtöröd a lopakodást, egy csomó robbanó kábító
gránátot dobsz le magad körül, amelyek fizikai sebzést okoznak és
1 másodpercig kábítják az ellenséget. A gránát skillek 25-40%-kal több
sebzést okoznak.
Trickster’s
- Mostantól 25-40%-kal növeli a Gránát sebzését.
Of Surprise
- Mostantól 25-40%-kal növeli a Gránát sebzését.
Of Artful Initiative
- A Gránát sebzése mostantól nagyobb potenciállal rendelkező
tartományban van, 25-40%-ra növelve.
Of Uncanny Treachery
Korábban
- A Kábult ellenség közvetlen sebzése Agility készséggel 4 másodpercig Lopakodást
biztosít. A lopakodás megtörése egy támadással 15-21%-os Control Impaired Duration
Reduction biztosít 4 másodpercig.
Most
- A Kábult ellenségeknek Agility képességgel okozott sebzés 4 másodpercig Lopakodást
biztosít. Amikor a Lopakodás megtörik, 2 másodpercig 10-15% 85-100%-os kitérési esélyt kapsz.
Of Siphoned Victuals
Korábban
- Szerencsés találat: Egy Vulnerable ellenség sebzése egy Core képességgel
10-20% esélyt ad egy gyógyító italra.
Most
- Egy Vulnerable ellenség nem alapképességgel történő megsebezése
5-20% esélyt ad egy gyógyító italra.
Frostbitten
Korábban
- A gránátképességed által eltalált Chilled ellenségek a kritikus találati
esélyed kétszeresével egyenlő eséllyel 2 másodpercre azonnal megfagynak.
A megfagyott ellenségek ellen x10-25%-kal megnövelt kritikus csapás
sebzést osztasz.
Most
- A gránátkészséged által eltalált ellenségek a kritikus találati esélyeddel
megegyező eséllyel fagynak meg 2 másodpercre. Kábított vagy megfagyott
ellenségek ellen x10-25%-kal megnövelt kritikus csapás sebzést osztasz.
Escape Artist’s
- Füstgránát Dodge cooldown-ja 45-ről 20 25 másodpercre csökkent.
- A kivédett támadások száma 2-7-ről 2-5-re csökkent.
Of Quickening Fog
- A maximális Dash Cooldown csökkentés 3 ellenség eltalálásától
érhető el, 5-ről lett csökkentve.
Of Volatile Shadows
Korábban
- Amikor egy Dark Shroud árnyékot távolítottál el, egy robbanást
váltottál ki magad körül, amely árnyéksebzést okozott.
Most
- Amikor egy Dark Shroud árnyékot eltávolítasz, robbanást indítasz
el magad körül, amely árnyéksebzést okoz, és Shadow Imbuement-et
alkalmaz minden egyes ellenségre, akit eltalál.
Blast Trapper’s
Korábban
- Szerencsés találat: A csapda képességeid által érintett ellenségeknek
közvetlen sebzést okozva 30-50% esély van arra, hogy 3 másodpercre
sebezhetővé váljanak.
Most
- Szerencsés találat: A csapda képességek által érintett ellenségeknek
okozott sebzés 15-30%-os eséllyel okoz robbanást, amely árnyéksebzést
okoz, és 2 másodpercig sebezhetővé teszi őket.
Of Lethal Dusk
Korábban
- A Shadow Imbuement-tel fertőzött ellenségen való kitérés 4 másodpercig
lopakodást biztosít. A lopakodás megtörése egy támadással 1-5% maximális
Life on Kill-t biztosít 6 másodpercig.
Most
- A Shadow Imbuement által megfertőzött ellenségen való kitérés 4 másodpercig
biztosítja a lopakodást. A lopakodás megtörése 10-25% maximális életet biztosít.
Vengeful
Korábban
- Szerencsés találat: Egy ellenség sebezhetővé tétele 40-60%-os eséllyel 3%-kal
megnövelt kritikus találati esélyt biztosít 3 másodpercig, maximum 9%-ig.
Most
- Szerencsés találat: Egy sebezhető ellenség megsebezése 25% eséllyel hoz létre
nyílvihart (Arrow Storm) a helyszínen, amely 3 másodpercen keresztül fizikai
sebzést okoz. A nyílviharok 25-40%-kal több sebzést okoznak.
Of Arrow Storms
Korábban
- Szerencsés találat: A Marksman képességeid legfeljebb 10% esélyt adnak arra,
hogy nyílvihart hozzanak létre az ellenség helyszínén, amely 3 másodperc alatt
fizikai sebzést okoz. Legfeljebb 5 aktív nyílviharod lehet.
