DIABLO 4 PATCH 1.4.0. UPGRADE!!!

Diablo 4 PTR patch, Diablo 4 patch, Season 4 patch

DIABLO 4 PATCH 1.4.0.  UPGRADE!!!
Diablo 4 1.4.0 patch

Sziasztok!
Ime a Diablo 4 PTR Patch 1.4.0. Magyarul!
Ha kiadják a live patch-et, akkor az itt leírtakat
upgradelem majd :)
Akkor hát mindenkinek jó olvasgatást!

Megjött hát az upgrade :) 
Kicsit még bővült a leírás :)
A PTR-hez képest ami változik, az piros színnel
van kiemelve!
Lássuk hát!

FUNKCIÓK FRISSÍTÉSEI

- Már nincsen esély arra hogy a Masterworking ne sikerüljön
- Masterwork animációját eltávolítottuk a nem meghatározó lépéseknél
  (1-3, 5-7 stb)
- Tempering esetén mutatni fogja a kapott affixet, az értékét és a lehetséges
  tartományt
- A felhasználói felületet fejlesztettük Tempering és Masterworking esetén
- Masterworking Material ládáknak növeltük a szintjeit, így sokkal több
  anyagot is kaptok
- Imprint-nél hozzáadtunk egy olyan vizuális jelzőt, ami megmutatja melyik
  legendás affix van már a felszerelésünkön
- A Codex of Power-ben lehet keresni arra, hogy melyik affix van rajtunk
- Egyedüliként kaptak azok a tárgyak amiken Greater Affix van
  (ha esik egy tárgy Greater Affix-kel, akkor ugyanazt az ikon fogod látni)

HELLTIDE és a PIT

- Parti esetén aki Runeshard-ot adja a Pit nyitáshoz, az 100%-át kapja
  a Masterworking anyagnak a többiek csak 50%-öt
- Artillery és Blast Wave shrine-ok nem lesznek a Pit-ben
- Hellborne megjelenésének esélye megnőtt a Helltide-ban
- Baneful Heart megszerzésének esélyét átdolgoztuk, hogy kiszámíthatóbb
  legyen
- Blood Maiden loot-ján javítottunk (akik adnak anyagot a megidézéshez,
  nekik is javult loot)
- A Doomsayer változatok, amelyek korábban egy Doomsaying ládát dobtak
  a haláluk után, mostantól egy Doomsaying láda tartalmát dobják, további
  Cinders költség nélkül.

BALANCE KIIGAZÍTÁSOK

- Számos olyan Tempering affix, amely túl- vagy alulteljesített, kiigazítottunk,
  hogy megfeleljen a tervezett teljesítményszinteknek.
- A különböző képességek és hatások, például a Dust Devils vagy a
  Bone Spirit maximális méretnövekedéséhez szükséges Tempering-affix
  mostantól 100%-ban van korlátozva.

TÁRGY FRISSÍTÉSEK

- Egy aspect extraktálása mostantól feljavítja azt a Codex of Power-ben.
  Minden aspect mostantól a Codex of Power-ben létezik.
- Különböző tárgyak affixei frissültek, és az affixek mennyisége is csökkent.
  Ezen kívül bevezetésre kerültek a Greater Affixek. Ezek csak az Ancestral
  Legendary és Unique tárgyakon jelennek meg, és a normál affixek
  erősebb (1,5x) változatai.
- Minden egyes affixnek van esélye arra, hogy Greater Affix legyen World Tier IV-en.
- Az új Tempering és Masterworking rendszerek lehetővé teszik a tárgyak mélyebb
  testreszabását és az új affixekhez való hozzáférést.
- A 95+ szintű ellenségtől dobott legendás tárgyak mindig 925 Item Powerrel rendelkeznek.
- Az Unique tárgyak most már korábban is találhatók a játékban
- A World Tier III Unique tárgyak mostantól non-Sacred tárgyként
  esnek a World Tier I és II szinteken.
- A World Tier IV Unique tárgyak mostantól Sacred-ként dropolnak World Tier III-ban.
- Az Uber Unique tárgyak már 55-ös mob szinttől 925-ös Item Power-rel.
- A Sacred és Ancestral tárgyakhoz szükséges minimális szintek csökkentek:
  Sacred:    35
  Ancestral: 55

AKADÁLY MENTESSÉG

Karakterek kiemelése

- Hozzáadtunk egy olyan opciót, amellyel kiemelhetők a Sanctuaryban található NPC-k,
  karakterek és ellenségek, így sokkal könnyebb megkülönböztetni őket a környezettől.

Standard kiemelés
- Beállítja a játékbeli megvilágítást, hogy kiemelje a Sanctuary sötét és zord világát.

További kiemelések
- Nagymértékben növeli a világon belüli karakterek kontrasztját. A játékon belüli opciókkal
  módosítható az intenzitás, valamint a színek.

ÚJ TÁRGYAK ÉS ASPECTEK

Összes karakter:

Tyrael’s Might – Unique Chest Armor



-
Amíg teljes életerőd van, a skillek használatával isteni sortüzet szabadítasz el,
  amely sebzést okoz. (mint a pylon esetében)

Yen's Blessing – Unique Boots:

- Egy skill használata 40-60%  20-30% eséllyel használ egy nem mozgásra ható és nem
  ultimate skillt. Ez a hatás12 másodpercenként csak egyszer fordulhat elő.

Aspect of Frosty Strides

- Amíg 45-60% életerő alatt vagy, a kitérés (Evade) megfagyasztja a közeli
  mobokat hideg sebzéssel, és 3 másodpercig sebezhetővé (vulnerable) teszi őket.

Aspect of Concussive Strikes

- Lucky Hit: Ha egy ellenfelet sebzel legfeljebb 20% esély van arra, hogy 2 másodpercre
  elkábítsd (daze) őket. A kábult ellenségekkel szemben 5-20%-kal megnöveli sebzést.

Barbár

Arreat's Bearing - Unique Pants

- Az általad megidézett ősök ereje megnövekedett.
- Korlic földrengést hoz létre, amely 4 másodpercen keresztül fizikai
  sebzést okoz, amikor ugrik.
- Talic porördögöket (dust devils) hagy maga után, amelyek sebzést
  okoznak, miközben örvénylik.
- Madawc meggyújtja a földet,  az égő moboknak 4 másodpercen keresztül
  további sebzést okoz, amikor Upheaval-t használ.

Twin Strikes - Unique Gloves

- Miután 4 alkalommal használtad a Double Swing-et,
  a következő Double Swing még kétszer csap le,
  mindegyik 10-25%-kal megnövelt sebzést okozva.

Aspect of Fierce Winds

- Kiáltás képességeid 5  porördögöt (dust devils) hoznak létre, amelyek sebzést
  okoznak az útjukban lévő ellenségeknek.
- A porördögök 5%-20%    5%-15%-kal nagyobbak, és minden 1%-kal megnövelt méretük
  után 1%-kal nagyobb sebzést okoznak.

Druida

Earthbreaker - Unique Ring

- A Landslide hatására a talaj tektonikus tüskékben tör ki, amelyek 2 másodperc
  alatt sebzést okoznak.
- A Landslide-ot újra kasztolod ezen a területen, akkor 20-30% esélyt ad arra,
  hogy további Landslide oszlopok keletkezzenek a területen.

Wildheart Hunger - Unique Boots

- Amikor Vérfarkassá vagy Vérmedvévé változol, 5 másodpercig
 Wildheart-ot kapsz.
  A Wildheart 1%-1,5%-kal megnövelt sebzést biztosít,
 ami 20-szor stackelhető.

Aspect of Fevered Mauling

- Amikor legalább 1 ellenséget eltalálsz a Maul-lal, 1%-2.5%  1%- 2%-kal növeled a
  támadási sebességet, és 1%-3%  1%-4%-os sebzéscsökkentést kapsz 5 másodpercig,
  ami legfeljebb 5-ször stackelhető.

Nekromanta

Ebonpiercer - Unique Amulet

- A Blight 4 kisebb lövedéket is kilő, amelyek átszúrják az ellenséget, és 3 másodperc
  alatt árnyéksebzést okoznak.

Cruor's Embrace - Unique Gloves

- A Blood Surge hullákat fogyaszt, hogy mininovákat okozzon és sebzezzen.
  A sebzés 10%-kal nő, minden egyes célpont után, amit eltaláltál a Blood Surge-dzsel,
  legfeljebb 50%-ig. A sebzés minden egyes elfogyasztott holttest után 20%-kal nő.

Aphotic Aspect

- A csontvázpapok felerősítik a csontvázharcosok támadásait, hogy árnyéksebzést okozzanak,
  és 5%-20%  5%-15% esélyük van arra, hogy 1,5 másodpercre elkábítsák az ellenséget.

Rugó ( Rogue)

Scoundrel's Kiss - Unique Ring

- A Rapid Fire mostantól robbanó nyilakat lövell, amelyek 15%-25%-kal
 megnövelt sebzést okoznak.
- A Scoundrel's Kiss lövedék mintázata mostantól kiszámíthatóbb.

Saboteur's Signet - Unique Ring

- A Flurry használata esetén 15-30% esély van arra, hogy kábító gránátokat lőjön ki,
  amelyek fizikai sebzést okoznak és 1 másodpercig kábítják az ellenséget.
  A gránát képességeid 5%-os szerencsés találati eséllyel rendelkeznek.

Aspect of High Velocity

- A Barrage nyilak mostantól 1 ellenségen hatolnak át.
  A Barrage 10%-20%-kal megnövelt támadási sebességgel rendelkezik.

Varázsló

Fractured Winterglass – Unique Amulet

- A Frozen Orb használata 35-50% esélyt ad arra, hogy véletlenszerű Conjuration-t
  hozzon létre, amikor felrobban. Lucky Hit: A Conjurációid akár 50-70%  70-100%-os eséllyel
  indítanak el egy Frozen Orb-t a közeli ellenségre.
- Fejlesztői megjegyzés: Aspect of Frozen Orb most már nem váltja ki a Unique tárgy
  hatását. Ezt a nem szándékos hatást a PTR óta javítottuk.

