Hidegzuhany! Nincs még kész a Diablo II: Resurrected?
Nemrég lezárult a Diablo II felújított változata, a Diablo II: Resurrected Beta tesztjének első felvonása. A korlátozott hozzáférésű (csak a játékot előrendelésben megvásárlók vehettek rajta részt) teszt alapján több rajongó úgy gondolja, hogy a Diablo II Resurrected még nincs kész.
A panaszkodók leginkább a játék közösségi és kommunikációs funkcióit hiányolják.
A Diablo II Resurrected csodálatos élmény. A grafika hihetetlen, a világítás kifogástalan, és nagyszerű nézni a régi karaktereket, szörnyeket, tárgyakat és természetesen a HD-ben teljesen újjászületett képességeket. Ennek ellenére a bétának komoly problémái vannak. Tudjuk, hogy a D2R Beta csak egy „béta” és nem a végleges kiadás, de bizonyos tervezési döntések tartósnak tűnnek, beleértve a szörnyű in-game csetet és a partik kreálásával/csatlakozásával kapcsolatos kisebb problémákat.
Számos Diablo II rajongó, akik előrendelték a D2R-t, és kipróbálták a korai hozzáférésű bétaverziót, azt mondják, hogy bosszúsak és nincsenek lenyűgözve a játék interakciós funkcióitól.
Az egyik csalódott játékos egy reddit posztban foglalta össze a kétségeit:
A játék remekül néz ki, de annyi apró hiba van, hogy egyértelmű, hogy ez nem lesz kész egy hónap múlva. Olyan dolgok, mint a map-problémák, animációs hibák, NPC-hibák, csevegési hibák, lobby-hibák, falakon keresztül támadó mobok, stb.
Már az a tény, hogy csak néhány karaktert, 2 fejezetet és egy nehézséget tesznek közzé megjelenés előtt egy hónappal, nem túl ígéretes. Figyelembe véve a játék állapotát, amelyet az Alfa tesztben láttunk, úgy tűnik, hogy ezt a játékot még legalább 6 hónapig kellene sütögetni, ha nem egy évig.
Veteránként, csak végigfutva a 2 fejezetet, közel 3 tucat hibát jelentettem. Mindez a tartalomnak abban a körülbelül 10% -ában van, amiben magabiztosak a fejlesztők. Ezt nem tudják egy hónap alatt készre csiszolni, különösen, ha figyelembe vesszük az alfa és a béta közötti fejlődés ütemét.
A partik üresek és ritkák, a képernyők teljesen el vannak borítva bosszantó értesítési üzenetekkel, amelyeket nem lehet kikapcsolni, és nincs mód privát csevegőszobák létrehozására. Az eredeti csevegőrendszer-parancsok sem működnek, és nem is lehet whispelni senkit a játékban. Tehát ha valaki egy barátjával játszik, akkor a Discord vagy a Battle.net alkalmazást kell használnia a kommunikációhoz.
A Diablo II egy kommunikáción alapuló játék. A felhasználóknak képesnek kell lenniük gépelni és üzenetet adni egymásnak a játék bármely pontján vagy a játékon kívül. A kereskedést whispelések és a kereskedelmi csatornákon található bejegyzések könnyítik meg. Hiányoznak továbbá az alapvető játék csatlakozási – és létrehozási funkciók, nincs elegendő karakterszám a játékok megcímezéséhez, valamint nincs egyszerű módja a játéknév és jelszó közötti váltásnak.
Valószínűleg sok hasonló problémát megoldanak, mire a játék szeptemberben megjelenik. De jónéhány tervezési döntés (például a Diablo 3-féle csevegőablak a bal alsó sarokban) megmarad.
Forrás: tweaktown.com