Most
- Szerencsés találat: A Marksman képességeid legfeljebb 36%-os eséllyel
hozhatnak létre nyílvihart az ellenség helyszínén, amely 3 másodperc alatt
fizikai sebzést okoz. Nyílviharaid 25-40%-kal megnövelt sebzést okoznak.
(Fejlesztői megjegyzés: Az aktív nyílviharok maximális száma továbbra is
5 marad, ezt csak a tooltip-ből vesszük ki, hogy tömörebb legyen.)
Resistant Assailant's
- A Concealment használatakor a reziszt és a Max reziszt időtartama
4 másodpercről 6 másodpercre nőtt.
UNIQUE TÁRGYAK
Writhing Band of Trickery
- A cooldown 10 másodpercről 6 másodpercre csökkent.
Beastfall Boots
- A sebzésbónusz az elfogyasztott energiánként 0,5-1,5%-ról
0,25-0,75%-ra csökkent.
- A Cooldown használatából visszanyert energia mennyisége 5-ről 15-re nőtt.
Eaglehorn
- A sebzésbónusz 40-60%-ról 50-70%-ra nőtt.
Skyhunter
- A sebzésbónusz 10-30%-ról 20-40%-ra nőtt.
VARÁZSLÓ
- A Mastery skillek most már Core skill-nek számítanak.
ENCHANTMENTS
Frost Nova Enchantment
30-ról 35%-ra nőtt a Frost Nova esélye
Frost Bolt Enchantment
A Chill esélye 15%-ról 18%-ra nőtt.
Flame Shield Enchantment
Korábban
- A Flame Shield automatikusan aktiválódik, ha halálos sebzést kap.
Ez a hatás csak 120 másodpercenként egyszer fordulhat elő.
Most
- A Flame Shield automatikusan aktiválódik, miután halmozottan
100% maximális életet veszítettél. Csak 30 másodpercenként
egyszer fordulhat elő.
(Fejlesztői megjegyzés: A játékosoktól olyan visszajelzéseket kaptunk,
hogy a "Cheat death" mechanika nem kívánatos. A Flame Shield
varázslatot megváltoztattuk, hogy ne a halálos sebzésre reagáljon,
hanem a 30 másodpercen belüli 100% életerő elvesztésére.)
SKILLEK
Frozen Orb
Új funkció: Az utazási távolsága mostantól szabályozható.
- A sebzés 20%-kal nőtt (.34-ről .41-re).
Enhanced Frozen Orb
Korábban
- Ha 40 Mana felett vagy, a Frozen Orb robbanási sebzése
45%-kal nő az Elitek ellen és 30%-kal minden más ellenség ellen.
Most
- Egészséges állapotban a Frozen Orb robbanása 45%-kal
megnövelt sebzést okoz.
Greater Frozen Orb
- A Vulnerable esélye 30%-ról 40%-ra, az időtartam pedig 2-ről
3 másodpercre nőtt.
Enhanced Ice Armor
A manaregeneráció 25%-ról 30%-ra nőtt.
Shimmering Ice Armor
Korábban
- Azokat az ellenségeket, akik eltalálnak téged, amíg a Jégpáncél
aktív, 15% esélyük van arra, hogy 3,23 másodpercre megfagyjanak.
Most
- Amíg a Jégpáncél aktív, minden elköltött 50 mana után
2 másodperccel csökkented a cooldown-ját.
Mystical Ice Armor
Korábban
- A Vulnerable ellenségek elleni sebzés 50%-kal nagyobb
mértékben járul hozzá az Ice Armor barrier-jéhez.
Most
- Amíg az Ice Armor aktív, a közeli ellenségeket időszakosan
20%-os Chill-lel sújtod, és 15%-kal megnövelt sebzést okozol a
megfagyott ellenségeknek.
Shimmering Frost Nova
Korábban
- A Frost Nova 4 Manát generál minden ellenséges találat után.
Most
- A Frost Nova 3% kitérési esélyt biztosít ellenséges találatonként, 15%-ig.
Egy boss eltalálása a maximális összeget adja. A következő 8 másodpercben
megtartod ezt a hatást, és a sikeres kitérések 20 Mana-t generálnak.
Enhanced Flame Shield
Korábban
- A Flame Shield 25%-kal megnövelt mozgássebességet biztosít, amíg aktív.
Most
- A Flame Shield 50%-kal nagyobb hatósugárral rendelkezik.