Flameweaver – Unique Gloves

- Ha a Fire Boltot a Firewall-on keresztül varázsolod, az 4 villámra válik szét,
  amelyek mindegyike 80-100%-kal több sebzést okoz.
- A Flameweaver mostantól 4 helyett 3-ra osztja a Firebolts-ot, és a sebzés
 10-30%-ról 30-70%-re javult.

Aspect Of Tenuous Destruction

- 25-40%-kal megnövelt sebzés osztása, amíg nincs védekező képesség
  az Action bar-on (ahol a skillek vannak).

Flamethrower's Aspect

Az Incinerate 3 sugárra hasad, amelyek mindegyike a normál sebzés 70-85%-át okozza.

BALANCE VÁLTÓZTATÁSOK

Unique tárgyak:

Banished Lord's Talisman

- Új vizuális megjelenítés és hangok jelzik, hogy a következő Core skill Overpower lesz.
- A kritikus csapás Overpower sebzése 80-120%-ról 20-60%-ra csökkent.
- A garantált Overpowerhez szükséges resource 300-ról 275-re csökkent.

Tibault's Will

- A Unstoppable közbeni sebzésnövekedés 20-40%-ról 10-20%-ra csökkent.
- A sebzésnövekedés 1 másodperccel tovább tart Unstoppable-é válás után.

Razorplate

- A Razorplate-t frissítettük, hogy az új Masterworking rendszerben működjön.
- Most már négy Thorns affixszel rendelkezik, ahelyett, hogy nem lenne ez az affix.
- Új Unique erő: A Thorns 10%-os eséllyel 100-150%-kal megnövelt sebzést okoz.

Legendary aspectek:

Disobedience

- A stack-ek többé nem esnek le egymástól függetlenül.
- Mostantól egyszerre frissülnek, illetve visszaállnak.
- Az armor növekledés 25-40%-ra változott ( korábban 36-66%).

Assimilation

- Előző verzió - 8%-kal megnövelt kitérési esélyed (dodge chance) van a Damage Over Time
  hatások által érintett ellenségekkel szemben. Amikor kitérsz, 5-10 elsődleges erőforrást nyersz.
- Most - 8%-kal megnövelt kitérési esélyed van. Amikor kitérsz, a maximális életed
  5-10%  5-20%-nyi Fortify-t kapsz.

Of Retribution

- A kábítás esélye 8%-ról 10%-ra nőtt.
- Növelve a kábított vagy leütött ellenségek elleni sebzés.

Of Inner Calm

- Korábban - 5-10%-kal megnövelt sebzést osztasz ki minden egyes másodpercben,
  amíg mozdulatlanul állsz, akár 40%-ig.
- Most - 5-10%-kal megnövelt sebzést okoz. Megháromszorozod ezt a bónuszt,
  miután 3 másodpercig mozdulatlanul álltál.

Of the Crowded Sage

- Korábban: Másodpercenként (0-181) életet gyógyítasz minden egyes közeli
  ellenségenként, legfeljebb (4-605) életet másodpercenként.
- Most: 8%-kal megnövelt kitérési esélyed (dodge chance) van.
  A sikeres kitérések a maximális életed 5-20%-át állítják vissza.

Bold Chieftain's

- Mostantól a barbárok és druidák által is használható.

Needleflare

- Most már a minionokra is alkalmazza a Thorns sebzést.

Hectic aspect

- A cooldown csökkenés 2-4 másodpercről 1-2 másodpercre csökkent

EGYÉB VÁLTOZTATÁS

Fejlesztői megjegyzés: A szörnyek továbbra is több sebzést okoznak,
minél magasabb szinten vannak, de a relatív sebzéscsökkentésük a
100. szinttől kezdve változatlan marad. Ez a változtatás a 200-as szintű
bossok miatt történt, amelyek extrém mennyiségű sebzést okoznak a
kimaxolt armorral rendelkező játékosoknak.

- A nekromanta, barbár, druida és sorcerer  minionok mostantól a
  játékos tulajdonságainak 100%-át kapják.

- A Skill tag-ek mindenhol frissültek, hogy több aspektus és egyébb
  hatás több skillre és képességre legyen hatással. Példák:

•    A druida és a barbár alkalmazható "kiáltás" képességei mostantól
     kiáltásként vannak megjelölve.
•    Új „lánc” (Chain) címke az olyan képességekhez, mint a
     Chain Lightining és a Rabies.
•    Új Mobility címke az olyan képességekhez, amelyek mozgatják
     és/vagy teleportálják a játékost, mint például a Caltrops vagy a Teleport.
•    Több képesség mostantól alapképességként (Core skill) van megjelölve,
     mint például a sorcerer  Mastery skill-ek és más képességek, amelyek
     resource-t  használnak, mint például a Bone Spirit.
•    Ezen kívül a különböző aspectek is frissítésre kerültek, hogy figyelembe
     vegyék ezeket a változásokat.

- Az Fortify által kapott sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt
- A cooldown csökkenés mostantól 75%-ban van korlátozva.
- A fizikai sebzés kiszámítása a sebzéscsökkentés ellenében mostantól
  100. szinten van korlátozva.
- A Maximum Evade Charges affix 2 helyett 3 lett.
- A támadások csökkentik a kitérés cooldown-ját affix 0,8-ról 1,5
  másodpercre nőtt.
- Az Evade Grants Movement speed affix 50%-ról 125%-ra lett emelve.
- Az amulettek „All resistance” affixe 19%-ról 25%-ra nőtt.
- 8%-ról 10%-ra nőtt a gyűrűkön lévő „Single element resistance”

BARBÁR

•    A barbár 10%-os alap sebzéscsökkentését eltávolítottuk
•    Azok a legendary képességek, aminek feltétele volt a Call of the Ancients skill,
     úgy módosítottuk, hogy ezt a feltételt eltávolítottuk.
•    Korábban a Dust Devils-nek különböző időtartamuk, sebességük és mozgásmintájuk
     volt attól függően, hogy melyik legendás aspektus hozta létre őket.
     Mostantól mindannyian következetesen viselkednek, függetlenül attól,
     hogy melyik aspektusból származnak.
Ezenkívül a következő frissítéseket alkalmaztuk a Dust Devils esetében:
- Az egyszerre aktív Dust Devil-ek maximális száma mostantól 15.
- Mostantól gyorsabban mozognak és hamarabb oszlanak el.

SKILLEK

Charge
- A sebzés 250%-ról 180%-ra csökkent.

Power charge
- Cooldown Reduction ha eltalálsz valamit 3-ról 2 másodpercre csökkent.
- Cooldown Reduction ha Boss-t talál el 6-ról 4 másodpercre csökkent.
- Maximum Cooldown Reduction 9-ről 6 másodpercre csökkent.

Furious Hammer of the Ancients
Korábban
- A Hammer of the Ancients 1%[x] megnövelt sebzést okoz minden
  egyes Fury után, amikor használtad.
Most
- A Hammer of the Ancients 2%[+] megnövelt kritikus találati esélyt
  kap minden 10 Fury után, amikor használtad.

Violent Rend
- A Rend sebzése Vulnerable ellenségek ellen 12%[x]-ról 25%[x]-ra nőtt.

Rupture
- A Rupture által okozott kezdeti sebzés mostantól garantáltan Overpower.

Call of the Ancients
- Korlic Leap sebzése 104%-ról 156%-ra nőtt.
- Korlic Frenzy sebzése 39%-ról 59%-ra nőtt.
- Talic Whirlwind sebzése 65%-ról 98%-ra nőtt.
- Madawc Upheaval sebzése 195%-ról 293%-ra nőtt.

Kick
- A sebzés hatótávolsága 2,2 méterről 3 méterre nőtt.
- A kiegészítő sebzés, amikor az ellenséget falnak ütik, 70%-ról 105%-ra nőtt.

Power kick
- 20%-ról 25%-ra nőtt az elhasznált FUry utáni sebzésnövekedés

PASSZÍVOK

Unbridled Rage
- A bónusz sebzés 135%-ról, 100%-ra csökkent.

WEAPON EXPERTISE

Polearm Expertise
- A szerencsés találat esélye 10%-ról[x] 15%-ra[x] nőtt.
- Amikor Healthy vagy, akkor az okozott sebzés 10%-ról[+] 15%-ra[x] nőtt.

Two-Handed Mace Expertise
- A megszerzett Fury száma 2-ről 5-re nőtt.
Korábban
- Berserking közben 15%[x] megnövelt kritikus csapás sebzést
  okozott kábított és sebezhető(vulnerable) ellenségeknek.
Most
- 15%[x] megnövelt kritikus csapás sebzést osztasz ki,
  berserking közben.

Two-Handed Axe Expertise
- A Vulnerable sebzés 15%[x]-ról 10%[x]-ra csökkent.

One-Handed Axe Expertise
A kritikus csapás esélye sérült ellenségek ellen 5%[+]-ról 10%[+]-ra nőtt.

PARAGON

Marshal Glyph
- A cooldown csökkenése 4 másodpercről 2 másodpercre változott.

Blood Rage Legendary Node
- A megnövelt sebzés 25%-ról 10%-ra csökkent Berserking közben,
  és 30%[x] sebzésbónusznál van a felső határ.

Crusher Glyph
Kiegészítő bónusz: Az Overpower sebzése 30%[x]-ról 20%[x]-re csökkent.

Dominate Glyph
A bónusz Overpower sebzés 5 Willpower-enként 39,9%-ról 14,9%-ra
csökkent, 21. Glyph szinten.
Kiegészítő bónusz
Előző
- Miután 30 másodpercig nem volt Overpower, a következő támadásod Overpower lesz
Most
- 30 másodpercenként a támadásod Overpower lesz.

Seething Glyph
Kiegészítő bónusz: Az ellenség megölésénél a Fury nyereség 3-ról 5-re nőtt.

LEGENDARY ASPECTEK

Aspect of Sundered Ground
A leírás átfogalmazásra került az egyértelműség érdekében, funkcionális változás nem történt.
Korábban
- 25 másodpercenként az Upheaval garantáltan Overpower és 10-25%[x] megnövelt sebzést
  okoz. Ez az időzítő 4 másodperccel csökken, ha az Upheaval egy bosst vagy egy elit
  ellenséget Overpower-el sebez.
Most
- 25 másodpercenként a következő Upheaval garantáltan Overpower , és 10-25%[x]
  megnövelt sebzést okoz. Ez az időzítő 4 másodperccel csökken, ha az Upheaval
  egy bosst vagy egy elit ellenséget Overpower-el sebez.

Earthstriker's Aspect
- A bónusz Overpower sebzés 35-50%-ról[x] 15%-30%-ra[x] csökkent.

Aspect of the Relentless Armsmaster
- A Fury generálása, amíg mindhárom Walking Arsenal bónusz aktív, 20-35%-ról 35-65%-ra nőtt.

Windlasher's Aspect
Korábban
- A Double Swing kétszeri használata 1,5 másodpercen belül egy porördögöt
  (Dust Devils) hoz létre, amely 0,22-0,32 sebzést okoz a célpont mögött álló ellenségeknek.
Most
- A Double Swing használata egy porördögöt (Dust Devils) hoz létre, amely 0,35-0,5 sebzést
  okoz az útjába kerülő ellenségeknek. Háromszoros mennyiségű porördögöt hoz létre, ha a
  Double Swinget 2 másodpercen belül kétszer használod.

Devilish Aspect
Korábban
- Miután 100 Fury-t generáltál, a következő közvetlen sebzést okozó támadásod
  egy porördögöt hoz létre, amely 0,24-0,38 sebzést okoz a célpont mögött álló ellenségeknek.
Most
- 100 Fury generálása után a következő közvetlen sebzésed 3 porördögöt hoz létre, amelyek
  0,4-0,6 sebzést okoznak az útjukban lévő ellenségeknek.

Dust Devil's Aspect
Korábban
- A Whirlwind porördögöket hagy maga után, amelyek 0,22-0,32 sebzést okoznak a
  környező ellenségeknek (1 porördög 1,5 másodpercenként).
Most
- A Whirlwind porördögöket hagy maga után, amelyek 0,4-0,6 sebzést
  okoznak az útjukban lévő ellenségeknek (1 porördög 0,75 másodpercenként).

Aspect of Fierce Winds
- Dust Devil-ek száma 5-ről 3-ra csökkent.

Veteran Brawler's
- Most megnöveli a Charge, a Leap és a Kick sebzését.
- A buff időzítője eltűnt.

Of Giant Strides
Korábban
- A Leap cooldown-ja ellenséges találatonként 1 másodpercekkel csökken,
  maximum 9 másodpercig.
Most
- A Leap cooldown-ja ellenséges találatonként (2,5-5) másodperccel csökken,
  maximum 9 másodpercig. Egy bosst eltalálva a Leap segítségével a
  maximális cooldown-t kapod.

Of Anemia
Korábban
- Szerencsés találat: A vérző ellenségek elleni közvetlen sebzés
  15-30%-os eséllyel kábítja el őket 2 másodpercre.
Most
- Szerencsés találat: Vérző vagy sebezhető ellenfelek megsebzése
  15-30%-os eséllyel kábítja el őket 2 másodpercig.

Of Vocalized Empowerment (Previously Of Echoing Fury)
Mostantól mind a barbárok, mind a druidák használhatják!!!
Korábban
- A kiáltásképességeid 2-4 Fury-tt generálnak másodpercenként, amíg aktívak.
Most
- A kiáltásképességeid 5-10 elsődleges erőforrást generálnak másodpercenként, amíg aktívak.

UNIQUE TÁRGYAK

Rage of Harrogath
Előző
- Szerencsés találat: Legfeljebb 20-40% esély, hogy 1,5 másodperccel csökkented a
  nem-ultimate képességeid cooldown-ját, amikor elitekre vérzést okozol.
Most
- Szerencsés találat: Ha vérzést okozol egy ellenségnek, 20-40% esély van arra,
  hogy 1 másodperccel csökkented a képességeid cooldown-ját.

Azurewrath
Az ellenségek megfagyasztásakor okozott sebzés 2,0-3,0-ról 3,0-4,5-re nőtt.
Mostantól kiváltható a nem Core skillekkel is.

Fields of Crimson
- A vértócsában álló ellenségek minden fajta sebzéstől megnövelt sebzést kapnak.
- A sebzés bónusz 20%-ról 30%-ra nőtt.

Ancient's Oath
- A bónusz sebzés hatása 3 másodpercről 5 másodperce nőtt.

 

DRUIDA

Spirit Boons

Packleader
- A cooldown visszaállításának esélye 20%-ról 25%-ra nőtt.

Energize
- A Spirit visszatöltés 10-ről 20-ra nőtt.

Masochistic
- A kritikus csapás esetén a gyógyítás 3%-ról 5%-ra nőtt.

Wariness
- Az elitek által okozott sebzés csökkentése 10%-ról 15%-ra nőtt.

SKILLEK

Claw
- A sebzés ~10%-kal nőtt (.25-ről .28-ra).

Enhanced Claw
- A támadási sebesség 15%-ról 20%-ra nőtt.

Maul
- A sebzés ~10%-kal nőtt (.24-ről .26-ra).
Enhanced Maul
- Fortify- 5%-ról 8%-ra nőtt.

Raging Pulverize
- A kábítás időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.

Shred
- A sebzés 10%-kal nőtt.

Enhanced Shred
- A gyógyulás 2%-ról 4%-ra nőtt.

Debilitating Roar
- Mostantól Shout képességként kategorizálva

Wolves
- A Farkasok mostantól Unstoppable-ek lesznek, amikor a skillt használod.
- Az életerő 200%-kal nőtt.
- A respawn 10 másodpercről 5 másodpercre csökkent.

Prime Petrify
Korábban
- A Petrify hatását 1 másodperccel megnövelték.
Most
- A Petrify 50 Spiritet ad, amikor hat, és a hatása 1 másodperccel megnövekedett.

Supreme Petrify
Korábban
- A Petrify hatása alatt álló ellenség megölése 25 Spiritet adott.
Most
- A Petrify hatása alatt álló ellenség megölése 1 másodperccel csökkenti a cooldown-t.
  Ha egy bossra használod, akkor 10 másodperccel csökkenti a cooldown-t.

Lacerate
- A sebzés 22%-kal nőtt.
Prime Lacerate
Korábban
- A Lacerate találatok 3% maximális életet gyógyítanak, kritikus találatoknál ez megduplázódik.
Most
- A Lacerate 3% maximális életet gyógyít vissza, kritikus találatoknál megduplázódik.
  Az első kritikus csapás garantált, és 150%-kal megnövelt sebzést okoz.
Supreme Lacerate
Korábban
- Lacerate első csapása garantáltan kritikus csapás, és 150%-kal megnövelt
  sebzést okoz.
Most
- Amikor Lacerate kritikus találatot üt, 4%-kal megnövelt sebzést kapsz
 10 másodpercig legfeljebb 40%-ig.
- az alakváltó képességeid 10%-kal megnövelt sebzést okoznak

  10 másodpercig, legfeljebb 40%-kal. 

PASSZÍVOK

Call of the Wild
- A sebzés 10%-ról 12%-ra nőtt.

Quickshift
Korábban
- Amikor egy alakváltó képesség átváltoztat téged egy másik alakba, 7%-kal megnövelt sebzést okoz.
Most
- Amikor új állati formába változtatod magad, 3 másodpercig 1%-kal megnöveli sebzést, maximum 6%-ra.

Heightened Senses
Korábban
- Vérmedvévé vagy vérfarkassá alakuláskor 4% sebzéscsökkentést kapsz elitek ellen 5 másodpercig.
Most
- Állatformába való alakváltáskor a Vérmedve 2% sebzéscsökkentést, a Vérfarkas pedig 2% mozgási
  sebességet biztosít, mindkettő 6 másodpercig. A bónuszok megduplázódnak, amíg mindkettő aktív.

Clarity
Előző
- Emberi alakba való átalakuláskor 2 Spiritet kapsz.
Most
- Egy Companion képesség használata a következő Core- vagy Wrath-skill-ed
  sebzése és kritikus találati esélye 5%-kal, maximum 15%-kal nő.

Digitigrade Gait
- A mozgássebesség 3%-ról 4%-ra nőtt.

 LEGENDARY ASPECT-EK

Of The Changeling's Debt
Korábban
- Ha egy mérgezett ellenséget egy Werebear skillel megsebzel, akkor az azonnal a méreg sebzés
  120-124%-át okozza, és a mérgezés eltűnik.
Most
- 25-40%-kal megnövelt sebzést osztasz ki, ha egy mérgezett ellenséget vérmedveként vagy
  crown controlled ellenséget vérfarkasként támadsz.

Of The Unsatiated
Korábban
- Miután megöltél egy ellenséget a Shreddel, a következő Werewolf-képességed 25-32%-kal
  több Spiritet generál és 25-32%-kal megnövelt sebzést okoz.
Most
- Miután megöltél egy ellenséget Shreddel, 20 Spiritet kapsz. Werewolf képességeid
  10-25%-kal megnövelt sebzést okoznak, ha 50 Spirit felett vagy.

Of The Blurred Beast
- A sebzés 25-32%-ról 25-35%-ra nőtt.

Nighthowler's
Korábban
- Blood Howl 5-10%-kal növeli a kritikus találat esélyét. Ezen kívül a Blood Howl
  3 másodpercig a közeli társakra és játékosokra is hat.
Most
- A Blood Howl mostantól Shout Skill és 5-10%-kal növeli a kritikus találat esélyét.
  Ezen kívül a Blood Howl 3 másodpercig a közelben lévő társakra és játékosokra is hat.

Raw Might
- Mostantól minden alakváltó képesség ad a buff stack-et.
- A sebzés 35-50%-ról 40-55%-ra nőtt.
- A kábítás időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.

Shepherd's
- Mostantól a Whrath-skillek is megnövelt sebzést kapnak a Companion-októl.

Mangled
Korábban
- Amikor vérmedveként lecsapnak rád, 25-40% esélyed van arra, hogy 3 Spirit-et kapj.
Most
- Amíg Vérmedve alakban vagy, 8 másodpercenként 10-25 Spirit-et kapsz.

Of Mending Stone
- Egy ellenség megölése bármilyen képességgel mostantól visszatölti a
  Barrier-t és az Earth skilleket.