Mystical Flame Shield
Korábban
- 25%-os manaköltség-csökkentést kapsz, amíg a Flame Shield aktív.
Most
- Miután a Flame Shield véget ér, a környező ellenségek 3 másodpercig
kábítva vannak, és a következő 10 másodpercen belüli képességed
garantáltan kritikus csapás lesz.
Enhanced Teleport
Korábban
- A Teleport Cooldownja 0,5 másodperccel csökken minden egyes
eltalált ellenség után, maximum 3 másodpercig.
Most
- Teleportálás után 3 másodpercig 30% mozgássebességet nyersz.
Mystical Teleport
Korábban
- Teleportálás után 4 másodpercig a Crackling Energy további
2 ellenséget talál el.
Most
- A Teleport 500%-kal megnövelt sebzést okoz. Emellett minden egyes
eltalál ellenség után kapsz egy Crackling Energy-t , de legfeljebb 3-at.
Supreme Deep Freeze
- Mostantól 5 másodpercig sebezhetővé teszi az ellenséget amikor véget ér.
Ice Shards
- A sebzés 28%-kal nőtt (1,25-ről 1,6-ra).
Enhanced Ice Shards
- A visszapattanás esélye 40%-ról 50%-ra nőtt.
Hydra
- Az alap maximális mennyiség 1-ről 2-re nőtt.
Lightning Spear
- A sebzés 8%-kal nőtt (.15-ről .16-ra).
Greater Charged Bolts
- A sebzés 25%-ról 35%-ra nőtt.
Incinerate
- Új funkcionalitás: 15%-os alap sebzéscsökkentés folyamatos
használat közben.
- A sebzés 10%-kal nőtt (.76-ról .84-re).
PASSZÍV
Elemental Attunement
- A cooldown visszaállításának esélye 5%-ról 7%-ra nőtt.
Mana Shield
- A sebzéscsökkentés 7%-ról 8%-ra nőtt.
Devouring Blaze
- A Crowd Controlled ellenségek mostantól Immobilized helyett a
sebzésbónuszt adják.
Conjuration Mastery
Korábban
- 1%-kal megnövelt sebzésre teszel szert minden egyes aktív varázslat után.
Most
- 1%-kal nagyobb sebzést, 1%-kal nagyobb mozgási sebességet és 2%-os
manatermelést kapsz minden egyes aktív varázslatért.
Convulsions
- A szerencsés találat esélye 3%-ról 5%-ra nőtt.
Shocking Impact
- A sebzés 100%-kal nőtt (.2 -ről .4-re).
Elemental Dominance
- A sebzés 3%-ról 4%-ra nőtt.
LEGENDARY ASPECT-EK
Bounding Conduit
Korábban
- 15-30% mozgási sebességet szereztél 3 másodpercre teleport után
Most
- A teleport cooldown-ja lecsökken 1.0- 2.5 másodperccel. Teleport után
Crackling Energy 2 másik ellenséget is eltalál 5 másodpercig
Of Frozen Orbit
A sebzés megnőtt 30-40%-ról 45-60%-ra.
Of Concentration
Korábban
- ha 2 másodpercig nem kaptál sebzést a Mana termelésed megnövekedett
Most
- Conjuration skill használata 10-20% 10-25% sebzés csökkenést okoz 5 másodpercig
Of Abundant Energy
- Az esélye hogy még egy ellenséget eltaláljon megnőtt 35-50%-ra.
Snowguard's Aspect
- A sebzéscsökkentés megnőtt 10-25%-ról 15-30%-ra.
Of Singed Extremities
- Most már az Immobilize és a Stun effekt is kiváltja a lassítást.
Of Conflagration
Korábban
- Incinerate folyamatos használata közben a Burning sebzés 25-40%-kal nőtt.
Most
- Incinerate folyamatos használata közben a Burning sebzés 25-40%-kal nőtt.
Incinerate-től felrobban ellenség megégeti a körülötte lévő ellenségeket 6
másodpercig. Ez a hatás 3 másodpercenként aktiválodik.
Of Splintering Energy
Korábban
- Lightning Spear használata közben 35-50% esély van arra, hogy még
egy Lightning Spear keletkezzen.
Most
- ha Lightning Spear-t használsz, akkor mindig idézz egy másikat is,
és megnöveli a Lightning skillek sebzését 10-25%-kal 3 másodpercre.
Shattered
- Az ellenségnek nem kell meghalnia amikor megfagyott ahhoz,
hogy a bónusz sebzést megkapd.
- A sebzés megnövekedett 25-40%-ról 30-45%-ra.
UNIQUE TÁRGYAK
Staff of Lam Esen
- A Critical Strike Damage A közeli ellenségek sebzése affixet
kicseréltük Ranks of Charged Bolt-ra
Tal Rasha's Iridescent Loop
- A maximális stack mostantól négy-re van korlátozva.
- All resistance 8%/3%-ról 10%/4%-ra nőtt.
Flamescar
- A parázs sebzése 25%-kal nőtt.
Staff of Endless Rage
- A sebzésbónusz 20-40%-ról 40-60%-ra nőtt.
Esu's Heirloom
- Evade által adott mozgássebesség-affix időtartamát 2 másodpercről
3 másodpercre növelték.
PARAGON
Tactician Glyph
- Új funkcionalitás: 4 másodperccel tovább tart a hatása minden
olyan Defensive skill után, ami nincs az Action Bar-on.
Winter Glyph
- Cold sebzés maximuma 15%-ról 18%-ra emelkedett.
LOOT FRISSÍTÉSEK
- A World Tier III-ban összes tárgy mostantól „Sacred” lesz.
- A World Tier IV-ben összes tárgy mostantól „Ancestral” lesz.
- A tárgyak drop esélyei kiigazításra kerültek. A 28. szint után a legtöbb ( kb 80%-a)
nem legendary felszerelés rare lesz. Továbbá, a legendary tárgyak dropja mostantól
jobban skálázódik az 50. szint elérése után.
- A tárgyak ereje (Item Power) mostantól az 50. szint után 5 szintenként nő,
ahelyett, hogy lineárisan növekedne.
(A fejlesztő megjegyzése: Ez azért van, hogy a játékosoknak legyen idejük az
affixeikre koncentrálni, mielőtt a felszerelés ereje ismét megnő.)
ELIXÍR FRISSÍTÉSEK
Az összes gyenge (weak), erős (strong) és potent Elixírt eltávolítottuk, és a következő,
erősebb változatokkal helyettesítettük, amelyek az 50. szintről elérhetőek:
Elixir of Cold Resistance
- Cold Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Cold Resistance megnő 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Cold Resistance I
- Cold Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Cold Resistance megnő 6%-kal
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Fire Resistance
- Fire Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Fire Resistance megnöveli 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Fire Resistance II
- Fire Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Fire Resistance megnöveli 6%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Lightning Resistance
- Lighting Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Lightning Resistance
megnő by 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Lightning Resistance II
- Lighting Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Lightning Resistance
megnő by 6%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Poison Resistance
- Poison Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Poison Resistance
megnő 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Poison Resistance Ii
- Poison Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Poison Resistance
megnő 6%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Shadow Resistance
- Shadow Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Shadow Resistance
megnő 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Shadow Resistance II
- Shadow Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Shadow Resistance
megnő 6%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Iron Barbs
- Armor increased by 300, Thorns increased by 150.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Iron Barbs II
- Az armort megnöveli 500-zal, Thorns-t pedig 250-nel.
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Fortitude
- Maximum Life megnő 10%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Fortitude II
- Maximum Life megnő 20%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Destruction
- Overpower sebzése megnő 7%-kal, Vulnerable sebzés pedig 7%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Destruction II
- Overpower sebzése megnő 15%-kal, Vulnerable sebzés pedig 15%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Precision
- A kritikus találat esélye 4%-kal nőtt, a kritikus találat sebzése 25%-kal nőtt.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Precision II
- A kritikus csapás esélye 6%-kal nőtt, a kritikus csapás sebzése 35%-kal nőtt.
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Advantage
- A támadási sebesség 7%-kal nőtt, A szerencsés találat 7%-kal nőtt.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Advantage II
- A támadási sebesség 15%-kal nőtt, a szerencsés találat 15%-kal nőtt.
- A kapott XP 8%-kal nő.
Elixir of Resource
- Resource igényt 10% 15%-kal csökkenti, a maximum Resource-t pedig 10-zel növeli.
- A kapott XP 5%-kal nő.
Elixir of Resource II
- Resource igényt 20% 30%-kal csökkenti, a maximum Resource-t pedig 25-tel növeli.
- A kapott XP 8%-kal nő.
ÚJ ELIXÍREK
Elixir of Holy Bolts
- Egy ellenség megölése után szent villámok tüzelnek a holttestéből.
- A kapott XP 6%-kal nő.
Elixir of Momentum
- Egy ellenség megölése után 5%-kal növeli a mozgássebességet 5 másodpercig,
ez a hatás legfeljebb 15-ször stack-elhető.