Of Vocalized Empowerment (Previously of Echoing Fury)
Mostantól mind a barbárok, mind a druidák használhatják!!
Korábban
- A kiáltás képességeid 2-4 Fury-t generálnak másodpercenként, amíg aktívak.
Most
- A kiáltáskészséged 5-10 resource-t generál másodpercenként, amíg aktív.

UNIQUE TÁRGYAK

Fleshrender
A sebzésbónusz 10%-ról 15%-ra nőtt.
Korábban
- A Debilitating Roar és a Blood Howl sebzést okoz a közeli mérgezett ellenségeknek,
  ami minden 100 Willpower után 15%-kal növekszik.
Most
- A Védekező képességek használata sebzést okoz a közelben lévő mérgezett
  ellenségeknek, ami minden 100 Willpower után 15%-kal növekszik.

Waxing Gibbous
- A Life On Kill helyébe a Spirit On Kill lépett.

PARAGON

Tracker Glyph
- A mérgezés hatás időtartama 33%-ról 40%-ra nőtt.

Bane Glyph
- A méreghatás dupla sebzés esélye 10%-ról 15%-ra nőtt.

 Shapeshifter Glyph
- A kritikus találat esélye 20%-ról 25%-ra nőtt.

Wilds Glyph
- A sebzés 120%-ról 130%-ra nőtt.

Inner Beast Legendary Node
Korábban

- Alakváltás után a Spirit költséged 5 másodpercig 10%-kal csökken, 30%-ig.
Most
- Alakváltás után a Spirit költséged 10%-kal csökken 10 másodpercig, maximum 45%-ig.
- Ha eléred a 10 stacket, ez a bónusz visszaáll, és 5 másodperccel csökkenti az
  Ultimate skilled cooldown-ját.

 NEKROMANTA

SKILLEK

Enhanced Blight
- A Tooltip mostantól helyesen hivatkozik a lassító hatás területére.

Blood Mist
- Nincs már benne a mozgássebesség-csökkentése.

Golem
- Ez a képesség mostantól crown control alatt is aktiválható. A képesség hatására
  Unstoppable leszel.

Decompose
- Újrafogalmazott leírás, hogy jobban összhangban legyen a Hullák használatával.
- Az intervallum 1,5 másodpercről 1 másodpercre csökkent.
- Az Essence generálás másodpercenként 8-ról 10-re nőtt.
- A fejlesztések mostantól a hullák spawnolásakor aktiválódnak, az 1 másodperces
  folyamatos használat helyett.

Enhanced Decompose
- A Decompose mostantól robbanást okoz [40% fegyver sebzés],
  amikor holttestet hoz létre, vagy amikor a célpont meghal.
- Most már 10 Essence-t is generál, amikor holttestet hoz létre.

Acolyte's Decompose
Korábban

- A Decompose 1,5 másodpercenként 4 másodpercig
  sebezhetővé teszi az ellenséget.
Most
- A Decompose robbanások sebezhetővé teszik az ellenségeket.

Initiate's Decompose
- A mozgássebesség bónusz mostantól a Decompose robbanásokra
  vonatkozik a folyamtos használat helyett
- A bónusz mozgássebesség időtartama 5 másodpercről 8 másodpercre nőtt.

Army of the Dead
- Az Volatile Skeleton-ok spawn rátája 50%-kal nőtt.
- A Supreme Army of the Dead spawn rátája a Volatile Skeleton-okhoz lett igazítva.
- Mostantól idéző (Summoning) képességként van kategorizálva.

PASSZÍVOK

Inspiring Leader
Korábban

- Miután legalább 2 másodpercig egészséges (Healthy) voltál, te és
  minionok 4/8/12%[+] támadási sebességet kaptok.
Most
- Amíg egészséges (Healthy) vagy, 4/8/12%[+] megnövelt kritikus találati
  esélyt kapsz, a minionok pedig 6/12/18%[+] megnövelt kritikus találati esélyt.

Kalan’s Edict
Korábban
:
- Ha 2 másodpercig nem kaptál sebzést akkor a minionok plusz 15% támadási
  sebességet kapnak. Ha legalább 7 minionod van ez a bónusz megduplázódik.
Most:
- A minionok plusz 3% támadási sebességet kapnak minden egyes aktív minion után.

BOOK OF THE DEAD

- A csontvázharcosok mostantól gyakrabban futnak a nekromanta elé, és kezdeményezhetik
  a harcot.
- Skirmishers - Eltávolították a 3 másodperces korlátot a második upgrade-nél.

Reapers

Első fejlesztés:
Korábban

- A mozgásképtelen, lelassított, kábított vagy sebezhető ellenfelek elleni támadások
  2 másodperccel csökkentik az erős támadásuk cooldown-ját.
Most - A támadások mostantól 3 másodperccel csökkentik az egyik aktív skill cooldown-ját.

Defenders

- Mostantól a körülöttük lévő területen gúnyolódnak (taunt), ahelyett, hogy 6 másodpercenként
  hatástalanítanák a bekapott sebzést az első upgrade-től kezdve.
- A második upgrade a Thorns helyett 99%-kal csökkenti Defenderek által bekapott sebzést.

Shadow Mages

- A támadások mostantól áthatolnak a mobokon.

Első upgrade
Korábban

- Az árnymágusok támadásai 10% esélyt adnak a 2 másodperces kábításra.
  Ez nem történhet meg ugyanazon ellenséggel 5 másodpercenként többször.
Most
- 3%[x] megnövelt sebzést okozol minden aktív árnymágus után.

Második upgrade
- minden harmadik támadás után egy további

  árnyékvillámot (Shadow Bolt) lő ki, a korábbi 4 helyett.
- minden 2. támadás után egy plusz Shadow Bolt jelenik meg.

Cold Mages

- A támadások után mostantól 3 esszenciát kapsz az első upgrade után.
- A támadások mostantól Vulnerable teszik az ellenfeleket (eltörölték a feltételeket).

Bone Mages 

Első upgrade
Korábban
- Csökkenti a csontmágusok támadásának életköltségét 15%-ról 10%-ra.
  Miután 5 másodpercig életben maradtak, a csontmágusok
  40%[x] megnövelt sebzést okoznak.
Most
-A Csontmágusok minden hatodik támadása egy Bone Splinter vagy
 Bone Spear, ha az a használt skilljeid között van.
- A Csontmágusok 25% esélyt kapnak a Bone Splinter vagy Bone Spear
  használatára, ha az a használt skilljeid között van.

Második upgrade
Előző
- Minden alkalommal, amikor egy csontmágus meghal a saját támadásától,
  hátrahagy egy holttestet és Fortify-ként megkapod a maximális életed 20%-át.
Most
- A csontmágusok egy hullát hagynak maguk után, amikor meghalnak.
  A csontmágusok támadásai a maximális élet 3%-át adják Fortify-ként.

Blood Golem

- A gólem most már 15% helyett 30%-ra nőtt a sebzés csökkentés
- A Golem második upgrade aktív képessége is gyógyítja a játékost a
  maximális élet 5%-ával minden egyes kiszívott ellenség után.

Bone Golem

Első fejlesztés
Korábban
- Minden alkalommal, amikor a csontgólemed a maximális életének
  20%-át sebzésként elszenvedi, egy hullát dob ki.
Most
- 5 holttestet hoz létre a gólem körül, ahol a képességét használod.

Második fejlesztés
Előző

- A csontgólemed 10% maximális életet kap, és a tőled kapott
  Thorns sebzése 30%-ról 50%-ra nő.
Most
- A csontgólemed csonttüskéket használ, amikor sebzést kap.

Iron Golem

Első update
- Mostantól 4 helyett 2 támadásonként dobja a Shockwave-et.
- Ennek sebzése 40%-ról 154%-ra nőtt.
Második update
- Most már összehúzza az ellenséget a sebezhetőség (Vulnerable)
  alkalmazása helyett.

LEGENDARY ASPECT-EK

Blood-soaked Aspect

Korábban
- A mozgásod sebessége többé nem csökken, amíg a Blood Mist aktív.
Most
- Amíg Blood Mist alakban vagy, 20%-kal növeli a mozgás sebességét.

Unyielding Commander Aspect

Előző
- Amíg az Army of the Dead aktív, a minionok 70-84%-os támadási sebességet
  kapnak, és 90%-kal kevesebb sebzést kapnak.
Most
- Amíg az Army of the Dead aktív, a minionok 70-100%-kal nagyobb sebzést
  okoznak és 90%-kal kevesebb sebzést kapnak.

Occult Dominion

- A Skeletal Warrior-ok maximális számát is megnöveli 2-vel.

A Blood Getter

Korábban
- A Skeletal Warrior-ok maximális száma 2-vel megnövekedett.
Most
- A Skeletal Priest is 55-70%-os hatékonysággal buffol téged is.

Flesh-Rending

Korábban
- Amikor a Decompose hullát hoz létre 25-40 esszenciát nyersz.
Most
- Amikor a Decompose felrobban, 25-40 Esszenciát nyersz.

Rotting

Korábban
- A Decompose összeláncol és felrobbant 2 további célpontot.
  Amikor a Decompose dob egy hullát, 50-100% esélye van arra,
  hogy minden érintett célpont alatt megjelenik egy hulla.
Most
- A Decompose legfeljebb 2 további célpontot képes összeláncolni és
  szétrobbantani. A Decompose robbanásai 15-30%[x] megnövelt sebzést okoznak.

of the Damned

Korábban
- 40-50%[x] megnövelt árnyéksebzést okozol a Decrepify és
  Iron Maiden által egyaránt sújtott ellenségeknek.
Most
- 40-50%[x] megnövelt árnyéksebzést okozol bármelyik átok
  által sújtott ellenségnek.

of Untimely Death

Korábban
- A maximális életed minden egyes százaléka, amit 100%-on felül gyógyulsz,
  0,5%[x] bónusz Overpower sebzést ad a következő Overpower támadásodnál,
  legfeljebb 30-60%[x] bónuszt.
Most
- A maximális életed minden egyes százaléka, amit 100%-on túl gyógyulsz,
  0,5%[x] bónusz kritikus csapás sebzést biztosít a következő kritikus
  csapásodon, 30-60%[x] bónuszig.

of Potent Blood

Korábban
- Amíg egészséges (Healthy) vagy, a vérgömbök 10-25 esszenciát adnak.
Most
- A vérgömbök 10-25 esszenciát biztosítanak.

UNIQUE TÁRGYAK

Ring of Mendeln
Korábban
- Szerencsés találat: Legfeljebb 10% esélye van arra, hogy az összes
  miniont megerősítsd, és mindegyikük következő támadása X fizikai
  sebzést okozva robbanjon.
Most
- Minden 6. támadás minden egyes Minionnál felerősödik, és X fizikai
  sebzéssel robban.

Lidless Wall
- Lucky Hit Chance megnövekedett 5-25%-ról 15-30%-ra.

Bloodless Scream
- Az Essence szerzés 7-10-ről 15-20-ra nőtt.

PARAGON

Control Glyph
Korábban
- Kiegészítő bónusz: Te és minionok 10%[X] megnövelt sebzést okoznak a
  lelassított vagy Chilled ellenségeknek, vagy 20%[X] megnövelt sebzést a
  kábított vagy megfagyasztott ellenségeknek.
Most
- Kiegészítő bónusz: Te és minionok 20%[X] megnövelt sebzést okoznak a
  Crowd controlled alatt álló célpontoknak.

Deadraiser Glyph
- A maximális bónusz 15%[X]-ra buffolt.

Dominate Glyph
- A bónusz Overpower sebzés 5 Willpower-enként 39,9%-ról 14,9%-ra

  csökkent 21-es glyph szinten.

Cult Leader Paragon Node
Korábban
- A minionok 15%[X] megnövelt sebzést okoznak minden egyes
  20%[X] támadási sebesség bónuszuk után.
Most
- A minionok 30%[X] megnövelt sebzést okoznak minden egyes
  20%[X] támadási sebesség bónuszuk után, maximum 100%-os
  támadási sebesség bónuszig.

RUGÓ (ROGUE)

A kábító gránátok (különböző aspektusok által biztosított) alap
kábítás időtartama 0,5-ről 1 másodpercre nőtt.

SKILLEK

Inner Sight
- Amíg az Inner sight mérője tele van, 4 másodpercig 25%[+] kritikus
  találati esélyt kapsz.
- Ha olyan ellenségeket támadsz, akik nincsenek megjelölve,
  a mérő töltödik, de csak a normál arány 5%-ával.

Preparation
- Az energiaigény 100-ról 75-re csökkent.

Flurry
- A sebzés 66%-ról 75%-ra nőtt.

Volley
- Mostantól kissé korábban megszakítható egy másik képességgel.

PASSZÍV

Victimize
- Kijavítottunk egy problémát, amikor ez nem aktiválódott és nem skálázódott megfelelően.
- Megnövelte a proc esélyét 45%-ról 50%-ra.

PARAGON

Exploit Weakness Legendary Node
- A maximális megnövelt sebzés 15%[x]-ról 25%[x]-ra javult.

Leyrana’s Instinct Legendary Node
Korábban
- Amikor az Inner Sight megtelik, 2,0 másodpercig 100%[+] kitérési esélyt kapsz.
  A következő 3 Core skill megnövelt sebzést okoz, amely a A Core skilled
  sebzésbónuszának 25%[x] %-ával egyenlő.
Most
- Amikor az Inner Sight megtelik, 2,0 másodpercig 100%[+] kitérési esélyt kapsz.
  A Core skillek a Core skill sebzésbónuszod 25%[x] %-ának megfelelő
  megnövelt sebzést okoznak, amíg az Inner Sight tele van.

Chip Glyph
- A fizikai sebzés bónuszát 6,6%-ról 9,9%-ra növeled minden 5 Dexterity
  után a hatótávolságon belül.

LEGENDARY ASPECT-EK

Aspect of Encircling Blades
- A sebzési tartomány 10-25%-ról 15-30%-ra javult.

Opportunist’s
Korábban
- Amikor egy támadással megtöröd a lopakodást, egy csomó robbanó kábító
  gránátot dobsz le a helyed körül, amelyek fizikai sebzést okoznak és
  0,5 másodpercig kábítják az ellenséget.
Most
- Amikor elkezded vagy megtöröd a lopakodást, egy csomó robbanó kábító
  gránátot dobsz le magad körül, amelyek fizikai sebzést okoznak és
  1 másodpercig kábítják az ellenséget. A gránát skillek 25-40%-kal több
  sebzést okoznak.

Trickster’s
- Mostantól 25-40%-kal növeli a Gránát sebzését.

Of Surprise
- Mostantól 25-40%-kal növeli a Gránát sebzését.

Of Artful Initiative
- A Gránát sebzése mostantól nagyobb potenciállal rendelkező
  tartományban van, 25-40%-ra növelve.

Of Uncanny Treachery
Korábban
- A Kábult ellenség közvetlen sebzése Agility készséggel 4 másodpercig Lopakodást
  biztosít. A lopakodás megtörése egy támadással 15-21%-os Control Impaired Duration
  Reduction biztosít 4 másodpercig.
Most
- A Kábult ellenségeknek Agility képességgel okozott sebzés 4 másodpercig Lopakodást
  biztosít. Amikor a Lopakodás megtörik, 2 másodpercig 10-15%  85-100%-os kitérési esélyt kapsz.

Of Siphoned Victuals
Korábban
- Szerencsés találat: Egy Vulnerable ellenség sebzése egy Core képességgel
  10-20% esélyt ad egy gyógyító italra.
Most
- Egy Vulnerable ellenség nem alapképességgel történő megsebezése
  5-20% esélyt ad egy gyógyító italra.

Frostbitten
Korábban
- A gránátképességed által eltalált Chilled ellenségek a kritikus találati
  esélyed kétszeresével egyenlő eséllyel 2 másodpercre azonnal megfagynak.
  A megfagyott ellenségek ellen x10-25%-kal megnövelt kritikus csapás
  sebzést osztasz.
Most
- A gránátkészséged által eltalált ellenségek a kritikus találati esélyeddel
  megegyező eséllyel fagynak meg 2 másodpercre. Kábított vagy megfagyott
  ellenségek ellen x10-25%-kal megnövelt kritikus csapás sebzést osztasz.

Escape Artist’s
- Füstgránát Dodge cooldown-ja 45-ről 20 25 másodpercre csökkent.
- A kivédett támadások száma 2-7-ről 2-5-re csökkent.

Of Quickening Fog
- A maximális Dash Cooldown csökkentés 3 ellenség eltalálásától
  érhető el, 5-ről lett csökkentve.

Of Volatile Shadows
Korábban
- Amikor egy Dark Shroud árnyékot távolítottál el, egy robbanást
  váltottál ki magad körül, amely árnyéksebzést okozott.
Most
- Amikor egy Dark Shroud árnyékot eltávolítasz, robbanást indítasz
  el magad körül, amely árnyéksebzést okoz, és Shadow Imbuement-et
  alkalmaz minden egyes ellenségre, akit eltalál.

Blast Trapper’s
Korábban
- Szerencsés találat: A csapda képességeid által érintett ellenségeknek
  közvetlen sebzést okozva 30-50% esély van arra, hogy 3 másodpercre
  sebezhetővé váljanak.
Most
- Szerencsés találat: A csapda képességek által érintett ellenségeknek
  okozott sebzés 15-30%-os eséllyel okoz robbanást, amely árnyéksebzést
  okoz, és 2 másodpercig sebezhetővé teszi őket.

Of Lethal Dusk
Korábban
- A Shadow Imbuement-tel fertőzött ellenségen való kitérés 4 másodpercig
  lopakodást biztosít. A lopakodás megtörése egy támadással 1-5% maximális
  Life on Kill-t biztosít 6 másodpercig.
Most
- A Shadow Imbuement által megfertőzött ellenségen való kitérés 4 másodpercig
  biztosítja a lopakodást. A lopakodás megtörése 10-25% maximális életet biztosít.

Vengeful
Korábban

- Szerencsés találat: Egy ellenség sebezhetővé tétele 40-60%-os eséllyel 3%-kal
  megnövelt kritikus találati esélyt biztosít 3 másodpercig, maximum 9%-ig.
Most
- Szerencsés találat: Egy sebezhető ellenség megsebezése 25% eséllyel hoz létre
  nyílvihart (Arrow Storm) a helyszínen, amely 3 másodpercen keresztül fizikai
  sebzést okoz. A nyílviharok 25-40%-kal több sebzést okoznak.

Of Arrow Storms
Korábban
- Szerencsés találat: A Marksman képességeid legfeljebb 10% esélyt adnak arra,
  hogy nyílvihart hozzanak létre az ellenség helyszínén, amely 3 másodperc alatt
  fizikai sebzést okoz. Legfeljebb 5 aktív nyílviharod lehet.
Most
- Szerencsés találat: A Marksman képességeid legfeljebb 36%-os eséllyel
  hozhatnak létre nyílvihart az ellenség helyszínén, amely 3 másodperc alatt
  fizikai sebzést okoz. Nyílviharaid 25-40%-kal megnövelt sebzést okoznak.
  (Fejlesztői megjegyzés: Az aktív nyílviharok maximális száma továbbra is
  5 marad, ezt csak a tooltip-ből vesszük ki, hogy tömörebb legyen.)

Resistant Assailant's
- A Concealment használatakor a reziszt és a Max reziszt időtartama

  4 másodpercről 6 másodpercre nőtt.

UNIQUE TÁRGYAK

Writhing Band of Trickery
- A cooldown 10 másodpercről 6 másodpercre csökkent.

Beastfall Boots
- A sebzésbónusz az elfogyasztott energiánként 0,5-1,5%-ról

  0,25-0,75%-ra csökkent.
- A Cooldown használatából visszanyert energia mennyisége 5-ről 15-re nőtt.

Eaglehorn
- A sebzésbónusz 40-60%-ról 50-70%-ra nőtt.

Skyhunter
- A sebzésbónusz 10-30%-ról 20-40%-ra nőtt.

VARÁZSLÓ

- A Mastery skillek most már Core skill-nek számítanak.

ENCHANTMENTS

Frost Nova Enchantment
30-ról 35%-ra nőtt a Frost Nova esélye

Frost Bolt Enchantment
A Chill esélye 15%-ról 18%-ra nőtt.