- A kapott XP 6%-kal nő.
FELHASZNÁLÓI FELÜLET, ÉS FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY
- Az Esu's Heirloom mostantól a bónusz kritikus csapás esélyét a mozgássebesség
alapján jelzi a tárgy tooltipjében, ahelyett, hogy a buff-sáv buff-jaként jelenne meg.
- A Beállítások menü Grafikai beállítások szakaszában új lehetőség került a kamera
további nagyítására.
- Az anyagoknál mostantól látszik hogy mennyire ritka.
- Új értesítést kapsz a szezonális cuccaid lejáratával kapcsolatban.
- A ládában való keresés mostantól támogatja a tárgyak ereje szerinti szűrést.
- A "Tárgy eldobása" mostantól használható a Ctrl+Klikk-kel.
- A Skill Tree mostantól a kontroller D-padjával is navigálható.
- Mostantól felugró ablak jelenik meg a HUD-on, amikor anyagokat veszel fel.
- Különféle változtatások a játék általános olvashatóságának javítása érdekében.
Próbák
- Azok a játékosok, akik egy adott héten a Gauntletben kiérdemelték a
Seal of the Worthy-t, mostantól 100%-os eséllyel kapnak egy Unique tárgyat.
- A Mutterlock ládák mostantól plusz 500 obolt adnak.
- A bossok nem adnak Shrine-t, ha már újra lettek élesztve a Piller of Proving által.
NIGHTMARE DUNGEONOK
World Tier III
- Light's Watch
- Zenith
- Belfry Zakara
- Earthen Wound
- Faceless Shrine
- Light's Refuge
- Forgotten Ruins
- Renegade's Retreat
- Sepulcher Of the Forsworn
- Tomb of the Saints
- Garan Hold
- Jalal's Vigil
- Sarat's Lair
- Betrayers Row
- Champions Demise
- Shifting City
World Tier IV
- Dead Man's Dredge
- Forbidden City
- Hallowed Ossuary
- Kor Dragan Barracks
- Mercy's Reach
- Rimescar Cavern
- Tormented Ruins
- Ritual Tower
- Sanguine Chapel
- Akkhan's Grasp
- Bastion of Faith
- Blind Burrows
- Endless Gate
- Fetid Mausoleum
- Ghoa Ruins
- Heathens Keep
- Leviathan's Maw
- Maugan's Works
- Serpents Lair
- Steadfast Barracks
- Collapsed Vault
- Conclave
- Crusaders Cathedral
- Deserted Underpass
- Inferno
- Prison of Caldeum
- Renegades Retreat
- Shivta Ruins
- Sirocco Caverns
- Uldur's Cav
- Yshari Sanctum
- Aldurwood
- Broken Bulwark
- Flooded Depths
- Howling Warren
- Lubans Rest
- Mariners Refuge
- Oldstones
- Underroot
- Vault of The Forsaken
- Wretched Delve
- Betrayer's Row
- Bloodsoaked Crag
- Buried Halls
- Carrion Fields
- Charnel House
- Guulrahn Canals
- Komdor Temple
- Path of the Blind
- Whispering Vault
EGYÉB JAVÍTÁSOK
- Az olyan haladási képességek, mint a Leap és a Teleport, most már
könnyedén megtehetnek egy képernyőnyi távolságot. Ezzel javítva
az egyenlő feltételeket az egérrel és billentyűzettel játszókkal.
- Megjegyzés: Ultrawide monitorok esetén nem lehet a monitor szélére
eljutni, mivel a mozgási képességeknek van egy meghatározott maximális
távolsága, ameddig el lehet jutni.
- Több képesség mostantól vizuálisan erősebbnek fog tűnni, ahogy a
képesség ereje növekszik. Emellett a meglévő vizuális skálázás is javult.
- A Dungeon események teljesítéséért járó tapasztalati jutalmak megnövekedtek.
- A DoT effektek többé nem szakítják meg a folyamatosan használt képességeket.
- Az interakcióképes tárgyak, mint például a vérkövek felvétele vagy a kapcsolók
aktiválása, az1-2 másodperces időkről 0,75 másodpercre csökkent.
- Legendás tárgyakkal és unique tárgyakkal mostantól lehet kereskedni. Ez csak
a változatlan tárgyakra vonatkozik. Ha egy tárgyat már Imprinting, Enchanting,
Tempering vagy Masterworking hatás érte, akkor az accounthoz kötött marad.
HIBAJAVÍTÁSOK
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem azonosította
a jelöléseket a Challange menüben.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem jelentett be
különböző információkat a Klán menüben.
- Javítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem jelezte a
statisztikák és a használt képességek szövegét a Hall of Fallen-ben.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem mondott
be semmit a a láda keresés beviteli mezőben.
- Javítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem azonosította
a szöveget a Party meghívás kérés felugró ablakban.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem
működött megfelelően, amikor a Renown oldalon lapot váltott.
HIBAJAVÍTÁSOK A JÁTÉK MENETBEN
BARBÁR
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Iron Skin nem részesült
a bónusz barrier forrásokból.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Madawc által a Call of the Ancient
esetében használt Upheaval nem kábított el az ellenfeleket,
ha a Supreme Upgrade megvolt.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Aspect of Ancestral Charge
aspektusához tartozó tooltip nem jelezte, hogy a sebzésbónusz multiplikatív.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Rumble Glyph nem adott teljes
mértékben bónusz sebzést minden földrengés-effektushoz.
- Kijavítottunk egy hibát, ami miatt néhány nem skillhez köthető sebzéshatás,
mint például a Metamorfózis vagy a Gohr's Devastating Grips stack-et
adott Furious Upheaval-nak.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Aspect of Ancestral Charge
legendary időnként nem működött megfelelően.
- Kijavítottuk azt a problémát, amikor a Earthstriker's Aspect garantált
Overpower hatása nem volt használható a Ground Stomp-pal.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aspect of Ancestral által megidézett
Ősök minden egyes találata a Flawless Technique Legendary Paragon
node stack-jét adta.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Call of the Ancients nem megfelelően
skálázódott az Ultimate slikk affixekkel.
DRUIDA
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Wild Impulses passzív bónusz
sebzése additív volt, nem pedig multiplikatív.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Hurrikán nem mutatott tizedes értékeket
az időtartamára vonatkozóan, amikor a Endless Tempest passzív hatása alatt állt.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Aspect of Retaliation bónuszából származó
sebzésbónusz kétszer is érvényesülhetett.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Storm Strike és a Claw helyben támadhatott
ahelyett, hogy megpróbálta volna a játékos útját követni.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Blood Howl nem gyógyította a játékost, vagy
nem regenerálta megfelelően a Spiritet, amikor a Nighthowler aspektust is használta.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Safeguard által generált Fortify értékeket nem
a maximális élet értékéből hanem az alapélet értékéből számolta.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Wilds glyph-ből származó multiplikatív sebzés
a minionok passzív támadásaira is vonatkozott.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Earthspike exponenciálisan
megnövekedett sebzést okozott, amikor több egymásra rakott célpontot ért.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aftershock Aspect további
Landslide-okra nem alkalmazta teljes mértékben a Enchanced
Landslide által adott módosítókat.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Inner Beast Legendary Paragon
node nem váltotta ki a Mad Wolf's Glee vagy az Insatiable Fury által
biztosított automatikus alakváltást.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nighthowler's Aspect által biztosított
bónusz támadási sebesség és kritikus csapás esély nem következetesen
került alkalmazásra a minionoknál.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Blood Howl nem működött megfelelően,
ha a Hollók (Ravens) is használatban van.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Spirit Glyph csak egyszer
stack-elődött a tervezett hat helyett.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Shred láthatatlan ellenségeket célzott meg.
NEKROMANTA
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Bone Graft Legendary Paragon Node bónusza,
amelynek csak sebzéstől kellene aktiválodnia, akkor is kiváltható volt, ha az ellenséget
sebezhetővé tette a Enhanced Bone Prison.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Death's Approach mozgássebesség bónusza
nem volt aktív, amíg a városban voltál.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Requiem Aspekt a tervezettnél
alacsonyabb maximális esszenciát adott miniononként.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a közvetlenül a a lóról való leszállás után
indított gólem támadás nem fejeződött be.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Shadow- és Bone mágusok nem tudtak
Blizzardot varázsolni, amikor a Coldbringer's Aspectet használták.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Skeleton Reaper-ek következetlenségeket
mutattak az ellenségek megcélzásakor.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Death's Approach mozgássebesség bónuszát
multiplikatívnak jelölték, holott az additív volt.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Corporeal glyph-ből származó
mozgássebesség-bónusz akkor is fennmaradt, ha már nem használtuk a
Glyph-et vagy amikor a játékosnak nem voltak aktív minionok.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Skeleton Reapers esélye,
hogy holttestet hozzanak létre, sokkal kisebb volt, mint a kijelzett.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Bone Spirit varázsolása
egy nagyon közel egy ellenséghez azt eredményezte, hogy a képesség
nem követte megfelelően a célt és elvétette.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Hewed flesh nem váltotta ki a Necrotic Carapace-t.