Flame Shield Enchantment
Korábban

- A Flame Shield automatikusan aktiválódik, ha halálos sebzést kap.
  Ez a hatás csak 120 másodpercenként egyszer fordulhat elő.
Most
- A Flame Shield automatikusan aktiválódik, miután halmozottan
  100% maximális életet veszítettél. Csak 30 másodpercenként
  egyszer fordulhat elő.
  (Fejlesztői megjegyzés: A játékosoktól olyan visszajelzéseket kaptunk,
  hogy a "Cheat death" mechanika nem kívánatos. A Flame Shield
  varázslatot megváltoztattuk, hogy ne a halálos sebzésre reagáljon,
  hanem a 30 másodpercen belüli 100% életerő elvesztésére.)

SKILLEK

Frozen Orb
Új funkció: Az utazási távolsága mostantól szabályozható.
- A sebzés 20%-kal nőtt (.34-ről .41-re).

Enhanced Frozen Orb
Korábban
- Ha 40 Mana felett vagy, a Frozen Orb robbanási sebzése
  45%-kal nő az Elitek ellen és 30%-kal minden más ellenség ellen.
Most
- Egészséges állapotban a Frozen Orb robbanása 45%-kal
  megnövelt sebzést okoz.

Greater Frozen Orb
- A Vulnerable esélye 30%-ról 40%-ra, az időtartam pedig 2-ről
  3 másodpercre nőtt.

Enhanced Ice Armor
A manaregeneráció 25%-ról 30%-ra nőtt.

Shimmering Ice Armor
Korábban
- Azokat az ellenségeket, akik eltalálnak téged, amíg a Jégpáncél
  aktív, 15% esélyük van arra, hogy 3,23 másodpercre megfagyjanak.
Most
- Amíg a Jégpáncél aktív, minden elköltött 50 mana után
  2 másodperccel csökkented a cooldown-ját.

Mystical Ice Armor
Korábban
- A Vulnerable ellenségek elleni sebzés 50%-kal nagyobb
  mértékben járul hozzá az Ice Armor barrier-jéhez.
Most
- Amíg az Ice Armor aktív, a közeli ellenségeket időszakosan
  20%-os Chill-lel sújtod, és 15%-kal megnövelt sebzést okozol a
  megfagyott ellenségeknek.

Shimmering Frost Nova
Korábban

- A Frost Nova 4 Manát generál minden ellenséges találat után.
Most
- A Frost Nova 3% kitérési esélyt biztosít ellenséges találatonként, 15%-ig.
  Egy boss eltalálása a maximális összeget adja. A következő 8 másodpercben
  megtartod ezt a hatást, és a sikeres kitérések 20 Mana-t generálnak.

Enhanced Flame Shield
Korábban
- A Flame Shield 25%-kal megnövelt mozgássebességet biztosít, amíg aktív.
Most
- A Flame Shield 50%-kal nagyobb hatósugárral rendelkezik.

Mystical Flame Shield
Korábban
- 25%-os manaköltség-csökkentést kapsz, amíg a Flame Shield aktív.
Most
- Miután a Flame Shield véget ér, a környező ellenségek 3 másodpercig
  kábítva vannak, és a következő 10 másodpercen belüli képességed
  garantáltan kritikus csapás lesz.

Enhanced Teleport
Korábban
- A Teleport Cooldownja 0,5 másodperccel csökken minden egyes
  eltalált ellenség után, maximum 3 másodpercig.
Most
- Teleportálás után 3 másodpercig 30% mozgássebességet nyersz.

Mystical Teleport
Korábban
- Teleportálás után 4 másodpercig a Crackling Energy további
  2 ellenséget talál el.
Most
- A Teleport 500%-kal megnövelt sebzést okoz. Emellett minden egyes
  eltalál ellenség után kapsz  egy Crackling Energy-t , de legfeljebb 3-at.

Supreme Deep Freeze
- Mostantól 5 másodpercig sebezhetővé teszi az ellenséget amikor véget ér.

Ice Shards
- A sebzés 28%-kal nőtt (1,25-ről 1,6-ra).

Enhanced Ice Shards
- A visszapattanás esélye 40%-ról 50%-ra nőtt.

Hydra
- Az alap maximális mennyiség 1-ről 2-re nőtt.

Lightning Spear
- A sebzés 8%-kal nőtt (.15-ről .16-ra).

Greater Charged Bolts
- A sebzés 25%-ról 35%-ra nőtt.

Incinerate
- Új funkcionalitás: 15%-os alap sebzéscsökkentés folyamatos
  használat közben.
- A sebzés 10%-kal nőtt (.76-ról .84-re).

PASSZÍV

Elemental Attunement
- A cooldown visszaállításának esélye 5%-ról 7%-ra nőtt.

Mana Shield
- A sebzéscsökkentés 7%-ról 8%-ra nőtt.

Devouring Blaze
- A Crowd Controlled ellenségek mostantól Immobilized helyett a
  sebzésbónuszt adják.

Conjuration Mastery
Korábban
- 1%-kal megnövelt sebzésre teszel szert minden egyes aktív varázslat után.
Most
- 1%-kal nagyobb sebzést, 1%-kal nagyobb mozgási sebességet és 2%-os
  manatermelést kapsz minden egyes aktív varázslatért.

Convulsions
- A szerencsés találat esélye 3%-ról 5%-ra nőtt.

Shocking Impact
- A sebzés 100%-kal nőtt (.2 -ről .4-re).

Elemental Dominance
- A sebzés 3%-ról 4%-ra nőtt.

LEGENDARY ASPECT-EK

Bounding Conduit
Korábban
- 15-30% mozgási sebességet szereztél 3 másodpercre teleport után
Most
- A teleport cooldown-ja lecsökken 1.0- 2.5 másodperccel. Teleport után
  Crackling Energy 2 másik ellenséget is eltalál 5 másodpercig

Of Frozen Orbit
A sebzés megnőtt 30-40%-ról 45-60%-ra.

Of Concentration
Korábban
- ha 2 másodpercig nem kaptál sebzést a Mana termelésed megnövekedett
Most
- Conjuration skill használata 10-20% 10-25% sebzés csökkenést okoz 5 másodpercig

Of Abundant Energy
- Az esélye hogy még egy ellenséget eltaláljon megnőtt 35-50%-ra.

Snowguard's Aspect
- A sebzéscsökkentés megnőtt 10-25%-ról 15-30%-ra.

Of Singed Extremities
- Most már az Immobilize és a Stun effekt is kiváltja a lassítást.

Of Conflagration
Korábban
- Incinerate folyamatos használata közben a Burning sebzés 25-40%-kal nőtt.
Most
- Incinerate folyamatos használata közben a Burning sebzés 25-40%-kal nőtt.
  Incinerate-től felrobban ellenség megégeti a körülötte lévő ellenségeket 6
  másodpercig. Ez a hatás 3 másodpercenként aktiválodik.

Of Splintering Energy
Korábban
- Lightning Spear használata közben 35-50% esély van arra, hogy még
  egy Lightning Spear keletkezzen.
Most
- ha Lightning Spear-t használsz, akkor mindig idézz egy másikat is,
  és megnöveli a Lightning skillek sebzését 10-25%-kal 3 másodpercre.

Shattered
- Az ellenségnek nem kell meghalnia amikor megfagyott ahhoz,
  hogy a bónusz sebzést megkapd.
- A sebzés megnövekedett 25-40%-ról 30-45%-ra.

UNIQUE TÁRGYAK

Staff of Lam Esen
- A Critical Strike Damage  A közeli ellenségek sebzése affixet
  kicseréltük Ranks of Charged Bolt-ra

Tal Rasha's Iridescent Loop
- A maximális stack mostantól négy-re van korlátozva.

- All resistance 8%/3%-ról 10%/4%-ra nőtt.

Flamescar
- A parázs sebzése 25%-kal nőtt.

Staff of Endless Rage
- A sebzésbónusz 20-40%-ról 40-60%-ra nőtt.

Esu's Heirloom
- Evade által adott mozgássebesség-affix időtartamát 2 másodpercről

  3 másodpercre növelték.

PARAGON

Tactician Glyph
- Új funkcionalitás: 4 másodperccel tovább tart a hatása minden
  olyan Defensive skill után, ami nincs az Action Bar-on.

Winter Glyph
- Cold sebzés maximuma 15%-ról 18%-ra emelkedett.

LOOT FRISSÍTÉSEK

- A World Tier III-ban összes tárgy mostantól „Sacred” lesz.
- A World Tier IV-ben összes tárgy mostantól „Ancestral” lesz.
- A tárgyak drop esélyei kiigazításra kerültek. A 28. szint után a legtöbb ( kb 80%-a)
  nem legendary felszerelés rare lesz. Továbbá, a legendary tárgyak dropja mostantól
  jobban skálázódik az 50. szint elérése után.
- A tárgyak ereje (Item Power) mostantól az 50. szint után 5 szintenként nő,
  ahelyett, hogy lineárisan növekedne.

   (A fejlesztő megjegyzése: Ez azért van, hogy a játékosoknak legyen idejük az
   affixeikre koncentrálni, mielőtt a felszerelés ereje ismét megnő.)