RUGÓ (ROGUE)
- Kijavítottunk egy hibát, ami miatt a Enhanced Shadow Imbuement mindig extra
kritikus csapás esélyt adott, nem csak a sérült célpontokra.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Chilling Weight passzív tooltipje nem jelezte
a megnövekedett chill mennyiséget a következő rangnál magasabb tooltipben.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Shadow Clones nem kapták meg az
Ultimate Skill sebzést a No Witnesses Legendary Paragon Nodeból.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Thorns sebzése használhatta a
Skyhunter kritikus csapás hatását.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Glyph Upgrade talapzat közvetlenül
a játékos tetején spawnolhatott, ha egy Nightmare Dungeon befejeződött a
Barrage varázslásakor.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Aspect of Surprise olyan módon
számította ki a sebzést, amely nem volt összhangban más gránáthatásokkal.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Enhanced Rapid Fire a vártnál
kevesebb kritikus találati esélyt adott.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a nem támadó képességek,
mint például a Concealment, elhasználták az Impetus buffját.
VARÁZSLÓ
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Torch and Tactician Glyphs
bónusz sebzése additív volt, nem pedig multiplikatív.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Frigid Breeze passzív bármilyen
típusú sebzésre aktiválódott, ahelyett, hogy csak hideg sebzésre.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor Esu's Ferocity a kritikus csapás sebzés
növelését minden sebzéstípusra alkalmazta, ahelyett, hogy csak a
tűzsebzésre vonatkozott volna.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Frozen Orb a Greater Frozen Orb
upgrade nélkül is sebezhetővé tette a fagyott ellenségeket.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Destructive Ice Shards sebezhető
hatását a ingyenes Jégszilánkok kiváltották Ice Shards Enchantment esetén.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Searing Wards aspektusának hatását
a Firewall enchantmen által biztosított ingyenes varázslatok fogyasztották.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a csoportban lévő többi játékos is kiválthatta
a Fireball enchantment hatását, akkor is amikor messze voltak a varázslótól.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Winter Glyph sebzésbónusza
additív volt, nem pedig multiplikatív.
- Az Aspect of Engulfing Flames tooltipje most már helyesen írja le, hogy
mindkét hatást egyszerre adhatja.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Efficienc aspektusból származó
mana-csökkentés csak a képesség folyamatos használata során csak
az első másodpercében részesült a Incinerate előnyeiből.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Aspect of Piercing Cold-ból származó
további jégszilánkok a tervezettnél több sebzést okoztak.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Enchantment hatásból kilőtt
Frozen Orb-ok elsődlegesen nem a képernyőn lévő ellenségeket támadták.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Armageddon Aspect által
megidézett meteorok nem okoztak sebzést.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Incinerate tooltipje nem tükrözte
pontosan, hogy mennyi manát fogyasztott.
- Javítottunk egy ritka problémát, amikor a Crackling Energies nem tudott spawnolni.
ÁLTALÁNOS JAVÍTÁSOK
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos védekező képessége
megakadályozhatta a Fortify hatását.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor egy szörny, ha mindkét affix
aktív volt, a Vortex képességgel az új Teleporter helyére húzhatta a játékost.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor Echo of Lilith Death from Above támadásának
animációja nem szinkronizálódott a sebzés tényleges hatásterületével.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok sérülhettek, miközben
traverzálást (kötélen átmászás) használtak.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Conceited Aspect sebzésbónuszát nem
alkalmazta a Soulbrand által biztosított Barrier.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az ellenségek néha nem lettek
mozgásképtelenné, amikor kellett volna.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy az Aberrant Cinders a Helltide befejezése
után is a földön maradt.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos nem tudott szabadon
mozogni, amikor egyszerre váltott World Tier-t és használt egy Town Portal-t.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Attack Speed Magic Paragon Nodes
kevesebb támadási sebességet adtak, mint amit a tooltip jelzett. Az érték
mostantól megegyezik a tooltippel.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Unstoppable hatás az Eluding Aspektből
akkor léphetett működésbe, amikor a játékosnak 35%-nál több élete volt.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a képességek, például a Sorcerer's
Frozen Orb Enchantment effektus ingyenes varázslatai is kiváltották a Evade
Cooldown csökkentést támadáskor az Evade Cooldownt csökkentő affixből.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Cursed Shrine esemény alatt a szörnyek
nem termelődtek újra, ha a jelenlévő összes szörnyet megölték a szintlépés által.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor nem tudtál interakcióba lépni az
Altar for the Venous Mote-tal Whisper bounty során.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bloodmarked játékos nem számított elit
ellenségnek az Aspect of Protector esetében PvP-ben.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor Aberrant Cinders, amit fel lehetett venni,
de nem volt funkciója, a földön maradt a Helltide befejezése után.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Blood Blister robbanásának
vizuális hatása láthatatlan volt, ha maga a Blood Blister nem volt látható.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Blood Boiling és a
Metamorphosis aspektusai nem skálázódtak megfelelően a
fegyverek sebzésével.