ELIXÍR FRISSÍTÉSEK

Az összes gyenge (weak), erős (strong) és potent Elixírt eltávolítottuk, és a következő,
erősebb változatokkal helyettesítettük, amelyek az 50. szintről elérhetőek:

Elixir of Cold Resistance
- Cold Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Cold Resistance megnő 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Cold Resistance I
- Cold Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Cold Resistance megnő 6%-kal
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Fire Resistance
- Fire Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Fire Resistance megnöveli 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Fire Resistance II
- Fire Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Fire Resistance megnöveli 6%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Lightning Resistance
- Lighting Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Lightning Resistance
  megnő by 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Lightning Resistance II
- Lighting Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Lightning Resistance
  megnő by 6%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Poison Resistance
- Poison Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Poison Resistance
  megnő 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Poison Resistance Ii
- Poison Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Poison Resistance
  megnő 6%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Shadow Resistance
- Shadow Resistance-t megnöveli 20%-kal, Maximum Shadow Resistance
  megnő 4%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Shadow Resistance II
- Shadow Resistance-t megnöveli 30%-kal, Maximum Shadow Resistance
  megnő 6%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Iron Barbs
- Armor increased by 300, Thorns increased by 150.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Iron Barbs II
- Az armort megnöveli 500-zal, Thorns-t pedig 250-nel.
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Fortitude
- Maximum Life megnő 10%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Fortitude II
- Maximum Life megnő 20%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Destruction
- Overpower sebzése megnő 7%-kal, Vulnerable sebzés pedig 7%-kal.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Destruction II
- Overpower sebzése megnő 15%-kal, Vulnerable sebzés pedig 15%-kal.
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Precision
- A kritikus találat esélye 4%-kal nőtt, a kritikus találat sebzése 25%-kal nőtt.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Precision II
- A kritikus csapás esélye 6%-kal nőtt, a kritikus csapás sebzése 35%-kal nőtt.
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Advantage
- A támadási sebesség 7%-kal nőtt, A szerencsés találat 7%-kal nőtt.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Advantage II
- A támadási sebesség 15%-kal nőtt, a szerencsés találat 15%-kal nőtt.
- A kapott XP 8%-kal nő.

Elixir of Resource
- Resource igényt 10%  15%-kal csökkenti, a maximum Resource-t pedig 10-zel növeli.
- A kapott XP 5%-kal nő.

Elixir of Resource II
- Resource igényt 20% 30%-kal csökkenti, a maximum Resource-t pedig 25-tel növeli.
- A kapott XP 8%-kal nő.

ÚJ ELIXÍREK

Elixir of Holy Bolts
- Egy ellenség megölése után szent villámok tüzelnek a holttestéből.
- A kapott XP 6%-kal nő.

Elixir of Momentum
- Egy ellenség megölése után 5%-kal növeli a mozgássebességet 5 másodpercig,
  ez a hatás legfeljebb 15-ször stack-elhető.
- A kapott XP 6%-kal nő.

FELHASZNÁLÓI FELÜLET, ÉS FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY

- Az Esu's Heirloom mostantól a bónusz kritikus csapás esélyét a mozgássebesség
  alapján jelzi a tárgy tooltipjében, ahelyett, hogy a buff-sáv buff-jaként jelenne meg.

- A Beállítások menü Grafikai beállítások szakaszában új lehetőség került a kamera
  további nagyítására.

- Az anyagoknál mostantól látszik hogy mennyire ritka.

- Új értesítést kapsz a szezonális cuccaid lejáratával kapcsolatban.

- A ládában való keresés mostantól támogatja a tárgyak ereje szerinti szűrést.

- A "Tárgy eldobása" mostantól használható a Ctrl+Klikk-kel.

- A Skill Tree mostantól a kontroller D-padjával is navigálható.

- Mostantól felugró ablak jelenik meg a HUD-on, amikor anyagokat veszel fel.

- Különféle változtatások a játék általános olvashatóságának javítása érdekében.

Próbák
- Azok a játékosok, akik egy adott héten a Gauntletben kiérdemelték a
  Seal of the Worthy-t, mostantól 100%-os eséllyel kapnak egy Unique tárgyat.
- A Mutterlock ládák mostantól plusz 500 obolt adnak.
- A bossok nem adnak Shrine-t, ha már újra lettek élesztve a Piller of Proving által.

NIGHTMARE DUNGEONOK

World Tier III

- Light's Watch
- Zenith
- Belfry Zakara
- Earthen Wound
- Faceless Shrine
- Light's Refuge
- Forgotten Ruins
- Renegade's Retreat
- Sepulcher Of the Forsworn
- Tomb of the Saints
- Garan Hold
- Jalal's Vigil
- Sarat's Lair
- Betrayers Row
- Champions Demise
- Shifting City

World Tier IV

- Dead Man's Dredge
- Forbidden City
- Hallowed Ossuary
- Kor Dragan Barracks
- Mercy's Reach
- Rimescar Cavern
- Tormented Ruins
- Ritual Tower
- Sanguine Chapel
- Akkhan's Grasp
- Bastion of Faith
- Blind Burrows
- Endless Gate
- Fetid Mausoleum
- Ghoa Ruins
- Heathens Keep
- Leviathan's Maw
- Maugan's Works
- Serpents Lair
- Steadfast Barracks
- Collapsed Vault
- Conclave
- Crusaders Cathedral
- Deserted Underpass
- Inferno
- Prison of Caldeum
- Renegades Retreat
- Shivta Ruins
- Sirocco Caverns
- Uldur's Cav
- Yshari Sanctum
- Aldurwood
- Broken Bulwark
- Flooded Depths
- Howling Warren
- Lubans Rest
- Mariners Refuge
- Oldstones
- Underroot
- Vault of The Forsaken
- Wretched Delve
- Betrayer's Row
- Bloodsoaked Crag
- Buried Halls
- Carrion Fields
- Charnel House
- Guulrahn Canals
- Komdor Temple
- Path of the Blind
- Whispering Vault

EGYÉB JAVÍTÁSOK

- Az olyan haladási képességek, mint a Leap és a Teleport, most már
  könnyedén megtehetnek egy képernyőnyi távolságot. Ezzel javítva
  az egyenlő feltételeket az egérrel és billentyűzettel játszókkal.
- Megjegyzés: Ultrawide monitorok esetén nem lehet a monitor szélére
  eljutni, mivel a mozgási képességeknek van egy meghatározott maximális
  távolsága, ameddig el lehet jutni.

- Több képesség mostantól vizuálisan erősebbnek fog tűnni, ahogy a
  képesség ereje növekszik. Emellett a meglévő vizuális skálázás is javult.

- A Dungeon események teljesítéséért járó tapasztalati jutalmak megnövekedtek.

- A DoT effektek többé nem szakítják meg a folyamatosan használt képességeket.

- Az interakcióképes tárgyak, mint például a vérkövek felvétele vagy a kapcsolók
  aktiválása, az1-2 másodperces időkről 0,75 másodpercre csökkent.

- Legendás tárgyakkal és unique tárgyakkal mostantól lehet kereskedni. Ez csak
  a változatlan tárgyakra vonatkozik. Ha egy tárgyat már Imprinting, Enchanting,
  Tempering vagy Masterworking hatás érte, akkor az accounthoz kötött marad.

HIBAJAVÍTÁSOK

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem azonosította
  a jelöléseket a Challange menüben.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem jelentett be
  különböző információkat a Klán menüben.

- Javítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem jelezte a
  statisztikák és a használt képességek szövegét a Hall of Fallen-ben.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem mondott
  be semmit a a láda keresés beviteli mezőben.

- Javítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem azonosította
  a szöveget a Party meghívás kérés felugró ablakban.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem
  működött megfelelően, amikor a Renown oldalon lapot váltott.

HIBAJAVÍTÁSOK A JÁTÉK MENETBEN

BARBÁR

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Iron Skin nem részesült
  a bónusz barrier forrásokból.

- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Madawc által a Call of the Ancient
  esetében használt Upheaval nem kábított el az ellenfeleket,
  ha a Supreme Upgrade megvolt.

- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Aspect of Ancestral Charge
  aspektusához tartozó tooltip nem jelezte, hogy a sebzésbónusz multiplikatív.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Rumble Glyph nem adott teljes
  mértékben bónusz sebzést minden földrengés-effektushoz.

- Kijavítottunk egy hibát, ami miatt néhány nem skillhez köthető sebzéshatás,
  mint például a Metamorfózis vagy a Gohr's Devastating Grips stack-et
  adott Furious Upheaval-nak.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Aspect of Ancestral Charge
  legendary időnként nem működött megfelelően.

- Kijavítottuk azt a problémát, amikor a Earthstriker's Aspect garantált
  Overpower hatása nem volt használható a Ground Stomp-pal.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aspect of Ancestral által megidézett
  Ősök minden egyes találata a Flawless Technique Legendary Paragon
  node stack-jét adta.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Call of the Ancients nem megfelelően
  skálázódott az Ultimate slikk affixekkel.

DRUIDA

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Wild Impulses passzív bónusz
  sebzése additív volt, nem pedig multiplikatív.

- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Hurrikán nem mutatott tizedes értékeket
  az időtartamára vonatkozóan, amikor a Endless Tempest passzív hatása alatt állt.

- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Aspect of Retaliation bónuszából származó
  sebzésbónusz kétszer is érvényesülhetett.

- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Storm Strike és a Claw helyben támadhatott
  ahelyett, hogy megpróbálta volna a játékos útját követni.

- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Blood Howl nem gyógyította a játékost, vagy
  nem regenerálta megfelelően a Spiritet, amikor a Nighthowler aspektust is használta.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Safeguard által generált Fortify értékeket nem
  a maximális élet értékéből hanem az alapélet értékéből számolta.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Wilds glyph-ből származó multiplikatív sebzés
  a minionok passzív támadásaira is vonatkozott.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Earthspike exponenciálisan
  megnövekedett sebzést okozott, amikor több egymásra rakott célpontot ért.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aftershock Aspect további
  Landslide-okra nem alkalmazta teljes mértékben a Enchanced
  Landslide által adott módosítókat.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Inner Beast Legendary Paragon
  node nem váltotta ki a Mad Wolf's Glee vagy az Insatiable Fury által
  biztosított automatikus alakváltást.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nighthowler's Aspect által biztosított
  bónusz támadási sebesség és kritikus csapás esély nem következetesen
  került alkalmazásra a minionoknál.

- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Blood Howl nem működött megfelelően,
  ha a Hollók (Ravens) is használatban van.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Spirit Glyph csak egyszer
  stack-elődött a tervezett hat helyett.

- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Shred láthatatlan ellenségeket célzott meg.

NEKROMANTA

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Bone Graft Legendary Paragon Node bónusza,
  amelynek csak sebzéstől kellene aktiválodnia, akkor is kiváltható volt, ha az ellenséget
  sebezhetővé tette a Enhanced Bone Prison.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Death's Approach mozgássebesség bónusza
  nem volt aktív, amíg a városban voltál.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Requiem Aspekt a tervezettnél
  alacsonyabb maximális esszenciát adott miniononként.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a közvetlenül a a lóról való leszállás után
  indított gólem támadás nem fejeződött be.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Shadow- és Bone mágusok nem tudtak
  Blizzardot varázsolni, amikor a Coldbringer's Aspectet használták.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Skeleton Reaper-ek következetlenségeket
  mutattak az ellenségek megcélzásakor.

- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Death's Approach mozgássebesség bónuszát
  multiplikatívnak jelölték, holott az additív volt.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Corporeal glyph-ből származó
  mozgássebesség-bónusz akkor is fennmaradt, ha már nem használtuk a
  Glyph-et vagy amikor a játékosnak nem voltak aktív minionok.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Skeleton Reapers esélye,
  hogy holttestet hozzanak létre, sokkal kisebb volt, mint a kijelzett.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Bone Spirit varázsolása
  egy nagyon közel egy ellenséghez azt eredményezte, hogy a képesség
  nem követte megfelelően a célt és elvétette.

- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Hewed flesh nem váltotta ki a Necrotic Carapace-t.

RUGÓ (ROGUE)

- Kijavítottunk egy hibát, ami miatt a Enhanced Shadow Imbuement mindig extra
  kritikus csapás esélyt adott, nem csak a sérült célpontokra.

- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Chilling Weight passzív tooltipje nem jelezte
  a megnövekedett chill mennyiséget a következő rangnál magasabb tooltipben.

- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Shadow Clones nem kapták meg az
  Ultimate Skill sebzést a No Witnesses Legendary Paragon Nodeból.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Thorns sebzése használhatta a
  Skyhunter kritikus csapás hatását.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Glyph Upgrade talapzat közvetlenül
  a játékos tetején spawnolhatott, ha egy Nightmare Dungeon befejeződött a
  Barrage varázslásakor.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Aspect of Surprise olyan módon
  számította ki a sebzést, amely nem volt összhangban más gránáthatásokkal.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Enhanced Rapid Fire a vártnál
  kevesebb kritikus találati esélyt adott.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a nem támadó képességek,
  mint például a Concealment, elhasználták az Impetus buffját.

VARÁZSLÓ

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Torch and Tactician Glyphs
  bónusz sebzése additív volt, nem pedig multiplikatív.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Frigid Breeze passzív bármilyen
  típusú sebzésre aktiválódott, ahelyett, hogy csak hideg sebzésre.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor Esu's Ferocity a kritikus csapás sebzés
  növelését minden sebzéstípusra alkalmazta, ahelyett, hogy csak a
  tűzsebzésre vonatkozott volna.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Frozen Orb a Greater Frozen Orb
  upgrade nélkül is sebezhetővé tette a fagyott ellenségeket.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Destructive Ice Shards sebezhető
  hatását a ingyenes Jégszilánkok kiváltották Ice Shards Enchantment esetén.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Searing Wards aspektusának hatását
  a Firewall enchantmen által biztosított ingyenes varázslatok fogyasztották.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a csoportban lévő többi játékos is kiválthatta
  a Fireball enchantment hatását, akkor is amikor messze voltak a varázslótól.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Winter Glyph sebzésbónusza
  additív volt, nem pedig multiplikatív.

- Az Aspect of Engulfing Flames tooltipje most már helyesen írja le, hogy
  mindkét hatást egyszerre adhatja.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Efficienc aspektusból származó
  mana-csökkentés csak a képesség folyamatos használata során csak
  az első másodpercében részesült a Incinerate előnyeiből.

- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Aspect of Piercing Cold-ból származó
  további jégszilánkok a tervezettnél több sebzést okoztak.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Enchantment hatásból kilőtt
  Frozen Orb-ok elsődlegesen nem a képernyőn lévő ellenségeket támadták.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Armageddon Aspect által
  megidézett meteorok nem okoztak sebzést.

- Kijavítottunk egy hibát, amikor az Incinerate tooltipje nem tükrözte
  pontosan, hogy mennyi manát fogyasztott.

- Javítottunk egy ritka problémát, amikor a Crackling Energies nem tudott spawnolni.

ÁLTALÁNOS JAVÍTÁSOK

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos védekező képessége
  megakadályozhatta a Fortify hatását.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor egy szörny, ha mindkét affix
  aktív volt, a Vortex képességgel az új Teleporter helyére húzhatta a játékost.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor Echo of Lilith Death from Above támadásának
  animációja nem szinkronizálódott a sebzés tényleges hatásterületével.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok sérülhettek, miközben
  traverzálást (kötélen átmászás) használtak.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Conceited Aspect sebzésbónuszát nem
  alkalmazta a Soulbrand által biztosított Barrier.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az ellenségek néha nem lettek
  mozgásképtelenné, amikor kellett volna.

- Kijavítottuk azt a hibát, hogy az Aberrant Cinders a Helltide befejezése
  után is a földön maradt.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos nem tudott szabadon
  mozogni, amikor egyszerre váltott World Tier-t és használt egy Town Portal-t.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Attack Speed Magic Paragon Nodes
  kevesebb támadási sebességet adtak, mint amit a tooltip jelzett. Az érték
  mostantól megegyezik a tooltippel.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Unstoppable hatás az Eluding Aspektből
  akkor léphetett működésbe, amikor a játékosnak 35%-nál több élete volt.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a képességek, például a Sorcerer's
  Frozen Orb Enchantment effektus ingyenes varázslatai is kiváltották a Evade
  Cooldown csökkentést támadáskor az Evade Cooldownt csökkentő affixből.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Cursed Shrine esemény alatt a szörnyek
  nem termelődtek újra, ha a jelenlévő összes szörnyet megölték a szintlépés által.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor nem tudtál interakcióba lépni az
  Altar for the Venous Mote-tal Whisper bounty során.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bloodmarked játékos nem számított elit
  ellenségnek az Aspect of Protector esetében PvP-ben.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor Aberrant Cinders, amit fel lehetett venni,
  de nem volt funkciója, a földön maradt a Helltide befejezése után.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Blood Blister robbanásának
  vizuális hatása láthatatlan volt, ha maga a Blood Blister nem volt látható.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Blood Boiling és a
  Metamorphosis aspektusai nem skálázódtak megfelelően a
  fegyverek sebzésével.

KÜLDETÉSEK ÉS DUNGEONOK

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Mariner's Refugea-ben
  Drowned Seahag nem dobott zsákmányt.

- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Uncorrupted Flesh nem tudott
  spawnolni a Perceived Threat küldetés során.

- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Depths of Despair küldetés során
  Demotath megölése után a városi portál használata megakadályozhatta
  a továbblépést.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Exhuming the Forgotten
  quest dungeonba való újbóli belépés szerver megszakadást okozhatott.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor nem tudtad elhagyni a
  Gauntletet, miután egy partitárs csatlakozott, és megszavazták,
  hogy abbahagyják.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Guulrahn csatornákban,
  Luban's Restben és a Conclave-ben a Slay All Enemies célkitűzés
  nem teljesülhetet és ez blokkolta a továbbjutást.

FELHASZNÁLÓI FELÜLET, ÉS FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY

- Kijavítottunk egy problémát, amikor az okkultistánál az affix előnézeti
  ablak egy fix értéket mutatott az értéktartomány helyett.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a billentyű nem jelent meg
  a billentyű menüben, ha az F8 volt beállítva.

- Kijavítottunk egy hibát, amikor az X'fal's Corroded Signet tooltipje
  nagyobb hatásterületet sugallt, mint ahol a gyűrű ténylegesen hatott.

- Azok a kontroller játékosok, akik megpróbálnak mozogni és varázsolni
  egy képességet, de nincs meg az adott képességhez szükséges resource,
  addig mozognak abba az irányba, amíg nem lett a szükséges resource.
  Ez javításra került, így a játékos akkor is abbahagyja a mozgást, ha nincs
  elég resource a varázsláshoz.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Harlequin's Crest sebzéscsökkentése
  nem jelent meg a karakterstatisztikákban, amikor városban vagy lovon voltál.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a billentyűkiosztási beállítások nem
  mentődött el a játékmenetek között, ha ez volt az egyetlen megváltozott beállítás.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Edgemaster's Aspect néha nem jelent
  meg a Stash keresésekor.

- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Glacial Aspect tooltipje a Codex of Powerben
  pontatlan volt.

- Kijavítottuk azt a hibát, amikor egy olyan Paragon táblát távolítottál el, amely
  két Paragon tábla között volt, akkor eltávolította azt a táblát is amivel
  megszakadt az összeköttetés.
 

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos tulajdonságaival
  skálázódó tárgyak képességei, mint például a Deathless Visage vagy a
  Fleshrender képességei, nem mutatták megfelelően a skálázási bónuszt.
 

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Trade chat akkor is használható
  volt, ha a beállításokban ki volt kapcsolva.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Feats of Strength teljesítési
  százalékos értéke nem volt pontos, amikor az összes kihívás teljesült.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor az affixek száma nem volt következetes
  a Nightmare Sigils és a spawnolt Nightmare Dungeon között.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Inspect ablak megmaradhatott a
  képernyőn és blokkolhatta a kereskedelmi ablakot, amikor
  Local Co-Op-ban kereskedtünk.

- Kijavítottunk egy problémát, amikor az enchant-tal megszerzett affixeket
  érintő összehasonlítások nem voltak pontosak.

EGYÉB JAVÍTÁSOK

- Javítottunk néhány olyan esetet, amikor egyes tárgyak Klassz korlátozással
  voltak ellátva, amikor nem kellett volna.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Ancestral tárgyakat csak akkor
  lehetett szerezni obolért, ha a játékos 73-as vagy magasabb szintű volt.

- Különböző teljesítmény, stabilitás, vizuális és felhasználói felület javítások.

- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Vampiric Pacts a season
  of Blood-ból bizonyos esetekben még mindig eshettek.

- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az időjárási hatások a
  Helltide alatt nem működtek, miközben a Helltide által érintett területen haladtunk.




Nos hát ennyi lett volna a Diablo 4 PTR patch 1.4.0. leírás.
Remélem találtatok benne érdekes dolgokat :)
Mindenkinek sok sikert a Season 4-re !!

Köszönöm megtisztelő figyelmeteket,
Voltam, Vagyok, Leszek:  realfalcon

Nagyon nagy köszönet a fordításért  VTom barátunknak :)

Forrás: Blizzard News