KÜLDETÉSEK ÉS DUNGEONOK
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Mariner's Refugea-ben
Drowned Seahag nem dobott zsákmányt.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Uncorrupted Flesh nem tudott
spawnolni a Perceived Threat küldetés során.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Depths of Despair küldetés során
Demotath megölése után a városi portál használata megakadályozhatta
a továbblépést.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Exhuming the Forgotten
quest dungeonba való újbóli belépés szerver megszakadást okozhatott.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor nem tudtad elhagyni a
Gauntletet, miután egy partitárs csatlakozott, és megszavazták,
hogy abbahagyják.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Guulrahn csatornákban,
Luban's Restben és a Conclave-ben a Slay All Enemies célkitűzés
nem teljesülhetet és ez blokkolta a továbbjutást.
FELHASZNÁLÓI FELÜLET, ÉS FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az okkultistánál az affix előnézeti
ablak egy fix értéket mutatott az értéktartomány helyett.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a billentyű nem jelent meg
a billentyű menüben, ha az F8 volt beállítva.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor az X'fal's Corroded Signet tooltipje
nagyobb hatásterületet sugallt, mint ahol a gyűrű ténylegesen hatott.
- Azok a kontroller játékosok, akik megpróbálnak mozogni és varázsolni
egy képességet, de nincs meg az adott képességhez szükséges resource,
addig mozognak abba az irányba, amíg nem lett a szükséges resource.
Ez javításra került, így a játékos akkor is abbahagyja a mozgást, ha nincs
elég resource a varázsláshoz.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Harlequin's Crest sebzéscsökkentése
nem jelent meg a karakterstatisztikákban, amikor városban vagy lovon voltál.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a billentyűkiosztási beállítások nem
mentődött el a játékmenetek között, ha ez volt az egyetlen megváltozott beállítás.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Edgemaster's Aspect néha nem jelent
meg a Stash keresésekor.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Glacial Aspect tooltipje a Codex of Powerben
pontatlan volt.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor egy olyan Paragon táblát távolítottál el, amely
két Paragon tábla között volt, akkor eltávolította azt a táblát is amivel
megszakadt az összeköttetés.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos tulajdonságaival
skálázódó tárgyak képességei, mint például a Deathless Visage vagy a
Fleshrender képességei, nem mutatták megfelelően a skálázási bónuszt.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Trade chat akkor is használható
volt, ha a beállításokban ki volt kapcsolva.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Feats of Strength teljesítési
százalékos értéke nem volt pontos, amikor az összes kihívás teljesült.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az affixek száma nem volt következetes
a Nightmare Sigils és a spawnolt Nightmare Dungeon között.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Inspect ablak megmaradhatott a
képernyőn és blokkolhatta a kereskedelmi ablakot, amikor
Local Co-Op-ban kereskedtünk.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az enchant-tal megszerzett affixeket
érintő összehasonlítások nem voltak pontosak.
EGYÉB JAVÍTÁSOK
- Javítottunk néhány olyan esetet, amikor egyes tárgyak Klassz korlátozással
voltak ellátva, amikor nem kellett volna.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Ancestral tárgyakat csak akkor
lehetett szerezni obolért, ha a játékos 73-as vagy magasabb szintű volt.
- Különböző teljesítmény, stabilitás, vizuális és felhasználói felület javítások.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Vampiric Pacts a season
of Blood-ból bizonyos esetekben még mindig eshettek.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az időjárási hatások a
Helltide alatt nem működtek, miközben a Helltide által érintett területen haladtunk.
Nos hát ennyi lett volna a Diablo 4 PTR patch 1.4.0. leírás.
Remélem találtatok benne érdekes dolgokat :)
Mindenkinek sok sikert a Season 4-re !!
Köszönöm megtisztelő figyelmeteket,
Voltam, Vagyok, Leszek: realfalcon
Nagyon nagy köszönet a fordításért VTom barátunknak :)
Forrás: Blizzard News